|
|
|
|
|
|
|
Zuzanna Falzmann będzie prowadzić ,,Panoramę" w weekendy, Krzysztof Ziemiec wraca do TVP Info
Od najbliższej soboty Zuzanna Falzmann będzie prowadziła weekendowe wydania „Panoramy”, ponadto dołączy wkrótce do redakcji zagranicznej TAI jako reporterka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z kolei Krzysztof Ziemiec wraca do programów „Woronicza 17” i „Minęła 20” w TVP Info.
więcej
|
Kolejne edycje ,,The Voice of Poland", ,,The Voice Senior" i ,,The Voice Kids" w sezonie 2020/2021 w TVP2
Jesienią 2020 roku telewizyjna Dwójka pokaże jedenasty sezon „The Voice of Poland”. Tuż po zakończeniu tego programu widzowie stacji zobaczą „The Voice Senior 2”, a w styczniu i lutym będzie można oglądać „The Voice Kids 4” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Twitter będzie pokazywać urywki z transmisji Eurosportu z Igrzysk Olimpijskich w Tokio 2020
Eurosport, oficjalny nadawca Igrzysk Olimpijskich w Tokio będzie współpracować z Twitterem w zakresie publikacji treści pochodzących z wydarzenia. Na profilach twitterowych kanału w 16 krajach - w tym w Polsce - umieszczane będą w czasie rzeczywistym skróty najważniejszych wydarzeń z igrzysk.
więcej
|
384 tys. widzów ,,Zakochanych po uszy" w TVN7. Oglądalność rośnie z tygodnia na tydzień
Jesienne odcinki telenoweli „Zakochani po uszy” w TVN7 ogląda średnio 384 tys. widzów. Produkcja notuje wzrost oglądalności z tygodnia na tydzień - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
705 tys. widzów ,,Kawy na ławę". TVN24 wygrywa z konkurencją
W jesiennej ramówce magazyn „Kawa na ławę” śledzi średnio 705 tys. widzów. Cykl Konrada Piaseckiego względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 10 tys. oglądających. Program daje TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
więcej
|
Toya udostępni platformę Maxx z odbiornikiem 4K
W listopadzie sieć kablowa Toya udostępni platformę telewizyjną Maxx. To wzbogacona wersja platformy 3G - rozszerzona o dwa programy, w jakości 4K oraz odbiornik w tym standardzie. Przygotowania do wdrożenia nowości trwały niemal dwa lata.
więcej
|
Bodnar krytykuje odrzucenie spotu ,,Polska to chory kraj" przez TVP. ,,To ograniczenie wolności słowa"
Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar poprosił prezesa TVP Jacka Kurskiego o wyjaśnienia w sprawie odmowy emisji spotu „Polska to chory kraj” z kampanii na temat sytuacji w służbie zdrowia. - Należy to uznać za ograniczenie rozpowszechniania informacji, przysługującej obywatelom - uważa RPO.
więcej
|
O.S.T.R. ekspertem i komentatorem Premier League w Canal+ Sport. Debiut na żywo w niedzielę
W niedzielę, 20 października w roli eksperta Premier League wystąpi O.S.T.R. (Adam Ostrowski), który tym samym zadebiutuje na żywo w Canal+ Sport. Tydzień później hip-hopowy wykonawca wspólnie z Marcinem Rosłoniem skomentuje mecz angielskiej ligi.
więcej
|
Konfederacja chce unieważnienia wyborów, bo w ,,Wiadomościach" podczas ciszy wyborczej nie pokazano sprostowania z sondażami
Liderzy Konfederacji zapowiedzieli, że złożą protest wyborczy do Sądu Najwyższego z postulatem unieważnienia niedzielnych wyborów do Sejmu i Senatu. Ugrupowanie uważa, że Telewizja Polska wbrew prawu nie wyemitowała w sobotę zasądzonego sprostowania z korzystnymi dla niego wynikami sondaży.
więcej
|
Wicerzecznik PiS: Jacek Kurski w wieczór powyborczy był w naszej siedzibie prywatnie
- To dla mnie sytuacja prywatna, Jacek Kurski zna towarzysko wielu polityków PiS - tak obecność Kurskiego z żoną w siedzibie Prawa i Sprawiedliwości w wieczór po wyborach parlamentarnych tłumaczył Radosław Fogiel, zastępca rzecznika prasowego partii.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ClickAd Interactive, agencja dsk i Media Group zajmą się obsługą medialną Funduszu Sprawiedliwości
Agencja Media Group i konsorcjum ClickAd Interactive z agencją reklamową dsk wygrały przetarg Ministerstwa Sprawiedliwości na obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości. Budżet jaki mają do podziału wynosi 17,56 mln zł netto.
więcej
|
Coca-Cola musi zapłacić karę za wspieranie ruchu LGBT
Koncern Coca-Cola został ukarany na Węgrzech grzywną w wysokości ok. 640 tys. zł za kampanię #loveislove, w której marka pokazała na plakatach uśmiechnięte hetero i homoseksualne pary. Najpierw węgierskie władze wezwały do bojkotu Coca-Coli, a teraz ukarały firmę grzywną za działania, które "mogą zagrażać rozwojowi dzieci i młodzieży".
więcej
|
Publicis Groupe zwiększa przychody, wzrost organiczny w dół o 2,7 procent
W III kwartale 2019 r. holding reklamowy Publicis Groupe zanotował wzrost przychodów o 17,3 procent. Jednocześnie jednak wzrost organiczny zmalał o 2,7 procent. Według przewidywań do końca 2019 roku ten wskaźnik osiągnie ujemny poziom w wysokości 2,5 procent.
więcej
|
Piotr Hurnik business development directorem w Booost
Piotr Hurnik objął nowo utworzone stanowisko business development directora w agencji performance marketingu Booost.
więcej
|
Raper Wojtek Sokół nowym ambasadorem marki Samsung. Będzie promował smartfon Galaxy Note 10
Wojtek Sokół, znany polski raper został nowym ambasadorem marki Samsung. Artysta ma promować smartfon Galaxy Note 10 w ramach nowej kampanii „Na Twoich zasadach” obejmującą segmenty mediów społecznościowych, digital oraz PR.
więcej
|
Oceanic powierzył obsługę marki AA Men agencji Biuro Podróży Reklamy
Firma Oceanic wybrała Biuro Podróży Reklamy do przeprowadzenia kampanii reklamowej dla nowej linii premium marki AA MEN. Kampania obejmie digital/display oraz działania w obszarze social media.
więcej
|
Barbara Kurdej-Szatan reklamuje head&shoulders Supreme (wideo)
Bohaterką nowej kampanii reklamowej szamponu i odżywki do włosów head&shoulders Supreme (produkowanych przez Procter&Gamble) jest Barbara Kurdej-Szatan. Aktorka od wielu lat występuje też w reklamach Play.
więcej
|
Kosmici promują pożyczkę 0 proc. dla posiadaczy Konta Jakże Osobistego w Alior Banku (wideo)
W nowej kampanii reklamowej pożyczki gotówkowej w Alior Banku występuje para kosmitów. Za obsługę komunikacji marketingowej banku odpowiadają agencja PZL i dom mediowy Mets.
więcej
|
Maciej Woć dyrektorem zarządzającym Sony Music Poland & Eastern Europe
Maciej Woć objął stanowisko dyrektora zarządzającego Sony Music Entertainment Poland & Eastern Europe. Będzie raportował do Daniela Lieberberga, który pełni funkcję president Sony Music Entertainment Continental Europe and Africa.
więcej
|
STS przez cztery sezony partnerem siatkarskiej Plus Ligi
Firma bukmacherska STS podpisała kontrakt z Polską Ligą Siatkówki, w ramach którego przez cztery sezony będzie oficjalnym partnerem i bukmacherem Plus Ligi.
więcej
|
Fundacja Rak'n'Rol promuje ,,Dzień na U", w spocie Justyna Święs (wideo)
Ruszyła kampania „Dzień na U”, w której Fundacja Rak’n’Rol wspólnie z Fundacją Avon zachęca kobiety do corocznego badania USG piersi. Jedną z bohaterek spotu, przygotowanego przez DDB Warszawa i Papaya Films, jest piosenkarka Justyna Święs z The Dumplings.
więcej
|
Kamikaze zajmie się obsługą reklamową wybranych musztard Kamis
Agencja Kamikaze wygrała zorganizowany przez McCormick Polska przetarg na kampanię reklamową czterech musztard marki Kamis. Działania potrwają miesiąc.
więcej
|
Radosław Kotarski o słonecznikach w spocie konta Profit w Banku Millennium (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego. Promowane w niej jest konto oszczędnościowe Profit.
więcej
|
Grzegorz Roszkowski, Michał Ozimek i Karolina Ławnik w Media People
Do zespołu domu mediowego Media People dołączyli Grzegorz Roszkowski, Michał Ozimek i Karolina Ławnik.
więcej
|
Toyota CHR z nową kampanią. Spot nagrano w Warszawie
W Wielkiej Brytanii właśnie wystartowała nowa kampania Toyoty CHR. Za produkcję spotu odpowiada Papaya Films.
więcej
|
Nowa firma pożyczkowa Smartney z kampanią telewizyjną (wideo)
Na polskim rynku rozpoczęła działalność nowa firma pożyczkowa Smartney (należy do francuskiej Grupy Oney Bank). Właśnie rusza kampania promująca jej usługi, a przygotowana przez AdBirds, OnlyOnly, Sales&More i Wavemaker.
więcej
|
,,Tworzymy przestrzeń" w reklamie Oknoplastu (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Grupy Oknoplast. Jest prowadzona w telewizji i internecie pod hasłem „Tworzymy przestrzeń”.
więcej
|
Rusza konkurs na opracowanie materiałów multimedialnych w Pawilonie Polski na Expo 2020
Zespół Expo 2020 Dubai w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu ruszył z konkursem na opracowanie materiałów multimedialnych w Pawilonie Polski na Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju.
więcej
|
Happy Fridays w T-Mobile: prezenty w aplikacji Mój T-Mobile
T-Mobile Polska uruchamia cotygodniową akcję Happy Fridays, w ramach której klienci korzystający z aplikacji Mój T-Mobile będą otrzymywać różnorodne benefity.
więcej
|
Sebastian Mila i Maciej Zakrzewski w kampanii ,,Kto gra ten ma" Decathlonu
Agencja Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny i realizację kampanii promocyjnej dla marki własnej Decathlon – Kipsta. W akcję zaangażowano Sebastiana Milę i Macieja Zakrzewskiego.
więcej
|
,,Mów do mnie ładnie" - namawiają Bisz i Radex (wideo)
Narodowe Centrum Kultury w tegorocznej odsłonie kampanii „Ojczysty - dodaj do ulubionych” zachęca, by używać języka odpowiedzialnie. Namawia do tego duet Bisz i Radex.
więcej
|
MSI: do 235 zł zwrotu przy zakupie procesorów Intel z płytą główną Z390
Firma MSI uruchomiła promocję, w ramach której przy zakupie wybranych zestawów płyty głównej MSI Z390 z procesorem Intel można zaoszczędzić do 295 zł.
więcej
|
Dębica nową kampanią odświeża wizerunek i chce dotrzeć do młodych kierowców
Firma Oponiarska Dębica (Goodyear Dunlop Tires Polska) rusza z nową ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Panuje na polskich drogach”. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie do szerszego grona klientów, w tym młodych kierowców.
więcej
|
Przestępcy podszywają się pod Netfliksa czy PayPal, aby wyłudzić nasze pieniądze. Rusza kampania ,,CyberLiga"
Rośnie liczba cyberataków. Tylko w 2018 roku CERT Polska zanotował ponad 3,7 tys. incydentów naruszenia cyberbezpieczeństwa. To przede wszystkim phishing, dystrybucja złośliwego oprogramowania i spam. W ciągu roku trzykrotnie wzrosła liczba fałszywych sklepów internetowych. Cyberprzestępcy stale poszukują nowych historii, które uwiarygodnią ich przed odbiorcami wiadomości. Zagrożenia w sieci przybliży kampania edukacyjna „CyberLiga”, która w stylistyce znanych produkcji takich jak „Gra o Tron” czy „Avengers”, pokazuje, że w cyberprzestrzeni cały czas toczy się niebezpieczna gra.
więcej
|
Makro kampanią ,,Otwarte w niedziele" promuje lokalnych przedsiębiorców
Sieć hurtowni Makro Polska rozpoczęła kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Przygotowały ją dział marketingu firmy i Metro Group Advertising.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Bauer testuje nowy magazyn "Fiesta"
Wydawnictwo Bauer wyda nowy magazyn kobieco-rozrywkowy "Fiesta". Pierwszy numer pojawi się w sprzedaży w czwartek, 17 października br. Na razie będzie mieć ograniczony nakład, wydawca sprawdzi, jak przyjmie się na rynku.
więcej
|
Michał M. Lisiecki sprzedał 2,9 proc. akcji PMPG Polskie Media
W zeszły czwartek Michał M. Lisiecki, większościowy akcjonariusz PMPG Polskie Media (to właściciel „Wprost” i „Do Rzeczy”) sprzedał 290 tys. akcji spółki stanowiących 2,86 proc. jej kapitału zakładowego.
więcej
|
,,The Washington Post" wprowadza aplikację do czytania artykułów w telewizorze. Chce przyciągnąć więcej czytelników
Dziennik „The Washington Post” wprowadził aplikację pozwalającą na czytanie treści od wydawcy na ekranie telewizora. W ten sposób gazeta chce zapewnić sobie większą niż dotąd liczbę czytelników, zapowiada też zamieszczanie w aplikacji szerszej oferty materiałów wideo, które będzie można oglądać na dużym ekranie.
więcej
|
Wskutek awarii w drukarni ,,Newsweek" nie trafił w poniedziałek do połowy kiosków w Warszawie
W poniedziałek nowy numer „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) niebył dostępny w prawie połowie punktów sprzedaży w Warszawie. Spowodowała to awaria maszyny w drukarni Quad Graphics Europe.
więcej
|
Alina Czerniakowska felietonistką ,,Sieci"
Felietony do tygodnika „Sieci” (Fratria) zaczęła pisać Alina Czerniakowska - dziennikarka i autorka filmów dokumentalnych.
więcej
|
|
|
vod.pl liderem zasięgowym. W górę Player.pl, TVP.pl i Ipla.tv - w dół HBO GO (TOP serwisów VoD)
Wśród serwisów VoD liderem zasięgowym jest bez zmian vod.pl. W skali miesiąca duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły należące do nadawców telewizyjnych witryny Player.pl, sekcja VoD na TVP.pl i Ipla.tv, natomiast spore spadki zanotowały HBOGO.pl i dział VoD na WP.pl.
więcej
|
Twitter będzie pokazywać urywki z transmisji Eurosportu z Igrzysk Olimpijskich w Tokio 2020
Eurosport, oficjalny nadawca Igrzysk Olimpijskich w Tokio będzie współpracować z Twitterem w zakresie publikacji treści pochodzących z wydarzenia. Na profilach twitterowych kanału w 16 krajach - w tym w Polsce - umieszczane będą w czasie rzeczywistym skróty najważniejszych wydarzeń z igrzysk.
więcej
|
Rakuten szykuje serwis streamingowy z reklamami. W ofercie będą hity z Hollywood i własne produkcje
Należąca do japońskiego koncernu Rakuten platforma Rakuten.tv zapowiedziała uruchomienie nowego serwisu VOD, do którego dostęp będzie darmowy w zamian za nadawanie użytkownikom reklam. Zgodnie z planem na początku w bibliotece znajdą się znane filmy i seriale pochodzące z Hollywood oraz od lokalnych producentów, w przyszłości będą to także oryginalne treści firmowane przez Rakuten.
więcej
|
Orange z najlepszym internetem i jakością połączeń w sklepach sieci Ikea. Plus wypada najgorzej
Firma Notel Poland, właściciel aplikacji RFBenchmark przeprowadziła pomiary dotyczące jakości usług głosowych i szybkości internetu mobilnego w centrach handlowych. Badania wykonano w dwóch sklepach sieci Ikea: na Targówku w Warszawie oraz w podwarszawskich Jankach. Najlepszy wynik w obu lokalizacjach osiągnęła sieć Orange notując średnią prędkość internetu na poziomie 21 Mb/s.
więcej
|
RASP we współpracy z Nationale-Nederlanden uruchamia portal dla aktywnych ojców
Pod adresem najwiekszykibic.onet.pl Ringier Axel Springer Polska we współpracy z Nationale-Nederlanden uruchomił serwis, który ma poruszyć tematykę aktywnego ojcostwa. Strona jest promowana hasłem: "Jesteś największym kibicem swojego dziecka!".
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|