|
|
|
|
|
|
|
OBWE po wyborach w Polsce krytykuje TVP za stronniczość, media prywatne mniej nieobiektywne
- Wybory parlamentarne 13 października zostały dobrze przygotowane, ale stronniczość mediów i nietolerancyjna retoryka w kampanii budziły poważne obawy - stwierdziła OBWE na podstawie obserwacji kampanii parlamentarnej w Polsce.
więcej
|
653 tys. widzów reality-show Polsatu ,,Love Island. Wyspa miłości". 57,15 mln zł z reklam
Nowy randkowy program Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” oglądało 653 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania reality-show zajął ostatnią lokatę w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w grupie 4+ i drugie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 57,15 mln zł.
więcej
|
Gwiazdy TVN Discovery Polska czytają hejterskie komentarze na swój temat w akcji #WhyWeHate
TVN Discovery Polska rusza z kampanią #WhyWeHate, która ma na celu walkę z hejtem i zwrócenie uwagi na mowę nienawiści w internecie. W promocyjnych spotach wystąpiły gwiazdy TVN m.in. Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan, Gabi Drzewiecka czy Piotr Kraśko. Akcja jednocześnie nawiązuje do premiery nowego serialu „Geneza nienawiści”, który pojawi się od 21 października br. na antenie Discovery Channel.
więcej
|
Na początku listopada powstanie Media Owners Committee nadawców telewizyjnych
Nadawcy telewizyjni na początku listopada br. utworzą własny MOC (Media Owners Committee) - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. To ułatwi im przedstawianie wspólnego stanowiska m.in. w sprawie prac nad jednoźródłowym badaniem mediów.
więcej
|
,,Chyłka - Kasacja" od 15 listopada w player.pl
W piątek, 15 listopada w player.pl zadebiutuje „Chyłka - Kasacja” - drugi sezon serialu z Magdaleną Cielecką w roli głównej, do którego jeszcze trwają zdjęcia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pierwszy odcinek produkcji zostanie udostępniony bezpłatnie, drugi będzie można obejrzeć tego samego dnia w ramach płatnej oferty.
więcej
|
Kino Polska TV wyprodukuje pięć filmów, na początek komedia Tomasza Koneckiego z Rafałem Zawieruchą
Nadawca telewizyjny Kino Polska TV zapowiedział, że wspólnie z Krzysztofem Szpetmańskim wyprodukuje komedię „Po moim trupie” w reżyserii Tomasza Koneckiego, w której zagra Rafał Zawierucha. To pierwsza produkcja kinowa spółki.
więcej
|
7,96 mln osób oglądało ogłoszenie wyników wyborów w telewizji, najwięcej w TVP1. TVN24 wyżej od TVP Info
Łącznie 7,96 mln widzów oglądało wczoraj ogłoszenie sondażowych wyników wyborach do parlamentu. Najwięcej widzów program poświęcony wyborom śledziło w TVP1. Liderem całego rynku była jednak TVP2 pokazująca mecz Polska-Macedonia Północna - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Korpo-racja" nowym autorskim programem National Geographic
W niedzielę, 27 października kanał National Geographic rozpocznie emisję nowego autorskiego cyklu „Korpo-racja”.
więcej
|
Kuchnia+ i Domo+ ze wspólną kampanią reklamową (wideo)
Właśnie ruszyła wspólna kampania reklamowa dwóch stacji Kuchnia+ i Domo+. - Wykorzystując siłę i potencjał każdej marki z osobna, prezentujemy je razem - komentuje Dagmara Radziuk, brand manager kanałów lifestylowych platformy Canal+.
więcej
|
TVP1 wyprzedziła TVN. ,,M jak miłość" i mecze piłki nożnej hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość” oraz eliminacyjne mecze do Euro 2020 Łotwa-Polska i Polska-Macedonia Północna. Wśród stacji liderem był Polsat, a na drugie miejsce awansowała TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OBWE po wyborach w Polsce krytykuje TVP za stronniczość, media prywatne mniej nieobiektywne
- Wybory parlamentarne 13 października zostały dobrze przygotowane, ale stronniczość mediów i nietolerancyjna retoryka w kampanii budziły poważne obawy - stwierdziła OBWE na podstawie obserwacji kampanii parlamentarnej w Polsce.
więcej
|
|
Lichocka, Bochenek, Jachira, Zimoch i Rozenej z mandatami poselskimi. Z Sejmem żegna się Krzysztof Czabański
W niedzielnych wyborach mandaty poselskie uzyskali m.in. posłanka PiS Joanna Lichocka, dziennikarz sportowy Tomasz Zimoch, były rzecznik rządu Rafał Bochenek, rzecznik PO Jan Grabiec, rzecznik rządu Piotr Müller i dziennikarz "Nie" Andrzej Rozenek. Prawdopodobnie posłanką zostanie youtuberka Klaudia Jachira, natomiast nie zostali wybrani szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański i rzecznik PSL Jakub Stefaniak.
więcej
|
|
Radiowa Jedynka z przebudowanym studiem emisyjnym. Kamińska: jest supernowoczesne, a także ciepłe i przyjazne
Program I Polskiego Radia przebudował swoje multimedialne studio, by emitować lepszej jakości dźwięk i obraz. - Studio podkreśla teraz charakter anteny: jest supernowoczesne, a jednocześnie ciepłe i przyjazne - komentuje Agnieszka Kamińska, szefowa stacji.
więcej
|
|
|
|
PiS w tych wyborach dostał to, co chciał, ale może czuć niedosyt, bo liczył na konstytucyjną większość (opinie)
43,6 proc. poparcia dla Prawa i Sprawiedliwości w wyborach parlamentarnych nie można rozpatrywać w kategoriach porażki tylko dlatego, że wynik był niższy niż wskazywały na to sondaże. Trzeba pamiętać, że żadna partia w polskim systemie parlamentarnym po jednej kadencji nie zyskała tak dużego przyrostu poparcia. Opozycja, która łącznie zyskała relatywnie wysokie poparcie, na jego fali już teraz powinna budować swoją pozycję i nie zmarnować szansy, jaką dostała – komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu politycznego.
więcej
|
Gwiazdy TVN Discovery Polska czytają hejterskie komentarze na swój temat w akcji #WhyWeHate
TVN Discovery Polska rusza z kampanią #WhyWeHate, która ma na celu walkę z hejtem i zwrócenie uwagi na mowę nienawiści w internecie. W promocyjnych spotach wystąpiły gwiazdy TVN m.in. Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan, Gabi Drzewiecka czy Piotr Kraśko. Akcja jednocześnie nawiązuje do premiery nowego serialu „Geneza nienawiści”, który pojawi się od 21 października br. na antenie Discovery Channel.
więcej
|
Rozterki ojca nastoletniej córki w nowej reklamie Orange (wideo)
Rozpoczęła się polska odsłona globalnej kampanii Orange „Mamy wielką moc. Mamy wielką odpowiedzialność”. Marka pokazując w niej relację ojca z nastoletnią córką zachęca, by w cyfrowym świecie zachować równowagę. Kampanię przygotowała agencja Publicis Conseil.
więcej
|
Disney dzieli globalny budżet mediowy między agencje mediowe Publicisu i Omnicomu
Koncern Disneya zamierza podzielić swój globalny budżet mediowy między agencje należące do holdingów Publicis i Omnicom. Jego wielkość szacowana jest na 3 mld dolarów.
więcej
|
Miłosz Jacyna head of social media and content w albo albo
Do zespołu agencji kreatywnej albo albo dołączył Miłosz Jacyna, obejmując funkcję head of social media and content. Ostatnio pracował w K2.
więcej
|
Kraków i Wrocław honorują Olgę Tokarczuk: sadzenie lasu i darmowe przejazdy komunikacją miejską
Władze Krakowa organizują akcję nasadzenia 25 tys. drzew. Ma to być hołdem dla tegorocznej noblistki, Olgi Tokarczuk. We Wrocławiu z kolei przez kilka dni z tej samej okazji można było jeździć za darmo komunikacją miejską.
więcej
|
Thinx pokazuje mężczyzn, którzy mają okres (wideo)
Marka Thinx wprowadziła do sprzedaży na rynku amerykańskim bieliznę menstruacyjną dla kobiet. Promuje ją spotem, w którym to nie kobiety ale mężczyźni mają okres.Autorem kampanii jest agencja BBDO New York.
więcej
|
Akcją ,,2 for U Challenge" McDonald's chce dotrzeć do młodszych klientów (wideo)
McDonald’s Polska rozpoczyna kampanię „ 2 for U Challenge”, w ramach której będzie promować codziennie zmieniające się superoferty promocyjne dostępne w aplikacji McDonald’s. Akcję przygotowały agencje Isobar Polska OMD, DDB i Studio Filmowe OTO.
więcej
|
Samsung: dodatkowe 1000 zł przy zakupie Galaxy S10 lub S10+ i odsprzedaży starego smartfona
Samsung uruchomił nową promocję, w ramach której decydując się na zakup jednego z dwóch tegorocznych flagowców firmy, Galaxy S10 lub S10+, po odsprzedaniu starego smartfona można zyskać dodatkowe 1000 zł.
więcej
|
Mateusz Gessler poleca mrożone warzywa na patelnię Hortexu (wideo)
Hortex ruszył z drugą odsłoną nowej kampanii reklamowej z udziałem Mateusza Gesslera. Szef kuchni tym razem poleca mrożone warzywa na patelnię. Działania reklamowe realizują Opus B, Papaya Films i MediaCom.
więcej
|
Łukasz Goździor dyrektorem marketingu w Inchcape Northern Europe Distibution
Łukasz Goździor, dotychczasowy marketing country manager w Inchcape Polska, został dyrektorem marketingu w Inchcape Northern Europe Distribution. Na dotychczasowym stanowisku zastąpił go Wojciech Dopierała.
więcej
|
Leroy Merlin z nowym, miejskim konceptem sklepu
Sieć sklepów Leroy Merlin jeszcze w tym roku planuje otwarcie sklepu w tzw. miejskim koncepcie. Leroy Merlin Urban powstanie w Warszawie przy ul. Marsa.
więcej
|
Kuchnia+ i Domo+ ze wspólną kampanią reklamową (wideo)
Właśnie ruszyła wspólna kampania reklamowa dwóch stacji Kuchnia+ i Domo+. - Wykorzystując siłę i potencjał każdej marki z osobna, prezentujemy je razem - komentuje Dagmara Radziuk, brand manager kanałów lifestylowych platformy Canal+.
więcej
|
Łaciate zawsze w domu w nowej kampanii Mlekpolu (wideo)
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie i agencja Leo Burnett Warszawa przygotowały wielokanałową kampanię promującą mleko Łaciate, która będzie obecna w digitalu, social mediach, telewizji oraz nośnikach reklamy zewnętrznej.
więcej
|
Grzegorz Jaworski z Piasta Gliwice przewodniczącym rady nadzorczej Ekstraklasy
Ekstraklasa SA ma nowego przewodniczącego rady nadzorczej. Został nim Grzegorz Jaworski, reprezentant Piasta Gliwice - aktualnego mistrza Polski.
więcej
|
Kaufland wprowadził wielorazowe woreczki na owoce i warzywa
W sieci sklepów Kaufland jednorazowe foliowe torebki na warzywa i owoce zastąpiono wielorazowymi woreczkami z tkaniny. Opakowanie 2 szt. kosztuje 2,99 zł.
więcej
|
Marcin Jaśko new business managerem w Abanana Advertising
Do zespołu agencji marketingowej Abanana Advertising dołączył Marcin Jaśko, który objął funkcję new business managera.
więcej
|
Motocykle Suzuki z nową ofertą promowane kampanią
Trzy modele motocykli Suzuki będą jesienią sprzedawane wraz z pakietem akcesoriów podwyższających komfort podróżowania. Będzie to wspierać kampania przygotowana przez agencję CU Communication Unlimited.
więcej
|
Up&More rozpoczęło współpracę z Piekarnią Cukiernią Grzybki
Agencja Up&More rozpoczęła współpracę z Piekarnią Cukiernią Grzybki.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
PO największym przegranym wyborów, PiS-owi pomogła TVP. Konfederacja zaskoczyła (publicyści o wyborach)
Wraz z wejściem do parlamentu skrajnej lewicy i prawicy kończy się sztuczny podział na wrogie sobie ideowo PO i PiS. Trudno jednak stwierdzić, że PiS odniosło w wyborach sukces: to raczej umiarkowany sukces, do którego rękę przyłożyła publiczna telewizja - wyniki wyborów parlamentarnych dla Wirtualnemedia.pl komentują publicyści.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" w ramach Klubu Przyjaciół ,,Wyborczej" chce zbierać datki od czytelników
„Gazeta Wyborcza” (Agora) uruchomiła Klub Przyjaciół „Wyborczej”. Klubowicze mogą co miesiąc wspierać redakcję dziennika wybraną kwotą, a w zamian mają rozmaite korzyści.
więcej
|
Edipresse wydaje ,,Życie po życiu" - miesięcznik o nadprzyrodzonych historiach
W środę 16 października ukaże się pierwszy numer nowego miesięcznika Edipresse Polska z segmentu true stories - „Życie po życiu”. Szefową pisma jest Barbara Florkiewicz.
więcej
|
W sprzedaży pierwszy numer kwartalnik ,,Classicauto - Wydanie Specjalne". Redaktorem naczelnym Piotr Sielicki
We wtorek 15 października w sprzedaży pojawi się magazyn „Classicauto - Wydanie Specjalne” (Stratos Concept). Pierwszy numer poświęcony został marce Porsche. Redaktorem naczelnym jest Piotr Sielicki.
więcej
|
|
|
Grupa naTemat uruchamia dadHero.pl, naczelnym Andrzej Chojnowski
Ruszył dadHero.pl - nowy serwis tematyczny Grupy naTemat.pl skierowany do ojców. Jego redaktorem naczelnym jest Andrzej Chojnowski, a szefem projektu - Damian Borecki.
więcej
|
,,Chyłka - Kasacja" od 15 listopada w player.pl
W piątek, 15 listopada w player.pl zadebiutuje „Chyłka - Kasacja” - drugi sezon serialu z Magdaleną Cielecką w roli głównej, do którego jeszcze trwają zdjęcia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pierwszy odcinek produkcji zostanie udostępniony bezpłatnie, drugi będzie można obejrzeć tego samego dnia w ramach płatnej oferty.
więcej
|
Disney+ zapowiada setki hitów na swojej platformie. Od ,,Królewny Śnieżki i siedmiu krasnoludków" po najnowsze ,,Gwiezdne Wojny"
Do premiery serwisu Disney+ pozostał niecały miesiąc. Platforma zaczyna kampanię zapowiadającą nową propozycję na rynku VOD i prezentuje na Twitterze kilkaset tytułów które trafią do biblioteki na starcie. Na liście są filmy i seriale ze stajni Disneya, Marvela, Pixara i National Geographic, od „Królewny Śnieżki i siedmiu krasnoludków” po najnowszą produkcję ze świata Gwiezdnych Wojen - „The Mandalorian”.
więcej
|
Google testuje zamrażanie kart w Chrome. Chodzi o mniejsze wykorzystanie pamięci RAM
Google prowadzi próby związane z wprowadzeniem w firmowanej przez siebie przeglądarce Chrome funkcji polegającej na zamrożeniu kart, z których użytkownik aktualnie nie korzysta. Rozwiązanie ma zredukować wykorzystanie przez przeglądarkę pamięci RAM zwiększając sprawność sprzętu. Nowość ma się pojawić w Wersji Chrome z numerem 79.
więcej
|
mBank zapowiada nowy pulpit na kontach internetowych. Zniknie ,,pasek finansów"
mBank planuje wprowadzenie zmian w wyglądzie pulpitu na swojej internetowej platformie służącej użytkownikom do obsługi ich kont bankowych. Nowością będzie między innymi brak „paska finansów”, wyróżnienie stanu konta i narzędzi do przelewów oraz skrócona historia wykonanych operacji.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Ipsos chwalony za trafny sondaż w dniu wyborów. ,,Analiza mobilizacji elektoratów"
W sondażu wyborczym Ipsos idealnie oszacował wyniki PiS i Koalicji Obywatelskiej, a w przypadku pozostałych komitetów błąd wyniósł maksymalnie 0,55 pkt proc. - Brak różnic pomiędzy wynikami exit poll oraz late poll wynika z kilku elementów: doskonałej, reprezentatywnej próby lokali wyborczych objętych badaniem, bardzo dobrej realizacji badania w terenie oraz szeregu analiz wyników poprzednich wyborów do Parlamentu Europejskiego pod kątem struktury odmów odpowiedzi - wylicza Paweł Predko, dyrektor operacyjny Ipsosu. Firmę za realizację tego sondażu chwalą menedżerowie z innych sondażowni.
więcej
|
Na początku listopada powstanie Media Owners Committee nadawców telewizyjnych
Nadawcy telewizyjni na początku listopada br. utworzą własny MOC (Media Owners Committee) - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. To ułatwi im przedstawianie wspólnego stanowiska m.in. w sprawie prac nad jednoźródłowym badaniem mediów.
więcej
|
|
|
PiS w tych wyborach dostał to, co chciał, ale może czuć niedosyt, bo liczył na konstytucyjną większość (opinie)
43,6 proc. poparcia dla Prawa i Sprawiedliwości w wyborach parlamentarnych nie można rozpatrywać w kategoriach porażki tylko dlatego, że wynik był niższy niż wskazywały na to sondaże. Trzeba pamiętać, że żadna partia w polskim systemie parlamentarnym po jednej kadencji nie zyskała tak dużego przyrostu poparcia. Opozycja, która łącznie zyskała relatywnie wysokie poparcie, na jego fali już teraz powinna budować swoją pozycję i nie zmarnować szansy, jaką dostała – komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu politycznego.
więcej
|
ESL Polska nowym klientem d*fusion communication
ESL Polska wybrało do obsługi PR - w drodze konkursu - agencję d*fusion communication.
więcej
|
Marcin Jaśko new business managerem w Abanana Advertising
Do zespołu agencji marketingowej Abanana Advertising dołączył Marcin Jaśko, który objął funkcję new business managera.
więcej
|
Aliganza Fashion Agency pracuje dla Marc O'Polo
Do grona klientów agencji Aliganza Fashion Agency dołączyła szwedzka marka odzieżowa Marc O’Polo.
więcej
|
|
|