Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 4 Października 2019
 
 
 
,,Gazeta Wyborcza" przed wyborami rozda milion egz. o rządach PiS, 12 października dodatek ,,Władza"
 
„Gazeta Wyborcza” (Agora) szykuje dwie specjalne akcje na wybory. 12 października wyda specjalny dodatek o władzy. Tuż przed wyborami w mniejszych miastach całej Polski zostanie także jednorazowo rozdanych milion egz. wydania opisującego rządy PiS. więcej
 
 
Polskie Radio stawia na DAB+, podpisało umowy dot. emisji programów z Emitelem i PSN Infrastruktura
 
Polskie Radio, które zapowiadało plany rozszerzenia zasięgu multipleksu cyfrowego i do końca roku zwiększenie zakresu swojej działalności w dziedzinie cyfryzacji, przez najbliższe 12 miesięcy w zakresie emisji i multipleksacji swoich programów w systemie DAB+ będzie korzystać z usług firmy Emitel S.A. oraz PSN Infrastruktura. więcej
 
 
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Przegląd Sportowy" z największymi spadkami sprzedaży, w górę ,,Super Express" i ,,Puls Biznesu"
 
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w sierpniu br. był „Fakt”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a na czele pod tym względem uplasowała się „Gazeta Polska Codziennie”. Zyskały tylko „Puls Biznesu” i „Super Express” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Andrzej Chojnowski: z Marquard Media Polska na szefa nowego serwisu Grupy naTemat
 
Andrzej Chojnowski odchodzi z wydawnictwa Marquard Media Polska, w którym ostatnio był redaktorem naczelnym magazynu „Esquire”. Będzie szefem nowego serwisu Grupy naTemat (Glob360). więcej
 
 
Finansowanie mediów z budżetów państwa najwcześniej w 2021 roku. "Dla płacących abonament darmowe radioodbiorniki cyfrowe"
 
Szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański wielokrotnie zapowiadał, że w wypadku wygranej PiS w kolejnej kadencji zostanie uchwalone finansowanie mediów publicznych z budżetu państwa, a abonament zostanie zniesiony. Teraz stwierdził, że najwcześniej stanie się to w 2021 roku. Z kolei wnoszący opłatę na media publiczne w ramach rekompensaty mieliby otrzymać radioodbiorniki cyfrowe. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
PAP odmówiła wynajęcia sali na debatę o mediach publicznych więcej
 
Debata przedwyborcza w TVP nie wnosi już nic nowego - zastąpiły ją media społecznościowe (opinie) więcej
 
TVP1 liderem we wrześniu, TVN na czele w grupie 16-49. ,,M jak miłość" hitem więcej
 
Chillizet z nową ramówką, profilem muzycznym i hasłem ,,Jest dobrze". Urszula Prussak dyrektorem muzycznym więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
PR Manager Viacom International Media Networks
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Kraków TVP
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Wrocław TVP
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Katowice TVP
Specjalista ds. promocji VOD Ringier Axel Springer Media
Kierownik Działu Rozwoju Dystrybucji TVP
Kierownik Działu Zarządzania Kanałami Dystrybucji TVP
Technik Wozu DSNG TVP
New Business Manager GetHero
Operator Kamery Studyjnej TVP
Montażysta TVP
Realizator Wizji TVP
Redaktor Naczelna/y WP SportoweFakty Wirtualna Polska Media
BRAND PARTNERSHIP SALES MANAGER / WARSAW Fox Networks Group Poland
LocationScout Production Services
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
1,22 mln widzów śledzi ,,Klan". TVP1 liderem rynku

Po niemal miesiącu emisji nowy sezon serialu „Klanu” ogląda średnio 1,22 mln osób. Telenowela daje Jedynce pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecie miejsce w grupie komercyjnej 16-49. więcej

1,28 mln widzów ,,Koła fortuny". TVP2 zdecydowanym liderem

Teleturniej „Koło fortuny” na początku sezonu 2019/2020 ogląda średnio 1,28 widzów. TVP2 w czasie emisji audycji jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w 4+ i wiceliderem w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Startuje polska wersja Playboy TV Europe. Stacja dostępna na platformie Canal+

Na polskim rynku wystartował kanał Playboy TV Europe. Stacja na chwilę obecną dostępna jest dla abonentów Platformy Canal+. więcej

TVP przeprosiła Konfederację w ,,Wiadomościach" za pominięcie w sondażu. ,,Kuriozalny wyrok"

W czwartek w głównym wydaniu „Wiadomości” wyemitowano zasądzone przeprosiny dla Konfederacji za pominięcie jej w omówieniu sondażu wyborczego. Jednocześnie wyrok w tej sprawie określono jako kuriozalny. więcej

,,Idź na wybory. Przejdź do historii" - profrekwencyjna kampania Comedy Central (wideo)

Stacja Comedy Central właśnie wystartowała z kampanią, której celem jest zachęcenie widzów do udziału w zbliżających się wyborach. więcej

A+E Networks pokaże film ,,Zrodzeni do szabli". Premiera 10 grudnia w History (wideo)

A+E Networks zakupiło od Stowarzyszenia Polska Sztuka Krzyżowa międzynarodowe prawa do filmu „Zrodzeni do szabli”. Premiera filmu w Polsce odbędzie się na antenie History 10 grudnia, a tydzień później będzie można zobaczyć w 34 innych krajach na świecie. więcej

Bartosz Kwiatek poprowadzi program "#JesteśmyDlaDzieci" w Polsat News

Od niedzieli, 6 października na antenie Polsat News pojawi się premierowo program "#JesteśmyDlaDzieci" pod patronatem Fundacji Polsat, prezentujący reportaże o dzieciach ze schorzeniami. Poprowadzi go Bartosz Kwiatek, dziennikarz Polsat News. więcej

Konfederacja prawomocnie wygrała z TVP w sądzie - będą przeprosiny i sprostowanie w ,,Wiadomościach"

Sąd Apelacyjny w Warszawie podtrzymał orzeczenie pierwszej instancji w procesie w trybie wyborczym, który Konfederacja wytoczyła Telewizji Polskiej. W „Wiadomościach” muszą zostać wyemitowane przeprosiny i sprostowanie relacji o sondażu wyborczym, w której pominięto Konfederację. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio stawia na DAB+, podpisało umowy dot. emisji programów z Emitelem i PSN Infrastruktura

Polskie Radio, które zapowiadało plany rozszerzenia zasięgu multipleksu cyfrowego i do końca roku zwiększenie zakresu swojej działalności w dziedzinie cyfryzacji, przez najbliższe 12 miesięcy w zakresie emisji i multipleksacji swoich programów w systemie DAB+ będzie korzystać z usług firmy Emitel S.A. oraz PSN Infrastruktura. więcej

 
Finansowanie mediów z budżetów państwa najwcześniej w 2021 roku. "Dla płacących abonament darmowe radioodbiorniki cyfrowe"

Szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański wielokrotnie zapowiadał, że w wypadku wygranej PiS w kolejnej kadencji zostanie uchwalone finansowanie mediów publicznych z budżetu państwa, a abonament zostanie zniesiony. Teraz stwierdził, że najwcześniej stanie się to w 2021 roku. Z kolei wnoszący opłatę na media publiczne w ramach rekompensaty mieliby otrzymać radioodbiorniki cyfrowe. więcej

 
Ernest Zozuń po oddelegowaniu do archiwum IAR wraca do Trójki. ,,Dzięki słuchaczom mogłem przeżyć jakoś ten czas"

Dziennikarz radiowej Trójki Ernest Zozuń został przywrócony do pracy w dziale publicystyki międzynarodowej. Trzy miesiące temu wysłano go do archiwum Informacyjnej Agencji Radiowej. - Dziękuje wszystkim słuchaczom, którzy wspierali mnie dobrym słowem - skomentował. więcej

 
Związek Cyfrowa Polska chce rozporządzenia i przyspieszenia prac nad cyfryzacją radia

Związek Cyfrowa Polska, który zrzesza największe w Polsce firmy z branży nowoczesnych technologii rekomenduje powołanie międzyresortowego zespołu ds. wdrożenia w Polsce cyfrowego radia, przyjęcie rozporządzenia, które określi minimalne wymagania techniczne dla cyfrowych odbiorników radiowych, a także opracowanie wspólnej, ogólnopolskiej koncepcji marketingowej promocji radia cyfrowego w Polsce. więcej

 
Patrycjusz Wyżga poprowadzi w Trójce audycję ,,Akcja, giełda!"

W piątek 4 października w radiowej Trójce zacznie być emitowana nowa cotygodniowa audycja „Akcja, giełda!”. Będzie poświęcona w całości sprawom giełdowym. Poprowadzi ją Patrycjusz Wyżga. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Olsztynie. Awans VOX FM na drugie miejsce

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od marca do sierpnia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: VOX FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Monika Banaś-Jankowska dyrektorem marketingu w dziale beauty care firmy Henkel

Monika Banaś-Jankowska objęła stanowisko dyrektor marketingu w dziale beauty care (kosmetyki) w polskim oddziale firmy Henkel. Zastąpiła Karolinę Markiewicz-Kuskowską, która została dyrektor zarządzającej Henkel Beauty Retail w Czechach i na Słowacji. więcej

2,91 mld zł na reklamę telewizyjną we wrześniu. Spadek wpływów Polsatu i TVN, zyskały kanały TVP

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji we wrześniu 2019 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej niemal się nie zmieniły. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Agencja Grey Group zajmie się obsługą reklamową aplikacji Żappka

Agencja reklamowa Grey Group wygrała przetarg sieci sklepów Żabka Polska dotyczący przygotowania i realizacji działań reklamowych aplikacji Żappka. więcej

SPAR Group sfinalizowała przejęcie sieci Piotr i Paweł, do końca przyszłego roku 150 sklepów

Firma SPAR Group sfinalizowała umowę przejęcia sieci Piotr i Paweł liczącej obecnie 77 sklepów. Nowy inwestor obecnie wspiera przejętą firmę m.in. w spłacie zobowiązań. Planuje podjąć działania dzięki którym będzie mieć do końca przyszłego roku ponad 150 sklepów. więcej

W Kauflandzie można kupić wybrane produkty do własnych opakowań

Sieć sklepów Kaufland testuje w wybranych sklepach sprzedaż wybranych produktów na wagę do opakowań, które przyniosą ze sobą klienci. Akcją objętych jest na razie 11 placówek, a w ten sposób można kupić m.in. wędliny, produkty garmażeryjne oraz sery. więcej

Robert Lewandowski w reklamie sklepu internetowego Huawei

Huawei rozpoczął kampanię reklamową firmowego sklepu internetowego. W spocie promocyjnym wystąpił ambasador marki, piłkarz Robert Lewandowski. więcej

Carrefour testuje sklep autonomiczny

We Francji ruszyły testy pierwszego autonomicznego sklepu sieci Carrefour. więcej

Clear Channel Poland będzie współpracować z Instytutem Badań Outdooru IBO

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland podpisała porozumienie o współpracy z Instytutem Badań Outdooru IBO na zasadach komercyjnych. Oznacza to, że oferta reklamowa CCP będzie dostępna do planowania poprzez platformę IDS udostępnioną rynkowi przez IBO. więcej

Estée Lauder wspiera walkę z rakiem piersi. W kampanii Boczarska, Kubicka, Janiak, Gąsiorowska

"Różowa Wstążka Estée Lauder Companies" to tytuł kampanii edukacyjnej marki kosmetycznej Estée Lauder, której celem jest walka z rakiem piersi. Partnerem akcji jest Warsaw Creatives. więcej

,,#podzielsięubraniem" w akcji LG

Marka LG we współpracy z Fundacją Daj Herbatę rozpoczęła akcję społeczną „#podzielsięubraniem” polegającą na zbieraniu ubrań dla potrzebujących. więcej

100 procent owoców i marchewki w sokach Kubuś (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa soków Kubuś (Maspex). Przygotowały ją agencje Brainbox, Trzask i Starcom. więcej

Alior Bank w nowej loterii ufunduje metamorfozę mieszkania

Pod hasłem "Alior Bank Urządza!" rozpoczęła się loteria skierowana do klientów Alior Banku. Nagrodą główną są pieniądze na metamorfozę mieszkania z pomocą architekta. więcej

D-Vitum Forte K2 reklamowany w telewizji

Od początku października preparat D-Vitum Forte K2 promuje nowy spot telewizyjny. Za koncept kreatywny i nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa Hand Made. więcej

Agata Burnatowska: z Schulz brand friendly do Harbingers

Agata Burnatowska zaczęła pracę jako strategy planner w agencji marketingu internetowego Harbingers. Poprzednio była związana z agencją reklamową Schulz brand friendly. więcej

Krzysztof Gonciarz w kampanii Software Development Academy

Akademia programowania Software Development Academy (SDA) rozpoczyna kampanię wizerunkową we współpracy ze znanym youtuberem Krzysztofem Gonciarzem. więcej

Podsiadło, Wieniawa i Szpura w kampanii ,,Zabierz głos, bo go stracisz" Fundacji Batorego

W nowej odsłonie kampanii społecznej "Zabierz głos, bo go stracisz" w obiektywie Zuzy Krajewskiej, Chrisa Niedenthala, Tadeusza Rolke i Jacka Kołodziejskiego pojawiły się znane osoby, m.in. Dawid Podsiadło, Julia Wieniawa czy Areta Szpura. Mają zachęcić do głosowania w wyborach parlamentarnych. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Wyborcza" przed wyborami rozda milion egz. o rządach PiS, 12 października dodatek ,,Władza"

„Gazeta Wyborcza” (Agora) szykuje dwie specjalne akcje na wybory. 12 października wyda specjalny dodatek o władzy. Tuż przed wyborami w mniejszych miastach całej Polski zostanie także jednorazowo rozdanych milion egz. wydania opisującego rządy PiS. więcej

,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Przegląd Sportowy" z największymi spadkami sprzedaży, w górę ,,Super Express" i ,,Puls Biznesu"

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w sierpniu br. był „Fakt”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a na czele pod tym względem uplasowała się „Gazeta Polska Codziennie”. Zyskały tylko „Puls Biznesu” i „Super Express” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Gazeta Wyborcza" nie musi publikować sprostowania tekstu o nękaniu pozwami przez władzę, oddalono pozew NBP

Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił w czwartek pozew Narodowego Banku Polskiego przeciwko „Gazecie Wyborczej” (Agora), w którym domagano się sprostowania tekstu o rzekomym nękaniu dziennikarzy „GW” procesami. Wyrok jest prawomocny. więcej

Chris Stone odchodzi z funkcji naczelnego ,,Sports Illustrated". W tle zmiana właściciela i planowane zwolnienia

Po 27 latach kierowania „Sports Illustrated" Chris Stone odchodzi z funkcji redaktora naczelnego tego magazynu. Jego rezygnacja następuje kilka miesięcy po przejęciu tytułu przez nowego właściciela, który według nieoficjalnych informacji przewiduje poważne cięcia kadrowe w redakcji. Na razie „Sports Illustrated" będzie kierowany przez dwóch zastępców odchodzącego Stone’a. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Andrzej Chojnowski: z Marquard Media Polska na szefa nowego serwisu Grupy naTemat

Andrzej Chojnowski odchodzi z wydawnictwa Marquard Media Polska, w którym ostatnio był redaktorem naczelnym magazynu „Esquire”. Będzie szefem nowego serwisu Grupy naTemat (Glob360). więcej

Facebook będzie musiał usuwać treści uznane za nielegalne przez lokalny sąd. Jest stanowisko Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej orzekł, że Facebook musi globalnie blokować dostęp do treści które w konkretnym kraju zostaną uznane za nielegalne. Będzie też zobowiązane do aktywnego wyszukiwania i usuwania materiałów naruszających lokalne prawo. Stanowisko trybunału to efekt wcześniejszego procesu toczącego się w Austrii z udziałem tamtejszej posłanki do parlamentu. więcej

Michał Kramarz szefem Google for Startups w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej

Michał Kramarz objął stanowisko dyrektora Google for Startups w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz szefa warszawskiego Campusu koncernu. Zastąpił Agnieszkę Hryniewicz-Bieniek, która od lipca jest globalną dyrektor Google for Startups. więcej

Instagram wprowadza komunikator Threads. Służy do kontaktów z bliskimi znajomymi

Instagram wprowadził na rynek nowy komunikator o nazwie Threads. Aplikacja dostępna na Androida i iOS ma zapewnić stały kontakt użytkownika z jego najbliższymi znajomymi, wśród opcji jest automatyczna aktualizacja statusów pozwalająca członkom społeczności śledzić na bieżąco co dzieje się z ich przyjaciółmi. więcej

Media społecznościowe mają za dużą kontrolę nad treściami od wydawców. To pogarsza jakość informacji

Większość użytkowników internetu w USA uważa że media społecznościowe w zbyt dużym stopniu kontrolują treści zamieszczane w tych serwisach przez wydawców - wynika z badania Pew Research Center. Dla 55 procent internautów nie ma wątpliwości że ingerencja serwisów social media w dobór zamieszczanych tam materiałów zmniejsza jakość informacji dostępnych dla użytkowników. więcej

Legia Warszawa z nowym serwisem internetowym, dodatkowe treści dla zalogowanych użytkowników

W niedzielę serwis internetowy Legii Warszawa zostanie uruchomiony w nowej odsłonie opartej na technologii responsywnej. W serwisie pojawią się dodatkowe treści dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, nadal działa natomiast stary system sprzedaży biletów i dotychczasowe aplikacje mobilne. więcej

Malina Błańska odchodzi z Wirtualnej Polski i stawia na własny kanał youtube'owy

Dziennikarka Malina Błańska, zajmująca się tematyką kobiecą i społeczną, z końcem września odeszła z Wirtualnej Polski. Zamierza skupić się na prowadzeniu swojego kanału na YouTubie. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Karolina Woźniak odpowiada za PR w Too Good To Go

Karolina Woźniak objęła nowe stanowisko PR manager w platformie Too Good To Go, oferującej niesprzedane posiłki w atrakcyjnych cenach. więcej

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę: Marta Skierkowska odpowiedzialna za nowy program, Monika Zagórska kieruje działem PR i eventów

Monika Zagórska, dotychczas na stanowisku koordynatorki ds. komunikacji zewnętrznej, awansowała w Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę na stanowisko szefowej działu PR i eventów. Zastąpiła Martę Skierkowską, która zajmie się w organizacji rozwojem nowego projektu. więcej

Kabos klientem agencji Blame Us

Marka Kabos, polski producent profesjonalnych produktów do stylizacji i pielęgnacji paznokci, została klientem agencji Blame Us. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
iPhone SE 2 pojawi się na rynku na początku 2020 roku. Będzie miał ekran 4,7 cala i procesor A13
LG wprowadza do Polski linię pralek i suszarek LG Vivace ze sztuczną inteligencją (wideo)
Huawei wprowadza smartfon nova 5T. Poczwórny aparat fotograficzny i ekran 6,2 cala w cenie 1999 złotych
Samsung Galaxy Fold w sprzedaży w Polsce od 18 października
Huawei wprowadza w Polsce słuchawki FreeBuds 3 z chipsetem Kirin A1 i Inteligentną Redukcją Szumów. Cena 699 złotych
Carrefour testuje sklep autonomiczny
Huawei: nowy smartwatch Huawei Watch GT 2 i opaska Huawei Band 4 w Polsce za 899 zł i 199 zł (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
SPAR Group sfinalizowała przejęcie sieci Piotr i Paweł, do końca przyszłego roku 150 sklepów
Carrefour testuje sklep autonomiczny
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
A+E Networks pokaże film ,,Zrodzeni do szabli". Premiera 10 grudnia w History (wideo)
Dan Mazer reżyserem nowej wersji filmu "Kevin sam w domu"
Hugh Grant, Colin Farrell i Matthew McConaughey w filmie "The Gentlemen"
Steven Spielberg zakończył zdjęcia do musicalu "West Side Story"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj