|
|
|
|
|
|
|
Rinke Rooyens: Bawi mnie szumne prognozowanie, że internet zabija telewizję. Przecież to nieprawda
- Setki razy słyszałem, że coś można zrobić trochę słabiej, ale dużo taniej, ale ja wiem, że to będzie widać, że produkt przestałby być premium. Stawiam na swoim i potem to widać na słupkach oglądalności - mówi producent Rinke Rooyens w rozmowie z Wirtualnemedia.pl o firmie Rochstar, realizowanych projektach, przyszłości telewizji, i pomyśle na zrobienie czegoś dobrego dla świata.
więcej
|
,,Joke show" nowym programem Polsatu. Gospodarzem Rafał Rutkowski
Telewizja Polsat pracuje nad nowym programem rozrywkowym „Joke show”, który będzie emitowany w zimowej lub wiosennej ramówce stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To cykl, który z jednej strony ma bardzo prostą formułę, a z drugiej strony potrafi w mgnieniu oka rozbawić widza - mówi nam Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu nadawcy.
więcej
|
Billboard kandydata PiS na działce TVP Rzeszów. Nadawca zapewnia, że nie ma na to wpływu
Na nośniku wielkoformatowym znajdującym się na działce należącej do Telewizji Polskiej w Rzeszowie zamieszczono plakat wyborczy Krzysztofa Sobolewskiego, szefa komitetu wykonawczego PiS i rzeszowskiej „jedynki” na liście tej partii. - Telewizja Polska nie ma żadnego wpływu na to, co jest umieszczane na tym billboardzie - tłumaczy centrum informacji TVP.
więcej
|
,,Magazyn Ekspresu Reporterów" po przeniesieniu do TVP1 stracił 650 tys. widzów
Nowy sezon „Magazynu Expresu Reporterów” emitowany w TVP1 ogląda średnio 962 tys. widzów, o 650 tys. osób mniej niż początek poprzedniego sezonu pokazywanego jeszcze w TVP2. Jedynka w czasie emisji programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
686 tys. widzów ,,36,6". TVN stacją trzeciego wyboru
Szósty sezon programu „36,6” gromadzi średnio 686 tys. widzów, o 22 tys. osób mniej niż czwarta edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
HBO przesuwa premierę ,,Watahy 3" na 6 grudnia. ,,Jak najlepsze ułożenie emisji"
Premiera trzeciego sezonu serialu „Wataha” w HBO i HBO GO odbędzie się w piątek 6 grudnia, czyli o ponad pięć tygodni później niż pierwotnie zakładano. - Mamy niezwykle bogatą programowo jesień - tłumaczy tę decyzję portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Niburska, deputy marketing director HBO Polska.
więcej
|
329 tys. widzów nowego programu ,,Nasza Klasa" w Czwórce
Nowy program „Nasza Klasa” gromadzi średnio 329 tys. widzów. Czwórka w czasie jego emisji przegrywa walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami TV Puls i TVN7.
więcej
|
,,Wojna światów" od 31 października w FOX. Światowa premiera w Canal+
W poniedziałek, 31 października na antenie FOX odbędzie się premiera nowego serialu „Wojny światów”. Jest to koprodukcja Canal+, Fox Networks Group, Europe & Africa i AGC Television.
więcej
|
Od 29 września nowy sezon "Makłowicz w drodze" w Food Network
W niedzielę, 29 września na antenie Food Network (TVN Discovery Polska) pojawi się pierwszy odcinek nowej serii programu "Makłowicz w drodze". Kucharz będzie podróżować, pokazywać ciekawe miejsca i opowiadać o ich historii przez pryzmat lokalnej kuchni.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dużo więcej na reklamy Biedronki i Media Expert. Wzrosty w telewizji i kinach, spadki w gazetacj i na outdoorze (Top 10)
W ciągu pierwszych ośmiu miesięcy br. cennikowe przychody reklamowe mediów pozainternetowych zwiększyły się w skali roku o 11,1 proc. Największy wzrost odnotowały kina, radio i telewizja. Wśród reklamodawców wydatki najmocniej podwyższyły Jeronimo Martins Polska (właściciel m.in. sklepów Biedronka), Terg (właściciel sieci Media Expert) i Ferrero Polska.
więcej
|
Historie kobiet w reklamach Vitapil
W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa produktów Vitapil firmy NutroPharma.
więcej
|
Call Center Poland ma kontrakt na 4,5 mln zł od Tauronu
Spółka Call Center Poland wygrała przetarg spółki Tauron Sprzedaż na obsługę zewnętrznej infolinii sprzedażowej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowa zostanie zawarta na 3 lata.
więcej
|
Agencja Przestrzeń przygotowała reklamy laptopów Acer, Asus, Dell i HP
Pod hasłem „Kup laptopa, jakiego jeszcze nie miałeś” ruszyła kampania komputerów osobistych z z systemem Windows 10 i procesorami Intel Core marek Acer, Asus, Dell i HP. Za akcję odpowiada agencja Przestrzeń.
więcej
|
Frontex chce zatrudnić firmę monitorującą media społecznościowe
Europejska Agencja Straży Granicznej i Przybrzeżnej Frontex szuka w przetargu firmy, która zajmie się na jej zleceniem monitorowanie mediów społecznościowych pod kątem tendencji i prognoz dotyczących nielegalnej migracji – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Neckermann Polska wnioskuje o upadłość, klientom mają pomóc urząd marszałkowski i ubezpieczyciel
Biuro podróży Neckermann Polska zawiesza sprzedaż oferty i złoży wniosek o upadłość. Powodem jest ogłoszona w poniedziałek upadłość jego właściciela - brytyjskiego koncernu Thomas Cook. Firma jest niewypłacalna, wnioskuje do marszałka wojewódzkiego o uruchomienie gwarancji ubezpieczeniowych, żeby sprowadzono do kraju jej klientów będących obecnie za granicą.
więcej
|
Branżowe stowarzyszenia reklamowe chcą wspólnie działać na rzecz czystej reklamy i informacji
Z inicjatyw Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR w przyszłym tygodniu odbędzie się konferencja inaugurująca współpracę najważniejszych stowarzyszeń branży marketingowej i mediowej na rzecz czystej informacji i reklamy.
więcej
|
Robert Makłowicz reklamuje makarony świeże Polskie Młyny
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa makaronów świeżych Polskie Młyny z udziałem krytyka kulinarnego Roberta Makłowicza. Akcję przygotowały firmy marketingowe Brasil Warsaw, Warsaw Production i Universal McCann.
więcej
|
Żabka wprowadza happy hours. Poranna kawa taniej z aplikacją żappka
Sieć sklepów Żabka wystartowała z nową promocją, w ramach której użytkownicy aplikacji mobilnej żappka mogą kupić kawę w Żabka Café za 1,99 zł.
więcej
|
Sieć afiliacyjna Affiliate44 to teraz aff44
Sieć afiliacyjna Affiliate44 (Grupa Loando) przeszła rebranding. Nazwę firmy skrócono do aff44.
więcej
|
UOKiK zarzuca właścicielowi Biedronki nieuczciwe rabaty od dostawców, firmie grozi 1,5 mld zł kary
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów po kontroli w Jeronimo Martins Polska ocenia, że firma wykorzystuje nieuczciwie przewagę kontraktową, żeby uzyskać część rabatów od dostawców współpracujących z siecią Biedronka. Spółce grozi kara wynosząca do 3 proc. jej rocznych obrotów, czyli ok. 1,5 mld zł.
więcej
|
Akcja ,,Ostatni Twój Weekend" z międzynarodową nagrodą Print Innovation
Projekt „Ostatni Twój Weekend” dostał pierwszą nagrodę w konkursie Print Innovation Awards 2019. To jedyny polski projekt doceniony przez jury tego konkursu.
więcej
|
Frosta z nową odsłoną akcji "Mówimy jak jest"
Od października ruszy kolejna edycja kampanii Frosty, producenta żywności mrożonej. Działania pod hasłem "Mówimy jak jest" przygotuje agencja Smolar.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Zmiany w ,,Fakcie": Burzyńska i Szyller przeszli do Opinii, Węcek i Bolanowski w nowym dziale konsumencko-prawnym
Agnieszka Burzyńska przeszła z działu politycznego do Opinii w dzienniku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). Nowym wiceszefem tego działu został Donat Szyller, zaś dział Pieniądze - Prawo - Porady zasilili Justyna Węcek i Jan Bolanowski. - Dopasowujemy zespół do nowych wyzwań - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Katarzyna Kozłowska, redaktor naczelna dziennika.
więcej
|
Bartłomiej Niedziński korespondentem PAP w Londynie
Bartłomiej Niedziński został korespondentem PAP w Londynie. Zastąpił Jakuba Krupę, który zdecydował się na odejście z firmy po ponad 4 latach pracy.
więcej
|
Większościowy akcjonariusz Gremi Media może sprzedać 39 mln nowych akcji
Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia zarejestrował zmiany w statucie KCI, większościowego akcjonariusza Gremi Media (wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”), zgodnie z którymi spółka może podwyższyć swój kapitał poprzez emisję do 39 mln nowych akcji lub warrantów na nie.
więcej
|
,,Moje Mieszkanie" liderem sprzedaży, ,,Dobre Wnętrze" straciło najwięcej
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w lipcu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”, z kolei najwięcej straciło „Dobre Wnętrze” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
We Francji Google nie zapłaci wydawcom za treści. To efekt unijnej dyrektywy o prawach autorskich
Google zapowiedział, że po wprowadzeniu we Francji nowej unijnej dyrektywy o prawach autorskich nie będzie płacić tamtejszym wydawcom za możliwość prezentowania ich treści w wyszukiwarce. Koncern ograniczy się do wyświetlania odnośników i bardzo skrótowych informacji o umieszczonych pod nimi materiałach i w ten sposób uniknie dodatkowych kosztów.
więcej
|
Klaudia Jachira obciążeniem wizerunkowym dla KO, zniechęci niezdecydowanych wyborców (opinie)
Youtuberka Klaudia Jachira to postać tak kontrowersyjna, że nie przysłuży się żadnej partii ani organizacji, bo wyśmiewa wartości wielu Polaków, a w szczególności wyborców PiS, nie zachęcając do zgody i merytorycznego dialogu. Z drugiej strony przy silnie spolaryzowanym elektoracie takie działania mogą nawet być skuteczne. Część wyborców może poprzeć taką osobę, dlatego że znalazła się pod ostrzałem przeciwników politycznych. Jednak Klaudia Jachira działa wyłącznie we własnym interesie, nie biorąc pod uwagę, że może zniechęcić wielu niezdecydowanych dziś wyborców do partii, która ją wystawiła na swojej liście - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od wizerunku i marketingu politycznego.
więcej
|
Facebook nie usunie postów polityków, nawet jeśli złamią jego zasady
Facebook nie usunie wpisów, które naruszają regulamin serwisu, jeśli nie będą one reklamami lub treściami, które mogą prowadzić do przemocy. W ten sposób platforma argumentuje, że "wolność wypowiedzi jest absolutnie podstawową zasadą Facebooka".
więcej
|
,,Čerstve Žarty" - Kędzierski i Lipo w nowym programie Onetu we współpracy z Carlsbergiem
Onet zaczyna od czwartku, 26 września, nowy format satyryczny: „Čerstve Žarty”. To polsko-czeski program, prowadzony przez Piotra Kędzierskiego i Robina Lipo. Występować w nim będą także popularni stand-uperzy.
więcej
|
,,Wirtualny znaczy realny" w akcji edukacyjnej Interii i NASK o zagrożeniach w sieci
Interia.pl we współpracy z Naukową Akademicką Sieci Komputerową rozpoczęła kampanię edukacyjną „Wirtualny znaczy realny”, w której opisywane są negatywne zjawiska w internecie. Akcja ma podkreślać, że mają one często skutki w świecie realnym.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Ewa Chodakowska największym autorytetem Polaków w kwestiach zdrowia
Co czwarty Polak nie wierzy w konwencjonalną medycynę, a wiedzę o zdrowiu badani powszechnie pozyskują w internecie. Niemal 10 proc. badanych jest przekonanych, że szczepionki są szkodliwe lub mają bardziej negatywny niż pozytywny efekt na zdrowie. Jako swój największy autorytet w kwestiach zdrowotnych równie często co lekarza ankietowani wymieniają Ewę Chodakowską - pokazuje badanie HealthWave zrealizowane przez agencję Wavemaker (GroupM).
więcej
|
|
|