|
|
|
|
|
|
|
609 tys. widzów ,,Love Island", reality-show nr 1 w Ipla. Nina Terentiew: nowa formuła programowa na polskim rynku
Nowy randkowy program Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po ponad dwóch tygodniach emisji ogląda 609 tys. widzów. Reality-show jest zdecydowanie najchętniej oglądaną pozycją w Ipla. - Zaczęliśmy zauważać wzrost zainteresowania tym projektem w ostatnich dniach - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.
więcej
|
,,Solid Gold" wycofany z festiwalu w Gdyni. Bromski: TVP wywarła nacisk, bo nie zgodziłem się na przemontowanie
Akson Studio z powodów formalnych wycofał film „Solid Gold” z konkursu głównego Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Według reżysera produkcji Jacka Bromskiego nastąpiło to pod naciskiem Telewizji Polskiej, po tym ja nie zgodził się na „przemontowanie filmu i jego propagandowe wykorzystanie przed wyborami”.
więcej
|
,,Gogglebox 11" hitem TTV. Reality-show wiceliderem rynku w 16-49
Jesienne odcinki reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” ogląda średnio 609 tys. widzów, o 93 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. - Tak olbrzymi sukces tego programu wynika z udanej adaptacji brytyjskiego formatu, która była możliwa dzięki prawdziwym i wyrazistym uczestnikom - mówi nam Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV.
więcej
|
1,28 mln widzów ,,Top model 8". TVN liderem w grupie 16-49
Ósmą edycję programu „Top model” ogląda w TVN średnio 1,28 mln widzów, o 320 tys. mniej niż gromadziła emitowana rok temu siódma seria reality-show. TVN w czasie emisji formatu jest trzeci wśród wszystkich widzów i pierwszy w grupie 16-49.
więcej
|
TVP Wilno rozpoczęło emisję. Paczuska: najważniejszy obszar działalności misyjnej
- Uruchomienie kanału TVP Wilno, to jeden z najważniejszych dla nadawcy publicznego obszarów działalności misyjnej. Telewizji Polskiej zależy na tym, aby kanał TVP Wilno w przyszłości był dostępny również dla Polaków mieszkających na Łotwie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marzena Paczuska, wiceprezes TVP.
więcej
|
Superstacja od poniedziałku do niedzieli z tym samym programem
Od poniedziałku, 16 września br. Superstacja nie nadaje już programów na żywo, poza pogodą. Ten sam układ ramowy obowiązuje od poniedziałku do niedzieli. Pasmo powtórkowe będzie emitowane prawdopodobnie do października, kiedy ma pojawić się nowa, docelowa ramówka kanału.
więcej
|
,,DNA polskiej zbrodni" w CBS Reality, prowadzącymi Joanna Opiat-Bojarska i Marcin Myszka
Od 18 listopada stacja CBS Reality zacznie emisję drugiej polskiej produkcji - „DNA polskich zbrodni”. Gospodarzami serialu będą pisarka Joanna Opiat-Bojarska i youtuber Marcin Myszka.
więcej
|
Tomasz Smokowski poprowadzi cykl ,,Retro lista przebojów". Ruszył nowy sezon Ligi Mistrzówy
We wtorek, 17 września wystartowała faza grupowa kolejnego sezonu Ligi Mistrzów UEFA. Sportową imprezę można oglądać w naszym kraju w Polsat Sport Premium, a nowością jest prowadzony przez Tomasza Smokowskiego nowy cykl „Retro lista przebojów”. Wybrane mecze pokaże również Telewizja Polska.
więcej
|
Serial ,,Pani Fletcher" od 28 października w HBO i HBO GO (wideo)
Od 28 października HBO rozpocznie emisję 7-odcinkowego serialu „Pani Fletcher” z Kathryn Hahn w roli głównej. Produkcja będzie równocześnie dostępna na HBO GO.
więcej
|
Puchar Lavera na żywo w Eurosporcie
Od piątku do niedzieli będzie się odbywać Puchar Lavera, który w naszym kraju będzie transmitowany na żywo wyłącznie w Eurosport 1 i Eurosport Player.
więcej
|
Jak narodziła się legenda Starbucksa?
Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agora zapłaci 81,4 tys. zł mniej za 40 proc. udziałów Eurozetu
Ostateczna cena kupna przez Agorę 40 proc. udziałów Eurozetu została skorygowana w dół o 0,06 proc. do 130,67 mln zł. Tym samym Agora dostanie 81,4 tys. zł zwrotu.
więcej
|
|
Stowarzyszenie Pisarzy Polskich apeluje do prezesa Polskiego Radia o więcej literatury w Dwójce
"Od dłuższego czasu obserwujemy proces powolnych, ale jednokierunkowych zmian w kierunku ograniczenia roli literatury na antenie najważniejszej dla wyrobionej publiczności kulturalnej" - stwierdza Stowarzyszenie Pisarzy Polskich w liście do prezesa Polskiego Radia Andrzeja Rogoyskiego, do którego treści dotarliśmy. Stowarzyszenie domaga się poświęcenia literaturze więcej uwagi na antenie Dwójki.
więcej
|
|
Martyna Wawryło-Wojciechowska odchodzi z Chillizet. ,,Inne wizje funkcjonowania stacji"
Dyrektor muzyczna radia Chillizet (Eurozet) Martyna Wawryło-Wojciechowska z końcem miesiąca pożegna się ze stacją. - Chcę spróbować sił w innym miejscu, gdyż ja i redaktor naczelna mamy inna wizję funkcjonowania stacji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Krakowie. RMF MAXXX awansowało na drugie miejsce
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w okresie od marca do sierpnia 2019 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze RMF MAXXX, Radio ZET i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Maria Gajewska head of digital communication Grupy CCC
Maria Gajewska - dotychczas związana zawodowo z Publicis Media - dołączyła do zespołu firmy obuwniczej Grupa CCC. Objęła stanowisko head of digital communication. Jej zatrudnienie związane jest ze wzmacnianiem przez Grupę CCC kompetencji digitalowych.
więcej
|
Lego z pierwszą od 30 lat globalną wizerunkową kampanią marki (wideo)
Producent klocków Lego rozpoczął we wtorek globalną kampanię wizerunkową „Rebuild The World”. To pierwsze tak szeroko zakrojone działania marki od 30 lat. Przygotowała je agencja BETC we współpracy z wewnętrzną agencją firmy.
więcej
|
STS z kampanią reklamową ,,Dobrze wiesz. Możesz obstawiać" (wideo)
Bukmacher STS ruszył z kampanią reklamową „Dobrze wiesz. Możesz obstawiać”, którą przygotowały Przestrzeń i Blueway Com.
więcej
|
,,Kuchnia sercem domu" w kampanii Franke
Szwajcarski producent urządzeń AGD Franke rusza z kampanią reklamową „Kuchnia sercem domu”, przygotowaną przez Bardzo i Carat.
więcej
|
Apap w nowej kampanii stawia na szybkość (wideo)
„Apap i wracasz na dobre tory” - pod tym hasłem ruszyła nowa kampania leku przeciwbólowego Apap produkowanego przez USP Zdrowie. To pierwsze działania zrealizowane dla tej marki przez agencję Schulz brand friendly.
więcej
|
Wedel podpisał jako pierwszy reklamodawca Białą Księgę Komunikacji Marketingowej
Firma Lotte Wedel, producent słodyczy jest pierwszym reklamodawcą, który podpisał nowe standardy Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej.
więcej
|
Maja Sablewska twarzą kampanii Perwolu #RethinkFashion
Maja Sablewska została twarzą akcji marki środków do prania Perwoll (Henkel Polska) #RethinkFashion. Akcja promuje ideę slow fashion i odpowiedzialnej konsumpcji.
więcej
|
Nowy kalendarz z trumnami Lindner ze zdjęciami bez Photoshopa (wideo)
Firma Lindner, producent trumien zaprezentowała kalendarz ścienny z trumnami na 2020 rok. Opublikowane w nim zdjęcia powstały bez użycia Photoshopa, a na części z nich zrezygnowano z pokazania trumien.
więcej
|
GoldenSubmarine przejmuje od Feeders Agency obsługę Żubrówki Czarnej w social media
Agencja GoldenSubmarine wygrała przetarg CEDC International na obsługę w mediach społecznościowych marki wódki Żubrówka Czarna.
więcej
|
Emlab przygotuje kontynuację kampanii "Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje"
Agencja Emlab (Grupa S/F) wygrała przetarg Związku Polskie Mięso na realizację ogólnopolskiej kampanii "Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje - kontynuacja".
więcej
|
Historie pracowników w nowej wizerunkowej kampanii ,,Nasz Danone jest dla Ciebie" (wideo)
Grupa spółek Danone: Danone, Nutricia i Żywiec Zdrój wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. Kreację przygotowała agencja Uszka w barszczu.
więcej
|
Pozytywna energia w nowej reklamie Coca-Cola Energy (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa promująca wprowadzony niedawno do sprzedaży na polskim rynku napój energetyzujący Coca-Cola Energy (koncern Coca-Cola). Realizują ją agencje McCann Worlgroup, MediaCom (GroupM/WPP), Fortis, LiquidThread(Publicis Media) i Big Picture.
więcej
|
Cubus zamyka sklepy w Polsce, firma ogłosiła upadłość
Sieć sklepów odzieżowych Cubus kończy działalność w Polsce. Po 23 latach zamknie 17 sklepów, które ma w całym kraju.
więcej
|
Linie lotnicze KLM zastąpią pociągiem samolot
Królewskie Holenderskie Linie Lotnicze KLM w miejsce jednego z lotów na trasie Bruksela-Amsterdam wprowadzą kurs pociągu. Zmiana wejdzie w życie w marcu przyszłego roku. W ten sposób KLM chce ograniczać liczbę lotów na krótkich trasach w myśl strategii „Fly responsibly” (lataj odpowiedzialnie).
więcej
|
Aleksander Baryś członkiem zarządu i dyrektorem finansowym RTB House
Do zarządu agencji RTB House dołączył Aleksander Baryś, obejmując nowo utworzone stanowisko chief financial officera (CFO). Wcześniej był związany m.in. ze Grupą Boryszew i Grupą Ciech.
więcej
|
Międzynarodowy Bank Współpracy Gospodarczej IBEC przeszedł pierwszy w historii rebranding
W związku z obchodami 55-lecia działalności Międzynarodowy Bank Współpracy Gospodarczej IBEC przeszedł pierwszy w swojej historii rebranding. Przeprowadzeniem procesu zajęła się agencja White Paper Agency.
więcej
|
"Suzuki Kocha Sztukę" w nowej kampanii reklamowej
Ruszyła nowa kampania Suzuki Motor Poland „Suzuki Loves Art.". Za przygotowanie odpowiada Communication Unlimited (CU).
więcej
|
Mural z Camilą Cabello w Warszawie
Na peronie dworca PKP Warszawa Śródmieście można oglądać mural promujący nowy singiel Camili Cabello „Liar".
więcej
|
Jan Lewiński w zespole K2 Precise
Jan Lewiński objął funkcję SEM expert w agencji K2 Precise.
więcej
|
Jak narodziła się legenda Starbucksa?
Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Tomasz Machała: nowe studio Wirtualnej Polski to wielomilionowy wydatek, w płatnym VoD nie widzimy zysku
Wirtualna Polska w nowej odsłonie uruchomiła serwisy WP Finanse (zyskał formę blogową) i WP Wideo (eksponuje programy WP). Wydawca zaczyna kilka nowych cykli wideo w tym talk-show kulinarny Hanny Lis, magazyn konsumencki „Czy to się opłaca” czy show-biznesowy „Pudelko” i przygotowuje studio w nowej siedzibie. - Budujemy studio, które wyprzedza wszystko to, co dzisiaj jest w internecie. To wielomilionowy wydatek - podkreśla Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.
więcej
|
Serwis streamingowy NBCUniversal wystartuje w kwietniu 2020 roku jako Peacock. W ofercie nowa wersja serialu ,,Battlestar Galactica"
Koncern NBCUniversal potwierdził, że szykowany przez niego nowy serwis VOD będzie nosił nazwę Peacock i pojawi się na rynku w kwietniu 2020 roku. Cen abonamentów nie podano, w bibliotece platformy mają się znaleźć między innymi nowa wersja „Battlestar Galactica” oraz serial „The Office”.
więcej
|
Agnieszka Pomaska wygrała kolejny proces z hejterem. ,,Będę walczyła z tymi, którzy mnie obrażają"
Posłanka Agnieszka Pomaska (PO) wygrała proces karny z mężczyzną, który obrażała ją na Twitterze. - To moje czwarte zwycięstwo przed sądem i dowód, że o swoje można, a nawet trzeba walczyć - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tinder stworzył swój pierwszy serial. Właściciel aplikacji planuje dalsze inwestycje w wideo
Firma Match Group, właściciel aplikacji randkowej Tinder zakończył prace nad pierwszym własnym serialem filmowym. Seria ma być osadzona w klimatach postapokaliptycznych i nie jest związana tematyką zbliżoną do Tindera. W przyszłości Match Group zamierza zwiększyć inwestycje w oryginalne treści wideo.
więcej
|
Hanna Lis poprowadzi kulinarny talk-show w Wirtualnej Polsce
Jesienią Wirtualna Polska zacznie emitować talk-show kulinarny Hanny Lis. Nowościami w ramówce wideo portalu są też m.in. magazyn konsumencki „Czy to się opłaca” i show-biznesowy „Pudelko”.
więcej
|
Serwis Ofeminin z akcją ,,Ciałolubność", cykl podcastów i landing page o problemie akceptacji ciała
Portal Ofeminin (Ringier Axel Springer Polska) rozpoczął akcję "Ciałolubność". Ma ona na celu promowanie akceptacji własnego ciała oraz życia w zgodzie z samym sobą. W ramach kampanii przygotowano specjalną sesję zdjęciową oraz cykl podcastów.
więcej
|
Jak narodziła się legenda Starbucksa?
Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Kolejny kryzys Polskiej Fundacji Narodowej, ponad 5,5 mln dolarów za usługi PR. ,,Komunikacja totalnie nieprofesjonalna"
5,5 mln dolarów za blisko dwuletnią obsługę PR zapłacone przez Polską Fundację Narodową amerykańskiej agencji White House Writers Group z jednej strony pokazuje ogromne rozwarstwienie pomiędzy stawkami rynkowymi płaconymi przez prywatne firmy, a tymi płaconymi przez instytucje od państwa zależne. Z drugiej jednak - stawka 45 tys. dolarów, a nawet 90 tys. dolarów miesięcznego wynagrodzenia nie powinna szokować w kontekście działań prowadzonych na rzecz Polski jako państwa na rynku amerykańskim. Ale o komunikacji PFN - od początku jej istnienia - można powiedzieć, że jest totalnie nieprofesjonalna - uważają pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci.
więcej
|
PFN zapłaciła amerykańskiej agencji WHWG 5,5 mln dolarów. Zwroty za loty, jedzenie i prawników
Polska Fundacja Narodowa przez prawie dwa lata współpracy zapłaciła amerykańskiej agencji White House Writers Group ok. 5,5 mln dolarów, z czego znaczącą część na pokrycie kosztów podróży, prawników i jedzenia. Niektóre z działań realizowanych przez WHWG miały niewielki zasięg. - Dokonujemy bieżącej ewaluacji ex ante, on-going, ex post prac WHWG i w zależności od rezultatów podejmujemy decyzje o kontynuacji w kolejnych interwałach - zapewnia PFN.
więcej
|
Ogilvy wygrywa przetarg na obsługę Lego na 5 rynkach
Agencja Ogilvy Poland wygrała przetarg na obsługę public relations producenta klocków Lego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sławomir Krenczyk szefem PR w Lubelski Węgiel Bogdanka
Sławomir Krenczyk objął stanowisko szefa ds. public relations w spółce Lubelski Węgiel Bogdanka SA - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ostatnio był szefem komunikacji w Grupie Enea.
więcej
|
Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych klientem Propsy PR
Propsy PR podpisała umowę z Fundacją Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych, prowadzącą programy w zakresie rozwoju przedsiębiorczości społecznej, innowacji społecznych oraz rynku pracy.
więcej
|
|
|