|
|
|
|
|
|
|
Serial ,,Osiecka" w 2020 roku w TVP. Jacek Kurski: porównywalna produkcja do hitowej ,,Anny German"
Telewizja Polska premierę nowego serialu „Osiecka” planuje na wiosnę 2020 roku. Zdjęcia do projektu potrwają do końca roku. - Z tym serialem wiążę ogromne nadzieje, w pewnym sensie jest to porównywalna produkcja do hitowej „Anny German” sprzed paru lat, którą oglądało ponad 6 mln widzów - komentuje Jacek Kurski, prezes publicznego nadawcy.
więcej
|
,,Pierwsza miłość" z nową czołówką od 2 września (wideo)
Od 2 września br. Telewizja Polsat rozpocznie emisję nowych odcinków serialu „Pierwsza miłość”. Za projekt nowej czołówki odpowiadała firma Lumicon FX - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Big Brother" i ,,Zakochani po uszy" filarami jesiennej ramówki TVN7 (zobacz spot stacji)
Telewizyjna Siódemka w jesiennej ramówce pokaże kolejny sezon reality-show „Big Brother” i nowe odcinki telenoweli „Zakochani po uszy”. Widzowie stacji zobaczą również premierowe filmy, a także amerykański serial „Grzesznica”.
więcej
|
Wicerzecznik PiS Radosław Fogiel i Mariusz Chłopik z PKO BP z Kamerami Telewizji wPolsce.pl
Wśród laureatów przyznanych po raz drugi Kamer Telewizji wPolsce.pl są zastępca rzecznika prasowego PiS Radosław Fogiel oraz Mariusz Chłopik, dyrektor biura Ekstraklasy i gamingu w PKO Banku Polskim.
więcej
|
Champions Hockey League w Polsat Sport i Polsat Sport Extra
Od czwartku 29 sierpnia Polsat Sport będzie transmitował rozgrywki hokejowej Ligi Mistrzów - Champions Hockey League. Spotkania skomentują m.in. Mariusz Czerkawski, Grzegorz Michalewski i Tomasz Włodarczyk.
więcej
|
BBC planuje własnego asystenta głosowego. Ma rozumieć akcent Brytyjczyków
Stacja BBC zamierza w 2020 roku wprowadzić na rynek własnego asystenta głosowego o roboczej nazwie Beep. Platforma nie będzie dostępna w postaci nowego urządzenia, ale oprogramowania funkcjonującego na platformach BBC oraz w inteligentnych głośnikach zewnętrznych partnerów. Według planu Beep ma się charakteryzować dobrym rozpoznawaniem specyficznych akcentów języka angielskiego używanych na Wyspach Brytyjskich.
więcej
|
Cyfrowy Polsat na satelitarnych dekoderach Evobox HD uruchomił testowo funkcje TimeShift, reStart i CatchUP
Cyfrowy Polsat uruchomił testowo na satelitarnych dekoderach Evobox HD nowe funkcje, dostępne po podłączeniu urządzenia do Internetu, które umożliwiają oglądanie programów z przesunięciem czasowym: TimeShift, reStart i CatchUP.
więcej
|
TVP ABC liderem kanałów dla dzieci. Rośnie Polsat Jim Jam
Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w lipcu br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Polsat Jim Jam. Z kolei najwięcej straciła stacja Disney Junior - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Eurosport pokaże International Swimming League
Eurosport uzyskał prawa do transmitowania zawodów pływackich International Swimming League w latach 2019-2020. Będzie można oglądać je od października br. w Eurosporcie i Eurosport Player.
więcej
|
Wypadek Marty Manowskiej bez wpływu na nagrania do ,,Rolnik szuka żony" i ,,Sanatorium miłości"
Wypadek samochodowy Marty Manowskiej sprzed paru dni nie ma wpływu na nagrania programów „Rolnik szuka żony” i „Sanatorium miłości”, których prezenterka jest gospodynią.
więcej
|
Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców
Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bolecki, Horubała, Libera, Nowak i Rymkiewicz wśród nominowanych do Nagród Mediów Publicznych
Konkurs Nagród Mediów Publicznych - wspólnych nominacji Telewizji Polskiej, Polskiego Radia oraz Polskiej Agencji Prasowej - powrócił po 11 latach przerwy. We wtorek w siedzibie Polskiej Agencji Prasowej odbyła się prezentacja 15 nominowanych w kategoriach: Obraz, Słowo i Muzyka. - Wszyscy, którzy zostali nominowani, ale też ci, którzy byli brani pod uwagę, to ludzie zasłużeni dla Polski - mówił szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański.
więcej
|
|
Marcin Rosiński prezesem Radia Wrocław
Od września Marcin Rosiński zostanie prezesem Radia Wrocław - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Został wybrany w głosowaniu korespondencyjnym przez Radę Mediów Narodowych - był jedynym kandydatem na to stanowisko.
więcej
|
|
Rusza akcja ,,Lepsze jutro z RMF FM", stacja wyposaży sale w pięciu szkołach
We wtorek 27 sierpnia wystartowała piąta edycja akcji charytatywnej „Lepsze Jutro z RMF FM”. Pięć szkół w Polsce otrzyma nowoczesne, profesjonalnie wyposażone pracownie dydaktyczne. - Stawiamy na naukę - mówi Blanka Baranowska, wicedyrektor „Faktów” RMF FM.
więcej
|
|
KRRiT wybrała firmy, które przeprowadzą monitoring programów radiowych
"Let's Play! Karolina Dudek" i "SMD Research Spółka" wykonają na zlecenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji analizę programów radiowych.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Meloradio awansowało na podium
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od lutego do lipca br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Polskie Radio Kielce i Meloradio - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Volkswagen zmienia logo
Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego IAA we Frankfurcie we wrześniu Volkswagen zaprezentuje nową identyfikację wizualną marki i nowe logo. - Kompleksowa zmiana wizerunku jest logiczną konsekwencją strategicznych zmian, które zachodzą w marce - mówi Jürgen Stackmann, członek zarządu ds. sprzedaży i marketingu marki Volkswagen. Firma rezygnuje z pokazywania w reklamach idealnego świata.
więcej
|
Magia, dziecięce przygody i Słodziakowy Las w kampanii "Gangu Słodziaków"
Ruszyła ogólnopolska kampania promująca akcję lojalnościową Biedronki (Jeronimo Martins Polska) "Gang Słodziaków". Za realizację odpowiadają Duda Polska, Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, Wavemaker i Szut Szut Studio.
więcej
|
Doritos usuwa logo z reklam, by być bliżej pokolenia genaracji Z (wideo)
Marka chipsów Doritos (PepsiCo) rezygnuje z dotychczasowego sloganu reklamowego „Dla odważnych” i usuwa logo z reklam. Chce w ten sposób dotrzeć do pokolenia generacji Z (Gen Z). To największa kampania tego brandu od lat.
więcej
|
Seria grafik z żartobliwymi hasłami reklamuje Aldi
Sieć sklepów Aldi uruchomiła oficjalny profil na Facebooku i rozpoczęła nową kampanię w mediach społecznościowych. Wykorzystano w niej serię dopasowanych do wybranych regionów Polski grafik z żartobliwymi hasłami. Autorami kampanii są agencje The Digitals i Scholz&Friends Warszawa.
więcej
|
Wystartowała kampania informacyjna systemu Bezpieczny PESEL
Na największych dworcach PKP w Polsce trwa kampania informacyjna poświęcona nowemu kanałowi weryfikacji w systemie Bezpieczny PESEL.
więcej
|
OLX otworzył butik charytatywny
Przez najbliższy miesiąc przed poznańskim centrum handlowym Posnania będzie działał charytatywny butik pod szyldem "OLX - Lecimy z pomocą!".
więcej
|
Tesco zmienia torby plastikowe na papierowe w dostawie online
Od 2 września klienci Tesco składający zamówienia online, będą otrzymywali zakupy w torach papierowych, a nie jak dotychczas plastikowych.
więcej
|
SOS Wioski Dziecięce z kolejną odsłoną kampanii ,,Problemy dorosłych obciążają codzienność dzieci"
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce wraca z kolejną odsłoną akcji społecznej „Problemy dorosłych obciążają codzienność dzieci”. Akcję przygotowano wspólnie z VMLY&R Poland i Papaya Films.
więcej
|
Schulz brand friendly z nową kampanią Apapu
W telewizji rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki leku przeciwbólowego Apap, produkowanego przez USP Zdrowie. Przygotowała ją agencja Schulz brand friendly, która wygrała przetarg na jej realizację – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kurczaki z roślinnego mięsa testowane w KFC (wideo)
Należąca do AmRest marka KFC wprowadziła do swojej oferty w restauracji w Atlancie kurczaki z tzw. roślinnego mięsa. Na razie testuje to rozwiązanie współpracując z firmą Beyond Meat, która znana jest z wegańskich burgerów.
więcej
|
IKEA ogłasza na outdoorze koniec papierowego katalogu w Danii
Po 50 latach duńska IKEA kończy wysyłkę papierowej wersji swojego katalogu do klientów. Informuje o tym specjalna kampania outdoorowa.
więcej
|
Ryan Reynolds próbuje wymyślić slogan reklamowy w spocie Aviation Gin
Aktor Ryan Reynolds został bohaterem nowej reklamy amerykańskiej marki ginu Aviation.
więcej
|
Pływające logo McDonald's w Łazienkach Królewskich. ,,To nie reklama, tylko element scenografii"
Duże logo sieci gastronomicznej McDonald’s pływa nieopodal Pałacu na Wyspie na terenie warszawskich Łazienek Królewskich. Niektórzy aktywiści uznali to za niedopuszczalną reklamę. - Instalacja jest elementem scenografii dzisiejszego pokazu mody polskiej projektantki i jeszcze dziś do końca dnia zostanie w 100 proc. usunięta - zapewnia Anna Borys-Karwacka z McDonald’s Polska. Okazuje się, że wodna reklama promuje wtorkowy pokaz mody Gosi Baczyńskiej.
więcej
|
Agencja Warszawa po wygranym przetargu pracuje dla POT
Agencja Warszawa wygrała przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej na opracowanie linii kreatywnej promującej turystykę miejską i kulinarną w Polsce. Pokonała w nim 13 konkurentów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Luksja z nową platformą komunikacji "Twój pierwszy krok ku pielęgnacji"
W sierpniu marka kosmetyków pielęgnacyjnych Luksja (PZ Cussons) wystartowała z letnią kampanią pod hasłem „Luksja. Twój pierwszy krok ku pielęgnacji”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada Tailor Made PR.
więcej
|
Klub Brand Design SAR to teraz Polski Klub Brandingu SAR
Klub Brand Design SAR zmienił nazwę na Polski Klub Brandingu SAR. Decyzja podyktowana jest chęcią otwarcia się na agencje o szerszym spektrum działań.
więcej
|
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Już 51 proc. wpływów i 33 proc. zysku Wirtualnej Polski z e-commerce. Świderski: rośniemy szybciej od Google'a i Facebooka
Pion e-commerce przez ostatni rok zapewnił 51 proc. wpływów i 33 proc. zysku EBITDA Wirtualna Polska Holding w obszarze internetowym. Firma podkreśla, że rośnie przychodowo dużo mocniej od głównych konkurentów, m.in Facebooka i Google'a. - Nie widać symptomów spowolnienia na rynku reklamy - mówi prezes spółki Jacek Świderski. WP prowadzi rozmowy w sprawie potencjalnych przejęć, ale Świderski nie chce deklarować, czy do finalizacji dojdzie w tym roku.
więcej
|
Allegro podnosi prowizje od sprzedaży wyposażenia domu, zegarków i sprzętu fitness
Na początku września Allegro.pl podwyższy prowizje przy sprzedaży zegarków oraz w kategoriach Wyposażenie domu i ogrodu oraz Siłownia i fitness.
więcej
|
Facebook zatrudni dziennikarzy do wybierania treści w nowej sekcji newsowej
Jesienią br. Facebook zamierza rozpocząć w USA testy nowej sekcji z newsami dostępnej w aplikacji mobilnej. Według nieoficjalnych informacji serwis zamierza zatrudnić 10 doświadczonych dziennikarzy, którzy zajmą się wybieraniem najciekawszych i najważniejszych newsów publikowanych w nowej sekcji. O doborze pozostałych treści zadecyduje algorytm.
więcej
|
Francja i USA pogodzone w sprawie podatku cyfrowego. Nie będzie amerykańskiego śledztwa
Prezydenci Emmanuel Macron i Donald Trump zawarli porozumienie w sprawie wprowadzonego przez Francję podatku dla największych firm technologicznych, który obejmuje m.in. Amazona, Facebooka czy Google. Zgodne z umową francuska danina cyfrowa zniknie w momencie wprowadzenia przez OECD międzynarodowych regulacji w tym zakresie. W zamian USA zrezygnują ze śledztwa i ewentualnych sankcji wobec Francji.
więcej
|
Wirtualna Polska: przy wzroście wpływów o jedną trzecią zmalał zysk netto, Telewizja WP ogranicza stratę
W minionym półroczu Wirtualna Polska Holding osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 34,2 proc. do 335,51 mln zł oraz zysku EBITDA o 22,6 proc. do 89,59 mln zł. Natomiast jej zysk netto zmalał z 27,73 do 22,84 mln zł, bo firma musi dopłacić 11,6 mln zł za Nocowanie.pl. Telewizja WP przy 9,63 mln zł przychodów miała 3,08 mln zł straty EBITDA.
więcej
|
Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców
Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|