|
|
|
|
|
|
|
TVP przenosi emisję ,,The Wall. Wygraj marzenia" do Dwójki
Telewizja Polska przenosi emisję teleturnieju „The Wall. Wygraj marzenia” z Jedynki do Dwójki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Gospodarzem show pozostanie Maciej Kurzajewski.
więcej
|
Serial ,,Zniewolona" z rekordowymi wynikami. Jacek Kurski: to nasza bardzo trafna decyzja zakupowa
Nowy ukraiński serial „Zniewolona” po miesiącu emisji śledzi 2,20 mln widzów, a TVP1 w paśmie jego emisji jest zdecydowanym liderem w 4+. Widownia kostiumowej produkcji rośnie od początku emisji, a w tym tygodniu przekracza już 3 mln osób. - To wakacyjna telewizyjna rozrywka numerem 1 dla Polaków - mówi nam Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
,,Osiecka" nowym serialem TVP. Zagrają Eliza Rycembel i Magdalena Popławska
W Warszawie rozpoczęły się zdjęcia do nowego serialu Telewizji Polskiej „Osiecka” w reżyserii Roberta Glińskiego i Michała Rosy. W rolę tytułowej bohaterki, na różnych etapach jej życia, wcielą się Eliza Rycembel oraz Magdalena Popławska.
więcej
|
Nowy program rozrywkowy ,,Nasza Klasa" od 3 września w Czwórce (wideo)
Od 3 września br. Czwórka rozpocznie emisję nowego programu rozrywkowego „Nasza Klasa”, który będzie emitowany we wtorki o 21.30 i 22.00 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wśród gości show pojawią się m.in.: Mariusz Pudzianowski, Krzysztof Ibisz, Ruda z Red Lips, Karol Strasburger i Edyta Herbuś.
więcej
|
Rzecznik Praw Obywatelskich prosi KRRiT o zbadanie bezstronności TVP po groźbach wobec prezydent Aleksandry Dulkiewicz
Prezydent Gdańska Aleksandra Dulkiewicz ma dostawać coraz więcej anonimów z pogróżkami i obelgami, a według podległych jej urzędników ma to związek z prezentowaniem jej w programach informacyjnych TVP. Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar zwrócił się w tej sprawie do KRRiT z prośbą o zbadanie bezstronności nadawcy.
więcej
|
UPC Polska ma 1,47 mln klientów. Więcej nowych użytkowników internetu i telefonii niż telewizji
Na koniec czerwca UPC Polska miał 1,468 mln klientów (37,9 tys. więcej niż rok wcześniej), którym świadczył 3,118 mln usług jednostkowych (po wzroście o 123,4 tys. w skali roku). Mocno wzrosła liczba użytkowników dekoderów Horizon (do 695 tys.) i modemów Connect Box (do 654 tys.) - wynika z danych zaprezentowanych przez Liberty Global, właściciela największej w Polsce telewizji kablowej.
więcej
|
Joanna Opozda, Paweł Wilczak i Wojciech Błach w obsadzie drugiego sezonu serialu ,,Ultraviolet"
Do obsady drugiego sezonu serialu „Ultraviolet” dołączyli Joanna Opozda, Paweł Wilczak i Wojciech Błach. Serial produkuje Sony Pictures Television, właściciel kanału AXN.
więcej
|
W ofercie Play Now dostępnych 50 filmów z biblioteki SPI International
Kino Polska TV, której spółka SPI International jest większościowym udziałowcem podpisała umowę z P4, operatorem sieci komórkowej Play. W związku z tym do oferty Play Now trafiło 50 filmów z katalogu SPI, wśród nich znalazły się takie tytuły jak: "Joker", "Czarny motyl" czy "Szef".
więcej
|
Weronika Korol wśród prowadzących "Raport" w Superstacji
Reporterka Superstacji Weronika Korol dołączyła do grona prowadzących "Raport" w Superstacji. Ostatnio jako gospodyni tego programu zadebiutowała Sylwia Madejska.
więcej
|
Trzeci sezon ,,Śledczy do pary" od 13 września w 13 Ulica
Od 13 września 2019 roku 13 Ulica będzie emitować trzeci sezon serialu „Śledczy do pary”.
więcej
|
Cardensas dołącza do obsady 10. sezonu ,,The Walking Dead". Premiera w październiku
Telewizja FOX ujawniła nazwisko kolejnego aktora, który zagra w dziesiątym sezonie serialu „The Walking Dead”. To Juan Javier Cardensas, znany z serialu „Snowfall”. Premiera nowego sezonu - 7 października.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Olmeka obsłuży reklamowo PPL Porty Lotnicze
Agencja reklamowa Olmeka wygrała przetarg na bieżącą obsługę reklamową Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze”. Dla firmy pracować będzie do marca 2020 roku.
więcej
|
Sławomir Zapała w reklamach przekonuje, że ,,Max Elektro rządzi!" (wideo)
Rusza kolejna odsłona kampanii z udziałem piosenkarza i aktora Sławomira Zapały promującej sieć sklepów Max Elektro (należącą do firmy Galicja Tomaszek) ze sprzętem AGD, RTV i IT.
więcej
|
Krzysztof Gontarek szefem marketingu Vooom
Krzysztof Gontarek dołączył do zespołu aplikacji Vooom i objął stanowisko chief marketing officera. Jest współzałożycielem serwisu Dziennik Internautów.
więcej
|
Aplan Media przygotuje kampanię o tym, jak zachować się w parkach narodowych
Agencja Aplan Media z Łodzi wygrała przetarg Ministerstwa Środowiska na przygotowanie filmów pokazujących właściwe zachowania turystów na terenie parków narodowych - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
4F z nową kampanią i hasłem przewodnim ,,Wierni sobie"
Startuje nowa kampania reklamowa marki odzieży sportowej 4F (OTCF). Akcję „Wierni sobie" realizuje Papaya Films. „Wierni sobie" to nowe hasło przewodnie marki.
więcej
|
TSUE: Niebiesko-srebrny kolor Red Bulla nie może być znakiem towarowym
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej stwierdził, że niebiesko-srebrna kombinacja kolorów wykorzystywana przez markę Red Bull nie może być zarejestrowana jako znak towarowy z powodu „nieprecyzyjnego układu barw”.
więcej
|
Street Heroes w kampanii nowej kolekcji marki Sizeer
Marka odzieżowa Sizeer rozpoczęła kampanię promującą nową kolekcję. W nowej odsłonie akcji powracają Street Heroes. Działania obejmują Polskę i wybrane kraje regionu CEE, w których marka ma salony.
więcej
|
Karkonoski Park Narodowy zachęca do sprzątania parku akcją ,,Czyste Karkonosze"
Pod hasłem „Czyste Karkonosze” ruszyła inicjatywa Karkonoskiego Parku Narodowego, w ramach której zachęca się turystów do sprzątania na terenie parku.
więcej
|
Pepsi ruszyła z nową odsłoną letniej kampanii (wideo)
Koncern PepsiCo General Bottlers rozpoczęła nową odsłonę letniej kampanii marki Pepsi. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają BBDO Warszawa, Papaya Films i Media Direction OMD.
więcej
|
Sieć Dentsu obniża prognozy finansowe na 2019 roku
Sieć reklamowa Dentsu po wynikach finansowych za pierwszą połowę br. obniża prognozy dotyczące całego br. Pierwsze sześć miesięcy tego roku rozczarowały, głównie z powodu nie najlepszych wyników na rynku japońskim.
więcej
|
ClickAd zdobyła zlecenie GIOS na kampanię mającą wzmocnić świadomość środowiskową społeczeństwa
Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg Głównego Inspektora Ochrony Środowiska na realizację kampanii informacyjno-edukacyjnej na rzecz wzmocnienia świadomości środowiskowej społeczeństwa. Pokonała w nim Media Group, Fabrykę Komunikacji Społecznej oraz konsorcjum agencji dsk z Effective Media - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Akademia Nikona z jubileuszową kampanią reklamową
Pod hasłem "Masz aparat. Jesteś twórcą" ruszyła kampania reklamowa Akademi Nikona. Działania przygotowała agencja White Bits.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Onet znów przed WP, a OLX.pl przed Interią. Mocno w górę SE.pl (Gemius/PBI z lipca)
W lipcu br. Onet.pl pod względem liczby użytkowników wyprzedził WP.pl, a OLX.pl - Interię. Duży wzrost odwiedzalności oprócz OLX.pl osiągnął SE.pl. Wśród aplikacji mobilnych WhatsApp jest przed Instagramem, a Rossmann PL przed AliExpress i Lidl Plus.
więcej
|
Wpływy grupy Empik wzrosły o 18 proc. Prawie połowa z książek, e-commerce o 30 proc. w górę
W ub.r. grupa kapitałowa Empik osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 17,9 proc. do 1,79 mld zł i 58,66 mln zł zysku netto. Z jej głównych pionów najmocniej, o 30,1 proc., urósł sprzedażowo e-commerce. Natomiast w tych samych sklepach stacjonarnych nastąpił spadek, co firma tłumaczy zakazem handlu w niedziele.
więcej
|
Google Maps z warstwą rozszerzonej rzeczywistość ułatwi poruszanie się po mieście
Google udostępnia w aplikacji Google Maps opcję wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość. Dzięki temu użytkownicy smartfonów będą mogli wygodniej niż dotąd orientować się w terenie i docierać do wybranych miejsc w obcych miastach.
więcej
|
Twórcy ,,Gry o tron" będą pracować dla Netfliksa. Kontrakt o wartości 200 mln dolarów
David Benioff i Dan Weiss, twórcy hitowego serialu „Gra o tron” nadawanego przez HBO będą tworzyć treści dla serwisu Netflix. Nieoficjalnie obaj scenarzyści, producenci i reżyserzy podpisali wieloletni kontrakt o wartości 200 mln dolarów. Netflix zaoferował najwyższą stawkę wygrywając walkę o Benioffa i Weissa z Amazonem, Disneyem, Comcastem i Apple.
więcej
|
Przeglądarki internetowe: pomimo spadków Chrome niezagrożony
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w lipcu 2019 r. zanotowała spadek udziału zarówno w globalnym, jak i polskim rynku. Pozycja lidera aplikacji Google nie jest jednak zagrożona.
więcej
|
FedEx kończy współpracę z Amazonem. Powodem budowa własnego systemu dostaw przez firmę Jeffa Bezosa
Firma logistyczna FedEx zapowiedziała, że zakończy współpracę z koncernem Amazon dotyczącą dostarczania drobnych przesyłek drogą lądową. Oficjalnie amerykański dostawca wyjaśnia decyzję zmianą swojej globalnej strategii, jednak prawdziwą przyczyną rezygnacji może być budowa przez Amazona jego własnego systemu dostaw.
więcej
|
Agora promuje aplikację mobilną Football LIVE
W piątek zaczyna się kampania promocyjna aplikacji Football LIVE przygotowanej przez zespół serwisu Sport.pl (Agora). To już druga mobilna aplikacja serwisu dostępna w sklepie Google Play.
więcej
|
Seria filmów o kulisach Ekstraklasy na kanale Foot Truck
Ekstraklasa nawiązała współpracę z kanałem sportowym Foot Truck na YouTube, należącym do grupy Abstra.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wpływy grupy Empik wzrosły o 18 proc. Prawie połowa z książek, e-commerce o 30 proc. w górę
|
,,Osiecka" nowym serialem TVP. Zagrają Eliza Rycembel i Magdalena Popławska
|
Joanna Opozda, Paweł Wilczak i Wojciech Błach w obsadzie drugiego sezonu serialu ,,Ultraviolet"
|
Twórcy ,,Gry o tron" będą pracować dla Netfliksa. Kontrakt o wartości 200 mln dolarów
|
Netflix zapowiada biograficzny serial o Madam C.J. Walker. Kosmetyczne imperium
|
Cara Delevingne ma skrzydła i kocha Orlando Blooma. Amazon pokazuje serial "Carnival Row"
|
Trzeci sezon ,,Śledczy do pary" od 13 września w 13 Ulica
|
Cardensas dołącza do obsady 10. sezonu ,,The Walking Dead". Premiera w październiku
|
|
|