|
|
|
|
|
|
|
Zygmunt Solorz uruchamia Program Czysta Polska, zaangażowane Polsat i ZE PAK
Jeden z najbogatszych Polaków Zygmunt Solorz ogłasza start stowarzyszenia Program Czysta Polska promującego dbanie o środowisko naturalne. Zmiany proekologiczne wprowadzono już w ZE PAK i Cyfrowym Polsacie, a inicjatywę promować będzie Telewizja Polsat.
więcej
|
Rada Etyki Mediów: program Bosackiej chwalący firmę, którą potem zaczęła reklamować, naruszył trzy zasady etyczne
Katarzyna Bosacka, przygotowując w marcu br. program o żelach i płynach do mycia, naruszyła trzy zasady zapisane w Karcie Etycznej Mediów: obiektywizmu, uczciwości i pierwszeństwa dobra odbiorcy - brzmi opinia Rady Etyki Mediów. Dziennikarka nie komentuje werdyktu.
więcej
|
,,Love Island Polska" codziennie po godz. 22.00 w Polsacie. Premiera we wrześniu
Telewizja Polsat nowy reality-show „Love Island Polska” będzie emitować w codziennym pasmie po godz. 22.00. Pierwszy odcinek programu ma zostać wyemitowany we wrześniu.
więcej
|
Maciej Kurzajewski współprowadzącym ,,Czar par"
Maciej Kurzajewski będzie współprowadzącym reaktywowany teleturniej „Czar par”. Widowisko będzie można oglądać na antenie TVP2 jesienią - najprawdopodobniej w piątki o godz. 20.45.
więcej
|
UOKiK sprawdzi współpracę nadawców i operatorów TV oraz opłaty za reemisję. "Otrzymaliśmy liczne sygnały o nieprawidłowościach"
Urząd Kontroli Konkurencji i Konsumentów zapowiedział, że sprawdzi współpracę nadawców i operatorów telewizyjnych, m.in. w zakresie opłat za reemisję programów.
więcej
|
Aleksandra Dulkiewicz dostaje dużo gróźb. TVP: łączenie nas z tym to niedopuszczalne nadużycie
Prezydent Gdańska Aleksandra Dulkiewicz dostaje coraz więcej anonimów z pogróżkami i obelgami, co według podległych jej urzędników ma związek z o mieście w programach informacyjnych Telewizji Polskiej. - Łączenie TVP z takimi przypadkami jest niedopuszczalnym nadużyciem i nieskuteczną próbą wywarcia presji na nadawcę w celu zaniechania informowania opinii publicznej o działaniach władz Gdańska - publiczny nadawca.
więcej
|
Radosław Majdan ekspertem Canal+ od PKO Ekstraklasy
Były bramkarz piłkarski Radosław Majdan zaczął współpracę z Canal+ przy relacjach z PKO Ekstraklasy. Poprzednio był związany z Eurosportem.
więcej
|
TVP1 nowym liderem. ,,Zniewolona" i ,,Fakty" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial TVP1 „Zniewolona”, dziennik TVN „Fakty” oraz koncert Jedynki „Warszawiacy śpiewają (nie)zakazane piosenki 2019”. Wśród stacji nowym liderem została TVP1, która wyprzedziła Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN z nagrodą w konkursie PR Daily's 2019 Digital Marketing & Social Media Awards za akcję #tematdlauwagi
Kapituła konkursu PR Daily's 2019 Digital Marketing & Social Media Awards w kategorii Social Listening and Real-Time Response nagrodziła program interwencyjny TVN „Uwaga!". Został wyróżniony za projekt „Thousands of Stories About One News Item's Hashtag #tematdlauwagi"(Tysiące historii pod hasztagiem #tematdlauwagi).
więcej
|
Reklama telewizyjna w lipcu wzrosła o 8 proc., Aflofarm wydał najwięcej
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lipcu 2019 roku były o 7 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
SPI International przejął Film1 Movie Services
SPI International przejęła od Sony Pictures Television firmę Film1 Movie Services, która w Holandii jest operatorem czterech kanałów telewizyjnych premium i serwisu VoD.
więcej
|
Wystartowała platforma 1939 Na żywo. ,,Dotarcie z wartościowym przekazem do młodego odbiorcy"
Wystartował tworzony przez Viasat World i Future History 10-tygodniowy projekt 1939 Na żywo. - Naszym celem jest dotarcie z wartościowym przekazem do młodego odbiorcy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Alexandra Sanchez, marketing manager w Viasat World.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Media Group z 0,01 zł miesięcznego ryczałtu wygrał przetarg mediowy BGK
Dom mediowy Media Group wygrał przetarg na roczną obsługę mediową Banku Gospodarstwa Krajowego. Pokonał w nim ClickAd, Zenith i Fabrykę Komunikacji Społecznej proponując 0,01 zł miesięcznego ryczałtu za gotowość do zakupu mediów.
więcej
|
Marcin Prokop i Dorota Wellman sprawdzają jak działa esize.me (wideo)
Dorota Wellman i Marcin Prokop, para prowadzących poranne pasmo „Dzień Dobry TVN” promuje aplikację esize.me - skaner 3D do mierzenia stóp dostępny w sklepach eobuwie.pl (Grupa CCC) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Szkolny sen w kampanii kolekcji House inspirowanej Harrym Potterem (wideo)
Startuje kampania reklamująca szkolną kolekcję odzieży House (produkowanej przez LPP). inspirowaną książkami i filmami o Harrym Potterze. Akcję, obejmującą internet, producent przygotował i realizuje we własnym zakresie.
więcej
|
Bajgle i Paluchy Lajkonik Wypiekarnia reklamowane jako ,,wypiekane z sercem" (wideo)
Do sprzedaży trafiły przekąski Lajkonik Wypiekarnia produkowane przez Lorenz Bahlsen Snack-World. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Wypiekane z sercem” autorstwa GPD Agency.
więcej
|
Rekordowa kara od UOKiK-u za mylące promocje na pokazach sprzedażowych dla seniorów
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył prawie 4 mln zł kary na spółkę Exito sprzedającą na pokazach urządzenia medyczne i AGD. Według regulatora firma wprowadzała w błąd głównie starsze osoby, zachęcając je fikcyjnymi loteriami i promocjami cenowymi.
więcej
|
TikTok wybrał PHD do globalnej obsługi mediowej
Serwis społecznościowy TikTok wybrał sieć PHD na globalną agencję mediową odpowiedzialną za planowanie i zakup mediów do jego kampanii.
więcej
|
Agencja FCB Bridge2Fun przygotuje kampanię Radia ZET
Eurozet wybrał agencję FCB Bridge2Fun do obsługi reklamowej Radia ZET.
więcej
|
Ewa Juszczuk i Marcin Rychlik teamem kreatywnym w Scholz & Friends Warszawa
Do agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) dołączył nowy team kreatywny. Ewa Juszczuk objęła stanowisko senior art directora, a Marcina Rychlik - senior copywritera.
więcej
|
Reklama telewizyjna w lipcu wzrosła o 8 proc., Aflofarm wydał najwięcej
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lipcu 2019 roku były o 7 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Branża healthcare wyda w tym roku na reklamę 36 mld dolarów
Globalne wydatki reklamowe marek z sektora healthcare wzrosną w tym roku o 3,6 proc., a ich wartość wyniesie 36 mld USD netto – podaje raport Healthcare Advertising Expenditure Forecasts opublikowany przez agencję mediową Zenith we współpracy z Publicis Health Media. Inwestycje w reklamę tej kategorii hamują z powodu rosnących kosztów i presji na obniżanie cen. W 2021 roku wydatki firm z tego sektora na internet mają być wyższe niż na telewizję.
więcej
|
Empik otwiera mniejsze salony w miastach poniżej 25 tys. mieszkańców
Sieć Empik rozwija nowy, mniejszy format salonów. Sklepy stacjonarne o powierzchni handlowej do 150 m2 pojawiają się w miejscowościach poniżej 25 tysięcy mieszkańców. Docelowo, do 2023 roku będzie ich ok. 60.
więcej
|
Bojkot Coca-Coli na Węgrzech za reklamy z wizerunkami par homoseksualnych
Na Węgrzech wezwano do bojkotu Coca-Coli po tym, jak marka rozpoczęła tam kampanię „Equal Love”, w której przedstawiono zdjęcia par homoseksualnych z hasłem „LoveIsLove”. Firma nie zamierza rezygnować kampanii.
więcej
|
Adam Nowakowski po 10 latach odchodzi z Leo Burnett
Z końcem września Adam Nowakowski przestaje pełnić funkcję szefa działu strategii oraz deputy managing directora w agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa (Grupa Publicis). Na razie firma nie podaje, kto go zastąpi.
więcej
|
Słodycze Wawel w kinach Cinema City w całej Europie Środkowej
Firma Wawel i sieć kin Cinema City zawarły międzynarodową umowę koncesyjną na sprzedaż słodyczy w Polsce, Słowacji, Czechach, Bułgarii, Rumunii oraz na Węgrzech.
więcej
|
Żywiec wprowadza do oferty piwo Belgijskie ALE
Grupa Żywiec powiększyła portfolio o piwną markę Belgijskie ALE.
więcej
|
K2 wprowadzi markę Mountain Dew do social mediów
Agencja K2 realizuje dla firmy PepsiCo launch marki Mountain Dew w social mediach.
więcej
|
Amic Energy wprowadza program lojalnościowy Driver Club
Właściciel sieci stacji Amic Energy uruchomił Driver Club, program lojalnościowy dla swoich klientów.
więcej
|
Peppermint z konkursem dla marki Grant's
Pod hasłem „Po trzykroć doskonały” wystartował konkurs marki whisky Grant’s (CEDC International). Za realizację odpowiada agencja Peppermint powered by Quad.
więcej
|
Agata Cieślar tworzy Iterators Digital
Agata Cieślar założyła agencję Iterators Digital, specjalizującą się w UX i designie. Firma będzie częścią Iterators, software-house’u Jacka Głodka i Łukasza Sowy.
więcej
|
Piwo #Hutnicze DNA dla kibiców AZS KSZO Ostrowiec Świętokrzyski
Browar Pilsweizer wprowadza na rynek piwo #Hutnicze DNA, stworzone specjalnie dla kibiców ekstraligowego klubu siatkarskiego AZS KSZO Ostrowiec Świętokrzyski.
więcej
|
Burger King Polska: im wyższa temperatura, tym większa zniżka na shake'a
W lokalach gastronomicznych Burger King rusza promocja, w ramach której zniżki na Oreo Shakes są uzależnione od temperatury. Jeśli będzie powyżej 40°C, shaki będą za darmo.
więcej
|
SodaStream zebrała plastik po Paradzie Równości w Amsterdamie
SodaStream (PepsiCo), marka ekspresów do wody gazowanej, wsparła organizatorów tegorocznej Parady Równości w Amsterdamie. Po zakończonym evencie firma zebrała plastikowe śmieci pozostawione przez uczestników.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Fakt" najchętniej kupowanym dziennikiem w I półroczu. ,,Gazeta Polska Codziennie " najbardziej w dół
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w pierwszym półroczu br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków była „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
Egmont Polska: wpływy zmalały o 12 proc., a wynik netto o 10,4 mln zł. 4 mln zł rezerw na należności
W ub.r. wydawnictwo Egmont Polska, publikujące głównie czasopisma i książki dla dzieci i młodzieży, zanotowało spadek wpływów sprzedażowych o 12 proc. do 117,71 mln zł, a jego wynik netto zmalał z 5,61 mln zł zysku do 4,75 mln zł straty. Spółka utworzyła 4,05 mln zł rezerw na należności, liczy, że w br. ustabilizuje się sytuacja na rynku dystrybucji prasy.
więcej
|
Międzynarodowa Federacja Dziennikarzy o nalepkach ,,Gazety Polskiej": media muszą być strefą wolną od lęku przed LGBT
Naklejki przygotowane przez „Gazetę Polską” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) naruszają Globalną Kartę Etyki dla Dziennikarzy - uważa Międzynarodowa Federacja Dziennikarzy (IFJ). - To złamanie wszelkich zasad etyki dziennikarskiej, stawiające zespół redakcyjny poza nawiasem dziennikarskiej społeczności - powiedział dla IFJ Tomasz Miłkowski z zarządu SDRP.
więcej
|
Według RPO nalepki ,,Strefa wolna od ideologii LGBT" w ,,Gazecie Polskiej" to nawiązanie do nazistowskiego ,,Judenfrei"
Naklejki "Strefa wolna od ideologii LGBT", które ponad tydzień temu ukazały się z „Gazetą Polską”, według Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara mogą doprowadzić do dyskryminacji ze względu na orientację seksualną czy tożsamość płciową. - Hasło to budzi mój głęboki sprzeciw. Można bowiem uznać, że nawiązuje w sposób nie budzący wątpliwości do hasła "Judenfrei" (Wolny od Żydów), stosowanego przez niemieckich nazistów - stwierdza RPO.
więcej
|
Za 200 mln euro Axel Springer kupuje MeilleursAgents, francuski serwis sprzedaży nieruchomości
Należąca do koncernu Axel Springer grupa Aviv Group przejmie francuską firmę MeilleursAgents działającą na internetowym rynku nieruchomości i prowadzącą specjalistyczny serwis pozwalający na wycenę mieszkań i domów, a także ich sprzedaż. Kwotę transakcji ustalono na 200 mln euro.
więcej
|
|
|
YouTube blokuje kanał Fundacji Życie i Rodzina za ,,treści podżegające do przemocy". Godek: to cenzurowanie debaty publicznej
Serwis YouTube zablokował oficjalny kanał Fundacji Życie i Rodzina - za publikowanie treści podżegających do przemocy lub je gloryfikujących. O sprawie poinformowała Kaja Godek, członek zarządu fundacji. - Cenzura niszczy prawo do prezentacji konserwatywnych poglądów - skomentowała.
więcej
|
Paciorek i Markowicz wznawiają vloga Lekko Stronniczy po ponad 4 latach przerwy (wideo)
Włodek Markowicz i Karol Paciorek po ponad czterech latach wznowili działalność kanału Lekko Stronniczy na YouTube. Poprzednio cykl zakończyli po nagraniu tysiąca odcinków.
więcej
|
Facebook udostępnia narzędzia do zwalczania szkodliwych treści w sieci. Mogą z nich korzystać zewnętrzni partnerzy
Facebook udostępnił na platformie GitHub kod źródłowy narzędzi pomagających mu w identyfikowaniu i powstrzymywaniu szerzenia się szkodliwych treści w serwisie. Dzięki temu zewnętrzne firmy i partnerzy będą mogli korzystać z dodatkowych rozwiązań w walce między innymi z nieodpowiednimi treściami dla dzieci czy materiałami propagującymi terroryzm.
więcej
|
Robert Mazurek przeprasza za wpis na Twitterze o ,,mordującej gej-bombie". ,,Sarkazm nie sprawdza się na piśmie"
Publicysta Robert Mazurek stwierdził na Twitterze, że dopuszczalnymi środkami walki z LGBT byłaby „gej-bomba”, która miałaby mordować tylko mężczyzn, a oszczędzić kobiety. Szybko twitta skasował i przeprosił, tłumacząc, że był to jedynie sarkazm.
więcej
|
Interia patronem medialnym Wisły Kraków
Portal Interia do czerwca 2020 roku objęła patronatem medialnym krakowski klub piłkarski Wisła Kraków.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Marszałek Marek Kuchciński nie docenił potencjału kryzysu, który wokół niego wybuchł (opinie)
Wydanie oświadczenia przez Marka Kuchcińskiego, marszałka Sejmu w sprawie prywatnych lotów państwowymi samolotami dopiero kilka dni po ich ujawnieniu dowodzi, że chyba początkowo nie docenił potencjału kryzysu, który wokół niego wybuchł. Teraz zachowuje się prawidłowo, a na zarzuty odpowiada zasadniczo. Zdaniem ekspertów od wizerunku i PR najlepszym wyjściem dla polityka byłaby teraz rezygnacja ze stanowiska, bo jeśli PiS utraci nawet niewielkie poparcie społeczeństwa to Kuchciński posadę marszałka Sejmu straci na pewno.
więcej
|
Dziennikarze zażenowani konferencją marszałka Sejmu ws. lotów z rodziną, krytykują także dyrektora CIS
Wyjaśnienia ws. swoich przelotów rządowymi samolotami, które w poniedziałek przedstawił na konferencji prasowej marszałek Sejmu Marek Kuchciński, negatywnie oceniła większość komentujących je dziennikarzy. Kolejny raz skrytykowali też dyrektora Centrum Informacyjnego Sejmu Andrzeja Grzegrzółkę, zarzucając mu, że podawał wcześniej nieprawdziwe informacje o tych lotach.
więcej
|
ZFPR ogłasza przewodniczących grup jurorskich w konkursie Złote Spinacze 2019
Związek Firm Public Relatins podał nazwiska ekspertów, którzy będą przewodniczyć pracom w poszczególnych grupach jurorskich w konkursie Złote Spinacze 2019.
więcej
|
Randstad klientem Ahava PR
Firma rekrutacyjna Randstad rozpoczęła współpracę z agencją Ahava PR w zakresie obsługi komunikacyjnej.
więcej
|
Czołowe agencje PR z Hollywood zostaną połączone
PMK-BNC oraz Rogers & Cowan, dwie największe agencje public relations z Hollywood, połączą się w jeden podmiot. Obie marki należą do koncernu IPG.
więcej
|
|
|