|
|
|
|
|
|
|
Nowy standard emisji DVB-T2 zbliża się wielkimi krokami. "Więcej kanałów, lepsza jakość sygnału"
Prace nad wprowadzeniem naziemnej telewizji cyfrowej drugiej generacji (DVB-T2) trwają w całej Europie. Ministerstwo Cyfryzacji opublikowało aktualizację Krajowego Planu Działań zmiany przeznaczenia pasma 700 MHz w Polsce. Zmiana standardu nadawania z DVB-T/MPEG-4 na DVB-T2/HEVC planowana jest do 30 czerwca 2022 roku.
więcej
|
Serial ,,Motyw" jesienią w Player.pl, telewizyjna premiera wiosną. ,,Nasza strategia programowa"
Nowy serial „Motyw” telewizji TVN przedpremierowo będzie można oglądać w Player.pl. Produkcja w serwisie zadebiutuje późną jesienią, a telewizyjna premiera odbędzie się wiosną przyszłego roku. - Chcemy wzmocnić ofertę dla abonentów playera, a ten serial spełnia wszystkie warunki, żeby stać się mocnym punktem oferty SVOD -owej - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN Discovery Polska.
więcej
|
W lipcu najwięcej widzów przybyło ,,Wiadomościom". Liderem ,,Fakty"
Liderem oglądalności programów informacyjnych w lipcu br. były „Fakty” emitowane w TVN. Najwięcej widzów zyskał „Wiadomości” TVP1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Echo serca 2" od 10 września w TVP1. Emisja we wtorki o 21.40
Telewizyjna Jedynka 10 września rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Echo serca”, który będzie można oglądać we wtorki o godz. 21.40 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Łowcy cieni" pierwszym serialem Nowa TV. Emisja codziennej produkcji od 30 września (zdjęcia)
Stacja Nowa TV pracuje nad nowym codziennym serialem „Łowcy cieni” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Kryminalno-obyczajowa produkcja na antenie stacji będzie emitowana od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00, począwszy od 30 września.
więcej
|
Od poniedziałku w Superstacji programy Polsatu
Od dzisiaj Superstacja wprowadza kolejne zmiany w ramówce. Do oferty dołączą programy „Interwencja” i „Interwencja Extra”, które można już oglądać w Polsacie i Polsat News.
więcej
|
Rynek telewizyjny czekają ważne zmiany. Megaustawa wraca do Sejmu
Senat przyjął projekt tzw. megaustawy wraz z poprawkami, które zakładają zwiększenie rekompensaty dla nadawców telewizyjnych za uwolnienie pasma 700 MHz. Wykreślono także zapisy dotyczące bezprzewodowej transmisji danych.
więcej
|
Producent ,,Trudnych spraw", ,,Drogówki" i ,,Śladu": wpływy wzrosły o 33 proc., a zysk do 4,1 mln zł
Firma Tako Media, producent m.in. seriali paradokumentalnych „Dlaczego ja?”, „Trudne sprawy” i „Na Ratunek 112” oraz programu „Drogówka”, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 33,2 proc. do 35,37 mln zł oraz 4,06 mln zł zysku netto (wobec 2,47 mln zł zysku rok wcześniej).
więcej
|
,,Gra Muzyka" z Robertem Janowskim od 7 września w TV Puls (zwiastun)
Telewizja Puls od września rozpocznie emisję muzycznego show „Gra Muzyka”, którego gospodarzem będzie Robert Janowski.
więcej
|
Na koncercie Kultu wizerunki prowadzących ,,Wiadomości" i Jacka Kurskiego w mundurach. Olechowski: Kazik znów odleciał
Podczas koncertu Kultu na Pol’and’Rock Festival wyświetlano wizerunki czołowych dziennikarzy „Wiadomości” i prezesa TVP Jacka Kurskiego ubranych w komunistyczne mundury. - Kazik znów odleciał. Czego to człowiek nie zrobi dla pieniędzy. Jak to leciało? „Wszyscy artyści to...” - skomentował Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
Wzrostowy trend tradycyjnej telewizji przechodzi do historii? "Decyduje jakość oferty"
Wirtualna rzeczywistość (VR), platformy OTT (Over The Top) i reklama internetowa będą najważniejszymi trendami na rynku rozrywki i mediów - wynika z raportu Global Entertainment & Media Outlook PwC 2018-2023. Czy linearna telewizja ostatecznie ustąpi miejsca platformom streamingowym? - Decyduje jakość oferty programowej - uważa Bogusław Kisielewski, prezes zarządu Kino Polska.
więcej
|
,,Zniewolona" hitem TVP1, ale ze starszą widownią. Duży wzrost oglądalności z tygodnia na tydzień
Nowy ukraiński serial „Zniewolona” po miesiącu emisji śledzi 2,01 mln widzów, w tym 1,63 mln osób w grupie 50+. Widownia kostiumowej produkcji rośnie z tygodnia na tydzień - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Katarzyna Werner chce uruchomić hotel na Zanzibarze
Dziennikarka TVN24 Katarzyna Werner od września zniknie na kilka miesięcy ze stacji. Ma wyjechać do Afryki, by tam razem z mężem założyć hotel. Na razie nie żegna się jednak z anteną. - Chcę popatrzeć na świat z innej strony - mówi dziennikarka w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Funkcjonariusz Straży Marszałkowskiej poza parlamentem odgradzał reportera ,,Faktów" od szefowej Kancelarii Sejmu
W czwartek po południu Robert Pręgowski, funkcjonariusz Straży Marszałkowskiej, poza terenem parlamentu starał się zastąpić drogę reporterowi „Faktów”, żeby ten nie mógł zadać pytań Agnieszce Kaczmarskiej, szefowej Kancelarii Sejmu.
więcej
|
Sprawę kolizji Kamila Durczoka przejęła prokuratura okręgowa, złożyła zażalenie na decyzję dot. aresztu
Postępowanie dotyczące kolizji spowodowanej po pijanemu przez Kamila Durczoka przejęła Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim. Złożyła zażalenie na decyzję sądu ws. tymczasowego aresztu dziennikarza. Śledczy pobrali do badań krew Durczoka, analizują też cały jego przejazd autostradą.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jet Line: wpływy wzrosły o 24 proc., 2,5 mln zł zysku na dywidendę
Firma reklamy zewnętrznej Jet Line osiągnęła w ub.r. wzrost przychodów sprzedażowych o 24,3 proc. do 21,15 mln zł, a jej zysk netto podwoił się: z 1,24 do 2,5 mln zł. Cały zysk został przeznaczony na dywidendę dla właścicieli.
więcej
|
Totalizator Sportowy na reklamy wydał w ub.r. 131,7 mln zł, najwięcej na kampanie Lotto
Totalizator Sportowy przeznaczył w 2018 roku na reklamy 131,7 mln zł - wynika z informacji opublikowanych w rocznym sprawozdaniu spółki złożonym w KRS. Było to 6,94 proc. więcej niż w 2017 roku.
więcej
|
Feeders Agency wygrało przetarg AmRestu
Feeders Agency wygrała przetarg na realizację projektu reklamowego dla marki Pizza Hut - wynika z nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zamiast jednorazowych siatek woreczki wielokrotnego użytku w Lidlu
W Lidlu w Danii wprowadzono woreczki wielokrotnego użytku do pakowania warzyw i owoców. W ten sposób sieć chce walczyć z jednorazówkami.
więcej
|
Martin Stankiewicz przygotował film krótkometrażowy dla Coca-Coli
"Ostatnia dostawa" to tytuł najdłuższego filmu, który na swoim kanale opublikował Martin Stankiewicz. Produkcja powstała w ramach kampanii Coca-Coli „Razem Smakuje Lepiej”.
więcej
|
IKEA chce być ekspertem od snu, ruszą z kampanią ,,Save our sleep" (wideo)
IKEA rozpoczyna w Stanach Zjednoczonych kampanię pod hasłem „Save our sleep”. W serii filmów, które powstały we współpracy z National Graographic i agencja Wavemaker (GroupM/WPP) pokazuje, że jest ekspertem od snu.
więcej
|
Fundacja Życie i Rodzina ustawiła przed sklepem IKEA billboardy z hasłami przeciw LGBT
Działacze Fundacji Życie i Rodzina ustawili na parkingu przed sklepem IKEI w Lublinie dwa billboardy, na których zamieszczono hasła wymierzone w społeczność LGBT. - Ta ideologia jest niebezpieczna dla ładu społecznego - informuje członek zarządu Fundacji, Marcin Kasprzak. IKEA nie komentuje sprawy.
więcej
|
Rafał Patyra, Adam Giza, Bartosz Ostałowski i Wojciech Chuchała ambasadorami kampanii ,,Prowadzę Jestem Trzeźwy"
Na początku sierpnia ruszyła kampania społeczna Fundacji Trzeźwość im. Krzysztofa Gmyrka „Prowadzę Jestem Trzeźwy". Ambasadorami tegorocznej edycji są dziennikarze - Rafał Patyra i Adam Giza oraz kierowcy rajdowi - Bartosz Ostałowski i Wojciech Chuchała.
więcej
|
Coca-Cola wprowadza napój energetyczny, na razie w sklepach Żabka
Koncern Coca-Cola wprowadza do sprzedaży na polskim rynku napój energetyczny Coca-Cola Energy o smaku coli. Można go kupić w sklepach Żabka. Wesprze go kampania marketingowa.
więcej
|
W Nowym Jorku powstanie miejsce poświęcone serialowi "Przyjaciele"
Wielka gratka dla fanów "Przyjaciół" - już we wrześniu będą mogli odwiedzić przestrzeń, dzięki której przeniosą się wspomnieniami do ulubionych scen z kultowej serii.
więcej
|
W polskich domach decyzje zakupowe podejmują kobiety
W polskich gospodarstwach domowych nawet co piąta osoba decydująca o zakupie nie dokonuje go osobiście, a większość decyzji zakupowych podejmuje jedna osoba. Najczęściej jest to kobieta - pokazuje nowe badanie Mindshare Polska.
więcej
|
Craig Stimmel globalnym szefem marki w Snap Inc.
Craig Stimmel obejmie stanowisko globalnego szefa marki w Snap Inc. (właściciel Snapchata). Ostatnio pracował w Procter & Gamble jako head of digital media&global partnership.
więcej
|
Piotr Kabaj prezzesem spółki z Grupy IMS
Były prezes i dyrektor zarządzający Warner Music na Polskę i Europę Wschodnią, Piotr Kabaj, objął stanowisko prezesa zarządu VMS, spółki-córki Grupy IMS.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Dziennikarz ,,Faktu" nie chce obecności Rafała Ziemkiewicza na łamach gazety. ,,Karierę zrobiłem nie na pogardzie, tylko wojnie z establishmentem"
Rafał Ziemkiewicz, odpowiadając na krytyczną opinię dziennikarza „Faktu” Dariusza Grzędzińskiego o jego publicystyce, przyznał, że posługuje się dosadnym językiem, który niektórych może odrzucać. Nie zgodził się natomiast z zarzutem, że zbudował swoją pozycję na pogardzie wobec słabszych. - Zrobiłem karierę, debiutując i latami pozostając w mediach będących na wojnie z pomagdalenkowym establishmentem, który wydawał się wówczas nie do pokonania - podkreślił Ziemkiewicz.
więcej
|
,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" liderami w maju, ,,Kurier TV" stracił najwięcej
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w maju 2019 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,GW": nasz fotoreporter poturbowany przez policjantów na marszu narodowców. Rzecznik KGP: podchodził za blisko działań
„Gazeta Wyborcza” poinformowała, że w czwartek po południu jej fotoreporter Jędrzej Nowicki został poturbowany przez policjantów podczas marszu narodowców. - Fotoreporter nie wygląda na rzekomo „poturbowanego”, nie widzę, aby policjanci utrudniali mu robienie zdjęć. W mojej ocenie nikt nie ogranicza jego pracy, a sam fotoreporter podchodzi zbyt blisko działań - skomentował Mariusz Ciarka, rzecznik prasowy Komendanta Głównego Policji.
więcej
|
CMWP SDP krytykuje zachowanie Straży Marszałkowskiej wobec reportera ,,Faktów". ,,To naruszenie zasady wolności słowa"
Centrum Monitoringu Wolności Prasy krytycznie oceniło to, że w czwartek funkcjonariusz Straży Marszałkowskiej poza terenem parlamentu próbował uniemożliwić reporterowi „Faktów” TVN zadanie pytań szefowej Kancelarii Sejmu. - Jest to naruszenie nietykalności osobistej reportera i przez to naruszenie zasady wolności słowa, która jest fundamentem ustroju demokratycznego państwa - oceniła organizacja.
więcej
|
Nie żyje Ryszard Rogalski, wieloletni fotoreporter ,,Piłki Nożnej"
W wieku 63 lat zmarł fotoreporter Ryszard Rogalski. Przez prawie 30 lat był związany z tygodnikiem „Piłka Nożna”.
więcej
|
Rafał Ziemkiewicz felietonistą ,,Faktu". Grzędziński protestuje: to postać gardząca słabszymi
Publicysta „Do Rzeczy” i Telewizji Republika Rafał Ziemkiewicz zaczyna współpracę z „Faktem” (Ringier Axel Springer Polska). Będzie pisał felietony do sobotnio-niedzielnych wydań tabloidu. Sprzeciw wobec tego wyraził dziennikarz działu politycznego „Faktu” Dariusz Grzędziński. - Uważam, że postać budująca swoją pozycję na wyrażaniu pogardy wobec słabszych nigdy nie powinna zagościć na łamach gazety, która na sztandarach ma ujmowanie się za nimi - uzasadnił.
więcej
|
|
|
6,1 mld zł na płatną tv, a 854 mln zł na serwisy VoD. Korzysta z nich 2,7 mln Polaków, liderem Netflix
W br. polski rynek płatnej telewizji i wideo w internecie będzie mieć wartość 7,17 mld zł, o 3,1 proc. więcej niż rok wcześniej. 12 proc. tego segmentu przypada na serwisy VoD, z tych subskrypcyjnych korzysta . 2,7 mln Polaków. Zdecydowanym liderem jest Netflix - wynika z analizy firmy PMR.
więcej
|
Wirtualna Polska zapłaci 11,6 mln zł więcej za Nocowanie.pl. ,,Wyniki lepsze od zakładanych"
Wirtualna Polska Holding podwyższyła o 11,6 mln zł wartość zobowiązania z tytułu opcji kupna pozostałych 25 proc. udziałów spółki Nocowanie.pl. Uzasadniono, że jej wyniki finansowe są lepsze od zakładanych.
więcej
|
Filmweb ze wzrostem wpływów o 6 proc. i 3,5 mln zł zysku. Szykuje wersje zagraniczne
W ub.r. Filmweb osiągnął wzrost przychodów o 6 proc. do 16,23 mln zł oraz 3,52 mln zł zysku netto (wobec 3,87 mln zł rok wcześniej). Serwis zarabia prawie wyłącznie na reklamach, przygotowuje swoje wersje zagraniczne.
więcej
|
Allegro wprowadzi opcję Zapłać Później, wyższe prowizje za akcesoria samochodowe i zabawki
W najbliższych miesiącach Allegro udostępni opcję Zapłać Później, w ramach której kupujący będą mogli zapłacić za przedmioty w ciągu 30 dni od zakupu. Platforma zmienia podwyższa też stawki prowizji w kategoriach obejmujących akcesoria samochodowe i zabawki oraz wprowadza zmiany w programie Super Sprzedawca.
więcej
|
Ordo Iuris chce pozwać Google za zablokowanie rozmowy Lisickiego na kanale wSensie.tv na YouTubie
Instytut Ordo Iuris zapowiada wystąpienie z pismem przedprocesowym przeciwko koncernowi Google za zablokowanie rozmowy Pawła Lisickiego na kanale youtube’owym wSensie.tv. - To cenzura prewencyjna - mówi Tymoteusz Zych, prawnik Ordo Iuris. - Nie komentujemy - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Google.
więcej
|
Apple i Google wstrzymują analizy rozmów z asystentów głosowych. ,,Nie łączymy nagrań z kontami użytkowników"
Apple i Google podjęły decyzję o czasowym wstrzymaniu analiz części rozmów prowadzonych przez użytkowników za pośrednictwem asystentów głosowych produkowanych przez te koncerny. Przyczyną są wątpliwości dotyczące prywatności internautów oraz wyciek nagrań części użytkowników w Holandii. - Jesteśmy w stałym kontakcie z organem ochrony danych osobowych w Hamburgu i wyjaśniamy, w jaki sposób przeprowadzamy oceny nagrań audio oraz pomagamy naszym użytkownikom zrozumieć, jak te dane są wykorzystywane - zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Zalewski z Google Polska.
więcej
|
Google pozwoli wybrać w Androidzie domyślną wyszukiwarkę. O doborze dostawców zdecydują aukcje
Google zapowiedział, że od 2020 roku użytkownicy urządzeń mobilnych z Androidem w Europie będą mogli wybrać z jakiej domyślnej wyszukiwarki chcą korzystać. Do wyboru będzie system wyszukiwania pochodzący od Google oraz trzy inne wyszukiwarki, które na każdym z rynków zostaną wyłonione w drodze osobnych aukcji.
więcej
|
Turcja zaostrza kontrolę internetu. Nadawcy treści online pod kontrolą tureckiego regulatora
Tureckie władze wprowadziły nowe przepisy pozwalające im na ściślejsze niż dotąd kontrolowanie tamtejszej przestrzeni internetowej. Firmy nadające treści online dla tureckich odbiorców będą musieli uzyskać odpowiednią licencję ze strony Najwyższej Rady Radia i Telewizji. Obowiązek ma dotyczyć między innymi stacji telewizyjnych i radiowych obecnych w sieci, a także serwisów VOD takich jak Netflix. Według tureckiej opozycji to krok w kierunku cenzurowania w Turcji internetowych treści.
więcej
|
Onet musi przeprosić i zapłacić 100 tys. zł za zdjęcie rozstrzelanych kobiet przy tekście o prostytucji w czasie wojny
Sąd Apelacyjny w Krakowie orzekł, że Ringier Axel Springer Polska musi zapłacić Krystianowi Brodackiemu 100 tys. zł zadośćuczynienia i emitować przeprosiny przez tydzień na stronie głównej Onetu. Powodem jest naruszenie dóbr osobistych poprzez publikację archiwalnej fotografii z kobietami prowadzonymi w 1940 roku na rozstrzelanie jako zapowiedzi tekstu o prostytucji podczas II wojny światowej.
więcej
|
WP Kobieta przed Polki.pl na czele serwisów kobiecych. oFeminin przed Kafeterią, Party.pl i Styl.pl (TOP10)
Wśród serwisów dla kobiet zdecydowanie najpopularniejsza jest sekcja Kobieta portalu WP.pl, wyprzedzająca Polki.pl i oFeminin.pl. Dział kobiecy Fakt.pl ma wyższą odwiedzalność od analogicznych sekcji Onetu i Interii, a wśród witryn tytułów prasowych Party.pl wyprzedza Wysokieobcasy.pl.
więcej
|
Wzrostowy trend tradycyjnej telewizji przechodzi do historii? "Decyduje jakość oferty"
Wirtualna rzeczywistość (VR), platformy OTT (Over The Top) i reklama internetowa będą najważniejszymi trendami na rynku rozrywki i mediów - wynika z raportu Global Entertainment & Media Outlook PwC 2018-2023. Czy linearna telewizja ostatecznie ustąpi miejsca platformom streamingowym? - Decyduje jakość oferty programowej - uważa Bogusław Kisielewski, prezes zarządu Kino Polska.
więcej
|
YouTube usunął kanał wRealu24.tv za mowę nienawiści. ,,Żyjemy w czasach pełzającego totalitaryzmu"
Youtube’owy kanał telewizji internetowej wRealu24.tv został zawieszony z powodu wielokrotnego zamieszczania treści zachęcających do przemocy. - To już ostateczny krok do totalnej cenzury w RP! Ewidentnie widać, że żyjemy w czasach pełzającego totalitaryzmu - skomentował czołowy dziennikarz stacji Marcin Rola. Jej zespół zamierza dalej zamieszczać nagrania we własnym serwisie.
więcej
|
Onet i Fakt.pl po krytyce usunęły zdjęcia ,,najładniejszych dziewczyn Powstania Warszawskiego"
W czwartek po południu na Fakt.pl i stronie głównej Onetu ukazał się tekst „Oto najładniejsze dziewczyny Powstania Warszawskiego”. Po krytycznych komentarzach szybko został usunięty z obu portali. - Ten tekst nie powinien był się znaleźć na łamach Onetu - tłumaczy dyrektor programowy portalu Bartosz Węglarczyk.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Aleksandra Dulkiewicz jako prezydent Gdańska jest jak na polskie warunki zjawiskiem niezwykłym (opinie)
Aleksandra Dulkiewicz, prezydent Gdańska ma odpowiednią charyzmę i osobowość, by pełnić ważną rolę w polskiej polityce, nie tylko samorządowej - uważają eksperci od marketingu politycznego i PR. W ich ocenie jest komunikacyjnie lepsza od swojego poprzednika, Pawła Adamowicza. Mniej skoncentrowana na sobie, ma rozległe zainteresowania, potrafi przedstawiać swoje racje prosto i logicznie, nie lubi konfrontacji, ale też nie unika dyskusji. Nie wdaje się w bezowocne spory ambicjonalne i w ogóle wydaje się, że w jej komunikacji nie ma wiele ego, za to jest większość interesu publicznego.
więcej
|
Anwim klientem d*fusion communication
Z początkiem sierpnia agencja d*fusion communication rozpoczęła współpracę w zakresie obsługi public relations ze spółką Anwim, właścicielem ogólnopolskiej sieci stacji paliw Moya.
więcej
|
Asia Kołodziejska klientką agencji Ahava PR
Do grona klientów agencji Ahava PR dołączyła młoda influnecerka Asia Kołodziejska, działająca w mediach społecznościowych jako @sledz535.
więcej
|
|
|