|
|
|
|
|
|
|
Polska wersja ,,Matchmakers" w TVP2. Startują castingi
Telewizyjna Dwójka pokaże polską wersję formatu „Matchmakers”, której roboczy tytuł brzmi „Wkręć się w miłość”. Program powstaje we współpracy z Golden Media Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie startują poszukiwania uczestników do tego projektu.
więcej
|
Zysk Cyfrowego Polsatu będzie niższy o 70 mln zł, powodem podatek od obligacji spółki Polkomtelu
Cyfrowy Polsat poinformował, że jego skonsolidowany zysk netto w drugim kwartale br. będzie niższy o 70,1 mln zł z powodu zapłacenia zryczałtowanego podatku od obligacji wykupionych trzy lata temu przez spółkę Spartan Capital Holding, którą wchłonął Polkomtel.
więcej
|
Aleksander Sikora wśród prowadzących ,,Pytanie na śniadanie" w TVP2
W czwartek, 1 sierpnia do zespołu gospodarzy „Pytania na śniadanie” dołączy Aleksander Sikora. Przez najbliższy miesiąc poranny morning-show TVP2 będzie on współprowadzić w różnych konfiguracjach z Marzeną Rogalską, Moniką Zamachowską oraz Małgorzatą Tomaszewską-Tarci, a od września zyska on stałą partnerkę - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jacek Zimnik uruchamia kanał "Zero ograniczeń", planuje uruchomić własną telewizję w internecie
W związku z ostatnimi zmianami w Superstacji kilkunastu dziennikarzy straciło pracę. Od poniedziałku kanał nadaje pasmo powtórkowe, z ramówki zniknął m.in. program "Bez Ograniczeń". Jego autor i jeden z prowadzących Jacek Zimnik będzie teraz prowadzić audycję przez internet i zapowiada uruchomienie własnej telewizji. Nowa nazwa kanału na Facebooku to "Zero ograniczeń".
więcej
|
223 tys. widzów ,,Jedziemy" Michała Rachonia w TVP Info. ,,Jedziemy dalej" śledzi 243 tys. osób
Po ponad miesiącu emisji nowy magazyn Michała Rachonia w TVP Info „Jedziemy” śledziło średnio 223 tys. widzów. Wyższą widownię - 243 tys. osób - gromadzi dodatkowa część cyklu „Jedziemy dalej” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Maciej Kożuszek w nowym programie TV Republika ,,Specjaliści od wszystkiego" (wideo)
W piątek o godz. 21:00 Telewizja Republika wyemituje pierwszy odcinek programu publicystycznego „Specjaliści od wszystkiego”. Jego gospodarzem jest dziennikarz „Gazety Polskiej” Maciej Kożuszek.
więcej
|
Seria reportaży "Powstanie Warszawskie 1944. Każdy tydzień był inny" Anny Hałas-Michalskiej w Polsat News
W związku z 75. rocznicą wybuchu Powstania Warszawskiego od 1 sierpnia do 3 października Polsat News wyemituje serię reportaży Anny Hałas-Michalskiej, które przygotowane zostały przy współpracy z Muzeum Powstania Warszawskiego.
więcej
|
Fundusz Zygmunta Solorza chce wydać 260 mln zł na 68 proc. akcji ZE PAK
Należący do Zygmunta Solorza fundusz inwestycyjny Argumenol ogłosił wezwanie do sprzedaży 34,82 mln akcji stanowiących 68,5 proc. kapitału Zespołu Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin (ZE PAK). Oferuje 7,47 zł za akcję. Obecnie do różnych firm Solorza należy już 51,55 proc. kapitału ZE PAK.
więcej
|
,,World on Fire" jesienią w Epic Drama. Prawa pozyskane od BBC
Spółka medialna Viasat World nabyła prawa do emisji serialu „World on Fire“, który powstał na zlecenie BBC One. Jego premiera w Epic Drama odbędzie się jesienią br.
więcej
|
Warner Bros. wraca do produkcji filmów w Polsce, na początek ekranizacja ,,Innych ludzi" Masłowskiej
Amerykańskie studio Warner Bros. Pictures wyprodukuje film na podstawie powieści Doroty Masłowskiej pt. „Inni ludzie”. Będzie to pierwsza od 8 lat polska produkcja studia znanego m.in. z serii o Harrym Potterze. Zdjęcia zaczną się jeszcze w tym roku.
więcej
|
Platforma telewizyjna Play Now z dostępem do kanałów Sci Fi, E! Entertainment i 13 Ulica. Oferta dostępna w pakiecie Extra
Operator Play poinformował o rozszerzeniu oferty kanałów na prowadzonej przez siebie platformie telewizyjnej Play Now. Od 1 sierpnia 2019 roku użytkownicy usługi będą mogli cieszyć się trzema nowymi kanałami od NBCUniversal International Networks – Sci Fi, 13 Ulica i E! Entertainment Television. Oferta jest dostępna dla osób korzystających z pakietu Extra kosztującego 20 zł miesięcznie.
więcej
|
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kompania Piwowarska wyprzedziła Grupę Żywiec w wydatkach reklamowych (TOP5)
W pierwszej połowie br. wydatki reklamowe producentów piwa wzrosły w skali roku o ponad 13 proc. Najbardziej zwiększył je Van Pur, ale to Kompania Piwowarska jest liderem wśród piwnych reklamodawców. Browary w tym roku znacząco zwiększyły wydatki na outdoor i reklamę w kinach, redukując budżety na radio, magazyny i gazety.
więcej
|
VMLY&R wygrywa regionalny przetarg marki Cheetos
Agencja VMLY&R wygrała przetarg PepsiCo na kompleksową obsługę reklamową marki przekąsek Cheetos w regionie Europy.
więcej
|
Różczka, Więdłocha, Pawlicki, Zakościelny i Musiał w akcji ,,BohaterON - włącz historię!" (wideo)
Ruszyła tegoroczna odsłona kampanii „BohaterON - włącz historię!” dotyczącej Powstania Warszawskiego. W akcję zaangażowali się aktorzy Magdalena Różczka, Agnieszka Więdłocha, Antoni Pawlicki, Maciej Zakościelny i Maciej Musiał. Spoty i grafiki do akcji przygotował dom produkcyjny Platige Image.
więcej
|
Unilever widzi ,,znaczący wzrost" skuteczności w przechodzeniu na marketing oparty na danych
Koncern FMCG Unilever ujawnił, że większy nacisk na marketing oparty na danych i programatyczne podejście do kupowania mediów pomaga poprawić ROI (zwrot z inwestycji). Przyznaje, że ma trudności z zatrudnieniem wystarczającej liczby osób do prowadzenia bardziej złożonych kampanii cyfrowych.
więcej
|
P&G odchodzi od kierowania komunikacji do ogólnych grup demograficznych do tzw. ,,inteligentnych odbiorców"
Procter&Gamble twierdzi, że skupienie na bardziej precyzyjnym kierowaniu komunikacji do odbiorców, jak np. młode matki pomaga dotrzeć z reklamą do „właściwych ludzi we właściwym czasie, we właściwym miejscu”.
więcej
|
AMS operatorem wiat przystankowych w Poznaniu przez kolejnych 10 lat
Firma reklamy zewnętrznej AMS SA będzie przez 10 kolejnych lat zarządzać reklamą na wiatach przystankowych w Poznaniu. Nową umowę spółka zawarła w lipcu br. z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi.
więcej
|
Unique One odpowiada za konkurs płatków śniadaniowych marki Nestlé
Agencja Unique One wygrała przetarg i odpowiada za obsługę konkursu płatków śniadaniowych i batonów zbożowych marki Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific) pod hasłem „Śniadaniowe Wspomnienia”.
więcej
|
Go Sport prowadzi rozmowy w sprawie przejęcia przez Sportmastera. Marka może zniknąć z polskiego rynku
Sieć sklepów sportowych Go Sport obecna także na polskim rynku prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży spółki Go Sport Poland firmie Sportmaster. Jeśli negocjacje się powiodą to marka znana w naszym kraju od 1999 roku może zniknąć z galerii handlowych.
więcej
|
Upfield dołącza do grona klientów agencji dentsu X
Agencja dentsu X (należy do Dentsu Aegis Network) wygrała przetarg na globalną obsługę firmy Upfield, do której należą takie marki, jak Rama, Kasia, Delma, Flora. Współpraca obejmuje pełną obsługę mediową offline oraz online.
więcej
|
Wrodzony krytycyzm jest konieczny - przekonuje w kampanii Zamek Ujazdowski w Warszawie
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski we współpracy z agencją Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) rozpoczęło kampanię, w której zachęca do odwiedzenia tej instytucji. Przekonuje też warszawiaków, że wrodzony krytycyzm jest konieczny do odbioru sztuki współczesnej.
więcej
|
Kaufland instaluje w swoich sklepach nośniki reklamowe Digital Signage
W sklepach Kaufland instalowane są nośniki informacyjne - Digital Signage mające umożliwiać personalizowanie reklam i informacji kierowanych do klientów. Wyświetlacze dostępne są już w 41 lokalizacjach i będą wdrażane w kolejnych marketach.
więcej
|
Blik reklamowany na bankomatach i wpłatomatach Euronet Polska
W ramach najnowszej kampanii promocyjnej Blikomanii (realizowanej na zlecenie Polskiego Standardu Płatności, operatora Blika), na kilkuset maszynach sieci Euronet Polska umieszczono reklamowe naklejki magnetyczne.
więcej
|
Papaya Films rozpoczyna współpracę z Move Closer
Dom produkcyjny Papaya Films nawiązał współpracę z Move Closer (software house). Jej celem jest optymalizacja platform internetowych działających w ramach Papaya Films.
więcej
|
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Marcin Dzierżanowski nowym naczelnym ,,Wprost", Jacek Pochłopień doradcą zarządu PMPG
Jacek Pochłopień przestał pełnić funkcję redaktora naczelnego tygodnika „Wprost” (PMPG Polskie Media). Zostanie doradcą zarządu PMPG ds. projektów. Od sierpnia naczelnym „Wprost” będzie Marcin Dzierżanowski - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydawnictwo Gofin przy 45,7 mln zł wpływów miało 11,3 mln zł zysku. Więcej z internetu, mniej z prasy
W ub.r. Wydawnictwo Podatkowe Gofin przy wzroście wpływów o 0,8 proc. zanotowało spadek zysku netto z 14,07 do 11,33 mln zł. Zmalały przychody z „Gazety Podatkowej” i czasopism, a wzrosły z produktów internetowych.
więcej
|
Rozmowa Pawła Lisickiego usunięta z YouTube za ,,szerzenie nienawiści". ,,Cenzura. Pętla się zaciska"
Serwis YouTube zablokował najnowszy odcinek programu Pawła Lisickiego, redaktora naczelnego tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro), w którym dziennikarz relacjonował naukę Kościoła Katolickiego odnośnie LGBT. - W oczywisty sposób mamy do czynienia z cenzurą - ocenił Lisicki.
więcej
|
"CKM" bez modelki w bieliźnie na okładce. Pojawią się wydania tematyczne
W środę, 31 lipca br. w sprzedaży ukazał się nowy numer "CKM" (Marquard Media Polska). Po raz pierwszy od 21 lat obecności gazety na rynku okładki nie zdobi zdjęcie modelki w bieliźnie. Każde wydanie pisma będzie także tematyczne - pierwsze po zmianach poświęcone jest rozwojowi osobistemu.
więcej
|
Naszemiasto.pl w rocznicę Powstania Warszawskiego: cykl wideo i gazeta stylizowana na przedwojenną
Specjalny numer gazety „Nasze Miasto”, stylizowany na prasę z 1944 roku, photoday na warszawskim Zamku Królewskim i cykl siedmiu autorskich filmów - w ten sposób warszawska redakcja serwisu Naszemiasto.pl (Polska Press Grupa) 1 sierpnia uczci rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego.
więcej
|
,,Party" nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. ,,Gala" najbardziej w dół
W maju 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Barbara Erling stażystką "Gazety Wyborczej" w ramach programu GNI Fellowship
"Gazeta Wyborcza" (Agora) zaoferuje płatny staż w ramach programu Google News Initiative Fellowship - programu organizowanego przez Europejskie Centrum Dziennikarstwa (EJC) dla młodych dziennikarzy. W ramach inicjatywy na staż wybrano Barbarę Erling, która rozpocznie pracę od 1 sierpnia.
więcej
|
Zmarł Piotr Nehring, wieloletni dziennikarz ,,Gazety Wyborczej"
W wieku 56 zmarł Piotr Nehring, dziennikarz „Gazety Wyborczej” (Agora) specjalizujący się w tematyce zagranicznej i historycznej. W ostatnich latach zmagał się z ostrą białaczką.
więcej
|
|
|
Strony główne: Interia i Gazeta.pl z mniejszą przewagą nad o2.pl, TVN24.pl z najdłuższym czasem korzystania
Wśród stron głównych czołowych portali największą odwiedzalność bez zmian notuje ta WP.pl, wyraźniej wyprzedzająca konkurentkę z Onetu. Przewaga Interii i Gazeta.pl nad o2.pl pod tym względem zmalała w skali miesiąca, a zdecydowanie najwięcej czasu internauci spędzają przeciętnie na stronie głównej TVN24.pl.
więcej
|
Rozmowa Pawła Lisickiego usunięta z YouTube za ,,szerzenie nienawiści". ,,Cenzura. Pętla się zaciska"
Serwis YouTube zablokował najnowszy odcinek programu Pawła Lisickiego, redaktora naczelnego tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro), w którym dziennikarz relacjonował naukę Kościoła Katolickiego odnośnie LGBT. - W oczywisty sposób mamy do czynienia z cenzurą - ocenił Lisicki.
więcej
|
Jacek Zimnik uruchamia kanał "Zero ograniczeń", planuje uruchomić własną telewizję w internecie
W związku z ostatnimi zmianami w Superstacji kilkunastu dziennikarzy straciło pracę. Od poniedziałku kanał nadaje pasmo powtórkowe, z ramówki zniknął m.in. program "Bez Ograniczeń". Jego autor i jeden z prowadzących Jacek Zimnik będzie teraz prowadzić audycję przez internet i zapowiada uruchomienie własnej telewizji. Nowa nazwa kanału na Facebooku to "Zero ograniczeń".
więcej
|
Unilever widzi ,,znaczący wzrost" skuteczności w przechodzeniu na marketing oparty na danych
Koncern FMCG Unilever ujawnił, że większy nacisk na marketing oparty na danych i programatyczne podejście do kupowania mediów pomaga poprawić ROI (zwrot z inwestycji). Przyznaje, że ma trudności z zatrudnieniem wystarczającej liczby osób do prowadzenia bardziej złożonych kampanii cyfrowych.
więcej
|
Apple dołącza do projektu Data Transfer Project. Będzie współpracował z Google, Facebookiem, Twitterem i Microsoftem
Koncern Apple poinformował że przystąpił do projektu Data Transfer Project, inicjatywy mającej ułatwić w przyszłości internautom swobodną migrację ich danych pomiędzy różnymi platformami i usługami w sieci. Apple będzie współpracował nad nowym rozwiązaniem z innymi gigantami technologicznymi, takimi jak Google, Facebook, Twitter oraz Microsoft.
więcej
|
Facebook zapowiada zmiany w Business Managerze. Zwiększą efektywność działań reklamowych
Facebook planuje wprowadzenie zmian na platformie Business Manager, dzięki której partnerzy serwisu mogą zarządzać działaniami reklamowymi na platformie. Obsługa narzędzia ma być bardziej intuicyjna, a prowadzone kampanie bardziej efektywne dzięki ujednoliceniu postów publikowanych przez strony na urządzeniach mobilnych.
więcej
|
Policja przeszukała domy twórców kanału youtube'owego Lord Kruszwil, zabezpieczono nośniki
Szczecińska policja przeszukała domy dwóch autorów kanału youtube’owego Lord Kruszwil, zablokowanego dwa miesiące temu. To część postępowania podjętego po zawiadomieniu o podejrzeniu popełnienia przestępstwa złożonym przez Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych.
więcej
|
Serwis WP SportoweFakty partnerem medialnym klubu WKS Śląsk Wrocław
Portal WP SportoweFakty (Grupa Wirtualna Polska Media) został patronem medialnym klubu WKS Śląsk Wrocław. Współpraca obejmuje wzajemną promocję i wsparcie oraz pierwszeństwo publikacji materiałów dotyczących klubu.
więcej
|
GoldenSubmarine uruchomiło chatbota w Asystencie Google
Agencja interaktywna GoldenSubmarine udostępniło swoją aplikację w Asystencie Google, w które na pytania dotyczące firmy odpowiada bot o nazwie Miłobrat Dobrowolski.
więcej
|
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|