|
|
|
|
|
|
|
,,Najgorszy kucharz" nowym cotygodniowym programem TVP2, emisja jesienią
Telewizyjna Dwójka wraz z Golden Media Polska pracuje nad nowym cotygodniowym programem rozrywkowym „Najgorszy kucharz”, który trafi do jesiennej ramówki stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie startują poszukiwania uczestników do tego projektu.
więcej
|
Firma Solorzów produkująca spoty Plusa i zwiastuny w Polsacie: wpływy 11 proc. w dół, zysk mniejszy o połowę
Dom produkcyjny TFP, zajmujący się głównie realizacją reklam i zwiastunów dla grupy Cyfrowy Polsat, zanotował w ub.r. spadek przychodów sprzedażowych netto o 11,1 proc. do 32,58 mln zł, a zysk netto firmy zmalał z 3,46 do 1,78 mln zł. Zygmunt i Tobias Solorzowie jako udziałowcy spółki dostaną 891,7 tys. zł dywidendy.
więcej
|
Monika Zamachowska nadal będzie prowadzić w ,,Pytanie na Śniadanie". Jej partnerem Sikora lub El Gendy
Monika Zamachowska zostaje w porannym programie TVP2 „Pytanie na Śniadanie”. O takiej decyzji poinformowała prowadzącą w poniedziałek szefowa agencji kreacji rozrywki i oprawy w TVP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zamachowska w sierpniu będzie prowadziła program z Robertem El Gendym i Aleksandrem Sikorą.
więcej
|
Polsat liderem oglądalności w I półroczu, TVN24 i TVP Info czołowymi kanałami tematycznymi (top 150)
W pierwszym półroczu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat zrelacjonuje XVII Memoriał Huberta Jerzego Wagnera
Od 1 do 3 sierpnia w krakowskiej Tauron Arenie będzie się odbywać tegoroczna edycja Memoriału Huberta Wagnera. Sportową imprezę na żywo relacjonować będą Polsat Sport i Polsat Sport Extra.
więcej
|
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spółka PZU i Orlen do zakupu usług marketingowych nie wynagocjuje niższych cen, zbyt mała skala działania (opinie)
Podmiot, który ma zostać wspólnie utworzony przez Grupę PZU i PKN Orlen, by kupować dla nich usługi reklamowe i marketingowe przy obsłudze tylko tych 2 spółek nie będzie miał racji bytu. Jego skala działania będzie zbyt mała, by faktycznie obniżyć koszty usług marketingowych. Te mogą znacząco wzrosnąć, bo konieczna inwestycja w ludzi, narzędzia i technologie będzie dużo wyższa niż koszt współpracy z zewnętrznymi partnerami.
więcej
|
Powstańcy wtedy i dzisiaj w spocie Muzeum Powstania Warszawskiego (wideo)
Muzeum Powstania Warszawskiego z okazji zbliżającej się 75. rocznicy tego powstania prowadzi kampanię pod hasłem „Łączą nas wartości”. Jest ona oparta na spocie wyprodukowanym przez OTO Film.
więcej
|
Insignia wygrała przetarg na obsługę Alior Banku w social media
Nowym klientem agencji Insignia został Alior Bank. Marketer powierzył agencji obsługę w social mediach.
więcej
|
Gigantyczny język przywołuje wspomnienia w nowej letniej reklamie Coca-Coli (wideo)
Coca-Cola rozpoczęła nową kampanię „Magic of Coke Taste”, którą chce nakłonić ludzi, by wracali pamięcią do chwil, które kojarzą im się z pierwszym łykiem tego gazowanego napoju. Za kreację reklam odpowiada agencja Wieden+Kennedy.
więcej
|
Snapchat rusza z pierwszą globalną kampanią Real Friends, chce pozyskać nowych użytkowników (wideo)
Snapchat rozpoczyna swoją pierwszą globalną kampanię reklamową „Real Friends”, w której promuje się jako aplikacja, dzięki której jego użytkownicy mogą się łączyć. Platforma chce pozyskać nowych użytkowników.
więcej
|
Uber zwolni 400 osób z marketingu
Uber zapowiedział, że w ramach restrukturyzacji mającej obniżyć koszty zmniejszy swój globalny zespół marketingowy o jedną trzecią. Pracę ma stracić 400 z 1200 pracowników firmy.
więcej
|
Spot w konwencji filmu reklamuje G2A w Europie (wideo)
Wystartowała kampania marki G2A.com pod hasłem “You lose, when you overpay”, którą na rynki europejskie przygotowała agencja Change Serviceplan (Group One). Reklamy nawiązują do poszerzenia oferty firmy o sprzedaż elektroniki i sprzętu dla graczy.
więcej
|
TBWALondon ruszyła z akcją, by pomóc rodzicom w akceptacji dzieci LGBTQ+
W Wielkiej Brytanii rozpoczęła się akcja pod hasłem #OutAndProudParentsDay. Jej celem jest pomoc i wsparcie rodziców w akceptacji dzieci LGBTQ+. Przygotowała ją agencja TBWALondon.
więcej
|
Joanna Żółtowska i Mateusz Michalski wzmacniają dział design w 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu design agencji 180heartbeats + Jung v Matt dołączyli Joanna Żółtowska i Mateusz Michalczyk.
więcej
|
Unilever wprowadza Cif ecorefill, nowy rodzaj środka czyszczącego
Cif ecorefill to nowy rodzaj środka czyszczącego, który Unilever wprowadził na brytyjski rynek. Jego główną zaletą ma być wydajność i mniejszy wpływ na środowisko w porównaniu z innymi środkami czyszczącymi.
więcej
|
Damian Borowy sales managerem w Multikino Media
Damian Borowy dołączył do zespołu Biura Reklamy Multikino Media. Jako sales manager odpowiada za pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych (new business).
więcej
|
Małgorzata Olszewska i Marcin Laskowski wypromują nowy produkt Elastic Cloud Solutions
Małgorzata Olszewska oraz Marcin Laskowski wzmacniają zespół marketingowy Elastic Cloud Solutions. Zajmą się komunikacją platformy workai, nowej marki firmy.
więcej
|
Resolution realizuje kampanie programmatic audio
Należąca do grupy OMD agencja Resolution testuje możliwości emisji reklam w systemie programmatic audio.
więcej
|
Kazeem Busari w dziale sprzedaży Selectivv
Kazeem Busari objął stanowisko international sales managera w agencji marketingowej Selectivv.
więcej
|
Payback z kampanią na 10. urodziny
Program Payback ruszył z kampanią z okazji 10-lecia działalności na polskim rynku. Akcja ma zachęcić wszystkich uczestników do korzystania z aplikacji mobilnej programu.
więcej
|
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Pudelek ma przeprosić męża Dody i zapłacić mu 150 tys. zł odszkodowania
Sąd Okręgowy w Warszawie nakazał serwisowi Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) przeproszenie Emila Stępnia za nieprzychylne mu artykuły oraz zapłatę 150 tys. zł. Wyrok nie jest prawomocny.
więcej
|
Dziennikarze Agory dołączyli do akcji ,,#jestemLGBT", krytykują ją Pereira, Wildstein i Warzecha
Do twitterowej akcji „#jestemLGBT”, w której osoby homoseksualne opowiadają krótko o sobie, dołączyli m.in. Agata Kowalska z TOK FM, Wojciech Karpieszuk z „Gazety Wyborczej”, Wiktoria Beczek z TOK FM i Tomasz Raczek. Inicjatywę pochwalili Tomasz Lis, Radosław Gruca i Marcin Celiński, a skrytykowali Samuel Pereira, Dawid Wildstein i Łukasz Warzecha. - Lobby LGBT wymyśliło akcję PR #jestemLGBT, by twarzami nastolatków ocieplić swój wizerunek - ocenił Pereira.
więcej
|
Wirtualna Polska: Rafał Warecki, Sebastian Ogórek i Mikołaj Kunica na nowych stanowiskach w serwisach biznesowych
Rafał Warecki został dyrektorem zarządzającym obszaru biznesu i finansów w Wirtualnej Polsce, a pełniący poprzednio tę funkcję Mikołaj Kunica ma być dyrektorem programowym tego obszaru. Natomiast redaktorem naczelnym serwisów Money.pl i WP Finanse został Sebastian Ogórek.
więcej
|
Instagram udostępnia opcję zbiórek charytatywnych przez Stories
Instagram oficjalnie wprowadza do Polski i innych 28 państw europejskcuh opcje organizacji zbiórek charytatywnych w sekcji Stories.
więcej
|
Tokeneo inwestuje 250 tys. zł w Sapiency. Firmy zacieśniają współpracę
Firma Tokeneo, działająca na rynku kryptowalut, dokapitalizowała platformę dla tokenów personalnych Sapiency kwotą 250 tysięcy złotych. Oba podmioty wymieniły się swoimi udziałami, a docelowo planują pełną fuzję.
więcej
|
Snapchat rusza z pierwszą globalną kampanią Real Friends, chce pozyskać nowych użytkowników (wideo)
Snapchat rozpoczyna swoją pierwszą globalną kampanię reklamową „Real Friends”, w której promuje się jako aplikacja, dzięki której jego użytkownicy mogą się łączyć. Platforma chce pozyskać nowych użytkowników.
więcej
|
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Kamil Durczok znów pogrążył się wizerunkowo. Ma małe szanse na powrót do mediów
Kamil Durczok zgadzając się na upublicznienie swojego wizerunku i publiczne przeprosiny po zatrzymaniu za spowodowanie kolizji w wyniku jazdy samochodem pod wpływem alkoholu postąpił prawidłowo, bo wiedział doskonale, że tak trzeba zrobić. Jego przeprosiny mogą wydawać się nie do końca szczere, bo przemawia z nich egocentryzm. Zdaniem ekspertów od PR i wizerunku, wypadek, który spowodował Durczok, pogrąża go wizerunkowo i zagraża jego jakiejkolwiek aktywności w mediach, bo dziennikarz to zawód zaufania publicznego, a to zostało zawiedzione już kolejny raz.
więcej
|
Zarobki w agencjach PR: ponad 20 tys. zł dla prezesów i dyrektorów zarządzających, 7-11 tys. zł dla menedżerów
W ub.r. prezes agencji public relations zarabiał przeciętnie 25 tys. zł brutto, a dyrektor zarządzający - 22 tys. zł. Na stanowiskach menedżerskich stawki wynosiły od prawie 7 do 11 tys. zł, a dla junior account executive’a - 3,5 tys. zł - wynika z raportu Związku Firm Public Relations.
więcej
|
Wpływy Prowly wzrosły do 1,7 mln zł, a strata zmalała do 995 tys. zł. "To nie był łaskawy rok"
W 2018 roku firma Prowly, oferująca narzędzie do komunikacji public relations, zanotowała 1,66 mln zł przychodów wobec 943,6 tys. zł w roku ubiegłym. Strata spółki zmalała o ponad milion złotych - z 1,997 mln zł do 995,8 tys. zł. - 2018 rok nie był dla nas tak łaskawy jak 2017 pod kątem wzrostu. Powodem był duży odpływ klientów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Drabent, CEO Prowly.
więcej
|
Grupa Lotos wybiera Apellę do obsługi PR
Grupa Lotos rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę public relations. Do współpracy wybrano trójmiejską agencję marketingową Apella.
więcej
|
|
|