|
|
|
|
|
|
|
Zatrzymany Kamil D. usłyszał zarzuty, skierowano wniosek o areszt. ,,Wina jest bezsporna, ale czy warto szydzić z jego upadku?" (opinie)
Dziennikarz telewizyjny Kamil D., który w piątek pod wpływem alkoholu spowodował kolizję na autostradzie, w niedzielę po przesłuchaniu usłyszał zarzuty prowadzenia samochodu w stanie nietrzeźwości i spowodowania niebezpieczeństwa katastrofy w ruchu lądowym. Prokuratura złożyła do sądu wniosek o tymczasowe aresztowanie. - On już kilka razy upadał i ma w tym wprawę. Zobaczymy, czy w tym przypadku pójdzie mu gładko - tak sprawę kolizji samochodowej spowodowanej po pijanemu przez Kamila D. komentuje dla Wirtualnemedia.pl Karolina Korwin-Piotrowska. A Jerzy Wójcik z „Gazety Wyborczej” mówi: - Wszyscy jesteśmy równi wobec prawa, trzeba to stosować.
więcej
|
TVN Media: wpływy brokerskie wzrosły o 20 proc., mniej z usług marketingowych, strata po przecenie wartości nc+
W ub.r. TVN Media, spółka z grupy kapitałowej TVN zajmująca się głównie sprzedażą oferty reklamowej, zanotowała 396,38 mln zł przychodów operacyjnych, o 11,1 proc. więcej niż rok wcześniej, oraz wzrost wpływów z działalności brokerskiej o 19,8 proc. do 252,78 mln zł. Jednocześnie miała 623,7 mln zł straty netto, głównie wskutek 1 mld zł odpisów na utratę wartości udziałów operatora platformy nc+ i marek, które przeniosła do spółki TVN.
więcej
|
TVP pozwała Bogdana Borusewicza za wypowiedź ws. śmierci prezydenta Adamowicza. "Jestem zaszczycony"
Telewizja Polska zdecydowała się pozwać wicemarszałka Senatu Bogdana Borusewicza za wypowiedź w której stwierdził, że to m.in. Telewizja Polska "miałaby być winna tworzeniu atmosfery nagonki, w której brały udział publiczne media" na prezydenta Pawła Adamowicza. - Jestem zaszczycony faktem pozwania mnie - komentuje Bogdan Borusewicz w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Po stracie ,,Jaka to melodia?" wpływy i koszty Media Corporation zmalały o ponad połowę, a zysk 9-krotnie
Firma Media Corporation, po tym jak przestała produkować dla TVP teleturniej „Jaka to melodia?”, zanotowała w ub.r. spadek przychodów o 56,3 proc. do 5,19 mln zł. Jednocześnie obniżyła koszty operacyjne o 54,7 proc. do 5,12 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 492,9 do 54,9 tys. zł.
więcej
|
TVN24 najchętniej oglądaną stacją tematyczną w I półroczu. TVP Sport zyskał najwięcej (top 25)
Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu 2019 roku zajęło TVN24. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce należało do TTV. Największym wzrostem w top 25 w 4+ pochwalić się mógł TVP Sport, a najwięcej straciła TVP Rozrywka - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
nc+ promuje pakiet Extra+ z Canal+ karnetami na PKO Ekstraklasę
Platforma nc+ oferuje karnety na mecze PKO Ekstraklasy dla nowych abonentów, którzy podpiszą umowę na pakiet telewizyjny Extra+ z Canal+. Oferta obowiązuje do 30 września br. lub do wyczerpania karnetów.
więcej
|
Transmisja walki Kownacki - Arreola także w otwartym Polsacie
W nocy z 3 na 4 sierpnia telewizja Polsat i kanał Polsat Sport wyemitują walkę bokserską Adama Kownackiego i Chrisa Arreoli. Jeśli Polak wygra, przybliży go to do starcia o pas kategorii ciężkiej.
więcej
|
Owsiak apeluje o wyłączenie TVP, powodem materiał ,,Wiadomości" sugerujący prezydent Gdańska promowanie nazizmu
- Zwracam się z uprzejmą prośbą do wszystkich Gdańszczan w Polsce i na całym świecie, abyśmy jednym, wspólnym czynem, raz na zawsze WYŁĄCZYLI W SWOICH TELEWIZORACH PROGRAMY TELEWIZJI POLSKIEJ - zaapelował Jerzy Owsiak, szef WOŚP. To reakcja na materiał „Wiadomości”, w którym oceniono, że przywrócenie na tory w Gdańsku przedwojennego tramwaju może być propagowaniem faszyzmu.
więcej
|
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVN Media: wpływy brokerskie wzrosły o 20 proc., mniej z usług marketingowych, strata po przecenie wartości nc+
W ub.r. TVN Media, spółka z grupy kapitałowej TVN zajmująca się głównie sprzedażą oferty reklamowej, zanotowała 396,38 mln zł przychodów operacyjnych, o 11,1 proc. więcej niż rok wcześniej, oraz wzrost wpływów z działalności brokerskiej o 19,8 proc. do 252,78 mln zł. Jednocześnie miała 623,7 mln zł straty netto, głównie wskutek 1 mld zł odpisów na utratę wartości udziałów operatora platformy nc+ i marek, które przeniosła do spółki TVN.
więcej
|
BBDO Warszawa: 34,8 mln zł przychodów i 8,3 mln zł zysku. 76 proc. wpływów od 5 klientów
Agencja reklamowa BBDO Warszawa miała w 2018 roku 34,82 mln zł przychodów i 8,26 mln zł zysku. 76 proc. wpływów pochodziło od 5 kluczowych klientów: 3M, HP, Mars PepsiCo i SCJ. Utrata lub niekorzystna zmiana wiarygodności kredytowej któregokolwiek z nich może niekorzystnie wpłynąć na sytuację majątkową i finansową agencji.
więcej
|
Marketerzy o koncepcji nowego, jednoźródłowego badania mediów. "Potrzebna jest współpraca wszystkich stron"
W połowie czerwca br. marketerzy ustanowili koalicję "Marketerzy dla lepszych badań", aby zadbać o reklamodawców i ich interesy w procesie tworzenia jednoźródłowego badania mediów nad którym pracuje KRRiT oraz Telemetria Polska w porozumieniu z rynkiem. Do koalicji dołączają kolejne firmy. - Wierzymy, że potrzebna jest współpraca wszystkich zainteresowanych stron, aby badanie spełniało oczekiwania całego rynku - komentują eksperci.
więcej
|
Intersnack rusza z przeglądem obsługi mediowej
Grupa Intersnack, do której należy Intersnack Poland, producent słonych przekąsek, właściciel takich marek, jak Felix, Przysnacki rozpoczęła przegląd dotyczący obsługi mediowej. Firma chce zmienić obecny model współpracy z agencjami mediowymi w Europie.
więcej
|
Antoni Nykowski wyreżyserował spot reklamowy brytyjskiej marki Systane
W Polsce wyprodukowana została kolejna brytyjska kampania reklamowa - tym razem kropli do oczu Systane (Alcon). Realizację powierzono domowi produkcyjnemu Papaya Films.
więcej
|
Pantene w nowej reklamie o pięknie i sile siwych włosów (wideo)
Marka kosmetyków do pielęgnacji włosów Pantene (Procter&Gamble) rozpoczęła kampanię #PowerOfGrey, w której zachęca kobiety, by zaakceptowały swoje siwe włosy. Za jej realizację odpowiadają Grey London, Publicis Media i Ketchum London.
więcej
|
Dulux łączy marki handlowe i konsumenckie, w nowej kampanii stawia bardziej na emocje niż produkty (wideo)
Marka farb Dulux wprowadza zmiany w strategii marketingowej, by połączyć swoje marki handlowe (trade) i konsumenckie. Brand chce wrócić do korzeni, a w nowej kampanii pod hasłem „Dulux Promises” skupia się przede wszystkim na emocjach.
więcej
|
McDonald's najcenniejszą marką fast food w rankingu BrandZ
Globalna sieć McDonald’s to najbardziej wartościowa marka fast food na świecie według rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 za rok 2019, autorstwa WPP i Kantar. Brand wart jest 130,4 mld dolarów. Wartość marek z tej kategorii wzrosła w skali roku o 13 proc. do poziomu 261,1 mld dolarów.
więcej
|
Primemovers wyprodukuje film korporacyjny dla PGNiG
Spółka Primemovers z Warszawy wygrała przetarg spółki Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo na produkcję filmu korporacyjnego. Pokonała Graffiti Films i VCV Systems.
więcej
|
Tajemnica zniknięcia Pełnego Ziarna Lubelli w nowej kampanii reklamowej
Wystartowała kampania reklamowa makaronów Lubella Pełne Ziarno (Maspex Wadowice), którą przygotowały GPD Agency i Starcom.
więcej
|
Joanna Borczak dyrektorem marketingu Grupy Diaverum
Joanna Borczak objęła stanowisko dyrektor marketingu Grupy Diaverum, niezależnego dostawcy usług w zakresie leczenia chorób nerek.
więcej
|
Centrum Janki zmieniło logotyp
Podwarszawski park handlowy w Jankach ma nowy logotyp oraz system identyfikacji wizualnej.
więcej
|
Up&More dla Zew for men
Do grona klientów Up&More dołączyła marka kosmetyczna Zew for men.
więcej
|
Rainbow promuje się na "Króla Egzotyki"
Ruszyła kampania reklamowa biura podróży Rainbow, promująca ofertę do krajów egzotycznych. Akcja powstała we współpracy z Fat Baby.
więcej
|
Marka perfum Elizabeth Arden z konkursem dla przyszłych panien młodych
Wystartowała kampania promująca perfumy Elizabeth Arden White Tea, którą organizuje Sirowa Poland wraz z platformą wedding.pl. Media w kampanii zaplanował i zakupił Havas Media.
więcej
|
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Zatrzymany Kamil D. usłyszał zarzuty, skierowano wniosek o areszt. ,,Wina jest bezsporna, ale czy warto szydzić z jego upadku?" (opinie)
Dziennikarz telewizyjny Kamil D., który w piątek pod wpływem alkoholu spowodował kolizję na autostradzie, w niedzielę po przesłuchaniu usłyszał zarzuty prowadzenia samochodu w stanie nietrzeźwości i spowodowania niebezpieczeństwa katastrofy w ruchu lądowym. Prokuratura złożyła do sądu wniosek o tymczasowe aresztowanie. - On już kilka razy upadał i ma w tym wprawę. Zobaczymy, czy w tym przypadku pójdzie mu gładko - tak sprawę kolizji samochodowej spowodowanej po pijanemu przez Kamila D. komentuje dla Wirtualnemedia.pl Karolina Korwin-Piotrowska. A Jerzy Wójcik z „Gazety Wyborczej” mówi: - Wszyscy jesteśmy równi wobec prawa, trzeba to stosować.
więcej
|
DM Millennium rekomenduje kupno akcji Agory, wśród zagrożeń wymienia sytuację polityczną i nasycenie rynku kinowego
Analitycy Domu Maklerskiego Millennium wydali w miniony piątek rekomendację „kupuj” dla Agory z docelową ceną 20,50 zł za akcję. Raport wydano przy kursie 12 zł za akcję.
więcej
|
IDG Poland przy 7,5 mln zł wpływów miało 1,6 mln zł straty. Dużo mniej z konferencji i prasy
W minionym roku rozliczeniowym IDG Poland, wydawca m.in. magazynów komputerowych i dla menedżerów, zanotowało spadek wpływów o 9,1 proc. do 7,45 mln zł oraz 1,58 mln zł straty netto (wobec 1,52 mln zł straty rok wcześniej). Firma stawia na rozwój w zakresie konferencji i marketingu internetowego.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" wraca do hasła ,,Nie ma wolności bez solidarności"
Od sobotnio-niedzielnego wydania „Gazeta Wyborcza” (Agora) na stałe wraca do swojego historycznego sloganu w winiecie „Nie ma wolności bez solidarności”. Chce w ten sposób wyrazić wsparcie dla dyskryminowanych grup społecznych.
więcej
|
Paula Skalnicka-Kirpsza za Marcina Wesołka nową naczelną ,,Gazety Wyborczej Poznań"
Z początkiem września nową redaktor naczelną poznańskiego dodatku „Gazety Wyborczej” (Agora) zostanie Paula Skalnicka-Kirpsza, kierująca dotąd dodatkiem szczecińskim dziennika. W Poznaniu zastąpi Marcina Wesołka, który zostanie szefem działu Sport w „GW”.
więcej
|
,,Moje Mieszkanie" liderem sprzedaży, ,,Dobre Wnętrze" zyskało najwięcej
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w maju br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”, z kolei najwięcej straciła „Weranda” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowane, choć straciło najwięcej
W maju br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”, które jednak odnotowało największy spadek w zestawieniu. Z kolei najbardziej zyskała „Rewia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Polska Codziennie" przeprasza za pomylenie na pierwszej stronie prezydenta Białegostoku z wiceprezydentem Rzeszowa
W czwartek na pierwszej stronie „Gazety Polskiej Codziennie” (Forum) omyłkowo przy tekście krytykującym prezydenta Białegostoku Tadeusza Truskolaskiego zamieszczono fotografię wiceprezydenta Rzeszowa Stanisława Sienki. W piątek redakcja przeprosiła za ten błąd.
więcej
|
CMWP oburzone sądowym zakazem dystrybucji naklejek ,,Gazety Polskiej" przeciw LGBT. ,,To jak cenzura prewencyjna"
Centrum Monitoringu Wolności Prasy wyraziło oburzenie na decyzję warszawskiego sądu, który w ramach zabezpieczenia powództwa zakazał dystrybucji naklejek „Strefa wolna od LGBT” dołączonej do „Gazety Polskiej”. - Zdziwienie budzi przy tym tempo wydania decyzji przez Sąd Okręgowy w Warszawie, które rodzi poważne wątpliwości co do obiektywizmu - komentuje organizacja.
więcej
|
,,CD-Action" z akcją "Nie trzeba wiele" o problemach niepełnosprawnych graczy
Magazyn „CD-Action” (Wydawnictwo Bauer) poświęcony grom komputerowym ruszył z akcją "Nie trzeba wiele", skierowaną do wszystkich twórców gier wideo w Polsce. Zwraca uwagę na problemy niepełnosprawności wśród graczy.
więcej
|
|
|
Naszemiasto.pl na czele serwisów regionalnych, najbardziej przyciągają Trójmiasto.pl i warszawski TVN24.pl (TOP10)
Portal Naszemiasto.pl, agregujący witryny o różnych miastach i regionach, jest zdecydowanie najpopularniejszym serwisem z informacjami i publicystyką regionalną. Wśród witryn dzienników liderem zasięgowym jest Pomorska.pl wyprzedzająca Dziennikzachodni.pl, natomiast najwięcej czasu użytkownicy spędzają na Trójmiasto.pl i w warszawskim dziale TVN24.pl.
więcej
|
HBO i Netflix z najlepszymi serialami, spada popularność serwisów pirackich
Najlepiej oceniane pod względem jakości seriale mają w USA Netflix ("House of cards", "Black Mirror", "Stranger Things") oraz HBO GO ("Rodzina Soprano", "Gra o tron") - wynika z raportu firmy Ampere Analysis. Coraz mniejszą popularnością na świecie cieszą się pirackie serwisy z treściami wideo.
więcej
|
Twitter z rosnącymi przychodami, więcej wpływów z reklam. Serwis ma 139 mln dochodowych użytkowników dziennie
W II kwartale 2019 roku Twitter zanotował wzrost przychodów o 18 procent, wpływy z reklam wyniosły 727 mln, zaś skorygowany zysk netto spółki osiągnął kwotę 37 mln dol. Serwis po raz pierwszy zrezygnował z podania miesięcznej liczby użytkowników zastępując ją wielkością dziennych użytkowników oglądających reklamy. W II kwartale br. liczba ta wynosiła 139 mln.
więcej
|
Znak pożegnał cały zespół CiekawostekHistorycznych.pl i TwojejHistorii.pl
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak pożegnał się z całym zespołem serwisów CiekawostkiHistoryczne.pl i TwojaHistoria.pl. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że oba portale mają zostać przejęte przez LubimyCzytać.pl (należy do tego samego wydawnictwa).
więcej
|
Odpływ użytkowników z Netfliksa to skutek błędów. Ale serwis już udowadniał że potrafi skutecznie zmieniać strategię
Netflix traci tempo. W II kwartale 2019 r. serwis zaprezentował słabnący przyrost nowych użytkowników, a w USA stracił netto 126 tys. subskrybentów. To zapowiedź poważnego kryzysu? Branża ma podzielone zdania. - Kwartalne wyniki to raczej wypadek przy pracy niż stały trend. Jednak Netflix otrzymał wyraźny sygnał popełnionych błędów w repertuarze, a wobec nadchodzącej ofensywy nowych konkurentów będzie musiał zmienić swoją strategię. Jest do tego zdolny - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci segmentu streamingu wideo.
więcej
|
Paulina Wiesiołek zarządza Click Community
Paulina Wiesiołek objęła stanowisko managing directora w Click Community. Awansowała z pozycji PR manager agencji.
więcej
|
Facebook wydaje darmowy przewodnik kulinarny po Krakowie. Autorami rekomendacji członkowie grup działających w serwisie
Facebook wspólnie z władzami Krakowa wydał przewodnik miejski skupiony na gastronomii. Wydawnictwo powstało przy udziale krakowskich społeczności kulinarnych działających na Facebooku, które po raz pierwszy podzieliły się swoją wiedzą i rekomendacjami poza platformą. Pierwsze 10 tys. bezpłatnych przewodników trafiło do krakowskich restauracji oraz punktów InfoKraków.
więcej
|
Rosną przychody i zysk Alphabet. Google ma więcej z reklam
W II kwartale 2019 roku holding Alphabet osiągnął przychody przekraczające 38,9 mld dolarów, wzrósł także kwartalny zysk netto spółki. Większość przychodów wygenerował należący do Alphabet koncern Google, który w ciągu kwartału zwiększył wpływy z reklam do poziomu ponad 32,6 mld dolarów. Akcje Alphabet w handlu posesyjnym podrożały o 8 procent.
więcej
|
TikTok przejmuje brytyjski startup Jukedeck. Zaoferuje możliwość komponowania własnych utworów z pomocą sztucznej inteligencji
Chińska firma ByteDance, właściciel aplikacji TikTok przejęła brytyjski startup Jukedeck, który stworzył narzędzie do komponowania przez użytkowników ich własnych utworów muzycznych przy wsparciu sztucznej inteligencji - wynika z nieoficjalnych informacji. Kwota transakcji nie jest znana, dzięki akwizycji TikTok będzie mógł zaoferować nowe rozwiązania kreatywne dla internautów.
więcej
|
Kamil D. usłyszał zarzuty. Grozi mu do 12 lat więzienia, wniosek o areszt
Dziennikarz Kamil D., który w piątek pod wpływem alkoholu spowodował kolizję na autostradzie, w niedzielę po przesłuchaniu usłyszał zarzuty prowadzenia samochodu w stanie nietrzeźwości i spowodowania niebezpieczeństwa katastrofy w ruchu lądowym. Prokuratura złożyła wniosek o tymczasowe aresztowanie D.
więcej
|
Dziennikarz OKO.press pobity za krytykę haseł atakujących LGBT. ,,Sprawdzają, jak daleko mogą się posunąć"
Przemysław Witkowski, współpracownik portalu OKO.press, został pobity w czwartek po południu we Wrocławiu, po tym jak skrytykował hasła uderzające w LGBT. Ze złamanym nosem i szczęką trafił do szpitala.
więcej
|
Kamil D. po pijanemu spowodował kolizję na autostradzie. Dziennikarze: to upadek niedawnego moralizatora
W piątek po południu znany dziennikarz Kamil D. spowodował kolizję, jadąc samochodem na autostradzie A1. W wydychanym powietrzu miał 2,6 promila alkoholu - podały lokalne serwisy Dzienniklodzi.pl i Piotrkowski24.pl.
więcej
|
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
McDonald's najcenniejszą marką fast food w rankingu BrandZ
Globalna sieć McDonald’s to najbardziej wartościowa marka fast food na świecie według rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 za rok 2019, autorstwa WPP i Kantar. Brand wart jest 130,4 mld dolarów. Wartość marek z tej kategorii wzrosła w skali roku o 13 proc. do poziomu 261,1 mld dolarów.
więcej
|
|
|