|
|
|
|
|
|
|
Michał Olszański nie będzie już prowadził ,,Pytania na śniadanie". ,,Mam żal o styl pożegnania"
Michał Olszański nie będzie już gospodarzem „Pytania na śniadanie” w TVP2 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Kierownictwo TVP uzasadnia to "zmieniającą się formułą programu". - Mam żal tylko o styl pożegnania się ze mną - mówi nam Olszański.
więcej
|
Media publiczne finansowane z budżetu państwa. "Pomysł nie najlepszy, ale najłatwiejszy do przeprowadzenia"
Niemal pewne jest wprowadzenie finansowania mediów publicznych z budżetu państwa, jeśli Prawo i Sprawiedliwość wygra jesienne wybory parlamentarne. Rozwiązanie miałoby obowiązywać już od 2020 roku i jednocześnie oznaczałoby to likwidację abonamentu. - Rozwiązanie najłatwiejsze do przeprowadzenia, ale nie najlepsze - komentują eksperci.
więcej
|
TVP Sport liderem oglądalności w I półroczu, Eleven Sports 1 z największym wzrostem
W zeszłym półroczu zdecydowanym liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Eleven Sports 1, a na czele spadków uplasował się nSport+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Karolina Gilon poprowadzi ,,Love Island" w Polsacie (wideo)
Reality-show „Love Island” w Polsacie będzie prowadziła modelka i prezenterka Karolina Gilon. Program będzie emitowany w jesiennej ramówce.
więcej
|
Vectra wprowadza standard DOCSIS 3.1. Pozwoli zwiększyć prędkość transmisji danych
Operator kablowy Vectra zapowiedział wprowadzenie w swojej infrastrukturze standardu DOCSIS 3.1. Nowe rozwiązanie ma przynieść korzyści w postaci zwiększenia prędkości transmisji danych do 10 Gb/s.
więcej
|
Polsat zaczyna promować zwiastunem nowy serial ,,Zawsze warto" (wideo)
W sieci pojawił się oficjalny zwiastun nowego serialu Polsatu „Zawsze Warto”. Producentem serialu jest Akson Studio, a reżyserami - Marta Karwowska i Michał Rogalski.
więcej
|
Sezon 5B ,,Fear The Waling Dead" od 12 sierpnia w AMC. Szósty sezon w 2020 r.
12 sierpnia br. AMC rozpocznie emisję sezonu 5B serialu „Fear the Walking Dead”. Wiadomo już także, że powstanie szósty sezon produkcji.
więcej
|
Mecz Piast Gliwice - FK Ryga transmisja w Polsacie Sport i Super Polsacie. Bez reklam w bez reklam w Polsat Sport Premium
Polsat Sport, Super Polsat i Polsacie Sport Premium 1 będą transmitować na żywo mecz Piast Gliwice - FK Ryga, który rozegrany zostanie w czwartek 25 lipca w ramach drugiej rundy eliminacji do Ligi Europy.
więcej
|
HBO i Sky zapowiadają serial "Katarzyna Wielka". Helen Mirren nie podzieli się tronem
W sieci pojawiła się pierwsza zapowiedź miniserialu "Katarzyna Wielka". Produkcja powstaje dla stacji HBO i Sky.
więcej
|
Josh Cole dołącza do BBC Studios Productions
Josh Cole objął stanowisko head of comedy w BBC Studios Productions.
więcej
|
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Małgorzata Lubelska, dyrektor ds. marketingu odchodzi z Grupy Żywiec
Małgorzata Lubelska, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu odchodzi z Grupy Żywiec (należą do niej takie marki piwa, jak Żywiec, EB, Warka, Heineken, Królewskie). Ma objąć stanowisko senior director global international brands w Grupie Heineken.
więcej
|
Leo Burnett zajmie się kompleksową obsługą reklamową SM Mlekpol
Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie (właściciel m.in. marki mleka Łaciate). Oznacza to kontynuację współpracy.
więcej
|
Globalna dyrektor marketingu McDonald's odchodzi. Jej stanowisko zostało zlikwidowane
Silvia Lagnado, która od 2015 roku była globalną szefową marketingu McDonald's, w październiku odejdzie z firmy. Stanowisko CMO zostanie zlikwidowane. Podobne decyzje podjęły ostatnio także m.in. Lyft, Johnson & Johnson czy Uber.
więcej
|
Sieć Dentsu zrezygnuje ze słowa ,,Aegis" w nazwie od 2020 roku
Sieć reklamowa Dentsu Aegis Network, do której należą takie agencje, jak Carat, Vizeum, iProspect, dentsu X zamierza usunąć z nazwy człon „Aegis”. To element realizacji strategii One Dentsu.
więcej
|
Pieluchy Pampers powiadomią, gdy będą mokre
Marka Pampers (Procter&Gamble) wprowadza specjalną aplikację, która alarmuje rodzica, gdy pielucha dziecka jest mokra.
więcej
|
Urszula Łysenko-Tomczuk i Katarzyna Guzik w 180heartbeats + Jung v Matt
Urszula Łysenko-Tomczuk i Katarzyna Guzik dołączyły do działu client service agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
więcej
|
Blisko 1 mln zł na kampanię promującą program Czyste Powietrze
Ministerstwo Środowiska planuje kampanię informacyjno-promocyjną „Czyste powietrze - Zdrowy wybór, Twój wybór!”. Resort szuka agencji do jej przygotowania i realizacji. Na działania przeznacz 952,5 tys. zł netto.
więcej
|
Grupa Lotos sponsorem tytularnym Pomorskiego Klubu Hokejowego 2014
Grupa Lotos podpisała z Pomorskim Klubem Hokejowym 2014 umowę, na mocy której została jego sponsorem tytularnym w sezonie 2019/2020. Klub w związku z tym zmienia nazwę na Lotos PKH Gdańsk.
więcej
|
Natalia Wierzejska i Michał Chruściel w dziale new business Grupy Walk
Walk rozbudowuje dział new business. Dołączyły do niego Michał Chruściel jako new business manager oraz Natalia Wierzejska, która objęła stanowisko new business assistant.
więcej
|
Visa promuje płatności zbliżeniowe kartą i mobilne
Wystartowała kampania reklamowa, w której Visa zachęca do płatności zbliżeniowych. Akcję przygotowały Saatchi & Saatchi IS, Starcom i Liquid Thread.
więcej
|
Krzysztof Hołowczyc twarzą marki Mubi
Porównywarka ubezpieczeń samochodowych Mubi.pl wystartowała z nową kampanią reklamową. Jej twarzą został kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc.
więcej
|
Kultowe klapki Kubota z lat 90. od jutra w Biedronce za 19,99 zł
Od czwartku w wybranych sklepach Biedronka (Jeronimo Martins Polska) będzie można kupić klapki Kubota - kultowe klapki na rzepy modne w latach 90. Dostępne będą do 7 sierpnia w promocyjnej cenie 19,99 zł w wersjach męskiej i damskiej.
więcej
|
Hasko-Lek reklamuje środek na potencję Mensil
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej męskiej marki produktu na potencję Mensil (Hasko-Lek). Hasło przewodnie kampanii to "Mężczyzna nie wymięka".
więcej
|
Joanna Mroczek awansowała w regionalnych strukturach CBRE
Joanna Mroczek, obecnie szefowa działu badań rynku i doradztwa oraz marketingu i komunikacji w firmie doradczej CBRE awansowała w regionalnych strukturach spółki. Będzie rozwijać działy research i marketingu w regionie Europy Centralnej.
więcej
|
Kelly Clark, globalny CEO odchodzi z GroupM
Kelly Clark, globalny CEO GroupM, do której należą domy mediowe Mindshare, MediaCom, Wavemaker (WPP) odchodzi z firmy. Zastąpi go Christian Juhl.
więcej
|
Influencerzy w strefie Play na Pol'and'Rock Festival
Na wszystkich uczestników 25. Pol'and'Rock Festival w Kostrzynie nad Odrą czeka specjalna strefa Play. Operator zaprosił do wspólnej zabawy influencerów - Red Lipstick Monster, Reziego oraz Człowieka Wargę.
więcej
|
Tyskie w trzech nowych wariantach
Piwo Tyskie (Kompania Piwowarska) wprowadza na rynek trzy nowe warianty - Pilzne, Pszenne i Palone. Nowości stanęły na półkach sklepowych obok Tyskie Gronie.
więcej
|
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Palczewski odchodzi z zarządu SDP. ,,Komunikat CMWP krytykujący decyzję Empiku ws. 'Gazety Polskiej' jest szkodliwy"
Marek Palczewski zrezygnował z funkcji członka zarządu Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. - Nie mogę już dłużej firmować swoim nazwiskiem pewnych działań Stowarzyszenia - uzasadnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
BP nie będzie sprzedawać "Gazety Polskiej" z naklejkami przeciw LGBT
W środę, 24 lipca br. na rynku pojawi się nowy numer "Gazety Polskiej" do którego - jak zapowiadano już przed tygodniem - dołączona zostanie naklejka "Strefa wolna od LGBT". Empik zdecydował w tym tygodniu, że nie będzie sprzedawać tego numeru. Na ten krok zdecydowała się także stacja paliw BP.
więcej
|
Wydawca ,,Do Rzeczy": wpływy zmalały o 5,7 proc., 1,77 mln zł odpisu na Ruch
W ub.r. Orle Pióro, wydawca tygodnika „Do Rzeczy”, miesięcznika „Historia Do Rzeczy” i związanych z nimi serwisów internetowych, zanotowało spadek wpływów sprzedażowych o 5,7 proc. do 16,22 mln zł oraz 15 tys. zł zysku netto (wobec 1,31 mln zł rok wcześniej). Na rentowności firmy zaciążył odpis w wysokości 1,77 mln zł dotyczący należności od Ruchu.
więcej
|
Adam Wajrak promuje ,,zielony" newsletter ,,Gazety Wyborczej". ,,Ekologia to temat ponad podziałami politycznymi"
„Gazeta Wyborcza” (Agora) uruchomiła newsletter ekologiczny, przygotowywany przez swoich dziennikarzy. Równocześnie też ruszyła oferta subskrypcyjna, pod nazwą „Klimat tworzą ludzie”. - Ekologia jest jednym z najważniejszych tematów w całej historii gazety - zapewnia Jerzy Wójcik, wydawca dziennika.
więcej
|
CMWP SDP: decyzja Empiku ws. ,,Gazety Polskiej" z naklejkami przeciw LGBT to rodzaj cenzury prewencyjnej
Centrum Monitoringu Wolności Prasy skrytykowało decyzję Empiku o odmowie dystrybucji najbliższego numeru „Gazety Polskiej”, do którego dołączone będą naklejki z napisem „Strefa wolna od LGBT”. - Działanie takie stać się może współczesnym rodzajem cenzury prewencyjnej i w demokratycznym ustroju nigdy nie powinno mieć miejsca - ocenia CMWP.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w maju
W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w maju br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Wydawnictwo Radosława Kotarskiego z 14 mln zł wpływów i 1,8 mln zł zysku. ,,Dystrybucja własna realnie zmienia rynek książki"
Wydawnictwo książkowe Altenberg, należące do youtubera Radosława Kotarskiego, od września 2017 do końca ub.r. osiągnęło 13,96 mln zł przychodów sprzedażowych (w tym 13,1 mln zł z książek) i 1,76 mln zł zysku netto. W tym okresie wydało 12 tytułów, w br. planuje sześć premier. - Dystrybucja własna to jedna z najważniejszych zasad. Dzięki temu, że nie musimy w cenie książki zawierać prowizji zewnętrznych dystrybutorów możemy sobie pozwolić na stałe zasilanie konta Pajacyka, wydawanie pięknych wizualnie książek i przeznaczanie znacznie większych wynagrodzeń autorom. To realnie zmienia rynek książki w Polsce - uważa Radosław Kotarski.
więcej
|
Wpływy Grupy OLX wzrosły o 35 proc., przybyło 75 pracowników. 243 mln zł zysku na dywidendę
W zeszłym roku obrachunkowym Grupa OLX, wydawca serwisów ogłoszeniowych OLX.pl, otoDom.pl, otoMoto.pl i Fixly.pl, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 34,6 proc. do 656,51 mln zł oraz zysku netto ze 138,87 do 243,25 mln zł. Firma, należąca do koncernu Naspers, cały zeszłoroczny zysk przeznaczyła na dywidendę.
więcej
|
Aplikacja CDA z ponad dwoma milionami pobrań. Największy wzrost w segmencie smart TV
Serwis CDA.pl podał że liczba pobrań jego aplikacji osiągnęła poziom 2,2 miliona. Największy wzrost zainteresowania zaznacza się wśród użytkowników telewizorów smart TV.
więcej
|
Vectra wprowadza standard DOCSIS 3.1. Pozwoli zwiększyć prędkość transmisji danych
Operator kablowy Vectra zapowiedział wprowadzenie w swojej infrastrukturze standardu DOCSIS 3.1. Nowe rozwiązanie ma przynieść korzyści w postaci zwiększenia prędkości transmisji danych do 10 Gb/s.
więcej
|
Google: Stadia nie będzie ,,Netfliksem dla graczy". Bliżej jej do Xbox Live Gold i Playstation Plus
Na jesień br. Google zapowiedział start platformy Stadia służącej do korzystania z gier w technologii streamingu. Odpowiadając na pytania internautów Andrey Doronichev, szef produktu dla marki Stadia w Google zastrzegł, że do usługi nie pasuje przypisywane jej określenie „Netflix dla graczy”. Zdaniem menedżera bliżej jej do sieciowych usług prowadzonych przez platformy Xbox i Playstation, bowiem nie chodzi tu o darmowy dostęp do gier w abonamencie, a jedynie o możliwość ich zakupu i późniejszego streamowania.
więcej
|
Sport.pl zaczyna program o sporcie tradycjnym i gamingu ,,Cyfrowi Atleci" (wideo)
W najbliższy czwartek wystartuje nowy format wideo - „Cyfrowi Atleci”. Stworzony został przez serwis Sport.pl (Agora) we współpracy z agencją marketingu gamingowego Gameset. To internetowy talk show, w którym spotykać się będą sportowcy z esportowcami.
więcej
|
Totolotek z nową stroną internetową i pierwszym nowoczesnym salonem stacjonarnym
Zakłady bukmacherskie Totolotek wprowadziły nową wersję swojej strony internetowej. W serwisie ma być dostępnych miesięcznie 40 tys. zdarzeń live, wprowadzono system nawigacji umożliwiający łatwe wyszukiwanie zakładów oraz funkcję cashout pozwalającą na kontrolowanie gry. Totolotek udostępnił też w Warszawie pierwszy salon przyjmowania zakładów po remoncie i rebrandingu marki.
więcej
|
Wills Integrated i Koda Bots wdrażają chatbota Moico
Wrocławski dostawca internetu Moico ma własnego chatbota. Narzędzie przygotowały lokalne agencje z Wrocławia - Wills Integrated i Koda Bots.
więcej
|
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|