|
|
|
|
|
|
|
Małgorzata Ohme i Filip Chajzer będą razem prowadzić ,,Dzień dobry TVN"
Psycholog Małgorzata Ohme dołącza do grona gospodarzy „Dzień dobry TVN”, będzie prowadzić program razem z Filipem Chajzerem. - Zmiany w dynamicznym paśmie porannym są dobrym i nieuniknionym rozwiązaniem. W nowej parze prowadzących łączymy ciepło i ostrość spojrzenia Małgosi oraz szaloną energię i odwagę Filipa - komentuje Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
więcej
|
FremantleMedia Polska ze spadkiem wpływów o 3,6 proc. i zysku netto o 2,7 mln zł, tłumaczy to zmianami w TVN i TVP
W ub.r. produkująca seriale i programy telewizyjne firma FremantleMedia Polska zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 3,6 proc. do 40,95 mln zł, a jej wynik netto spadł z 2,71 mln zł zysku do 22,1 tys. zł straty. - Zmian właściciela w TVN, a w konsekwencji inne podejście do repertuaru stacji, częste zmiany w TVP wpłynęły na nasz wynik sprzedaży, a co za tym idzie na wynik finansowy - przyznaje zarząd spółki.
więcej
|
Platforma Obywatelska: zakończenie bojkotu TVP nie jest przesądzone, sugerują nam to wyborcy
Politycy Platformy Obywatelskiej oficjalnie zaprzeczają informacjom, że partia miałaby niebawem zakończyć bojkot Telewizji Polskiej. - Tytuł Onetu jest na wyrost - podkreśla w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jan Grabiec, rzecznik PO. Politycy przyznają jednak, że temat wraca w rozmowach z wyborcami i może trafić na najbliższe posiedzenie zarządu krajowego partii.
więcej
|
Polsat liderem w DVB-T w I półroczu 2019, 1,73 proc. udziału TVP Sport
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w pierwszym półroczu 2019 roku był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł TVP Sport, a najwięcej straciła TVP Rozrywka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN od września pokaże serial ,,Pułapka 2". Oto pierwszy teaser serialu
Pod koniec lipca zakończą się zdjęcia do 2. sezonu „Pułapki” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Premiera 7-odcinkowego cyklu w TVN i player.pl została zaplanowana na początek września br. Nadawca właśnie udostępnił pierwszy teaser produkcji.
więcej
|
Od września trzeci sezon "Korony królów" w TVP1
Telewizja Polska od września pokaże premierowe odcinki trzeciego sezonu telenoweli historycznej, "Korona królów". Akcja serialu rozpoczyna się na przełomie 1376-1377 roku.
więcej
|
Polsat wyprzedził TVP1. ,,Fakty", ,,Sprawa dla reportera" i ,,Milionerzy" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: dziennik TVN „Fakty”, program „Sprawa dla reportera” oraz teleturniej „Milionerzy”. Wśród stacji nowym liderem został Polsat, który wyprzedził TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Serwis VOD BritBox od BBC i ITV wystartuje w Wielkiej Brytanii do końca 2019 roku. 5,99 funta za miesięczny abonament
Stacje BBC i ITV zapowiedziały, że prowadzony przez nie serwis VOD o nazwie BritBox pojawi się w Wielkiej Brytanii w czwartym kwartale 2019 roku. Platforma ma zaoferować archiwalne produkcje pochodzące od obu nadawców i konkurować o brytyjskich widzów z Netfliksem i Amazonem. Cenę miesięcznej subskrypcji w Wielkiej Brytanii ustalono na 5,99 funta.
więcej
|
Barbara Kurdej-Szatan w ,,Tańcu z Gwiazdami", Polsat nie będzie przy tym promował Plusa
Aktorka Barbara Kurdej-Szatan wspólnie z mężem Rafałem weźmie udział w najbliższej edycji show Polsatu „Taniec z Gwiazdami”. Ponieważ od wielu lat reklamuje sieć Play, przy jej udziale w programie nie będzie promowana sieć Plus należąca do Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
PO chce zakończyć bojkot Telewizji Polskiej. ,,Wielu naszych zwolenników nie ma dostępu do TVN24 i Polsat News"
Platforma Obywatelska zamierza zakończyć trwający od połowy stycznia br. bojkot programów publicystycznych Telewizji Polskiej. Partia chce być szerzej obecna w TVP podczas kampanii przed wyborami parlamentarnymi.
więcej
|
Drugi sezon ,,The Outpost" od sierpnia w kanale Sci Fi
W połowie sierpnia zacznie się emisja drugiego sezonu serialu „The Outpost”, produkowanego przez kanał Sci Fi (NBCUniversal). Twórcami serialu są Kynan Griffin i Jason Faller.
więcej
|
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomasz Hilt o upadłości ICP Group: klęska zawsze obciąża zarządzających, w marketingu wartością są ludzie
Według prezesa agencji marketingowej ICP Group Krzysztofa Michniewicza za fatalną sytuację firmy odpowiadają byli pracownicy, którzy odeszli z niej, zabierając ze sobą klientów. Polemizuje z tym Tomasz Hilt, dwa lata temu przez krótki czas dyrektor zarządzający ICP Group. - Na miejscu zarządu zachowałbym umiar w ocenach przyczyn, z co najmniej dwóch powodów. Po pierwsze: zwycięstwa konsumuje się solidarnie. Klęska obciąża zarządzających. Po drugie: połowa wielkich brandów agencyjnych, dziś znanych w skali globalnej, wzięła swój początek z tego, że klient, delikatnie rzecz ujmując, przenosił swoje zaufanie do nowej firmy wraz z przenoszącym się do niej obsługującym go zespołem. To norma - argumentuje Hilt.
więcej
|
Michał Cortez założył agencję consultingu ecommerce
Michał Cortez rozpoczyna własną działalność consultingową w obszarze ecommerce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przez ostatnie osiem lat pełnił funkcje zarządcze w oddziałach sieciowych agencji reklamowych (Saatchi & Saatchi, Isobar, ostatnio w BBDO Worldwide).
więcej
|
Afera zwolnionego pracownika IKEA bez strat wizerunkowych dla marki
Czerwcowa sprawa zwolnionego pracownika IKEA za cytaty z Biblii nie wywołała dużych reperkusji dla marki. Chwilowo pojawiło się więcej negatywnych komentarzy o marce, jednak większość konsumentów nie za zamiaru rezygnować z zakupów w szwedzkiej sieci - pokazuje badanie YouGov BrandIndex, prowadzone przez agencję marketingową Inquiry.
więcej
|
W Warszawie kręcono zdjęcia do kampanii Vodafone
Ruszyła nowa kampania reklamowa operatora telekomunikacyjnego Vodafone. Działania pod hasłem "Be Unlimited" przygotowały Ogilvy London, Wavemaker, Papaya Films i Academy Films.
więcej
|
Wybrano nową Komisję Etyki Reklamy
Komisja Etyki Reklamy (KER) ma nowy skład. Tworzy go 30 arbitrów powoływanych przez przedstawicieli reklamodawców, media i agencje reklamowe.
więcej
|
Małgorzata Trzepałka, Magdalena Wysocka i Mateusz Borys awansowali w Ogilvy
W dziale client service agencji Ogilvy awansowały trzy osoby: Mateusz Borys – na account directora, Małgorzata Trzepałka - na account supervisora oraz Magdalena Wysocka – na stanowisko account managera.
więcej
|
eBay wybrał MediaCom do obsługi globalnego budżetu mediowego
Należący do GroupM i holdingu reklamowego WPP dom mediowy MediaCom wygrał przetarg na globalną obsługę mediową amerykańskiej firmy e-commerce eBay. Budżet szacowany jest na 250 mln dolarów rocznie.
więcej
|
Bosch z kampanią o oszczędzaniu wody
Ruszyła nowa kampania marki Bosch, w której podkreślono wodooszczędność jej sprzętów AGD.
więcej
|
23 tony niepotrzebnych ubrań w akcji Vanisha ,,Daj swoim ubraniom drugie życie"
W ramach akcji „Daj swoim ubraniom drugie życie”, którą marka Vanish (Reckitt Benckiser Polska) organizuje od miesiąca wspólnie z siecią sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) zebrano już 23 tony ubrań. Trafią one do podopiecznych Caritasu.
więcej
|
W Krakowie pierwszy w Polsce sklep Weekday
Marka odzieżowa Weekday, zdecydowała się otworzyć swój pierwszy sklep w naszym kraju - powstanie w krakowskiej Galerii Kazimierz. Otwarcie zaplanowane jest jeszcze w tym roku.
więcej
|
Kuźniar Media dla Pilsner Urquell
Kuźniar Media rozpoczyna współpracę ambasadorską z marką Pilsner Urquell (Kompania Piwowarska). Prezes i założyciel agencji, dziennikarz Jarosław Kuźniar, przygotował dla brandu materiały wideo w ramach cyklu Onet on Tour.
więcej
|
Moon Films reprezentuje na wyłączność w Polsce reżysera Trevora McMahana
Do zespołu reżyserów reprezentowanych przez Moon FIlms w Polsce, dołączył nowojorski twórca Trevor McMahan.
więcej
|
Beiersdorf rozpoczął paneuropejski przetarg mediowy
Koncern Beiersdorf, do którego należy marka Nivea prowadzi paneuropejski przetarg mediowy. Obsługujący firmę na większości rynków Wavemaker (GroupM/WPP) nie bierze w nim udziału.
więcej
|
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt przygotowała aplikację dla miłośników grilla
Agencja reklamowa 180heartbeats + Jung v Matt we współpracy Jung v Matt/ Limmat w Zurychu przygotowała aplikację Grill-Buddy. Projekt wykonano na zlecenie szwajcarskiej spółdzielni handlowo-gastronomicznej Migros.
więcej
|
Łatwe i szybkie planowanie podróży w nowej reklamie Kayak.pl
Rozpoczęła się nowa odsłona telewizyjnej kampanii reklamowej wyszukiwarki turystycznej Kayak.pl. Serwis chce dotrzeć z nią do nowych odbiorców i wzmocnić swoją pozycję wśród podróżujących.
więcej
|
Żywiec Zdrój reklamuje się w kinach Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych - super-limonkowego i ultra-poziomkowego. W działaniach wykorzystywany jest wizerunek superbohatera SpiderMana. Akcję przygotowały NAV agency oraz New Age Media.
więcej
|
Beckers reklamuje w radiu konkurs ,,Pokaż barwy Twoich emocji"
Ruszyła ogólnopolska kampania radiowa wokół konkursu marki farb Beckers (Grupa Tikkurila) „Pokaż barwy Twoich emocji”.
więcej
|
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Empik odmawia dystrybucji ,,Gazety Polskiej" z naklejką ,,Strefa wolna od LGBT". ,,Nie ma u nas miejsca na jawną dyskryminację"
Empik zapowiedział, że w jego salonach stacjonarnych i sklepie internetowym nie będzie dostępne najbliższe wydanie „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) z dołączoną naklejką "Strefa wolna od LGBT”. - Nie ma u nas miejsca na jawną dyskryminację i na treści łamiące prawo - tłumaczy rzeczniczka firmy. - Decyzja Empiku świadczy o tym, że mieliśmy 100 procent racji. Empik sprzedaje pisma ostro atakujące katolików, ale nie pozwala krytykować ideologii LGBT - komentuje redaktor naczelny „GP" Tomasz Sakiewicz.
więcej
|
Holistic.news kosztował w ub.r. 2,8 mln zł
Spółka Deweloper Media, wydawca serwisu non-profit Holistic.news zanotowała w ub.r. 2,79 mln zł kosztów (wobec 1,01 mln zł rok wcześniej) i 11 tys. zł wpływów sprzedażowych. Działa przede wszystkim dzięki finansowaniu od swojego właściciela - holdingu nieruchomościowego Cavatina.
więcej
|
Andrzej Saramonowicz będzie pisał do ,,Pani" felietony o życiu w rodzinie
Reżyser Andrzej Saramonowicz zaczął współpracę z miesięcznikiem „Pani” (Wydawnictwo Bauer). Począwszy od wrześniowego numeru ma publikować na jego łamach felietony w cyklu „Drapieżne prezenty” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Inicjatywa Polska żąda od spółek skarbu państwa wycofania reklam z ,,Gazety Polskiej"
Stowarzyszenie Inicjatywa Polska zbiera podpisy pod petycją skierowaną do szefów spółek skarbu państwa, by przestali kupować reklamy w „Gazecie Polskiej”. Dołączenie do tygodnika naklejki „Strefa wolna od LGBT” członkowie organizacji nazywają „haniebną działalnością”.
więcej
|
Egmont wprowadza na rynek miesięcznik ,,Lost Kitties" dla dzieci w wieku 6+
We wtorek 23 lipca do kiosków trafi pierwszy numer nowego miesięcznika dla dzieci „Lost Kitties” (Egmont Polska). Redaktorem naczelnym została Jolanta Tomala.
więcej
|
Wydanie "Business&More" mBanku w całości o sporcie, redaktorem naczelnym Michał Pol
Nowe wydanie magazynu mBanku, "Business&More" poświęcone jest biznesowi w sporcie. Redaktorem naczelnym tego numeru jest dziennikarz sportowy Michał Pol. Pismo można będzie wkrótce dostępne w placówkach banku.
więcej
|
,,Poradnik 50+" drugim najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym, ,,Kobieta i Życie" na czele
W maju br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, a oczko niżej uplasował się nowy tytuł - „Poradnik 50+”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Dobre Rady”, a najwięcej straciła „Claudia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Biuro podróży Jarosława Kuźniara ze wzrostem przychodów, 45 tys. zł straty
Należąca do Jarosława Kuźniara agencja turystyczna Fabryka Rozsądku (m.in. wydawca serwisu Goforworld) zanotowała w 2018 roku wzrost przychodów netto do 1,59 mln zł z 1,39 mln w roku 2017. Strata netto wzrosła z 1,3 tys. do ponad 45,6 tys. zł.
więcej
|
Holistic.news kosztował w ub.r. 2,8 mln zł
Spółka Deweloper Media, wydawca serwisu non-profit Holistic.news zanotowała w ub.r. 2,79 mln zł kosztów (wobec 1,01 mln zł rok wcześniej) i 11 tys. zł wpływów sprzedażowych. Działa przede wszystkim dzięki finansowaniu od swojego właściciela - holdingu nieruchomościowego Cavatina.
więcej
|
WP.pl liderem w informacjach i publicystce, TVN24.pl przed Gazeta.pl i Interią, SE.pl przed Fakt.pl
W kategorii informacji i publicystyki WP.pl lideruje pod względem liczby użytkowników i odsłon, natomiast na najdłużej internautów przyciąga TVN24.pl, który ma wyższy zasięg niż Gazeta.pl i Interia.pl. RMF24.pl wyprzeda zasięgowo RadioZET.pl, a SE.pl jest przed Fakt.pl.
więcej
|
Podatek cyfrowy w Polsce ma być wzorowany na projekcie dyrektywy KE ze stawką 3 proc.
Ministerstwo Finansów poinformowało, że w przygotowywaniach koncepcji podatku od niektórych usług cyfrowych punktem wyjścia jest zeszłoroczny projekt dyrektywy Komisji Europejskiej w tym zakresie. W projekcie zapisano stawkę 3 proc. nowej daniny.
więcej
|
Teledysk ,,Bohemian Rhapsody" z miliardem odtworzeń na YouTube. Queen zapowiada kampanię ,,You Are The Champions"
YouTube poinformował, że kultowy teledysk zespołu Queen do utworu „Bohemian Rhapsody” osiągnął miliard odsłon w serwisie i stał się tym samym pierwszym filmem sprzed 1990 roku, któremu udało się tego dokonać. Z okazji rekordu na oficjalnym kanale Queen udostępniono zremasterowaną wersję przeboju, grupa zapowiada także kampanię „You Are The Champions”, w której internauci będą mogli powalczyć o udział w trzech nowych teledyskach do utworów Queen stworzonych w całości przez społeczność fanów.
więcej
|
W ,,Sekcji piłkarskiej" Sport.pl dziennikarz i piłkarze w strojach z ,,Domu z papieru" Netflixa (wideo)
W ostatnim odcinku programu „Sekcja piłkarska” portalu Sport.pl (Agora) niestandardowo promowano serial Netflixa „Domu z papieru”: prowadzący Paweł Wilkowicz i trójka piłkarzy Piasta Gliwice wystąpili w charakterystycznych strojach bohaterów tego serialu.
więcej
|
Facebook szykuje Tasbi, opaskę na rękę do obsługi środowiska VR
Facebook przygotowuje zakładaną na przegub opaskę o nazwie Tasbi, która ma zastępować kontrolery i inne akcesoria potrzebne dzisiaj do poruszania się użytkownika w środowisku wirtualnej rzeczywistości. Tasbi za pomocą ucisków i wibracji ma informować o interakcjach w ekosystemie VR, a także pozwalać na wykonywanie w nim niektórych czynności.
więcej
|
Serwis VOD BritBox od BBC i ITV wystartuje w Wielkiej Brytanii do końca 2019 roku. 5,99 funta za miesięczny abonament
Stacje BBC i ITV zapowiedziały, że prowadzony przez nie serwis VOD o nazwie BritBox pojawi się w Wielkiej Brytanii w czwartym kwartale 2019 roku. Platforma ma zaoferować archiwalne produkcje pochodzące od obu nadawców i konkurować o brytyjskich widzów z Netfliksem i Amazonem. Cenę miesięcznej subskrypcji w Wielkiej Brytanii ustalono na 5,99 funta.
więcej
|
Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!
Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Afera zwolnionego pracownika IKEA bez strat wizerunkowych dla marki
Czerwcowa sprawa zwolnionego pracownika IKEA za cytaty z Biblii nie wywołała dużych reperkusji dla marki. Chwilowo pojawiło się więcej negatywnych komentarzy o marce, jednak większość konsumentów nie za zamiaru rezygnować z zakupów w szwedzkiej sieci - pokazuje badanie YouGov BrandIndex, prowadzone przez agencję marketingową Inquiry.
więcej
|
Polacy informacje o produktach spożywczych czerpią częściej z telewizji niż internetu
Polacy zwracają uwagę na informacje o produktach spożywczych i chcą wiedzieć więcej o żywności, którą kupują. Interesują się zwłaszcza składem produktów i ich działaniem prozdrowotnym. Wiedzę o żywności czerpią przede wszystkim z etykiet i od rodziny, ale za najbardziej wiarygodne źródło wiedzy uznają lekarzy i dietetyków - wynika z badania Inquiry i ITBC Communication.
więcej
|
|
|