|
|
|
|
|
|
|
Górniak, Chylińska, Kayah, Rodowicz i Węgiel gwiazdami Top of the Top Sopot Festival 2019. Impreza potrwa 4 dni
Od 13 do 16 sierpnia br. odbywać się będzie kolejna edycja Top of the Top Sopot Festival, który będzie transmitowany w TVN i player.pl. Wśród polskich artystów znajdą się m.in.: Perfect, Edyta Górniak, Agnieszka Chylińska, Kayah, Maryla Rodowicz, Wilki, Ewa Farna, Michał Szpak, Cleo,Margaret i Roksana Węgiel, a zagranicznych - Jennifer Paige, Diana King i Maggie Reilly. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Bonnie Tyler.
więcej
|
Producent ,,M jak miłość": koszty wzrosły mocniej od wpływów wskutek realizacji ,,Miszmasz, czyli kogel mogel 3"
Spółka MTL Maxfilm, producent serialu „M jak miłość”, w ub.r. zanotowała wzrost przychodów o 4 proc. do 34,15 mln zł oraz 1,78 mln zł zysku netto (wobec 3,26 mln zł zysku rok wcześniej). Firma w ub.r. wyprodukowała też film „Miszmasz, czyli kogel mogel 3”, co spowodowało wzrost kosztów operacyjnych o 15,5 proc.
więcej
|
Mołek i Meller nie są już prowadzącymi ,,Dzień Dobry TVN", mają ich zastąpić Ohme i Chajzer. ,,Stacja nie może oddać pozycji lidera w porannym paśmie"
Marcin Meller i Magda Mołek nie będą już gospodarzami "Dzień dobry TVN”, z programem byli związani przez 10 ostatnich lat. Nowi prowadzący zostaną przedstawieni w sierpniu - według nieoficjalnych informacji będą nimi Małgorzata Ohme i Filip Chajzer. - TVN nie może pozwolić sobie na oddanie pozycji lidera w porannym paśmie - ocenia Robert Kozyra, były prezes i redaktor naczelny Radia ZET.
więcej
|
AGB Nielsen Media Research ze wzrostem wpływów i 2,6 mln zł straty
Zajmująca się badaniem oglądalności telewizji spółka AGB Nielsen Media Research osiągnęła w ub.r. wzrost przychodów o 2,8 proc. do 24,54 mln zł, natomiast jej wynik netto pogorszył się w skali roku z 518,8 tys. zł zysku do 2,63 mln zł straty.
więcej
|
UPC Polska przy 1,57 mld zł wpływów wyszło na plus operacyjny. 553 mln zł na inwestycje
W ub.r. sieć kablowa UPC Polska przy wzroście wpływów o 1,1 proc. do 1,57 mld zł zanotowała 1,3 mln zł zysku operacyjnego (wobec 25,2 mln zł straty rok wcześniej), a jej strata netto zwiększyła się z 301,9 do 400,2 mln zł. Firma przeznaczyła 553 mln zł na inwestycje, a jej właściciel dokapitalizował ją kwotą 4,2 mld zł.
więcej
|
Prezes TVP odpowiada RPO ws. "zakazu wypowiedzi" dla Michała Olszańskiego: "TVP nie ogranicza swobody wypowiedzi dziennikarzy"
- Ma Pan błędne informacje, jakoby w stosunku do redaktora Michała Olszańskicgo został wydany jakikolwiek zakaz wypowiadania się w mediach - napisał prezes TVP Jacek Kurski do Adama Bodnara, Rzecznika Praw Obywatelskich. To odpowiedź na doniesienia po komentarzu Olszańskiego, który ocenił, że wywiad z prezesem Kaczyńskim w „Pytaniu na śniadanie” „nie był dobrym pomysłem”.
więcej
|
Mazurek odpowiada Holeckiej: przez ćwierć wieku pracowałaś w ,,kartelu informacyjnym", który teraz burzysz
Robert Mazurek w „Rzeczpospolitej” odniósł się do odpowiedzi Danuty Holeckiej na list otwarty do niej skierowany tydzień temu. Wytknął dziennikarce, że przez 25 lat pracowała w programach informacyjnych Telewizji Polskiej, które teraz krytykuje jako część „kartelu informacyjnego”. - Przykre jest to, że nikt z was, Ty również, nie podejmie polemiki - ocenił.
więcej
|
Maria Pawłowska dołącza do ,,Przyjaciółek 14". Emisja serialu jesienią w Polsacie
Jesienią br. Telewizja Polsat pokaże czternasty sezon „Przyjaciółek”. Do obsady produkcji dołączy Maria Pawłowska.
więcej
|
Mecze siatkarek najdroższe w cenniku reklamowym TVP na sierpień
W sierpniu reklamodawcy Telewizji Polskiej najwięcej zapłacą za spoty przy eliminacyjnych meczach polskich siatkarek do igrzysk olimpijskich oraz przy prognozie pogody w TVP1.
więcej
|
Wiceszef publicystyki w TVP Info: agresja na Marszu Równości w Białymstoku wygląda na ustawkę
Daniel Liszkiewicz, zastępca kierownika publicystyki w TVP info, zamieścił krótkie wideo z zajść podczas sobotniego Marszu Równości w Białymstoku, oceniając, że „wygląda na ustawkę”. Skrytykowali go za to niektórzy dziennikarze z innych mediów. Podczas manifestacji opluty został reporter OKO.press.
więcej
|
Grupy Canal+ i Les Echos przejmują Mezzo. Podzielą się po równo udziałami nadawcy
Grupy Canal+ i Les Echos zawarły umowę przejęcia Mezzo, nadawcy kanałów telewizyjnych poświęconych muzyce klasycznej i jazzowej. Kwoty transakcji nie podano, wiadomo jedynie że nowi właściciele Mezzo podzielą się po połowie udziałami i będą odpowiadać za inne segmenty związane z dalszym rozwojem stacji.
więcej
|
TVN kontra WOŚP w Wielkim Meczu 2019 (zobacz spot)
W niedzielę, 8 września na stadionie przy ul. Łazienkowskiej w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Wielkiego Meczu. Już po raz trzeci z rzędu charytatywnym pojedynku zmierzą się ze sobą drużyny Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i TVN.
więcej
|
Świętokrzyska Gala Kabaretowa i Disco Pod Gwiazdami z najwyższymi cenami reklam w Polsacie
W sierpniowym cenniku Polsatu najdroższe są reklamy przy Świętokrzyskiej Gali Kabaretowej, koncercie Disco Pod Gwiazdami, czyli Miłość w Białymstoku i przy Festiwalu Weselnych Przebojów. Za półminutową reklamę trzeba zapłacić ponad 40 tys. zł.
więcej
|
,,The Walking Dead 10" od 7 października w FOX (wideo)
W poniedziałek, 7 października br. telewizja FOX rozpocznie emisję dziesiątego sezonu serialu „The Walking Dead”. Właśnie zaprezentowano pierwszy zwiastun nowej serii produkcji.
więcej
|
Turecki serial ,,Wymarzona miłość" zastąpi ,,Marzę o Tobie" w TVP2
We wtorek, 6 sierpnia TVP2 rozpocznie emisję nowego tureckiego serialu „Wymarzona miłość”. Telenowela będzie emitowana od poniedziałku do piątku o godzinie 13:15, zastąpi „Marzę o Tobie”.
więcej
|
Magda Łucyan napisała książkę "Powstańcy", zbiór rozmów z uczestnikami Powstania Warszawskiego
W księgarniach jest już dostępna książka Magdy Łucyan - na co dzień reporterki „Faktów” TVN - która przeprowadziła kilka rozmów z uczestnikami Powstania Warszawskiego. - Zależało mi, aby pokazać Powstańców przede wszystkim jako ciepłe, kochane i otwarte osoby, które nie tylko walczyły za Polskę, ale też mogą nasze pokolenie wiele nauczyć - mówi autorka portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jakub Kot ekspertem Eurosportu przy skokach narciarskich. Przez ostatni sezon związany był z TVP
Eurosport rozpoczął ponowną współpracę z Jakubem Kotem, który po roku przerwy ponownie u tego nadawcy będzie stałym ekspertem przy skokach narciarskich. Były skoczek przez ostatni sezon związany był z Telewizją Polską.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mariusz Gołda o badaniu słuchalności radia. "Badania pasywne - czy to realna alternatywa?
W ostatnich miesiącach znów powrócił temat badania słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce metodą pasywną. Przy tej okazji wymienia się liczne zalety tej metodologii, jednocześnie krytykując obecny pomiar zapominając, że każdy sposób prowadzenia badania niesie ze sobą konkretne wady i zalety. A metody o wieloletniej tradycji, od dziesiątków lat wykorzystywane przez naukowców i badaczy na całym świecie, mają wypracowany zestaw rozwiązań minimalizujących prawie do zera niedoskonałości - pisze Mariusz Gołda, dyrektor marketingu w Grupie RMF FM.
więcej
|
|
|
|
Prezes ICP Group: winni upadłości spółki są byli pracownicy, którzy odeszli z klientami
Według Krzysztofa Michniewicza, prezesa ICP Group, główną przyczyną złożenia przez firmę wniosku o upadłość jest odpływ pracowników wraz z klientami. Władze firmy podejrzewają, że niektóre z tych osób bezprawnie przejęły dane o klientach i przetargach. W drugim kwartale br. ICP Group zanotowała 1,34 mln zł wpływów ze sprzedaży i 626 tys. zł straty netto. Zwolniła prawie wszystkich pracowników.
więcej
|
Władze Krakowa nie wiedziały, że maska Dalego na Rynku Głównym to reklama. Netflix zapłaci tylko 274 zł
W piątek 19 lipca na krakowskim Rynku Głównym obok rzeźby-głowy „Erosa bendato” Igora Mitoraja pojawiła się podobnej wielkości maska Salvadora Dalego. W ten sposób Netfilx promuje 3. sezon serialu „Dom z papieru”. Władze Krakowa nie wiedziały, że to reklama i naliczyły za nią jedynie 274 zł opłaty.
więcej
|
Instytut Audytu Mediowego pomoże Totalizatorowi wybrać dom mediowy
Totalizator Sportowy rozpoczął współpracę z Instytutem Audytu Mediowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ta firma audytorska doradza spółce w przygotowaniach do planowanego przetargu mediowego, pomoże też wybrać agencję mediową.
więcej
|
Webtalk wygrał przetarg Allianz Polska
Firma ubezpieczeniowo-finansowa Allianz Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę w obszarach social media i digital, w którym zwyciężyła agencja Webtalk.
więcej
|
Orlen sprawdza, czy kawa z jego stacji będzie się sprzedawać w placówkach Poczty Polskiej
PKN Orlen wspólnie z Pocztą Polską prowadzą testy dotyczące wspólnych kącików kawowych, które miałyby być zlokalizowane w placówkach tego pocztowego operatora. Sprzedawane byłyby tam kawy znane z konceptu Orlen Stop Cafe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mecze siatkarek najdroższe w cenniku reklamowym TVP na sierpień
W sierpniu reklamodawcy Telewizji Polskiej najwięcej zapłacą za spoty przy eliminacyjnych meczach polskich siatkarek do igrzysk olimpijskich oraz przy prognozie pogody w TVP1.
więcej
|
Papaya Films przygotowała brytyjską kampanię społeczną na temat standardów branży mody
Angielski oddział Papaya Films, wraz z reżyserką Weroniką Ławniczak zrealizowali kampanię społeczną "Remodel Fashion", która zwraca uwagę na niepokojące standardy wyznaczane przez branżę modową. Kreacją zajęła się agencja Life Healthcare London.
więcej
|
Własne opakowania na zakupy w Auchan. Nowa opcja jeszcze w tym roku
Sieć handlowa Auchan Polska prowadzi testy opcji sprzedaży wybranych produktów w opakowaniach przynoszonych przez klientów. - Zainteresowanie jest spore i stale rośnie, gdyż konsument staje się coraz bardziej świadomy, wiele osób stara się żyć według filozofii "zero waste" - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Dorota Patejko, dyrektor ds. komunikacji i CSR w Auchan Polska. Sieć chce wdrożyć opcję maksymalnie do połowy września tego roku.
więcej
|
,,Bez potu, bez kłopotu" w kampanii antyperspirantów Hidrofugal (wideo)
Wystartowała kampania reklamująca antyperspiranty Hidrofugal (produkowane przez Nivea Polska). Akcję przygotowały firmy marketingowe Golden Submarine i OMD.
więcej
|
Twarze bez retuszu po raz pierwszy w kampanii L'Oreal Paris
Pod hasłem „Granice nie istnieją” rozpoczęła się międzynarodowa kampania reklamowa, w której firma kosmetyczna L’Oreal Paris po raz pierwszy pokazuje skórę twarzy bez żadnego retuszu. Akcja ma być formą manifestu przeciw tworzeniu sztucznego kanonu piękna.
więcej
|
Nestlé zaprezentowało "ekoczekoladę" bez cukru i włącznie z owocu kakaowca
Koncern Nestlé opatentował recepturę czekolady wytworzonej w całości z owocu kakao. Jej jedynymi składnikami są nasiona i miazga. Do czekolady nie dodano cukru.
więcej
|
PKN Orlen sponsorem żużlowej reprezentacji Polski
Koncern paliwowy PKN Orlen został sponsorem żużlowej reprezentacji Polski w obecnym sezonie 2019.
więcej
|
Instytut Spraw Obywatelskich na 15-lecie z nowym logo
W związku z obchodzonym w tym roku jubileuszem 15-lecie działania Instytut Spraw Obywatelskich zmienił całą identyfikację wizualną: od kolorów, przez czcionki, na rezygnacji ze skrótu kończąc. Projekt w całości został zrealizowany in-house.
więcej
|
Dan Cake wycofuje się z użycia plastiku
Dan Cake, producent z branży piekarniczo-cukierniczej, rezygnuje z używania plastikowych butelek w swoim biurze. Dzięki temu spółka zużyje rocznie około 216 kg plastiku mniej.
więcej
|
Wojciech Kaszuba: z K2 do Scholz&Friends Warszawa
Do zespołu agencji reklamowej Scholz&Friends Warszawa (Grupa S/F) dołączył Wojciech Kaszuba, który objął stanowisko new business managera. Przeszedł z agencji K2, w której pracował 5 lat.
więcej
|
SOS Wioski Dziecięce zwraca się z apelem do rodziców: nie przeciążajcie dzieci własnymi problemami
Ruszyła nowa kampania społeczna organizacji SOS Wioski Dziecięce, w której podejmowany jest temat relacji z dzieckiem w czasie trudnych sytuacji życiowych rodziny (np. rozwód, ciężka choroba, utrata pracy). Hasło akcji brzmi "Problemy dorosłych to ciężar dla dzieci".
więcej
|
Rezi na torze ze Stigiem promuje ,,Top Gear" (wideo)
W ramach kampanii promującej nowy sezon „Top Gear” w BBC polski youtuber Remigiusz „Rezi” Wierzgoń nagrał wideo ze Stigiem, jednym z bohaterów tego programu. Akcję przygotowały firmy marketingowe SalesTube, Labcon, Change Serviceplan i GetHero.
więcej
|
Maxcom ma nowy logotyp
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła nowy logotyp.
więcej
|
Orlen przez kolejny sezon sponsorem Wisły Płock, będzie płacił premie za zwycięstwa
PKN Orlen przedłużył na nadchodzący sezon umowę, w ramach której jest sponsorem strategicznym klubu piłki nożnej Wisław Płock. Firm i klub przekonują, że umowa jest na korzystniejszych warunkach niż poprzednio.
więcej
|
Westminster Polska partnerem biznesowym Legii Warszawa
Zarządzająca nieruchomościami firma Westminster Polska została partnerem biznesowym klubu piłkarskiego Legia Warszawa. Będzie promowana m.in. na strojach drużyn dziecięcych i młodzieżowych Legii.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
VICE Media zakończyło działalność w Polsce
Wydawnictwo Vice Media zakończyło działalność w Polsce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Ze względu na strategiczną globalną reorganizację, musieliśmy podjąć trudną decyzję o zamknięciu działalności medialnej w Polsce - mówi nam Piotr Ziarkowski, country manager Vice Poland.
więcej
|
,,Wysokie Obcasy Extra" z największym wzrostem sprzedaży w maju, ,,Joy" najbardziej w dół
W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”. Największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogły „Wysokie Obcasy Extra”, z kolei najwięcej stracił „Joy” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Newsweek" i Kampania Przeciw Homofobii odpowiadają ,,Gazecie Polskiej" nalepkami ,,Strefa wolna od nienawiści"
Wiceprezydent Warszawy Paweł Rabiej zgodnie z zapowiedzią zawiadomił prokuraturę o naklejkach „Strefa wolna od LGBT”, które w przyszłym tygodniu mają ukazać się z „Gazetą Polską”. Kilkadziesiąt organizacji we wspólnym liście określiło nalepkę jako „kolejny krok nienawiści” wobec mniejszości seksualnych. Natomiast „Newsweek” i Kampania Przeciw Homofobii przygotowały własne nalepki z hasłem „Strefa wolna od nienawiści”.
więcej
|
Wydawca ,,Dziennika Gazety Prawnej" ze wzrostem wpływów o 1,7 proc. Strata wskutek 6,4 mln zł odpisu na Ruch
W ub.r. Infor Biznes, wydawca „Dziennika Gazety Prawnej” i związanych z nim serwisów internetowych, zanotował wzrost przychodów sprzedażowych o 1,7 proc. do 59,48 mln zł. Wynik netto firmy zmalał z 1,87 mln zł zysku do 2,04 mln zł straty, głównie wskutek odpisania 6,41 mln zł należności od Ruchu. Spółka zatrudniała 124 pracowników.
więcej
|
Wydawca książek Tomasza Piątka z wpływami pięciokrotnie mniejszymi i 410 tys. zł straty. ,,Wynik cyklu inwestycyjnego"
W ub.r. Wydawnictwo Arbitror zanotowało ponad 751 tys. przychodów netto ze sprzedaży materiałów i towarów. Rok wcześniej z tego samego tytułu było ponad 4,14 mln zł. Strata netto wyniosła ponad 409 tys. zł. - Wynika to z cyklu inwestycyjnego - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Marcin Celiński, prezes firmy.
więcej
|
Właściciel ,,Do Rzeczy" i ,,Wprost" pozywa Piątka ws. tez o związkach z Rosją w książce ,,Morawiecki i jego tajemnice"
PMPG Polskie Media, właściciel tygodników „Do Rzeczy” i „Wprost”, składa pozew przeciw Tomaszowi Piątkowi w sprawie zawartych w książce „Morawiecki i jego tajemnice” pytań i tez o powiązaniach spółki z Rosją i sprzyjaniu przez jej pisma rosyjskim interesom. Domaga się przeprosin. - Jeśli taka firma mnie pozywa, to tylko daje mi dobre świadectwo - komentuje Piątek.
więcej
|
|
|
Bracia Sekielscy ruszyli ze zbiórką na trzeci dokument o pedofilii w Kościele. Potrzebują miliona złotych
Tomasz i Marek Sekielscy zakończyli zbiórkę na drugi film o pedofilii w Kościele oraz na produkcję o aferze SKOK-ów. Jednocześnie ruszyli z akcją crowdfunfingową na trzeci dokument o grzechach duchownych, który ma być poświęcony m.in. osobie Jana Pawła II. Na ten cel potrzebują milion złotych.
więcej
|
Onet bada gotowość użytkowników do płacenia za treści. ,,Nie ma planów zamknięcia portalu za paywallem"
Serwis Onet zamieścił na swoich stronach ankietę, w której pyta użytkowników o ich skłonność do płacenia za dostęp do portalu pozbawionego reklam. Serwis zdecydowanie zastrzega że nie jest to zapowiedź wprowadzenia płatnej wersji Onetu. - Nie ma planów zamknięcia Onetu za paywallem. Sprawdzamy jedynie preferencje użytkowników dotyczące wprowadzenia płatnych treści do naszych serwisów - wyjaśnia w komunikacie dla Wirtualnemedia.pl Ringier Axel Springer Polska, właściciel Onetu.
więcej
|
Firma Ewy Chodakowskiej ze spadkiem wpływów o 35 proc. i zyskiem mniejszym o połowę
Spółka Bebio, której właścicielami jest trenerka fitness Ewa Chodakowska i jej mąż Eleftherios Kavoukis, w ub.r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 34,7 proc. do 13,3 mln zł. Jednocześnie jej koszty operacyjne wzrosły o 14 proc. do 6,22 mln, wskutek czego zysk netto zmalał z 11,43 do 5,55 mln zł.
więcej
|
IAC inwestuje 250 mln dolarów w platformę Turo. Wartość startupu rośnie do 470 mln
Amerykański holding internetowy IAC (InterActiveCorp) zainwestował kwotę 250 mln dolarów w amerykański startup Turo pozwalający prywatnym użytkownikom aut na wynajmowanie ich innym osobom. Dzięki inwestycji IAC został głównym udziałowcem Turo, a szef holdingu wejdzie do zarządu wspieranej firmy. Obecne dofinansowanie ma zostać wykorzystane na dalszą ekspansję platformy, a jej rynkowa wartość po inwestycji wzrosła do 470 mln dolarów.
więcej
|
Pudelek.pl dominuje wśród serwisów plotkarskich. Plotek przed WP Gwiazdy, a Pomponik przed Plejadą
Wśród serwisów o tematyce show-biznesowej zdecydowanym liderem jest Pudelek.pl, dominujący pod względem liczby odsłon i czasu spędzanego przez internautów. W czerwcu Plotek.pl miał więcej użytkowników od WP Gwiazdy, a Pomponik.pl wyprzedzał Plejadę.pl.
więcej
|
Netflix udostępnił zwiastun serialu ,,Wiedźmin" (wideo)
W piątek podczas festiwalu San Diego Comic Con 2019 gwiazda serialu „Wiedźmina” Henry Cavill pokazał fanom pierwszy zwiastun produkcji. Serial będzie miał premierę na Netfliksie w czwartym kwartale br.
więcej
|
Influencerzy proszą o darmowe usługi. Eksperci: pierwsi żebraliśmy od influencerów
Brytyjski Urząd ds. Standardów Reklamy jako pierwszy na świecie uznał, że na miano influencera zasługuje osoba, która ma przynajmniej 30 tys. followersów na Instagramie. Współcześni celebryci - przyzwyczajeni do darmowych usług w zamian za promocję - od niedawna czasami spotykają się z odmową ze strony firm. Eksperci komentują: pierwsi żebraliśmy o ich usługi.
więcej
|
Informacja o śmierci Adama Słodowego okazała się nieprawdziwa, Interia przeprasza
W piątek po południu wiele mediów poinformowało, że w wieku 95 lat zmarł Adam Słodowy, znany m.in. jako gospodarz kultowego programu „Zrób to sam”. Tymczasem najbliższa rodzina Słodowego zapewniła, że to nieprawda. Interia.pl, która jako pierwsza podała tę wiadomość, zamieściła przeprosiny. Żona Adama Słodowego zapowiada działania prawne.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
AGB Nielsen Media Research ze wzrostem wpływów i 2,6 mln zł straty
Zajmująca się badaniem oglądalności telewizji spółka AGB Nielsen Media Research osiągnęła w ub.r. wzrost przychodów o 2,8 proc. do 24,54 mln zł, natomiast jej wynik netto pogorszył się w skali roku z 518,8 tys. zł zysku do 2,63 mln zł straty.
więcej
|
50-70-latkowie czują się o wiele młodziej. Co czwarty kupuje w internecie
Przedstawiciele pokolenia 50-70-latków średnio czują się o 11 lat młodsi. W większości uważają, że ich sytuacja finansowa jest stabilna, a pieniądze są nie tylko po to, aby płacić rachunki, ale przede wszystkim, by realizować marzenia - wynika z badania Atena Research & Consulting.
więcej
|
|
|
Maria Pawłowska dołącza do ,,Przyjaciółek 14". Emisja serialu jesienią w Polsacie
|
Netflix udostępnił zwiastun serialu ,,Wiedźmin" (wideo)
|
,,The Walking Dead 10" od 7 października w FOX (wideo)
|
Turecki serial ,,Wymarzona miłość" zastąpi ,,Marzę o Tobie" w TVP2
|
Magda Łucyan napisała książkę "Powstańcy", zbiór rozmów z uczestnikami Powstania Warszawskiego
|
Pierwszy zwiastun filmu "Top Gun 2: Maverick". Świat jest pełen tajemnic (wideo)
|
Brad Pitt w filmie "Ad Astra". Poszukuje w kosmosie Tommy'ego Lee Jonesa
|
Natalia Nykiel, Rosalie., Tuzza, Król, Marcelina i Kacperczyk na Kraków Live Festival 2019
|
Jack Huston, Jason Schwartzman i Ben Whishaw w czwartym sezonie serialu "Fargo"
|
|
|