Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 22 Lipca 2019
 
 
 
Prezes ICP Group: winni upadłości spółki są byli pracownicy, którzy odeszli z klientami
 
Według Krzysztofa Michniewicza, prezesa ICP Group, główną przyczyną złożenia przez firmę wniosku o upadłość jest odpływ pracowników wraz z klientami. Władze firmy podejrzewają, że niektóre z tych osób bezprawnie przejęły dane o klientach i przetargach. W drugim kwartale br. ICP Group zanotowała 1,34 mln zł wpływów ze sprzedaży i 626 tys. zł straty netto. Zwolniła prawie wszystkich pracowników. więcej
 
 
Górniak, Chylińska, Kayah, Rodowicz i Węgiel gwiazdami Top of the Top Sopot Festival 2019. Impreza potrwa 4 dni
 
Od 13 do 16 sierpnia br. odbywać się będzie kolejna edycja Top of the Top Sopot Festival, który będzie transmitowany w TVN i player.pl. Wśród polskich artystów znajdą się m.in.: Perfect, Edyta Górniak, Agnieszka Chylińska, Kayah, Maryla Rodowicz, Wilki, Ewa Farna, Michał Szpak, Cleo,Margaret i Roksana Węgiel, a zagranicznych - Jennifer Paige, Diana King i Maggie Reilly. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Bonnie Tyler. więcej
 
 
Producent ,,M jak miłość": koszty wzrosły mocniej od wpływów wskutek realizacji ,,Miszmasz, czyli kogel mogel 3"
 
Spółka MTL Maxfilm, producent serialu „M jak miłość”, w ub.r. zanotowała wzrost przychodów o 4 proc. do 34,15 mln zł oraz 1,78 mln zł zysku netto (wobec 3,26 mln zł zysku rok wcześniej). Firma w ub.r. wyprodukowała też film „Miszmasz, czyli kogel mogel 3”, co spowodowało wzrost kosztów operacyjnych o 15,5 proc. więcej
 
 
Bracia Sekielscy ruszyli ze zbiórką na trzeci dokument o pedofilii w Kościele. Potrzebują miliona złotych
 
Tomasz i Marek Sekielscy zakończyli zbiórkę na drugi film o pedofilii w Kościele oraz na produkcję o aferze SKOK-ów. Jednocześnie ruszyli z akcją crowdfunfingową na trzeci dokument o grzechach duchownych, który ma być poświęcony m.in. osobie Jana Pawła II. Na ten cel potrzebują milion złotych. więcej
 
 
Mołek i Meller nie są już prowadzącymi ,,Dzień Dobry TVN", mają ich zastąpić Ohme i Chajzer. ,,Stacja nie może oddać pozycji lidera w porannym paśmie"
 
Marcin Meller i Magda Mołek nie będą już gospodarzami "Dzień dobry TVN”, z programem byli związani przez 10 ostatnich lat. Nowi prowadzący zostaną przedstawieni w sierpniu - według nieoficjalnych informacji będą nimi Małgorzata Ohme i Filip Chajzer. - TVN nie może pozwolić sobie na oddanie pozycji lidera w porannym paśmie - ocenia Robert Kozyra, były prezes i redaktor naczelny Radia ZET. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Rebranding nc+ na Platformę CANAL+ to naturalna zmiana, uspójni wizerunek i marketing więcej
 
Nowy "Król lew" zawładnie kinami. "Murowany kasowy hit" więcej
 
Krystyna Pawłowicz odchodzi z polityki. ,,To performerka, jej odejście może ocieplić wizerunek PiS" więcej
 
W kolejnej kadencji PiS niemal pewne finansowanie TVP i Polskiego Radia z budżetu państwa. "Jedyna opcja" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz Informacyjny / Prezenter Wiadomości Radio Eska Grupa ZPR Media
Ad Performance Product Manager Ringier Axel Springer Media
Dyrektor Mediów ONE House
Junior Product Specialist w Dziale Women&LIfestyle Ringier Axel Springer Media
Producent Nadzorujący (współpraca projektowa) Telewizja Puls
Wydawca Branded Content Video // creative team Wirtualna Polska Media
Redaktor w serwisie Onet Kultura Ringier Axel Springer Media
COPYWRITER BEMONDI
Redaktor serwisu SuperSeriale.SE.pl Grupa ZPR Media
Redaktor Online w Serwisie Wizaż.pl Edipresse Polska
Special Projects Manager, Newsweek, Forbes & Forbes Women Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Sprzedaży Mediów Internetowych TVP
Senior Programmatic Specialist w Kerris Group Kerris Group
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Górniak, Chylińska, Kayah, Rodowicz i Węgiel gwiazdami Top of the Top Sopot Festival 2019. Impreza potrwa 4 dni

Od 13 do 16 sierpnia br. odbywać się będzie kolejna edycja Top of the Top Sopot Festival, który będzie transmitowany w TVN i player.pl. Wśród polskich artystów znajdą się m.in.: Perfect, Edyta Górniak, Agnieszka Chylińska, Kayah, Maryla Rodowicz, Wilki, Ewa Farna, Michał Szpak, Cleo,Margaret i Roksana Węgiel, a zagranicznych - Jennifer Paige, Diana King i Maggie Reilly. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Bonnie Tyler. więcej

Producent ,,M jak miłość": koszty wzrosły mocniej od wpływów wskutek realizacji ,,Miszmasz, czyli kogel mogel 3"

Spółka MTL Maxfilm, producent serialu „M jak miłość”, w ub.r. zanotowała wzrost przychodów o 4 proc. do 34,15 mln zł oraz 1,78 mln zł zysku netto (wobec 3,26 mln zł zysku rok wcześniej). Firma w ub.r. wyprodukowała też film „Miszmasz, czyli kogel mogel 3”, co spowodowało wzrost kosztów operacyjnych o 15,5 proc. więcej

Mołek i Meller nie są już prowadzącymi ,,Dzień Dobry TVN", mają ich zastąpić Ohme i Chajzer. ,,Stacja nie może oddać pozycji lidera w porannym paśmie"

Marcin Meller i Magda Mołek nie będą już gospodarzami "Dzień dobry TVN”, z programem byli związani przez 10 ostatnich lat. Nowi prowadzący zostaną przedstawieni w sierpniu - według nieoficjalnych informacji będą nimi Małgorzata Ohme i Filip Chajzer. - TVN nie może pozwolić sobie na oddanie pozycji lidera w porannym paśmie - ocenia Robert Kozyra, były prezes i redaktor naczelny Radia ZET. więcej

AGB Nielsen Media Research ze wzrostem wpływów i 2,6 mln zł straty

Zajmująca się badaniem oglądalności telewizji spółka AGB Nielsen Media Research osiągnęła w ub.r. wzrost przychodów o 2,8 proc. do 24,54 mln zł, natomiast jej wynik netto pogorszył się w skali roku z 518,8 tys. zł zysku do 2,63 mln zł straty. więcej

UPC Polska przy 1,57 mld zł wpływów wyszło na plus operacyjny. 553 mln zł na inwestycje

W ub.r. sieć kablowa UPC Polska przy wzroście wpływów o 1,1 proc. do 1,57 mld zł zanotowała 1,3 mln zł zysku operacyjnego (wobec 25,2 mln zł straty rok wcześniej), a jej strata netto zwiększyła się z 301,9 do 400,2 mln zł. Firma przeznaczyła 553 mln zł na inwestycje, a jej właściciel dokapitalizował ją kwotą 4,2 mld zł. więcej

Prezes TVP odpowiada RPO ws. "zakazu wypowiedzi" dla Michała Olszańskiego: "TVP nie ogranicza swobody wypowiedzi dziennikarzy"

- Ma Pan błędne informacje, jakoby w stosunku do redaktora Michała Olszańskicgo został wydany jakikolwiek zakaz wypowiadania się w mediach - napisał prezes TVP Jacek Kurski do Adama Bodnara, Rzecznika Praw Obywatelskich. To odpowiedź na doniesienia po komentarzu Olszańskiego, który ocenił, że wywiad z prezesem Kaczyńskim w „Pytaniu na śniadanie” „nie był dobrym pomysłem”. więcej

Mazurek odpowiada Holeckiej: przez ćwierć wieku pracowałaś w ,,kartelu informacyjnym", który teraz burzysz

Robert Mazurek w „Rzeczpospolitej” odniósł się do odpowiedzi Danuty Holeckiej na list otwarty do niej skierowany tydzień temu. Wytknął dziennikarce, że przez 25 lat pracowała w programach informacyjnych Telewizji Polskiej, które teraz krytykuje jako część „kartelu informacyjnego”. - Przykre jest to, że nikt z was, Ty również, nie podejmie polemiki - ocenił. więcej

Maria Pawłowska dołącza do ,,Przyjaciółek 14". Emisja serialu jesienią w Polsacie

Jesienią br. Telewizja Polsat pokaże czternasty sezon „Przyjaciółek”. Do obsady produkcji dołączy Maria Pawłowska. więcej

Mecze siatkarek najdroższe w cenniku reklamowym TVP na sierpień

W sierpniu reklamodawcy Telewizji Polskiej najwięcej zapłacą za spoty przy eliminacyjnych meczach polskich siatkarek do igrzysk olimpijskich oraz przy prognozie pogody w TVP1. więcej

Wiceszef publicystyki w TVP Info: agresja na Marszu Równości w Białymstoku wygląda na ustawkę

Daniel Liszkiewicz, zastępca kierownika publicystyki w TVP info, zamieścił krótkie wideo z zajść podczas sobotniego Marszu Równości w Białymstoku, oceniając, że „wygląda na ustawkę”. Skrytykowali go za to niektórzy dziennikarze z innych mediów. Podczas manifestacji opluty został reporter OKO.press. więcej

Grupy Canal+ i Les Echos przejmują Mezzo. Podzielą się po równo udziałami nadawcy

Grupy Canal+ i Les Echos zawarły umowę przejęcia Mezzo, nadawcy kanałów telewizyjnych poświęconych muzyce klasycznej i jazzowej. Kwoty transakcji nie podano, wiadomo jedynie że nowi właściciele Mezzo podzielą się po połowie udziałami i będą odpowiadać za inne segmenty związane z dalszym rozwojem stacji. więcej

TVN kontra WOŚP w Wielkim Meczu 2019 (zobacz spot)

W niedzielę, 8 września na stadionie przy ul. Łazienkowskiej w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Wielkiego Meczu. Już po raz trzeci z rzędu charytatywnym pojedynku zmierzą się ze sobą drużyny Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i TVN. więcej

Świętokrzyska Gala Kabaretowa i Disco Pod Gwiazdami z najwyższymi cenami reklam w Polsacie

W sierpniowym cenniku Polsatu najdroższe są reklamy przy Świętokrzyskiej Gali Kabaretowej, koncercie Disco Pod Gwiazdami, czyli Miłość w Białymstoku i przy Festiwalu Weselnych Przebojów. Za półminutową reklamę trzeba zapłacić ponad 40 tys. zł. więcej

,,The Walking Dead 10" od 7 października w FOX (wideo)

W poniedziałek, 7 października br. telewizja FOX rozpocznie emisję dziesiątego sezonu serialu „The Walking Dead”. Właśnie zaprezentowano pierwszy zwiastun nowej serii produkcji. więcej

Turecki serial ,,Wymarzona miłość" zastąpi ,,Marzę o Tobie" w TVP2

We wtorek, 6 sierpnia TVP2 rozpocznie emisję nowego tureckiego serialu „Wymarzona miłość”. Telenowela będzie emitowana od poniedziałku do piątku o godzinie 13:15, zastąpi „Marzę o Tobie”. więcej

Magda Łucyan napisała książkę "Powstańcy", zbiór rozmów z uczestnikami Powstania Warszawskiego

W księgarniach jest już dostępna książka Magdy Łucyan - na co dzień reporterki „Faktów” TVN - która przeprowadziła kilka rozmów z uczestnikami Powstania Warszawskiego. - Zależało mi, aby pokazać Powstańców przede wszystkim jako ciepłe, kochane i otwarte osoby, które nie tylko walczyły za Polskę, ale też mogą nasze pokolenie wiele nauczyć - mówi autorka portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Jakub Kot ekspertem Eurosportu przy skokach narciarskich. Przez ostatni sezon związany był z TVP

Eurosport rozpoczął ponowną współpracę z Jakubem Kotem, który po roku przerwy ponownie u tego nadawcy będzie stałym ekspertem przy skokach narciarskich. Były skoczek przez ostatni sezon związany był z Telewizją Polską. więcej

IQS z technologią text miningu

Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Mariusz Gołda o badaniu słuchalności radia. "Badania pasywne - czy to realna alternatywa?

W ostatnich miesiącach znów powrócił temat badania słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce metodą pasywną. Przy tej okazji wymienia się liczne zalety tej metodologii, jednocześnie krytykując obecny pomiar zapominając, że każdy sposób prowadzenia badania niesie ze sobą konkretne wady i zalety. A metody o wieloletniej tradycji, od dziesiątków lat wykorzystywane przez naukowców i badaczy na całym świecie, mają wypracowany zestaw rozwiązań minimalizujących prawie do zera niedoskonałości - pisze Mariusz Gołda, dyrektor marketingu w Grupie RMF FM. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Prezes ICP Group: winni upadłości spółki są byli pracownicy, którzy odeszli z klientami

Według Krzysztofa Michniewicza, prezesa ICP Group, główną przyczyną złożenia przez firmę wniosku o upadłość jest odpływ pracowników wraz z klientami. Władze firmy podejrzewają, że niektóre z tych osób bezprawnie przejęły dane o klientach i przetargach. W drugim kwartale br. ICP Group zanotowała 1,34 mln zł wpływów ze sprzedaży i 626 tys. zł straty netto. Zwolniła prawie wszystkich pracowników. więcej

Władze Krakowa nie wiedziały, że maska Dalego na Rynku Głównym to reklama. Netflix zapłaci tylko 274 zł

W piątek 19 lipca na krakowskim Rynku Głównym obok rzeźby-głowy „Erosa bendato” Igora Mitoraja pojawiła się podobnej wielkości maska Salvadora Dalego. W ten sposób Netfilx promuje 3. sezon serialu „Dom z papieru”. Władze Krakowa nie wiedziały, że to reklama i naliczyły za nią jedynie 274 zł opłaty. więcej

Instytut Audytu Mediowego pomoże Totalizatorowi wybrać dom mediowy

Totalizator Sportowy rozpoczął współpracę z Instytutem Audytu Mediowego - wynika  z informacji Wirtualnemedia.pl. Ta firma audytorska doradza spółce w przygotowaniach do planowanego przetargu mediowego, pomoże też wybrać agencję mediową. więcej

Webtalk wygrał przetarg Allianz Polska

Firma ubezpieczeniowo-finansowa Allianz Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę w obszarach social media i digital, w którym zwyciężyła agencja Webtalk. więcej

Orlen sprawdza, czy kawa z jego stacji będzie się sprzedawać w placówkach Poczty Polskiej

PKN Orlen wspólnie z Pocztą Polską prowadzą testy dotyczące wspólnych kącików kawowych, które miałyby być zlokalizowane w placówkach tego pocztowego operatora. Sprzedawane byłyby tam kawy znane z konceptu Orlen Stop Cafe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Mecze siatkarek najdroższe w cenniku reklamowym TVP na sierpień

W sierpniu reklamodawcy Telewizji Polskiej najwięcej zapłacą za spoty przy eliminacyjnych meczach polskich siatkarek do igrzysk olimpijskich oraz przy prognozie pogody w TVP1. więcej

Papaya Films przygotowała brytyjską kampanię społeczną na temat standardów branży mody

Angielski oddział Papaya Films, wraz z reżyserką Weroniką Ławniczak zrealizowali kampanię społeczną "Remodel Fashion", która zwraca uwagę na niepokojące standardy wyznaczane przez branżę modową. Kreacją zajęła się agencja Life Healthcare London. więcej

Własne opakowania na zakupy w Auchan. Nowa opcja jeszcze w tym roku

Sieć handlowa Auchan Polska prowadzi testy opcji sprzedaży wybranych produktów w opakowaniach przynoszonych przez klientów. - Zainteresowanie jest spore i stale rośnie, gdyż konsument staje się coraz bardziej świadomy, wiele osób stara się żyć według filozofii "zero waste" - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Dorota Patejko, dyrektor ds. komunikacji i CSR w Auchan Polska. Sieć chce wdrożyć opcję maksymalnie do połowy września tego roku. więcej

,,Bez potu, bez kłopotu" w kampanii antyperspirantów Hidrofugal (wideo)

Wystartowała kampania reklamująca antyperspiranty Hidrofugal (produkowane przez Nivea Polska). Akcję przygotowały firmy marketingowe Golden Submarine i OMD. więcej

Twarze bez retuszu po raz pierwszy w kampanii L'Oreal Paris

Pod hasłem „Granice nie istnieją” rozpoczęła się międzynarodowa kampania reklamowa, w której firma kosmetyczna L’Oreal Paris po raz pierwszy pokazuje skórę twarzy bez żadnego retuszu. Akcja ma być formą manifestu przeciw tworzeniu sztucznego kanonu piękna. więcej

Nestlé zaprezentowało "ekoczekoladę" bez cukru i włącznie z owocu kakaowca

Koncern Nestlé opatentował recepturę czekolady wytworzonej w całości z owocu kakao. Jej jedynymi składnikami są nasiona i miazga. Do czekolady nie dodano cukru. więcej

PKN Orlen sponsorem żużlowej reprezentacji Polski

Koncern paliwowy PKN Orlen został sponsorem żużlowej reprezentacji Polski w obecnym sezonie 2019. więcej

Instytut Spraw Obywatelskich na 15-lecie z nowym logo

W związku z obchodzonym w tym roku jubileuszem 15-lecie działania Instytut Spraw Obywatelskich zmienił całą identyfikację wizualną: od kolorów, przez czcionki, na rezygnacji ze skrótu kończąc. Projekt w całości został zrealizowany in-house. więcej

Dan Cake wycofuje się z użycia plastiku

Dan Cake, producent z branży piekarniczo-cukierniczej, rezygnuje z używania plastikowych butelek w swoim biurze. Dzięki temu spółka zużyje rocznie około 216 kg plastiku mniej. więcej

Wojciech Kaszuba: z K2 do Scholz&Friends Warszawa

Do zespołu agencji reklamowej Scholz&Friends Warszawa (Grupa S/F) dołączył Wojciech Kaszuba, który objął stanowisko new business managera. Przeszedł z agencji K2, w której pracował 5 lat. więcej

SOS Wioski Dziecięce zwraca się z apelem do rodziców: nie przeciążajcie dzieci własnymi problemami

Ruszyła nowa kampania społeczna organizacji SOS Wioski Dziecięce, w której podejmowany jest temat relacji z dzieckiem w czasie trudnych sytuacji życiowych rodziny (np. rozwód, ciężka choroba, utrata pracy). Hasło akcji brzmi "Problemy dorosłych to ciężar dla dzieci". więcej

Rezi na torze ze Stigiem promuje ,,Top Gear" (wideo)

W ramach kampanii promującej nowy sezon „Top Gear” w BBC polski youtuber Remigiusz „Rezi” Wierzgoń nagrał wideo ze Stigiem, jednym z bohaterów tego programu. Akcję przygotowały firmy marketingowe SalesTube, Labcon, Change Serviceplan i GetHero. więcej

Maxcom ma nowy logotyp

Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła nowy logotyp. więcej

Orlen przez kolejny sezon sponsorem Wisły Płock, będzie płacił premie za zwycięstwa

PKN Orlen przedłużył na nadchodzący sezon umowę, w ramach której jest sponsorem strategicznym klubu piłki nożnej Wisław Płock. Firm i klub przekonują, że umowa jest na korzystniejszych warunkach niż poprzednio. więcej

Westminster Polska partnerem biznesowym Legii Warszawa

Zarządzająca nieruchomościami firma Westminster Polska została partnerem biznesowym klubu piłkarskiego Legia Warszawa. Będzie promowana m.in. na strojach drużyn dziecięcych i młodzieżowych Legii. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
VICE Media zakończyło działalność w Polsce

Wydawnictwo Vice Media zakończyło działalność w Polsce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Ze względu na strategiczną globalną reorganizację, musieliśmy podjąć trudną decyzję o zamknięciu działalności medialnej w Polsce - mówi nam Piotr Ziarkowski, country manager Vice Poland. więcej

,,Wysokie Obcasy Extra" z największym wzrostem sprzedaży w maju, ,,Joy" najbardziej w dół

W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”. Największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogły „Wysokie Obcasy Extra”, z kolei najwięcej stracił „Joy” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Newsweek" i Kampania Przeciw Homofobii odpowiadają ,,Gazecie Polskiej" nalepkami ,,Strefa wolna od nienawiści"

Wiceprezydent Warszawy Paweł Rabiej zgodnie z zapowiedzią zawiadomił prokuraturę o naklejkach „Strefa wolna od LGBT”, które w przyszłym tygodniu mają ukazać się z „Gazetą Polską”. Kilkadziesiąt organizacji we wspólnym liście określiło nalepkę jako „kolejny krok nienawiści” wobec mniejszości seksualnych. Natomiast „Newsweek” i Kampania Przeciw Homofobii przygotowały własne nalepki z hasłem „Strefa wolna od nienawiści”. więcej

Wydawca ,,Dziennika Gazety Prawnej" ze wzrostem wpływów o 1,7 proc. Strata wskutek 6,4 mln zł odpisu na Ruch

W ub.r. Infor Biznes, wydawca „Dziennika Gazety Prawnej” i związanych z nim serwisów internetowych, zanotował wzrost przychodów sprzedażowych o 1,7 proc. do 59,48 mln zł. Wynik netto firmy zmalał z 1,87 mln zł zysku do 2,04 mln zł straty, głównie wskutek odpisania 6,41 mln zł należności od Ruchu. Spółka zatrudniała 124 pracowników. więcej

Wydawca książek Tomasza Piątka z wpływami pięciokrotnie mniejszymi i 410 tys. zł straty. ,,Wynik cyklu inwestycyjnego"

W ub.r. Wydawnictwo Arbitror zanotowało ponad 751 tys. przychodów netto ze sprzedaży materiałów i towarów. Rok wcześniej z tego samego tytułu było ponad 4,14 mln zł. Strata netto wyniosła ponad 409 tys. zł. - Wynika to z cyklu inwestycyjnego - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Marcin Celiński, prezes firmy. więcej

Właściciel ,,Do Rzeczy" i ,,Wprost" pozywa Piątka ws. tez o związkach z Rosją w książce ,,Morawiecki i jego tajemnice"

PMPG Polskie Media, właściciel tygodników „Do Rzeczy” i „Wprost”, składa pozew przeciw Tomaszowi Piątkowi w sprawie zawartych w książce „Morawiecki i jego tajemnice” pytań i tez o powiązaniach spółki z Rosją i sprzyjaniu przez jej pisma rosyjskim interesom. Domaga się przeprosin. - Jeśli taka firma mnie pozywa, to tylko daje mi dobre świadectwo - komentuje Piątek. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Bracia Sekielscy ruszyli ze zbiórką na trzeci dokument o pedofilii w Kościele. Potrzebują miliona złotych

Tomasz i Marek Sekielscy zakończyli zbiórkę na drugi film o pedofilii w Kościele oraz na produkcję o aferze SKOK-ów. Jednocześnie ruszyli z akcją crowdfunfingową na trzeci dokument o grzechach duchownych, który ma być poświęcony m.in. osobie Jana Pawła II. Na ten cel potrzebują milion złotych. więcej

Onet bada gotowość użytkowników do płacenia za treści. ,,Nie ma planów zamknięcia portalu za paywallem"

Serwis Onet zamieścił na swoich stronach ankietę, w której pyta użytkowników o ich skłonność do płacenia za dostęp do portalu pozbawionego reklam. Serwis zdecydowanie zastrzega że nie jest to zapowiedź wprowadzenia płatnej wersji Onetu. - Nie ma planów zamknięcia Onetu za paywallem. Sprawdzamy jedynie preferencje użytkowników dotyczące wprowadzenia płatnych treści do naszych serwisów - wyjaśnia w komunikacie dla Wirtualnemedia.pl Ringier Axel Springer Polska, właściciel Onetu. więcej

Firma Ewy Chodakowskiej ze spadkiem wpływów o 35 proc. i zyskiem mniejszym o połowę

Spółka Bebio, której właścicielami jest trenerka fitness Ewa Chodakowska i jej mąż Eleftherios Kavoukis, w ub.r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 34,7 proc. do 13,3 mln zł. Jednocześnie jej koszty operacyjne wzrosły o 14 proc. do 6,22 mln, wskutek czego zysk netto zmalał z 11,43 do 5,55 mln zł. więcej

IAC inwestuje 250 mln dolarów w platformę Turo. Wartość startupu rośnie do 470 mln

Amerykański holding internetowy IAC (InterActiveCorp) zainwestował kwotę 250 mln dolarów w amerykański startup Turo pozwalający prywatnym użytkownikom aut na wynajmowanie ich innym osobom. Dzięki inwestycji IAC został głównym udziałowcem Turo, a szef holdingu wejdzie do zarządu wspieranej firmy. Obecne dofinansowanie ma zostać wykorzystane na dalszą ekspansję platformy, a jej rynkowa wartość po inwestycji wzrosła do 470 mln dolarów. więcej

Pudelek.pl dominuje wśród serwisów plotkarskich. Plotek przed WP Gwiazdy, a Pomponik przed Plejadą

Wśród serwisów o tematyce show-biznesowej zdecydowanym liderem jest Pudelek.pl, dominujący pod względem liczby odsłon i czasu spędzanego przez internautów. W czerwcu Plotek.pl miał więcej użytkowników od WP Gwiazdy, a Pomponik.pl wyprzedzał Plejadę.pl. więcej

Netflix udostępnił zwiastun serialu ,,Wiedźmin" (wideo)

W piątek podczas festiwalu San Diego Comic Con 2019 gwiazda serialu „Wiedźmina” Henry Cavill pokazał fanom pierwszy zwiastun produkcji. Serial będzie miał premierę na Netfliksie w czwartym kwartale br. więcej

Influencerzy proszą o darmowe usługi. Eksperci: pierwsi żebraliśmy od influencerów

Brytyjski Urząd ds. Standardów Reklamy jako pierwszy na świecie uznał, że na miano influencera zasługuje osoba, która ma przynajmniej 30 tys. followersów na Instagramie. Współcześni celebryci - przyzwyczajeni do darmowych usług w zamian za promocję - od niedawna czasami spotykają się z odmową ze strony firm. Eksperci komentują: pierwsi żebraliśmy o ich usługi. więcej

Informacja o śmierci Adama Słodowego okazała się nieprawdziwa, Interia przeprasza

W piątek po południu wiele mediów poinformowało, że w wieku 95 lat zmarł Adam Słodowy, znany m.in. jako gospodarz kultowego programu „Zrób to sam”. Tymczasem najbliższa rodzina Słodowego zapewniła, że to nieprawda. Interia.pl, która jako pierwsza podała tę wiadomość, zamieściła przeprosiny. Żona Adama Słodowego zapowiada działania prawne. więcej

IQS z technologią text miningu

Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
AGB Nielsen Media Research ze wzrostem wpływów i 2,6 mln zł straty

Zajmująca się badaniem oglądalności telewizji spółka AGB Nielsen Media Research osiągnęła w ub.r. wzrost przychodów o 2,8 proc. do 24,54 mln zł, natomiast jej wynik netto pogorszył się w skali roku z 518,8 tys. zł zysku do 2,63 mln zł straty. więcej

50-70-latkowie czują się o wiele młodziej. Co czwarty kupuje w internecie

Przedstawiciele pokolenia 50-70-latków średnio czują się o 11 lat młodsi. W większości uważają, że ich sytuacja finansowa jest stabilna, a pieniądze są nie tylko po to, aby płacić rachunki, ale przede wszystkim, by realizować marzenia - wynika z badania Atena Research & Consulting. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl

Danuta Olczyk objęła stanowisko PR&communication specialist w agencji marketingowej They.pl. Zastąpiła Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą w kwietniu. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
UPC Polska przy 1,57 mld zł wpływów wyszło na plus operacyjny. 553 mln zł na inwestycje
FaceApp bije rekordy popularności. Wzrost instalacji o ponad 500 procent, milion dol. przychodów w 10 dni
Aplikacja Żabki hitem. Do kilkudziesięciu tysięcy pobrań dziennie
Huawei ma 50 kontraktów na budowę sieci 5G. Ponad połowa to umowy z europejskimi operatorami
Polscy naukowcy proponują ekologiczne sztućce. Rozpadną się na śmietniku po trzech miesiącach
Zamiast borowania i plomb dzięki komórkom macierzystym będzie można wyhodować nowy, zdrowy ząb w 9 tygodni
 
 
 
GOSPODARKA
 
UPC Polska przy 1,57 mld zł wpływów wyszło na plus operacyjny. 553 mln zł na inwestycje
Orlen sprawdza, czy kawa z jego stacji będzie się sprzedawać w placówkach Poczty Polskiej
IAC inwestuje 250 mln dolarów w platformę Turo. Wartość startupu rośnie do 470 mln
Polscy naukowcy proponują ekologiczne sztućce. Rozpadną się na śmietniku po trzech miesiącach
Dziewięć startupów wybranych w projekcie Orange Fab
Rezygnacja z ubezpieczenia na życie jest prosta, ale czy opłacalna? Omawiamy jak złożyć wypowiedzenie umowy ubezpieczenia i odzyskać pieniądze z polisy
Zamiast borowania i plomb dzięki komórkom macierzystym będzie można wyhodować nowy, zdrowy ząb w 9 tygodni
Właściciel Flixbusa uruchomi w 2020 roku usługę współdzielenia samochodów osobowych FlixCar
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Maria Pawłowska dołącza do ,,Przyjaciółek 14". Emisja serialu jesienią w Polsacie
Netflix udostępnił zwiastun serialu ,,Wiedźmin" (wideo)
,,The Walking Dead 10" od 7 października w FOX (wideo)
Turecki serial ,,Wymarzona miłość" zastąpi ,,Marzę o Tobie" w TVP2
Magda Łucyan napisała książkę "Powstańcy", zbiór rozmów z uczestnikami Powstania Warszawskiego
Pierwszy zwiastun filmu "Top Gun 2: Maverick". Świat jest pełen tajemnic (wideo)
Brad Pitt w filmie "Ad Astra". Poszukuje w kosmosie Tommy'ego Lee Jonesa
Natalia Nykiel, Rosalie., Tuzza, Król, Marcelina i Kacperczyk na Kraków Live Festival 2019
Jack Huston, Jason Schwartzman i Ben Whishaw w czwartym sezonie serialu "Fargo"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj