|
|
|
|
|
|
|
Rafał Brzozowski poprowadzi show ,,Jaka to melodia?", a Norbi - ,,Koło fortuny"
Telewizja Polska zdecydowała o zmianie gospodarzy teleturniejów „Koło fortuny” oraz „Jaka to melodia?” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Od września program Dwójki poprowadzi Norbert „Norbi” Dudziuk, a gospodarzem projektu Jedynki będzie Rafał Brzozowski.
więcej
|
Rebranding nc+ na Platformę CANAL+ to naturalna zmiana, uspójni wizerunek i marketing
Rebranding platformy nc+ na Platforma CANAL+ oznacza mocne wyeksponowanie tej drugiej marki i budowanie w oparciu o nią całego systemu oraz pozwala wykorzystać jej siłę dla identyfikacji i pozytywnego wizerunku całej grupy, Odwołanie do wspólnej nazwy i symbolu graficznego może wzmacniać też efekt kampanii promocyjnych. Trzeba przy tym pamiętać, że Canal+ to silna marka europejska, co daje pewne dodatkowe wzmocnienie na rynku międzynarodowym - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci rynku mediów i marketingu.
więcej
|
Marcin Meller i Magda Mołek żegnają się z ,,Dzień dobry TVN"
Z grona prowadzących „Dzień dobry TVN” odchodzą Marcin Meller i Magda Mołek związani z programem od ponad 10 lat. Meller nadal będzie prowadził w TVN24 „Drugie śniadanie mistrzów”, a Mołek - „W roli głównej” w TVN Style.
więcej
|
Reaktywowany ,,Czar par" jesienią w Dwójce, startują castingi
Telewizja Polska - po ponad 23 latach - wznowi emisję teleturnieju „Czar par”. Dwanaście nowych odcinków jesienią br. będzie można zobaczyć w Dwójce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych ustaleń wynika, że właśnie trwają wewnętrzne castingi na jurorów i gospodarza programu. Zaczynają się również poszukiwania uczestników.
więcej
|
Dudziak, Piaseczny, Majewska i Piekarczyk jurorami ,,The Voice Senior"
Polską wersję „The Voice Senior” poprowadzą Marta Manowska i Tomasz Kammel, a jurorami w programie będą: Urszula Dudziak, Andrzej Piaseczny, Alicja Majewska i Marek Piekarczyk. Show widzowie Dwójki zobaczą pod koniec 2019 roku.
więcej
|
,,Liga+ Extra" w Canal+ o 19:30 i bez podziału na części, ,,Turbokozak" osobnym programem
Od startu nowego sezonu piłkarskiej PKO Ekstraklasy niedzielny magazyn „Liga+ Extra” będzie zaczynał się w Canal+ o godz. 19:30 i nie będzie dzielony na części pokazywane w różnych stacjach. Jego dotychczasowy stały cykl „Turbokozak” będzie emitowany jako osobny program w Canal+ Sport zaraz po zakończeniu „Ligi+ Extra”.
więcej
|
,,Policjantki i policjanci 11" od 2 września w Czwórce
W poniedziałek, 2 września 2019 roku telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję jedenastego sezonu „Policjantek i policjantów” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Serial będzie pokazywany w dotychczasowym paśmie.
więcej
|
TVP przez najbliższe dwa lata będzie pokazywać po jednym meczu każdej kolejki PKO Ekstraklasy
Przez dwa najbliższe sezony (2019/2020 i 2020/21) Telewizja Polska będzie pokazywać po jednym meczu w każdej kolejce rozgrywek PKO Ekstraklasy. W sumie na antenach publicznego nadawcy widzowie zobaczą 74 spotkania. Sezon 2019/2020 tych rozgrywek w TVP zainauguruje mecz Wisła Kraków i Śląsk Wrocław, który w sobotę pokaże TVP Sport.
więcej
|
Startuje Follovers - wspólny projekt Viacom i BrandBuddies. ,,Stawiamy na młodych twórców z TikToka i Instagrama"
Viacom International Media Networks wspólnie z BrandBuddies uruchomił projekt Follovers, do którego angażowani są młodzi twórcy ze środowiska TikToka i Instagrama. - Dzięki tej współpracy możemy poszerzyć spektrum naszych działań i zaoferować twórcom i naszym partnerom komercyjnym zupełnie nową wartość - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Wysocka, wiceprezes ds. licencji, projektów niestandardowych i mediów cyfrowych w VIMN Polska.
więcej
|
50. rocznica pierwszego lądowania człowieka na Księżycu w Discovery Channel (wideo)
W sobotę, 20 lipca będzie miała miejsce 50 rocznica pierwszego lądowania człowieka - Neila Armstronga - na Księżycu. Z tej okazji kanał Discovery Channel przygotował specjalną ramówkę.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rebranding nc+ na Platformę CANAL+ to naturalna zmiana, uspójni wizerunek i marketing
Rebranding platformy nc+ na Platforma CANAL+ oznacza mocne wyeksponowanie tej drugiej marki i budowanie w oparciu o nią całego systemu oraz pozwala wykorzystać jej siłę dla identyfikacji i pozytywnego wizerunku całej grupy, Odwołanie do wspólnej nazwy i symbolu graficznego może wzmacniać też efekt kampanii promocyjnych. Trzeba przy tym pamiętać, że Canal+ to silna marka europejska, co daje pewne dodatkowe wzmocnienie na rynku międzynarodowym - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci rynku mediów i marketingu.
więcej
|
Nowy "Król lew" zawładnie kinami. "Murowany kasowy hit"
Dzisiaj na ekrany kin wróci kultowa bajka "Król lew". Dziennikarze i eksperci zajmujący się tematyką filmową, z którymi rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl, nie mają wątpliwości - to będzie wielki kasowy hit.
więcej
|
MediaCom Warszawa zanotował wzrost przychodów do 769,23 mln zł, 1,6 mln zł zysku
Wpływy sprzedażowe domu mediowego MediaCom Warszawa były w 2018 roku wyższe niż rok wcześniej o ok. 10 proc. Agencji udało się odrobić 7,66 mln zł straty z 2017 roku zamykając ub.r. zyskiem netto w kwocie 1,63 mln zł. Stało się tak mimo utraty jednego ze strategicznych klientów, jakim była Polpharma.
więcej
|
Spar Group ma zgodę UOKiK na przejęcie Piotra i Pawła
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta zgodził się na zakup przez The Spar Group Ltd. sieci detalicznej Piotr i Paweł. Będzie nią zarządzać firma Wasz Sklep Spar. Dotychczasową nazwę sklepów zastąpią nazwy Spar i Eurospar.
więcej
|
Heyah reklamuje oferty dla Ukraińców
Sieć komórkowa Heyah (należąca do T-Mobile) prowadzi kampanię reklamową skierowaną do Ukraińców mieszkających w Polsce. Komunikację przygotowały departament zarządzania marką T-Mobile, DDB Warszawa, VMLY&R oraz Mindshare.
więcej
|
Daniel Szczęk dyrektorem kreatywnym w Eskadrze
Daniel Szczęk objął stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej Eskadra. Pracuje w niej ponad rok, ostatnio jako creative group head.
więcej
|
Dziennikarz w stylu Mariusza Maxa Kolonko reklamuje konto w Alior Banku bez kosztów przewalutowania (wideo)
W ramach internetowej odsłony kampanii Konta Jakże Osobistego w Alior Banku emitowany jest spot z dziennikarzem kojarzącym się z Mariuszem Maxem Kolonko. Za przygotowanie i realizację całej akcji odpowiadają firmy marketingowe PZL, Film Produkcja, Televisor, Juice Sound i Mets.
więcej
|
Ben & Jerry's odpowiada na akcję "Strefa wolna od LGBT" tygodnika "Gazeta Polska"
Marka lodów Ben & Jerry's (Unilever) odpowiedziała na akcję "Gazety Polskiej" (Niezależne Wydawnictwo Polskie), która do najbliższego numeru będzie dołączać nalepki z napisem „Strefa wolna od LGBT”.
więcej
|
Katarzyna Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha reklamują żel nawilżający Garnier (wideo)
W nowej kampanii marki Garnier (należącej do L’Oréal Polska) z udziałem aktorek Katarzyny Bujakiewicz i Agnieszki Więdłochy reklamowany jest żel nawilżający Hyaluronic Aloe Jelly.
więcej
|
STS szuka agencji do obsługi reklamowej
Firma bukmacherska Star-Typ Sport (STS) ruszyła z przetargiem reklamowym. Chce wybrać agencję do stałej obsługi ATL.
więcej
|
Rośnie rozpoznawalność sponsorów esportu, liderem Intel
Z 63 proc. do 76 proc. wzrosła w skali roku rozpoznawalność marek sponsorujących esport. Najbardziej znaną z tej aktywności firmą jest Intel, który daleko w tyle zostawia telekomy (T-Mobile, Play) - pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Jeżeli nie zaczniemy działać, za 40 lat może zabraknąć ryb - akcja WWF i producenta ryb Movi
WWF Polska i marka łososia atlantyckiego Mowi rozpoczęły wspólną akcję promującą zrównoważoną produkcję i konsumpcję ryb i owoców morza. Chcą też zapobiegać zanieczyszczaniu morza sieciami rybackimi. W ramach akcji przez całe wakacje po wybrzeżu Morza Bałtyckiego będzie krążył specjalny edukacyjny foodtrack o nazwie Goodtrack.
więcej
|
Dentosept z pierwszą reklamą telewizyjną w swojej historii
Ruszyła kampania reklamowa preparatu na stany zapalne jamy ustnej Dentosept (Phytopharm Klęka). Za działania odpowiadają Fat Baby, M5 Film, Wavemaker i youwillsee.
więcej
|
Hyundai promuje swoje elektryczne modele jako samochody przyszłości dostępne już dziś (wideo)
Z początkiem lipca Hyundai Motor Poland rozpoczął promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym, m.in. KONA Electric, Neo i IONIQ. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media, a za spot tv – Opus B.
więcej
|
Stihl partnerem Ekstraklasy
Producent zmechanizowanego sprzętu do pracy w parku, lesie i ogrodzie Stihl został oficjalnym partnerem PKO Bank Polski Ekstraklasy.
więcej
|
Kawy marki Costa Coffee w portfolio Coca-Coli
Coca-Cola HBC do 2020 roku poszerzy portfolio swoich produktów o kawy marki Costa Coffee. Będzie je można kupić w co najmniej 10 krajach, w tym w Polsce.
więcej
|
forBET przedłużył umowę sponsorską z ŁKS-em
Firma forBET przedłużyła umowę sponsorską z klubem piłkarskim ŁKS (Łódzki Klub Sportowy). Będzie sponsorem drużyny przez dwa najbliższe sezony.
więcej
|
Natalia Stępień, Monika Włodarczyk i Sandra Ledzion w Glow by LifeTube
Natalia Stępień, Monika Włodarczyk i Sandra Ledzion dołączyły do zespołu Glow by LifeTube - marki sieci partnerskiej LifeTube, specjalizującej się w influencer marketingu w branży beauty, lifestyle i fashion.
więcej
|
Łukasz Gawęcki awansował w biurze reklamy Multikino Media
Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko senior sales manager w biurze reklamy Multikino Media.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wydawnictwo Zwierciadło zwiększyło wpływy dzięki lepszej sprzedaży książek, właściciel dopłacił 6 mln zł
W ub.r. Wydawnictwo Zwierciadło, wydawca magazynów „Zwierciadło” i „Sens”, zanotował wzrost przychodów o 2,5 proc. do 21 mln zł oraz 84,2 tys. zł straty netto (wobec 1,7 mln zł straty netto rok wcześniej). Firma zapewnia, że nadal pracuje nad uzdrowieniem swojej sytuacji finansowej. Wiosną br. właściciel spółki dokapitalizował ją kwotą 6 mln zł.
więcej
|
Ben & Jerry's odpowiada na akcję "Strefa wolna od LGBT" tygodnika "Gazeta Polska"
Marka lodów Ben & Jerry's (Unilever) odpowiedziała na akcję "Gazety Polskiej" (Niezależne Wydawnictwo Polskie), która do najbliższego numeru będzie dołączać nalepki z napisem „Strefa wolna od LGBT”.
więcej
|
,,Gazeta Polska" z nalepką ,,Strefa wolna od LGBT". Rabiej zgłosi to do prokuratury, Sakiewicz zarzuca mu cenzurę
Do najbliższego numeru „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) zostanie dołączona nalepka z napisem „Strefa wolna od LGBT”. Wiceprezydent Warszawy Paweł Rabiej zarzucił tygodnikowi naśladowanie faszyzmu i zapowiedział, że zawiadomi prokuraturę. Wpis informujący o nalepce zablokowano na Instagramie. - Cenzura była typowa dla nazizmu, narzucanie ideologii też - komentuje redaktor naczelny „GP” Tomasz Sakiewicz.
więcej
|
|
|
Ministerstwo Cyfryzacji analizuje FaceApp pod kątem bezpieczeństwa danych. Amerykański senator chce śledztwa FBI
Resort cyfryzacji wraz z CSIRT NASK przeprowadzi analizy, dotyczące bezpieczeństwa danych i informacji o użytkownikach, którzy korzystali z aplikacji FaceApp. Tymczasem Chuck Schumer, lider Partii Demokratycznej w amerykańskim Senacie wezwał FBI do wszczęcia dochodzenia sprawie FaceApp, która należy do rosyjskiej firmy.
więcej
|
Instagram testuje nową funkcję ukrywania polubień. "W celu usunięcia presji"
Instagram kontynuuje testy nad systemem ukrywania liczby polubień postów w aplikacji w kilku krajach, m.in. w Australii i Japonii. Ich celem ma być "usunięcie presji” na użytkownikach.
więcej
|
Netflix pierwszy raz stracił subskrybentów w USA. Wpływy wzrosły, a zysk zmalał - akcje ostro w dół
W drugim kwartale br. Netflix stracił w USA 126 tysięcy użytkowników. To pierwszy taki wynik w historii serwisu. Platforma przyciągnęła globalnie 2,7 milionów nowych subskrybentów zamiast oczekiwanych 5 milionów. Wyniki Netfliksa rozczarowały inwestorów, w konsekwencji akcje spółki na giełdzie potaniały o 10 procent.
więcej
|
Aplikacja Jakdojade pokaże aktualną lokalizację pojazdów komunikacji miejskiej
Aplikacja Jakdojade ułatwiająca korzystanie z komunikacji miejskiej wprowadziła nową funkcję. Dzięki niej użytkownik może w czasie rzeczywistym sprawdzić gdzie dokładnie znajduje się oczekiwany przez niego autobus lub tramwaj i otrzymać informacje na temat ewentualnego opóźnienia. Opcja real-time jest na razie dostępna w Warszawie i Wrocławiu.
więcej
|
Allegro podczas Pol'and'Rock Festival będzie edukować o ekologii, Chajzer i Majewski z relacjami
Serwis Allegro podczas tegorocznego 25. festiwalu Pol’and’Rock organizuje swoją strefę pod hasłem BeSmart #WasteLess. To hasło przewodnie, w ramach którego prowadzone będą działania edukacyjne na temat ekologii, w tym również na temat plastiku. Relacje na Facebooku poprowadzą Filip Chajzer i Szymon Majewski.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Rośnie rozpoznawalność sponsorów esportu, liderem Intel
Z 63 proc. do 76 proc. wzrosła w skali roku rozpoznawalność marek sponsorujących esport. Najbardziej znaną z tej aktywności firmą jest Intel, który daleko w tyle zostawia telekomy (T-Mobile, Play) - pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Młodzi z optymizmem patrzą na swoje finanse
Młodzi pozytywnie oceniają swoje finanse i z optymizmem patrzą w przyszłość. 45 proc. przedstawicieli pokolenia Z (18-25 lat) uważa, że ich sytuacja materialna jest lepsza niż ich rodziców, kiedy byli w tym samym wieku - wynika z badania Ipsos MORI.
więcej
|
|
|