|
|
|
|
|
|
|
Platforma nc+ zmieni nazwę na Canal+
Jeszcze w tym roku platforma cyfrowa nc+ przejdzie rebranding, w efekcie którego jej nazwa zmieni się na Canal+ - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jak informuje nadawca zmiana nazwy ma pozwolić na "dalsze inwestycje w rozwój silnego ekosystemu Canal+".
więcej
|
Joanna Przetakiewicz poprowadzi program "Joanna Happy Hour Show". Producentem Rochstar
Projektantka i dyrektor kreatywna marki "La Mania” Joanna Przetakiewicz poprowadzi program "Joanna Happy Hour Show" razem z Rinke Rooyensem. Producentem show jest Rochstar - firma należąca do Rooyens’a.
więcej
|
Zysk Akson Studio spadł o 1,8 mln zł. W dorobku seriale dla TVP, Polsatu i trzy filmy
W ub.r. Akson Studio zanotowało wzrost wpływów sprzedażowych o 0,4 proc. do 58,51 mln zł i 68,7 tys. zł zysku netto (wobec 1,89 mln zł rok wcześniej). Firma wyprodukowała kilka seriali dla Telewizji Polskiej oraz trzy filmy fabularne. Jej siostrzana spółka Akson Dystrybucja miała 4,2 mln zł wpływów sprzedażowych i 27,4 tys. zł zysku.
więcej
|
TVP i Polskie Radio z 458 mln zł obligacji skarbowych, to część rekompensaty abonamentowej
Ministerstwo Finansów wyemitowało dla Telewizji Polskiej i Polskiego Radia obligacje skarbowe o nominalnej wartości 458 mln zł, ma je wykupić w maju 2021 roku. Walory mają w praktyce ujemne oprocentowanie, to część przyznanej mediom publicznym rekompensaty w budżetu państwa.
więcej
|
Jan Błaszkowski nie jest już szefem ośrodka TVN w Gdańsku, zastąpił go Marek Chorabik
Dziennikarz „Faktów” TVN Jan Błaszkowski nie jest już szefem oddziału gdańskiego ośrodka stacji - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wystartował nowy kanał TV Regio. Stacja na początek dostępna w Toya
We wtorek rozpoczął nadawanie nowy kanał TV Regio, którego nadawcą jest należąca do Michała Nieckarza firma Dynamic Media. Stacja już jest dostępna w jakości HD w Toya, a w najbliższym czasie trafi do oferty małych lokalnych operatorów.
więcej
|
W Cyfrowym Polsacie stacje z PKO Ekstraklasą za 10-30 zł miesięcznie w pakiecie Familijnym Max i droższych
W Cyfrowym Polsacie stacje Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4 z transmisjami piłkarskiej PKO Ekstraklasy będą dostępne dla abonentów pakietu Familijnego Max i droższych. Trzeba będzie za nie płacić 10, 20 lub 30 zł miesięcznie.
więcej
|
945 tys. widzów ,,Znaków" w Polsacie
Pierwsze sześć odcinków „Znaków” pokazanych w Polsacie oglądało średnio 945 tys. osób. Stacja w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
,,Gra o tron" z 32 nominacjami do nagród Emmy. Kto jeszcze powalczy o statuetkę?
We wtorek, 16 lipca br. w Los Angeles ogłoszone zostały nominacje do tegorocznych Primetime Emmy Awards. Szansę na statuetkę aż w 32 kategoriach ma serial HBO - „Gra o tron”.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agencja Ogilvy zwiększyła wpływy do 23 mln zł i miała 1,68 mln zł zysku
Agencja reklamowa Ogilvy zwiększyła wpływy sprzedażowe w 2018 roku o 1,87 mln zł, do 23,02 mln zł. Spółce udało się odrobić stratę netto z 2017 roku w wysokości 2,14 mln zł i zamknąć ub.r. zyskiem w kwocie 1,68 mln zł.
więcej
|
Do Carrefoura na zakupy z własnymi opakowaniami - w całej Polsce
Carrefour Polska wprowadził we wszystkich swoich sklepach w Polsce akcję, w ramach której zachęca klientów, by po zakupy produktów na wagę oraz owoc i warzywa przychodzili z własnymi opakowaniami wielorazowego użytku. Akcji towarzyszy kampania informacyjna.
więcej
|
Agencja Rahima Blaka Click Community i PromoAgency łączą się
Agencja marketingowa PromoAgency przejęła agencje social media Click Community. Wartość transakcji nie została ujawniona, a jej poprzedni właściciel Rahim Blak przekazał zarządzanie firmą Grzegorzowi Graczowi, a sam będzie w niej funkcję doradcy.
więcej
|
Louis Vuitton najcenniejszą marką luksusową w rankingu BrandZ
Czternasty rok z rzędu Louis Vuitton zostało najcenniejszą marką luksusową w rankingu BrandZ, autorstwa Kantara i WPP. Podium uzupełniają Chanel i Hermès. Segment dóbr luksusowych jest najszybciej rosnącą kategorią w tegorocznym zestawieniu.
więcej
|
Grupa CEZ wybiera agencję reklamową do kompleksowej obsługi
Koncern energetyczny Grupa CEZ Polska prowadzi przetarg na kompleksowe usługi reklamowo-marketingowe dla wszystkich swoich spółek- wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą będzie pracować przez rok, do końca sierpnia 2020 roku.
więcej
|
Kulinarne podróże po Azji reklamują Winiary Street Food (wideo)
Nestle Polska wprowadziło do sprzedaży dania instant Street Food od marki Winiary. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez Publicis Poland, Film Produkcja i Wavemaker.
więcej
|
Muzeum Polin reklamuje wystawę stałą hasłem #MaszToPoMnie
Muzeum Historii Żydów Polskich Polin w Warszawie ruszyło z kampanią promującą ekspozycję stałą „1000 lat historii Żydów polskich” pod nazwą #MaszToPoMnie. Kreacje oparto na cytatach znanych, historycznych postaci polskich Żydów.
więcej
|
Zuza Krajewska i Oskar Zięta w kampanii Alfy Romeo
Fotografka Zuza Krajewska i projektant Oskar Zięta zostali ambasadorami kampanii wizerunkowej Alfa Romeo „Powered by emotions”, opowiadającej o sile emocji i prezentującej modele Giulia i Stelvio.
więcej
|
BoboVita reklamuje nowości hasłem ,,Odkryj sposób mam na mniam!"
Pod hasłem „Odkryj sposób mam na mniam!” trwa ogólnopolska kampania BoboVita, w której marka promuje nowość - BoboVita JogoMi. Kampanię przygotowały Havas Warsaw, Easy Hell, MediaCom, K2 Precise i Alert Media Communications.
więcej
|
Bonda, Przetakiewicz, Gorczyca i Halarewicz w kampanii Land Rover
“Evoque - I’m on the move” - to hasło kampanii Land Rovera, w której marka zachęca kobiety do podkreślania swoich osiągnięć i siły. Ambasadorkami projektu są Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Bonda, Karolina Gorczyca oraz Anna Halarewicz. Działania prowadzi agencja Labcon (Group One).
więcej
|
Maja Dżordżadze i Ewa Nogalska w Van Dorsen Artists
Do agencji kreatywnej Van Dorsen Artists dołączyły Maja Dżordżadze i Ewa Nogalska. Agencja poszerzyła również grono reprezentowanych klientów, rozpoczynając współpracę m.in. z Agatą Serge.
więcej
|
Agata Gryziecka i Alexander Omelyashko w zespole Selectivv
Do zespołu agencji Selectivv dołączyli Agata Gryziecka na stanowisko business development managera w dziale Data Tank (badań i analiz) oraz Alexander Omelyashko jako international project manager.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Koszty ,,Faktów i Mitów" zmalały mocniej od wpływów, wynik netto 452 tys. zł w górę
W ub.r. Błaja News, wydawca tygodnika „Fakty i Mity”, zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 7,1 proc. do 3,3 mln zł. Jednocześnie koszty operacyjne firmy zmalały o 13,8 proc. do 3,32 mln zł, a pozostałe wpływy wzrosły z 25,8 do 284,9 tys. zł, dzięki czemu wynik netto poszedł w górę z 319,4 tys. zł straty do 132,6 tys. zł zysku.
więcej
|
Marcin Wesołek za Radosława Leniarskiego na czele działu sportowego ,,Gazety Wyborczej"
Z początkiem września funkcję kierownika działu Sport w „Gazecie Wyborczej” (Agora) obejmie Marcin Wesołek. Zastąpi Radosława Leniarskiego, który pozostanie w redakcji „GW”.
więcej
|
,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany w maju, ,,Nowy Łowiczanin" najbardziej w dół
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w maju br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Nowy Łowiczanin” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" zamieściła sprostowanie jednego zdania z tekstu o działce Morawieckich, pozwu nie złożono
W poniedziałek Mateusz i Iwona Morawieccy sprostowali w „Gazecie Wyborczej” (Agora) informację z artykułu dziennika dotyczącą aktualnej wartości działki kupionej przez nich 17 lat temu. Nadal nie skierowali natomiast zapowiedzianego pozwu w sprawie tekstu. Jego autor Jacek Harłukowicz zwrócił uwagę, że premier z żoną nie zakwestionowali pozostałych podanych tam informacji.
więcej
|
|
|
Aplikacja FaceApp do przerabiania zdjęć jest zarejestrowana w Rosji, ministrowie cyfryzacji przestrzegają
W ostatnich dniach na popularności zyskała aplikacja FaceApp do przerabiania zdjęć twarzy. Po wgraniu fotografii pozwala na zmodyfikowanie wyglądu danej osoby i prezentuje, jak m.in. wyglądałaby w podeszłym wieku. Istnieją jednak wątpliwości co do jej bezpieczeństwa.
więcej
|
David Marcus, szef projektu Libra: Nie ruszymy dopóki będą wątpliwości
David Marcus, szef stworzonego przez Facebook projektu kryptowaluty Libra przez dwa dni odpowiadał na pytania amerykańskich urzędników i kongresmenów. Menedżer zapewnił, że Libra nie zostanie wprowadzona na rynek bez aprobaty wszystkich instytucji regulacyjnych, spekulacje finansowe związane z tą kryptowalutą są ograniczone do minimum, zaś anonimowe posiadanie portfela Libry będzie niemożliwe.
więcej
|
Hebe uruchomiła sklep internetowy
Sieć drogerii Hebe należąca do Jeronimo Martins Polska uruchomiła w środę swój sklep internetowy. Jest w nim dostępnych ponad 10 tys. produktów.
więcej
|
Agencja Rahima Blaka Click Community i PromoAgency łączą się
Agencja marketingowa PromoAgency przejęła agencje social media Click Community. Wartość transakcji nie została ujawniona, a jej poprzedni właściciel Rahim Blak przekazał zarządzanie firmą Grzegorzowi Graczowi, a sam będzie w niej funkcję doradcy.
więcej
|
Google Maps wprowadza w Warszawie informacje o wypożyczaniu rowerów. Na liście 24 miasta z 16 krajów
Google zaczął wprowadzać w aplikacji Google Maps informacje na temat możliwości wypożyczania miejskich rowerów. Dzięki temu użytkownik może szybko zlokalizować najbliższą stację oferującą wynajem roweru lub możliwość jego oddania. Na początek nowa funkcja będzie dostępna w 24 miastach na świecie, wśród nich jest także Warszawa.
więcej
|
Komisja Europejska rozpoczyna dochodzenie w sprawie Amazona. Chodzi o naruszanie przepisów o uczciwej konkurencji
Komisja Europejska rozpoczęła śledztwo w sprawie możliwości stosowania przez koncern Amazon na rynku wspólnoty praktyk monopolistycznych. Wątpliwości unijnych urzędników budzi postępowanie amerykańskiego koncernu, który na swojej platformie jest jednocześnie sprzedawcą i konkurentem dla zewnętrznych firm, oraz wykorzystuje wrażliwe informacje na temat tych sprzedawców do własnych celów.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Krystyna Pawłowicz odchodzi z polityki. ,,To performerka, jej odejście może ocieplić wizerunek PiS"
Decyzja Krystyny Pawłowicz o zakończeniu dotychczasowej kariery w polityce z jednej strony może ocieplić wizerunek Prawa i Sprawiedliwości, bo z pierwszych stron gazet zniknie reprezentujący to ugrupowanie kąśliwy i szorstki polityk. Z drugiej jednak strony partia traci swego rodzaju piorunochron, który koncentrował na sobie największy hejt i najostrzejszą krytykę. Zdaniem ekspertów od wizerunku i marketingu politycznego pytanych przez Wirtualnemedia.pl Krystyna Pawłowicz była barwną i niezwykle wyrazistą postacią polskiej sceny politycznej - performerką, która wprowadziła zupełnie nową jakość.
więcej
|
Partner of Promotion ze spadkiem zysku o blisko 10 proc. przy przychodach wyższych o 2,77 mln zł. ,,Wyższe niż zakładaliśmy koszty realizacji"
Agencja Partner of Promotion miała na koniec 2018 roku 42,42 mln zł przychodów ze sprzedaży usług. Mimo, że wzrosły one o 2,77 mln zł wobec 2017 roku, zysk agencji zmalał o blisko 10 proc. Ponad 60 proc. wpływów pochodzi z usług świadczonych poza Polską.
więcej
|
Sylwia Matusiak w zarządzie Centralnego Portu Komunikacyjnego. Będzie nadzorować komunikację i PR
Dotychczasowa dyrektor komunikacji i marketingu Giełdy Papierów Wartościowych Sylwia Matusiak została w środę decyzją rady nadzorczej powołana na stanowisko członka zarządu Centralnego Portu Komunikacyjnego. Będzie nadzorować biuro komunikacji i PR oraz biuro strategii i współpracy międzynarodowej CPK.
więcej
|
|
|