|
|
|
|
|
|
|
Nowy serial ,,Ziuk. Młody Piłsudski" w zimowej ramówce w TVP1
Na przełomie listopada i grudnia 2019 roku TVP1 rozpocznie emisję nowego historycznego serialu „Ziuk. Młody Piłsudski” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że produkcja najprawdopodobniej będzie emitowana w niedziele po godz. 20.00, tuż po zakończeniu „Wojennych dziewczyn 3”.
więcej
|
Fokus TV liderem oglądalności w I półroczu. TVP Historia wyprzedziła TVN Turbo
W pierwszym półroczu br. liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Z trzeciego na drugie miejsce awansowała TVP Historia, która wyprzedziła TVN Turbo. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Doku, a najwięcej stracił kanał Water Planet - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowa seria ,,Astronarium" w TVP3 i na YouTube. Zmienione studio i czołówka
Na antenę TVP3 wrócił program „Astronarium”. Jego nowe odcinki trafią też na kanał na YouTube. Producentami programu są Polskie Towarzystwo Astronomiczne i Telewizja Polska.
więcej
|
TVP1 zwiększa ilość emisji serialu ,,Zniewolona" w tygodniu z trzech do sześciu
Od 12 lipca telewizyjna Jedynka będzie emitować ukraiński serial kostiumowy „Zniewolona” również w piątki, soboty i niedziele. Dotychczas wakacyjna nowość stacji była emitowana od poniedziałku do środy.
więcej
|
Trzeci sezon francuskiej superprodukcji ,,Wersal. Prawo krwi" w Epic Drama
Od 14 lipca 2019 roku Epic Drama rozpocznie emisję trzeciego sezonu francuskiego serialu „Wersal. Prawo krwi”.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Initiative Media Warszawa: wpływy i zysk spadły głównie wskutek mniejszych wydatków reklamowych Orange
Wpływy sprzedażowe domu mediowego Initiative Media Warszawa spadły w 2018 roku o 7 proc., do 310,29 mln zł, a zysk netto zmniejszył się o 13,82 proc., do 3,6 mln zł. Przyczyniła się do tego utrata takich klientów, jak Tesco i Valeant. Spadek obrotów miały skompensować wpływy od nowo pozyskanych klientów, takich jak Carlsberg i LEGO. Najbardziej jednak na obrotach firmy zaważyła polityka Orange Polska, największego jej klienta, który tnie wydatki reklamowe.
więcej
|
Ströer Digital w likwidacji. Ströer Polska z 10 mln zł straty przy wzroście wpływów o 5 proc.
W ub.r. firma Ströer Polska, zajmująca się reklamą outdoorową i internetową, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 5,2 proc. do 102,36 mln zł i 11,12 mln zł zysku operacyjnego. Jednocześnie zanotowała 10,14 mln zł straty netto, głównie wskutek 16,9 mln zł odpisu związanego z likwidacją spółek Ströer Digital. Wiosną pożegnało się z nimi kilkudziesięciu pracowników.
więcej
|
Havas Warsaw, K2 i The Digitals wygrały przetarg reklamowy PGE
PGE Polska Grupa Energetyczna zakończyła przetarg na wybór agencji reklamowych do obsługi w zakresie ATL i BTL. Wybrała w nim trzy agencje: Havas Warsaw, K2 i The Digitals - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ogilvy Poland zajmie się obsługą reklamową Allegro
Agencja reklamowa Ogilvy Poland wygrała przetarg serwisu internetowego Allegro dotyczący obsługi reklamowej full service - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Oznacza to koniec trwającej od 5 lat współpracy z agencją Bardzo.
więcej
|
Media Expert siatkarskim spotem promuje letnie wyprzedaże
Wystartowała letnia kampania reklamowa sieci elektromarketów Media Expert. Przygotowała ją Ambasada BC.
więcej
|
Welcome Digital zajmie się obsługą Pepsi i Mirindy w Europie Wschodniej
Agencja Welcome Digital zwyciężyła w przetargu na obsługę marek Pepsi oraz Mirinda (PepsiCo.) w regionie East Europe (EER).
więcej
|
Jerzy Hołub dyrektorem marketingu w polskim oddziale Mastercard
Od początku lipca stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe objął Jerzy Hołub. Zastąpił Pawła Kotowskiego.
więcej
|
,,Tego jeszcze nie BYO" - Tymbark mango-mięta z kampanią reklamową
Ruszyła kampania reklamowa nowego napoju Tymbark (Maspex Wadowice) o smaku mango-mięta. Działania pod hasłem „Tego jeszcze nie BYO” przygotowały Bardzo i Starcom.
więcej
|
,,Kapusty nigdy za wiele!" i ,,Zawodowy best Seler!" - tak Biedronka zachęca do pracy w swoich sklepach
Jeronimo Martins Polska rozpoczęło w internecie, social mediach, na outdoorze i w swoich sklepach kampanię rekrutacyjną zachęcającą do pracy w sklepach Biedronka. Młodych ludzi mają skłonić do tego dobre warunki proponowane przez pracodawcę dość szczegółowo opisane na zabawnych plakatach wykorzystanych w kampanii.
więcej
|
Murale promują nowy sezon "Stranger things"
Neflix w ramach promocji nowego sezonu "Stranger things" zamieścił ogromne murale w Warszawie, Poznaniu i Gdańsku. W stolicy serial promuje instalacja 3D z rowerem, którym jeździli nastoletni bohaterowie.
więcej
|
Borys Szyc jako Sherlock Holmes w wakacyjnej kampanii Storytel
Ruszyła wakacyjna kampania reklamowa platformy z audiobookami i ebookami Storytel. Twarzą akcji jest aktor Borys Szyc, który wciela się w Sherlocka Holmesa. Akcję przygotowały The Hares i Spark Foundry.
więcej
|
Ruszyła polska odsłona kampanii Peugeota 508 SW (wideo)
Wystartował polska odsłona kampanii dla firmy Peugeot - “The Thrill of Cold Blooded Precision”, która promuje model Peugeot 508 SW. Za realizację działań wdrażających tę wielokanałową kampanię w Polsce odpowiada agencja Havas Warsaw.
więcej
|
STS oficjalnym sponsorem Zagłębia Lubin
Firma bukmacherska STS została oficjalnym sponsorem oraz oficjalnym bukmacherem klubu Zagłębie Lubin. Jej logo pojawi się na rękawkach koszulek zawodników. Nowy kontrakt obowiązuje przez kolejne dwa lata, do czerwca 2021 roku.
więcej
|
,,YouTube za darmo" w kampanii Red Bull Mobile
W internecie ruszyła kampania reklamowa oferty pre-paidowej wirtualnego operatora komórkowego Red Bull Mobile. Akcję, pod hasłem „YouTube za darmo”, przygotowała i realizuje agencja Plej.
więcej
|
Przed sklepem IKEA w Lublinie stanął billboard przeciw zwolnieniu pracownika za cytaty z Biblii
Fundacja Życie i Rodzina postawiła przed lubelskim sklepem IKEA billboard z hasłem „Stop zwalnianiu ludzi za cytowanie Biblii”. To reakcja na zwolnienie pracownika tej sieci z pracy po tym, jak na firmowym forum cytował Biblię w kontekście osób LGBT. - Nie możemy pozwolić, aby tęczowy totalitaryzm znalazł miejsce w naszej Ojczyźnie - przekonuje Krzysztof Kasprzak z Fundacji.
więcej
|
Allegro rzuca wyzwanie "Kręć Kilometry" polskim firmom
Bridgestone, Computacenter, Ergo Hestia, Lotos czy LPP odpowiedziały na zaproszenie Allegro i teraz będą namawiać swoich pracowników do wzięcia udziału w kampanii społecznej „Kręć Kilometry”. Akcja wpisuje się w działania na rzecz czystego powietrza.
więcej
|
Toby Jenner nowym globalnym CEO Wavemaker
Toby Jenner został powołany wczoraj na stanowisko globalnego CEO agencji Wavemaker, należącej do GroupM (holding WPP). Zastępuje w tej roli Tima Castree.
więcej
|
Lemon Media działa teraz jako Agencja Kreatywna Lemoniada
Lemon Media zakończyła proces rebrandingu i obecnie funkcjonuje pod nazwą Agencja Kreatywna Lemoniada. Właścicielem agencji jest AB Concept Design.
więcej
|
Valkea dla warszawskiego Pasażu Wiecha
Agencja marketingowa Valkea jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie koncepcji organizacyjnej i komunikacyjnej akcji „Pasaż Wiecha. Kultura w samym centrum”. Projekt powstał we współpracy z Domami Towarowymi Wars Sawa Junior.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Przekrój" z 1,5 mln zł wpływów wydawniczych i 8,4 mln zł straty operacyjnej, finansowanie głównie od Niewiadomskiego
W ub.r. firma Przekrój, wydająca kwartalnik o takim tytule zanotowała 4,1 mln zł wpływów sprzedażowych (w tym 1,45 mln z działalności wydawniczej), 8,36 mln zł straty operacyjnej i 2,71 mln zł straty netto, wobec 4,58 mln zł przychodów i 10,13 mln zł straty netto w 2017 roku. W grudniu wydawanie „Przekroju” przejęła nowo utworzona fundacja, a w br. spółka została postawiona w stan likwidacji. W sprawozdaniu przyznała, że finansowanie zapewniały jej głównie dopłaty do kapitału od jej właściciela Tomasza Niewiadomskiego.
więcej
|
Amica zgadza się na cofnięcie lokalnej dziennikarce trzyletniego zakazu pracy w mediach
Trzyletni zakaz publikowania i pracy w mediach dla Anny Wilk, redaktor naczelnej „Gazety Powiatowej”, może zostać uchylony. Amica przychyli się do apelacji dziennikarki w części kwestionującej nałożony zakaz wykonywania zawodu - wynika z oświadczenia spółki.
więcej
|
Gdańsk chce przeprosin i 100 tys. zł od ,,Sieci" za sugerowanie antypolskości. Karnowski: to szczera prawda
Miasto Gdańsk wezwało tygodnik „Sieci” (Fratria) do przeprosin, wpłaty 100 tys. zł na cel społeczny i zaprzestania publikowania tekstów o rzekomej antypolskości. To konsekwencje zamieszczenia przez tygodnik tekstu „Wojna Gdańska z Polską”. - Przeprosin nie będzie, piszemy szczerą prawdę - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii.
więcej
|
Wydawca ,,Tygodnika Powszechnego" ze wzrostem wpływów o 20 proc. Dostał zaległe 500 tys. zł od Ruchu, zmalały dotacje
W ub.r. spółka Tygodnik Powszechny zanotowała 9,51 mln zł przychodów sprzedażowych, o 19,5 proc. więcej niż rok wcześniej, natomiast jej zysk netto zmalał z 259,2 do 181,8 tys. zł. Wydawca w sierpniu ub.r. dostał od Ruchu prawie 500 tys. zł zaległych należności, natomiast otrzymane dotacje zmalały z 254,2 do 71 tys. zł.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska szykuje się do zmiany siedziby. ,,Nasze warszawskie biura i redakcje będą miały jedną lokalizację"
Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska (RASP) zamierza zmienić swoją dotychczasową siedzibę w Warszawie. Pracownicy oraz wszystkie redakcje zostaną przeniesione do budynku niedaleko obecnej centrali firmy na ulicy Domaniewskiej. - Najważniejsze jest to, że wszystkie nasze warszawskie biura i redakcje będą miały jedną lokalizację. Jako pracodawca zwracamy szczególną uwagę na komfort przestrzeni pracy oraz na ekologię – wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Monika Remiszewska, dyrektor personalna RASP.
więcej
|
,,Tele Tydzień" najchętniej kupowany w kwietniu, pisma yellow w czołówce tygodników (top 35)
Wśród 10 najchętniej sprzedawanych tygodników w Polsce aż pięć pozycji zajmują pisma plotkarskie. Pierwsze miejsce jednak niezmiennie należy do telewizyjnego magazynu „Tele Tydzień - top 35 tygodników za lipiec 2018 w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Szef Banku Centralnego USA wzywa Facebook do wstrzymania kryptowaluty Libra. ,,Rząd panikuje, bo Libra może zagrozić dolarowi"
Jerome Powell, szef amerykańskiego Banku Centralnego (FED) wezwał Facebook do wstrzymania prac nad wprowadzeniem na rynek kryptowaluty Libra do momentu wyjaśnienia wszystkich wątpliwości związanych z tym projektem. Zdaniem Powella Libra budzi obawy dotyczące prywatności użytkowników, prania brudnych pieniędzy oraz stabilności rynków finansowych. - Wprowadzając Librę Facebook zaczyna stanowić realne zagrożenie dla tradycyjnych systemów bankowych i bankowości na całym świecie. Rząd USA panikuje w obawie przed Librą, która docelowo może zagrozić samemu dolarowi - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Rozmus, CEO giełdy kryptowalut Tokeneo.
więcej
|
Allegro i WP.pl wyprzedziły Onet, a Polska Press Grupę Gazeta.pl. Rossmann PL przed Instagramem (Gemius/PBI z czerwca)
W czerwcu br. Allegro.pl miało więcej użytkowników niż WP.pl i Onet.pl, a aplikacja mobilna Rossmann PL wyprzedziła Instagrama. Liderem zasięgowym w polskim internecie jest niezmiennie Google przed Facebookiem, a na najdłużej użytkowników przyciągają Wirtualna Polska i TVP.
więcej
|
Francja nałoży na Google i Facebooka podatek cyfrowy. USA rozpoczęły w tej sprawie dochodzenie
Francuski parlament przegłosował ostatecznie wprowadzenie w tym kraju 3-procentowego podatku dla największych firm technologicznych działających we Francji. Nową daninę zapłacą między innymi Facebook, Google czy Amazon. Tymczasem amerykański rząd rozpoczął dochodzenie mające wyjaśnić czy podatek nie dyskryminuje firm z USA i zapowiada ewentualne konsekwencje.
więcej
|
Komisja Europejska: Airbnb spełniło żądania, będzie podawać prawdziwe ceny wynajmu
Komisja Europejska poinformowała, że w wyniku negocjacji z Airbnb platforma ta ulepszyła i w pełni wyjaśniła sposób, w jaki przedstawia konsumentom oferty zakwaterowania, które są obecnie zgodne z normami określonymi w unijnym prawie ochrony konsumentów. Użytkownicy zobaczą prawdziwe ceny oferowanych nieruchomości bez ukrytych kosztów.
więcej
|
Google aktualizuje funkcję tłumaczenia obrazów. Większa baza języków i możliwości ich wykrywania
Google wprowadził nowości w aplikacji Tłumacz związane z tłumaczeniem obrazów. Na platformie dodano 60 nowych języków, wprowadzono szersze możliwości tłumaczenia pomiędzy nimi, a także funkcję pozwalającą na wykrycie konkretnego języka za pomocą aparatu fotograficznego wbudowanego w smartfon.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Patryk Vega swoim filmem ,,Polityka" bardziej pomoże obecnej władzy, niż jej zaszkodzi. ,,Sukces kasowy"
Film „Polityka” Patryka Vegi, którego premiera odbędzie się we wrześniu br.tuż przed wyborami może co najwyżej zapewnić reżyserowi sukces kasowy, ale nie zmieni nic w otaczającej nas politycznej rzeczywistości. Może wywołać też co najwyżej dyskusje - uważają eksperci ds. wizerunku, PR i marketingu politycznego. Oceniają, że krytykujący już dziś tę produkcję politycy robią filmowi wielką, darmową promocję, a ludzie pójdą go obejrzeć jedynie z ciekawości. Tego rodzaju produkcja będąca filmem fabularnym, a nie dokumentem odkrywającym istotne nowe fakt,y nie jest w stanie zmienić poglądów i ocen szczególnie osób tworzących twardy elektorat poszczególnych ugrupowań.
więcej
|
Artur Dziekański po dwóch latach odchodzi z Grupy Azoty
Artur Dziekański, rzecznik prasowy i szef biura komunikacji zewnętrznej w Grupie Azoty po ponad dwóch latach odchodzi z firmy.
więcej
|
Joanna Klejszmit rzeczniczką prasową Sztabu Generalnego Wojska Polskiego
Płk Joanna Klejszmit objęła stanowisko rzecznik prasowej i szefa zespołu prasowego Sztabu Generalnego Wojska Polskiego.
więcej
|
Bartosz Sroka account directorem w Grayling Poland
Bartosz Sroka awansował na stanowisko account directora w dziale korporacyjnym Grayling. W agencji pracuje od 2016 roku.
więcej
|
|
|