|
|
|
|
|
|
|
Serwis streamingowy HBO Max wystartuje wiosną 2020 roku. ,,Ma mocną ofertę, na rynku zrobi się tłok"
Koncern WarnerMedia zapowiedział uruchomienie własnego serwisu streamingu wideo o nazwie HBO Max. Platforma ma się pojawić wiosną 2020 roku, na razie tylko w USA. W jej ofercie znajdą się na wyłączność między innymi seriale „Przyjaciele”, „Bajer z Bel-Air” oraz „Słodkie kłamstewka”. Według branży HBO Max będzie miał sporo atutów by szybko zdobyć widzów, a Netflix jako lider rynku SVOD zyska poważnego konkurenta. - Startuje z mocną ofertą, ale kolejne serwisy wideo wymuszą na użytkownikach nowe zachowania, lojalność może zastąpić zamienne wybieranie usług w zależności od dostępnych treści - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci segmentu SVOD.
więcej
|
W ,,Szansie na sukces" wezmą udział również dzieci. Zwycięzca reprezentantem Polski na Eurowizji Junior 2019
W jesiennym sezonie „Szansy na sukces” uczestnikami programu będą również dzieci w wieku od 9 do 14 lat, a zwycięska osoba w tej grupie wiekowej zostanie reprezentantem Polski na Eurowizji Junior 2019 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - 56. KFPP w Opolu dowiódł jaką siłę w kreacji i promocji talentów ma „Szansa na sukces”, który się potem przekłada na sukces sceniczny tych artystów - komentuje nam Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Nowe kanały Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4 z PKO Ekstraklasa. Mogą też trafić do Cyfrowego Polsatu
W środę, 11 lipca platforma nc+ uruchomi i udostępni swoim abonentom dwa nowe kanały Canal+ Sport 3 oraz Canal+ Sport 4, które będą dedykowane PKO Ekstraklasie. Niebawem obie stacje mogą pojawić się w ofercie Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" wyprzedziło ,,Dzień dobry TVN" w I półroczu
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w pierwszym półroczu br. miało „Pytanie na śniadanie”, które wyprzedziło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bogdan Małecki po 20 latach odchodzi z TVN
Bogdan Małecki, dyrektor techniczny TVN po 20 latach pracy odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Roman Wawrzyniak nie jest już szefem ,,Teleskopu" w TVP3 Poznań. ,,Nie ma zastępcy, pracujemy harmonijnie"
Roman Wawrzyniak rozstał się z TVP3 Poznań, gdzie pełnił funkcję szefa redakcji „Teleskopu” i innych programów informacyjnych. - Na razie nikt go nie zastępuje, ale proszę się nie martwić, pracujemy harmonijnie i bez przeszkód - informuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Agata Ławniczak, dyrektor poznańskiego ośrodka TVP.
więcej
|
,,Niemożliwe PL 2" od 25 sierpnia w MTV Polska. Przedpremiera programu w player.pl
W niedzielę 25 sierpnia br. MTV Polska rozpocznie emisję drugiego sezonu programu „Niemożliwe PL”, polskiej wersji „Ridiculousness” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Projekt przedpremierowo od 10 lipca jest dostępny w serwisie player.pl.
więcej
|
ATM Grupa: kontrola skarbówki przekształcona w postępowanie podatkowe, chodzi o 7,5 mln zł
Firma produkcyjna ATM Grupa poinformowała, że Dolnośląski Urząd Celno-Skarbowy zakończoną właśnie kontrolę celno-skarbową wobec spółki przekształcił w postępowanie podatkowe. Skarbówka uważa, że firma zaniżyła przychody z 2014 roku, więc powinna zapłacić zaległy podatek z odsetkami wynoszący 7,55 mln zł.
więcej
|
Mecze Lechii Gdańsk w II rundzie eliminacji do Ligi Europy w TVP Sport
Mecze Lechii Gdańsk w drugiej rundzie eliminacji do Ligi Europy UEFA pokaże TVP Sport.
więcej
|
International Champions Cup 2019 w Polsat Sport Premium
Od 17 lipca do 10 sierpnia będzie się odbywać International Champions Cup 2019. Wszystkie mecze tych rozgrywek w naszym kraju na żywo i bez reklam będzie można oglądać w kanałach Polsat Sport Premium.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DDB Warszawa zwiększyła wpływy o 16 proc. 11,2 mln zł z dywidend od OMD i innych spółek zależnych
W ub.r. agencja reklamowa DDB Warszawa zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 15,6 proc. do 75,09 mln zł oraz 2 mln zł zysku operacyjnego (wobec 1,5 mln zł rok wcześniej). Jej zysk netto wyniósł 12,76 mln zł, do czego przyczyniło się 11,18 mln zł od spółek zależnych: Omnicom Media Group, BNA, Gutenberg Networks i Corporate Profiles Consulting.
więcej
|
Stars chce do 2020 roku utworzyć Polskie Stowarzyszenie Reklamodawców
Audytor mediowy Stars ze wsparciem Światowej Federacji Reklamodawców (WFA) planuje utworzenie Polskiego Stowarzyszenia Reklamodawców - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowa organizacja ma powstać najpóźniej do końca 2020 roku. Bedzie reprezentować interesy marketerów. - Nie rozpatrujemy tej inicjatywy jako konkurencji, a uzupełnienie dysfunkcyjnego rynku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Rafał Szysz, CEO Stars.
więcej
|
Po 0,01 proc. prowizji od zakupu powierzchni reklamowej w internecie zaproponowały Starcom i ClickAd w przetargu spółki Tauron Sprzedaż
W odpowiedzi na przetarg spółki Tauron Sprzedaż (dostawca energii) dotyczącym obsługi kampanii reklamowo-sprzedażowych w internecie oferty złożyło 9 agencji. Najniższe prowizje za zakup powierzchni reklamowych - od 0,0000002 proc do 0,01 proc. - zaproponowały w nim agencje Media Group, Starcom (Publicis Media) i ClickAd - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
DGTAL rozszerza działalność o konsulting dla właścicieli mediów
Spółka DGTAL (powiązana z firmą audytorską Double Check) zajmująca się doradztwem mediowym na rzecz reklamodawców, z początkiem lipca br. rozpoczęła świadczenie usług na rzecz właścicieli mediów. Jej usługi doradcze dotyczą m.in. wspierania wzrostu sprzedaży, zarządzania produktem reklamowym, zarządzania sprzedażą oraz operacjami.
więcej
|
Były wiceprezes Zalando w Divante
Felix Kreyer objął stanowisko członka rady konsultacyjnej w Divante eCommerce Software House.
więcej
|
Kawhi Leonard, Sydney McLaughlin, Jamie Foy, Sadio Mané i Jaden Smith w kampanii New Balance
Marka obuwnicza New Balance ruszyła z nową globalną kampanią reklamową "Runs in the Family". Akcja związana jest z premierą nowej odsłony butów 997 Sport.
więcej
|
Nowe batony Nestlé w pełni biodegradowalnych opakowaniach
Koncern Nestlé wprowadził na rynek nowe batony YES!, których papierowe opakowania w całości nadają się do recyklingu.
więcej
|
Burger King wprowadza do polskich restauracji burgery bez mięsa
Sieć Burger King, słynąca z burgerów z wołowiną wprowadziła po raz pierwszy do swojej oferty w polskich restauracjach burgera bez mięsa - Burger Halloumi King. Wcześniej przetestowano to w Szwecji, a teraz bezmięsny burger można zjeść również w Wielkiej Brytanii.
więcej
|
Linie lotnicze KLM zachęcają do ograniczania podróży samolotem
Pod hasłem "Fly Responsibly" ruszyła proekologiczna kampania holenderskich linii lotniczych KLM. Przewoźnik zachęca swoich pasażerów do rzadszego wyboru samolotu jako środka transportu w imię ochrony środowiska.
więcej
|
Gwiazda "House od Cards" reklamuje sieć salonów fryzjerskich Supercuts
Michael Kelly, znany z roli bezwzględnego Douga Stampera w serialu "House of Cards", został gwiazdą nowej kampanii reklamowej sieci salonów fryzjerskich Supercuts.
więcej
|
IKEA daje meblom "drugą szansę". Odkupi je od klientów
Niemiecka IKEA wdraża program "Druga szansa", w ramach którego będzie skupować używane meble od klientów po to, by je drugi raz sprzedać.
więcej
|
Lady Gaga będzie sprzedawać swoje kosmetyki Haus Laboratories na Amazonie
Od 15 lipca br. ma ruszyć przedsprzedaż nowych kosmetyków do makijażu, które wprowadza na rynek Lady Gaga. Oficjalne wejście marki Haus Laboratories zaplanowano na wrzesień. Kosmetyki piosenkarki będą sprzedawane tylko na Amazonie.
więcej
|
Barbie zachęca dziewczynki, by były astronautkami i inżynierami (wideo)
Marka Barbie (należy do firmy Mattel) chce inspirować dziewczynki do poznawania nauk ścisłych i zachęcić je, by w dorosłym życiu zostawały inżynierami, badaczami kosmosu czy astronautkami. W tym celu nawiązano współpracę z Europejską Agencją Kosmiczną.
więcej
|
Burger King w Szwecji sprawdza, czy klienci znajdą różnice między burgerem mięsnym a roślinnymi
Szwedzki Burger King wprowadził nowe menu „50/50”, w którym losowo - bez wiedzy klienta - wybierany jest burger mięsny lub roślinny. W ten sposób sieć chce udowodnić, że nie ma między nimi różnicy.
więcej
|
Porta i Uniqa klientami Bluerank
Agencja Bluerank nawiązała współpracę w obszarze działań w mediach społecznościowych z producentem drzwi Porta oraz ubezpieczycielem Uniqa.
więcej
|
Luxmed z nową marką Med Estetyka
Centrum Medyczne Luxmed Lublin wprowadza na rynek nową markę Med Estetyka, która oferuje zabiegi z zakresu medycyny estetycznej, endermologii oraz kosmetologii. Launch przygotowała lubelska agencja reklamowa Cumulus.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wydawca ,,Vogue Polska" przy 19,6 mln zł wpływów miał 5,6 mln zł straty. 1,9 mln zł na marketing
Spółka Vistera wydająca miesięcznik „Vogue Polska” w ub.r. zanotowała 19,64 mln zł wpływów sprzedażowych, 25,23 mln zł kosztów operacyjnych i 5,63 mln zł straty netto. W br. chce zwiększyć nakład magazynu i pozyskać do niego nowych reklamodawców.
więcej
|
Wpływy Burda Media Polska spadły o 8,2 proc. Z reklam nieco więcej, ubyło 19 pracowników
W ub.r. wydawnictwo Burda Media Polska zanotowało spadek wpływów sprzedażowych o 8,2 proc. do 145 mln zł, a jego zysk netto zmalał z 2,65 mln zł do 679 tys. zł, do czego przyczyniły się odpisy zapasów i należności. Mocno zmniejszyły się przychody ze sprzedaży magazynów i książek, a minimalnie wzrosły wpływy reklamowe. Liczba pracowników zmalała o 19.
więcej
|
Sierpniowy "Twój Styl" po raz pierwszy w historii w dwóch formatach
Sierpniowy numer magazynu "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) po raz pierwszy w swojej 25-letniej historii ukaże się w dwóch formatach: dotychczasowym - w cenie 7,99 zł oraz mniejszym - w cenie 4,99 zł.
więcej
|
,,Kobieta i Życie" najchętniej kupowanym miesięcznikiem, ,,Poradnik 50+" na podium (top 100)
W kwietniu br. liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”. Na trzecim miejscu znalazł się „Poradnik 50+” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Serwis streamingowy HBO Max wystartuje wiosną 2020 roku. ,,Ma mocną ofertę, na rynku zrobi się tłok"
Koncern WarnerMedia zapowiedział uruchomienie własnego serwisu streamingu wideo o nazwie HBO Max. Platforma ma się pojawić wiosną 2020 roku, na razie tylko w USA. W jej ofercie znajdą się na wyłączność między innymi seriale „Przyjaciele”, „Bajer z Bel-Air” oraz „Słodkie kłamstewka”. Według branży HBO Max będzie miał sporo atutów by szybko zdobyć widzów, a Netflix jako lider rynku SVOD zyska poważnego konkurenta. - Startuje z mocną ofertą, ale kolejne serwisy wideo wymuszą na użytkownikach nowe zachowania, lojalność może zastąpić zamienne wybieranie usług w zależności od dostępnych treści - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci segmentu SVOD.
więcej
|
Donald Trump blokując przeciwników na Twitterze złamał konstytucję USA. Sąd wydał wyrok
Amerykański sąd apelacyjny wydał wyrok, zgodnie z którym Donald Trump blokując wybranych użytkowników na Twitterze naruszył postanowienia konstytucji USA. W interpretacji sądu konto prowadzone przez prezydenta nie może być traktowane jako profil prywatny.
więcej
|
Kongres USA przesłucha największe firmy technologiczne. Na liście Google, Facebook, Amazon i Apple
W ramach zapowiedzianego wcześniej postępowania Kongres USA zaplanował na 16 lipca 2019 roku przesłuchanie menedżerów wysokiego szczebla reprezentujących Google, Facebooka, Amazona i Apple. Kongresmeni zamierzają sprawdzić czy funkcjonujące na amerykańskim rynku największe spółki technologiczne nie naruszają zasad uczciwej konkurencji.
więcej
|
Były wiceprezes Zalando w Divante
Felix Kreyer objął stanowisko członka rady konsultacyjnej w Divante eCommerce Software House.
więcej
|
Facebook uruchamia markę NPE Team. Ma się zajmować tworzeniem aplikacji dla użytkowników
Facebook stworzył nową firmę o nazwie NPE Team. Będzie się ona zajmować dostarczaniem na rynek aplikacji, które według zapewnień mają być przydatne dla użytkowników. Facebook zapewnia, że dane osób korzystających z aplikacji będą odpowiednio chronione, zaś same programy mają szybko znikać z oferty jeśli nie spotkają się z pozytywnym odbiorem rynku.
więcej
|
Serwis o ekologii Reo.pl zawiesił działalność, rozstał się z Pawłem Sito
Paweł Sito nie jest już redaktorem naczelnym serwisu internetowego Reo.pl. Wydająca go fundacja REO wskutek problemów finansowych rozstała się z zespołem i jego szefem, zawieszając działalność witryny.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|