|
|
|
|
|
|
|
,,Rodzinny interes 2" jesienią w TV Puls. Pierwszy sezon oglądało 213 tys. widzów
W jesiennej ramówce br. TV Puls pokaże drugi sezon serialu „Rodzinny interes” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Skupiamy się na rozwinięciu najciekawszych wątków głównych, wprowadzamy nowe, wyraziste postaci i oryginalne case’y - zapowiada nam Dariusz Dąbski, prezes zarządu Telewizji Puls. Premierowe odcinki pierwszej odsłony oglądało 213 tys. osób.
więcej
|
Superstacja w ub.r. przy spadku wpływów o 13 proc. miała 2,3 mln zł straty
W ub.r. Superstacja, należąca do Telewizji Polsat, zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 12,8 proc. do 11,16 mln zł oraz 2,34 mln zł straty netto (wobec 143 tys. zł zysku w 2017 roku). Nadawca dużo więcej wydał na wynagrodzenia, ma do spłaty 5,56 mln zł pożyczki.
więcej
|
1,27 mln widzów ,,Alarmu!" w sezonie 2018/2019. Program zyskał 340 tys. widzów
Od września ub.r. do końca czerwca br. „Alarm!” oglądało w TVP1 średnio 1,27 mln widzów. Program w porównaniu do pierwszego sezonu zyskał 340 tys. oglądających - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prezydent Poznania nie musi przepraszać TVP za ,,perfidnych propagandzistów" i ,,nienawistne materiały"
Sąd Okręgowy w Poznaniu oddalił pozew Telewizji Polskiej przeciwko prezydentowi tego miasta Jackowi Jaśkowiakowi. Publiczny nadawca żądał przeprosin i wpłaty 10 tys. zł na publiczny cel za słowa o „nienawistnych materiałach” i „perfidnych propagandzistach”, jakie Jaśkowiak wypowiedział o firmie tuż po śmierci prezydenta Pawła Adamowicza. Wyrok nie jest prawomocny, TVP chce się od niego odwołać.
więcej
|
Canal+ zwolni we Francji 18 procent pracowników. Nadawca przegrywa konkurencję z serwisami VOD
Platforma Canal+ zamierza zwolnić 500 pracowników zatrudnionych przez nadawcę na lokalnym francuskim rynku. Dzięki cięciom telewizja chce obniżyć koszty działalności o ok. 300 mln euro, co jest konieczne w obliczu coraz słabszej pozycji Canal+ wobec konkurentów ze strony internetowych serwisów streamingowych.
więcej
|
Kuba Wątły: moje zwolnienie z Superstacji to decyzja polityczna
Należąca do grupy Polsat telewizja Superstacja, po 12 latach rozstała się z Kubą Wątłym. Dziennikarz ostatnio prowadził dwa programy: „Krzywe zwierciadło” i „Suma tygodnia”. Oba znikają z ramówki wraz z nim.
więcej
|
,,Fakty" liderem oglądalności w I półroczu, ,,Panorama" z największym spadkiem
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w pierwszym półroczu br. były „Fakty” TVN, które odnotowały największy wzrost - zyskały ponad 200 tys. widzów. Najwięcej straciła „Panorama” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
PO-KO zarzuca Telewizji Polskiej przestępstwa w kampanii wyborczej. Zawiadamia prokuraturę, PKW i KRRiT
Posłanki klubu parlamentarnego Platforma Obywatelska - Koalicja Obywatelska zapowiedziały, że z powodu naruszeń popełnionych przez Telewizję Polską w czasie kampanii przed eurowyborami złożą zawiadomienia do prokuratury i Państwowej Komisji Wyborczej oraz skargę do Krajowe Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
Polsat z największymi wpływami z reklam w pierwszym półroczu. Aflofarm największym reklamodawcą telewizyjnym
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym półroczu 2019 roku były o 2 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
TVP Seriale na czele kanałów filmowo-serialowych w I półroczu, duży wzrost FOX w czołówce
Pozycję niekwestionowanego lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w pierwszym półroczu br. zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Epic Drama, a liderem spadków było CBS Action.
więcej
|
Rynek telewizyjny w Polsce niemal gotowy na DVB-T2, coraz więcej odbiorników umożliwiających odbiór w tym standardzie
Prawie 7 mln odbiorników telewizyjnych na 11,5 mln sprzedanych w ostatnich pięciu latach w Polsce umożliwia odbiór naziemnej telewizji cyfrowej drugiej generacji (DVB-T2). Według szacunków potrzebny sprzęt będzie znajdować się już w 90 proc. gospodarstw domowych.
więcej
|
Emitel zmodernizował Centrum Zarządzania Siecią w Krakowie
Firma Emitel, operator naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej otworzyła zmodernizowane Centrum Zarządzania Siecią w Krakowie. Odnowiono m.in. obiekt nadawczy z którego emitowane są programy telewizyjne oraz radiowe dla mieszkańców Krakowa.
więcej
|
Rafał Lesiecki przeszedł z Defence24.pl do TVN24.pl
Dziennikarz Rafał Lesiecki, specjalizujący się w tematyce wojskowej, dołączył do redakcji portalu TVN24.pl. Poprzednio pracował w Defence24.pl, a wcześniej przez 10 lat w Polskiej Agencji Prasowej.
więcej
|
TVN na początku ,,Faktów" przeprosił komornika za nierzetelne informacje o zajęciu wozów strażackich
Na początku sobotniego wydania „Faktów” TVN pokazano przeprosiny dla komornika sądowego Grzegorza Bartysia za nieprawdziwe i nierzetelne informacje o nim podane cztery lata temu. To realizacja prawomocnego wyroku sądowego. Wcześniej Bartysia za podobne publikacje przeprosiło RMF FM.
więcej
|
Łukasz Warzecha wyszedł z programu Superstacji po sugestiach Jana Śpiewaka, że reprezentuje interesy obcych gospodarek
W trakcie czwartkowego programu „Polska w kawałkach” w Superstacji aktywista miejski Jan Śpiewak zarzucił publicyście Łukaszowi Warzesze z „Do Rzeczy”, że w kwestiach klimatycznych reprezentuje interesy rosyjskie, arabskie i niemieckie. Oburzony Warzecha wyszedł ze studia. - Oskarżenie niezależnego publicysty o to, że występuje w imieniu interesów obcego państwa uważam za jedno z najcięższych możliwych. Ewidentnie godzi to w moją wiarygodność - uzasadnił.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W Polskim Radiu dyrektor stacji zarabia 16,1 tys. zł, a szef redakcji - 12 tys. zł. Prezes z kontraktem menedżerskim (lista płac)
W ub.r. w Polskim Radiu dyrektor - redaktor naczelny zarabiał przeciętnie 16 148 zł miesięcznie, kierownik redakcji - 12 036 zł, rzecznik prasowy - 12 132 zł, redaktor wydawca - 10 545 zł, a spiker-lektor - 3 978 zł (wszystkie kwoty brutto). Członkowie zarządu mieli podpisane kontrakty menedżerskie, a odwołanemu w sierpniu ub.r. prezesowi Jackowi Sobali wypłacono odszkodowanie za konkurencyjność.
więcej
|
|
Dziennikarka Polskiego Radia Agata Kasprolewicz po reorganizacji struktury nie została przydzielona do żadnej z anten
Od początku lipca br. Polskie Radio zmieniło strukturę wewnętrzną i zlikwidowano m.in. redakcję publicystyki międzynarodowej PR. Kierownictwo miało deklarować, że w związku ze zmianami nikt nie zostanie zwolniony, ale do tej pory przydziału do żadnej z anten nie otrzymała Agata Kasprolewicz, pracująca wcześniej w tej redakcji.
więcej
|
|
Celem kolejnej kadencji PiS stworzenie "niedolegliwego dla Polaków finansowania mediów publicznych"
- Mam nadzieję, że uda nam się w przyszłej kadencji stworzyć system finansowania mediów publicznych, który nie byłby dolegliwy dla Polaków, a najlepiej w ogóle nieangażujący obywatela - mówił podczas konwencji programowej PiS w Katowicach wiceminister kultury Paweł Lewandowski.
więcej
|
|
Trasa Eska Summer City pierwszy raz z imprezowym busem
Wystartowała kolejna edycja letniej zabawy Radia Eska - Eska Summer City. 14 załóg reporterskich ruszyło w Polskę, by do 31 sierpnia odwiedzić kilkadziesiąt polskich miast i pokazać jakie są najlepsze sposoby letniego wypoczynku. Patronami akcji są Tauron i operator sieci Play.
więcej
|
|
W 2019 roku wydatki na reklamy w podcastach przekroczą miliard dolarów. Format jest coraz atrakcyjniejszy i dojrzały
Do końca 2019 roku globalne nakłady na reklamy emitowane w trakcie słuchania podcastów przekroczą kwotę miliarda dolarów – wynika z prognoz firmy analitycznej PwC. Za wzrostami będzie stać rosnąca atrakcyjność formatu, inwestycje w podcasty ze strony takich graczy jak Spotify oraz coraz lepsze narzędzia analityczne wprowadzane w tym segmencie.
więcej
|
|
Ernest Zozuń zniknął z anteny Trójki, a Sylwia Zadrożna z Jedynki, dział kadr pyta o ich prawa pracownicze
Dziennikarz radiowej Trójki Ernest Zozuń został oddelegowany do archiwum Informacyjnej Agencji Radiowej, natomiast dziennikarka gospodarcza Sylwia Zadrożna zniknęła z anteny Jedynki, nadal przygotowuje za to materiały do Polskiego Radia 24. Związki zawodowe zostały zapytane o prawa pracownicze Zozunia, Zadrożnej i Agaty Kasprolewicz.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Rzeszowie, awans Trójki
Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w okresie od grudnia 2018 roku do maja 2019 roku było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Wartość sponsoringu sportowego w telewizji spadła do 3,9 mld zł. Na czele TVP dzięki mundialowi i igrzyskom
Wartość mediowa sponsoringu sportowego wyniosła 3,9 mld zł w telewizji w 2018 roku, co stanowi spadek o 0,5 mld zł w porównaniu do poprzedniego roku. Największą wartość sponsoringu sportowego spośród grup telewizyjnych zanotowała TVP.
więcej
|
Podpowiedź od organizmu i dziewczyna jak piwo w reklamach Żabki (wideo)
Do emisji trafiły nowe spoty Żabki pod hasłem „Mały wielki sklep”. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy marketingowe PZL, Blue 449, Easy Hell Productions, Bites, Coloroffon Film i Halo Productions.
więcej
|
Conrado Moreno reklamuje promocję Loteriada (wideo)
Totalizator Sportowy zaczął tegoroczną edycję promocji Loteriada obejmującą gry liczbowe firmy. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Conrado Moreno, prezentera Studio Lotto.
więcej
|
Radosław Kotarski opowiada o kitesurfingu w reklamie aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)
Bank Millennium w nowej kampanii z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego reklamuje swoją aplikację mobilną. Obsługą marketingową banku zajmują się Change Serviceplan, Initiative Media Warszawa i Carat Poland.
więcej
|
Polsat z największymi wpływami z reklam w pierwszym półroczu. Aflofarm największym reklamodawcą telewizyjnym
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym półroczu 2019 roku były o 2 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Betclic głównym sponsorem Piasta Gliwice
Firma bukmacherska Betclic została sponsorem głównym klubu piłkarskiego Piast Gliwice. W ramach dwuletniej umowy logo bukmachera pojawi się na koszulkach zawodników.
więcej
|
Zniżki na Coca-Colę i kuchnię azjatycką w promocjach PizzaPortal.pl (wideo)
PizzaPortal.pl zaczęła promocję, w której w czwartki przy zamówieniach z Coca-Colą z wybranych restauracji dostaje się 20 proc. zniżki. Z kolei w promocji „Środa w pięciu smakach” dostępne są 20-procentowe zniżki na dania kuchni azjatyckiej. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „GIF me food”.
więcej
|
Burgery Maestro od McDonald's w spocie serwowane z letniego foodtrucka (wideo)
Ruszyła wakacyjna kampania reklamująca burgery Maestro w lokalach gastronomicznych McDonald’s. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe DDB Warszawa, OMD i 24/7Communication.
więcej
|
Samsung oskarżony o wprowadzanie użytkowników w błąd. Kwestię wodoodporności smartfonów zbada sąd
Australijski urząd do spraw ochrony konsumentów rozpoczął postępowanie mające wyjaśnić czy Samsung w swoich reklamach wprowadzał tamtejszych użytkowników w błąd. Chodzi o spoty i plakaty sugerujące że telefony Galaxy można zanurzać podczas kąpieli w słonej wodzie lub surfowania w oceanie. Sprawą ma się zająć australijski sąd, Samsung zapowiada walkę z oskarżeniami.
więcej
|
Zrozpaczona opryszczka w reklamie Heviran Comfort (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa preparatu na opryszczkę Heviran Comfort (produkowanego przez Polpharmę). Akcje przygotowały firmy marketingowe Red8, Bomaye, Badi Badi i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Sarsa reklamuje Play na Kartę z YouTube'em bez zużycia pakietu internetowego (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa sieci Play z udziałem piosenkarki Sarsy. Akcja wspiera promocję w Play na Kartę dotyczącą YouTube’a.
więcej
|
Większość marek mogłaby zniknąć z rynku, bo łatwo je zastąpić innymi
Marki, które potrafią konsumentom pokazać swoje wartości nie tylko w reklamie, ale również w działaniach firmy, są tymi które nie mogłyby zniknąć z rynku bez żalu konsumentów, ponieważ budują swoją unikalność. Podobnie jest z markami, które potrafią zbudować swoją rolę w życiu człowieka wykraczając poza swoją kategorię. Przykładem jest Lidl i jego działania inspiracyjne i edukacyjne wokół gotowania, które pozwalają klientom myśleć o marce długo przed i długo po zakupach w tradycyjnym sklepie - mówi Alicja Cybulska, chief strategy officer w Havas Media Group.
więcej
|
Mobilne sklepy eobuwie.pl wyruszyły w Polskę (wideo)
Należący do Grupy Kapitałowej CCC sklep internetowy eobuwie.pl rozpoczął wakacyjną akcję promocyjną. W jej ramach mobilne Foot Trucki pojawią się w wybranych nadmorskich miejscowościach.
więcej
|
Allegro Brand Experience Agency dla warszawskiego ZOO
Od czerwca prowadzona jest kampania warszawskiego ogrodu zoologicznego „ZOOstaw, nie dokarmiaj”. Akcję przygotowała Allegro Brand Experience Agency.
więcej
|
Heads Advertising rozbudowuje dział kreacji
Do zespołu kreacji agencji Heads Advertising dołączyli Agnieszka Rączk, Marcin Nurkiewicz i Mariusz Pająk.
więcej
|
P&G zmienia markę Fairy w Fair, by zwrócić uwagę na prawa społeczności LGBTQ+ (wideo)
Procter&Gamble w Wielkiej Brytanii przeprowadził rebranding marki Fairy na Fair, by „zaskoczyć ludzi” i zwrócić ich uwagę na prawa społeczności LGBTQ+, zwłaszcza wśród młodszych konsumentów.
więcej
|
Byli współpracownicy ministra kultury w zarządzie Polskiej Fundacji Narodowej, Marcin Zarzecki nowym prezesem
Do zarządu Polskiej Fundacji Narodowej zostali powołani Marcin Zarzecki i Michał Góras, ten pierwszy na stanowisko prezesa. Obaj niedawno pracowali w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
więcej
|
Użytkownik Instagrama z liczbą 30 tys. obserwujących to influencer podlegający regulacjom dotyczącym reklamy
Advertising Standards Authority (ASA), brytyjski regulator reklamowy uznał, że użytkowniczka Instagrama, której profil obserwuje ponad 30 tys. osób jest influencerką, która podlega regulacjom dotyczącym reklam. Dlatego powinna oznaczać swoje posty reklamowe.
więcej
|
Samsung ze strefami Galaxy A na festiwalach muzycznych
Samsung przygotował specjalne festiwalowe strefy Galaxy A na Orange Warsaw Festiwal, Open’era w Gdyni i Kraków Live Festival.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
PAP z 52,5 mln zł wpływów i 3,6 mln zł straty. Mniej z serwisów, a więcej z foto i wynajmu, ubyło 34 pracowników
W ub.r. Polska Agencja Prasowa zanotowała wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 4 proc. do 52,56 mln zł oraz 3,65 mln zł straty netto (wobec 2,04 mln zł straty rok wcześniej). Zmalały przychody ze sprzedaży serwisów ogólnoinformacyjnych i ekonomicznych oraz Centrum Prasowego, a wzrosły z PAP Foto, obsługi medialnej i wynajmu. Na koniec ub.r. firma zatrudniała 401 osób.
więcej
|
Wpływy wydawcy ,,Naszego Dziennika" zmalały o 8 proc. Wynik netto w dół o 4,7 mln zł, apel do czytelników
W ub.r. firma Spes wydająca „Nasz Dziennik” zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 8 proc. do 18,21 mln zł, a jej wynik netto pogorszył się w skali roku z 1,56 do 3,12 mln zł. Spółka zatrudnia 89 osób, ograniczyła koszty usług obcych, a więcej wydała na wynagrodzenia oraz zużycie materiałów i energii.
więcej
|
Rafał Skórski wprowadza do sprzedaży kwartalnik ,,Gourmet" o restauracjach premium
We wtorek na rynku zadebiutuje kwartalnik „Gourmet” skierowany do właścicieli, menedżerów i gości restauracji z segmentu premium. Jego redaktorem naczelnym jest Rafał Skórski, a wydawcą należąca do niego spółka Skoorpress Media & Publishing.
więcej
|
e-Kiosk kupił markę ComPress, szykuje agencję komunikacji zintegrowanej
Firma e-Kiosk (jej większościowym akcjonariuszem jest Gremi Media, wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) kupiła markę ComPress od spółki Thunderbolt (do niedawna działającej jako ComPress), której 82 proc. akcji Gremi Media sprzedało dwóm inwestorom. e-Kiosk pod marką ComPress chce uruchomić agencję zintegrowanej komunikacji marketingowej.
więcej
|
Satyryczny magazyn ,,Mad" znika z kiosków po 67 latach. Czytelnicy rozczarowani
Ceniony amerykański magazyn satyryczny „Mad” od sierpnia 2019 roku zniknie ze sprzedaży po 67 latach od momentu pojawienia się na rynku. Wydawca nie wyjaśnia przyczyn swojej decyzji, a wpływowi czytelnicy pisma nie kryją swojego rozczarowania.
więcej
|
Rekomendacja DM BDM dla Agory - ,,kupuj". Cena docelowa wyznaczona na 16 zł za akcję
Dom Maklerski BDM wydał rekomendację „kupuj” dla spółki Agora. W raporcie cenę docelową akcji wyznaczono na poziomie 16 zł.
więcej
|
SDP: niższe przychody z działalności statutowej, wzrost wpływów z działalności gospodarczej
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich miało w 2018 roku 266,2 tys. zł z działalności statutowej i 4,44 mln zł z działalności gospodarczej. Strata z pierwszego zmniejszyła się z 1,5 mln zł do 837,6 tys. zł, w drugim przypadku zmalała z 822,1 tys. zł do 491,2 tys. zł.
więcej
|
Specjalne wydanie miesięcznika "Świerszczyk"
Od czwartku, 4 lipca br. dostępne jest w sprzedaży specjalne wydanie magazynu dla dzieci "Świerszczyk". Wakacyjny numer zawiera gry, zabawy i łamigłówki dla całej rodziny, będzie można go kupić do końca września.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowane. ,,Dobry Tydzień" najbardziej w dół
W kwietniu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „Dobry Tydzień” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Dzięki reklamom Netflix może zwiększyć przychody o 1,3 mld dolarów rocznie. ,,To byłby odważny krok"
Jeśli Netflix wprowadziłby do swojej oferty nowe darmowe konto powiązane z wyświetlaniem reklam, to w samych Stanach Zjednoczonych mógłby dzięki nim uzyskać rocznie dodatkowe przychody w wysokości 1,3 mld dolarów - wynika z analiz firmy Instinet. Zdaniem ekspertów zastosowanie nowej opcji byłoby interesujące z punktu widzenia reklamodawców, ale długofalowo może okazać się błędem. - Netfliksa może skusić prosta kalkulacja finansowa, ale wyświetlanie reklam to byłby bardzo odważny krok - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Sergiusz Geller, video director w Havas Media Group.
więcej
|
Bartosz Witak i Rafał Agnieszczak w radzie nadzorczej Abstra
Od początku lipca do rady nadzorczej firmy produkującej treści wideo na YoTube'a Abstra wszedł Bartosz Witak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W ostatnich latach Witak zarządzał Viacom International Media Networks w regionie Europy Środkowej i Izraela. Kilka miesięcy temu do rady nadzorczej dołączył także przedsiębiorca internetowy Rafał Agnieszczak.
więcej
|
W 2019 roku wydatki na reklamy w podcastach przekroczą miliard dolarów. Format jest coraz atrakcyjniejszy i dojrzały
Do końca 2019 roku globalne nakłady na reklamy emitowane w trakcie słuchania podcastów przekroczą kwotę miliarda dolarów – wynika z prognoz firmy analitycznej PwC. Za wzrostami będzie stać rosnąca atrakcyjność formatu, inwestycje w podcasty ze strony takich graczy jak Spotify oraz coraz lepsze narzędzia analityczne wprowadzane w tym segmencie.
więcej
|
Serwisy mailowe: Gmail liderem zasięgowym, w dół witryny WP i Interii
Gmail jest niezmiennie zdecydowanym liderem zasięgowym wśród serwisów poczty elektronicznej, natomiast najwięcej odsłon generują serwisy mailowe WP i Onetu. W skali roku duże spadki zanotowały witryny WP i Interii, natomiast wzrósł zasięgu stron Gazeta.pl i Yahoo.
więcej
|
SUBIEKTYWNY PRZEGLĄD ŻYCIA MEDIÓW, czyli TYDZIEŃ ZLECIAŁ
W tzw. przestrzeni publicznej co tydzień pojawia się mnóstwo ważnych i pozornie ważnych informacji. I łatwo coś przegapić w tym codziennym szumie. Warto zatem wybrać kilka z nich i zastanowić się o co chodzi. Dzisiaj między innymi o szaleństwach redaktora Rachonia, o karuzeli stanowisk w TVP, o tym że posłowie nawet język znają lepiej, o autobusowej przechowalni talentów i coraz bardziej wątłej Superstacji. Z przekąsem. Ale szczerze Wojciech Krzyżaniak.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|