|
|
|
|
|
|
|
W Polsce powstają zagraniczne wersje show ,,The Wall", także dla BBC
Endemol Shine Polska w okresie od lipca do września 2019 roku zrealizuje zagraniczne wersje teleturnieju „The Wall” dla Anglii, Danii i Finlandii - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Miłość na zakręcie" nowym serialem Czwórki. Arlak, Szwed, Strasburger i Stryj w obsadzie
W jesiennej ramówce br. Czwórka pokaże nowy serial „Miłość na zakręcie” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych ustaleń wynika, że w roli głównej w produkcji występuje Kamila Boruta, a towarzyszą jej m.in.: Aleksandra Szwed, Karol Strasburger i Jasper Sołtysiewicz.
więcej
|
Marcin Szypszak nowym szefem redakcji publicystyki w TVP Info. Zastąpił Jarosława Ostaszkiewicza
Marcin Szypszak został w czwartek nowym szefem redakcji publicystyki w TVP Info w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpił Jarosława Ostaszkiewicza, który został skierowany do agencji kreacji publicystyki, dokumentu i audycji społecznych.
więcej
|
PKO Ekstraklasę będzie można oglądać na Bałkanach. Płatny serwis dla mieszkających za granicą
Ekstraklasa zakończyła negocjacje w sprawie sprzedaży praw mediowych na sezon 2019/20 oraz 2020/21. Spółka uruchomi własną aplikację Ekstraklasa.TV, a w serwisie Ekstraklasa.tv pokaże dziesięć minut po meczu 5-minutowe skróty. Rozgrywki pierwszy raz w historii będzie można obejrzeć także za granicą - będą emitowane m.in. na Bałkanach.
więcej
|
Firma MWE Networks uruchomiła nowy multipleks DVB-T. ,,Emisja programu w jakości 4K"
W czwartek, 4 lipca br. o godz. 16.00 firma MWE Networks na terenie Szczecina uruchomiła nowy multipleks DVB-T - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Aktualnie dostępne są na nim trzy kanały własne nadawcy Power TV, Nuta.TV i TVR, a w przyszłości testowo na nim udostępniony zostanie kanał Ultra TV 4K.
więcej
|
Serial ,,Drunk History - Pół litra historii" w Netfliksie. ,,Duży potencjał"
Od lipca br. w Netflixie udostępnione zostały dwa sezony „Drunk History - Pół litra historii” - autorskiego serialu Comedy Central. - Jesteśmy zadowoleni, że użytkownicy platformy Netflix będą mieli szansę na odkrycie tego wyjątkowego serialu - mówi nam Daniel Reszka, vice president, youth & emerging brands CEE w VIMN Polska.
więcej
|
TVN24 zdecydowanym liderem w czerwcu. Telewizja wPolsce.pl zyskała najwięcej
W czerwcu br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej stracił Polsat News 2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sasha Ivanovic i Katarzyna Samojluk awansowali w Viacom International Media Networks
Sasha Ivanovic objął stanowisko wiceprezesa ds. strategii i dystrybucji contentu w regionie środkowo-wschodniej Europy i Izraela (CEEI), a Katarzyna Samojluk została country managerem na Polskę oraz wiceprezesem ds. finansów, sprzedaży reklam i analityki w regionie CEEI w Viacom International Media Networks.
więcej
|
Nowy zespół zarządzający BBC Studios. Integracja działań dot. Polski, Afryki, Bliskiego Wschodu i CEE
Louise La Grange, Salim Mukaddam, Natasha Hussain i Cecilia Beacon znaleźli się w nowym zespole zarządzającym BBC Studios, ogłoszonym przez Granta Wellanda, wiceprezes w BBC Studios. Będą oni odpowiedzialni za rozwój marek oraz sprzedaż programów i formatów w regionie.
więcej
|
Tour de France 2019 w Eurosporcie. Specjalne relacje z trasy nadawać będzie Adam Probosz
Od soboty Eurosport transmitować będzie 106. edycję wyścigu Tour de France. Zmagania będzie można zobaczyć na kanale Eurosport 1 i na Eurosport Player. Komentować będą m.in. Dariusz Baranowski i Tomasz Jaroński.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dom mediowy UM powiększył stratę do 1,72 mln zł przy niewielkim spadku przychodów, zmniejszono zatrudnienie
Dom mediowy UM (należy do IPG Mediabrands) zakończył 2018 rok stratą netto w wysokości 1,72 mln zł, czyli powiększoną wobec roku 2017 o 350 tys. zł. Nie udało się jej zmniejszyć mimo pozyskania nowych klientów, wśród których są m.in.3M czy WSP Społem. Agencja zmniejszyła zatrudnienie o 9 osób.
więcej
|
Michał Giera head of mobile product w Mobiem. Radosław Włoda dyrektorem handlowym
Do zespołu agencji marketingu mobilnego Mobiem (Grupa Interia.pl) dołączyli Michał Giera (head of mobile product) i Radosław Włoda (dyrektor handlowy).
więcej
|
Komfort wybiera agencję do prac nad nową platformą komunikacji
Sieć sklepów Komfort, specjalizująca się m.in. w sprzedaży wykładzin, dywanów, paneli prowadzi przetarg, w którym wybierze agencję reklamową oraz dom produkcyjny do współpracy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Stowarzyszenie Otwarte Klatki billboardami ,,Frankenkurczak" walczy o poprawę warunków życia kur
W Warszawie na 80 billboardach i citylightach przedstawiono wizerunek kurczaków leżących w nienaturalnej pozycji i z wykrzywionymi łapami. To część kampanii „Frankenkurczak", w ramach której Stowarzyszenie Otwarte Klatki dąży do poprawy warunków życia kur hodowanych na mięso.
więcej
|
Spoty w konwencji seriali kryminalnych reklamują makarony Lubella (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa promująca nowy smak makaronów Lubella Pełne Ziarno (Maspex). Za jej realizację odpowiadają agencje GPD Agency i Starcom.
więcej
|
Maestro Tasty Guacamole, Lemonade Espresso i desery jagodowe - nowości McDoland's na lato
McDoland's wprowadza do letniego menu kilka nowości. Promuje to kampania „Maestro - wszystko, czego chcesz od burgera, znajdziesz teraz w McDonald's".
więcej
|
Wafelki Grześki reklamowane na samolotach LOT
Na kadłubie samolotu typu Embraer, należącym do Polskich Linii Lotniczych LOT, umieszczono reklamę marki wafelków Grześki. To efekt umowy zawartej między właścicielem marki, spółką Colian, a narodowym przewoźnikiem.
więcej
|
Graal rozpoczął letnią kampanię marki Salatino (wideo)
Rozpoczęła się letnia kampania reklamowa sałatek rybnych Salatino produkowanych przez firmę Grall. Skupiono się w niej na promowaniu innowacyjnej linii zdrowych posiłków dla osób aktywnych.
więcej
|
Nescafe 3in1 ,,Zamieszaj i ogarniaj"
Ruszyła kampania reklamowa repozycjonująca markę produktu kawowego Nescafe 3in1. Za przygotowanie akcji odpowiadają GoldenSubmarine, Wavemaker i ArtCore.
więcej
|
Historia Łukasza ,,Jurasa" Jurkowskiego i fotografa Piotra Koczy reklamują piwo Królewskie (wideo)
Pod hasłem „Moje miejsce zawsze z Legią” rozpoczęła się nowa kampania reklamowa piwa Królewskie (Grupa Żywiec). W jej ramach prowadzona jest loteria konsumencka. Za realizację działań odpowiadają agencje Just, Twin, Starcom, G3 Group i Roots.
więcej
|
Słupy reklamowe Warexpo zasilane energią słoneczną
Wszystkie nowe podświetlane słupy informacyjno-reklamowe należące do Warexpo, będą zasilane wyłącznie energią solarną. Spółka zakończyła właśnie testy instalacji zaprojektowanej specjalnie pod ten typ mebla miejskiego.
więcej
|
WPP większościowym udziałowcem włoskiej agencji AQuest
Holding WPP nabył większościowy pakiet udziałów we włoskiej agencji kreatywnej AQuest. Wartości transakcji nie ujawniono.
więcej
|
Intermarché z nową marką własną ,,Z sadów i pól"
Sieć sklepów Intermarché wprowadziła do swojej oferty nową markę własną „Z sadów i pól”. Jej asortyment obejmuje 47 produktów z kategorii owoce i warzywa.
więcej
|
Wspólna wycieczka ojca i syna w góry reklamuje Polocard (wideo)
Pod hasłem „Słuchaj głosu serca” rozpoczęła się kampania reklamowa marki Polocard (Pfizer) zachęcająca mężczyzn w średnim wieku do dbania o siebie. Działania przygotowała i realizuje agencja Hand Made.
więcej
|
Cezary Gutowski ambasadorem Hyundai i30 Fastback N
Cezary Gutowski, dziennikarz i influencer motoryzacyjny, ekspert w dziedzinie wyścigów Formuły 1 oraz rajdów WRC, został ambasadorem modelu Hyundai i30 Fastback N.
więcej
|
Herbapol-Lublin z eventami na jubileusz 70-lecia
Herbapol-Lublin, producent herbat, dżemów i syropów, obchodzi jubileusz 70-lecia. Z tej okazji marka przygotowała cykl eventów dla konsumentów.
więcej
|
Q&A Communications prowadzi digitalową kampanię Ahmad Tea
Pod hasłem „Jej wysokość herbata" trwa digtalowa kampania reklamowa herbaty Ahmad Tea, którą przygotowała agencja Q&A Communications.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wydawca Vogue Polska wkrótce z "Vogue Uroda" i "Vogue Polska Men". Trwają prace nad aplikację mobilną
Wydawca Vogue Polska i Vogue.pl - spółka Visteria - do końca 2019 roku ma uruchomić trzy nowe produkty w swoim portfolio: "Vogue Uroda", "Vogue Polska Men" oraz aplikację mobilną. Kolejne mają pojawić się w pierwszej połowie 2020 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Główny akcjonariusz wydawcy ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" na liście giełdowych alertów i poza indeksem WIG-media
Z początkiem lipca akcje KCI, większościowego akcjonariusza spółki Gremi Media wydającej „Rzeczpospolitą” i „Parkiet”, zostały dołączone przez warszawską giełdę na listę alertów i do strefy niższej płynności, a także wykreślone z indeksu sektorowego WIG-media.
więcej
|
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami, ,,Gazeta Współczesna" najbardziej w dół
W maju br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Współczesna” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Press Club Polska staje w obronie dziennikarza z zakazem publikacji o aferze taśmowej. ,,To bezskuteczne, nieuzasadnione i niedopuszczalne"
Prezes Press Club Polska złożył w Sądzie Apelacyjnym pisemne wystąpienie w sprawie sądowego zakazu publikacji artykułu „Kto skorzystał na aferze taśmowej” Grzegorza Rzeczkowskiego. - Zakaz jest nieuzasadniony merytorycznie, a przede wszystkim niedopuszczalny - uzasadnia Marcin Lewicki, szef Press Clubu.
więcej
|
|
|
Kawę "na mieście" najczęściej pijemy na stacjach paliw
Kawę poza domem pije ponad połowa Polaków - wynika z badania Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia. Zdecydowanie najczęściej wybieramy na tę okazję stację benzynowe. Znajome miejsca, gdzie sprzedaje się kawę, to Orlen, McDonald’s oraz Starbucks.
więcej
|
|
|