|
|
|
|
|
|
|
Polsat zapowiada duże podwyżki dla operatorów za retransmisję swoich kanałów
Telewizja Polsat zapowiedziała w pismach do operatorów kablowych, że wprowadzi podwyżki za retransmisję swoich kanałów. Ceny mają się zwiększyć ponad dwukrotnie. Sieci kablowe chcą prosić o pomoc UOKiK.
więcej
|
,,Wojenne dziewczyny 3" od września w TVP1. Emisja w niedzielnym prime-time
Telewizyjna Jedynka od września br. rozpocznie emisję trzeciego sezonu misyjnego serialu „Wojenne dziewczyny” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych nieoficjalnych ustaleń wynika, że 13-odcinkowa produkcja będzie emitowana w niedziele po godz. 20.00.
więcej
|
Robert Biedroń pozwie TVP za sugestie, że chce promować Polskę seksturystyką. ,,Przekroczone wszelkie granice przyzwoitości"
Robert Biedroń zarzuca „Wiadomościom” TVP1 manipulację jego słowami. Sztandarowy program informacyjny TVP zarzucił politykowi, że ten chce promować Polskę w świecie za pomocą seksturystyki. Biedroń podkreśla, że nigdy tego nie powiedział. - Granice zostały przekroczone, idę do sądu - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Programy Kuby Wątłego na stałe spadły z anteny Superstacji. ,,Przyszedł moment, w którym PiS nie jest pewien wygranej"
Superstacja w trybie nagłym zdecydowała o zdjęciu z anteny autorskich programów Jakuba Wątłego „Krzywe Zwierciadło” i „Suma Tygodnia”. - Przyszedł jednak moment, w którym PiS nie jest pewien swojej wygranej w jesiennej elekcji i w związku z tym, tam gdzie w mediach może, gdzie sięgają jego wpływy, „wycina” wszystko i wszystkich, którzy, bez względu na skalę, zagrażają jego pozycji - informuje Wątły w swoim oświadczeniu.
więcej
|
Magdalena Zielska, Paulina Rzążewska, Małgorzata Jopek i Jarosław Jakubiec w ATM Grupa. Sylwia Olech szefową PR
W ostatnim czasie do ATM Grupy dołączyło sześć osób - producenci: Magdalena Zielska, Paulina Rzążewska i Małgorzata Jopek, a także: Jarosław Jakubiec, Sylwia Olech (zastąpiła Katarzynę Madey na stanowisku szefa PR) oraz Marcin Chmielewski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydatki na reklamę telewizyjną w czerwcu spadły o 5 proc. Na czele Polsat i Procter & Gamble
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w czerwcu 2019 roku były o 5 proc. niższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Procter & Gamble.
więcej
|
Anna Cyzowska szefową agencji kreacji rozrywki i oprawy w Telewizji Polskiej
Anna Cyzowska zastąpiła Katarzynę Adamiak-Sroczyńską na stanowisku szefowej agencji kreacji rozrywki i oprawy w TVP.
więcej
|
,,Powroty" nowym program TVP Polonia
W czwartek, 4 lipca TVP Polonia rozpocznie emisję nowego cyklu „Powroty”.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polskie Radio w ub.r. miało 13 proc. więcej wpływów i 15,3 mln zł zysku. Zatrudnia 1,3 tys. osób
W ub.r. Polskie Radio osiągnęło wzrost wpływów sprzedażowych o 12,96 proc. do 336,53 mln zł oraz 15,3 mln zł zysku netto (wobec 2,79 mln zł rok wcześniej). 69 proc. przychodów spółki pochodziło z abonamentu i związanej z nim rekompensaty, na koniec ub.r. nadawca zatrudniał 1 285 pracowników etatowych, o 30 więcej niż przed rokiem. W br. planuje 62,05 mln zł straty.
więcej
|
|
Marek Mądrzejewski odwołany z funkcji wicedyrektora Jedynki
Marek Mądrzejewski został w środę odwołany z funkcji wicedyrektora oraz zastępcy redaktora naczelnego radiowej Jedynki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wicepremier Piotr Gliński ws. dekoncentracji mediów: "Projekty czekają na swój polityczny czas"
- My nie mówimy o repolonizacji, my mówimy raczej, jeżeli o dekoncentracji. My nie ukrywamy, że mamy przecież od dawna przygotowane pewne projekty, ale one czekają na swój polityczny czas - stwierdził wicepremier, minister kultury i dziedzictwa narodowego Piotr Gliński, komentując ostatnie doniesienia medialne na ten temat.
więcej
|
|
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu
Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od grudnia ub.r. do maja br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Trójka - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Od 5 lipca w sprzedaży płyta "Lato z Radiem Festiwal 2019"
Od 5 lipca w sprzedaży ukaże się płyta "Lata z Radiem Festiwal", które zostaną wykonane podczas festiwalu organizowanego przez Polskie Radio. Pojawią się na niej piosenki autorstwa m.in. Krzysztofa Zalewskiego, Darii Zawiałow, Brodki, Korteza, Smolika, Nosowskiej czy Sławka Uniatowskiego.
więcej
|
|
|
|
Toyota po krytyce pływającej reklamy zakończyła akcję ,,Bezpieczne Mazury". ,,Źle to wpływało na wizerunek marki"
Firma motoryzacyjna Toyota Motor Poland i Mazurskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe po fali krytyki w mediach społecznościowych zdecydowały się zakończyć rozpoczętą niedawno akcję „Bezpieczne Mazury”. - Źle to wpływało na wizerunek marki - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Robert Mularczyk, PR senior manager w polskim oddziale Toyoty.
więcej
|
Apella ze spadkiem przychodów i spadkiem zysku z 1,47 mln zł do 562,9 tys. zł
Agencja marketingowa Apella miała w ub.r. przychody w wysokości 31,67 mln zł wobec 47,76 mln zł rok wcześniej. Zysk spółki spadł w tym okresie z 1,47 mln zł do 562,9 tys. zł. Do grona stale obsługiwanych przez nią kas oszczędnościowo-rozliczeniowych dołączyło kilka państwowych spółek, m.in. Totalizator Sportowy i PKN Orlen.
więcej
|
Wydatki na reklamę telewizyjną w czerwcu spadły o 5 proc. Na czele Polsat i Procter & Gamble
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w czerwcu 2019 roku były o 5 proc. niższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Procter & Gamble.
więcej
|
PKN Orlen zapowiada 10. edycję Verva Street Racing z Robertem Kubicą
W dniach 24-25 sierpnia br. w Gdyni odbędzie się dziesiąta, jubileuszowa edycja imprezy motoryzacyjnej PK Orlen - Verva Street Racing. Gościem specjalnym eventu będzie Rober Kubica.
więcej
|
Wjazd do Sosnowca tylko z paszportem - nietypowa promocja miasta
Władze Sosnowca w ramach nowej akcji promującej miasto wśród turystów wydają przyjezdnym nietypowe paszporty. Kampanię przygotował Urząd Miasta Sosnowca.
więcej
|
Julia Wieniawa ambasadorką marki Soraya Plante (wideo)
Aktorka Julia Wieniawa została ambasadorką nowej marki Soraya Plante - kosmetyków, które składają się w 98 proc. z naturalnych składników (produkowanych przez Orkla Care).
więcej
|
Karol Milewski z iProspect w zarządzie Omnipack
Karol Milewski - współzałożyciel i do niedawna członek rady nadzorczej firmy logistycznej Omnipack - dołącza do zarządu jako chief commercial officer. Obowiązki łączy ze stanowiskiem prezesa iProspect.
więcej
|
Converse będzie produkować buty z odpadów
Firma Converse z Bostonu produkująca buty i odzież zapowiedziała, że rozpoczyna nowy sposób produkcji swojego kultowego obuwia. Będzie wykorzystywać do tego odpady pokonsumeckie i przemysłowe. Obuwie takie trafi też do Polski.
więcej
|
Daniel Przygoda: z Wavemaker do Feeders Agency
Daniel Przygoda dołącza do Feeders Agency jako creative growth director. Ostatnio kierował działem kreatywnym Wavemaker Content.
więcej
|
Lay's z muzyczną kampanią na lato
Ruszyła kampania „Muzyka smakuje lepiej z Lay’s”. Towarzyszy jej loteria, w której do wygrania są muzyczne gadżety. Działania przygotowały VMLY&R, BBDO, Papaya Films, Media Direction, Event Marketing Piotr Łapa, Ewesa i Avanti.
więcej
|
Robert De Niro w reklamie auta Kia Niro
Na rynku brytyjskim wystartowała kampania modelu Kia Niro, z udziałem gwiazdy kina Roberta de Niro.
więcej
|
Małgorzata Kożuchowska zaprasza na wyprzedaże w galerii Bonarka
Ruszyła kampania reklamowa promująca wyprzedaże w krakowskiej galerii handlowej Bonarka. Występuje w niej ambasadorka marki, aktorka Małgorzata Kożuchowska.
więcej
|
Visa ma własną identyfikację sensoryczną
Visa ogłosiła wprowadzenie identyfikacji sensorycznej marki, która powstała w wyniku nawiązania kilkunastu partnerstw w 25 krajach. Składa się na nią dźwięk, wzbogacony o animację oraz wibrację.
więcej
|
Walk Digital prowadzi kampanię "Beskidzkie Misiaki"
Agencja Walk Digital w wyniku wygranego przetargu odpowiada za realizację digitalowej kampanii reklamowej "Beskidzkie Misiaki".
więcej
|
McDonald's świetuje drugie urodziny McDelivery
Przez cały lipiec trwa kampania McDonald’s Polska, w ramach której sieć rozdaje prezenty z okazji drugich urodzin usługi dostawy posiłków McDelivery.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Gazeta Polska Codziennie" z największym spadkiem w maju, w górę ,,Puls Biznesu"
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w maju br. był „Fakt”. Największym wzrostem sprzedaży w zestawieniu pochwalić się mógł „Puls Biznesu”, a na czele spadków uplasowała się „Gazeta Polska Codziennie” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Apella ze spadkiem przychodów i spadkiem zysku z 1,47 mln zł do 562,9 tys. zł
Agencja marketingowa Apella miała w ub.r. przychody w wysokości 31,67 mln zł wobec 47,76 mln zł rok wcześniej. Zysk spółki spadł w tym okresie z 1,47 mln zł do 562,9 tys. zł. Do grona stale obsługiwanych przez nią kas oszczędnościowo-rozliczeniowych dołączyło kilka państwowych spółek, m.in. Totalizator Sportowy i PKN Orlen.
więcej
|
|
|
Money.pl przed Business Insiderem na czele serwisów gospodarczych. Mocno w górę Rp.pl, w dół Gazetaprawna.pl i Bankier.pl
Wśród witryn o tematyce biznesowo-prawnej zdecydowanym liderem jest Money.pl wyprzedzające Business Insider Polska i Rp.pl. Ten ostatni serwis w skali roku osiągnął duży wzrost odwiedzalności, podobnie jak WP Finanse. Natomiast spore spadki zanotowały Gazetaprawna.pl i Bankier.pl.
więcej
|
Polacy chcą dostępu do internetu szybkiego, mobilnego i w każdym miejscu
84 proc. Polaków korzysta z internetu Chcemy, by dostęp do sieci był szybki, najlepiej mobilny i bez „dziur”, które zdarzają się nawet w centrach dużych miast.
więcej
|
Kongres USA chce wstrzymania projektu Libra. ,,Może zagrozić globalnej stabilności finansowej"
Komisja Finansów Kongresu USA zaapelowała do Facebooka o wstrzymanie przez niego prac nad kryptowalutą o nazwie Libra. Według amerykańskich kongresmenów projekt budzi zastrzeżenia dotyczące bezpieczeństwa potencjalnych użytkowników, może też szkodliwie wpływać na stabilność finansową na globalnych rynkach.
więcej
|
Zbigniew Pendel wicenaczelnym Polityka.pl. Odpowiada za abonamenty cyfrowe
Zbigniew Pendel został zastępcą redaktora naczelnego serwisu Polityka.pl. - Będzie odpowiadał także za wzrost cyfrowych subskrypcji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Łukasz Lipiński, naczelny serwisu.
więcej
|
Google i Facebook pod lupą brytyjskiego urzędu antymonopolowego. Chodzi o dominującą pozycję na rynku reklamy online
Brytyjski urząd antymonopolowy zapowiedział dochodzenie mające zbadać czy Google i Facebook w odpowiedni sposób przetwarzają dane użytkowników i czy nie wykorzystują dominującej pozycji w tamtejszym segmencie reklamy online. Chodzi o udziały w rynku na poziomie 70 proc., które według prognoz w 2020 roku będą należały do Google i Facebooka.
więcej
|
WP.pl na stronie głównej przeprasza Jacka Kurskiego za nieprawdziwą informację, jakoby nie płacił na utrzymanie syna
W środę na stronie głównej portalu WP.pl pojawiły się przeprosiny skierowane do prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego za nieprawdziwy zarzut, jakoby uchylał się od płacenia alimentów na syna. To efekt prawomocnego wyroku sądowego, na mocy którego Wirtualna Polska musi też zapłacić 10 tys. zł na cel charytatywny.
więcej
|
IQS z technologią text miningu
Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci.
materiał partnerski
więcej
|
|
|