Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 28 Czerwca 2019
 
 
 
Google Poland z 379 mln zł wpływów i 27,7 mln zł zysku, zatrudnia 422 osoby
 
W ub.r. spółka Google Poland zanotowała wzrost wpływów i 20,3 proc. do 378,85 mln zł oraz 27,72 mln zł zysku netto. Firma sprzedaje usługi badawcze i marketingowe dwóm zagranicznym spółkom Google. Zatrudniała przeciętnie 422 osoby, o 20 więcej niż rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
1,36 mln widzów ,,Leśniczówki 3". Jesienią czwarty sezon
 
Trzeci sezon „Leśniczówki” oglądało średnio 1,36 mln widzów, czyli więcej osób niż pierwszy i drugi sezon produkcji. TVP1 w czasie nadawania telenoweli zajęła trzecie miejsce w rynku tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 7,87 mln zł. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że nowe odcinki projektu trafią do jesiennej ramówki. więcej
 
 
Z Apple odchodzi główny projektant Jonathan Ive. Odpowiadał za wygląd iMaca, iPhone'a i iPada
 
Z koncernem Apple po ponad 20 latach pracy żegna się główny projektant Jonathan Ive. Zamierza ze wspólnikiem Markiem Newsonem zamierza uruchomić własną firmę. W Apple odpowiadał za design kluczowych produktów, m.in. kilku modeli komputerów Mac, iPoda, iPhone’a i iPada. więcej
 
 
Samuel Pereira przyznaje, że komentowanie sprawy syna Adama Bodnara było błędem i znika z Twittera
 
Szef serwisu TVP.info Samuel Pereira opublikował oświadczenie, w którym przyznaje, że zrobił błąd komentując sprawę syna Adama Bodnara i atakuje Katarynę za „urządzanie nagonki”. Zapowiedział też, że robi przerwę od Twittera. więcej
 
 
SDP protestuje przeciwko łączeniu z Radą Etyki Mediów. ,,To wąskie grono, nikogo nie reprezentuje, przedstawia subiektywne oceny"
 
- Rada Etyki Mediów nie reprezentuje środowiska dziennikarskiego w Polsce, a jej stanowiska prezentują subiektywne oceny wąskiej grupy osób - podkreśla szefostwo Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, protestując przeciwko używaniu jego szyldu przez REM. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Telewizja Puls ze wzrostem wpływów o 22 proc. i 27 mln zł zysku. ,,Wzrost oglądalności i dobra kondycja reklamy tv" więcej
 
,,Korona królów" straciła 660 tys. widzów, 29,33 mln zł z reklam. Będzie kolejna edycja więcej
 
Cyfrowy Polsat wypłaci prawie 600 mln zł dywidendy. Zarząd powołany na nową kadencję więcej
 
TV Republika miała prawie 3 mln zł straty w 2018 roku. 1,5 mln zł winna Cyfrowemu Polsatowi więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor / redaktorka serwisów kulinarnych Burda Media Polska
Kierownik produkcji do działu multimedialnego Polskieradio.pl
operator / montażysta Polskieradio.pl
Redaktor Serwisu eskainfo.pl Grupa ZPR Media
Redaktor content commerce w Business Insider Ringier Axel Springer Media
Redaktor do współpracy z autorami zewnętrznymi, Forbes.pl Ringier Axel Springer Media
Analityk Danych TVN
Reporter Programu Informacyjnego TVP
GRAFIK KOMPUTEROWY TV Telewizja Polsat
MONTAŻYSTA Telewizja Polsat
Redaktor Wideo / Fotoedytor TVP
Wydawca TVP
Dziennikarz / Redaktor Mediów Społecznościowych TVP
Redaktor / Dziennikarz TVP
Podwydawca TVP
Scheduler Fox Networks Group Poland
Programming Coordinator Fox Networks Group Poland
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
1,36 mln widzów ,,Leśniczówki 3". Jesienią czwarty sezon

Trzeci sezon „Leśniczówki” oglądało średnio 1,36 mln widzów, czyli więcej osób niż pierwszy i drugi sezon produkcji. TVP1 w czasie nadawania telenoweli zajęła trzecie miejsce w rynku tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 7,87 mln zł. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że nowe odcinki projektu trafią do jesiennej ramówki. więcej

Samuel Pereira przyznaje, że komentowanie sprawy syna Adama Bodnara było błędem i znika z Twittera

Szef serwisu TVP.info Samuel Pereira opublikował oświadczenie, w którym przyznaje, że zrobił błąd komentując sprawę syna Adama Bodnara i atakuje Katarynę za „urządzanie nagonki”. Zapowiedział też, że robi przerwę od Twittera. więcej

,,Sanatorium miłości" uznane za najlepszy rozrywkowy program Europy Środkowo-Wschodniej

„Sanatorium miłości” zostało uznane za najlepszy program rozrywkowy Europy Środkowo-Wschodniej podczas międzynarodowych targów telewizyjnych w Budapeszcie. Ma to szerzej otworzyć programowi drogę do sprzedaży  licencji za granicę. więcej

AXN pracuje nad ,,Ultravioletem 2". Właśnie udostępniono pierwsze zdjęcia

Trwają prace na planie do drugiego sezonu serialu AXN „Ultraviolet”, w którym grają m.in. Marta Nieradkiewicz, Sebastian Fabijański, Michał Żurawski, Agata Kulesza, Bartłomiej Topa, Karolina Gorczyca i Piotr Stramowski. Nadawca właśnie udostępnił pierwsze zdjęcia z produkcji. więcej

Marzena Chełminiak z weekendowym cyklem wywiadów na TVN24.pl

Od najbliższego wydania w weekendowym magazynie portalu TVN24.pl będą publikowane wywiady prowadzone przez Marzenę Chełminiak, wieloletnią dziennikarkę Radia ZET. więcej

TVP ABC liderem rynku telewizyjnego wśród dzieci

Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w maju br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał TOP KIDS. Z kolei najwięcej straciła stacja Da Vinci - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Warsaw Shore 11" ze wzrostem oglądalności. Trwają castingi do nowych odcinków

Jedenastą edycję „Warsaw Shore” oglądało 80 tys. osób. Względem poprzedniej edycji reality-show emitowanej jesienią ub.r., widownia programu wzrosła o 18 tys. osób. Program kilkunastokrotnie podniósł średnie długookresowe udziały MTV Polska. Już trwają poszukiwania uczestników do kolejnej edycji. więcej

Andrew Georgiou szefem Eurosportu i praw sportowych w Discovery

Discovery ogłosiło, że funkcję szefa Eurosportu oraz praw sportowych i rozwiązań marketingowych w zakresie sportu powierzono Andrew Georgiousowi. Nowo utworzone stanowisko, obejmie jesienią. więcej

Animacja ,,44 Koty" w kanałach Nickelodeon i TVP ABC (wideo)

W poniedziałek, 1 lipca Nickelodeon rozpocznie emisję nowej animacji „44 Koty”. Od września produkcja będzie pokazywana również w TVP ABC. więcej

Nowy serial ,,Na cały głos" w HBO i HBO GO (wideo)

W poniedziałek, 1 lipca w HBO GO zadebiutuje nowy serial „Na cały głos” z Russellem Crowe w roli głównej. Produkcja od 2 sierpnia będzie emitowana w linearnym kanale HBO. więcej

Nowy sezon ,,Top Gear" od 12 lipca. Prowadzącymi Chris Harris, Paddy McGuinness i Andrew Flintoff

W piątek 12 lipca ruszy 27. sezon motoryzacyjnego programu „Top Gear” w BBC. W tym sezonie Chrisa Harrisa dołącza komik Paddy McGuinness i krykiecista Andrew „Freddie" Flintoff. więcej

Technologia 5G zrewolucjonizuje rynek telewizji. Przyszłością będzie hybrydowy przekaz treści

Wraz z upowszechnieniem się serwisów streamingowych zmienił się sposób, w jaki widzowie konsumują treści. Z każdym kolejnym rokiem wzrasta zainteresowanie ofertą subskrypcyjnych platform VoD. Liczba subskrybentów tych serwisów przekroczyła liczbę abonamentów telewizji kablowej, a zmiany, jakie czekają rynek po wdrożeniu technologii 5G, mogą zmienić zasady funkcjonowania całej branży i wymusić wdrożenie hybrydowego modelu dostarczania treści. więcej

IQS z technologią text miningu

Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Spór o dziennikarkę Agatę Kasprolewicz podczas posiedzenia rady programowej Polskiego Radia. "To nie prywatny folwark"

Agata Kasprolewicz, jedna z prowadzących "Więcej Świata" w Jedynce Polskiego Radia na początku kwietnia br. została odsunięta od anteny bez podania przyczyny. 77 pracowników spółki stanęło w jej obronie, a podczas ostatniej rady programowej PR dyskutowano na jej temat. Agnieszka Kamińska, dyrektor Jedynki miała powiedzieć, że to "jej autonomiczna decyzja". więcej

 
Od lipca wakacyjna ramówka Chillizet. Kuba Sito i Maciej Ulewicz nowymi prowadzącymi. Znika "Gabinet dźwięku" Gabi Drzewieckiej

Od 1 lipca br. Chillizet wprowadza wakacyjną ramówkę, w której znajdą się takie programy jak "Śniadanie do łóżka" czy "Nastaw się na chillout". Do zespołu dołączą też nowi prowadzący m.in. Kuba Sito i Maciej Ulewicz. więcej

 
Zmarł Piotr Sadowski, wieloletni dziennikarz Polskiego Radia

W wieku 75 lat zmarł Piotr Sadowski, przez wiele lat dziennikarz radiowej Jedynki, w której współtworzył m.in. audycje „Sygnały Dnia”, „Cztery Pory Roku” i „Lato z Radiem”. więcej

 
RMF FM w konkursie rozda bilety na koncerty Bon Jovi i P!NK

W poniedziałek 1 lipca rusza nowa zabawa radia RMF FM - „RMF Koncert Tour”. Rozgłośnia zabierze kilkudziesięciu słuchaczy na dwa koncerty: grupy Bon Jovi i P!NK. więcej

 
PO chce zlikwidować abonament rtv i RMN, a spółki mediów publicznych połączyć w holding

Platforma Obywatelska chce likwidacji abonamentu radiowo-telewizyjnego i Rady Mediów Narodowych, a także obecnych spółek publicznego radia i telewizji. TVP i Polskie Radio byłyby finansowane z budżetu państwa, a spółki mediów publicznych zostałyby połączone w holding. Takie propozycje mają być przedstawione na lipcowej konwencji programowej partii. więcej

 
Filip Rdesiński zrezygnował z funkcji prezesa Polskiej Fundacji Narodowej

Filip Rdesiński poinformował, że złożył rezygnację z funkcji prezesa zarządu Polskiej Fundacji Narodowej. Zajmował to stanowisko od lipca ub.r. więcej

 
Bez absolutorium dla byłego prezesa Radia Kraków za 2018 rok, wstrzymanie się od głosu ws. Jacka Sobali

W tym tygodniu odbyły się Zwyczajne Walne Zgromadzenia spółek mediów publicznych. Absolutorium za 2018 rok nie otrzymał były prezes zarządu Radia Kraków Przemysław Bolechowski, natomiast w przypadku Jacka Sobali - byłego prezesa Polskiego Radia wstrzymano się od głosu. Akceptację otrzymały wszystkie rady nadzorcze. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności. Meloradio awansowało na podium

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od grudnia ub.r. do maja br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Polskie Radio Kielce i Meloradio - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
TalentMedia: Mediacap dokupił udziały za 2,3 mln zł, w zarządzie Paweł Stano i Kamil Bolek z LifeTube'a

Holding Mediacap kupił nowe udziały sieci partnerskiej TalentMedia za 2,29 mln zł, a do jej zarządu dołączyli menedżerowie LifeTube’a Paweł Stano i Kamil Bolek. Zdecydowano też o zmianie nazwy spółki LT Group na LifeTube i powołano jej nową radę nadzorczą. więcej

Grey Group Poland i Energy BBDO będą obsługiwać mBank

mBank zakończył trwający od wiosny br. przetarg na obsługę reklamową. Zdecydował się na współpracę z agencjami Grey Group Poland i Energy BBDO. Grey kontynuuje trwającą 6 lat współpracę z bankiem, zaś wybór Energy BBDO oznacza koniec kilkuletniej współpracy z agencją VMLY&R Poland. więcej

Polkomtel wydał na reklamy dwa razy więcej niż Orange, T-Mobile obciął budżet o 26 proc.

Wydatki reklamowe operatorów telekomunikacyjnych w mediach pozainternetowych były w pierwszych czterech miesiącach br. nieznacznie niższe niż rok wcześniej. Prawie trzy czwarte budżetów trafiło do telewizji. Na czele jest Polkomtel przez Play, natomiast T-Mobile Polska zmniejszył nakłady o 26 proc. więcej

Coca-Cola i Costa Coffee wprowadzają na rynek kawę w puszce

Costa Coffee Ready-to-Drink to pierwszy wspólny produkt Coca-Coli i Costa Coffee. Launch będzie wspierać kampania reklamowa, która wystartuje na początku lipca. więcej

Piotr Luberadzki po 18 latach odchodzi z Clear Channel Poland, nowa struktura działu sprzedaży

Piotr Luberadzki, wicedyrektor sprzedaży odchodzi z Clear Channel Poland. Firma wprowadza nową strukturę działu sprzedaży, dyrektorem handlowym Michał Kaliński. więcej

Cytryna łączy się z piwem w reklamie marki Seth&Riley's Garage (wideo)

Carlsberg Polska prowadzi pierwszą kampanię reklamową promującą napój piwny Seth & Riley’s Garage. Za jej realizację odpowiadają agencje Duval Guillaume, Kamikaze, Work and Fun, Na-Ty i Initiative Media. więcej

Oranżada Hellena na pokładach LOT. Reklamy Śliwki Nałęczowskiej i Grześków

LOT rozszerza współpracę z producentem słodyczy i napojów Colian. Pasażerowie będą otrzymywali nowe przekąski - czekoladki z miętą Elizabeth Shaw, a także Oranżadę Hellena. Na kadłubach samolotów narodowego przewoźnika pojawią się reklamy Śliwki Nałęczowskiej i Grześków. więcej

Polkomtel na razie uniknął 18,4 mln zł kary od UOKiK-u za reklamy ,,LTE bez limitu"

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uchylił karę w wysokości 18,4 mln zł nałożoną przez UOKiK na Polkomtel, operatora sieci telekomunikacyjnej Plus, za reklamy usług „Power LTE” i „LTE bez limitu”, które regulator uznał za wprowadzające w błąd. UOKiK zamierza odwołać się od tego wyroku. więcej

Arnold Schwarzenegger przekonuje do kupna samochodów elektrycznych

Arnold Schwarzenegger wystąpił w spocie reklamowym organizacji Veloz, promującej zalety samochodów elektrycznych. więcej

Ślub pary gejów w reklamie Burger Kinga (wideo)

Niemiecki oddział Burger Kinga ruszył z kampanią „Whopper diamond”, której bohaterami jest para gejów. W spocie pokazano jak Whopper zmienia się w pierścionek z diamentem, a para mężczyzn bierze ślub. Kampanię przygotowała agencja Grabarz&Partners. więcej

Do sklepów Biedronka będzie można oddać niepotrzebne ubrania

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) wspólnie z marką środków do odplamiania Vanish (Reckitt Benckiser) prowadzi akcję pod hasłem „Daj swoim ubraniom drugie życie”. W jej ramach w wybranych dyskontach sieci przyjmowane będą niepotrzebne ubrania od klientów, które po wypraniu zostaną przekazane do Caritas. więcej

P&G wzmacnia walkę z uprzedzeniami rasowymi w reklamie ,,The Look" (wideo)

Rozpoczęła się kampania firmy Procter&Gamble pod hasłem „The Look” odnosząca się do uprzedzeń rasowych w Stanach Zjednoczonych. Pokazano w nim doświadczenia codziennego życia czarnoskórego mężczyzny. więcej

Po 20 latach Henryka Bochniarz przestaje być szefową Lewiatana. Zastępuję ją Maciej Witucki

Konfederacja Lewiatan wybrała nowe władze. Prezydentem został Maciej Witucki, który zastąpił Henrykę Bochniarz. Zajęła ona  stanowisko przewodniczącej rady głównej. Władze powołano na trzyletnią kadencję. więcej

Uśmiechnięte słoneczko to nowe logo Totolotka

Zakłady bukmacherskie Totolotek mają nowe logo. W związku z przejęciem przez niemiecką grupę Gauselmann, polskiego bukmachera czeka rebranding oraz aktualizacja systemów sprzedaży online i w punktach naziemnych. więcej

Corona testuje nową technikę pakowania bez plastiku

Marka piwa Corona testuje nowy pakowania produktów w puszkach, który ma sprzyjać środowisku i eleiminować zużycie plastikowej folii. więcej

Filip Rdesiński zrezygnował z funkcji prezesa Polskiej Fundacji Narodowej

Filip Rdesiński poinformował, że złożył rezygnację z funkcji prezesa zarządu Polskiej Fundacji Narodowej. Zajmował to stanowisko od lipca ub.r. więcej

Mentos wyrusza w letnią trasę z dwoma nowymi smaki Pure Fresh

Pod hasłem „Lato z Mentos Pure Fresh” ruszyła nowa kampania reklamowa promująca dwa nowe smaki gum Mentos Pure Fresh (Perfetti Van Melle Polska) - truskawkowy i tropikalny. Przygotował ją Havas. więcej

Marta Woźniak: z MyPlace do Emlab

Marta Woźniak została creative directorem w agencji Emlab (Grupa S/F). Poprzednio przez dwa lata pracowała w MyPlace. więcej

Dyrektor kreatywny Publicis Groupe przechodzi do Apple

Nick Law, chief creative officer oraz szef Publicis Communications, będzie zatrudniony w koncernie Apple. Na razie nie wiadomo, jakie stanowisko obejmie. więcej

Kampania ,,Po pierwsze farmaceuta" ma wzmocnić wizerunek aptekarzy w Polsce (wideo)

Fundacja Aflofarm wspólnie z Naczelną Izbą Aptekarską prowadzą kampanię edukacyjną pod hasłem „Po pierwsze farmaceuta”. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku zawodu farmaceuty w Polsce. więcej

Woda Borjomi promuje się hasłem ,,Miasto z charakterem"

Producent wody mineralnej premium Borjomi rozpoczyna kampanię reklamową „Miasto z charakterem”. Akcję przygotowała agencja Kreatik. więcej

IQS z technologią text miningu

Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
SDP protestuje przeciwko łączeniu z Radą Etyki Mediów. ,,To wąskie grono, nikogo nie reprezentuje, przedstawia subiektywne oceny"

- Rada Etyki Mediów nie reprezentuje środowiska dziennikarskiego w Polsce, a jej stanowiska prezentują subiektywne oceny wąskiej grupy osób - podkreśla szefostwo Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, protestując przeciwko używaniu jego szyldu przez REM. więcej

Gremi Media wydłuża okres spłaty kredytów i zwiększa limit inwestycyjny o 5 mln zł

Spółka Gremi Media, wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” przesunęła na później terminy spłaty kredytów zaciągniętych w połowie 2016 roku. Jednocześnie ustanowiono dodatkowe zabezpieczenia oraz zwiększono limit kredytu inwestycyjnego z 8,84 do 13,84 mln zł. więcej

Agnieszka Keller szefową działu new business w Wydawnictwie Bauer

Od 1 lipca br. Agnieszka Keller dołączy do Wydawnictwa Bauer i obejmie nowo utworzone stanowisko szefowej działu new business. Wcześniej pracowała m.in. w Ringier Axel Springer. więcej

Justyna Suchecka po 11 latach pracy odchodzi z ,,Gazety Wyborczej"

Dziennikarka Justyna Suchecka, zajmująca się tematyką edukacyjną, żegna się z „Gazetą Wyborczą” (Agora) po 11 latach pracy. - Nie szukałam pracy, nie planowałam rozstawać się z „GW”, po prostu dostałam propozycję, która jest dla mnie ciekawym wyzwaniem. I chcę się sprawdzić - tłumaczy. więcej

Sąd UE: podatek od reklam na Węgrzech zgodny z prawem

Komisja Europejska przegrała przed Sądem UE w Luksemburgu sprawę z Węgrami, dotyczącą podatku od reklam w tym kraju. Sąd orzekł nieważność decyzji KE, która twierdziła, że podatek jest niezgodny z przepisami unijnymi. więcej

,,National Geographic Polska" na czele sprzedaży. ,,Podróże" najbardziej w dół

W segmencie miesięczników podróżniczych w kwietniu br. wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Podróże”. Pozycję najchętniej kupowanego miesięcznika utrzymał „National Geographic Polska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Piotr Piaszczyk za Michała M. Lisieckiego prezesem wydawcy ,,Wprost"

Piotr Piaszczyk został prezesem Agencji Wydawniczo-Reklamowej Wprost (należącej do PMPG Polskie Media), wydawcy tygodnika „Wprost”. Zastąpił na tym stanowisku Michała M. Lisieckiego, większościowego akcjonariusza PMPG Polskie Media. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Google Poland z 379 mln zł wpływów i 27,7 mln zł zysku, zatrudnia 422 osoby

W ub.r. spółka Google Poland zanotowała wzrost wpływów i 20,3 proc. do 378,85 mln zł oraz 27,72 mln zł zysku netto. Firma sprzedaje usługi badawcze i marketingowe dwóm zagranicznym spółkom Google. Zatrudniała przeciętnie 422 osoby, o 20 więcej niż rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Pogoda.interia.pl przed Accuweather na czele, mocno w górę Dzis.net i Blitzortung.org (TOP10 serwisów pogodowych)

Wśród serwisów o pogodzie zdecydowanie na czele są Pogoda.interia.pl i Accuweather.com. Ten drugi serwis w skali roku zanotował duży spadek odwiedzalności, podobnie jak Pogoda.onet.pl i sekcja Meteo na TVN24.pl. Natomiast oprócz Pogoda.interia.pl dużo zyskały Dzis.net i Blitzortung.org. więcej

TalentMedia: Mediacap dokupił udziały za 2,3 mln zł, w zarządzie Paweł Stano i Kamil Bolek z LifeTube'a

Holding Mediacap kupił nowe udziały sieci partnerskiej TalentMedia za 2,29 mln zł, a do jej zarządu dołączyli menedżerowie LifeTube’a Paweł Stano i Kamil Bolek. Zdecydowano też o zmianie nazwy spółki LT Group na LifeTube i powołano jej nową radę nadzorczą. więcej

T-Mobile Polska podnosi ceny nielimitowanego internetu. Wersja do 20 Mb/s za 59 zł miesięcznie

T- Mobile Polska zapowiedział podniesienie cen swojej usługi o nazwie Nielimitowany Internet Domowy. Za opcję o prędkości do 20 Mb/s użytkownicy zapłacą miesięcznie o 10 złotych więcej, zaś wersja 60 Mb/s będzie kosztowała 69 złotych na miesiąc.   więcej

Agora zabezpiecza swoje serwisy przed botami i internetowymi trollami

W portalu Gazeta.pl będą działać systemy zabezpieczające przed trollami i botami internetowymi, które rozpowszechniają nieprawdziwe informacje. Agora podpięła do swoich serwisów narzędzie ABT Shield, które wykorzystuje sztuczną inteligencję i jest w stanie namierzyć fikcyjne konta. Wkrótce rozwiązanie ma być wdrożone również dla użytkowników, którzy nie korzystają z subskrypcji. więcej

IQS z technologią text miningu

Netdive to platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w sieci. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Granie - hobby dla każdego

Polscy gracze coraz starsi. Rośnie odsetek fanów gier wśród seniorów. Rosnące zainteresowanie e-sportem. Nikłe zainteresowanie VR.  PlayStation 4 ulubioną konsolą Polaków. Słaba znajomość systemu PEGI wśród rodziców. Oto skrót wyników piątej już edycji ogólnopolskich badań graczy Polish Gamers Research 2019. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Multi Communications i Multi Event zmieniają się w OneMulti

Agencje Multi Communications i Multi Event łączą się w OneMulti. W jednej firmie zintegrowane będą dotychczas świadczone usługi obu marek. więcej

Tomasz Sygut, były szef TAI i informacji w Nowa TV, członkiem zarządu Miejskich Zakładów Autobusowych

Do zarządu stołecznej spółki Miejskie Zakłady Autobusowe, podlegającej prezydentowi Warszawy, został powołany Tomasz Sygut. Poprzednio pracował w Nowa TV, a wcześniej m.in. w Telewizji Polskiej i „Super Expressie”. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Z Apple odchodzi główny projektant Jonathan Ive. Odpowiadał za wygląd iMaca, iPhone'a i iPada
Polkomtel wydał na reklamy dwa razy więcej niż Orange, T-Mobile obciął budżet o 26 proc.
T-Mobile Polska podnosi ceny nielimitowanego internetu. Wersja do 20 Mb/s za 59 zł miesięcznie
Polkomtel na razie uniknął 18,4 mln zł kary od UOKiK-u za reklamy ,,LTE bez limitu"
Play z nowymi pakietami internetowymi poza UE. 100 złotych za 1 GB danych
LG wprowadza nowe ultrabooki z rodziny Gram. Rozmiar 14, 15,6 i 17 cali w cenach od 4999 do 6999 złotych
Technologia 5G zrewolucjonizuje rynek telewizji. Przyszłością będzie hybrydowy przekaz treści
 
 
 
GOSPODARKA
 
Google Poland z 379 mln zł wpływów i 27,7 mln zł zysku, zatrudnia 422 osoby
Z Apple odchodzi główny projektant Jonathan Ive. Odpowiadał za wygląd iMaca, iPhone'a i iPada
Oranżada Hellena na pokładach LOT. Reklamy Śliwki Nałęczowskiej i Grześków
Do sklepów Biedronka będzie można oddać niepotrzebne ubrania
Po 20 latach Henryka Bochniarz przestaje być szefową Lewiatana. Zastępuję ją Maciej Witucki
Corona testuje nową technikę pakowania bez plastiku
Technologia 5G zrewolucjonizuje rynek telewizji. Przyszłością będzie hybrydowy przekaz treści
Pracownicze plany kapitałowe będą minimalizować straty w systemie emerytalnym. Bez programu w 2060 roku emerytura wyniesie ok. 25 proc. ostatniej pensji
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
1,36 mln widzów ,,Leśniczówki 3". Jesienią czwarty sezon
Netflix pracuje nad ,,Dark 3". To ostatni sezon tej produkcji
AXN pracuje nad ,,Ultravioletem 2". Właśnie udostępniono pierwsze zdjęcia
Koniec serialu "Orange Is The New Black". Taylor Schilling wychodzi z więzienia
Maisie Williams w nowym serialu "Two Weeks To Live"
Nowy serial ,,Na cały głos" w HBO i HBO GO (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj