|
|
|
|
|
|
|
TVP2 pracuje nad nowym codziennym magazynem ,,Remontowi". Premiera jesienią
Telewizja Polska rozpoczęła prace nad nowym codziennym poradnikowym magazynem o roboczym tytule „Remontowi”, który powstaje pod redakcją Katarzyny Adamiak-Sroczyńskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Najprawdopodobniej trafi on do jesiennej ramówki TVP2.
więcej
|
TVP Sport przejmuje po nc+ transmisje PNGiG Superligi piłkarzy ręcznych
Od najbliższego sezonu mecze PNGiG Superligi piłkarzy ręcznych będą pokazywane w TVP Sport. Poprzednio przez trzy lata rozgrywki można było oglądać w kanałach sportowych nc+.
więcej
|
,,Lato, muzyka, zabawa" - rusza wakacyjna trasa TVP2. Koncerty w 10 miastach Polski
W niedzielę, 23 czerwca telewizyjna Dwójka pod hasłem „Lato, muzyka, zabawa” rozpocznie tegoroczną edycję koncertów z cyklu „Wakacyjna trasa Dwójki”. Tym razem imprezy odbywać się będą w dziesięciu polskich miastach.
więcej
|
Nowy serial ,,Zameldowani" od 4 lipca w ATM Rozrywka
W czwartek, 4 lipca ATM Rozrywka rozpocznie emisję komediowego serialu „Zameldowani”. Jest to pierwszy autorski serial tworzony przez ATM Grupę z myślą o premierowej emisji w ATM Rozrywka.
więcej
|
Inea z najszybszym internetem stacjonarnym, Play wygrywa w sieciach mobilnych. Półroczne wyniki PRO Speed Test
Urząd Komunikacji Elektronicznej oraz firma V-Speed podały wyniki najlepszych dostawców internetu po pierwszych sześciu miesiącach funkcjonowania platformy PRO Speed Test. Wśród operatorów stacjonarnych najszybszą sieć oferowała Inea ze średnią prędkością ponad 423 Mb/s. W grupie dostawców mobilnych na czele znalazł się Play z internetem o średniej przepustowości przekraczającej 26 Mb/s.
więcej
|
TVN7 w najbliższą niedzielę pokaże specjalny odcinek ,,Big Brothera"
W niedzielę, 23 czerwca o godz. 20.00 telewizyjna Siódemka wyemituje specjalny odcinek reality-show „Big Brother”. Z naszych informacji wynika, że to ukłon w stronę wiernych fanów produkcji.
więcej
|
Pogoda, ,,Wiadomości" i Skoki narciarskie w Wiśle najdroższe w lipcowym cenniku TVP
W zdominowanej przez filmy i powtórki stałych programów oraz seriali lipcowej ramówce Telewizji Polskiej, najwyższe ceny reklam obowiązują przy niedzielnej prognozie pogody, wtorkowych „Wiadomościach” i transmisji z Letniego Grand Prix w skokach narciarskich w Wiśle w TVP1 oraz przy transmisjach muzycznych festiwali w TVP2.
więcej
|
TVN24 BiS i HGTV w jakości HD w Cyfrowym Polsacie
Od 17 czerwca należące do Grupy TVN Discovery kanały TVN24 BiS i HGTV są dostępne w jakości HD. Dotychczas widzowie mogli je oglądać tylko w jakości SD.
więcej
|
Olechowski o tekście ,,Newsweeka" nt. Holeckiej: ohydny i nieprawdziwy, Lis zjada pluszowy ogon
Szef TAI Jarosław Olechowski zarzucił Tomaszowi Lisowi rozpętanie na łamach kierowanego przez niego tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) kampanii nienawiści wobec „Wiadomości” i TVP. Chodzi o tekst, w którym tygodnik opisał Danutę Holecką. - Analizujemy ten materiał pod kątem wytoczenia procesu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Olechowski.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Letnia ramówka Trójki: więcej muzyki, mniej publicystyki
W okresie wakacyjnym Polskie Radio zmieni ramówki - będzie więcej audycji o charakterze rozrywkowym. Na antenie pojawią się nowe cykle podróżnicze, rozrywkowe, kulturalne i muzyczne - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Nadawcy chcą być partnerami z KRRiT przy projekcie badania mediów
Przedstawiciele nadawców telewizyjnych, radiowych oraz wydawców internetowych nadal chcą współpracować z KRRiT przy tworzeniu jednoźródłowego badania mediów. Podkreślają jednak, że w ramach współpracy z KRRiT chcą być dla urzędu partnerem. - KRRiT nie zdefiniowała założeń i kryteriów oceny projektu, nie stworzyła docelowego planu i harmonogramu działań, nie określiła obszarów mediów i sposobów ich mierzenia - przekazano Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
HFPC interweniuje w sprawie pracownicy Polskiego Radia Rzeszów. "Dyskryminacja apolitycznego dziennikarza"
Grażyna Bochenek, która we wrześniu ub.r. wyemitowała nieprzychylną opinię słuchacza na temat prezydenta Andrzeja Dudy została odsunięta od prowadzenia audycji na żywo. Obecnie trwa postępowanie sądowe o mobbing, naruszenie dóbr osobistych oraz dyskryminację, a sprawą zajmuje się Helsińska Fundacja Praw Człowieka.
więcej
|
|
Radio ZET z letnią ramówką. Nowością "Znajdź Nosela", znika "Gość Radia ZET"
Radio ZET wprowadza wakacyjną ramówkę. Pojawią się w niej takie nowości jak "Aktywne lato z Radiem ZET", "Znajdź Nosela" czy koncerty "Siła Muzyki" oraz transmisje z muzycznych festiwali. Zniknie natomiast "Gość Radia ZET", które ponownie pojawi się na antenie jesienią.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności we Wrocławiu. Eska wyprzedziła Trójkę
Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od grudnia ub.r. do maja br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
14 kolejnych nominacji dla polskich kampanii na Cannes Lions (wideo)
Polskie kampanie otrzymały 14 kolejnych nominacji do nagród w trwającym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2019. O Lwy w czterech kategoriach powalczą agencje VMLY&R, 180heartbeats Jung v. Matt, Grey Group Poland, Publicis Worldwide Polska, 2012 Agency z Imago PR. Wśród nich są już nagrodzone projekty „Ostatni Twój Weekend” i „Niezniszczalna Tęcza”.
więcej
|
Aviva tworzy markę ubezpieczeń dla kierowców Teraz, piosenka Agnieszki Chylińskiej w reklamach
Teraz by Aviva to nowa oferta dla kierowców jeżdżących bez autocasco - AC na godziny, dostępne przez aplikację na smartfony. Ofertę promuje kampania reklamowa przygotowana przez FCB Bridge2Fun, Spark Foundry, Papaya Films i Nieagencje. W spotach wykorzystano motyw muzyczny z utworu Agnieszki Chylińskiej "Znalazłam".
więcej
|
K2 wypłaci 1,2 mln zł dywidendy, Maciej Klepacki w radzie nadzorczej
Maciej Klepacki, członek zarządu Edipresse Polska, został powołany w miejsce Dariusza Ciborskiego do rady nadzorczej agencji marketingu internetowego K2. Jej akcjonariusze zdecydowali, żeby z zeszłorocznego zysku wypłacić w dywidendzie 1,24 mln zł, po 50 groszy na akcję.
więcej
|
PKN Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu i kultury
Rośnie odsetek Polaków, którzy uważają, że sponsoring pozytywnie wpływa na rozwój polskiego sportu - pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia. Najbardziej rozpoznawalni sponsorzy to PKN Orlen, adidas, Coca-Cola, Nike, Lotos, Orange i PZU.
więcej
|
Havas Media pozostaje domem mediowym Black Red White
Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) wygrał przetarg na obsługę mediową sieci salonów meblowych Black Red White. Oznacza to kontynuację współpracy zapoczątkowanej w 2017 roku.
więcej
|
Pogoda, ,,Wiadomości" i Skoki narciarskie w Wiśle najdroższe w lipcowym cenniku TVP
W zdominowanej przez filmy i powtórki stałych programów oraz seriali lipcowej ramówce Telewizji Polskiej, najwyższe ceny reklam obowiązują przy niedzielnej prognozie pogody, wtorkowych „Wiadomościach” i transmisji z Letniego Grand Prix w skokach narciarskich w Wiśle w TVP1 oraz przy transmisjach muzycznych festiwali w TVP2.
więcej
|
Szymon Majewski na basenie reklamuje abonamenty Plusa za pół ceny
Ruszyła kampania reklamowa Plusa, w której operator promuje abonamenty za pół ceny w ofercie dla rodzin. Akcję przygotowały Scholz&Friends Warszawa, Vizeum, TFP, Televisor.
więcej
|
GPD Agency promuje masy śmietanowe Dr. Oetkera
Pod hasłem „Masa inspiracji" startuje digitalowa kampania reklamowa mas śmietanowych marki Dr. Oetker. Akcja realizowana jest we współpracy z GPD Agency.
więcej
|
Plus zachęca do "zabrania internetu na wakacje"
W nowej kampanii reklamowej Plus promuje ofertę, w której do abonamentu głosowego można za 25 zł dobrać internet jako dodatkowy transfer na smartfonie. Za akcję odpowiadają Scholz&Friends Warszawa, Vizeum, TFP i Televisor.
więcej
|
Ilona Drzewosowska i Mirosław Dąbkowski w Stars
Do zespołu firmy doradztwa i audytu mediowego Stars dołączyli Ilona Drzewosowska i Mirosław Dąbkowski.
więcej
|
Maciej Stojek i Artur Koczergo: z Duda Polska do Walk Creative
Do zespołu agencji Walk Creative dołączyli Maciej Stojek oraz Artur Koczergo, wcześniej związani z agencją Duda Polska. Będą wspierać agencję w charakterze creative group head i odpowiadać za prowadzenie obsługi Volkswagen Samochody Użytkowe.
więcej
|
Piotr Szatyński: z Zenith do Codemedia
Piotr Szatyński objął stanowisko media managera w domu mediowym Codemedia. Poprzednio pracował w agencji Zenith.
więcej
|
Dwie imprezy sportowe o randze Mistrzostw Europy będą się nawzajem promować
Z inicjatywy Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich (PKSN), organizatorzy Mistrzostw Europy w biegach przeszkodowych (OCR) oraz Mistrzostw Europy w piłce ręcznej plażowej podjęli decyzję o współpracy promocyjnej obu eventów.
więcej
|
Zofia Zborowska, Zuza Kołodziejczyk, Victor Borsuk zapewniają w nowej kampanii Galaxy S10, że #BędzieCoWspominać
Pod hasłem #BędzieCoWspominać rozpoczęła się najnowsza kampania marki Samsung, promująca smartfony z linii Galaxy S10. W ramach akcji firma przypomni na czym polega prawdziwa moc fotografii i dlaczego tak naprawdę robimy zdjęcia. W akcję zaangażowano Zofię Zborowską, Zuzę Kołodziejczyk, Victora Borsuka i parę podróżników Busem przez Świat.
więcej
|
Ed Sheeran reklamuje Heinz Tomato Ketchup
Ed Sheeran pojawił się w reklamie ketchupu Heinz Tomato Ketchup.
więcej
|
Na Cannes Lions nagrodzono pustą stronę gazety
Na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions Grand Prix w kategorii Print and Publishing przyznano pustej stronie libańskiej gazety "An-Nahar". Kartka była protestem przeciw politykom, którzy wiele miesięcy po wyborach nie potrafili uformować rządu.
więcej
|
Magdalena Maksymiuk: z FleishmanHillard do Remarkable Ones
Do zespołu agencji Remarkable Ones dołączyła Magdalena Maksymiuk, obejmując stanowisko junior communication consultant. Poprzednio pracowała w agencji FleishmanHillard.
więcej
|
Effie Awards to konkurs rozwiązań, które budują biznes
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Zapewne dalej tak jest, choć w dzisiejszych czasach reklama to tylko jeden ze sposobów rozwoju szeroko pojętego biznesu.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Dziennikarskie śledztwa i reportaże zapewniły ,,Gazecie Wyborczej" najwięcej subskrybentów w internecie. ,,Nie ma magicznej formuły"
Wywiad Magdaleny Środy z Weroniką Rosati o przemocy domowej zdobył dla „Gazety Wyborczej” (Agora) najwięcej cyfrowych prenumeratorów w br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Otwieranie się na nowe tematy skutkuje napływem zupełnie nowych odbiorców - komentuje Danuta Breguła, dyrektor strategii online „GW”.
więcej
|
ZPR Media: Renata Krzewska prezesem za Marcina Gębalę, Anna Sobota w zarządzie
Renata Krzewska przejęła funkcję prezesa spółki ZPR Media SA, zastępując Marcina Gębalę, którzy przeszedł do zarządów innych spółek grupy kapitałowej ZPR Media. Jednocześnie do zarządu ZPR Media SA dołączyła Anna Sobota, dyrektor biura reklamy Grupy Super Express.
więcej
|
Joanna Parczyńska zwolniona z ,,Gazety Wyborczej", dział wideo włączony do newsroomu Wyborcza.pl
Szefowa działu wideo, multimediów i festiwali „Gazety Wyborczej” (Agora) Joanna Parczyńska została we wtorek zwolniona z pracy. - To efekt integracji newsroomów - informuje Wirtualnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory. Parczyńska zapewnia nas, że rozstanie przebiegło w dobrej atmosferze.
więcej
|
Gremi Media sprzedało agencję ComPress
We wtorek Gremi Media (wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) sprzedało 82,14 proc. akcji agencji public relations ComPress za 420 tys. zł. W poniedziałek głosami Gremi Media zdecydowano jeszcze o zmianie jej nazwy na Thunderbolt i powołaniu nowej rady nadzorczej.
więcej
|
Onet przed "Gazetą Wyborczą" najczęściej cytowanym medium w maju. Wirtualnemedia.pl w czołówce
W maju najczęściej cytowanym medium był serwis Onet, który wyprzedził "Gazetę Wyborczą" i Wirtualną Polskę. Kolejny miesiąc z rzędu w czołówce najbardziej opiniotwórczych portali znalazły się Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany w kwietniu, tylko ,,Obserwator Lokalny" na plusie
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w kwietniu br. był „Tygodnik Zamojski”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Wieści z Głowna i Strykowa”. Zyskał tylko „Obserwator Lokalny” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydawca ,,Wprost" nie musi przepraszać Nowaka za krytykujące go komentarze internautów
Sąd Apelacyjny w Warszawie uznał, wydająca tygodnik „Wprost” spółka PMPG Polskie Media nie musi przepraszać Sławomira Nowaka za komentarze internautów na portalu pisma. Podtrzymał tym samym wyrok Sądu Okręgowego.
więcej
|
Wydawnictwo Egmont wydaje magazyn dla dzieci "Robot Trains"
Od 18 czerwca br. w sprzedaży pojawi się nowy dwumiesięcznik dla dzieci „Robot Trains” (Wydawnictwo Egmont Polska). Najmłodsi czytelnicy znajdą w nim przygody serialowej drużyny Kaya.
więcej
|
Bartek Godusławski i Jacek Uryniuk z Nagrodami Dziennikarskimi ZBP im. Mariana Krzaka
Tegorocznymi laureatami Nagród Dziennikarskich im. Mariana Krzaka przyznawanych przez Związek Banków Polskich zostali Bartek Godusławski z „Dziennika Gazety Prawnej” i Jacek Uryniuk z Cashless.pl, natomiast wyróżnienie przyznano Grzegorzowi Siemionczykowi z „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”.
więcej
|
Najlepsze reportaże "Przeglądu Sportowego" w jednej książce
Od środy, 19 czerwca br. w sprzedaży ukaże się książka "Najlepsze sportowe historie - reportaże >>Przeglądu Sportowego<<". Publikacja będzie wyborem najlepszych tekstów, jakie ukazały się w dzienniku.
więcej
|
|
|
Podwyżki w mBanku. ,,Powodem wzrost opłaty na BFG o 77 proc. oraz na KNF o 46 proc."
mBank zapowiedział, że od 18 sierpnia 2019 roku podniesie niektóre opłaty dla swoich klientów. Do 7 zł miesięcznie wzrośnie cena za kartę debetową, a 2,5 zł będzie kosztować wypłata z bankomatu kwot nie przekraczających 100 zł. - Podwyżki mają ograniczony zasięg i przy zachowaniu aktywności nie dotkną klienta w ogóle, ponieważ w zdecydowanej większości przypadków opłaty można uniknąć. Wyższe ceny to efekt wzrostu opłaty na Bankowy Fundusz Gwarancyjny o 77 proc., a na KNF o 46 proc. - wyjaśnia mBank w komunikacie przesłanym do Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Facebook wprowadza kryptowalutę Libra. Będzie obsługiwana przez aplikację Calibra
Facebook zaprezentował nową kryptowalutę o nazwie Libra. Wirtualny pieniądz pozwalający początkowo na realizowanie płatności na platformach Messenger i WhatsApp ma się pojawić na rynku w 2020 roku i będzie obsługiwany za pomocą specjalnej aplikacji Calibra. Taką samą nazwę nosi także nowy oddział Facebooka, który będzie się zajmował dostarczaniem usług finansowych. - W przyszłości Calibra zaoferuje coraz więcej mobilnych usług finansowych - zapowiada Mark Zuckerberg, szef Facebooka.
więcej
|
Onet przed "Gazetą Wyborczą" najczęściej cytowanym medium w maju. Wirtualnemedia.pl w czołówce
W maju najczęściej cytowanym medium był serwis Onet, który wyprzedził "Gazetę Wyborczą" i Wirtualną Polskę. Kolejny miesiąc z rzędu w czołówce najbardziej opiniotwórczych portali znalazły się Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
Grupa mediowa HGA Media przekształca się w Iberion. W zarządzie redaktor naczelny Pikio.pl
Grupa HGA Media przechodzi właśnie rebranding. Funkcjonuje pod nową nazwą Grupa Iberion, ma także nowy logotyp i strategię. Prezesem Grupy jest Albert Wójcik, wiceprezesem - Jan Kruś. Do zarządu wszedł również Bogdan Makowski, redaktor naczelny portalu Pikio.pl.
więcej
|
K2 wypłaci 1,2 mln zł dywidendy, Maciej Klepacki w radzie nadzorczej
Maciej Klepacki, członek zarządu Edipresse Polska, został powołany w miejsce Dariusza Ciborskiego do rady nadzorczej agencji marketingu internetowego K2. Jej akcjonariusze zdecydowali, żeby z zeszłorocznego zysku wypłacić w dywidendzie 1,24 mln zł, po 50 groszy na akcję.
więcej
|
Łukasz Kijek w nowym programie ,,Studio Biznes" na Gazeta.pl (wideo)
W środę 19 czerwca na portalu Gazeta.pl (Agora) zadebiutuje program „Studio Biznes". Poprowadzi go Łukasz Kijek, redaktor naczelny Next.Gazeta.pl. Nowe odcinki formatu będą miały premierę co środę o godz. 12.00.
więcej
|
Inea z najszybszym internetem stacjonarnym, Play wygrywa w sieciach mobilnych. Półroczne wyniki PRO Speed Test
Urząd Komunikacji Elektronicznej oraz firma V-Speed podały wyniki najlepszych dostawców internetu po pierwszych sześciu miesiącach funkcjonowania platformy PRO Speed Test. Wśród operatorów stacjonarnych najszybszą sieć oferowała Inea ze średnią prędkością ponad 423 Mb/s. W grupie dostawców mobilnych na czele znalazł się Play z internetem o średniej przepustowości przekraczającej 26 Mb/s.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Nadawcy chcą być partnerami z KRRiT przy projekcie badania mediów
Przedstawiciele nadawców telewizyjnych, radiowych oraz wydawców internetowych nadal chcą współpracować z KRRiT przy tworzeniu jednoźródłowego badania mediów. Podkreślają jednak, że w ramach współpracy z KRRiT chcą być dla urzędu partnerem. - KRRiT nie zdefiniowała założeń i kryteriów oceny projektu, nie stworzyła docelowego planu i harmonogramu działań, nie określiła obszarów mediów i sposobów ich mierzenia - przekazano Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
PKN Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu i kultury
Rośnie odsetek Polaków, którzy uważają, że sponsoring pozytywnie wpływa na rozwój polskiego sportu - pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia. Najbardziej rozpoznawalni sponsorzy to PKN Orlen, adidas, Coca-Cola, Nike, Lotos, Orange i PZU.
więcej
|
|
|
Ryszard Solski o rankingu ZFPR: niektóre agencje deklarują fee income jak Himalaje, ale zysk mają jak Górka Szczęśliwicka
Wśród agencji PR największe honoraria (tzw. fee income) osiągają Partner of Promotion i MSLGroup. W skali roku najwięcej zyskały 38 Group i NBS Communications, a duże spadki zanotowały Genesis PR, Publicis Consultants i Cohn & Wolfe. - Cenną wskazówką byłyby tu dane o rentowności poszczególnych agencji, ale ranking ich nie uwzględnia. Jednak gdyby sprawdzić je w dostępnych publicznie źródłach, to okazałoby się, że niektóre agencje deklarują fee income jak Himalaje, ale zysk mają jak Górka Szczęśliwicka - twierdzi Ryszard Solski, prezes zarządu Solski Communications.
więcej
|
Gremi Media sprzedało agencję ComPress
We wtorek Gremi Media (wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) sprzedało 82,14 proc. akcji agencji public relations ComPress za 420 tys. zł. W poniedziałek głosami Gremi Media zdecydowano jeszcze o zmianie jej nazwy na Thunderbolt i powołaniu nowej rady nadzorczej.
więcej
|
Big Picture odpowiedzialna za komunikację kampanii ,,Trzeźwo Myślę" Carlsberga
Carlsberg Polska wybrał w przetargu agencję Big Picture do obsługi komunikacyjnej swojej akcji edukacyjnej "Trzeźwo myślę".
więcej
|
Partner of Promotion przed MSL Group najwięcej zarabiającą agencją PR, 38 Group z dużym wzrostem (TOP17)
Wśród agencji PR niezmiennie największe honoraria (tzw. fee income) osiągają Partner of Promotion i MSLGroup. W skali roku najwięcej zyskały 38 Group i NBS Communications, a duże spadki zanotowały Genesis PR, Publicis Consultants i Cohn & Wolfe - wynika z raportu ZFPR.
więcej
|
|
|