|
|
|
|
|
|
|
Rynek krytycznie ocenia prace nad nowym badaniem mediów realizowanym przez KRRiT. Przedstawi własny projekt
Wczoraj nadawcy telewizyjni, radiowi i internetowi spotkali się z przedstawicielami IAA, SAR, domów mediowych, marketerów oraz instytutów badawczych. Krytycznie ocenili prace nad jednoźródłowym badaniem mediów, realizowanym przez KRRiT i zespół Telemetria Polska. Zapowiedzieli też, że zaprezentują własną wizję badań oraz ich finansowania.
więcej
|
Roksana Węgiel, Michał Szpak, Maryla Rodowicz i Kombii wśród gwiazd 56. KFPP. ,,Wspaniałe święto polskiej piosenki"
W dniach 14-17 czerwca br. w Opolu odbędzie się 56. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej organizowany przez Telewizję Polską wspólnie z Miastem Opole. Wśród artystów, którzy zaśpiewają na deskach amfiteatru, będą m.in.: Roksana Węgiel, Golec uOrkiestra, Michał Szpak, Dawid Kwiatkowski, Maryla Rodowicz, Kombii, czy Ich Troje.
więcej
|
Prezes UKE szykuje rewolucję na rynku kablowym. ,,Decyzje jedynie utrudniają współpracę"
Prezes UKE chce, aby najwięksi operatorzy telewizji kablowej udostępnili w blokach swoją infrastrukturę konkurencji, co miałoby być korzystniejsze dla klientów. To nie podoba się jednak kablówkom. - Wszelkie regulacje na rynkach, które są otwarte na współpracę są zbędne. Wydane decyzje dotyczą tylko części podmiotów na rynku i w naszej ocenie tę współpracę jedynie utrudniają - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Janusz Kosiński, prezes Inei.
więcej
|
Polsat liderem oglądalności w DVB-T, Metro z największym wzrostem
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w kwietniu br. był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Metro, a najwięcej straciła TVP Rozrywka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja WP: Krzysztof Górski dyrektorem ds. ramówki i zakupów programowych
Na początku czerwca Krzysztof Górski zacznie pracę w Telewizji WP (należącej do Wirtualna Polska Holding) jako dyrektor ds. ramówki i zakupów programowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej był związany m.in. z A+E Networks Poland i Telewizją Puls.
więcej
|
Startują jurorskie castingi do ,,Mam talent! 12". Emisja od września w TVN
Od 4 czerwca do 10 lipca br. odbywać się będą jurorskie castingi do 12. edycji „Mam talent!”, która w TVN będzie emitowana w jesiennej ramówce 2018 roku. Właśnie dobiegł końca etap precastingów.
więcej
|
Grupa Canal+ kupuje luksemburskiego operatora M7 Group
Francuska Grupa Cananl+ (wchodząca w skład Vivendi), do którego należy w Polsce nc+, ogłosiła transakcję kupna operatora M7 Group z Luksemburga. Należy do niego m.in. platforma satelitarna Skylink, działająca na rynkach czeskim i słowackim.
więcej
|
ATM Grupa wypłaci 19,4 mln zł dywidendy. 7,9 mln zł dla Kurzewskich, 3,4 mln zł dla Solorza
Akcjonariusze ATM Grupy zdecydowali, że w czerwcu firma wypłaci 19,389 mln zł dywidendy, po 23 groszy na akcję. Tomasz Kurzewski i Dorota Michalak-Kurzewska dostaną 7,92 mln zł, a Zygmunt Solorz - 3,38 mln zł.
więcej
|
Qczaj ambasadorem Romance TV
Od czerwca funkcję ambasadora Romance TV pełnić będzie Daniel Kuczaj (zwany jako Qczaj) - jeden z najpopularniejszych trenerów fitness w Polsce.
więcej
|
Nagrody Polskiej Rady Biznesu wręczone po raz ósmy
Jerzy Owsiak, Róża Rzeplińska i Igor Klaja to laureaci ósmej edycji Nagrody Polskiej Rady Biznesu. Wyróżnienia wręczono 27 maja na gali w Warszawie.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rynek krytycznie ocenia prace nad nowym badaniem mediów realizowanym przez KRRiT. Przedstawi własny projekt
Wczoraj nadawcy telewizyjni, radiowi i internetowi spotkali się z przedstawicielami IAA, SAR, domów mediowych, marketerów oraz instytutów badawczych. Krytycznie ocenili prace nad jednoźródłowym badaniem mediów, realizowanym przez KRRiT i zespół Telemetria Polska. Zapowiedzieli też, że zaprezentują własną wizję badań oraz ich finansowania.
więcej
|
|
Posłowie PiS pytali o przejęcie Eurozetu przez Agorę i SFS Ventures. ,,Sprawę bada UOKiK i KRRiT"
Grupa posłów PiS w interpelacji do premiera Mateusza Morawieckiego wyraziła „duże zaniepokojenie nabyciem udziałów spółki Eurozet przez Agorę oraz SFS Ventures”. W odpowiedzi zaznaczono, że sprawę bada obecnie UOKiK oraz KRRiT, który ustali udziały połączonych podmiotów w rynku słuchalności programów radiowych, reklamy oraz stopień koncentracji sektora.
więcej
|
|
Jan Pietrzak w PR24: KE to nowotwór do wycięcia, Schetyna - intelektualne zero. Michał Rachoń i szef stacji nie komentują
Grzegorz Schetyna to „intelektualne zero”, a Koalicja Obywatelska - „polityczny nowotwór”, który trzeba wyciąć - tak w Polskim Radiu 24 mówił we wtorek Jan Pietrzak. Prowadzący audycję Michał Rachoń nie zareagował. Reakcji nie ma także ze strony dyrektora PR24. - Nie uważam, żebym mówił za ostro - mówi Pietrzak portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Eska i Radio ZET uzupełniają podium
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Bluerank pokazuje swoje stawki dla specjalistów SEO. Nawet 15 tys. zł miesięcznie
Agencja marketingu internetowego Bluerank podała do publicznej wiadomości widełki wynagrodzeń dla specjalistów zajmujących się SEO. W zależności od rodzaju zatrudnienia i stanowiska, pensje wahają się od 3 do 15 tys. złotych miesięcznie.
więcej
|
PZU reklamuje ubezpieczenie dzieci w czasie wakacji (wideo)
Wystartowała kampanią reklamową ogólnopolska akcja „Wakacje z PZU. Bezpieczne Dziecko”. Akcja ma na celu bezpłatne objęcie ich dzieci polisą od następstw nieszczęśliwych wypadków do końca wakacji szkolnych. Za realizację kampanii odpowiadają firmy marketingowe Red8, Lemon i UM.
więcej
|
Ekstraklasa wypłaciła klubom 155 mln zł od nadawców i sponsorów, najwięcej dla Legii Warszawa i Piasta Gliwice
Spółka zarządzająca piłkarską Lotto Ekstraklasą za zakończony właśnie sezon wypłaciła klubom uczestniczącym w tych rozgrywkach 155 mln zł. Najwięcej, po ponad 15 mln zł, dostały nowy mistrz Polski Piast Gliwice i wicemistrz Legia Warszawa. W przyszłym sezonie, głównie dzięki nowej umowie z nc+ i Telewizją Polską, do podziału będzie minimum 225 mln zł.
więcej
|
Podróżnik Marcin Mossakowski reklamuje kartę do płatności wielowalutowych Pekao
W nowej kampanii reklamowej z cyklu "Bierz życie za rogi" Bank Pekao promuje swoją kartę do płatności wielowalutowych bezpośrednio z konta w złotówkach. Twarzą akcji, przygotowanej we współpracy z McCann i Fullsix Media, jest Marcin Mossakowski, podróżnik i filmowiec.
więcej
|
Value Media obroniło obsługę Adamed Pharma
Dom mediowy Value Media, należący do Group One wygrał przetarg na obsługę mediową firmy farmaceutycznej Adamed Pharma, do której należą takie marki, jak Maxon Active, Urofuraginum, Nervomix, Hialeye. Oznacza to kontynuację dotychczasowej współpracy.
więcej
|
,,Dołącz do generacji Mi" - Bank Millennium reklamuje Millenet w nowej odsłonie (wideo)
Bank Millennium udostępnił w nowej wersji swoją platformę bankowości elektronicznej Millenet. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Dołącz do generacji Mi”.
więcej
|
KNF zgadza się na kupno eurobanku przez Bank Millennium
Komisja Nadzoru Finansowego wydała zgodę na przejęcie przez Bank Millennium 99,787 proc. akcji Euro Banku. To drugi po Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów regulator, który zgodził się na tę transakcję.
więcej
|
,,Metoda na Porannego Głoda" promuje ŚniaDanio (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa serków homogenizowanych ŚniaDanio (produkowanych przez Danone). Obsługą marketingową tych serków zajmują się firmy VMLY&R Poland, K2 Precise i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Daniel Harari dołącza do SalesManago
Daniel Harari dołączył do rady nadzorczej firmy SalesManago Marketing Automation. Będzie ją wspierać m.in. w zakresie marketingu i pozyskiwania klientów.
więcej
|
W warszawskich urzędach wprowadzono zakaz używania przedmiotów z plastiku
Rafał Trzaskowski, prezydent Warszawy wprowadził w stołecznym ratuszu, urzędach dzielnicowych i wszystkich jednostkach organizacyjnych miasta zakaz stosowania jednorazowych talerzy, sztućców, kubeczków, mieszadełek, patyczków, słomek i pojemników na żywność. Dotyczy to również eventów i imprez organizowanych przez miasto.
więcej
|
Dziewczynki uczą się przywództwa w spocie Crédit Agricole
Agencja BETC Paris przygotowała na zlecenie francuskiego Crédit Agricole spot, w którym pokazuje, w jaki sposób sport wpływa na charakter przyszłych liderek w biznesie i organizacjach społecznych.
więcej
|
Lendo Polska debiutuje na rynku z kampanią ,,Twój bezpośrednik kredytowy"
Skandynawska platforma pożyczek online Lendo wchodzi do Polski, rozpoczyna działania wizerunkowe od kampanii „Twój bezpośrednik kredytowy”. Akcję przygotowały dentsu X, Propeller Film i Starcom.
więcej
|
Dziecięce podróże w reklamie kosmetyków pielęgnacyjnych Bambino
Ruszyła kampania reklamowa marki Bambino, promująca serię kosmetyków pielęgnacyjnych dla dzieci. Akcję pod hasłem „Podróże z wyobraźnią” przygotowała agencja Chapter1.
więcej
|
Schulz brand friendly obsługuje w social mediach Polskie Koleje Linowe
Agencja Schulz brand friendly obsługuje od maja dziewięć profili w mediach społecznościowych należących do Polskich Kolei Linowych. Komunikację spaja hasło "Zabierzemy Cię w góry!".
więcej
|
Eliza Firkowska szefową marketingu Finlandia Vodka
Eliza Firkowska dołączyła do zespołu Brown-Forman, jako marketing manager wódki Finlandia. Poprzednio pracowała w zespole Bacardi.
więcej
|
Resort sprawiedliwości chce zatrudnić ekspertów od marketingu i promocji
Departament Funduszu Sprawiedliwości poszukuje ekspertów z zakresu marketingu i promocji, posiadających doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu kampanii społecznych. Chce ich zatrudnić na umowy zlecenia, które będą zawarte do końca listopada tego roku – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mini rozpoczęło globalny przetarg kreatywny
Należąca do koncernu BMW marka motoryzacyjna Mini rozpoczęła przetarg na globalną obsługę reklamową. Brand świętuje w tym roku 60-lecie istnienia.
więcej
|
Steve Blakeman nadzoruje w Mindshare globalną obsługę Nestle
Steve Blakeman, były dyrektor zarządzający OMD Europe dołączył do agencji mediowej Mindshare (GroupM/WPP) i objął stanowisko global media lead odpowiedzialnego za obsługę koncernu Nestle.
więcej
|
FC Liverpool przez kolejne pięć lat z Carlsbergiem
FC Liverpool przedłużył umowę sponsorską z producentem piwa Carlsberg. Przez pięć kolejnych lat Carlsberg będzie oficjalnym piwem angielskiego klubu.
więcej
|
InPost z konkursem na projekt Paczkomatu, pula nagród 25 tys. złotych
Ruszył konkurs na projekt paczkomatu ArtInPost, kierowany do pasjonatów projektowania, grafiki użytkowej i wszystkich amatorów z zacięciem designerskim. Do wygrania nagrody o łącznej wartości 25 tys. zł.
więcej
|
WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"
Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wpływy LPP z e-commerce 47 proc. w górę. Stanowią już 10,5 proc. łącznych przychodów
W I kwartale br. przychody firmy LPP ze sprzedaży internetowej wyniosły 192,2 mln zł, o 46,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Najważniejszą marką producenta, pod względem przychodów i liczby sklepów, pozostaje Reserved.
więcej
|
Bluerank pokazuje swoje stawki dla specjalistów SEO. Nawet 15 tys. zł miesięcznie
Agencja marketingu internetowego Bluerank podała do publicznej wiadomości widełki wynagrodzeń dla specjalistów zajmujących się SEO. W zależności od rodzaju zatrudnienia i stanowiska, pensje wahają się od 3 do 15 tys. złotych miesięcznie.
więcej
|
Legimi chce sprzedać obligacje za 400 tys. zł, oferuje 12 proc. odsetek
Firma Legimi, zarządzająca platformą z abonamentowym dostępem do e-booków i audiobooków, planuje sprzedaż trzyletnie obligacje o łącznej wartości nominalnej 400 tys. zł. Oferuje oprocentowanie wynoszące 12 proc.
więcej
|
Telewizja WP: Krzysztof Górski dyrektorem ds. ramówki i zakupów programowych
Na początku czerwca Krzysztof Górski zacznie pracę w Telewizji WP (należącej do Wirtualna Polska Holding) jako dyrektor ds. ramówki i zakupów programowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej był związany m.in. z A+E Networks Poland i Telewizją Puls.
więcej
|
Jaki: prokuratura weźmie się za Sok z Buraka, to nielegalne finansowanie kampanii wyborczej
Ustępujący wiceminister sprawiedliwości Patryk Jaki stwierdził, że prokuratura „naprawdę się weźmie” za profile w mediach społecznościowych takie jak Sok z Buraka. - To jest nielegalne finansowanie kampanii wyborczej. Trzeba też pokazać twarze tych ludzi, którzy odpowiadają za Facebooka - ocenił.
więcej
|
Sympatia.pl zachęca do adopcji psów ze schroniska w akcji #miłośćSZCZEKA
Portal randkowy Sympatia.pl (Ringier Axel Springer Polska) organizuje akcję poszukiwania domu dla psów ze schroniska „Na Paluchu”. W serwisie pojawiły się profile czworonogów, które szukają nowego domu.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Rynek krytycznie ocenia prace nad nowym badaniem mediów realizowanym przez KRRiT. Przedstawi własny projekt
Wczoraj nadawcy telewizyjni, radiowi i internetowi spotkali się z przedstawicielami IAA, SAR, domów mediowych, marketerów oraz instytutów badawczych. Krytycznie ocenili prace nad jednoźródłowym badaniem mediów, realizowanym przez KRRiT i zespół Telemetria Polska. Zapowiedzieli też, że zaprezentują własną wizję badań oraz ich finansowania.
więcej
|
Polscy gracze wydają więcej na gry mobile niż na konsole i PC
Polski rynek gier jest wart aktualnie 541,5 mln dolarów, z czego 40 proc. tej kwoty (216,2 mln dol.) stanowią wydatki na gry mobilne na smartfony i tablety - pokazuje badanie Newzoo i Wargaming. Z kolei z zestawienia agencji Spicy Mobile wynika, że największą popularnością w sieci cieszą się gry rekreacyjne i łamigłówki.
więcej
|
Polacy chcą utrzymywać relacje z sąsiadami (infografika)
W Polsce istnieją relacje sąsiedzkie, a ludzie czują potrzebę nawiązywania kontaktów z osobami mieszkającymi nieopodal. Ich charakter jest jednak zupełnie inny niż dawniej. 93 proc. Polaków deklaruje, że potrzebne jest utrzymywanie relacji z sąsiadami, a 82 proc. twierdzi, że w ogóle nie kłóci się z sąsiadami. Tylko 6 proc. przyznaje, że nie ma ani jednego zaprzyjaźnionego sąsiada - wynika z badania Centrum Badań Społecznych Fundacji UAM w Poznaniu.
więcej
|
|
|