|
|
|
|
|
|
|
Serial ,,Pod powierzchnią 2" od 17 czerwca w player.pl, dopiero jesienią w TVN
W poniedziałek, 17 czerwca br. w serwisie player.pl przedpremierowo zadebiutuje pierwszy odcinek drugiego sezonu „Pod powierzchnią” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Kolejne odcinki będą udostępniane co tydzień, a premiera serialu w TVN planowana jest na jesień.
więcej
|
Polsat SuperHit Festiwal oglądało 2.24 mln widzów. Hitem kabarety
Piątą edycję Polsat SuperHit Festiwalu oglądało średnio 2,24 mln widzów, o 260 tys. mniej niż zeszłoroczną odsłonę widowiska. Polsat w czasie transmisji imprezy był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 20,74 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Stulecie Winnych" miało o 810 tys. widzów więcej niż ,,Wojenne dziewczyny". TVP1 zdecydowanym liderem
Nowy historyczny serial „Stulecie Winnych” oglądało średnio 2,83 mln osób, o 810 tys. tys. widzów więcej niż drugą edycję „Wojennych dziewczyn” pokazywanych rok temu w tym paśmie. Produkcja dała TVP1 pozycję zdecydowanego lidera całego rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 8,51 mln zł.
więcej
|
Cyfrowy Polsat chce wypłacić rekordową dywidendę, 340 mln zł dla Zygmunta Solorza
Zarząd Cyfrowego Polsatu zaproponował, żeby firma w br. wypłaciła akcjonariuszom 594,78 mln zł dywidendy, po 93 grosze za akcję, przeznaczając na to cały zeszłoroczny zysk netto plus 106,26 mln zł z kapitału zapasowego. Dywidenda zostanie podzielona na dwie transze: po 48 groszy na akcję w lipcu, a po 43 grosze w październiku.
więcej
|
38 proc. Polaków nie wierzy informacjom i publicystyce w TVP, Polsat najbardziej wiarygodny
Programy informacyjne i publicystyczne TVP za niewiarygodne uznaje 38 proc. Polaków, w przypadku TVN jest to 29 proc., a w przypadku Polsatu - 19 proc. 56 proc. respondentów uważa, że większość mediów nie jest bezstronna.
więcej
|
1,87 mln widzów ,,To był rok!". Duży wzrost oglądalności w nowym paśmie
Nowy program „To był rok!” oglądało średnio 1,87 mln osób. Pierwsze dwa odcinki cyklu pokazane w piątkowe wieczory oglądało 1,48 mln widzów, a widownia ośmiu wyemitowanych w niedzielny wieczór wyniosła 1,97 mln osób. Produkcja dała TVP1 pozycję wicelidera całego rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 5,13 mln zł.
więcej
|
7,25 mln osób oglądało w telewizji ogłoszenie wyników wyborów. Najwięcej w Polsacie i TVP1
Ponad 7 mln widzów oglądało w niedzielę wieczorem ogłoszenie sondażowych wyników wyborów do Parlamentu Europejskiego. Spośród poszczególnych stacji najwięcej widzów program poświęcony wyborom śledziło w Polsacie i TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Znamy laureatów festiwalu "Dwa Teatry - Sopot 2019"
W Trójmieście zakończył się festiwal „Dwa Teatry”. Grand Prix w kategorii słuchowiska radiowego otrzymała „Wielka improwizacja” w reżyserii Janusza Zaorskiego, najlepszym spektaklem telewizyjnym zostało „Wesele”, wyreżyserowane przez Wawrzyńca Kostrzewskiego. Nagrodzono też m.in. Jana Marię Tomaszewskiego, doradcę zarządu TVP do spraw Teatru Telewizji.
więcej
|
Polsat liderem, TVP2 wyprzedziła TVP1 i TVN. ,,M jak miłość" hitem
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale TVP2: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”, a także dziennik TVN „Fakty”. Wśród stacji liderem był Polsat, a z czwartego na drugie miejsce awansowała Dwójka - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowa seria ,,Planety" w BBC Earth
W poniedziałek, 17 czerwca BBC Earth rozpocznie emisję nowego edukacyjnego cyklu „Planety”. Gospodarzem programu jest prof. Briana Coxa.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KRRiT uruchomiła rekrutację do pilotażowego badania mediów
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uruchomiła rekrutację do pilotażowego badania konsumpcji mediów nad którym pracuje od kwietnia 2018 roku. Pilotaż oparto o panel liczący 400-500 osób w gospodarstwach domowych.
więcej
|
|
Elżbieta Kruk wybrana do Parlamentu Europejskiego. Czabański: chciałbym, żeby pozostała w Radzie Mediów Narodowych
Członkini Rady Mediów Narodowych Elżbieta Kruk być może zachowa tę funkcję po objęciu mandatu europosła, która uzyskała w niedzielnych wyborach - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. - Nie wykluczamy, że pani Kruk nie zrezygnuje z pracy w Radzie. Szukamy takich rozwiązań, wkrótce wypowiedzą się prawnicy - mówi nam przewodniczący RMN Krzysztof Czabański.
więcej
|
|
Ruszyła internetowa zbiórka na nowe studio Radia Wnet. Skowroński: potrzebujemy ponad 150 tys. zł
Zaczęła się internetowa zbiórka Radia Wnet na nowe studio. - Potrzebujemy ponad 150 tys. zł, ale dla naszych słuchaczy taka „zrzutka” to nie nowość. Od dziesięciu lat pomagają nam w rozbudowywaniu radia - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Skowroński, szef rozgłośni.
więcej
|
|
Znamy laureatów festiwalu "Dwa Teatry - Sopot 2019"
W Trójmieście zakończył się festiwal „Dwa Teatry”. Grand Prix w kategorii słuchowiska radiowego otrzymała „Wielka improwizacja” w reżyserii Janusza Zaorskiego, najlepszym spektaklem telewizyjnym zostało „Wesele”, wyreżyserowane przez Wawrzyńca Kostrzewskiego. Nagrodzono też m.in. Jana Marię Tomaszewskiego, doradcę zarządu TVP do spraw Teatru Telewizji.
więcej
|
|
KRRiT udostępnia kolejne wolne częstotliwości
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji po raz kolejny opublikowała listę wolnych częstotliwości, którą uzupełniła o kolejne dwie lokalizacje. Zainteresowane nadawaniem podmioty mogą się ubiegać o zgodę na rozpowszechnianie lub rozszerzenie programu w Strzegomiu oraz we Włocławku.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Poznaniu. Złote Przeboje na podium
Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajmuje Eska. Na podium znajdują się jeszcze RMF FM i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Finał Antyfestu Antyradia 2019 z udziałem Nocnego Kochanka w Zabrzu
W piątek, 7 czerwca w Zabrzu odbędzie się finał Antyfestu Antyradia 2019. Gościem specjalnym wieczoru będzie Nocny Kochanek.
więcej
|
|
|
|
Freelancerzy zarabiają słabo, pracują głównie dla mikrofirm
Freelancerzy pracują w Polsce najczęściej jako specjaliści ds. social media, copywriterzy i graficy. Niemal połowa tych specjalistów zarabia miesięcznie do tysiąca złotych. Zleceniodawcami "wolnych strzelców" w znakomitej większości są małe firmy - pokazuje badanie Useme.
więcej
|
PGE ruszyła z przetargiem na obsługę reklamową
PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg na wybór agencji reklamowych, które zajmą się jej obsługą w zakresie ATL i BTL. Będzie z nimi pracować dwa lata.
więcej
|
Mariusz Pitura w jury World Independent Advertising Awards
Mariusz Pitura został przewodniczącym składu jurorskiego na Festiwalu World Independent Advertising Awards (WINA). Kierowany przez niego zespół oceni prace w kategorii Better Word.
więcej
|
Dyskonty wygrywają walkę o klienta markami własnymi
Rosną udziały dużych sieci handlowych w wydatkach na marki własne. W przypadku sklepów Aldi i Lid stanowią już ponad 50 proc. - pokazuje badanie GfK.
więcej
|
Clear Channel wygrał przetarg na meble miejskie w Paryżu
Spółka Clear Channel Outdoor wygrała przetarg na tzw. meble miejskie w Paryżu. Będzie wykorzystywać zainstalowane na nich nośniki reklamowe do kampanii swoich klientów. Umowa obowiązuje do 2024 roku.
więcej
|
Jakub Bielak ambasadorem marki Navitel
Dziennikarz i prezenter TVN Turbo Jakub Bielak został ambasadorem marki urządzeń do nawigacji samochodowej Navitel. Umowę podpisano na trzy lata.
więcej
|
PwC z kampanią rekrutacyjną ,,People Story"
29 maja ruszy cykl "People Story" w którym firma rekrutacyjna PwC pokaże zawodową codzienność swoich konsultantów i managerów. Akcję realizują Kamila Goryszewska, prowadząca podcasty oraz vloger Adrian Kilar.
więcej
|
Czekolady premium Wawel w nowej odsłonie
Producent słodyczy Wawel wprowadza dwa nowe warianty czekolad premium: Gorzka z cząstkami miętowymi 70% cocoa i Gorzka z drobinkami kawy i ziarna kakaowego 70% cocoa. Uzupełniają one portfolio złożone z marek czekolad: Gorzka Extra 90% cocoa, Gorzka Klasyczna 70% cocoa i Gorzka ze skórką pomarańczy 70% cocoa.
więcej
|
WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"
Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
W tym tygodniu zapadnie ostateczna decyzja czy Ruch przetrwa
W środę, 29 maja br. ma zapaść decyzja sądu dotycząca układów w Ruchu - jeśli zatwierdzi on dwa postępowania układowe, PKN Orlen po przejęciu kolportera prasy od Alior Banku - stanie się właścicielem będącej na skraju bankructwa spółki.
więcej
|
Związkowcy w Agorze przeciw podwyżce dla rady nadzorczej. ,,Trwają zwolnienia, ciągle słyszymy: nie ma pieniędzy"
Władzie działającego w Agorze i Inforadiu związku zawodowego NSZZ „Solidarność” mocno skrytykowały plan znaczącego podwyższenia wynagrodzenia członkom rady nadzorczej Agory. - Nasza komisja działa niespełna 8 lat, negocjowaliśmy warunki 5 zwolnień zbiorowych, co daje średnią na półtora roku. Ci, którzy zachowali pracę, musieli się godzić na cięcia wynagrodzeń i honorariów, nieodpłatne przejmowanie dodatkowych obowiązków po zwolnionych, ogólne pogarszanie warunków pracy, na każdym kroku słysząc „spółka nie ma pieniędzy” - opisują.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" z kolejną ,,Czarną księgą" - o pedofilii w polskim Kościele
We wtorek, 28 maja do „Gazety Wyborczej” (Agora) zostanie dołączona „Czarna księga pedofilii w polskim Kościele”. Magazyn liczy 24 strony. Za jego przygotowanie odpowiada Marcin Kącki.
więcej
|
,,National Geographic Polska" liderem sprzedaży w I kwartale, ,,Podróże" na plusie
Liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników podróżniczych w pierwszym kwartale br. był „National Geographic Polska”, który jednak odnotował największy spadek w zestawieniu. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Podróże” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Żarty z jedynki ,,Gazety Wyborczej" o zwycięstwie wyborczym PiS ,,o włos" nad KE
Opisując sondażowe wyniki wyborów do Parlamentu Europejskiego, „Gazeta Wyborcza” stwierdziła na pierwszej stronie, że „PiS wygrywa o włos”. Żartowało z tego wielu dziennikarzy, zwłaszcza że ostatecznie przewaga partii rządzącej nad KE okazała się dużo wyższa.
więcej
|
|
|
Serial ,,Pod powierzchnią 2" od 17 czerwca w player.pl, dopiero jesienią w TVN
W poniedziałek, 17 czerwca br. w serwisie player.pl przedpremierowo zadebiutuje pierwszy odcinek drugiego sezonu „Pod powierzchnią” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Kolejne odcinki będą udostępniane co tydzień, a premiera serialu w TVN planowana jest na jesień.
więcej
|
Wirtualna Polska: rada nadzorcza ustali pensje zarządu i zdecyduje o wydatkach zadłużających spółkę powyżej 3,5x EBITDA
W Krajowym Rejestrze Sądowym zarejestrowano przyjęte niedawno zmiany w statucie Wirtualnej Polski, zgodnie z którymi rada nadzorcza uzyskała dodatkowe uprawnienia: ustalenie wynagrodzeń zarządu oraz wyrażanie zgody na transakcje powodujące wzrost zadłużenia spółki powyżej 3,5-krotności rocznego zysku EBITDA.
więcej
|
Freelancerzy zarabiają słabo, pracują głównie dla mikrofirm
Freelancerzy pracują w Polsce najczęściej jako specjaliści ds. social media, copywriterzy i graficy. Niemal połowa tych specjalistów zarabia miesięcznie do tysiąca złotych. Zleceniodawcami "wolnych strzelców" w znakomitej większości są małe firmy - pokazuje badanie Useme.
więcej
|
Najtańsze zakupy zrobimy w Auchan, najdroższe na Frisco.pl
Średnia wartość koszyka zakupowego z najpopularniejszymi produktami w sieci Auchan wynosi 210,32 zł, a w sklepie internetowym Frisco.pl 245, 59 zł - pokazuje badanie ASM Sales Force Agency.
więcej
|
Tidal partnerem Orange Warsaw Festival, w konkursie do wygrania pięć karnetów na wydarzenie
Platforma muzyczna Tidal dołączyła do partnerów tegorocznej edycji Orange Warsaw Festival. Użytkownikom zaoferuje specjalną listę przebojów festiwalu oraz konkurs, w którym można wygrać pięć karnetów na wydarzenie.
więcej
|
Jak wykorzystać potencjał danych online i offline do optymalizacji działań mediowych?
Połączenie danych z dwóch światów i ich odpowiednie wykorzystanie w kampanii umożliwiło Orange Polska zwiększenie liczby potencjalnych klientów o 86% przy jednoczesnym obniżeniu wydatków mediowych o 33%. Przeczytaj jak wyglądała wielowymiarowa i kompleksowa współpraca analityczno-mediowa Zespołu Orange Polska i specjalistów z WitBee.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wynik PiS niedoszacowany. ,,Nie jesteśmy zadowoleni z dokładności wyników wyborów"
Największe poparcie w wyborach do Parlamentu Europejskiego zdobyło Prawo i Sprawiedliwość, w dalszej kolejności Koalicja Europejska, Wiosna i Konfederacja. Okazało się jednak, że wyniki wyborów odbiegają nie tylko od sondaży przedwyborczych, ale i badania exit poll. Eksperci z instytutów badawczych tłumaczą, że te różnice zawsze będą, bo nie są to badania ze sobą porównywalne, głównie ze względu na odmienne metody, warunki i czas realizacji badań. - Nie jesteśmy zadowoleni z dokładności szacowania wyników wyborów na podstawie zrealizowanego w dniu wyborów badania exit poll - przyznaje Paweł Predko, operations director z instytutu Ipsos.
więcej
|
KRRiT uruchomiła rekrutację do pilotażowego badania mediów
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uruchomiła rekrutację do pilotażowego badania konsumpcji mediów nad którym pracuje od kwietnia 2018 roku. Pilotaż oparto o panel liczący 400-500 osób w gospodarstwach domowych.
więcej
|
|
|