Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 24 Maja 2019
 
 
 
Dynamiczne wstawianie reklam w telewizji linearnej już się odbywa. Szef KRRiT: "To może być rewolucja"
 
Rynek nadawców, operatorów i platform internetowych rozpoczyna dyskusję na temat DAI (Dynamic Ad Insertion) - dynamicznego wstawiania reklam. Takie rozwiązanie testuje już Wirtualna Polska w Telewizji WP. Nadawcy linearni są pozytywnie nastawieni do pomysłu, ale czekają na regulacje. - Jeżeli uda się wykorzystać w pełni potencjał tego rozwiązania, może to być rewolucja - uważa Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT. więcej
 
 
CMWP SDP krytykuje zaliczenie wPolityce.pl do serwisów z "śmieciowymi" newsami. Karnowski: atakują, bo jesteśmy uczciwi
 
Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP odniosło się do raportu badaczy Uniwersytetu Oksfordzkiego w sprawie „śmieciowych” informacji (ang. junk news). Wśród portali, które je udostępniają z Polski znalazło się m.in. wPolityce.pl oraz Pikio.pl. Organizacja broni wPolityce.pl i zwraca uwagę na „ideologiczny charakter wyników badań”. - Dlaczego nasza redakcja jest tak bardzo na celowniku systemu? Bo jesteśmy uczciwi, nie da się nas kupić ani zastraszyć - skomentował Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii ds. redakcyjnych. więcej
 
 
Rośnie liczba próśb polskich władz do Facebooka o udostępnienie danych. Ponad połowa wniosków przyjęta
 
W okresie od lipca do końca grudnia 2018 roku polskie instytucje państwowe skierowały do Facebooka ponad 1,9 tys. próśb o ujawnienie danych na temat konkretnych kont i użytkowników. To więcej w porównaniu z wcześniejszym półroczem. Serwis przychylił się do 52 proc. otrzymanych wniosków. więcej
 
 
RadioZET.pl przed RMF24.pl na czele serwisów radiowych, mocno w górę ChilliZET.pl (TOP10)
 
Wśród serwisów stacji i nadawców radiowych zdecydowanie najwięcej użytkowników i odsłon notują RadioZET.pl, RMF24.pl i Eska.pl, a w czołówce internautów na najdłużej przyciąga RMFon.pl. Relatywnie największy wzrost odwiedzalności osiągnęło ChilliZET.pl, natomiast zmalał zasięg portalu Polskiego Radia. więcej
 
 
Zaangażowanie marek w muzykę poprawia ich wizerunek
 
Polacy cenią marki angażujące się w projekty związane z muzyką. Chętniej kupują także produkty marek wspierających muzyków, festiwale i młode talenty - pokazuje badanie Havas Media Group i Universal Music Polska. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP coraz gorzej oceniana, RMF FM i Radio ZET lepiej niż Polskie Radio. Co sądzą o nich zwolennicy PiS, PO i Kukiz '15? więcej
 
Dokument Sekielskich odwrócił ścieżkę dystrybucji filmu. ,,Dyrektor programowy za chwilę zmieni się w algorytm" więcej
 
Jake Vision łączy się z firmą Doroty Kośmickiej-Gacke. Razem chcą produkować seriale premium i filmy więcej
 
Koniec współpracy Google z Huawei. ,,Może tak samo uderzyć w USA jak w chińską markę" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
E-commerce Business Data Scientist / Analityk Danych Biznesu E-commerce Agora
(Młodszy) Specjalista ds. Realizacji Sprzedaży Specjalnej Online TVN
Specjalista SEO Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Digital Marketing Sprzedaż subskrypcji cyfrowych Polityka
Product Manager, Newsweek & Forbes Ringier Axel Springer Media
Dziennikarz TVN
Grafik / Fotoedytor TVN
Inżynier Wozu Transmisyjnego EKSTRAKLASA LIVE PARK
Publisher Development Manager Grupa ZPR Media
Freelance Promo Producer Viacom International Media Networks
Analityk Gemius
SENIOR ACCOUNT EXECUTIVE Hill+Knowlton Strategies Poland
Event Manager El Padre
Reżyser /Realizator B3 Films
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Dynamiczne wstawianie reklam w telewizji linearnej już się odbywa. Szef KRRiT: "To może być rewolucja"

Rynek nadawców, operatorów i platform internetowych rozpoczyna dyskusję na temat DAI (Dynamic Ad Insertion) - dynamicznego wstawiania reklam. Takie rozwiązanie testuje już Wirtualna Polska w Telewizji WP. Nadawcy linearni są pozytywnie nastawieni do pomysłu, ale czekają na regulacje. - Jeżeli uda się wykorzystać w pełni potencjał tego rozwiązania, może to być rewolucja - uważa Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT. więcej

,,W rytmie serca" straciło 370 tys. widzów. 20,35 mln zł z reklam

Czwarty sezon „W rytmie serca” oglądało średnio 1,83 mln widzów, o 370 tys. widzów mniej niż druga odsłona produkcji pokazywana rok temu. Produkcja dała Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 20,35 mln zł. więcej

1,2 mln widzów programu ,,Agent - Gwiazdy 4". TVN liderem w 16-49

Czwarty sezon programu „Agent - Gwiazdy” oglądało średnio 1,19 mln widzów, tyle samo ile śledziło drugą edycję pokazywaną rok temu. TVN w czasie nadawania reality-show był drugi w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwszy w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 21,11 mln zł. więcej

Finał Ligi Mistrzów i Mega Hit najdroższe w Polsacie w czerwcu

Reklamodawcy Polsatu w czerwcu najwięcej zapłacą za emisję spotów przy finałowym meczu Ligi Mistrzów, w paśmie filmowym Mega Hit i prognozie pogody. więcej

Michał Lorenc stworzył muzykę do ,,Zasady przyjemności" (zobacz czołówkę serialu)

Twórcą muzyki do nowego serialu kryminalnego Canal+ „Zasada przyjemności” jest Michał Lorenc. Właśnie udostępniona została czołówka produkcji. Premiera serialu odbędzie się w niedzielę, 9 czerwca 2019 roku. więcej

Zuzanna Falzmann będzie prowadzić ,,Wiadomości"? TVP dementuje

Onet podał, że obecna korespondentka Telewizji Polskiej w USA Zuzanna Falzmann po powrocie do Polski ma prowadzić „Wiadomości”. - Dementujemy tę informację - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Gajewski, wicedyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. więcej

TVP Sport pokaże mistrzostwa Europy piłkarzy U-21

Tegoroczne mistrzostwa Europy piłkarzy do lat 21 będą transmitowane w TVP Sport. Turniej będzie rozgrywany od 16 do 30 czerwca, wystąpi w nim reprezentacja Polski. więcej

Olechowski: TVN24 nadal nieudolnie kopiuje nowe studio TVP Info. ,,Od 7 lat tak kopiujemy, od siebie"

Dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Jarosław Olechowski kolejny raz zarzucił TVN24 kopiowanie rozwiązań z nowego studia TVP Info, zaznaczając, że konkurent robi to „dość nieudolnie”. - Trudno jest skopiować coś, co wymyśliło się samemu i robi od 7 lat - skomentował Maciej Słomczyński, szef projektów specjalnych w TVN24. więcej

Nowy projekt ,,Studio winda" w ,,Dzień dobry TVN". Diego i Pablo gospodarzami (wideo)

Program „Dzień Dobry TVN” wystartował z nowym cotygodniowym projektem „Studio winda”. Jego gospodarzami są Diego i Pablo - prezenterzy z akademickiego Radia Kampus. więcej

Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna

Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
RadioZET.pl przed RMF24.pl na czele serwisów radiowych, mocno w górę ChilliZET.pl (TOP10)

Wśród serwisów stacji i nadawców radiowych zdecydowanie najwięcej użytkowników i odsłon notują RadioZET.pl, RMF24.pl i Eska.pl, a w czołówce internautów na najdłużej przyciąga RMFon.pl. Relatywnie największy wzrost odwiedzalności osiągnęło ChilliZET.pl, natomiast zmalał zasięg portalu Polskiego Radia. więcej

 
Złote Przeboje z nową aplikacją mobilną

Radio Złote Przeboje wprowadziło do sklepów AppStore i Google Play swoją najnowszą aplikację mobilną. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Krakowie. TOK FM awansowało na podium

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie okresie od listopada 2018 roku do kwietnia 2019 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Dynamiczne wstawianie reklam w telewizji linearnej już się odbywa. Szef KRRiT: "To może być rewolucja"

Rynek nadawców, operatorów i platform internetowych rozpoczyna dyskusję na temat DAI (Dynamic Ad Insertion) - dynamicznego wstawiania reklam. Takie rozwiązanie testuje już Wirtualna Polska w Telewizji WP. Nadawcy linearni są pozytywnie nastawieni do pomysłu, ale czekają na regulacje. - Jeżeli uda się wykorzystać w pełni potencjał tego rozwiązania, może to być rewolucja - uważa Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT. więcej

Zaangażowanie marek w muzykę poprawia ich wizerunek

Polacy cenią marki angażujące się w projekty związane z muzyką. Chętniej kupują także produkty marek wspierających muzyków, festiwale i młode talenty - pokazuje badanie Havas Media Group i Universal Music Polska. więcej

Bank Gospodarstwa Krajowego w przetargu wybiera domy mediowe do rocznej współpracy

Bank Gospodarstwa Krajowego rozpoczął przetarg dotyczący pośrednictwa w zakupie powierzchni reklamowej i czasu antenowego. Może wybrać w nim dwa domy mediowe. Z każdym z nich zawrze umowę na rok powierzając 1,5 mln zł budżetu brutto - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. więcej

Tauron wybiera agencję do marketingu internetowego za 4 mln zł

Spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła przetarg na przygotowywanie, prowadzenie i monitorowanie efektów kampanii reklamowych w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować przez rok. Wartość budżetu wynosi 4 mln zł netto. więcej

Grupa K2 z 27,7 mln zł wpływów i 257 tys. zł straty netto w br. W dół agencja K2, w górę pion mediowy

W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa K2 zanotowała 27,7 mln zł przychodów sprzedażowych (10,4 proc. więcej niż rok wcześniej) i 257 tys. zł straty netto (wobec 105 tys. zł zysku netto przed rokiem. Pogorszyły się wyniki agencji K2, natomiast wzrosły w przypadku pionu mediowego obejmującego głównie K2 Precise. więcej

Finał Ligi Mistrzów i Mega Hit najdroższe w Polsacie w czerwcu

Reklamodawcy Polsatu w czerwcu najwięcej zapłacą za emisję spotów przy finałowym meczu Ligi Mistrzów, w paśmie filmowym Mega Hit i prognozie pogody. więcej

KER: reklama okładki tygodnika ,,Nie" znieważa pamięć ofiar Holokaustu

Promowana na Facebooku okładka tygodnika „Nie” (Urma sp. z o.o.), na której zamieszczono zdjęcie dzika, a odstrzał tych zwierząt porównano do zagłady Żydów podczas II wojny światowej znieważa pamięć ofiar Holokaustu – orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej

Radosław Kotarski na meczu tenisa promuje pożyczkę w Banku Millennium (wideo)

W nowej kampanii Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego reklamowana jest pożyczka gotówkowa. Akcję przygotowały firmy marketingowe Change Serviceplan, Initiative Media Warszawa i Carat Poland. więcej

BMW żegna w spocie prezesa Daimlera, który przechodzi na emeryturę

Marka BMW przygotowała reklamę, której bohaterem jest Dieter Zetsche, wieloletni prezesa Daimlera (do którego należy marka Mercedes-Benz). W spocie sugeruje, że menadżer może teraz jeździć samochodem konkurencji. więcej

Kasia Wolska, Maja Włoszczowska, Miejski Drwal i Warszawski Biegacz promują Powerade (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa napojów izotonicznych Powerade (produkowanych przez Coca-Cola Poland Services), w której występują kolarka górska Maja Włoszczowska, trenerka fitness Kasia Wolska oraz autorzy blogów Miejski Drwal i Warszawski Biegacz. więcej

Gdańsk zainstalował w marinie pływający kosz na odpady

W gdańskiej marinie zaczął pływać Seabin, specjalny kosz mogący zebrać jednorazowo nawet 20 kilogramów odpadów z morza. Tak Gdańsk chce walczyć z rosnącym problemem plastiku. więcej

Warszawa świętuje 30-lecie wyborów spotem ,,Wolność - kocham i rozumiem"

Miasto Warszawa z okazji 30-lecia częściowo wolnych wyborów 4 czerwca 1989 roku przygotowało nową wersję piosenki "Wolność" Chłopców z Placu Broni. W spocie z ujęciami stolicy i tańczących mieszkańców śpiewa wokalistka Bovska. więcej

Anwil będzie sponsorem generalnym żużlowej reprezentacji Polski

Anwil (należący do Orlenu) i firma One Sport, reprezentująca żużlową reprezentację Polski, podpisały list intencyjny. Na jej mocy włocławska spółka wyraziła gotowość do sponsorowania do końca tego roku narodowej reprezentacji żużlowców. więcej

100 dronów naśladowało ruchy węża w reklamie Peugeot

26 maja ruszy globalna kampania reklamowa modelu Peugeot 508SW, przygotowana przez agencję BETC. Do reklamowego spotu wykorzystano 100 dronów, które ułożyły się w niezwykłą, latającą kompozycję, naśladującą w powietrzu ruchy węża. więcej

3M z digitalową kampanią ,,Bo każda historia potrzebuje dobrego wykończenia"

Marka produktów przemysłowych 3M Scotch-Brite wystartowała z pierwszą w Polsce internetową kampanią reklamową „Bo każda historia potrzebuje dobrego wykończenia”. Przygotowano ją we współpracy z VMLY&R. więcej

Ed Sheeran wystąpi w reklamie ketchupu Heinz, którą sam wymyślił

Ed Sheeran będzie reklamować ketchup Heinz. To ulubiony produkt muzyka. Spot, w którym się pojawi wymyślił sam, a marka zdecydowała się na współpracę z nim po tym, jak zaproponował jej to kilka tygodni temu swoim wpisem w social mediach. więcej

Łomża reklamuje piwo bezalkoholowe z agencją Streetcom

Ruszyła kampania reklamowa piwa Łomża 0,0% (Van Pur). Działania opierają się na współpracy z influencerami i samplingu napoju. Akcję pod hasłem „Kto powiedział, że prawdziwe piwo musi mieć alkohol?” przygotowała agencja Streetcom. więcej

Teka zmienia identyfikację wizualną

Producent sprzętu kuchennego Teka wdraża nową identyfikację wizualną, w tym logo. więcej

WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"

Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
CMWP SDP krytykuje zaliczenie wPolityce.pl do serwisów z "śmieciowymi" newsami. Karnowski: atakują, bo jesteśmy uczciwi

Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP odniosło się do raportu badaczy Uniwersytetu Oksfordzkiego w sprawie „śmieciowych” informacji (ang. junk news). Wśród portali, które je udostępniają z Polski znalazło się m.in. wPolityce.pl oraz Pikio.pl. Organizacja broni wPolityce.pl i zwraca uwagę na „ideologiczny charakter wyników badań”. - Dlaczego nasza redakcja jest tak bardzo na celowniku systemu? Bo jesteśmy uczciwi, nie da się nas kupić ani zastraszyć - skomentował Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii ds. redakcyjnych. więcej

,,Gazeta Wyborcza" ujawniła miejsce zamieszkania prezes TK. Pereira: ,,Przekroczenie granic". Imielski: ,,Zdjęcie mamy legalnie"

„Gazeta Wyborcza” (Agora) naruszyła prywatność prezes Trybunału Konstytucyjnego Julii Przyłębskiej, opisując i pokazując na zdjęciu, gdzie mieszka - ocenił Samuel Pereira z TVP.Info. - Nie komentujemy twitterowych wpisów pracowników publicznej telewizji - mówi nam Roman Imielski, szef działu Kraj w „GW”. więcej

W siedzibie Agory wręczono ,,europejskie Pulitzery" w pięciu kategoriach

Międzynarodowe jury przyznało nagrody European Press Prize nazywane „europejskimi Pulitzerami”. Gala wręczenia nagród odbyła się w siedzibie „Gazety Wyborczej” (Agora) w Warszawie. więcej

KER: reklama okładki tygodnika ,,Nie" znieważa pamięć ofiar Holokaustu

Promowana na Facebooku okładka tygodnika „Nie” (Urma sp. z o.o.), na której zamieszczono zdjęcie dzika, a odstrzał tych zwierząt porównano do zagłady Żydów podczas II wojny światowej znieważa pamięć ofiar Holokaustu – orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej

Sąd prawomocnie oddalił pozew PWPW - ,,Gazeta Wyborcza" nie musi przepraszać za tekst o mszy w intencji zarządu

Sąd Apelacyjny w Warszawie w czwartek prawomocnie oddalił pozew Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych, która domagała się przeprosin od Agory za tekst w „Gazecie Wyborczej” o mszy w intencji zarządu firmy. Sędzia uznał, że publikację uzasadniał słuszny interes społeczny. więcej

Szczygieł, Masłowska, Bieńczyk, Marat i Twardoch wśród nominowanych do Nagrody Nike

W czwartek na Warszawskich Targach Książki ogłoszono 20 nominacji do literackiej Nagrody Nike. Wśród kandydatów do nagrody są m.in. Mariusz Szczygieł, Marek Bieńczyk, Emil Marat i Szczepan Twardoch. więcej

,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w I kwartale, tylko ,,Auto Świat Poradnik" na plusie

W pierwszym kwartale br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera umocnił się magazyn „Auto-Moto” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Magazyn ,,Kocham Ogród" z nowym layoutem

Od numeru majowego magazyn „Kocham Ogród” (Burda Media Polska) ma zmienioną szatę graficzną i nowe działy. Layout ma być nowocześniejszy, a zawartość pisma bardziej merytoryczna. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Rośnie liczba próśb polskich władz do Facebooka o udostępnienie danych. Ponad połowa wniosków przyjęta

W okresie od lipca do końca grudnia 2018 roku polskie instytucje państwowe skierowały do Facebooka ponad 1,9 tys. próśb o ujawnienie danych na temat konkretnych kont i użytkowników. To więcej w porównaniu z wcześniejszym półroczem. Serwis przychylił się do 52 proc. otrzymanych wniosków. więcej

RadioZET.pl przed RMF24.pl na czele serwisów radiowych, mocno w górę ChilliZET.pl (TOP10)

Wśród serwisów stacji i nadawców radiowych zdecydowanie najwięcej użytkowników i odsłon notują RadioZET.pl, RMF24.pl i Eska.pl, a w czołówce internautów na najdłużej przyciąga RMFon.pl. Relatywnie największy wzrost odwiedzalności osiągnęło ChilliZET.pl, natomiast zmalał zasięg portalu Polskiego Radia. więcej

Grupa K2 z 27,7 mln zł wpływów i 257 tys. zł straty netto w br. W dół agencja K2, w górę pion mediowy

W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa K2 zanotowała 27,7 mln zł przychodów sprzedażowych (10,4 proc. więcej niż rok wcześniej) i 257 tys. zł straty netto (wobec 105 tys. zł zysku netto przed rokiem. Pogorszyły się wyniki agencji K2, natomiast wzrosły w przypadku pionu mediowego obejmującego głównie K2 Precise. więcej

Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna

Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Zaangażowanie marek w muzykę poprawia ich wizerunek

Polacy cenią marki angażujące się w projekty związane z muzyką. Chętniej kupują także produkty marek wspierających muzyków, festiwale i młode talenty - pokazuje badanie Havas Media Group i Universal Music Polska. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
SABRE Awards EMEA 2019: MSL najlepszą agencją regionalną, MJCC ze złotem za kampanię McDonald's

Agencja MSL CEE otrzymała nagrodę Eastern European Consultancy of the Year w międzynarodowym konkursie branży public relations SABRE Awards EMEA 2019. Z kolei MJCC w konkursie regionalnym zdobyła złoto za kampanię "Witaj w zespole McDonald’s" dla McDonald’s Polska więcej

Walk PR dla Grupy Nosalowy

Walk PR w ramach współpracy z nowym klientem, Grupą Nosalowy, zajmie się obsługą PR Nosalowy Park Hotel & SPA. więcej

Tomasz Pastuszka prezesem agencji PR Madogz

Na rynek weszła agencja Madogz, specjalizująca się w komunikacji digitalowej i PR. Założyli ją Paweł Ostrowski, Janusz Wróblewski, Zbigniew Flakus i Tomasz Pastuszka, który został prezesem firmy. więcej

Stowarzyszenie Architektów Wnętrz klientem OKK! PR

Agencja OKK! PR współpracuje ze Stowarzyszeniem Architektów Wnętrz w zakresie obsługi komunikacyjnej. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
DHL będzie dostarczać paczki wykorzystując drony
CD Projekt z 80,9 mln zł wpływów i 17,8 mln zł zysku. Nieco mniej z własnych gier, dużo więcej z GOG.com
Rosną kłopoty Huawei. ARM wycofuje się z partnerstwa z chińską marką
Amazon pracuje nad mobilnym urządzeniem rozpoznającym ludzkie emocje
Acer: nowy monitor dla graczy i nowe projektory (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Zaangażowanie marek w muzykę poprawia ich wizerunek
DHL będzie dostarczać paczki wykorzystując drony
CD Projekt z 80,9 mln zł wpływów i 17,8 mln zł zysku. Nieco mniej z własnych gier, dużo więcej z GOG.com
Gdańsk zainstalował w marinie pływający kosz na odpady
Polscy milenialsi odkładają mniej niż Niemcy, Brytyjczycy i Francuzi. Średnio 429 złotych miesięcznie
Unilever ma sposób na recykling czarnych plastikowych opakowań
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Zaangażowanie marek w muzykę poprawia ich wizerunek
Michał Lorenc stworzył muzykę do ,,Zasady przyjemności" (zobacz czołówkę serialu)
Szczygieł, Masłowska, Bieńczyk, Marat i Twardoch wśród nominowanych do Nagrody Nike
W październiku premiera filmu "Ikar. Legenda Mietka Kosza" (wideo)
W czerwcu premiera pierwszego arabskiego serialu Netfliksa. Reżyserem Mir-Jean Bou Chaaya
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj