|
|
|
|
|
|
|
Dynamiczne wstawianie reklam w telewizji linearnej już się odbywa. Szef KRRiT: "To może być rewolucja"
Rynek nadawców, operatorów i platform internetowych rozpoczyna dyskusję na temat DAI (Dynamic Ad Insertion) - dynamicznego wstawiania reklam. Takie rozwiązanie testuje już Wirtualna Polska w Telewizji WP. Nadawcy linearni są pozytywnie nastawieni do pomysłu, ale czekają na regulacje. - Jeżeli uda się wykorzystać w pełni potencjał tego rozwiązania, może to być rewolucja - uważa Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT.
więcej
|
,,W rytmie serca" straciło 370 tys. widzów. 20,35 mln zł z reklam
Czwarty sezon „W rytmie serca” oglądało średnio 1,83 mln widzów, o 370 tys. widzów mniej niż druga odsłona produkcji pokazywana rok temu. Produkcja dała Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 20,35 mln zł.
więcej
|
1,2 mln widzów programu ,,Agent - Gwiazdy 4". TVN liderem w 16-49
Czwarty sezon programu „Agent - Gwiazdy” oglądało średnio 1,19 mln widzów, tyle samo ile śledziło drugą edycję pokazywaną rok temu. TVN w czasie nadawania reality-show był drugi w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwszy w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 21,11 mln zł.
więcej
|
Finał Ligi Mistrzów i Mega Hit najdroższe w Polsacie w czerwcu
Reklamodawcy Polsatu w czerwcu najwięcej zapłacą za emisję spotów przy finałowym meczu Ligi Mistrzów, w paśmie filmowym Mega Hit i prognozie pogody.
więcej
|
Michał Lorenc stworzył muzykę do ,,Zasady przyjemności" (zobacz czołówkę serialu)
Twórcą muzyki do nowego serialu kryminalnego Canal+ „Zasada przyjemności” jest Michał Lorenc. Właśnie udostępniona została czołówka produkcji. Premiera serialu odbędzie się w niedzielę, 9 czerwca 2019 roku.
więcej
|
Zuzanna Falzmann będzie prowadzić ,,Wiadomości"? TVP dementuje
Onet podał, że obecna korespondentka Telewizji Polskiej w USA Zuzanna Falzmann po powrocie do Polski ma prowadzić „Wiadomości”. - Dementujemy tę informację - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Gajewski, wicedyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
TVP Sport pokaże mistrzostwa Europy piłkarzy U-21
Tegoroczne mistrzostwa Europy piłkarzy do lat 21 będą transmitowane w TVP Sport. Turniej będzie rozgrywany od 16 do 30 czerwca, wystąpi w nim reprezentacja Polski.
więcej
|
Olechowski: TVN24 nadal nieudolnie kopiuje nowe studio TVP Info. ,,Od 7 lat tak kopiujemy, od siebie"
Dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Jarosław Olechowski kolejny raz zarzucił TVN24 kopiowanie rozwiązań z nowego studia TVP Info, zaznaczając, że konkurent robi to „dość nieudolnie”. - Trudno jest skopiować coś, co wymyśliło się samemu i robi od 7 lat - skomentował Maciej Słomczyński, szef projektów specjalnych w TVN24.
więcej
|
Nowy projekt ,,Studio winda" w ,,Dzień dobry TVN". Diego i Pablo gospodarzami (wideo)
Program „Dzień Dobry TVN” wystartował z nowym cotygodniowym projektem „Studio winda”. Jego gospodarzami są Diego i Pablo - prezenterzy z akademickiego Radia Kampus.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dynamiczne wstawianie reklam w telewizji linearnej już się odbywa. Szef KRRiT: "To może być rewolucja"
Rynek nadawców, operatorów i platform internetowych rozpoczyna dyskusję na temat DAI (Dynamic Ad Insertion) - dynamicznego wstawiania reklam. Takie rozwiązanie testuje już Wirtualna Polska w Telewizji WP. Nadawcy linearni są pozytywnie nastawieni do pomysłu, ale czekają na regulacje. - Jeżeli uda się wykorzystać w pełni potencjał tego rozwiązania, może to być rewolucja - uważa Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT.
więcej
|
Zaangażowanie marek w muzykę poprawia ich wizerunek
Polacy cenią marki angażujące się w projekty związane z muzyką. Chętniej kupują także produkty marek wspierających muzyków, festiwale i młode talenty - pokazuje badanie Havas Media Group i Universal Music Polska.
więcej
|
Bank Gospodarstwa Krajowego w przetargu wybiera domy mediowe do rocznej współpracy
Bank Gospodarstwa Krajowego rozpoczął przetarg dotyczący pośrednictwa w zakupie powierzchni reklamowej i czasu antenowego. Może wybrać w nim dwa domy mediowe. Z każdym z nich zawrze umowę na rok powierzając 1,5 mln zł budżetu brutto - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tauron wybiera agencję do marketingu internetowego za 4 mln zł
Spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła przetarg na przygotowywanie, prowadzenie i monitorowanie efektów kampanii reklamowych w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować przez rok. Wartość budżetu wynosi 4 mln zł netto.
więcej
|
Grupa K2 z 27,7 mln zł wpływów i 257 tys. zł straty netto w br. W dół agencja K2, w górę pion mediowy
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa K2 zanotowała 27,7 mln zł przychodów sprzedażowych (10,4 proc. więcej niż rok wcześniej) i 257 tys. zł straty netto (wobec 105 tys. zł zysku netto przed rokiem. Pogorszyły się wyniki agencji K2, natomiast wzrosły w przypadku pionu mediowego obejmującego głównie K2 Precise.
więcej
|
Finał Ligi Mistrzów i Mega Hit najdroższe w Polsacie w czerwcu
Reklamodawcy Polsatu w czerwcu najwięcej zapłacą za emisję spotów przy finałowym meczu Ligi Mistrzów, w paśmie filmowym Mega Hit i prognozie pogody.
więcej
|
KER: reklama okładki tygodnika ,,Nie" znieważa pamięć ofiar Holokaustu
Promowana na Facebooku okładka tygodnika „Nie” (Urma sp. z o.o.), na której zamieszczono zdjęcie dzika, a odstrzał tych zwierząt porównano do zagłady Żydów podczas II wojny światowej znieważa pamięć ofiar Holokaustu – orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
Radosław Kotarski na meczu tenisa promuje pożyczkę w Banku Millennium (wideo)
W nowej kampanii Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego reklamowana jest pożyczka gotówkowa. Akcję przygotowały firmy marketingowe Change Serviceplan, Initiative Media Warszawa i Carat Poland.
więcej
|
BMW żegna w spocie prezesa Daimlera, który przechodzi na emeryturę
Marka BMW przygotowała reklamę, której bohaterem jest Dieter Zetsche, wieloletni prezesa Daimlera (do którego należy marka Mercedes-Benz). W spocie sugeruje, że menadżer może teraz jeździć samochodem konkurencji.
więcej
|
Kasia Wolska, Maja Włoszczowska, Miejski Drwal i Warszawski Biegacz promują Powerade (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa napojów izotonicznych Powerade (produkowanych przez Coca-Cola Poland Services), w której występują kolarka górska Maja Włoszczowska, trenerka fitness Kasia Wolska oraz autorzy blogów Miejski Drwal i Warszawski Biegacz.
więcej
|
Gdańsk zainstalował w marinie pływający kosz na odpady
W gdańskiej marinie zaczął pływać Seabin, specjalny kosz mogący zebrać jednorazowo nawet 20 kilogramów odpadów z morza. Tak Gdańsk chce walczyć z rosnącym problemem plastiku.
więcej
|
Warszawa świętuje 30-lecie wyborów spotem ,,Wolność - kocham i rozumiem"
Miasto Warszawa z okazji 30-lecia częściowo wolnych wyborów 4 czerwca 1989 roku przygotowało nową wersję piosenki "Wolność" Chłopców z Placu Broni. W spocie z ujęciami stolicy i tańczących mieszkańców śpiewa wokalistka Bovska.
więcej
|
Anwil będzie sponsorem generalnym żużlowej reprezentacji Polski
Anwil (należący do Orlenu) i firma One Sport, reprezentująca żużlową reprezentację Polski, podpisały list intencyjny. Na jej mocy włocławska spółka wyraziła gotowość do sponsorowania do końca tego roku narodowej reprezentacji żużlowców.
więcej
|
100 dronów naśladowało ruchy węża w reklamie Peugeot
26 maja ruszy globalna kampania reklamowa modelu Peugeot 508SW, przygotowana przez agencję BETC. Do reklamowego spotu wykorzystano 100 dronów, które ułożyły się w niezwykłą, latającą kompozycję, naśladującą w powietrzu ruchy węża.
więcej
|
3M z digitalową kampanią ,,Bo każda historia potrzebuje dobrego wykończenia"
Marka produktów przemysłowych 3M Scotch-Brite wystartowała z pierwszą w Polsce internetową kampanią reklamową „Bo każda historia potrzebuje dobrego wykończenia”. Przygotowano ją we współpracy z VMLY&R.
więcej
|
Ed Sheeran wystąpi w reklamie ketchupu Heinz, którą sam wymyślił
Ed Sheeran będzie reklamować ketchup Heinz. To ulubiony produkt muzyka. Spot, w którym się pojawi wymyślił sam, a marka zdecydowała się na współpracę z nim po tym, jak zaproponował jej to kilka tygodni temu swoim wpisem w social mediach.
więcej
|
Łomża reklamuje piwo bezalkoholowe z agencją Streetcom
Ruszyła kampania reklamowa piwa Łomża 0,0% (Van Pur). Działania opierają się na współpracy z influencerami i samplingu napoju. Akcję pod hasłem „Kto powiedział, że prawdziwe piwo musi mieć alkohol?” przygotowała agencja Streetcom.
więcej
|
Teka zmienia identyfikację wizualną
Producent sprzętu kuchennego Teka wdraża nową identyfikację wizualną, w tym logo.
więcej
|
WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"
Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
CMWP SDP krytykuje zaliczenie wPolityce.pl do serwisów z "śmieciowymi" newsami. Karnowski: atakują, bo jesteśmy uczciwi
Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP odniosło się do raportu badaczy Uniwersytetu Oksfordzkiego w sprawie „śmieciowych” informacji (ang. junk news). Wśród portali, które je udostępniają z Polski znalazło się m.in. wPolityce.pl oraz Pikio.pl. Organizacja broni wPolityce.pl i zwraca uwagę na „ideologiczny charakter wyników badań”. - Dlaczego nasza redakcja jest tak bardzo na celowniku systemu? Bo jesteśmy uczciwi, nie da się nas kupić ani zastraszyć - skomentował Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii ds. redakcyjnych.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" ujawniła miejsce zamieszkania prezes TK. Pereira: ,,Przekroczenie granic". Imielski: ,,Zdjęcie mamy legalnie"
„Gazeta Wyborcza” (Agora) naruszyła prywatność prezes Trybunału Konstytucyjnego Julii Przyłębskiej, opisując i pokazując na zdjęciu, gdzie mieszka - ocenił Samuel Pereira z TVP.Info. - Nie komentujemy twitterowych wpisów pracowników publicznej telewizji - mówi nam Roman Imielski, szef działu Kraj w „GW”.
więcej
|
W siedzibie Agory wręczono ,,europejskie Pulitzery" w pięciu kategoriach
Międzynarodowe jury przyznało nagrody European Press Prize nazywane „europejskimi Pulitzerami”. Gala wręczenia nagród odbyła się w siedzibie „Gazety Wyborczej” (Agora) w Warszawie.
więcej
|
KER: reklama okładki tygodnika ,,Nie" znieważa pamięć ofiar Holokaustu
Promowana na Facebooku okładka tygodnika „Nie” (Urma sp. z o.o.), na której zamieszczono zdjęcie dzika, a odstrzał tych zwierząt porównano do zagłady Żydów podczas II wojny światowej znieważa pamięć ofiar Holokaustu – orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
Sąd prawomocnie oddalił pozew PWPW - ,,Gazeta Wyborcza" nie musi przepraszać za tekst o mszy w intencji zarządu
Sąd Apelacyjny w Warszawie w czwartek prawomocnie oddalił pozew Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych, która domagała się przeprosin od Agory za tekst w „Gazecie Wyborczej” o mszy w intencji zarządu firmy. Sędzia uznał, że publikację uzasadniał słuszny interes społeczny.
więcej
|
Szczygieł, Masłowska, Bieńczyk, Marat i Twardoch wśród nominowanych do Nagrody Nike
W czwartek na Warszawskich Targach Książki ogłoszono 20 nominacji do literackiej Nagrody Nike. Wśród kandydatów do nagrody są m.in. Mariusz Szczygieł, Marek Bieńczyk, Emil Marat i Szczepan Twardoch.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w I kwartale, tylko ,,Auto Świat Poradnik" na plusie
W pierwszym kwartale br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera umocnił się magazyn „Auto-Moto” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Magazyn ,,Kocham Ogród" z nowym layoutem
Od numeru majowego magazyn „Kocham Ogród” (Burda Media Polska) ma zmienioną szatę graficzną i nowe działy. Layout ma być nowocześniejszy, a zawartość pisma bardziej merytoryczna.
więcej
|
|
|
Rośnie liczba próśb polskich władz do Facebooka o udostępnienie danych. Ponad połowa wniosków przyjęta
W okresie od lipca do końca grudnia 2018 roku polskie instytucje państwowe skierowały do Facebooka ponad 1,9 tys. próśb o ujawnienie danych na temat konkretnych kont i użytkowników. To więcej w porównaniu z wcześniejszym półroczem. Serwis przychylił się do 52 proc. otrzymanych wniosków.
więcej
|
RadioZET.pl przed RMF24.pl na czele serwisów radiowych, mocno w górę ChilliZET.pl (TOP10)
Wśród serwisów stacji i nadawców radiowych zdecydowanie najwięcej użytkowników i odsłon notują RadioZET.pl, RMF24.pl i Eska.pl, a w czołówce internautów na najdłużej przyciąga RMFon.pl. Relatywnie największy wzrost odwiedzalności osiągnęło ChilliZET.pl, natomiast zmalał zasięg portalu Polskiego Radia.
więcej
|
Grupa K2 z 27,7 mln zł wpływów i 257 tys. zł straty netto w br. W dół agencja K2, w górę pion mediowy
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa K2 zanotowała 27,7 mln zł przychodów sprzedażowych (10,4 proc. więcej niż rok wcześniej) i 257 tys. zł straty netto (wobec 105 tys. zł zysku netto przed rokiem. Pogorszyły się wyniki agencji K2, natomiast wzrosły w przypadku pionu mediowego obejmującego głównie K2 Precise.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|