|
|
|
|
|
|
|
TVP coraz gorzej oceniana, RMF FM i Radio ZET lepiej niż Polskie Radio. Co sądzą o nich zwolennicy PiS, PO i Kukiz '15?
Wśród głównych nadawców najlepiej przez Polaków ocenianych jest Polsat, natomiast rekordowo dużo negatywnych opinii zebrała TVP. RMF FM i Radio ZET mają dużo lepsze postrzeganie od Polskiego Radia i Radia Maryja. Media publiczne i Radio Maryja pozytywnie oceniają zwolennicy PiS, a krytycznie - osoby popierające PO.
więcej
|
Reality-show ,,Teściowe i synowe. I kto tu rządzi!?" od września w TVP2 (wideo)
Na początku września TVP2 rozpocznie emisję nowego reality-show „Teściowe i synowe. I kto tu rządzi!?”, za którego realizację odpowiadają autorzy programu „Sanatorium miłości” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Megaustawa kluczowa również dla rynku telewizyjnego. ,,5G zrewolucjonizuje rynek"
Projekt nowelizacji tzw. megaustawy zmieni nie tylko rynek telekomunikacyjny, ale będzie kluczowy również dla rynku telewizyjnego w kolejnych latach - uważają nadawcy. Przepisy, które służą wdrożeniu 5 G mają ułatwić budowę potrzebnej do tego infrastruktury. - Zrewolucjonizuje rynek i będzie można nadawać sygnał wszędzie, bez horrendalnych stawek Emitela. To rewolucja, która nas czeka - uważa Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska.
więcej
|
Michał Rachoń w porannym cyklu ,,Jedziemy!" w TVP Info. ,,Jesteśmy w fazie projektowania"
Od 6 czerwca Michał Rachoń ma prowadzić w TVP Info od poniedziałku do czwartku poranny cykl pod roboczą nazwą „Jedziemy!”. - Jesteśmy w fazie projektowania programu - mówi nam Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
Viacom w Polsce: wpływy o 10 proc. wyższe, zysk zmalał z 13,7 do 8,3 mln zł
W minionym roku finansowym spółka VIMN Poland, oddział koncernu Viacom International Media Networks, zanotowała 80,88 mln zł wpływów (10,32 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 8,34 mln zł zysku netto (przed rokiem było to 13,73 mln zł).
więcej
|
,,Kuba Wojewódzki" stracił prawie 300 tys. widzów. TVN nadal liderem
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 944 tys. osób, o 270 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 15,07 mln zł.
więcej
|
Łukasz Sitek: tekst ,,GW" o zarzutach to odwet na niewygodną prawdę o Adamowiczach, obowiązuje domniemanie niewinności
- Moja partnerka zwróciła się do Prokuratury o powstrzymanie się od podejmowania jakichkolwiek czynności względem jej i rodziny. Wielokrotne próby okazały się bezskuteczne - tak dziennikarz TVP Łukasz Sitek skomentował postawienie mu zarzutu znęcania się nad kobietą. Sitek uważa, że ujawniając to, „Gazeta Wyborcza” naruszyła tajemnicę postępowania przywoławczego. - To odwet za mówienie niewygodnej prawdy m.in. o majątku Pawła Adamowicza i jego rodziny, „układzie gdańskim” i powiązanych z nim polityków - uważa.
więcej
|
Darmowy serwis streamingowy Pluto TV trafi na polski rynek
Koncern Viacom planuje na polskim rynku uruchomić darmową platformę streamingową Pluto TV. Na chwilę obecną nadawca nie zdradza daty debiutu tego serwisu w naszym kraju.
więcej
|
Koniec serialu ,,Diagnoza". Ostatni sezon oglądało 1,42 mln widzów
Czwarty sezon „Diagnozy” oglądało średnio 1,42 mln widzów, o 510 tys. osób mniej niż drugą odsłonę produkcji. Cykl dał TVN drugie miejsce w rynku - zarówno w 4+ jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 21,84 mln zł.
więcej
|
1,45 mln widzów ,,Echo serca". TVP1 wiceliderem rynku
Nowy obyczajowy serial „Echo serca” oglądało średnio 1,45 mln widzów. Produkcja dała TVP1 drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i czwarte w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 4,20 mln zł.
więcej
|
Telewizje Obiektyw, Sudecka, Regionalna TV Bielsko Biała, Olsztyn, i Toya Łódź laureatami konkursu ,,To nas dotyczy"
Polska Izba Komunikacji Elektronicznej podczas ogólnopolskiej konferencji PIKE przyznała nagrody XV Edycji Konkursu dla Telewizji Lokalnych „To nas dotyczy”. Łącznie wyłoniono laureatów w pięciu kategoriach.
więcej
|
Red Carpet TV w nowej odsłonie
Red Carpet TV w najbliższym czasie przechodzi rebranding, na który złoży się zarówno nowa oprawa, jak i zmiany w ofercie programowej. Nowe elementy oprawy graficznej będą punktem wyjścia nowej strategii programowej kanału.
więcej
|
,,Weekendowa metamorfoza"od czerwca w TVN
W czerwcu w TVN, w niedzielne przedpołudnia emitowany będzie nowy program stacji „Weekendowa metamorfoza”. Jego gospodarzem jest architekt i projektant wnętrz, Krzysztof Miruć.
więcej
|
TVP VOD jako aplikacja na telewizorach Panasonic i LG
Aplikacja TVP VOD została udostępniona na telewizorach Smart TV firm Panasonic i LG.
więcej
|
TVP1 pokaże benefis Agnieszki Radwańskiej. Na scenie Rodowicz, Piaseczny i Pectus
W najbliższy piątek TVP 1 wyemituje benefis tenisistki Agnieszki Radwańskiej, który odbył się we wtorek w Tauron Arenie w Krakowie. Na scenie wystąpią m.in. Maryla Rodowicz i Pectus.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna
Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVP coraz gorzej oceniana, RMF FM i Radio ZET lepiej niż Polskie Radio. Co sądzą o nich zwolennicy PiS, PO i Kukiz '15?
Wśród głównych nadawców najlepiej przez Polaków ocenianych jest Polsat, natomiast rekordowo dużo negatywnych opinii zebrała TVP. RMF FM i Radio ZET mają dużo lepsze postrzeganie od Polskiego Radia i Radia Maryja. Media publiczne i Radio Maryja pozytywnie oceniają zwolennicy PiS, a krytycznie - osoby popierające PO.
więcej
|
|
KRRiT opublikowała informację o konkursach w siedmiu lokalizacjach w DAB+
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła w ubiegłym tygodniu start konkursów na cyfrowe multipleksy lokalne. I tura obejmuje takie lokalizacje jak: Poznań, Tarnów, Częstochowa, Katowice, Warszawa, Rzeszów i Toruń.
więcej
|
|
Członek KRRiT pisze w obronie katolików i abpa Jędraszewskiego. ,,Żądam konstytucyjnie gwarantowanej ochrony"
Prof. Janusz Kawecki, członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, wyraził sprzeciw wobec „atakowania katolików w Polsce”, a jako podał m.in. niedawny protest przeciw abp Markowi Jędraszewskiemu. Apel Kaweckiego zamieszczono w serwisie internetowym Radia Maryja.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Trójmieście, Trójka wyprzedziła Radio ZET
Liderem rynku radiowego w Trójmieście w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. Podium uzupełniają Trójka i Radio ZET - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Ksiądz skazany 15 lat temu za molestowanie dzieci prowadzi różaniec w Radiu Maryja
Ks. Marek M., który jako proboszcz parafii w Tylawie na Podkarpaciu w 2004 roku został skazany za molestowanie 6 dziewczynek (wyrok uległ już zatarciu), nadal prowadzi poranną modlitwę w Radiu Maryja - ustalił TVN24. Rozgłośnia nie komentuje tej sprawy.
więcej
|
|
|
|
Starcom zajmie się obsługą mediową Orlenu
Dom mediowy Starcom - należący do Publicis Media - wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową spółek należących do Polskiego Koncernu Naftowego Orlen. Wcześniej zajmowała się tym agencja MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Coca-Cola w akcji ,,#NeverSettle" postawi w Warszawie automaty do recyklingu puszek i butelek
Od Polski Coca-Cola zaczyna swoją globalną kampanię „#NeverSettle” („#WciążZmieniamy”). Koncern we współpracy z Miastem Stołecznym Warszawa i Fundacją Nasza Ziemia ufunduje w stolicy 10 recyklomatów - automatów do oddawania opakowań szklanych, plastikowych i aluminiowych.
więcej
|
Daria Sacha w zarządzie GroupM
Daria Sacha dołączyła do zarządu GroupM, negocjacyjnej i technologicznej spółki wspierającej agencje mediowe WPP, m.in. Wavemaker, Mindshare, Mediacom.
więcej
|
Coca-Cola w reklamie nawiązuje do ,,Stranger Things", wraca na rynek z produktem sprzed 30 lat(wideo)
Pod hasłem „First Love” rozpoczęła się w USA nowa kampania Coca-Coli, w ramach której marka współpracuje z emitowanym w Netflix serialem „Stranger Things”. W związku ze wspólną akcją marketer wprowadza na rynek amerykański markę New Coke, napój który był sprzedawany w 1985 roku.
więcej
|
Michal Moran jako pies i Robert Makłowicz jako kot w kampanii Pedigree i Whiskas (wideo)
Pod hasłem „Wybór smakoszy” ruszyła wspólna kampania promująca karmę dla psów Pedigree i dla kotów Whiskas (obie marki należą do Mars Polska). W spotach swoich głosów użyczyli zwierzakom znani programów kulinarnych Michel Moran i Robert Makłowicz.
więcej
|
Agata Modzelewska i Maciej Krawczyk business directorami w agencji Performics
Agata Modzelewska, dotychczas senior SEO manager i Maciej Krawczyk, ostatnio senior business integration manager w agencji marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Groupe), awansowali na stanowiska business directorów.
więcej
|
Polska Grupa Górnicza patronem Stadionu Śląskiego
Polska Grupa Górnicza podpisała porozumienie, na mocy którego została patronem tytularnym Stadionu Śląskiego w Chorzowie. Obiekt zmieni nazwę na PGG Stadion Śląski.
więcej
|
Chrrrupiący Kurczak Burger ciekawi policjantów bardziej od napadu w reklamie McDonald's (wideo)
W menu lokali gastronomicznych McDonald’s pojawiły się Chrrrupiący Kurczak Burger i Chrrrupiący Kurczak McWrap. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez DDB Warszawa i OMD.
więcej
|
Dom mody Prada Group rezygnuje z futer
Włoski dom mody Prada Group, właściciel marek Prada, Miu Miu, Church's czy Car Shoe, oficjalnie rezygnuje z używania futer zwierzęcych we wszystkich swoich kolekcjach. To efekt współpracy z koalicją Fur Free Alliance.
więcej
|
Piotr Stramowski promuje zegarki Aztorin (wideo)
Aktor Piotr Stramowski został ambasadorem reklamowym zegarków Aztorin (dystrybuowanych w Polsce przez spółkę Apart).
więcej
|
Marcin Gąska w TalentMedia jako creative lead
Marcin Gąska awansował w agencji influencer marketingu TalentMedia (należącej do holdingu Mediacap) na stanowisko creative lead. W firmie pracuje od ub.r.
więcej
|
Paweł Smolarz szefem działu client service agencji Imagine. Justyna Izydorczyk buduje dział strategii
Paweł Smolarz awansował na szefa działu client service agencji Imagine, a Justyna Izydorczyk będzie budowała w firmie dział strategii.
więcej
|
Konkurs ,,Radosne wakacje z Nestlé" w sklepach Intermarche
Nestlé Polska rusza z konkursem „Radosne wakacje z Nestlé”, który realizowany jest w sklepach Intermarche. Akcję przygotowała agencja Unique One.
więcej
|
Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky w nowej kampanii opon Continental
Do końca lipca br. potrwa kampania reklamowa opon Continental realizowana przez agencję MediaCom Beyond Advertising. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
więcej
|
Fiona Hughes chief marketing officerem w Coty
Fiona Hughes zastała chief marketing officerem koncernu kosmetycznego Coty, właściciela m.in. marki Rimmel. Poprzednio pracowała m.in. w Jacobs Douwe Egberts i Marsie.
więcej
|
Trzy chrupiące nowości w menu McDonald's
Sieć McDonald's rozbudowuje menu o trzy nowe propozycje: Chrrupiący Kurczak Burger, Chrrrupiący Kurczak McWrap i Chrrrupiący Kurczak Burger. Aktywność promuje kampania reklamowa.
więcej
|
WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"
Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Magazyn ,,Joy" zmienia format, podnosi cenę
Miesięcznik dla kobiet „Joy” (Marquard Media Polska) od czerwca ukaże się w zmienionym formacie i wyższej cenie. Na okładce pojawiła się Margaret.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży wśród pism męskich w I kwartale, ,,CKM" straciło najwięcej
Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w pierwszym kwartale br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „CKM”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wieczór wyborczy na Wyborcza.pl, gospodynią Studia EuroWyborcza Hanna Lis
Na niedzielę, 26 maja br. w związku z wyborami do Parlamentu Europejskiego nadawcy telewizyjni, radiowi oraz serwisy internetowe planują wieczory wyborcze. Portal Wyborcza.pl (Agora) szykuje transmisję ze sztabów oraz specjalne wydanie „Studia EuroWyborcza”, którego gospodynią będzie Hanna Lis.
więcej
|
|
|
Nowy serial ,,Ciemny kryształ: Czas buntu!" w Netfliksie (wideo)
|
,,Orange is the New Black 7" od 26 lipca w Netflixie (wideo)
|
Szef programowy HBO: Nie będzie kontynuacji ,,Gry o tron"
|
Krytycy o filmie "Pewnego razu w Hollywood": wstrząsające, prowokujące, pełne czarnego humoru arcydzieło
|
Rekordowy finał ostatniego sezony serialu "Gra o tron"
|
Masego, Ski Mask The Slump God, PRO8L3M i Krzysztof Zalewski na Kraków Live Festival
|
Miley Cyrus zagra Asley w serialu "Czarne lustro"
|
|
|