|
|
|
|
|
|
|
Nina Terentiew o Polsat Superhit Festiwal 2019: to wydarzenie, którego program układa publiczność
Od 24 do 26 maja br. odbywać się będzie piąta edycja Polsat Superhit Festiwal. - Podstawową cechą naszego festiwalu jest to, że prezentuje on wszystkie gatunki muzyczne - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.
więcej
|
UOKiK: kupno Multimedia Polska przez Vectrę może ograniczyć konkurencję w ponad 20 miastach
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w efekcie analizy rynku ocenił, że przejęcie Multimedia Polska przez Vectrę może ograniczyć konkurencję w segmencie płatnej telewizji w 21 miastach i internetu stacjonarnego w 29 miejscowościach. Vectra ma dwa tygodnie na odniesienie się do tego stanowiska.
więcej
|
804 tys. widzów piątego sezonu ,,36,6". 6,08 mln zł z reklam
Piąty sezon programu „36,6” gromadził średnio 804 tys. widzów, o 15 tys. osób więcej niż trzecia edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 6,08 mln zł.
więcej
|
Polsat pokaże galę Free Fight Federation - wśród walczących Najman, Trybson i Pudzianowski
8 czerwca Polsat będzie transmitował galę MMA w Zielonej Górze organizowaną przez nowo powstałą organizację Free Fight Federation. Walczyć będą celebryci, m.in. Krystian Pudzianowski, Radosław Słodkiewicz, Paweł „Trybson” Trybała i Marcin Najman.
więcej
|
1,76 mln widzów filmu ,,Botoks" w Polsacie. 21. proc. udziału w 16-49
Pokazany we wtorek wieczorem w Polsacie film Patryka Vegi „Botoks” oglądało średnio 1,76 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
704 tys. widzów ,,SuperPsa 2". Polsat stacją trzeciego wyboru
Drugi sezon magazynu poradnikowego „SuperPies” gromadził średnio 704 tys. widzów, o 129 tys. osób więcej niż miał pierwszy sezon emitowany rok temu. Polsat w trakcie nadawania programu zajął trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 4,10 mln zł.
więcej
|
Łukasz Kardas dyrektorem pionu Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w NASK
Łukasz Kardas, wieloletni dziennikarz i pracownik Telewizji Polskiej został dyrektorem pionu Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w Naukowej Akademickiej Sieci Komputerowej. To kolejna zmiana w tym roku, kiedy do NASK dołączył Piotr Lichota, m.in. były dyrektor TAI.
więcej
|
Mikołaj ,,Jaok" Janusz odchodzi z TVP Info. ,,Nie zgadzam się na: obmacywanie, agresję, obrażanie mojej matki"
Youtuber Mikołaj „Jaok” Janusz zakończył współpracę z programem „W tyle wizji” w TVP Info. - Nie zgadzam się na: obmacywanie, agresję, obrażanie mojej matki, resztę waszych kłamstw. Teraz będę reagował adekwatnie do sytuacji - stwierdził.
więcej
|
Kulisy życia w zakładzie karnym w ,,Kryminał Wronki" w Telewizji WP
Telewizja WP w 10 odcinkowym programie „Kryminał Wronki” pokaże kulisy życia w Zakładzie Karnym we Wronkach. Zaprezentowana zostanie m.in. strefa dla więźniów chorych psychicznie, przebieg terapii leczenia uzależnionych czy to, jak osadzeni pracują i pielęgnują więzienny ogród. Premiera w czwartek, 9 maja o 22:00.
więcej
|
Mateusz Miga w redakcji internetowej TVP Sport
Dziennikarz piłkarski Mateusz Miga zaczyna pracę w redakcji internetowej TVP Sport. Wcześniej był związany ze „Sportem”, „Przeglądem Sportowym” i „Faktem”.
więcej
|
TVN i Discovery Polska realizują serię reportaży #Polishbritishstories
Grupa TVN i Discovery Polska wspólnie z Ambasadą Wielkiej Brytanii w Warszawie przygotowała serię reportaży #Polishbritishstories. Cykl powstał w związku ze 100-leciem nawiązania stosunków dyplomatycznych między Polską a Wielką Brytanią.
więcej
|
Piąty sezon ,,Fear the Walking Dead" od 3 czerwca w AMC
Od 3 czerwca 2019 roku AMC rozpocznie emisję piątego sezonu hitowego serialu „Fear the Walking Dead”. Właśnie udostępniono nowe zdjęcia produkcji.
więcej
|
Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie
180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rekord FM zdecydowanym liderem w Radomiu
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od października ub.r. do marca br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Starbucks w ,,Grze o tron" to przemyślany strategicznie ruch, a nie przypadek. Darmowa reklama warta 2 mld dolarów
Pojawienie się kubka z logo Starbucks w „Grze o tron” nie mogło być przypadkowe - przy tak wielkiej produkcji pracuje zbyt dużo ludzi, którzy odpowiadają za najdrobniejsze szczegółu. Zdaniem ekspertów z polskich agencji marketingowych to przemyślany ruch, do którego żadna ze stron oficjalnie się nie przyzna. Brawa należą się pomysłodawcom tego projektu, bo dwie masowe marki wspólnie wygenerowały spory medialny szum, wart dziś dziesiątki milionów dolarów. Teraz setki ludzi z własnej woli rozmawia o marce, co ma dużo większy wpływ na wizerunek niż płatna reklama.
więcej
|
Pięcioro Polaków w jury Effie Europe 2019
Prace w tegorocznej edycji europejskich nagród Effie Awards oceniać będzie pięcioro Polaków: Michał Kociankowski z Synergion, Elżbieta Twardowska z Ogilvy, Kamil Wiszowaty z Value Media, Inga Songin z Danone Polska i Marta Życińska z Mastercard.
więcej
|
Austriacki T-Mobile i UPC Austria pod wspólną marką Magenta Telekom
Operator T-Mobile Austria oraz dostawca kablowy UPC Austria po wcześniejszym połączeniu będą występować pod wspólną marką Magenta Telekom. Odpowiednim zmianom ulegnie identyfikacja wizualna firmy. Jak ustaliły Wirtualnemedia.pl na razie nie wiadomo czy rebranding czeka T-Mobile także na innych rynkach, na których obecny jest ten operator.
więcej
|
Mixx Awards Europe: 13 nominacji dla projektów z Polski
Polskie agencje zdobyły 13 nominacji w konkursie Mixx Awards Europe 2019. Cztery wyróżnienia otrzymała agencja Gong, trzy Mosqi.to, po dwie - Mindshare Polska i Initiative.
więcej
|
Orbit zaczyna współpracę z AGO Esports, Illuminar Gaming i Devils.one
Orbit, marka bezcukrowych gum do żucia (produkowanych rzez Mars Wrigley Confectionary) rozpoczyna współpracę partnerską z wybranymi czołowymi polskimi drużynami esportowymi, rywalizującymi w światowych rozgrywkach. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.
więcej
|
Pasażerowie LOT-u dostaną na pokładzie wafelki Grześki zamiast Prince Polo
Od 1 maja na pokładach samolotów linii lotniczych LOT pasażerom nie rozdaje się już wafelków Prince Polo. Narodowy przewoźnik zastąpił je polskimi Grześkami, produkowanymi przez firmę Colian.
więcej
|
Messi i Neymar polują na psią zabawkę w nowej globalnej kampanii Mastercard (wideo)
Mastercard rusza z nową kampanią „The Red Ball” obejmującą 45 rynków. Jej bohaterowie, czyli gwiazdy sportu, w tym m.in. Lionel Messi i Neymar Jr chcą za wszelką cenę odzyskać psią zabawkę - czerwoną piłkę. Reklamy przygotowała agencja McCann.
więcej
|
Patrycja Kazadi twarzą konkursu Lipton Ice Tea
Prezenterka telewizyjna i piosenkarka Patrycja Kazadi została twarzą konkursu Lipton Ice Tea, w którym do wygrania jest milion butelek tego napoju. Łączna pula nagród wynosi prawie 3,5 mln złotych.
więcej
|
"Siła z głębi natury" w reklamie kapsułek Menavitin
Pod hasłem "Siła z głębi natury" ruszyła zintegrowana kampania reklamowa wprowadzająca na rynek suplement diety Menavitin (Pharena). Akcja została zrealizowana przez Change Serviceplan, Mediaplus, SalesTube i Media Ready pod nadzorem Serviceplan Health (Group One).
więcej
|
KFC wprowadza wegetariańskiego burgera i Twistera bez mięsa
Sieć KFC rozszerzyła menu o dwa nowe produkty wegetariańskie. Są to Burger Halloumi i Twister z Halloumi.
więcej
|
Jessika Mercedes i Maffashion w kampanii Zalando
Polskimi ambasadorkami kampanii Zalando Beauty zostały blogerki modowe Jessika Mercedes Kirschner i Julia "Maffashion" Kuczyńska.
więcej
|
Bobovita z kampanią ,,To, co dobre dla maluszka"
BoboVita wystartowała z ogólnopolską kampanią pod hasłem „To, co dobre dla maluszka", w której promuje kaszki Porcja Zbóż.
więcej
|
Philippa Brown global CEO w PHD Worldwide
Philippa Brown obejmie stanowisko global CEO sieci domów mediowy PHD Worldwide. Ostatnio pracowała jako chief executive w siostrzanej agencji Omnicom Media w Wielkiej Brytanii.
więcej
|
EB z loterią "Tymczasem hajs na próby"
Marka piwa EB (Grupa Żywiec) ruszyła z loterią promocyjną "Tymczasem hajs na próby". Do wygrania nagrody pieniężne.
więcej
|
GoldenSubmarine odpowiada za rebranding Soli Kujawskiej
Agencja GoldenSubmarine przygotowała rebranding marki przypraw i dodatków Sól Kujawska, należącej do koncernu Ciech.
więcej
|
Clear Channel Outdoor działa niezależnie, nie objęła go upadłość iHeartMedia
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Outdoor Holdings z początkiem maja br. rozpoczęła działalność jako nowa, niezależna firma. Zakończył się proces prawnej separacji i rozdzielenia z koncernu medialnego iHeartMedia, który w marcu br. złożył wniosek o upadłość.
więcej
|
Red Bull Mobile z kampanią #TakBardzoMobajl
Pod hasłem #TakBardzoMobajl trwa kampania reklamowa operatora Red Bull Mobile. Przygotowała ją agencja Plej.
więcej
|
Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami
4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Jacek Utko pracuje nad nową makietą ,,Gazety Wyborczej". Premiera 4 czerwca
„Gazeta Wyborcza” (Agora) świętuje w tym roku 30-lecie swojego istnienia. Pierwszy numer ukazał się 8 maja 1989 roku. W związku z tym redakcja planuje zmienić makietę tytułu, nad którą pracuje Jacek Utko. Pierwszy numer - po zmianach - ukaże się 4 czerwca - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bartek Godusławski na czele projektu ,,Śledztwa" w ,,Dzienniku Gazecie Prawnej"
„Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) uruchamia projekt redakcyjny obejmujący tematykę śledczą. Będzie on koordynowany przez Bartka Godusławskiego, dziennikarza działu Ekonomia i Społeczeństwo w „DGP”.
więcej
|
,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w I kwartale, ,,Gazeta Wrocławska" najbardziej w dół
W pierwszym kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Wrocławska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tysięczny numer ,,Faktów i Mitów" wsparty kampanią reklamową
W piątek, 10 maja br. będzie dostępny w sprzedaży 1000. numer tygodnika „Fakty i Mity”. Będzie liczyć więcej kolumn - nie 32, a 40, a w środku znajdzie się wkładka poświęcona stosunkom państwo - Kościół.
więcej
|
Były senator PO wytoczy proces Tomaszowi Piątkowi ws. książki ,,Morawiecki i jego tajemnice", chce 1 mln zł odszkodowania
Tomasz Misiak - biznesmen związany m.in. z Work Service, a w przeszłości senator PO - już przed premierą książki „Morawiecki i jego tajemnice” Tomasza Piątka zapowiedział wytoczenie procesu karnego jej autorowi za zniesławienie. W diagramie z książki pokazano bezpośrednie relacje Misiaka z Markiem Falentą i niebezpośrednie z Kremlem i GRU.
więcej
|
Wydanie specjalne ,,Gazety Wyborczej" na 30-lecie dziennika i 30. rocznicy pierwszych częściowo wolnych wyborów
Na 30. urodziny „Gazety Wyborczej”, które przypadały 8 maja br. i z okazji nadchodzącej 30 rocznicy pierwszych częściowo wolnych wyborów w Polsce, redakcja przygotowała magazyn „1989”. Wydanie będzie dostępne w sprzedaży od czwartku, 9 maja.
więcej
|
|
|
Zmarł nasz redakcyjny kolega Łukasz Brzezicki
8 maja w godzinach porannych zmarł dziennikarz naszej redakcji Łukasz Brzezicki. Miał 33 lata.
więcej
|
Facebook przed Wirtualną Polską. Gazeta.pl i TVN24.pl w górę (Gemius/PBI z kwietnia)
W kwietniu br. Facebook miał więcej użytkowników niż strony i aplikacje Grupy Wirtualna Polska. Spore wzrosty zasięgów zanotowały Gazeta.pl i TVN24.pl, a spadki - Onet.pl, Grupa Google, YouTube i Facebook.
więcej
|
Cena akcji CDA w debiucie giełdowym wzrosła o 132 proc., CDA Premium ma 186 tys. subskrybentów
W środę akcje spółki CDA, zarządzającej serwisem VoD o takiej samej nazwie, zadebiutowały na rynku giełdowym NewConnect, w ciągu sesji ich cena wzrosła z 5,5 12,75 zł. Firma zapowiada rozwój oferty treści oraz aplikacji mobilnej i na smart TV. Na koniec marca miała 186 tys. użytkowników płatnej oferty CDA Premium.
więcej
|
CD Projekt Red uruchamia sklep z gadżetami z gier. Figurka Geralta w cenie 939,80 zł
Firma CD Projekt Red uruchomiła internetowy sklep o nazwie CD Projekt Red Store. W ofercie znajdują się między innymi koszulki z nadrukami nawiązującymi tematycznie do gier „Wiedźmin” i „Cyberpunk 2077”, upominki i produkty kolekcjonerskie. Za limitowaną figurkę przedstawiającą wiedźmina Geralta trzeba zapłacić 939,80 zł bez kosztów wysyłki.
więcej
|
Nowy fundusz Grupy Pracuj wesprze startupy HRTech i EduTech
Grupa Pracuj razem z częścią udziałowców stworzyła fundusz Pracuj Ventures. Firma zajmie się finansowaniem startupów z obszaru cyfrowego HR. Kierują nią Maciej Noga oraz Paweł Leks. Pierwszą spółką w portfelu Pracuj Ventures jest platforma do zarządzania czasem pracy Kadromierz.
więcej
|
Mixx Awards Europe: 13 nominacji dla projektów z Polski
Polskie agencje zdobyły 13 nominacji w konkursie Mixx Awards Europe 2019. Cztery wyróżnienia otrzymała agencja Gong, trzy Mosqi.to, po dwie - Mindshare Polska i Initiative.
więcej
|
Łukasz Kardas dyrektorem pionu Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w NASK
Łukasz Kardas, wieloletni dziennikarz i pracownik Telewizji Polskiej został dyrektorem pionu Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w Naukowej Akademickiej Sieci Komputerowej. To kolejna zmiana w tym roku, kiedy do NASK dołączył Piotr Lichota, m.in. były dyrektor TAI.
więcej
|
Match Group zwiększa przychody i zysk. Tinder ma 4,7 mln użytkowników na świecie
W I kwartale 2019 roku firma Match Group, do której należy popularna aplikacja randkowa Tinder zwiększyła przychody o 14 procent, a zysk netto przekroczył kwotę 123 mln dol. Kwartalnie liczba użytkowników Tindera wzrosła o 384 tysiące, obecnie z platformy korzysta 4,7 mln internautów na świecie.
więcej
|
Wiktoria Jakubowska redaktor naczelną Plotek.pl, Agnieszka Rowicka odeszła
Z początkiem maja redaktor naczelną serwisu show-biznesowego Plotek.pl (należącego do Agory) została Wiktoria Jakubowska. Zastąpiła na tym stanowisku Agnieszkę Rowicką, która odeszła z Agory.
więcej
|
Onet prezentuje podcast Agnieszki Hyży i Marcina Cejrowskiego "Stacja Hejt"
W czwartek, 9 maja w Onecie zadebiutuje pierwszy odcinek podcastu „Stacja Hejt". Program poprowadzi Agnieszka Hyży oraz Marcin Cejrowski, redaktor naczelny serwisu Plejada.
więcej
|
Polskie fundusze VC inwestują więcej w startupy. Ponad 103 mln zł w pierwszym kwartale 2019
W I kwartale 2019 roku polskie fundusze VC zainwestowały w startupy łącznie ponad 103 mln złotych - wynika z wyliczeń Inovo Venture Partners. Wydatki na młode przedsiębiorstwa wykazują poważną tendencję wzrostową, w ciągu pierwszych trzech miesięcy roku największe dofinansowanie uzyskały Packhelp oraz Tylko.
więcej
|
Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie
180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy.
materiał partnerski
więcej
|
|
|