|
|
|
|
|
|
|
Widzowie narzekają na nudę w ,,Big Brotherze". Ohme: dni bez zadań zaplanowane celowo, prowokują do kreatywności
W pierwszym tygodniu reaktywowanego 11 lat temu reality-show „Big Brother” widzowie TVN7 narzekali na nudę i brak stymulowania uczestników zadaniami. - Produkcja celowo zaplanowała dni bez zadań, by sprowokować ich do kreatywnego szukania rozwiązań, a także do skupienia na sobie i innych uczestnikach - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Ohme, psycholog i współprowadząca program.
więcej
|
Strata Telewizji WP ma zmaleć o połowę, stacja zyskuje 1 pkt proc. zasięgu miesięcznie
W całym br. Telewizja WP nie osiągnie jeszcze zysku EBITDA, ale jej strata netto powinna być o połowę niższa niż w ub.r. - zapowiedzieli przedstawiciele zarządu Wirtualnej Polski. Zasięg techniczny stacji wynosi obecnie 63 proc. i rośnie o ok. 1 pkt proc. miesięcznie. - Z każdym dodatkowym punktem czy ułamkiem punktu udziału w oglądalności wpływy reklamowe rosną nieproporcjonalnie bardziej. Oczywiście na to liczymy - mówi prezes Wirtualnej Polski Jacek Świderski.
więcej
|
Maciej Stec: Mamy silną pozycję w internecie, w telewizji sprawdzone pozycje
Grupa Cyfrowy Polsat - na którą składa się Telewizja Polsat, sieć Plus, Ipla oraz część Netii w tym roku postawi na sprawdzone pozycje w ramówce telewizyjnej i umacnianie pozycji w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jakob Nielson: telewizja nie umiera, ale się zmienia
Telewizja nie umiera, ale się zmienia i staje się coraz bardziej skomplikowana - uważa Jakob Nielson, CEO Finecast. Jak dodaje - wbrew pozorom - w ostatnich latach konsumenci oglądają więcej telewizji, ale robią to inaczej.
więcej
|
Wisła Kraków wycofała pozew dot. reportażu Szymona Jadczaka w ,,Superwizjerze" TVN o poprzednich władzach klubu
Nowy zarząd Wisły Kraków wycofał pozew skierowany przez jej poprzednie władze przeciw Szymonowi Jadczakowi, autorowi krytycznego o nieprawidłowościach w klubie pokazanego w „Superwizjerze” TVN we wrześniu ub.r. - Obecny zarząd nie widzi podstaw do podtrzymania roszczeń objętych pozwem - wyjaśnia rzeczniczka prasowa klubu.
więcej
|
Operatorzy kablowi kontra nadawcy telewizyjni: potrzeba równowagi rynku
Parlamentarny Zespół Przedsiębiorczości w Senacie zajął się omówieniem zasad współpracy nadawców programów telewizyjnych z operatorami. Podczas spotkania operatorzy kablowi stwierdzili, że „duzi nadawcy telewizyjni stawiają ich pod ścianą”.
więcej
|
Elżbieta Kruk: informacje w TVP bywają paździerzowe, liczyliśmy, że Piotr Pałka wycofa pozew wobec firmy
Posłanka PiS i członkini Rady Mediów Narodowych Elżbieta Kruk stwierdziła, że Marzena Paczuska została powołana do zarządu Telewizji Polskiej, żeby wesprzeć prezesa firmy Jacka Kurskiego w nadzorze nad pionem informacyjnym. Jej zdaniem TVP pod rządami Kurskiego „troszkę taka paździerzowa czasami jest właśnie w zakresie informacji”.
więcej
|
HBO zaprasza fanów "Gry o tron" do poszukiwania "żelaznych tronów"
W ramach promocji finałowego sezonu "Gry o tron", HBO przygotowało dla fanów serii na całym świecie zabawę w poszukiwanie "żelaznych tronów".
więcej
|
TVP ABC zdecydowanym liderem w grupie 4-12, Puls 2 wyprzedził Polsat i TVN
Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w lutym br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał TOP Kids. Z kolei najwięcej stracił Da Vinci - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Canal+ pokaże włoski miniserial ,,Imię róży" w jakości 4K. Piotr Adamczyk w obsadzie
W czwartek 4 kwietnia br. stacja Canal+ rozpocznie emisję włoskiego miniserialu „Imię róży”, który zrealizowano na podstawie powieści Umberto Eco. Jedną z postaci zagrał Piotr Adamczyk. Produkcja w jakości 4K trafi także na antenę Canal+ 4K Ultra HD.
więcej
|
TVP dementuje doniesienia ,,Faktu": Tomasz Wolny pozostaje w ,,Pytaniu na śniadanie"
Telewizja Polska zaprzeczyła podanej przez portal internetowy „Faktu” informacji, że Tomasz Wolny przestanie prowadzić „Pytanie na śniadanie” w TVP2.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Publicis Groupe wprowadza strukturę zgodną z Power of One, Hejnowski i Gargała dołączają do władz
W polskim oddziale koncernu marketingowego Publicis Groupe wprowadzono strukturę organizacyjną zgodną z zapowiedzianym w ub.r. modelem Power of One. Jednocześnie Sebastian Hejnowski objął nowo utworzoną funkcję chief growth officera, a Marek Gargała - dyrektora operacyjnego zasobów kreatywnych. Obaj dołączyli do kierownictwa firmy.
więcej
|
Zakaz sprzedaży plastikowych sztućców, słomek i mieszadełek. Jest zgoda Parlamentu Europejskiego
Parlament Europejski zatwierdził wprowadzenie do 2021 r. zakazu sprzedaży wyrobów jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych, takich jak talerze, sztućce, słomki i patyczki do uszu.
więcej
|
Ministerstwo promuje konsultacje programu Rodzina 500+ na każde dziecko (wideo)
Ruszyła kampania Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej promująca rozszerzenie programu Rodzina 500+ na każde dziecko. Akcja obejmuje m.in. telewizję.
więcej
|
Leszek Wolany dyrektorem zarządzającym Juice Sound
Leszek Wolany objął nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego w studiu dźwiękowym Juice Sound.
więcej
|
Marcin Wysocki na czele zespół SEM i paid social w K2 Precise
Marcin Wysocki objął funkcję precision marketing managera w agencji marketingu precyzyjnego K2 Precise. Ostatnio był business integration managerem w Perfomics.
więcej
|
Platige Image przygotowało trailer gry ,,Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2"
Grę „Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2” zapowiada trailer wyprodukowany przez Platige Image. To sequel tytułu z 2004 roku.
więcej
|
Heinz na 150. urodziny ozdobił polskie miasta muralami
W Warszawie, Gdyni i Wrocławiu namalowano murale w ramach urodzinowej kampanii marki ketchupu Heinz, realizowanej pod hasłem #150latHeinz.
więcej
|
W Microsofcie nie będzie prima aprilis. Szef marketingu zabronił żartów 1 kwietnia
Chris Capossela, szef marketingu Microsoftu wydał polecenie pracownikom koncernu, by w tym roku powstrzymali się od jakichkolwiek żartów na prima aprilis w komunikacji z użytkownikami czy partnerami firmy. Według menedżera dowcipy przygotowane w związku z 1 kwietnia mogą przynieść firmie więcej szkody niż korzyści.
więcej
|
HBO zaprasza fanów "Gry o tron" do poszukiwania "żelaznych tronów"
W ramach promocji finałowego sezonu "Gry o tron", HBO przygotowało dla fanów serii na całym świecie zabawę w poszukiwanie "żelaznych tronów".
więcej
|
W Netfliksie zlikwidowano zespół marketingowy
Centrala Netflixa rozwiązła zespół specjalistów odpowiedzialnych za promowanie marki na całym świecie.
więcej
|
Wojas wycofuje naturalne futra ze swoich produktów
Producent obuwia i galanterii Wojas dołącza do programu Sklepy Wolne Od Futer, zobowiązując się tym samym do niewykorzystywania w swoich kolekcjach elementów futrzanych pochodzących od zwierząt.
więcej
|
Wafle Familijne promują się w teleturnieju ,,Koło Fortuny"
Marka Familijne (Colian) została partnerem teleturnieju „Koło Fortuny”, emitowanego na antenie TVP2. Produkt będzie lokowany do końca czerwca w ponad 100 odcinkach programu.
więcej
|
Michel Moran ambasadorem marki Zwieger
Szef kuchni Michel Moran został ambasadorem wszystkich produktów marki Zwieger. W ramach rozszerzenia współpracy reklamuje garnki Obsidian.
więcej
|
The Digitals realizuje kampanię globalnej platformy e-commerce OEX24
Trwa digitalowa kampania platformy OEX24, przybliżająca specyfikę różnych światowych rynków e-commerce. Realizują ją The Digitals (Grupa S/F) oraz LVL UP Media.
więcej
|
Up&More wypromuje Kangu Self Storage
Agencja Up&More rozpoczyna obsługę marketingową Kangu Self Storage, firmy świadczącej usługi self storage (magazynowania samoobsługowego).
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Ponad połowa pracowników koncernu The New York Times to kobiety
The New York Times Company, wydawca dziennika „The New York Times” podał, że po raz pierwszy w jego historii liczba kobiet zatrudnionych w firmie jest większa niż połowa wszystkich pracowników. Na kierowniczych stanowiskach kobiety stanowią obecnie 47 procent zatrudnionych, zaś 30 proc. pracowników NYT Company to Azjaci, Afroamerykanie i Latynosi.
więcej
|
Andrzej Chmiel oddelegowany do zarządu PMPG Polskie Media
Andrzej Chmiel został oddelegowany z rady nadzorczej PMPG Polskie Media (to wydawca m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”) do wykonywana przez trzy miesiące czynności obowiązków członka zarządu spółki. Jej prezes i poprzednio jedyny członek zarządu Michał M. Lisiecki od prawie dwóch tygodni przebywa w areszcie.
więcej
|
CMWP krytykuje dyrektywę o prawach autorskich. ,,Może skutkować mechanizmami cenzorskimi"
Centrum Monitoringu Wolności Prasy, działające przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich, krytycznie oceniło przyjętą we wtorek przez Parlament Europejski dyrektywę o prawach autorskich. - Przepisy tego dokumentu mogą skutkować koniecznością zastosowania mechanizmów cenzorskich w sieci Internet lub stworzeniem na rynku warunków faworyzujących największe podmioty, skutecznie utrudniając lub uniemożliwiając funkcjonowanie podmiotów małych, niszowych lub niekomercyjnych - ocenia organizacja.
więcej
|
,,National Geographic Polska" na czele sprzedaży, ale z największym spadkiem
W segmencie miesięczników podróżniczych w styczniu br. wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „National Geographic Polska”. Tytuł ten jednak utrzymał pozycję najchętniej kupowanego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Specjalne wydanie magazynu ,,Tylko Zdrowie" o odchudzaniu
Od czwartku, 28 marca br. w kioskach dostępne będzie specjalne wydanie magazynu „Tylko Zdrowie. Odchudzanie” (Agora). W numerze znajdą się porady co jeść, żeby być zdrowszym, jak łatwo przygotować jadłospis na cały dzień, kiedy głodówki szkodzą czy jak rozpocząć przygodę z bieganiem.
więcej
|
|
|
Nowe prawo autorskie przyjęte przez PE to bój o duże pieniądze. "Dyrektywa niebezpieczna i spóźniona"
Parlament Europejski przyjął większością głosów unijną dyrektywę o prawach autorskich na jednolitym rynku cyfrowym. Państwa członkowskie będą miały 2 lata na wprowadzenie lokalnych przepisów zgodnych z tą regulacją. Branża internetowa nie jest jednomyślna w ocenach dyrektywy, a Google nie kryje rozczarowania jej kształtem. - W prawie autorskim nie ma „drugiego dna”, chodzi tylko o duże pieniądze. Dyrektywa jest spóźniona by zmienić układ na rynku, zaszkodzi też sektorowi kreatywnemu w Europie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Google, wydawcy, prawnicy i eksperci segmentu cyfrowego.
więcej
|
W Netfliksie zlikwidowano zespół marketingowy
Centrala Netflixa rozwiązła zespół specjalistów odpowiedzialnych za promowanie marki na całym świecie.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|