|
|
|
|
|
|
|
TVN24 umacnia się na pozycji lidera, traci TVP Info. Kanał TVP3 wyprzedził Polsat News w lutym
W lutym br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Z czwartego na trzecie miejsce awansowało TVP3, które wyprzedziło Polsat News. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł TVN24 BiS, a najwięcej straciła TV Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Problemy zdrowotne Michała Malitowskiego. Nie będzie w jury ,,Dancing with the Stars 9"
W drugim odcinku „Dancing with the Stars 9” - podobnie jak w pierwszym - z powodów zdrowotnych nie pojawi się Michał Malitowski, będący jednym z jurorów w programie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jeszcze nie wiadomo, czy będzie mógł się pojawić w obecnej edycji show - informuje nas Ewa Wojciechowska, szef działu PR Telewizji Polsat.
więcej
|
HBO opublikowało trailer ósmego sezonu ,,Gra o tron". Premiera serialu w kwietniu (wideo)
HBO opublikowało oficjalny trailer do ósmego sezonu „Gra o tron”. Premiera serialu w HBO i HBO GO zaplanowana została na 15 kwietnia.
więcej
|
#OdZakrystii oraz EUROwizje w TVP3 Opole
Na wiosnę oddział Telewizji Polskiej w Opolu przygotował w swojej ramówce dwie nowości: #OdZakrystii oraz EUROwizje. Widzowie będą mogli również zobaczyć propozycje z blisko 20 programów, znanych im z dotychczasowej oferty.
więcej
|
Kanał E! w Dniu Kobiet zmieni nazwę na SHE!
W piątek 8 marca br. z okazji międzynarodowego Dnia Kobiet kanał E! (NBCUniversal) zmieni nazwę na SHE! Zmiana przez jedną dobę będzie dotyczyć rynków na całym świecie.
więcej
|
Edyta Górniak, Magdalena Cielecka i Paweł Domagała w nowym ,,W roli głównej"
W środę 6 marca br. stacja TVN Style rozpocznie emisję nowego sezonu talk-show „W roli głównej”, który powraca po jednosezonowej przerwie. Prowadząca Magda Mołek porozmawia ze znanymi osobami, m.in. z Edytą Górniak, Magdaleną Cielecką i Pawłem Domagałą.
więcej
|
Stacja TTV rozpoczęła emisję ,,Vlogbox. W necie" (wideo)
We wtorek, 5 marca stacja TTV rozpoczęła emisję nowego programu „Vlogbox. W necie”.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Publicis Media łączy Blue 449 ze Spark Foundry. Na czele Beata Szcześniak, odchodzi Radosław Dudek
Publicis Media integruje agencje mediowe Blue 449 i Spark Foundry pod jedną marką Spark Foundry. Stanowisko dyrektor generalnej Spark Foundry Polska obejmie Beata Szcześniak. Z firmy odchodzi Radosław Dudek, dotychczasowy szef agencji.
więcej
|
Sklepy Netto zmieniają logo. W tym roku 40 sklepów w nowej koncepcji
Sieć handlowa Netto wprowadza nowe logo.Odświeżona identyfikacja wizualna ma na celu wzmocnienie komunikacji, podkreślenie działań na rzecz rozwoju konceptu Netto 3.0 i przeobrażeń, które zachodzą obecnie w sklepach detalisty. Obecnie w nowej odsłonie funkcjonuje 5 sklepów. Do końca 2019 roku powstanie ich 40.
więcej
|
,,Drapieżnicy kochają Zdrapki" w reklamach Lotto. Totalizator Sportowy postawił na Havas Warsaw
Totalizator Sportowy rozpoczął kampanię reklamującą Zdrapki Lotto. Akcję, realizowaną pod hasłem „Drapieżnicy kochają Zdrapki”, przygotowały firmy Havas Warsaw i Starcom.
więcej
|
Norbert Kowalski prezesem Mobiem, odeszli Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz
Stanowisko prezesa agencji marketingu mobilnego Mobiem, trzy lata temu przejętej przez Grupę Interia.pl, objął Norbert Kowalski. Z firmą pożegnali się jej poprzedni szefowie Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz.
więcej
|
Grandes Kochonos wypromuje dla Zoo Factory nową markę karmy
Agencja Grandes Kochonos wygrała przetarg reklamowy Zoo Factory. Przygotuje launch nowej marki karmy dla psów.
więcej
|
Coca-Cola wprowadza do Polski nowy smak Peach Zero
Na naszym rynku zadebiutował nowy napój niegazowany bez cukru, Coca-Cola Peach Zero (Coca-Cola Poland Services).
więcej
|
Żywiec poszerza portfolio piw bezalkoholowych. Czas na Żywiec 0.0% Białe
Grupa Żywiec wprowadza nowy wariant piwa bezalkoholowego - Żywiec 0.0% Białe. Będzie to wspierać promocja w digitalu i punktach sprzedaży.
więcej
|
Koncern WPP chce, by jego domy mediowe skuteczniej ściągały pieniądze od klientów
Władze WPP oczekują od swoich spółek zależnych, zwłaszcza agencji mediowych należących do GroupM, by skuteczniej egzekwowały należności od głównych klientów, którzy mimo długich okresów płatności i tak nie płacą w terminie.
więcej
|
Praktyczni dziadkowie reklamują GigaBank w Plus na Kartę (wideo)
W nowej kampanii Plusa na Kartę reklamowana jest m.in. wprowadzona niedawno usługa GigaBank. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz&Friends Warszawa, TFP, Rio De Post i Vizeum.
więcej
|
,,Polecamy polecanych fachowców" w reklamach serwisu Fixly (wideo)
Grupa OLX rozpoczęła kampanię reklamową serwisu ogłoszeniowego Fixly.pl. Akcję, pod hasłem „Polecamy polecanych fachowców”, przygotowała wspólnie z firmami marketingowymi Think ECO i F25.
więcej
|
Ford Mustang w wersji Lego za 619,99 zł (wideo)
Grupa Lego wprowadziła na rynek replikę Forda Mustanga z lat 60. XX wieku, zbudowaną w całości z klocków Lego.
więcej
|
Wojciech Szymczyk odpowiada za digital i CVM w sieci Multikino
Wojciech Szymczyk awansował na nowo utworzone stanowisko dyrektora działu digital i CVM (Customer Value Management) w sieci kinowej Multikino.
więcej
|
Herbapol-Lublin reklamuje syropy owocowe z witaminą D (wideo)
Pod hasłem „I dzień smakuje lepiej!” ruszyła kampania reklamowa syropów owocowych marki Herbapol-Lublin, wzbogaconych witaminą D. Działania przygotowały MullenLowe Warsaw, studio OTO oraz Mediacom.
więcej
|
Agencje z Dentsu Aegis Network zrealizują akcję dla Costa Coffee
Agencje Dentsu X, Red8 Advertising i Red8 Digital należące do Dentsu Aegis Network Polska zrealizują akcję promocyjną dla Costa Coffee. Działania mają na celu zbudowanie wizerunku marki jako bardziej przystępnej cenowo.
więcej
|
W tym roku globalne wydatki na reklamę branży motoryzacyjnej wzrosną jedynie o 0,8 proc.
Tylko o 0,8 proc. wzrosną w tym roku globalnie wydatki na reklamę marek motoryzacyjnych. To dynamika niższa niż w 2018, kiedy wzrost wyniósł 1,5 proc. - wynika z pierwszej edycji raportu „Automotive Advertising Expenditure Forecasts” opublikowanego przez agencję mediową Zenith (Publicis Media).
więcej
|
Papaya Films po dziesięciu latach zmienia logotyp
Dom produkcyjny Papaya Films po raz pierwszy od dekady zmienił swój logotyp. Za projekt odpowiada agencja Brand New Attitude.
więcej
|
Wojas porozumiał się co do przejęcia producenta obuwia dziecięcego Bartek, udzieli mu pożyczki
Produkująca buty i galanterię skórzaną firma Wojas zawarła warunkową umowę kupna do 56 proc. udziałów producenta obuwia dziecięcego Bartek i udzielenia mu pożyczki. Na transakcję musi się jeszcze zgodzić bank PKO BP.
więcej
|
Veolia zachęca do odnawiania zasobów środowiska
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Grupy Veolia, dostawcy usług w zakresie zarządzania energią, gospodarki wodno-ściekowej i odpadowej. Działania przygotowały agencja Open, Netsprint i United PR.
więcej
|
Kapsuła wspomnień na 40. urodziny marki lodów Koral
Marka lodów Koral świętuje 40-lecie obecności na rynku. Z tej okazji wprowadza szereg nowości produktowych oraz organizuje dla konsumentów specjalny konkurs i loterię.
więcej
|
Opus B Brand Design dla marki Redd's
Studio Opus B Brand Design przygotowało nowy design całej linii piw Redd's (Kompania Piwowarska).
więcej
|
Szymon Olejniczakowski nadzoruje new business w Walk
Szymon Olejniczakowski objął nowo utworzone stanowisko new business directora w agencji Walk. Przeszedł z Focus Media Group (Imagine Nation), gdzie odpowiadał za działania new business.
więcej
|
Laxman Narasimhan global chief commercial officerem w PepsiCo
Koncern PepsiCo, właściciel takich marek, jak Pepsi czy Lays powołał Laxmana Narasimhana na stanowisko global chief commercial officera. W nowej roli będzie kierował długoterminową strategią wzrostu firmy, marketingiem i handlem.
więcej
|
Cropp prezentuje kolekcję "Denim for all"
Marka odzieżowa Cropp (LPP) startuje z promocją swojej najnowszej kolekcji "Denim for all".
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agora rezygnuje z drukarni w Pile i Tychach, chce zwolnić 150 osób
Zarząd Agory zdecydował, że do połowy br. zostanie wygaszona działalność jej drukarni w Pile i Tychach. W związku z tym firma zamierza zwolnić do 153 osób, właśnie zaczyna rozmowy w tej sprawie z organizacjami pracowniczymi.
więcej
|
Jacek Żakowski: eskalacja używania art. 212 jest niepokojąca
W połowie lutego Sąd Okręgowy w Łodzi podtrzymał wyrok skazujący Wojciecha Biedronia za zniesławienie w dwóch artykułach o działaniach w sprawie sędziego Wojciecha Łączewskiego. Skazanie dziennikarza z art. 212 Kodeksu karnego sprawiło, że powróciła dyskusja o słuszność stosowania tego przepisu.
więcej
|
Sprzedaż ,,Rzeczpospolitej" spadła do 31 tys. egz., ,,Przeglądu Sportowego" do 19 tys., a ,,GPC" do 13 tys.
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w styczniu br. był „Fakt”. Jedynym wzrostem sprzedaży w zestawieniu pochwalić się mógł „Puls Biznesu”, a na czele spadków uplasowała się „Rzeczpospolita” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Na stacjach Orlenu chowa się pod ladę "Gazetę Wyborczą"? "Pojedyncze zgłoszenia o trudnościach w zakupie"
Jerzy Sosnowski, pisarz i publicysta zasugerował, że miał problemy z otrzymaniem „Gazety Wyborczej” (Agora) na stacjach benzynowych PKN Orlen. Według niego egzemplarze dziennika mają być „chowane pod ladę”. - Dbamy o najwyższe standardy w zakresie jakości produktów czy obsługi i na bieżąco je weryfikujemy. Dotyczy to także ekspozycji tytułów prasowych i w tym obszarze nie stwierdzono żadnych nieprawidłowości - odpowiada na to PKN Orlen.
więcej
|
Sprzedaż ,,Twojego Stylu" spadła o 24 tys. egz. Tylko ,,Zwierciadło" na plusie w 2018 roku
W 2018 roku niemal wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe zanotowały spadki sprzedaży, a na największym minusie było „In Style”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Zwierciadło”. Pozycję lidera utrzymał „Twój Styl”, ale jego wynik zmalał o 24 tys. egz. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Financial Times" przejmuje kontrolę nad The Next Web
Wydawca brytyjskiego dziennika „Financial Times” przejął większościowy pakiet udziałów w spółce The Next Web, zajmującej się organizowaniem konferencji dla branży technologicznej oraz prowadzeniem serwisu TNW. Kwota transakcji nie została ujawniona, według zapowiedzi platforma newsowa będzie się ukazywać w niezmienionej formie, zaś współpraca pomiędzy nowymi partnerami ma dotyczyć głównie organizacji branżowych wydarzeń.
więcej
|
Grzegorz Filip redaktorem naczelnym pisma ,,Nowe Książki"
Od początku marca br. redaktorem naczelnym czasopisma „Nowe Książki” - poświęconego literaturze - został Grzegorz Filip, pisarz, publicysta i redaktor. Na stanowisku zastąpi Tomasza Łubieńskiego, który po dwudziestu latach pełnienia tej funkcji przeszedł na emeryturę.
więcej
|
Baca-Pogorzelska z Potockim, Haszczyński i Aksamit nominowani do Nagrody im. Fikusa, Stefan Szczepłek z nagrodą specjalną
Do tegorocznej Nagrody im. Dariusza Fikusa, przyznawanej za dziennikarstwo najwyższej próby, nominowani zostali Karolina Baca-Pogorzelska i Michał Potocki z „Dziennika Gazety Prawnej”, Jerzy Haszczyński z „Rzeczpospolitej” i Bożena Aksamit z „Gazecie Wyborczej”. Natomiast nagrodę specjalną przyznano Stefanowi Szczepłkowi z „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
|
|
Rząd chce skutecznie opodatkować Google i Facebooka. Eksperci podzieleni: idea słuszna, ale może spowolnić gospodarkę
Rząd premiera Mateusza Morawieckiego zamierza wprowadzić nowy podatek, który będą płacić globalne firmy technologiczne oferujące usługi w Polsce i uzyskujące przychody w naszym kraju. Nowe obciążenia mogą dotknąć takich gigantów jak Google czy Facebook. Eksperci nie są jednomyślni w ocenie nowego projektu. - Idea jest ogólnie słuszna, ale istnieją obawy o jej realizację. Jeśli nowy podatek będzie sprzeczny z polityką Unii Europejskiej, to mogą nas omijać największe inwestycje, a rozwój gospodarki oparty na technologiach ulegnie spowolnieniu - oceniają w rozmowach z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Beata Sadowska wraca do mediów. Poprowadzi w Onecie własny program "Dobry start"
Dziennikarka Beata Sadowska po kilkuletniej przerwie wraca do mediów. Od 7 marca będzie prowadziła program "Dobry start" w Onecie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Norbert Kowalski prezesem Mobiem, odeszli Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz
Stanowisko prezesa agencji marketingu mobilnego Mobiem, trzy lata temu przejętej przez Grupę Interia.pl, objął Norbert Kowalski. Z firmą pożegnali się jej poprzedni szefowie Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz.
więcej
|
Zdjęcia pornograficzne na stronach Ministerstwa Finansów. ,,Zareagowaliśmy natychmiast"
Na internetowych stronach zakończonej w 2017 roku Narodowej Loterii Paragonowej należących do Ministerstwa Finansów pojawiły się treści pornograficzne. Po odkryciu błędu zdjęcia zostały usunięte, a resort finansów bada w jaki sposób doszło do zmiany zawartości witryny. - W serwisie podwykonawcy firmy hostingowej doszło do podmiany adresu kierującego do serwerów publikujących treści nieautoryzowane przez MF dla strony loteriaparagonowa.gov.pl = wyjaśnia ministerstwo w komunikacie przesłanym do Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Financial Times" przejmuje kontrolę nad The Next Web
Wydawca brytyjskiego dziennika „Financial Times” przejął większościowy pakiet udziałów w spółce The Next Web, zajmującej się organizowaniem konferencji dla branży technologicznej oraz prowadzeniem serwisu TNW. Kwota transakcji nie została ujawniona, według zapowiedzi platforma newsowa będzie się ukazywać w niezmienionej formie, zaś współpraca pomiędzy nowymi partnerami ma dotyczyć głównie organizacji branżowych wydarzeń.
więcej
|
,,Polecamy polecanych fachowców" w reklamach serwisu Fixly (wideo)
Grupa OLX rozpoczęła kampanię reklamową serwisu ogłoszeniowego Fixly.pl. Akcję, pod hasłem „Polecamy polecanych fachowców”, przygotowała wspólnie z firmami marketingowymi Think ECO i F25.
więcej
|
Rząd zapowiada ,,sprawiedliwe opodatkowanie cyfrowych gigantów", chce z tego 1 mld zł rocznie
Wśród źródeł finansowania nowych projektów socjalnych i rozwojowych rządu wymieniono opodatkowanie cyfrowych gigantów, z czego ma pochodzić ok. 1 mld zł rocznie. Natomiast cyfryzacja administracji publicznej ma przynosić ok. 2-3 mld zł rocznych oszczędności.
więcej
|
Messenger z trybem nocnym
Facebook wprowadził tryb nocny w komunikatorze Messenger.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|