|
|
|
|
|
|
|
Solorz z 10 mld zł. Główni akcjonariusze CD Projekt zyskali 2,4 mld zł, Sołowow najbogatszym Polakiem
Majątek Zygmunta Solorza wynosi niezmiennie 10 mld zł, natomiast właściciel Techlandu Paweł Marchewka oraz czterech głównych akcjonariuszy CD Projekt mają łącznie już 9,6 mld zł - szacuje „Forbes”. Na czele listy najbogatszych Polaków znalazł się Michał Sołowow, a Dominika i Sebastian Kulczykowie zostali sklasyfikowani osobno.
więcej
|
Polsat po 13 latach zmienia oprawę antenową. Nina Terentiew: szalenie nowoczesna i emocjonalna (wideo)
Polsat wprowadza nową oprawę antenową, obejmującą m.in. dżingle zapowiadające reklamy i spoty autopromocyjne. - Ma ona na celu zmianę wizerunku stacji, ponieważ jest szalenie nowoczesna i emocjonalna - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew.
więcej
|
BBC i ITV zapowiadają BritBox, konkurencję dla Netfliksa. W ofercie archiwalne produkcje nadawców
Stacje BBC i ITV zapowiedziały że do końca 2019 roku uruchomią wspólny serwis VOD o nazwie BritBox. Platforma ma zaoferować archiwalne produkcje pochodzące od obu nadawców i konkurować o brytyjskich widzów z Netflixem i Amazonem.
więcej
|
Discovery po przejęciu Scrippsa ze wzrostem wpływów o 54 proc. i 681 mln dol. zysku
W ub.r. Discovery osiągnęło wzrost przychodów o 54 proc. do 10,55 mld dolarów oraz 681 mln dolarów zysku netto (wobec 313 mln dolarów straty w 2017 roku). Przejęcie Scripps Networks Interactive mocniej wpłynęło na wyniki koncernu w USA niż na pozostałych rynkach.
więcej
|
Beata Tadla komentatorką w ,,Bez ograniczeń" Superstacji
Beata Tadla będzie współprowadzić wieczorny program „Bez ograniczeń” w Superstacji, którego gospodarzami od niedawna są Marek Czyż i Adam Feder. Tadla od początku br. współpracuje z Radiem ZET, wcześniej była związana z Nowa TV, TVP i TVN.
więcej
|
Ultra TV 4K i Top Kids Jr HD nowymi kanałami MWE Networks
MWE Networks uruchamia dwa nowe tematyczne kanały: Ultra TV 4K i Top Kids Jr HD. Pierwszy z nich nadaje od 27 lutego, a drugi ma oficjalnie ruszyć w marcu lub kwietniu tego roku.
więcej
|
,,MasterChef Junior 4" od 3 marca w TVN (wideo)
W niedziele, 3 marca TVN rozpocznie emisję czwartej edycji kulinarnego programu „MasterChef Junior”. Bez zmian jurorami programu będą Mateusz Gessler, Michel Moran i Anna Starmach.
więcej
|
Rusza kolejna edycja ,,Kuchennych rewolucji" w TVN
W czwartek, 28 lutego TVN rozpocznie emisję 19. edycji „Kuchennych rewolucji”. 11 kwietnia stacja pokaże jubileuszowy 250. odcinek kulinarnego show.
więcej
|
,,Koło pióra" nowym programem literackim TVP Kultura. Prowadzącym Mariusz Cieślik
W czwartek, 7 marca br. TVP Kultura rozpocznie emisję nowego cotygodniowego literackiego programu „Koło pióra”, który poprowadzi Mariusz Cieślik.
więcej
|
Rafał Rutkowski i Tomasz Jachimek wystąpią w ,,Comedy Club 3". Michał Meyer prowadzącym
Stacja Comedy Club nagrywa odcinki trzeciego sezonu programu „Comedy Club”, który na antenę trafi w kwietniu br. Prowadzącym będzie aktor Michał Meyer.
więcej
|
4Fun Media współpracuje z siecią partnerską LifeTube
4Fun Media niedawno rozpoczął współpracę z siecią partnerską LifeTube, dzięki której powstały dwa nowe programy w 4Fun TV: „Na pełnej” i „4Fun Tube”. Spółki zapowiadają kolejne działania z wykorzystaniem internetowych influencerów.
więcej
|
Nowości w ramówce Nowa TV. Serial ,,2 XL" i ,,Pielęgniarki", kontynuacja ,,Kabaretowej Dynastii"
Od początku marca Nowa TV (Grupa ZPR Media) startuje z nową ramówką na wiosnę. Stacja pokaże nowe odcinki cyklu „Kabaretowa Dynastia”, ale i nowe seriale: „2 XL”, „Znaki losu”, „Pielęgniarki” o kulisach tego zawodu czy kontynuacje „Roboty na weekend” - programu o urządzaniu mieszkań.
więcej
|
Anna Skupień i Bartłomiej Olek dołączyli do działu sprzedaży Telewizji Puls
Do działu sprzedaży Telewizji Puls dołączyły dwie nowe osoby: Anna Skupień na stanowisko menedżera ds. rozwoju sprzedaży i obszaru digital oraz Bartłomiej Olek na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży.
więcej
|
Serial ,,Poza czasem 2" od 14 marca w AXN i AXN White
W czwartek 14 marca br. stacja AXN rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Poza czasem” z Mattem Lanterem w obsadzie. Kolejne odcinki po premierze pokaże AXN White.
więcej
|
Nowości na wiosnę w Fokus TV: drugi sezon ,,OSP. Na ratunek!", pasmo dokumentalne i programy reality
Od początku marca stacja Fokus TV (Grupa ZPR Media) startuje z kontynuacjami znanych widzom programów oraz premierowymi pozycjami. Na kanale będzie można oglądać drugi sezon „OSP. Na ratunek!”, dokumenty oraz programy typu reality „Złomiarze” czy „Gwiazdy lombardu”.
więcej
|
Filmy z nominacjami do Oscara w marcu na antenie Ale kino+
Od 7 marca br. stacja Ale kino+ w czwartkowe wieczory wyemituje filmy z nominacjami do Oscara. Widzowie obejrzą m.in. "Ajkę" czy "Anomalisę".
więcej
|
TTV rozpoczęło emisję dziewiątego sezonu ,,Ostrego cięcia"
W środę, 27 lutego stacja TTV rozpoczęła emisję dziewiątego sezonu „Ostrego cięcia”.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 proc. więcej na reklamy w polskim internecie. Już 26 proc. wydatków w mobile'u, 15 proc. w social media
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. wydatki reklamowe w polskim internecie zwiększyły się rok do roku o 14,2 proc. Procentowo najbardziej wzrosły inwestycje w reklamy mobilne, wideo i w mediach społecznościowych - wynika z badania IAB AdEx.
więcej
|
PGE szuka firmy, która będzie dla niej realizować usługi filmowe
Polska Grupa Energetyczna szuka w przetargu firmy, która zajmie się realizacją usług filmowych dla spółki PGE Energia Cieplna i spółek zależnych - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Trwa przetarg na kampanię wody Staropolanka, marka chce mocniej zaistnieć w internecie
Polska Grupa Uzdrowisk zaprasza agencje do składania ofert na przygotowanie i realizację zasięgowej kampanii reklamowej wody mineralnej Staropolanka - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Labcon i SalesTube obsłużą Sephora Polska w social mediach
Od marca agencje Labcon i SalesTube (Group One) zajmą się kompleksową obsługą Sephora Polska w social mediach. To wynik wygranego przetargu.
więcej
|
Mothercare pokazuje w kampanii ciała młodych mam bez upiększania
Producent odzieży i akcesoriów dla kobiet ciężarnych i niemowląt Mothercare w swojej najnowszej kampanii pokazuje naturalne ciała młodych matek. Bez retuszu, ale z bliznami, rozstępami i nadwagą.
więcej
|
Małgorzata Domagała, Rafał Kafara, Tomasz Sawicki i Tomasz Jurek nowymi managerami User.com
Do zespołu User.com, platformy do automatyzacji marketingu i sprzedaży, dołączyli nowi managerowie. Na czele działu sprzedaży stanęła Małgorzata Domagała, marketingu -Tomasz Sawicki, Rafał Kafara - działu IT. Tomasz Jurek jako head of people pokieruje działem HR.
więcej
|
Muzeum Historii Żydów Polskich z konkursem na filmy krótkometrażowe
Muzeum Historii Żydów Polskich rozpoczęło konkurs „Polin Museum Film Call” na realizację filmów krótkometrażowych. Mają zostać zaprezentowane podczas wystawy pod roboczą nazwą „Polscy Żydzi na świecie”.
więcej
|
Martin Stankiewicz z filmem "Pościele moim byłych" dla IKEA
"Pościele moim byłych" to kolejny film Martina Stankiewicza, przygotowany na potrzeby kampanii marki IKEA. Za koordynację współpracy firmy z influencerem odpowiada Hash.fm.
więcej
|
Wielki pościg w reklamie pomarańczowo-waniliowej Coca-Coli
W USA ruszyła kampania reklamowa Coca-Cola o smaku pomarańczowo-waniliowym. Na potrzeby promocji przygotowano energetyczny spot, nawiązujący do konwencji filmów akcji.
więcej
|
Nescafé Sensazione promowana hasłem ,,Łagodność kawy, moc rozmowy"
Ruszyła nowa kampania reklamowa Nescafé Sensazione Cremé. Działania przygotowały Publicis, GoldenSubmarine i Wavemaker.
więcej
|
Raquel Lorena Colmenares i Rafał Piwoński w zespole 180heartbeats + Jung v Matt
Do zespołu social media 180heartbeats + Jung v Matt dołączyli Raquel Lorena Colmenares, na stanowisko junior community manager, a także Rafał Piwoński jako social media manager.
więcej
|
Cinkciarz sponsorem piłkarskich mistrzostw świata U-20 w Polsce
Serwis Cinkciarz, udostępniający usługi przekazów pieniężnych i wymiany walut online, został oficjalnym partnerem FIFA w zakresie sponsoringu turnieju o Puchar Świata U-20. W tym roku zostanie on rozegrany w Polsce.
więcej
|
Jakość danych i ich fragmentacja najważniejszym wyzwaniem w obszarze dostarczania doświadczeń zakupowych
Czterech na dziesięciu marketerów ma trudności w znajdywaniu danych dotyczących klientów w kanałach online i offline, wynika z raportu platformy reklamowej Criteo. Fragmentacja danych przeszkadza marketingowcom w uzyskaniu pełnego obrazu preferencji klientów, a co za tym idzie, utrudnia optymalizację kolejnych działań reklamowych.
więcej
|
Agencja Wills Integrated pracuje dla marek Dekoral, Bondex i Drewnochron
Firma PPG Deco rozpoczęła współpracę z Wills Integrated. Agencja odpowiada za kształtowanie wizerunku trzech marek grupy: Dekoral, Bondex i Drewnochron.
więcej
|
Małgorzata Kożuchowska w wiosennej kampanii krakowskiej galerii handlowej Bonarka
Pod hasłem „naPawia radością” ruszy wiosenna kampania reklamowa krakowskiego centrum handlowego Bonarka. Jej twarzą jest ambasadorka galerii, Małgorzata Kożuchowska.
więcej
|
Ewa Zakrzewska współautorką kolekcji plus size dla Biedronki
Modelka i stylistka Ewa Zakrzewska sygnuje swoim nazwiskiem specjalną wiosenną kolekcję Tom&Rose, z myślą o kobietach plus size. Asortyment będzie dostępny tylko w sklepach sieci Biedronka.
więcej
|
Grupa Fracthon klientem agencji Insignia
Krakowski deweloper Fracthon powierza agencji Insignia prowadzenie promocji swoich nowych inwestycji.
więcej
|
Bosch rusza z kampanią piekarników (wideo)
Firma BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego rozpoczyna ogólnopolską akcję promocyjną pod hasłem „Perfekcyjny efekt z premią”, w ramach której promuje piekarniki Bosch. Marka jest też sponsorem nowej edycji programu „Masterchef Junior” w TVN, w którym lokuje swoje urządzenia i sprzęt AGD.
więcej
|
Agencja Brave z 60 proc. wzrostem przychodów w 2018 roku
Nieustanne poszukiwanie nowych i kreatywnych rozwiązań oraz kompleksowe podejście do potrzeb klientów agencji Brave zaowocowały w zeszłym roku prawie 100 zrealizowanymi projektami i ponad 15,8 mln zł przychodu. Agencja pozyskała aż 11 nowych klientów, jednocześnie utrzymując wszystkich dotychczasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Prokuratura zbada sprzedaż Eurozetu? PZU rozważa złożenie zawiadomienia
Grupa PZU - jako akcjonariusz Agory - rozważa zawiadomienie prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa po przejęciu Eurozetu przez Agorę i SFS Ventures. Prokuratorzy mieliby zbadać, czy doszło o działania na szkodę spółki - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tomasz Lis musi przeprosić Krystynę Pawłowicz za tekst o "bulterierce prezesa"
Tomasz Lis, redaktor naczelny „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer) decyzją sądu będzie musiał przeprosić posłankę PiS, Krystynę Pawłowicz za publikację „Bulterierka Prezesa” z kwietnia 2016 roku. Posłanka poinformowała, że wyrok jest prawomocny.
więcej
|
Łęczek, Sulikowski i Złotorowicz wicenaczelnymi Grupy Super Express, odchodzi Marcin Kowalczyk
Od 1 marca do grona zastępców Grzegorza Zasępy, redaktora naczelnego Grupy Super Express, dołączą Bartłomiej Łęczek, Jarosław Sulikowski i Jan Złotorowicz - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z dziennikiem żegna się natomiast Marcin Kowalczyk, który nieoficjalnie ma przejść do „Faktu”.
więcej
|
,,Forbes" z nową szatą graficzną i działem Zjawisko, teksty rozwijane w internecie
Polska edycja magazynu „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) zmieniła szatę graficzną i wprowadziła sekcję Zjawisko. Artykuły są nieco krótsze niż dotychczas, a ich najważniejsze wątki będą też publikowane w serwisie Forbes.pl.
więcej
|
Bartosz Wieliński oskarża Rafała Ziemkiewicza z art. 212 za nazwanie go ,,folskdojczem i nikczemną kreaturą"
Szef działu zagranicznego „Gazety Wyborczej” Bartosz Wieliński skierował prywatny akt oskarżenia publicysty „Do Rzeczy” Rafała Ziemkiewicza o zniesławienie. Powód? Ziemkiewicz w TVP Info i na Twitterze określił Wielińskiego jako „wyjątkowo nikczemną kreaturę i folskdojcza”. - Nie robił tego przypadkowo, w emocjach, tylko celowo, żeby jak najbardziej mnie poniżyć i zohydzić w oczach opinii publicznej. Muszę się bronić - mówi Wieliński. - Uważam, że volksdeutsch poza ścisłym znaczeniem historycznym jest również określeniem pewnej postawy, delikatnie mówiąc, wynarodowienia i obrócenia się przeciw własnemu krajowi - tłumaczy Ziemkiewicz.
więcej
|
Od marca magazyn ,,Wysokie Obcasy Praca" będzie ukazywać się co dwa miesiące
W czwartek, 28 lutego br. na rynku pojawi się nowy, marcowy magazynu „Wysokie Obcasy Praca” (Agora). Pismo zmieni częstotliwość ukazywania się z kwartalnika na dwumiesięcznik.
więcej
|
,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" liderami sprzedaży wśród pism telewizyjnych
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w listopadzie 2018 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Polska" nie poinformowała eksperta ds. bezpieczeństwa, że wypowiadał się do tekstu promującego Huawei
W najnowszym wydaniu „Gazety Polskiej” opublikowano artykuł sponsorowany o technologii 5G, który miał powstać we współpracy z firmą Huawei. Tygodnik miał jednak nie poinformować eksperta ds. bezpieczeństwa, że wypowiada się do tekstu promującego firmę.
więcej
|
Marcowy numer ,,Avanti" i ,,Logo" ze zniżkami na zakupy
W marcowych wydaniach miesięczników „Avanti” oraz „Logo” (Agora) dostępne będzie ponad 170 kuponów rabatowych do sklepów stacjonarnych i internetowych - do wykorzystania w czasie akcji Weekendu Zniżek. Oba numery będą dostępne w sprzedaży od czwartku, 28 lutego br.
więcej
|
|
|
Chomikuj.pl przez trzy lata stracił połowę użytkowników, nie współpracuje już z Interią
Z Chomikuj.pl korzysta najwyżej ok. 3,5 mln użytkowników miesięcznie, czyli 12-13 proc. wszystkich polskich internautów, podczas gdy pięć-sześć lat temu serwis miał 7 ml odwiedzających i 33-35 proc. zasięgu. W ub.r. serwis zakończył współpracę z Grupą Interia, obecnie we własnym zakresie sprzedaje reklamy.
więcej
|
14 proc. więcej na reklamy w polskim internecie. Już 26 proc. wydatków w mobile'u, 15 proc. w social media
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. wydatki reklamowe w polskim internecie zwiększyły się rok do roku o 14,2 proc. Procentowo najbardziej wzrosły inwestycje w reklamy mobilne, wideo i w mediach społecznościowych - wynika z badania IAB AdEx.
więcej
|
BBC i ITV zapowiadają BritBox, konkurencję dla Netfliksa. W ofercie archiwalne produkcje nadawców
Stacje BBC i ITV zapowiedziały że do końca 2019 roku uruchomią wspólny serwis VOD o nazwie BritBox. Platforma ma zaoferować archiwalne produkcje pochodzące od obu nadawców i konkurować o brytyjskich widzów z Netflixem i Amazonem.
więcej
|
Aplikacja TikTok pobrana miliard razy, w 2018 roku pokonała Instagram
Liczba instalacji społecznościowej aplikacji TikTok przekroczyła globalnie miliard - wynika z danych firmy SensorTower. W 2018 roku TikTok został ściągnięty z AppStore i Google Play 663 mln razy pokonując pod tym względem należącego do Facebooka Instagrama.
więcej
|
Facebook obiecuje narzędzie do kasowania historii reklamowej użytkowników
Facebook zapowiedział że w 2019 roku udostępni użytkownikom narzędzie pozwalające przeglądać wszystkie informacje zbierane na ich temat w celach reklamowych. Internauci mają otrzymać też możliwość wykasowania całej historii dotyczącej interakcji z serwisami i stronami odwiedzanymi w sieci.
więcej
|
Sklepy internetowe polecają kurierów DPD. Paczkomaty najczęstszą opcją dostawy
Najczęściej polecaną przez sprzedawców internetowych firmą kurierską jest DPD, pokazują dane z raportu serwisu Furgonetka.pl. Najczęstszą oferowaną formą dostawy zakupów są Paczkomaty. Średni koszt dostawy za ich pośrednictwem to 10 złotych w mniejszych i 9 złotych w dużych sklepach internetowych.
więcej
|
Platforma SafeSize dostaje 10 mln dolarów finansowania od 3TS Capital Partners i Convent Capital
SafeSize, dostawca technologii do analizy i optymalizacji dopasowania obuwia pozyskał 10 mln dolarów inwestycji w rundzie inwestycyjnej serii B. Wśród inwestorów znaleźli się m.in. 3TS Capital Partners i Convent Capital. Pieniądze zostaną przeznaczone na dalszy rozwój platformy. W Polsce z rozwiązań SafeSize korzysta internetowy sklep eobuwie.pl.
więcej
|
Martin Stankiewicz z filmem "Pościele moim byłych" dla IKEA
"Pościele moim byłych" to kolejny film Martina Stankiewicza, przygotowany na potrzeby kampanii marki IKEA. Za koordynację współpracy firmy z influencerem odpowiada Hash.fm.
więcej
|
4Fun Media współpracuje z siecią partnerską LifeTube
4Fun Media niedawno rozpoczął współpracę z siecią partnerską LifeTube, dzięki której powstały dwa nowe programy w 4Fun TV: „Na pełnej” i „4Fun Tube”. Spółki zapowiadają kolejne działania z wykorzystaniem internetowych influencerów.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|