|
|
|
|
|
|
|
,,Big Brother" zdominuje ramówkę TVN7, w niedzielę także na głównej antenie TVN
W niedzielę 17 marca br. TVN7 rozpocznie emisję powracającego po 11 latach przerwy reality-show „Big Brother”, które poprowadzi Agnieszka Woźniak-Starak. Stacja będzie pokazywać odcinki live codziennie, a wieczorami w interaktywnym studiu na żywo życie w Domu Wielkiego Brata skomentują dziennikarze, influencerzy oraz eksperci. W niedzielę o godz. 18.00 podsumowanie tygodnia obejrzą także widzowie TVN, zamiast „Ugotowanych”.
więcej
|
,,The Voice Kids" straciło 470 tys. widzów, ale TVP2 nadal była liderem
Drugą edycję „The Voice Kids” oglądało średnio 2,07 mln osób, o 470 tys. widzów mniej niż pierwszą odsłonę widowiska pokazywaną rok temu. TVP2 w czasie emisji programu była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 10,49 mln zł.
więcej
|
Adam Andruszkiewicz złożył pozew o ochronę dóbr osobistych przeciwko TVN
O złożeniu pozwu o ochronę dóbr osobistych przeciwko TVN poinformował w poniedziałek wiceminister cyfryzacji Adam Andruszkiewicz. Domaga się od stacji m.in. przeprosin i usunięcia materiału poświęconego śledztwu ws. fałszowania podpisów popierających kandydatów Młodzieży Wszechpolskiej.
więcej
|
Kuba Wojewódzki otworzy restaurację w Elektrowni Powiśle
Dziennikarz Kuba Wojewódzki wraz z restauratorem Józefem Krawczykiem otworzy w Elektrowni Powiśle lokal gastronomiczno-rozrywkowy „Niewinni Czarodzieje 2.0”.
więcej
|
Ekstraklasa uruchamia rozgrywki e-sportowe
Od 5 marca startuje Ekstraklasa Games, turniej gry FIFA. Rozgrywki w fazie ligowej i wielki finał będą transmitowane przez Polsat Games.
więcej
|
TVP zapewnia pracownikom konsultacje z psychologiem, powodem ,,płynąca z zewnątrz agresja i hejt"
W siedzibie Telewizji Polskiej udostępniono punkt bezpłatnych konsultacji psychologicznych, z których mogą korzystać wszyscy pracownicy i współpracownicy firmy. Nadawca uzasadnia, że powodem jest wysoki poziom agresji i hejtu wobec nich.
więcej
|
,,To był rok!" i ,,The Wall" zamieniają się miejscami w ramówce TVP1
W piątek 8 marca br. na antenie TVP1 zadebiutuje nowe widowisko rozrywkowe „To był rok!” z Anną Muchą i Antonim Królikowskim. Program będzie emitowany o godz. 20.05, czyli zastąpi „The Wall. Wygraj marzenia”, który przesunięto na późniejszą porę.
więcej
|
TVP1 liderem. ,,M jak miłość" hitem tygodnia, ,,Fakty" najwyżej wśród dzienników
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły serial „M jak miłość”, konkurs skoków na MŚ i „Sanatorium miłości”. Wśród stacji w 4+ pierwsza była TVP1, a w 16-49 pozycję lidera zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Nasz nowy dom 12" od 28 lutego w Polsacie (wideo)
W czwartek, 28 lutego br. Telewizja Polsat rozpocznie emisję nowej edycji programu „Nasz nowy dom”, który bez zmian będzie pokazywany w czwartki o godz. 20.05.
więcej
|
Drugi sezon ,,Dorota inspiruje" przeniesiony z HGTV do TVN
W sobotę 16 marca br. stacja TVN rozpocznie emisję drugiej odsłony programu wnętrzarskiego „Dorota inspiruje”, który prowadzi Dorota Szelągowska. Rok temu cykl pokazywał kanał tematyczny HGTV.
więcej
|
TVN Media organizuje 3 edycję tv day. Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field gośćmi specjalnymi
W środę 27 marca br. Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, która odbędzie się w Warszawie. Gośćmi specjalnymi tego wydarzenia będą eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field.
więcej
|
Polsat pokaże drugi sezon ,,SuperPsa". Program ponownie sponsorują Pedigree i Bayer
Od2 marca 2019 roku na antenie Polsatu wystartuje drugi sezon edukacyjnego programu „SuperPies”, w którym behawiorystka zwierzęca Aneta Awtoniuk, pokazuje jak wychować psa. Sponsorami programu ponownie są marki Pedigree i Bayer.
więcej
|
Od 4 marca drugi sezon ,,Robota na weekend" w Nowa TV
Na wiosnę stacja Nowa TV (Grupa ZPR Media) przygotowała nowy sezon programu „Robota na weekend”. Anna Drozd i Beata Łańcuchowska po raz kolejny pomogą uczestnikom urządzić ich mieszkania.
więcej
|
TVP ABC zdecydowanym liderem w grupie 4-12, TOP Kids zyskał najwięcej
Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w styczniu br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał TOP Kids. Z kolei najwięcej stracił Da Vinci - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Spadkobiercy Michaela Jacksona pozywają HBO. Chcą 100 milionów dolarów
Spadkobiercy Michaela Jacksona złożyli pozew do sądu, żądając od stacji HBO 100 milionów dolarów odszkodowania za emisję filmu "Leaving Neverland".
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ströer z umową na 10 lat na obsługę części wiat przystankowych w Poznaniu. Wkrótce także umowa z AMS
Firma Ströer Media od lutego odpowiada za obsługę 400 nośników typu citylight, znajdujących się na 124 wiatach przystankowych w Poznaniu. To wynik umowy zawartej z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi, które tym samym zakończyły współpracę z Clear Channel Poland. Wkrótce MPT podpisze też umowę z AMS - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Maciej Musiał instruktorem fitness w kampanii Konta dla Młodych w PKO BP (wideo)
Ruszyła kolejna kampania z udziałem aktora Macieja Musiała reklamująca rachunek PKO Konto dla Młodych oferowany przez PKO Bank Polski.
więcej
|
Will Swayne globalnym prezesem ds. klientów w Dentsu Aegis Network
Will Swayne objął nowo utworzone stanowisko global president of client solution w Dentsu Aegis Network, do której należą m.in. agencje Carat, iProspect.
więcej
|
Aflofarm, Lidl i Kino Świat zmniejszyły wydatki reklamowe, mocno w górę Ferrero Polska (Top10)
W styczniu br. czterech z 10 największych reklamodawców zmniejszyło swoje wydatki reklamowe w porównaniu do stycznia ub.r. : Aflofarm, Lidl, Natur Produkt Zdrovit i Kino Świat. Ferrero Polska z kolei zwiększyło je o ponad połowę – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Lidl testuje koncept ,,Kupuję nie marnuję" i sprzedaje taniej wczorajsze pieczywo
Sieć dyskontów Lidl Polska w wybranych lokalizacjach utworzyła specjalną półkę „zero waste” z przecenioną nawet o 70 proc. żywnością. Chce w ten sposób zachęcić klientów do nie marnowania jedzenia.
więcej
|
Monika Wójcicka: z IPG Mediabrands na wydawcę sportowego w Agorze
Monika Wójcicka, ostatnio head of Mediabrands Studios w IPG Mediabrands, po 9 latach pracy odeszła z agencji. Obecnie pracuje w Agorze - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Booking.com z kampanią wizerunkową "Be a Booker"
Pod hasłem "Be a Booker" ruszyła kampania wizerunkowa serwisu do rezerwacji zakwaterowania online Booking.com.
więcej
|
W marcu w sprzedaży w Polsce pojawi się KitKat Green Tea Matcha
Firma Nestle poinformowała, że w marcu br. na sklepowe półki w Polsce trafi baton KitKat Green Tea Matcha - o smaku zielonej herbaty i białej czekolady. Pierwotnie smak ten zadebiutował w Japonii.
więcej
|
POT szuka agencji do kampanii wizerunkowej na Węgrzech
Polska Organizacja Turystyczna szuka poprzez konkurs ofert agencji, która na jej zlecenie zajmie się kampanią wizerunkową na Węgrzech.
więcej
|
Tarnowianie promują Gemini Park hasłem ,,Tarnowskie oblicza mody"
Pod hasłem „Tarnowskie oblicza mody” rozpoczęła się najnowsza, dwuletnia wizerunkowa kampania centrum handlowego Gemini Park, która ma pokazać Tarnów jako miasto tętniące życiem, pełne wyjątkowych ludzi i osobowości oraz inspiracji. Wzięło w niej udział blisko 100 tarnowian i tarnowianek związanych z różnymi dziedzinami życia i o różnych profesjach, a także w różnym wieku.
więcej
|
Google przenosi swojego Asystenta do znanych filmów
Co jeśli w scenie kłótni z matką, młoda bohaterka "Lady Bird" wykorzystałaby Google Assistant? Gdyby z narzędzia mogłaby skorzystać Drew Barrymore w "Krzyku"? Kolejny raz Google promuje w kreatywny sposób swojego Asystenta.
więcej
|
Serena Williams w oscarowym spocie Nike
W reklamie przygotowanej z okazji gali wręczenia Oscarów, Nike składa hołd kobietom dążącym do osiągania sukcesów mimo przeszkód na swojej drodze.
więcej
|
Revlon nową kampanią chce wzmocnić siłę kobiet (wideo)
Firma kosmetyczna Revlon rozpoczęła kampanię pod hasłem „I Can. So I Did” promującą nową kolekcję podkładów PhotoReady Candid. Jej celem jest wzmocnienie pozycji kobiet.
więcej
|
TVN Media organizuje 3 edycję tv day. Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field gośćmi specjalnymi
W środę 27 marca br. Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, która odbędzie się w Warszawie. Gośćmi specjalnymi tego wydarzenia będą eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field.
więcej
|
Polsat pokaże drugi sezon ,,SuperPsa". Program ponownie sponsorują Pedigree i Bayer
Od2 marca 2019 roku na antenie Polsatu wystartuje drugi sezon edukacyjnego programu „SuperPies”, w którym behawiorystka zwierzęca Aneta Awtoniuk, pokazuje jak wychować psa. Sponsorami programu ponownie są marki Pedigree i Bayer.
więcej
|
Niewidoma biegaczka Joanna Mazur i jej przewodnik Michał Stawicki ambasadorami kampanii Stowarzyszenia ,,Tęcza"
Pod hasłem „Razem sięgniemy po medal” rusza kampania Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących „Tęcza”. Ambasadorami akcji zostali Joanna Mazur - mistrzyni świata na 1500 m, niewidoma biegaczka oraz jej przewodnik Michał Stawicki.
więcej
|
Agencja Brave z 60 proc. wzrostem przychodów w 2018 roku
Nieustanne poszukiwanie nowych i kreatywnych rozwiązań oraz kompleksowe podejście do potrzeb klientów agencji Brave zaowocowały w zeszłym roku prawie 100 zrealizowanymi projektami i ponad 15,8 mln zł przychodu. Agencja pozyskała aż 11 nowych klientów, jednocześnie utrzymując wszystkich dotychczasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Piotr Skwieciński: z ,,Sieci" na dyrektora Instytutu Polskiego w Moskwie
Piotr Skwieciński objął funkcję dyrektora Instytutu Polskiego w Moskwie. Wcześniej przez prawie 30 lat pracował w mediach, ostatnio w tygodniku „Sieci”, a wcześniej m.in. w Polskiej Agencji Prasowej.
więcej
|
Dorota Szelągowska, Paulina Sykut-Jeżyna, Jerzy Mielewski i ,,Ślepnąc od świateł" z Telekamerami 2019
Joanna Kulig, Dorota Szelągowska, serial „Ślepnąc od świateł”, Dawid Kwiatkowski i film „Niepodległość” znaleźli się wśród laureatów Telekamer „Tele Tygodnia” 2019 roku. Gala wręczenia nagród z problemami technicznymi była transmitowana na stronie telekamery.pl.
więcej
|
Sąd odrzucił wniosek NBP, żeby zakazać ,,Gazecie Wyborczej" pisania o prezesie Adamie Glapińskim
Sąd Okręgowy w Warszawie nie zgodził się na zakazanie „Gazecie Wyborczej” pisania o prezesie Narodowego Banku Polskiego, Adamie Glapińskim. Instytucja wnioskowała o zakaz publikowania informacji na jego temat Dominice Wielowieyskiej, dziennikarce dziennika.
więcej
|
Kuba Wojewódzki otworzy restaurację w Elektrowni Powiśle
Dziennikarz Kuba Wojewódzki wraz z restauratorem Józefem Krawczykiem otworzy w Elektrowni Powiśle lokal gastronomiczno-rozrywkowy „Niewinni Czarodzieje 2.0”.
więcej
|
Krzysztof Czabański domaga się zaprzestania naruszania dóbr osobistych od Agory
Szef Rady Mediów Narodowych, Krzysztof Czabański w wezwaniu przedsądowym do zarządu spółki Agora, wydawcy m.in. „Gazety Wyborczej” żąda zaprzestania naruszania jego dóbr osobistych w artykule, w którym sugerowano, że był „likwidatorem RSW Prasa-Książka-Ruch”, przeprosin oraz wpłaty zadośćuczynienia na cel społeczny.
więcej
|
Premier Mateusz Morawiecki laureatem Nagrody Człowiek Roku "Gazety Polskiej"
Premier Mateusz Morawiecki został w poniedziałek laureatem Nagrody Człowiek Roku "Gazety Polskiej", europoseł PiS Ryszard Legutko i reżyser Patryk Vega - Nagrody im. św. Grzegorza I Wielkiego, a wiceprezesowi IPN Krzysztofowi Szwagrzykowi przyznano tytuł Człowiek Roku Klubów "Gazety Polskiej".
więcej
|
Łukasz Warzecha po 5 latach przerwy wrócił na łamy ,,Faktu", nadal pisze do ,,Super Expressu"
W ostatnich tygodniach w „Fakcie” (Ringier Axel Springer Polska) zamieszczono kilka felietonów Łukasza Warzechy, na stałe związanego z „Do Rzeczy”. - To nie jest stała, regularna współpraca - zaznacza publicysta. Bez zmian pisze cotygodniowe felietony do „Super Expressu”.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" liderem sprzedaży w 2018 roku, ,,Dobry Tydzień" stracił najwięcej
W 2018 roku na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Maciej Chmiel redaktorem naczelnym w East News
Maciej Chmiel został redaktorem naczelnym nowo utworzonej redakcji krajowej agencji fotograficznej East News. Funkcję jego zastępcy objęła Anna Krupa-Gołaszewska. Działem celebrities pokieruje Andrzej Kulpita.
więcej
|
Reporterzy bez Granic o zawiadomieniu prokuratury przez Kaczyńskiego ws. tekstów ,,Gazety Wyborczej": to autorytarne metody
Organizacja Reporterzy bez Granic mocno skrytykowała złożenie przez Jarosława Kaczyńskiego do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa z art. 212 Kodeksu karnego przez „Gazetę Wyborczą” (Agora). - Wspieramy „Gazetę Wyborczą” i wzywamy Kaczyńskiego do porzucenia tych autorytarnych metod - stwierdziła reprezentująca organizację Pauline Ades-Mevel.
więcej
|
CMWP SDP krytykuje raport o pedofilii w polskim Kościele: zawiera nieprawdę, stawia bezpodstawne zarzuty
Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP wyraziło stanowczy protest przeciw manipulacjom, które zdaniem organizacji są zawarte w raporcie fundacji „Nie lękajcie się” o pedofilii w polskim Kościele. - Raport ten zawiera szereg nieprawdziwych, niepełnych i zmanipulowanych informacji oraz stawia bezpodstawne zarzuty polskim duchownym katolickim. Jest on przygotowany na podstawie tendencyjnie wyselekcjonowanych faktów oraz ich opisów, które budzą wątpliwości dotyczące obiektywizmu autorów „Raportu” - ocenia CMWP.
więcej
|
Serwis Party.pl w nowej, designerskiej odsłonie stawia na nowoczesny UX
Na rynku pojawiła się nowa odsłona Party.pl, która jeszcze bardziej podkreśla charakter serwisu jednego z najmocniejszych brandów kobiecych w Polsce.
więcej
|
Monika Wójcicka: z IPG Mediabrands na wydawcę sportowego w Agorze
Monika Wójcicka, ostatnio head of Mediabrands Studios w IPG Mediabrands, po 9 latach pracy odeszła z agencji. Obecnie pracuje w Agorze - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rafał Ziemkiewicz o zarzucie antysemityzmu w tytule jego tekstu w ,,Do Rzeczy": najpierw trzeba przeczytać artykuł
W niedzielę wieczorem już po publikacji okładki nowego numeru „Do Rzeczy” (PMPG Polskie Media) z okładkowym artykułem Rafała Ziemkiewicza „Dlaczego Żydzi nas nienawidzą” Jan Śpiewak i Bartosz Węglarczyk ocenili, że ma to zabarwienie antysemickie. - Zachęcam by najpierw przeczytać mój tekst. Zawsze jest możliwość polemiki - jeśli ktoś ma argumenty, oczywiście - skomentował Ziemkiewicz.
więcej
|
|
|
Serwisy ,,Dziennika Bałtyckiego", ,,Dziennika Zachodniego" i NTO.pl mocno w górę, TVN Warszawa i Trojmiasto.pl przyciągają najbardziej
Wśród czołowych stron o tematyce regionalnej największe wzrosty odwiedzalności osiągnęły witryny „Dziennika Bałtyckiego”, „Dziennika Zachodniego”, „Gazety Wrocławskiej” i „Nowej Trybuny Opolskiej”, a spadek zasięgu zanotował jedynie witryna „Expressu Ilustrowanego”.
więcej
|
Współwłaściciel Wirtualnej Polski Michał Brański zainwestuje w Stomil Olsztyn, na razie pożycza mu 200 tys. zł
Michał Brański, wiceprezes i jeden z głównych akcjonariuszy Wirtualnej Polski, pożyczył 200 tys. zł klubowi piłkarskiemu Stomil Olsztyn na najpilniejsze wydatki. Przez najbliższe dwa miesiące będzie negocjował przejęcie akcji klubu.
więcej
|
Filip Połoska międzynarodowym redaktorem naczelnym Noizz
Od maja br. Filip Połoska będzie międzynarodowym redaktorem naczelnym serwisu miejsko-lifestylowego Noizz (należy do Ringier Axel Springer Media AG) działającego w sześciu krajach. Z witryną jest związany od prawie dwóch lat.
więcej
|
Google wprowadza nową wersję Test My Site i rozszerza dostępność rozwiązań RCS
Koncern Google udostępnił swoim partnerom biznesowym nową wersję narzędzia o nazwie Test My Site pozwalające na przetestowanie szybkości ładowania mobilnych stron internetowych. Zwiększono też dostępność Rich Communications Services, dzięki czemu firmy lepiej dotrą z komunikatem do mobilnych użytkowników.
więcej
|
Google przenosi swojego Asystenta do znanych filmów
Co jeśli w scenie kłótni z matką, młoda bohaterka "Lady Bird" wykorzystałaby Google Assistant? Gdyby z narzędzia mogłaby skorzystać Drew Barrymore w "Krzyku"? Kolejny raz Google promuje w kreatywny sposób swojego Asystenta.
więcej
|
Piotr Fronczewski jak w filmie "Akademia Pana Kleksa" promuje film "The Umbrella Academy"
W sieci pojawiła się reklama serialu "The Umbrella Academy", w której Piotr Fronczewski nawiązuje nieco do "Akademii Pana Kleksa".
więcej
|
Cube Group obsłuży PayU w digitalu
Do grona klientów agencji Cube Group dołącza operator płatności PayU. Agencja odpowiada za promowanie wśród klientów biznesowych płatności online.
więcej
|
The Digitals stworzyło dla Polpharmy serwis ,,Zdrowe Oko"
Producent leków Polpharma podpisał z agencją The Digitals (Grupa S/F) umowę ramową o współpracy. W jej ramach powstał serwis dla lekarzy Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ) „Zdrowe Oko”.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|