|
|
|
|
|
|
|
Rekompensata dla TVP na inwestycje w technologie, ale i program. ,,Sytuacja telewizji publicznej jest stabilna, ale trudna"
Wszystko wskazuje na to, że media publiczne dostaną w tym roku 1,26 mld zł rekompensaty z tytułu utraconych w latach 2018-19 opłat abonamentowych. Telewizja Polska miałaby część przysługującej jej kwoty przeznaczyć na inwestycje w infrastrukturę, technologie, ale i program - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Wiadomości" nie muszą sprostować materiału o nagrodach za rządów PO-PSL, oddalono pozew PO
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił pozew Platformy Obywatelskiej o sprostowanie informacji podanej w „Wiadomościach” TVP pod koniec marca ub.r. Chodzi o zestawienie nagród w ministerstwach podczas 8 lat rządów PO-PSL z nagrodami przyznanymi ministrom konstytucyjnym przez półtora roku rządów PiS.
więcej
|
Duży wzrost oglądalności ,,Zakochanych po uszy" w TVN7
Nową telenowelę „Zakochani po uszy” w TVN oglądało średnio 1,28 mln osób. W pierwszych czterech tygodniach w TVN7 serial gromadził 283 tys. widzów. Po zakończeniu emisji cyklu w TVN jego widownia w Siódemce wzrosła do 649 tys. oglądających.
więcej
|
Canal+ z mniejszymi przychodami i wyższym zyskiem. Liczba użytkowników nc+ w górę o 23 tysiące
W 2018 roku należąca do koncernu Vivendi grupa Canal+ zanotowała przychody w wysokości ponad 5,16 mld euro, a globalna liczba odbiorców nadawcy przekroczyła 16,24 mln. Działająca w ramach Canal+ platforma nc+ zanotowała w ciągu roku lekki wzrost użytkowników o 23 tys.
więcej
|
,,Przyjaciółki 13" od 28 lutego w Polsacie. Arciuch, Grabowska i Konopka w obsadzie (wideo)
Od 28 lutego Telewizja Polsat rozpocznie emisję trzynastego sezonu „Przyjaciółek”, który będzie emitowany bez zmian w czwartki o godz. 21.10. Do obsady nowych odcinków dołączą: Tamara Arciuch, Urszula Grabowska, Łukasz Konopka, Mateusz Janicki, Adam Cywka i Mateusz Rzeźniczak.
więcej
|
TVP stawia na VOD. ,,Własne produkcje, dedykowane do internetu się nie zwracają"
TVP ogłosiła nową ramówkę na wiosnę nie tylko w telewizji linearnej, ale i w internecie – na TVP VOD. W serwisie pojawią się nowe produkcje, takie jak „Dance Dance Dance” czy „Stulecie winnych”. - Produkcje własne, dedykowane do internetu to głównie treści krótkie, tzw. shorty. Krótkie produkcje fabularne czy parafabularne, dedykowane do internetu się nie zwracają. To wydatek, który trzeba traktować jako budowę portfolio czy promocję - mówi nam Maciej Stanecki, wiceprezes TVP.
więcej
|
,,Septagon 2", ,,Policjantki i Policjanci 10" i ,,Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny 6" od 4 marca w Czwórce (wideo)
W poniedziałek, 4 marca telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję nowych sezonów codziennych seriali „Septagon”, „Policjantki i Policjanci” i „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny”, które emitowane będą w swoich stałych pasmach.
więcej
|
Zmarł Tadeusz Kraśko, wieloletni dziennikarz Telewizji Polskiej
W wieku 78 lat zmarł Tadeusz Kraśko, w latach 70. i 80. dziennikarz Telewizji Polskiej. Kraśko pracował też w dyplomacji oraz pisał książki faktograficzne. Jego dziećmi są dziennikarze Piotr i Ewa Kraśko, a drugą żoną była Nina Terentiew.
więcej
|
Film dokumentalny ,,Leaving Neverland" w HBO i HBO GO (wideo)
Od 8 marca w Polsce w HBO GO zadebiutuje film dokumentalny „Leaving Neverland”. W kwietniu produkcję pokaże również linearny kanał HBO.
więcej
|
Trzy nowości w wiosennej ramówce TVP Rozrywka
Telewizja Polska przygotowała trzy nowe programy na wiosnę na antenie TVP Rozrywka. Będzie to program rozrywkowy „Piosenka z kontekstem”, „Kabaret za kulisami” oraz „Gwiazdozbiór TVP Rozrywka”.
więcej
|
W TVP Info o homoseksualistach: pedofile, zaburzone dziwaki, wampiry polujące na dzieci
Działania antydyskryminacyjne na rzecz osób LGBT w warszawskich szkołach to wspieranie dziwaków i promocja pedofilii, dzieci będą poddawane praniu mózgów, bo homoseksualiści są jak wampiry, które chcą żeby większość dzieci była do ich dyspozycji - taki przekaz usłyszeli widzowie „Salonu dziennikarskiego” TVP Info na temat homoseksualistów i deklaracji podpisanej przez Rafała Trzaskowskiego. Obecni w studiu publicyści zrównali także tę orientację seksualną z przyczyną przestępstw pedofilii.
więcej
|
Drugi sezon ,,Deep State" wiosną w FOX
Wiosną 2019 roku FOX pokaże drugi sezon serialu szpiegowskiego „Deep State”.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UOKiK zajmie się przejęciem Eurozetu przez Agorę i SFS Ventures
Agora, wspólnie z czeską spółką SFS Ventures kupi Grupę Eurozet, nadawcę m.in. Radia Zet. Początkowo nabędzie 40 proc. udziałów, ale do 2022 roku będzie mogła przejąć 100 proc. pakiet akcji. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl transakcji przyjrzy się UOKiK.
więcej
|
|
Piotr Chęciński odwołany ze stanowiska dyrektora portalu Polskieradio.pl
W zeszły piątek prezes Polskiego Radia Andrzej Rogoyski odwołał Piotra Chęcińskiego ze stanowiska dyrektora portalu Polskieradio.pl. Jego obowiązki przejął Paweł Piszczek. - Co najmniej od 2 miesięcy mieliśmy fundamentalną różnicę zdań co do temperatury narracji w portalu - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Chęciński.
więcej
|
|
Francuskie media ze wspólną platformą technologiczną. Logowanie jednym hasłem do Le Figaro, Le Point i Radio France
Najwięksi wydawcy we Francji zapowiedzieli uruchomienie nowej wspólnej platformy technologicznej. Dzięki niej użytkownicy za pomocą tych samych danych będą mogli logować się do internetowych serwisów wielu francuskich mediów, wśród których są Le Figaro, Le Point, Radio France czy M6-RTL. Na budowę infrastruktury wydano ponad 5 mln euro.
więcej
|
|
Młodzi Polacy najchętniej słuchają RMF FM i Eskę. Tylko 1,8 proc. udziału PR3 i 1,1 proc. PR1
Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową wśród osób w wieku od 15 do 24 lat w okresie od listopada ub.r. do stycznia br. było RMF FM. Drugie miejsce zajęła Eska, która zanotowała największy spadek w zestawieniu. Najwięcej zyskało z kolei Radio ZET - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności we Wrocławiu. Awans TOK FM i Eski
Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Nowy program Piotra Majewskiego ,,O muzyce subiektywnie" w Radiu dla Ciebie
Nowy program Piotra Majewskiego „O muzyce subiektywnie” w Radiu dla Ciebie pojawi się od soboty, 24 lutego br. Zastąpi „Rozmowy z samym sobą” Stana Borysa.
więcej
|
|
|
|
Jakub Bierzyński: spółki Skarbu Państwa to stosunkowo mali i niewdzięczni klienci
- Nie uczestniczymy w przetargach spółek Skarbu Państwa. Już dawno temu usłyszałem, że mogę oszczędzić sobie wysiłku. Nie żałuję. To stosunkowo mali i niewdzięczni klienci, a od trzech lat ich budżety są dzielone według politycznych, nie merytorycznych kryteriów. W momencie zmiany rządu do tych spółek wejdzie prokurator. Obawiam się, że domy mediowe, które firmowały te zlecenia poniosą odpowiedzialność za działania na szkodę klientów. Nie chcę mieć z tym nic wspólnego - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, CEO OMD Poland.
więcej
|
T-Mobile reklamuje video bez limitu danych w ofercie na kartę (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca usługę video bez limitu danych w T-Mobile na Kartę. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy FCB Bridge2Fun, VML&YR, ARC Worldwide i Mindshare Polska.
więcej
|
Polacy cenią Google, Rossmana i NIVEA . Wybór marki to deklaracja światopoglądowa
Aż 77 proc. konsumentów woli kupować marki, które podzielają ich wartości. W Polsce najbardziej znaczącymi dla konsumentów brandami są Google, Nivea, Allegro, YouTube i Rossmann. Na świecie - Google, PayPal, Gillette i Johnson & Johnson - pokazują badania Havas Group w ramach projektu Meaningful Brands 2019.
więcej
|
Zuzanna Bijoch w wiosenno-letniej kampanii Wojas (wideo)
Startuje kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji butów i torebek Wojas. W akcji modelka Zuzanna Bijoch występuje wspólnie z modelem.
więcej
|
Clipatize: Weronika Narożniak chief strategy officerem, Konrad Dobrowolski account directorem
Weronika Narożniak objęła stanowisko chief strategy officera, a Konrad Dobrowolski został account directorem w agencji strategiczno-kreatywnej Clipatize. Awansowali Daniela Miernik i Jan Kuczyński.
więcej
|
Nurofen dla dzieci reklamowany ,,po stronie mam" (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa leków przeciwbólowych marki Nurofen (produkowanych przez Reckitt Benckiser) dla dzieci. Jest realizowana pod hasłem „Nurofen - po stronie mam”.
więcej
|
Ibum Supermax promowany jako ,,najsilniejszy na ostry ból" (wideo)
Hasco-Lek realizuje kampanię reklamującą wprowadzony niedawno do sprzedaży lek przeciwbólowy i przeciwzapalny Ibum Supermax. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Ibum Supermax - najsilniejszy na ostry ból”.
więcej
|
Ruszyła kampania o depresji nastolatków
13. edycja kampanii Forum Przeciw Depresji podejmuje temat nastoletniej depresji. Według statystyk, w 2017 roku w Polsce 730 młodych osób podjęło próbę samobójczą, z czego 116 zakończyło się śmiercią.
więcej
|
Papaya Films dla francuskiego koncernu farmaceutycznego Biogaran
Papaya Films odpowiada za produkcję najnowszego spotu reklamowego francuskiego koncernu farmaceutycznego Biogaran (należącego do Servier). Kreację "Madame Debonconseil" przygotowała agencja Serviceplan France.
więcej
|
Biedronka reklamuje w telewizji pieluchomajtki Dada
Wystartowała kampania reklamowa nowej wersji pieluchomajtek Dada Extra Soft Pantsy, sprzedawanych w sieci Biedronka. Działania przygotowały Duda Polska i Wavemaker.
więcej
|
otoDom.pl przekonuje w reklamach, że ,,najbardziej sobą jesteś u siebie" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego otoDom.pl. Działania przygotowały Scholz & Friends Warszawa, Videlec, Universal McCann oraz dział marketingu Otodom.
więcej
|
Patrycja Bruź-Soniewicka i Błażej Soniewicki odchodzą z Brand New Galaxy
Z platformą marketingowo-technologiczną Brand New Galaxy żegnają się Patrycja Bruź-Soniewicka i Błażej Soniewicki.
więcej
|
Kluby Ekstraklasy na kartach debetowych PKO BP
PKO Bank Polski wprowadza karty debetowe z herbami klubów polskiej Ekstraklasy. Do nabycia są od 22 lutego.
więcej
|
W pubie New Balance w Londynie można płacić przebiegniętymi kilometrami
Marka sportowa New Balance uruchomiła w Londynie pub The Runaway Pub, w którym klienci mogą zapłacić za piwo przebiegniętymi kilometrami.
więcej
|
Dominika Tarczyńska zajmie się rozwojem biznesu HiCash
Do zespołu redakcji portalu HiCash dołączyła Dominika Tarczyńska, która objęła nowo utworzone stanowisko new business directora.
więcej
|
Ricola nowym klientem Havas Media, pierwszy raz reklamowana w radiu
Szwajcarski producent ziołowych cukierków marki Ricola wybrał do obsługi mediowej dom mediowy Havas Media (należący do Havas Media Group). Właśnie ruszyła pierwsza w Polsce kampania radiowa promująca cukierki Ricola.
więcej
|
Big Picture wspiera launch marki Qarson w Polsce
Qarson, wchodząca do Polski francuska firma sprzedająca auta na abonament, rusza z pierwszą kampanią reklamową. Za obsługę medialną oraz działania z influencerami odpowiedzialna jest agencja Big Picture, wyłoniona w przetargu. Kreację przygotowała agencja AżTuNagle, działania reklamowe realizują agencje Sataku i Sarigato.
więcej
|
Santander Bank Polska i PKO BP podwoiły wydatki reklamowe, w dół ING Bank Śląski
Banki zwiększyły w ub.r. wydatki na reklamy w mediach o 12,6 proc. w porównaniu do 2017 roku. Najwięcej zainwestował Santander Bank Polska, a PKO BP odnotował największy wzrost wydatków. Sektor bankowy minimalnie zwiększył nakłady na reklamy w telewizji, znacząco podniósł budżety na prasę i kina.
więcej
|
Adam Małysz namalował obraz nartami na evencie Red Bulla (wideo)
W ramach eventu współorganizowanego przez Red Bulla Adam Małysz wykonał nietypowy obraz - namalował go nartami.
więcej
|
UOKiK: przejęcie Cinema 3D przez Multikino może ograniczyć konkurencję w Warszawie i Gdańsku
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów skierował do drugiego etapu postępowanie dotyczące kupna sieci kinowej Cinema 3D przez właściciela Multikina. Według regulatora transakcja może spowodować ograniczenie konkurencji na rynku kinowym w Warszawie i Trójmieście.
więcej
|
Wdrożenie viewability jest trudne, choć sam wskaźnik nieskomplikowany
O wyzwaniach związanych z viewability (widoczności) reklam wideo rozmawiamy z Tomaszem Piątkowskim (Meetrics) i Hubertem Świtalskim (Ströer Digital Media).
więcej
|
Agencja Brave z 60 proc. wzrostem przychodów w 2018 roku
Nieustanne poszukiwanie nowych i kreatywnych rozwiązań oraz kompleksowe podejście do potrzeb klientów agencji Brave zaowocowały w zeszłym roku prawie 100 zrealizowanymi projektami i ponad 15,8 mln zł przychodu. Agencja pozyskała aż 11 nowych klientów, jednocześnie utrzymując wszystkich dotychczasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wydawnictwo Bauer wydaje dwutygodnik ,,Nasza Rodzina" w nakładzie 300 tysięcy egz.
Od 28 lutego br. ukaże się nowy dwutygodnik „Nasza Rodzina” (Wydawnictwo Bauer), który ma być pismem dla całej rodziny.
więcej
|
7 grzechów głównych dziennikarstwa. Grzech pierwszy: lenistwo [PAWEŁ RESZKA]
- Uważam, że jednym z ważniejszych grzechów w tych zawodzie, popełnianym przez dziennikarzy jest lenistwo. Nie przyznajemy się do lenistwa, żeby je usprawiedliwiać, wymyślamy różne uzasadnienia: system jest zły, szefowie są niedobrzy, że rynek nie taki. Prawda wygląda prosto - wielu rzeczy nam się nie chce - mówi w rozmowie z nami Paweł Reszka, dziennikarz, reportażysta i autor nagradzanych książek.
więcej
|
Sąd odrzucił wniosek KGHM, by wydać roczny zakaz pisania o chrześniaku wiceprezesa PiS dla "GW"
„Gazeta Wyborcza” pisała o nieprawidłowościach w KGHM i roli chrześniaka wiceprezesa PiS w spółce. Firma chciała, by sąd wydał roczny zakaz dla dziennika na opisywanie tej sprawy. Sąd odrzucił wniosek.
więcej
|
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w 2018 roku. ,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w 2018 roku był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazł się „TEMI. Galicyjski Tygodnik Informacyjny” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Matthew Tyrmand przechodzi z felietonami z ,,Do Rzeczy" do ,,Wprost"
W tygodniku „Wprost” (PMPG Polskie Media) będą publikowane felietony Matthew Tyrmanda z cyklu „Tyrmand Zły”. Poprzednio Tyrmand przez prawie trzy lata wspólnie z Marcinem Makowskim pisał felietony do „Do Rzeczy” (też wydawanego przez PMPG Polskie Media).
więcej
|
Po apelacji szefa Ringier Axel Springer Polska oskarżenie Wojciecha Biedronia z art. 212 wraca do pierwszej instancji
Sąd Okręgowy w Warszawie uwzględnił apelację Marka Dekana, szefa Ringier Axel Springer Polska AG, i skierował do ponownego rozpatrzenia w pierwszej instancji jego prywatny akt oskarżenia z art. 212 Kodeksu karnego dotyczący Wojciecha Biedronia, dziennikarza „Sieci” i wPolityce.pl.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Dziennik Zachodni" liderami sprzedaży e-wydań w 2018 roku
W 2018 roku najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych miała „Rzeczpospolita”. Z kolei wśród dzienników regionalnych i lokalnych na pierwsze miejsce awansował „Dziennik Zachodni” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarz ,,Gazety Wyborczej" przeprasza ministra środowiska za błędne przypisanie mu słów o ,,wykańczaniu populacji dzików"
W piątkowym numerze „Gazety Wyborczej” (Agora) Maciej Chołodowski przeprosił ministra środowiska Henryka Kowalczyka za to, że w tekście z połowy miesiąca błędnie przypisał mu wypowiedź na spotkaniu z organizacjami łowieckimi: „Przystępujemy do dorzynek, czyli wykańczania populacji”.
więcej
|
HFPC krytykuje zawiadomienie Kaczyńskiego do prokuratury dot. ,,Gazety Wyborczej", nie widzi w tym interesu społecznego
Helsińska Fundacja Praw Człowieka wyraziła zaniepokojenie tym, że Jarosław Kaczyński złożył do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu zniesławienia go przez „Gazetę Wyborczą” i PO wraz z wnioskiem o ściganie tego z oskarżenia publicznego. - Wydaje się, że interes społeczny - poszanowanie swobody wypowiedzi i prawa społeczeństwa do otrzymywania informacji o sprawach mających publiczne znaczenie - zdecydowanie przemawia przeciwko wykorzystaniu organów państwa do ścigania dziennikarzy za słowo - ocenia HFPC.
więcej
|
Nowy numer ,,Newsweeka" z magazynem "Beauty. Piękno OdNowa"
Od poniedziałku, 25 lutego br. w kioskach pojawi się nowy numer tygodnika „Newsweek” (Ringier Axel Springer) z magazynem „Beauty. Piękno OdNowa”.
więcej
|
|
|
Nielegalne serwisy VoD coraz mniej popularne. Eksperci: legalne platformy są bogatsze i wygodniejsze, piraci odcinani od reklam
Większość nielegalnych serwisów VoD, na czele z Zaluja.com i eKinomaniak.tv i eKino-tv.pl, zanotowała spadki odwiedzalności w skali roku. Niektóre witryny, m.in. Zalukaj i e-Kino, po kilka lat przenoszą się pod inne adresy. Pirackie serwisy tracą, są odcinane od wpływów reklamowych, a coraz bogatszą ofertę w wygodnej formie zapewniając legalne platformy VoD - komentują eksperci dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Groźne rozszerzenia do Chrome. Jedna trzecia zbiera dane o użytkownikach w sieci
Ponad jedna trzecia dodatków do przeglądarki Chrome zbiera bez wiedzy użytkowników dane na temat odwiedzanych przez nich stron internetowych - wynika z raportu firm DuoLabs oraz CRXcavator. Analizy wskazują że 85 proc. deweloperów rozszerzeń do Chrome nie ma żadnej polityki prywatności, a 77 proc. nie oferuje użytkownikom wsparcia technicznego.
więcej
|
YouTube wyłącza reklamy na kanałach antyszczepionkowców
YouTube wyłączył wyświetlanie reklam przy treściach zamieszczanych w serwisie przez środowiska antyszczepionkowców. Firma wyjaśnia, że publikowanie materiałów mogących mieć niebezpieczny wpływ na użytkowników jest sprzeczne z regulaminem platformy.
więcej
|
Ev Williams odchodzi z zarządu Twittera. Skupi się na rozwoju platformy Medium
Ev Williams, współtwórca Twittera zapowiedział odejście z zarządu firmy. Zapowiedział skoncentrowanie się na innych projektach, wśród których jest założona wcześniej przez Williamsa platforma Medium.
więcej
|
Platforma MAM znika z rynku. Nie zdobyła pieniędzy na dalsze działanie
Funkcjonująca od 2017 roku platforma MAM, pozwalająca na zwrot części kwot za zakupy i opłacanie nimi stałych rachunków, zapowiedziała koniec działalności. Przyczyną jest niepowodzenie w pozyskaniu inwestorów i dalszych środków na rozwój. Usługa będzie działać do końca kwietnia 2019 roku.
więcej
|
Francuskie media ze wspólną platformą technologiczną. Logowanie jednym hasłem do Le Figaro, Le Point i Radio France
Najwięksi wydawcy we Francji zapowiedzieli uruchomienie nowej wspólnej platformy technologicznej. Dzięki niej użytkownicy za pomocą tych samych danych będą mogli logować się do internetowych serwisów wielu francuskich mediów, wśród których są Le Figaro, Le Point, Radio France czy M6-RTL. Na budowę infrastruktury wydano ponad 5 mln euro.
więcej
|
otoDom.pl przekonuje w reklamach, że ,,najbardziej sobą jesteś u siebie" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego otoDom.pl. Działania przygotowały Scholz & Friends Warszawa, Videlec, Universal McCann oraz dział marketingu Otodom.
więcej
|
Linkedin przed Goldenline, oba serwisy ze spadkami zasięgu
W polskim internecie Linkedin.com notuje dużo wyższą odwiedzalność, zwłaszcza liczbę odsłon i średni czas korzystania przez użytkowników, od Goldenline.pl. W skali roku oba serwisy zanotowały spadki zasięgów.
więcej
|
Wdrożenie viewability jest trudne, choć sam wskaźnik nieskomplikowany
O wyzwaniach związanych z viewability (widoczności) reklam wideo rozmawiamy z Tomaszem Piątkowskim (Meetrics) i Hubertem Świtalskim (Ströer Digital Media).
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Big Picture wspiera launch marki Qarson w Polsce
Qarson, wchodząca do Polski francuska firma sprzedająca auta na abonament, rusza z pierwszą kampanią reklamową. Za obsługę medialną oraz działania z influencerami odpowiedzialna jest agencja Big Picture, wyłoniona w przetargu. Kreację przygotowała agencja AżTuNagle, działania reklamowe realizują agencje Sataku i Sarigato.
więcej
|
|
|