|
|
|
|
|
|
|
Jarosław Olechowski oskarża Nielsena o brak rzetelności. ,,Wynik oglądalności jest prawidłowy"
Szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Jarosław Olechowski po raz kolejny skrytykował badanie firmy Nielsen Audience Measurement. Telewizja Polska wiele razy podważała je, argumentując, że jest nierzetelne. - Wynik oglądalności we wskazanym paśmie jest prawidłowy - odpowiada Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Nielsen Polska.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo 11" bez zmian wśród gospodarzy i jurorów (pełna lista uczestników)
Nie zmieni się skład prowadzących i jury jedenastej edycji rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że program będzie liczył o dwa odcinki więcej niż dotychczas.
więcej
|
,,Minęła 20" w TVP Info z nową czołówką (wideo)
Program „Minęła 20” w TVP Info zyskał nową oprawę, przygotowaną przez zespół grafików Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
TVN Style na czele stacji lifestylowych w 2018 roku, Food Network zyskał najwięcej
W 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków uplasowało się Discovery Life - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Bake off - Ale ciacho!" ogląda 865 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru
Piaty sezon kulinarnego teleturnieju „Bake off - Ale ciacho!” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 865 tys. osób, o 92 tys. widzów więcej niż czwartą odsłonę produkcji pokazywaną wiosną 2018 roku. TVP2 w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Bartłomiej Maślankiewicz: z TVP Info do Polsat News
Bartłomiej Maślankiewicz zaczął pracę w Polsat News jako wydawca i producent - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio Maślankiewicz pracował w TVP Info, a wcześniej m.in. w Telewizji Republika.
więcej
|
TVP i EBU rozpoczęły rozmowy w sprawie organizacji Eurowizji Junior
W poniedziałek, 7 stycznia 2019 roku w siedzibie Telewizji Polskiej odbyło się pierwsze robocze spotkanie przedstawicieli TVP z reprezentacją Europejskiej Unii Nadawców w sprawie organizacji konkursu Eurowizji Junior w Polsce.
więcej
|
NBCUniversal chce zmniejszyć liczbę reklam w prime time o kolejnych 10 proc.
NBCUniversal chce zredukować liczbę reklam w prime time do 2020 roku o kolejnych 10 proc. Oznacza to, że ich liczba od ub.r. spadnie łącznie o 20 proc.
więcej
|
,,Czarny poniedziałek" od 21 stycznia w HBO GO i HBO (wideo)
W poniedziałek, 21 stycznia 2019 roku w serwisie HBO GO i linearnym kanale HBO odbędzie się premiera nowego serialu „Czarny poniedziałek”. Pierwszy odcinek przedpremierowo można już oglądać w HBO GO.
więcej
|
Piotr Gliński o słowach Justyny Pochanke w ,,Faktach": jakiś funkcjonariusz TVN fantazjuje
W poniedziałkowych „Faktach” Justyna Pochanke, zapowiadając plany połączenia państwowych studiów filmowych, stwierdziła, że nazwiska Smarzowski czy Holland na ministra kultury Piotra Glińskiego „działają jak płachta na byka”. - Jakiś funkcjonariusz TVN fantazjuje - skomentował to Gliński na Twitterze.
więcej
|
Motowizja z nowymi programami w 2019 roku. Zadebiutują m.in. dwa magazyny poświęcone Formule 1
W 2019 roku w Motowizji pojawi się kilka nowych programów, w tym dwa magazyny poświęcone Formule 1. Co jeszcze stacja zaoferuje swoim widzom?
więcej
|
Jak przechowywać dowody zakupów?
Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maciej Orłoś lektorem w Soundmedia. "Głos do produkcji reklam"
Maciej Orłoś nawiązał współpracę na wyłączność z wrocławskim studiem dźwiękowym Soundmedia. Reklamodawcy mogą tym samym korzystać z głosu dziennikarza w swoich produkcjach.
więcej
|
Pepsi z nową platformą marketingową i hasłem ,,For the love of it" (wideo)
Koncern Pepsi wprowadza na ponad 100 rynkach na świecie nową platformę marketingową. Dotychczasowe hasło „Live for Now” zostało zastąpione nowym - „ For the love of it”.
więcej
|
Mastercard rezygnuje z nazwy w logotypie. "Jesteśmy gotowi zrobić kolejny krok na drodze ewolucji marki"
W odświeżonej wersji swojego logotypu, operator płatności Mastercard usuwa nazwę brandu. Pozostaną natomiast dwa nakładające się na siebie okręgi.
więcej
|
Enea Operator wybierze agencję do kompleksowej obsługi reklamowej
Spółka Enea Operator (należy do Enea SA) szuka w przetargu agencji reklamowej, która zajmie się jej obsługą reklamową w zakresie ATL i BTL w ciągu najbliższych dwóch lat.
więcej
|
PPK będzie promowane pod hasłem ,,W sumie się opłaca!", ruszył serwis MojePPK.pl
Ruszył serwis MojePPK.pl zawierający informacje o Pracowniczych Planach Kapitałowych. W zarządzie nadzorującej go spółki jest Małgorzata Smołkowska, wcześniej związana m.in. z Orange Polska i Avią. W styczniu zacznie się kampania promująca PPK, będzie realizowana pod hasłem „W sumie się opłaca!”.
więcej
|
Mini wafelki Grześki promowane w telewizji
Ruszyła kolejna odsłona kampanii mini wafelków Grześki (Colian). Działania w telewizji przygotowały Just i Initiative.
więcej
|
Nest Bank promuje kredyty dla firm (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa Nest Banku, która promuje kredyt dla firm oraz konto za 0 złotych. Przygotowały ją agencje Unlimited, Propeller Film oraz Blue 449.
więcej
|
NBCUniversal chce zmniejszyć liczbę reklam w prime time o kolejnych 10 proc.
NBCUniversal chce zredukować liczbę reklam w prime time do 2020 roku o kolejnych 10 proc. Oznacza to, że ich liczba od ub.r. spadnie łącznie o 20 proc.
więcej
|
&Sons Strategic Consultans łączy się z Michał Korolec Design Studio
Firmy marketingowe Michał Korolec Design Studio oraz &Sons Strategic Consultants stworzyły kreatywno-strategiczne konsorcjum. Firmy pozostaną niezależne, będą wspólnie obsługiwać klientów.
więcej
|
Pepco z kampanią dla aktywnych kobiet
Sieć sklepów dyskontowych Pepco rozpocznie 10 stycznia kampanię reklamową odzieży dla kobiet uprawiających sport. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Grey Group Poland.
więcej
|
Ikea wprowadza inteligentne rolety
Inteligentne rolety to nowość w produktowym portfolio Ikei. Można nimi sterować przy użyciu Alexy, HomeKita i Asystenta Google.
więcej
|
Monika Kleinrok-Brzozowska i Katarzyna Jedlińska w Tengent
Do zespołu studia kreatywnego Tengent dołączyły Monika Kleinrok-Brzozowska, na stanowisko chief financial officera oraz Katarzyna Jedlińska, jako communication ddvisor.
więcej
|
Jurek Owsiak razem z Markiem Kondratem i gwiazdami sportu wysyłają ,,Wiadomość w słoju" dla WOŚP
Jurek Owsiak zaprosił do udziału w akcji „Wiadomość w słoju” Otylię Jędrzejczak, Kamila Stocha, Bartosza Kurka oraz Marka Kondrata. To kolejna aktywność wspierająca Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Słoje z autografami i pamiątkami od gwiazd trafią na licytacje na rzecz Orkiestry, która gra w tym roku dla specjalistycznych szpitali dziecięcych.
więcej
|
Kaja Bielawska w dziale e-commerce w Digital Resolution
Do zespołu strategii i planowania agencji Digital Resolution (Grupa OMD) dołączyła Kaja Bielawska. Wcześniej pracowała m.in. w Agito.pl.
więcej
|
Śmieci jako ,,estetyczna forma" w nowej odsłonie kampanii o segregacji odpadów w Warszawie
Władze Warszawy rozpoczęły drugi etap kampanii edukującej mieszkańców o prawidłowej segregacji śmieci. Za jej kreację odpowiada Aleksandra Jasionowska z biura marketingu stołecznego magistratu.
więcej
|
Gwiazdy K-popu współpracują z producentem Barbie
Firma Mattel, produkująca gry i zabawki (m.in. kultową lalkę Barbie), podpisała właśnie kontakt z jednym z najpopularniejszych na świecie zespołów K-popu, BTS. Wartość kontraktu nie została ujawniona.
więcej
|
180heartbeats + Jung v Matt dla szwajcarskiego dostawcy energii CKW
Zespół kompetencyjny Tech&Lab, działający w agencji 180heartbeats + Jung v Matt, razem ze szwajcarskim Jung v Matt Limmat, stworzył punkt kontaktu z klientami dla szwajcarskiego dostawcy energii CKW.
więcej
|
Jak przechowywać dowody zakupów?
Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Press Club Polska zachęca dziennikarzy do akredytowania się konferencje NBP, żeby pokazać absurd tej procedury
Press Club Polska wysłał do dziennikarzy wzór akredytacji na konferencje prasowe w Narodowym Banku Polskim. Zgodnie z wytycznymi taki wniosek trzeba złożyć minimum dwa dni przed konferencją, z tego powodu miesiąc temu na konferencję nie wpuszczono dziennikarzy „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
Ruch spłaci tylko 15 proc. długów? Orlen na razie nie inwestuje
PKN Orlen nie chce angażować się finansowo w Ruch, dopóki jest to prywatna firma. Natomiast Alior Bank, który ma tymczasowo przejąć Ruch, szacuje, że dystrybutor może spłacić wierzycielom tylko 5-15 proc. zobowiązań.
więcej
|
,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w listopadzie, ale z największym spadkiem
W listopadzie ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Tytuł ten odnotował największy spadek sprzedaży. Liderem wśród wzrostów była z kolei „Polska Metropolia Warszawska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" w ramach akcji "PrenumeRATUJ" zebrała 66 550 zł dla WWF
"Gazeta Wyborcza" w ramach akcji organizowanej z WWF Polska zebrała 66 550 zł na rzecz fundacji. Pieniądze pochodzą od czytelników, którzy zamówili prenumeratę cyfrową dziennika na stronie Wyborcza.pl/wwf.
więcej
|
Krystyna Janda, Joanna Kulig i Dawid Podsiadło z ,,Paszportami Polityki"
We wtorek podczas uroczystości w stołecznym Teatrze Wielkim wręczono „Paszporty Polityki 2018”. Nagrody przyznano m.in. Krystynie Jandzie, Joannie Kulig i Dawidowi Podsiadło.
więcej
|
Aleksandra Włodarczyk dyrektorem handlowym w segmencie Zdrowie i Parenting w biurze reklamy TIME
Aleksandra Włodarczyk objęła obowiązki dyrektora handlowego w segmencie Zdrowie i Parenting w biurze reklamy prasy i internetu TIME. Na stanowisku zastąpiła Barbarę Jednacz, która pozostaje w Grupie ZPR Media, ale obecnie przebywa na urlopie.
więcej
|
|
|
Tomasz Sekielski nakręci dokument o SKOK-ach. Chce zebrać 550 tys. zł
Tomasz Sekielski, który z powodzeniem zakończył zbiórkę crowdfundingową na swój film o pedofilii w Kościele i zebrał na ten cel ponad 450 tys. zł, we wtorek oficjalnie rozpoczął kolejną aukcję - na produkcję o tzw. aferze SKOK. Na projekt i przede wszystkim pomoc prawną dla redakcji będzie potrzebować w sumie 550 tys. zł.
więcej
|
Koniec ,,Gabinetu Cieni" Adama Hofmana w Wirtualnej Polsce
Wirtualna Polska zakończyła realizację programu publicystycznego „Gabinet Cieni”, którego gospodarzem był Adam Hofman - obecnie PR-owiec, a w przeszłości polityk PiS.
więcej
|
Anna Gumkowska na czele serwisów kulturalnych, showbiznesowych i premium Wirtualnej Polski
Anna Gumkowska zaczęła pracę w Wirtualnej Polsce jako dyrektor serwisów kulturalnych, showbiznesowych i premium. Poprzednio przez 11 lat pracowała w Agorze.
więcej
|
PPK będzie promowane pod hasłem ,,W sumie się opłaca!", ruszył serwis MojePPK.pl
Ruszył serwis MojePPK.pl zawierający informacje o Pracowniczych Planach Kapitałowych. W zarządzie nadzorującej go spółki jest Małgorzata Smołkowska, wcześniej związana m.in. z Orange Polska i Avią. W styczniu zacznie się kampania promująca PPK, będzie realizowana pod hasłem „W sumie się opłaca!”.
więcej
|
Hulu ze wzrostem liczby użytkowników o 48 proc., z serwisu korzysta 25 mln internautów
Serwis streamingowy Hulu, w którym większość udziałów posiada Disney w 2018 roku osiągnął liczbę 25 mln subskrybentów. Przy wciąż rosnącej grupie użytkowników platforma uzyskała 1,5 mld dolarów przychodów z reklam, jednak z powodu wysokich wydatków na technologię i treści Hulu wciąż nie przynosi zysków.
więcej
|
Filip Chajzer prowadzi z Allegro cykl programów dla WOŚP
W ramach wsparcia Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, jej partner strategiczny - Allegro, przygotował cykl programów o Aukcjach od Serca, z których dochód z nich zostanie przekazany na WOŚP. Gospodarzem jest dziennikarz TVN, Filip Chajzer.
więcej
|
Marka Guess z 40 mln euro kary za geoblokowanie i zawyżanie cen na europejskich rynkach
Amerykańska firma odzieżowa Guess została ukarana przez Komisję Europejską kwotą ponad 39,8 mln euro za niedozwolone praktyki na wspólnym rynku. W kilku europejskich krajach, w tym także w Polsce Guess stosowała zabronione mechanizmy geoblokowania doprowadzając do zawyżania cen dla końcowych użytkowników na wybranych rynkach o 5 do 10 procent.
więcej
|
Onet gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy
Portal Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) jest oficjalnym partnerem internetowym 27. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wydarzenie już w niedzielę 13 stycznia.
więcej
|
Jak przechowywać dowody zakupów?
Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek.
materiał partnerski
więcej
|
|
|