|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska tworzy fundację "TVP dla Rodziny". Na start dostanie 500 tys. zł
Publiczny nadawca od kilku miesięcy zapowiadał powołanie fundacji „TVP dla Rodziny”, która będzie skupiać działania charytatywne w ramach spółki pod jednym szyldem. Skompletowano niemal pełen skład rady fundacji, do jej powołania pozostały jedynie kwestie formalno-prawne. Podmiot ma zajmować się promowaniem wartości rodzinnych.
więcej
|
Discovery, TVN 24 i Polsat Sport powstrzymują klientów płatnej telewizji od rezygnacji z usługi
Niemal jedna czwarta polskich klientów platform i kablówek myśli o rezygnacji z usług płatnej telewizji. Najczęściej cord-cutting rozważają użytkownicy najdroższych pakietów operatorów. Do płacenia abonamentu skłania ich przede wszystkim dostęp do Discovery, TVN 24 i Polsat Sport.
więcej
|
27. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na żywo w Telewizji TVN
W niedzielę, 13 stycznia odbędzie się 27. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego celem tym razem jest zakup nowoczesnego sprzętu medycznego dla specjalistycznych szpitali dziecięcych. Relacje z charytatywnej akcji będzie można śledzić na antenach Grupy TVN, która już po raz trzeci została głównym partnerem telewizyjnym tego wydarzenia.
więcej
|
Grupa 4Fun Media: Go?recki, Baran, Godlewska i Sawicka szefami nowych pionów, Alin?ska na czele PR
W Grupie 4Fun Media wprowadzono nową strukturę organizacyjną opartą na czterech pionach biznesowych, którymi kierują Mateusz Go?recki (pion telewizji i treści), Rafał Baran (B2B), Agnieszka Godlewska (digital out-of-home) i Marta Sawicka (e-commerce). Natomiast stanowisko dyrektora public relations objęła Katarzyna Alin?ska.
więcej
|
Polsat News z korektą ramówki, ,,Wydarzenia i opinie" również w piątki. Dorota Gawryluk: ujednolicamy pasma
Wraz z początkiem 2019 roku Polsat News zmodyfikuje swoją ramówkę, w której m.in. o 15 minut wydłużona zostanie audycja „Wydarzenia i opinie”, która również zyska dodatkowe emisje w piątki. - Konsekwentnie budujemy pasma i stabilizujemy godziny emisji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat.
więcej
|
Daniel Liszkiewicz zastępcą kierownika publicystyki TVP Info
Były dziennikarz „Uwagi!” i „Superwizjera” TVN Daniel Liszkiewicz awansuje na stanowisko zastępcy kierownika publicystyki TVP Info w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Milion widzów ,,Big Music Quiz 2". TVP1 stacją trzeciego wyboru
Prowadzony przez Sławomira Zapałę drugi sezon programu „Big Music Quiz” w TVP1 oglądało średnio 971 tys. widzów. Produkcja dała Jedynce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,74 mln zł.
więcej
|
Siódmy sezon ,,Blondynki" ogląda średnio 2,72 mln widzów. TVP1 liderem rynku
Siódmy sezon „Blondynki” ogląda średnio 2,72 mln widzów. Jest to wynik niższy o 140 tys. osób w porównaniu do początku szóstego sezonu nadawanego w analogicznym okresie rok wcześniej. Serial dane TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w 4+, ale w grupie komercyjnej 16-49 stacja jest czwarta.
więcej
|
Koncerty kolęd w wigilijnej ramówce Polsatu. Na koniec dnia gwiazdy disco polo
W Wigilię Bożego Narodzenia Telewizja Polsat pokaże kilka świątecznych koncertów. Na zakończenie dnia tradycyjne kolędy zaprezentują artyści disco polo w programie „Święta z Disco Polo Music".
więcej
|
TVP1 nowym liderem tygodnia z udziałem na poziomie 9,8 proc.. ,,M jak miłość", ,,Na dobre i na złe" i ,,Barwy szczęścia" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale TVP2 „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” oraz „Barwy szczęścia”. Wśród stacji w 4+ nowym liderem została TVP1, która awansowała z czwartej lokaty - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Detektyw 3" od 14 stycznia w HBO GO i HBO. W roli głównej występuje Mahershala Ali (wideo)
W poniedziałek, 14 stycznia 2019 roku w serwisie HBO GO i linearnym kanale HBO odbędzie się premiera trzeciego sezonu serialu „Detektyw”. W roli głównej występuje Mahershala Ali.
więcej
|
Internet Multimedia Polska przyspieszył do 1,2 Gbs
Multimedia Polska wprowadziła do swojej oferty nową prędkość internetu 1,2 Gb/s.
więcej
|
Inea promuje światłowód symetryczny 1 Gb/s bez lojalki (wideo)
Wielkopolska sieć kablowa Inea zaczęła promocję internetu światłowód symetryczny o prędkości 1 Gb/s. Oferta jest związana z filmem „Ralph Demolka w Internecie”.
więcej
|
France 3 z relacji o proteście ,,żółtych kamizelek" wymazała napis krytykujący Macrona. ,,To ludzki błąd"
W sobotnim programie informacyjnym państwowej stacji France 3 przy zapowiedzi relacji z protestu „żółtych kamizelek” zmieniono fotografię, usuwając z niej część napisu na transparencie krytykującym prezydenta Emmanuela Macrona. Nadawca zapewnia, że to „ludzki błąd” i zapowiada postępowanie wyjaśniające.
więcej
|
LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom
Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marketing internetowy: podsumowanie roku 2018, prognozy na 2019 (agencje)
Zaczynamy cykl podsumowań mijającego roku w mediach i marketingu. Obecnie prezentujemy pierwszą część wypowiedzi o reklamie internetowej. Komentują menedżerowie z czołowych agencji e-marketingowych.
więcej
|
IKEA kampanią ,,Rozłącz, aby połączyć" wykazała się odwagą wychodząc poza konwencję (wideo)
Hiszpański oddział IKEA, który w świątecznej kampanii zwraca uwagę na to, jak social media „popsuły” międzyludzkie relacje pokazuje nie tylko uzależnienie od elektroniki, ale też kontrast między poziomem bezużytecznej wiedzy o świecie celebrycko-internetowym, a skromną wiedzą o historii i życiu najbliższych. Zdaniem ekspertów od reklamy i marketingu jest w tym wiarygodna, zarówno przez to w jaki sposób buduje swój świat od lat, czym handluje, jak i przez to, jak uwiarygadnia swoje przesłanie, rezygnując z aktywności w sieci na czas świąt.
więcej
|
Mel Gibson, Katarzyna Nosowska oraz Haier i Vytautas najpopularniejsi na polskim YouTube w listopadzie
W listopadowym zestawieniu najpopularniejszych reklam na polskim YouTube na szczycie znalazł się spot Polskiej Fundacji Narodowej stworzony z okazji setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Na drugim miejscu była Katarzyna Nosowska w klipie wspierającym Szlachetną Paczkę, a podium zamknął duet marek Haier i Vytautas.
więcej
|
Salon Reserved na Oxford Street miał w ciągu roku 10 mln funtów przychodów
Otwarty we wrześniu 2017 roku przez spółkę LPP salon marki Reserved przy Oxford Street w Londynie miał w ciągu 12 miesięcy 10 mln funtów przychodów. Sprzedano w nim ponad 700 tys. ubrań. Każdego miesiąca klienci sklepu kupowali tam średnio 54 tysiące produktów.
więcej
|
Warszawa będzie promować nowy system segregacji śmieci
Władze Warszawy ruszają z kampanią edukacyjną związaną z obowiązującym od 1 stycznia 2019 roku nowym systemem segregacji śmieci. Chcą w niej zachęcić mieszkańców stolicy do prawidłowego selekcjonowania odpadów.
więcej
|
Billboardy w Sztokholmie pokazują bezdomnym drogę do schronisk (wideo)
W Sztokholmie w mroźne dni reklamy na wiatach przystankowych zmieniają się w drogowskazy, które kierują bezdomnych do znajdujących się w najbliższej okolicy schronisk.
więcej
|
Martin Stankiewicz w klipie Coca-Coli promującym Szlachetną Paczkę (wideo)
Youtuber Martin Stankiewicz przygotował we współpracy z marką Coca-Cola bożonarodzeniowy teledysk wspierający akcję społeczną Szlachetna Paczka.
więcej
|
Barbara Drapała head of social media w Performics
Barbara Drapała, dotychczas pracująca jako paid social expert w agencji Performics (Publicis Media), awansowała na nowo utworzone stanowisko head of social media. Obejmie je z początkiem stycznia 2019 roku.
więcej
|
Tomasz Dubiel i Gabriel Wołoszański w dziale kreacji 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt dołączyło pięć nowych osób - wśród nich tworzący seniorski team Tomasz Dubiel i Gabriel Wołoszański, którzy poprzednio byli związani z Grandes Kochonos.
więcej
|
Bank Gospodarstwa Krajowego planuje kampanię z okazji jubileuszu 95-lecia
Bank Gospodarstwa Krajowego szykuje kampanię z okazji 95-lecia istnienia na rynku. Chce w niej opowiedzieć o swojej roli we wspieraniu rozwoju społeczno-gospodarczego kraju.
więcej
|
Mateusz Koncewicz przechodzi z PND Futura do Martin&Jacob
Mateusz Koncewicz, copywriter po blisko 5 latach pracy odchodzi z agencji PND Futura. Przechodzi do agencji Martin&Jacob.
więcej
|
LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom
Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Miłosz Szulc nowym prezesem Ruchu. PZU i Orlen uratują upadającą spółkę
W poniedziałek powołano kolejny - już trzeci w ciągu kilku ostatni miesięcy - zarząd Ruchu. Zmiany na stanowiskach kierowniczych mają umożliwić sprawne wdrożenie planu restrukturyzacji spółki z udziałem państwowych firm: PZU i Orlenu. W zarządzie spółki znaleźli się Tomasz Swat i Piotr Regulski, a od stycznia 2019 jej prezesem zostanie Miłosz Szulc.
więcej
|
North Base Media dokupił od spółki Hajdarowicza akcje Gremi Media za 4,2 mln zł
Spółka zależna amerykańskiego funduszu North Base Media kupiła od spółki Grzegorza Hajdarowicza 28,5 tys. akcji Gremi Media (wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) za 4,19 mln zł. Obecnie ma 6,67 proc. kapitału Gremi Media.
więcej
|
Jarosław Chyła przechodzi z agencji informacyjnej DPA do firmy Comp
Jarosław Chyła, obecnie przedstawiciel agencji DPA na Polskę i region Europy Środkowo-Wschodniej i Bałkany od stycznia rozpocznie pracę w firmie informatycznej Comp. Obejmie tam stanowisko dyrektora działu organizacyjno-prawnego.
więcej
|
Minister kultury zlecił kontrole w pięciu organizacjach pozarządowych, m.in. Fundacji Agory
Na zlecenie ministra kultury i dziedzictwa narodowego Piotra Glińskiego urząd wojewody mazowieckiego zaczął kontrole w pięciu fundacjach, m.in. Fundacji Agory. Firma nie komentuje tej procedury.
więcej
|
,,Moje Mieszkanie" najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim po trzech kwartałach
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w pierwszych trzech kwartałach br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Cztery Kąty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,The Weekly Standard" znika z amerykańskiego rynku. Powodem spadająca sprzedaż
Amerykański wpływowy tygodnik „The Weekly Standard” kończy działalność. 17 grudnia 2018 roku w sprzedaży ukazał się ostatni numer magazynu, który w ostatnim okresie nie szczędził krytyki pod adresem prezydenta Donalda Trumpa. Oficjalnym powodem zamknięcia tytułu jest malejąca z roku na rok sprzedaż.
więcej
|
Orlen zaangażuje się w restrukturyzację Ruchu przy pomocy Alior Banku i PZU
PKN Orlen zaangażuje się w restrukturyzację Ruchu, w najbliższym czasie wprowadzi do jego sieci kiosków swoje produkty pozapaliwowe. Ponadto wspólnie z Alior Bankiem i Grupą PZU przygotuje plan oddłużenia firmy kolportażowej.
więcej
|
Płyty z polskimi kolędami w ramach dodatku do ,,Gazety Wyborczej"
Wtorkowe i środowe wydanie „Gazety Wyborczej” (Agora) będzie można kupić wraz z płytami CD z kolędami i pastorałkami w wykonaniu polskich artystów: Alicji Majewskiej, Olgi Bończyk i Zbigniewa Wodeckiego.
więcej
|
|
|
Marketing internetowy: podsumowanie roku 2018, prognozy na 2019 (agencje)
Zaczynamy cykl podsumowań mijającego roku w mediach i marketingu. Obecnie prezentujemy pierwszą część wypowiedzi o reklamie internetowej. Komentują menedżerowie z czołowych agencji e-marketingowych.
więcej
|
Więcej Polaków z kartą płatniczą niż internetowym kontem. Z Blika korzysta co czwarty użytkownik
Karta płatnicza i konto bankowe obsługiwane przez internet to wśród Polaków najbardziej popularne produkty finansowe - wynika z tegorocznego raportu Izby Gospodarki Elektronicznej. Na trzecim miejscu znalazła się mobilna aplikacja Blik, użytkownicy w Polsce chętnie dokonują zakupów online z użyciem komputerów, a najczęściej stosowanym przez nich sposobem zapłaty w sieci jest szybki przelew internetowy.
więcej
|
Mel Gibson, Katarzyna Nosowska oraz Haier i Vytautas najpopularniejsi na polskim YouTube w listopadzie
W listopadowym zestawieniu najpopularniejszych reklam na polskim YouTube na szczycie znalazł się spot Polskiej Fundacji Narodowej stworzony z okazji setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Na drugim miejscu była Katarzyna Nosowska w klipie wspierającym Szlachetną Paczkę, a podium zamknął duet marek Haier i Vytautas.
więcej
|
Od nowego roku Francja opodatkuje największe firmy technologiczne, chce od nich 500 mln euro
Francuski rząd zapowiedział, że od 1 stycznia 2019 roku wprowadzi nowy podatek, który będą płaciły działające w tym kraju największe koncerny technologiczne. Nowa danina ma przynieść budżetowi Francji 500 mln euro rocznie, a uderzy w takie firmy jak Google, Facebook czy Amazon.
więcej
|
Google planuje nową siedzibę w Nowym Jorku. Wyda na nią ponad miliard dolarów
Koncern Google zapowiedział, że w ciągu najbliższych kilku lat uruchomi w Nowym Jorku swoje nowe centrum zajmujące się nadzorowaniem międzynarodowych operacji koncernu. Biuro ma się mieścić w trzech położonych obok siebie budynkach, a do jego obsługi zostanie zatrudnionych w sumie 14 tysięcy pracowników. Całość będzie kosztować ponad miliard dolarów.
więcej
|
Większość Polaków prezenty świąteczne kupi online
W tym roku blisko 80% polskich konsumentów prezenty świąteczne kupi w sieci. Podobny trend widać również w Czechach i na Węgrzech - wynika z badania Lightspeed Research.
więcej
|
LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom
Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Discovery, TVN 24 i Polsat Sport powstrzymują klientów płatnej telewizji od rezygnacji z usługi
Niemal jedna czwarta polskich klientów platform i kablówek myśli o rezygnacji z usług płatnej telewizji. Najczęściej cord-cutting rozważają użytkownicy najdroższych pakietów operatorów. Do płacenia abonamentu skłania ich przede wszystkim dostęp do Discovery, TVN 24 i Polsat Sport.
więcej
|
Ericsson: aplikacje szpiegujące i mentalna otyłość wśród 10 trendów konsumenckich na 2019 rok (wideo)
Ericsson ConsumerLab opublikował ósmą edycję raportu na temat trendów w roku 2019, reprezentujących przewidywania 34 milionów osób wcześnie korzystających z nowoczesnych technologii. Wskazuje on na oczekiwanie konsumentów, że inteligentne głośniki będą brać udział w rodzinnych sporach tak jak członkowie rodziny. Użytkownicy wirtualnych asystentów uważają, że urządzenia rozumiejące nasz nastrój będą stanowiły główny nurt technologii za 3 lata, a użytkownicy AR lub VR chcą mieć praktyczne wirtualne wytyczne dotyczące praktycznych codziennych zadań, takich jak gotowanie czy naprawy.
więcej
|
Bank Pekao, PKO BP i Credit Agricole z najlepszymi infoliniami wśród banków
Najlepszą infolinię wśród banków ma Bank Pekao. To drugi rok z rzędu, kiedy bank ten plasuje się na pierwszym miejscu. Na podium stanęły też PKO Bank Polski oraz Credit Agricole. Średnia ocena infolinii bankowych obniżyła się w porównaniu z ubiegłym rokiem o 3 punkty - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Wyolbrzymiamy imigrację i bezrobocie. Problem molestowania i zmian klimatu
Ludzie na całym świecie mają tendencję do wyolbrzymiania zjawiska imigracji, odsetka populacji muzułmańskiej w swoim kraju, bezrobocia czy przeludnienia więzień. Jednocześnie wszyscy wyraźnie umniejszają zjawisko molestowania seksualnego kobiet czy skali zmian klimatycznych - wynika z międzynarodowego badania Ipsos Mori.
więcej
|
|
|