|
|
|
|
|
|
|
Skargi do KRRiT na całowanie nieznajomych w ,,Ameryce Express". Zarzuty molestowania i propagowania szkodliwych schematów
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji skierowano sześć skarg na ostatni odcinek reality-show „Ameryka Express” w TVN pokazującej całowanie nieznajomych osób - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. KRRiT poprosi teraz nadawcę o odpowiedź na skargi.
więcej
|
Ilu widzów obejrzało ,,Koncert dla Niepodległej", serial ,,Ziuk. Młody Piłsudski" i film ,,Niepodległość"?
Transmitowany w TVP1 i TVP Polonia w sobotę wieczorem „Koncert dla Niepodległej” oglądało 2,36 mln widzów, a retransmisja w TVN, Polsacie i TV Republika zgromadziła 1,34 mln osób. 1,52 mln oglądających w TVP1 miała premiera specjalnego odcinka nowego serialu „Ziuk. Młody Piłsudski”, pokazany dzień później w Polsacie i TVP1 film „Niepodległość” zgromadził 3,52 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ekstraklasa jest skłonna sprzedać Telewizji Polskiej pakiet transmisji za 55 mln zł rocznie
Spółka Ekstraklasa jest gotowa obniżyć cenę rocznego pakietu transmisji z Lotto Ekstraklasy (obejmującego jeden mecz w kolejce) do 55 mln zł plus ewentualne bonusy. Jednak Telewizja Polska chce płacić maksymalnie 40-45 mln zł.
więcej
|
Marta Guzowska o odcinku ,,Opowiem ci o zbrodni": przypomnę sobie tę historię, kiedy moja córka pójdzie na randkę
- Oprócz makabrycznej otoczki sprawy z odcinka „Opowiem ci o zbrodni” stałam przed dylematem: jak z szacunkiem opisać historię zabitych ludzi? Ich bliscy nadal żyją. Ja mam córkę, ona też kiedyś pozna mężczyznę i pójdzie na randkę. Przysięgam Panu, że przypomnę sobie wtedy tę sprawę i czekając na nią będę o tym myślała - opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl pisarka Marta Guzowska, autorka kryminałów i prowadząca program w CI Polsat.
więcej
|
,,Lombard. Życie pod zastaw" zyskał 410 tys. widzów. Wiosną TV Puls pokaże 4 sezon
Trzeci sezon serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” oglądało średnio 746 tys. osób. W porównaniu do pierwszej edycji produkcji, emitowanej jesienią ub.r., widownia wzrosła o 412 tys. osób. Nowe odcinki produkcji stacja pokaże w wiosennej ramówce 2019 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
HBO: "Gra o tron 8" w kwietniu przyszłego roku
HBO zapowiedziało premierę ósmego sezonu serialu "Gra o tron" na kwiecień 2019 roku. Finałowy sezon będzie liczył sześć odcinków.
więcej
|
CNN pozywa administrację Trumpa za odebranie akredytacji dziennikarzowi stacji (wideo)
Koncern CNN skierował pozew przeciw administracji prezydenta USA Donalda Trumpa. Domaga się przywrócenia akredytacji swojemu głównemu korespondentowi w Białym Domu Jimowi Acoście, który stracił ją w zeszłym tygodniu po sprzeczce z Trumpem.
więcej
|
TVN Style na czele kanałów lifestylowych. Polsat Play i HGTV na podium
W październiku 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków uplasował się kanał E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN liderem, TVP1 wyprzedziła TVP2 - udany tydzień TVN24 i TVP Info. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia” oraz reality-show „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji liderem był TVN, a duże wzrosty odnotowały stacje newsowe - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Relacja z pokazu Victoria's Secret 2018 w TVN Style
7 grudnia br. stacja TVN Style wyemituje relację z tegorocznego pokazu amerykańskiej marki Victoria’s Secret.
więcej
|
Kevin Dickie, Manuel Balsera, Ricardo Debén i Levente Málnay EVP/MD w AMCNI
Kevin Dickie, Manuel Balsera, Ricardo Debén i Levente Málnay objęli stanowiska executive vice Presidentów i managing directorów w AMC Networks International.
więcej
|
Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy
Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LOT zbierał pieniądze na naprawę samolotu wśród pasażerów. ,,Kompromitujące i zapisze się w historii 'fuck-up'ów' polskich firm"
Pasażerowie PLL LOT chcący wrócić z Pekinu do Warszawy po 10 godzinach opóźnienia lotu musieli zrzucić się, by przewoźnik zapłacił mechanikowi za naprawę. Teraz z powodu kilkuset dolarów LOT ma medialną burzę i kolejną już w krótkim czasie poważną rysę na wizerunku. Takie problemy powinno rozwiązywać się poza pasażerami, bo myślenie, że tego rodzaju informacja nie dotrze do mediów świadczy o braku wyobraźni - uważają eksperci od PR, wizerunku i marketingu.
więcej
|
Energa wybiera agencje do kompleksowej obsługi reklamowej
Spółka Energa rozpoczęła przetarg, w którym wybierze agencje do kompleksowej obsługi reklamowo-strategicznej - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
UKE: 9,1 mln zł kary dla Orange Polska za SMS-y marketingowe. Operator będzie się odwoływać
Urząd Komunikacji Elektronicznej nałożył na Orange Polska kary w wysokości 9,1 mln zł za to, że bez wymaganych zgód klientów wysyłał im SMS-y o charakterze marketingowym. Jak poinformował portal Wirtualnemedia.pl Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska, operator planuje odwoływać się od decyzji - W naszej ocenie wysokość kary jest niewspółmierna wobec rzekomego naruszenia - mówi nam Jabczyński.
więcej
|
Google Pay z pierwszą kampanią reklamową w Polsce i na Ukrainie
Pod hasłem "Płać za co chcesz, kiedy chcesz" rusza pierwsza zintegrowana kampania usługi Google Pay. Przygotowała ją agencja 180heartbeats + Jung v Matt.
więcej
|
OMD broni budżetu Providenta, konkurentami Wavemaker i Vizeum
W prowadzonym przez firmę pożyczkową Provident Polska przetargu mediowym rywalizują domy mediowe Wavemaker (GroupM), Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska) i OMD. Ten ostatni broni budżetu klienta.
więcej
|
Grupa Żywiec za 500 mln zł kupuje Browar Namysłów
Grupa Żywiec zawarła umowę z Chicago Poland Investment Group dotyczącą zakupu 100 proc. udziałów w Browarze Namysłów. Ma za nie zapłacić 500 mln zł.
więcej
|
PromoAgency przejęła Novem, odszedł Łukasz Pawlik
Na początku listopada firma PromoAgency kupiła 100 proc. udziałów w agencji performance marketingowej Novem. Strony nie ujawniają wartości transakcji.
więcej
|
Biedronka na święta będzie sprzedawała klocki Lego i inne zabawki
Od 15 listopada rusza nowa akcja promocyjna sieci Biedronka. W ofercie znajdzie się ponad 400 zabawek dla dzieci, w tym klocki Lego oraz produkty marki własnej Elefun.
więcej
|
H2O Creative reklamuje nową markę alkoholi Magnat
Agencja H2O Creative odpowiada za reklamowe wsparcie rynkowego debiutu nowej marki alkoholi smakowych Magnat należącej do firmy BZK Alco. Jest to już trzeci - po Bjiorn i Kazimierzu Wielkim - brand tej firmy obsługiwany przez tę agencję.
więcej
|
Alior Bank reklamuje kredyty dla biznesu (wideo)
Alior Bank rozpoczyna jesienną odsłonę kampanii promującej kredyty dla klientów biznesowych. Akcja prowadzona jest pod hasłem „Kredyt firmowym do 600 tys. zł na bardzo prostych zasadach". Przygotowały ją PZL i Wavemaker.
więcej
|
Po kontrowersyjnej promocji sprzed dwóch lat Lidl wdraża zalecenia UOKiK-u
Lidl Polska prowadzi już działania edukacyjne, do których zobowiązała się w wyniku postępowania przed Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Sprawa dotyczy promocji z 2016 roku, kiedy klienci mogli zwracać towary, także te częściowo lub całkowicie zużyte.
więcej
|
Grupa K2 z 75,7 mln zł wpływów i 5,1 mln zł zysku EBITDA w trzech kwartałach br.
W minionych trzech kwartałach Grupa K2 zanotowała szacunkowo 75,7 mln zł wpływów ze sprzedaży (wobec 76 mln zł rok wcześniej) i 5,1 mln zł zysku EBITDA (w pierwszych trzech kwartałach ub.r. było to 6,4 mln zł).
więcej
|
Dla marketingowców przy zmianie pracy ważniejsze są zarobki niż awans
Brand managerów w działach marketingu firm do zmiany pracy bardziej motywuje wzrost zarobków niż awans na wyższe stanowisko – wynika z badania „Brand Managerowie na rynku FMCG – oczekiwania i zmiany zawodowe” przeprowadzonego przez HRK FMCG.
więcej
|
Barbara Wiśniewska-Grzesiak: z TVN do Abstra
Barbara Wiśniewska-Grzesiak objęła funkcję producent wykonawczej w firmie Abstra, zajmującej się produkcją treści na YouTube'a. Ostatnio była producentką formatów dla stacji tematycznych TVN.
więcej
|
,,Pufiaste" święta w nowej kampanii słodkich przekąsek ETi Puf (wideo)
Wystartowała świąteczna kampania słodkich przekąsek ETi Puf produkowanych przez turecką firmę ETi. Za jej realizację odpowiadają agencje Orchidea Group i OMD.
więcej
|
,,Lepiej znajdź mieszkanie" z Domiporta.pl
Platforma z ofertami nieruchomości Domiporta.pl zmieniła layout oraz identyfikację wizualną. Start nowej wersji serwisu komunikuje kampania pod hasłem „Lepiej znajdź mieszkanie".
więcej
|
Tomasz Orłowski awansował w Gong
Tomasz Orłowski, dotychczas senior account manager w agencji Gong (Group One), awansował na stanowisko account directora.
więcej
|
Żaneta Latos: z Agory do działu sprzedaży Grupy Netsprint
Do działu sprzedaży Grupy Netsprint dołączyła Żaneta Latos, która objęła stanowisko agency sales team leader. Ostatnie sześć lat pracowała w Agorze.
więcej
|
Chopin - nowa marka wód perfumowanych z Polski
Firma Miraculum we współpracy z laboratorium Mo. 61 Perfume Lab stworzyła nową markę męskich perfum, sygnowanych nazwiskiem Fryderyka Chopina. Zapachy po raz pierwszy zaprezentowano na targach CIIE w Szanghaju.
więcej
|
Opus B stworzyła aplikację Amway Mobile
Agencja Opus B współpracowała przy stworzeniu aplikacji Amway Mobile, która jest dystrybuowana we wszystkich krajach Europy. Jest to mobilne centrum przeznaczone dla przedsiębiorców Amway oraz klientów.
więcej
|
Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy
Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
"Vogue Polska" ze sprzedażą na poziomie 60 tys. egz. "Nawet przy wysokich rabatach na reklamę obroni się na rynku"
Średnia sprzedaż pierwszych pięciu numerów miesięcznika „Vogue Polska” wynosiła 82 742 egz., z czego 76 723 egz. sprzedawało się w kioskach i salonach prasowych, a 6 019 w prenumeracie - podała wydająca pismo spółka Visteria. - To bardzo dobry wynik. I chociaż wynik ten jest sporo niższy niż miesięcznika „Twój Styl” to jeżeli ta sprzedaż się utrzyma, wydawca tytułu nie musi martwić się o reklamodawców - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Małgorzata Szejnert AuTORytetem w konkursie MediaTory
Autorytetem studentów dziennikarstwa w 12. Plebiscycie MediaTory - Studenckie Nagrody Dziennikarskie została Małgorzata Szejnert.
więcej
|
Szef Marquard Media Group przejął 80 proc. udziałów, pozostałe dalej ma Jürg Marquard
Bijan Khezri - CEO i członek rady nadzorczej grupy Marquard Media Group oraz prezes Marquard Media Polska - objął 20 proc. udziałów w Marquard Media Group. Pozostałe należą do Jürg Marquard, założyciela i przewodniczącego rady nadzorczej wydawnictwa.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami wśród pism motoryzacyjnych w sierpniu
W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w sierpniu br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Vogue Polska" sprzedaje się w 82,7 tys. egz., z czego 6 tys. w prenumeracie
Średnia sprzedaż pierwszych pięciu numerów miesięcznika „Vogue Polska” wynosiła 82 742 egz., z czego 76 723 egz. sprzedawało się w kioskach i salonach prasowych, a 6 019 w prenumeracie - podała wydająca pismo spółka Visteria.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska z e-commerce ma już połowę wpływów. Chce przejmować firmy z 6-10 mln zł zysku EBITDA
W trzecim kwartale br. ponad 50 proc. przychodów Wirtualnej Polski w internecie wygenerowały jej serwisy sprzedażowe. Firma szykuje kolejne przejęcia w e-commerce. - Weszliśmy właśnie w segment budownictwa domów jednorodzinnych. Mamy jeszcze „na radarze” komplementarne kategorie - zapowiada prezes spółki Jacek Świderski.
więcej
|
43% Polaków przynajmniej raz w miesiącu kupuje odzież, połowa przez internet
Wartość produkcji sprzedanej polskiego rynku odzieżowo-tekstylnego w 2016 r. wynosiła blisko 30 mld zł. Ponad 40% Polaków przyznaje, że kupuje odzież przynajmniej raz w miesiącu. Połowa respondentów dokonała zakupu odzieży lub obuwia przez internet w ciągu ostatniego półrocza, kierując się najczęściej oszczędnością oraz wygodą – wynika z raportu KPMG.
więcej
|
Google Pay z pierwszą kampanią reklamową w Polsce i na Ukrainie
Pod hasłem "Płać za co chcesz, kiedy chcesz" rusza pierwsza zintegrowana kampania usługi Google Pay. Przygotowała ją agencja 180heartbeats + Jung v Matt.
więcej
|
PromoAgency przejęła Novem, odszedł Łukasz Pawlik
Na początku listopada firma PromoAgency kupiła 100 proc. udziałów w agencji performance marketingowej Novem. Strony nie ujawniają wartości transakcji.
więcej
|
Snapchat wprowadza Friendship Profiles do dzielenia się wspomnieniami z przyjaciółmi
Snapchat zapowiedział wprowadzenie nowej opcji o nazwie Friendship Profiles. Pozwala ona użytkownikom na przeglądanie treści stworzonych wspólnie ze znajomymi na Snapchacie i według serwisu ma tworzyć dodatkowe więzi pomiędzy osobami korzystającymi z aplikacji.
więcej
|
Grupa K2 z 75,7 mln zł wpływów i 5,1 mln zł zysku EBITDA w trzech kwartałach br.
W minionych trzech kwartałach Grupa K2 zanotowała szacunkowo 75,7 mln zł wpływów ze sprzedaży (wobec 76 mln zł rok wcześniej) i 5,1 mln zł zysku EBITDA (w pierwszych trzech kwartałach ub.r. było to 6,4 mln zł).
więcej
|
"Zimna wojna" 19 listopada trafi na VOD
Polski kandydat do Oscara "Zimna wojna" 19 listopada trafi na wybrane platformy VOD - VoD.pl, UPC, Vectra i Orange. W pozostałych będzie dostępna od 21 grudnia - poinformował dystrybutor filmu, Kino Świat.
więcej
|
W grudniu 2018 roku Waymo wystartuje z usługą autonomicznych taksówek
Na grudzień 2018 roku należąca do holdingu Alphabet spółka Waymo planuje uruchomienie komercyjnej usługi wynajmowania autonomicznych taksówek - wynika z nieoficjalnych informacji. Wypożyczalnia wystartuje pod własną marką, początkowo w ramach pilotażu będzie dostępna dla wybranych użytkowników mieszkających w Phoenix w USA.
więcej
|
Francuscy eksperci w centrach Facebooka. Sprawdzą czy serwis walczy agresją w sieci
Rząd Francji oraz Facebook zawarli umowę, w ramach której przedstawiciele francuskich instytucji regulacyjnych sprawdzą czy serwis wywiązuje się ze swoich obietnic walki z negatywnymi zjawiskami, takimi jak mowa nienawiści. Eksperci będą nadzorować pracę Facebooka w jego centralach w Irlandii oraz w USA.
więcej
|
Wirtualna Polska: wpływy 20 proc. w górę, 49,4 mln zł zysku netto, Telewizja WP 6 mln zł na minusie
W trzech kwartałach br. Wirtualna Polska Holding osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 20,1 proc. do 393,8 mln zł oraz 49,4 mln zł zysku netto (wobec 30,3 mln zł rok wcześniej). Segment internetowy firmy miał 127,3 mln zł skorygowanego zysku EBITDA, a Telewizja WP - 6,1 mln zł straty.
więcej
|
Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy
Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
LOT zbierał pieniądze na naprawę samolotu wśród pasażerów. ,,Kompromitujące i zapisze się w historii 'fuck-up'ów' polskich firm"
Pasażerowie PLL LOT chcący wrócić z Pekinu do Warszawy po 10 godzinach opóźnienia lotu musieli zrzucić się, by przewoźnik zapłacił mechanikowi za naprawę. Teraz z powodu kilkuset dolarów LOT ma medialną burzę i kolejną już w krótkim czasie poważną rysę na wizerunku. Takie problemy powinno rozwiązywać się poza pasażerami, bo myślenie, że tego rodzaju informacja nie dotrze do mediów świadczy o braku wyobraźni - uważają eksperci od PR, wizerunku i marketingu.
więcej
|
Bartosz Marczuk wiceprezesem Polskiego Funduszu Rozwoju, będzie odpowiadał m.in. za serwis internetowy o PPK
Bartosz Marczuk, poprzednio wiceminister rodziny, pracy i polityki społecznej, został powołany na stanowisko wiceprezesa Polskiego Funduszu Rozwoju. Do 2015 roku Marczuk przez wiele lat pracował jako dziennikarz.
więcej
|
Open Media dla dewelopera Arkad Wrocławskich i Sky Tower
Do grona klientów agencji PR Open Media dołączyła grupa deweloperska LC Corp, realizująca inwestycje komercyjne i mieszkaniowe. W portfolio spółki w portfolio spółki są m.in. Arkady Wrocławskie oraz Sky Tower.
więcej
|
|
|