|
|
|
|
|
|
|
Mariusz Jarosiewicz na czele ,,Teleexpressu", Adam Krzykowski ,,Panoramy"
W „Teleexpressie” pracę redakcji zaczął koordynować Mariusz Jarosiewicz, a w „Panoramie” - Adam Krzykowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Niedawno z programami rozstali się ich szefowie Piotr Kudzia i Aneta Kołodziej.
więcej
|
25 stycznia premiera filmu ,,Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3". Next Film dystrybutorem
W piątek, 9 listopada br. zakończą się zdjęcia do „Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że dystrybutorem filmu będzie Next Film. Jego kinowa premiera zaplanowana została na 25 stycznia 2019 roku.
więcej
|
Kuźmińscy o historii z programu CI Polsat: wierność rytuałowi była ważniejsza niż prawda, moralność i życie ofiar
Zabójca kazał świadkom popełnionej zbrodni przysięgać na krzyż, co oznaczało przysięgę na zbawienie własnej duszy, oraz na krew - czyli na życie. Człowiek w takiej wspólnocie nie jest indywidualnością, ale częścią całości, nie można być w opozycji do wspólnoty, W aktach sprawy pojawia się cytat: „Zbrodnia, nie zbrodnia, krzyż był - przysięga jest ważna”. Wierność rytuałowi była ważniejsza niż prawda, moralność i życie ofiar - w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl pisarze Małgorzata i Michał Kuźmińscy opowiadają o opisywanej sprawie w nowym programie stacji Crime+Investigation Polsat.
więcej
|
TVP1, TVN i Polsat pokażą ,,Koncert dla Niepodległej". Hymn Polski w stacjach radiowych
Koncert dla Niepodległej 10 listopada PGE Narodowym będzie transmitowany przez TVP1 o godz. 20.15, a o godz. 21.45 retransmitowany na antenach - TVN i Polsat - poinformował wiceminister kultury Jarosław Sellin. To wydarzenie bez precedensu - ocenił. Na antenach radiowych zostanie odegrany hymn Polski.
więcej
|
,,Kobieta na krańcu świata 10" od 11 listopada w TVN. Martyna Wojciechowska: dopiero rozwijamy skrzydła (wideo)
W niedzielę, 11 listopada br. TVN rozpocznie emisję jubileuszowej 10. edycji programu „Kobieta na krańcu świata”. - Wciąż nie brakuje nam pomysłów, mamy tematy na kolejne 10 lat. Obserwujemy wiele zjawisk i potencjalnych bohaterek, które jeszcze nie mają pojęcia o moim istnieniu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Martyna Wojciechowska, gospodyni cyklu.
więcej
|
TVN24 i TTV liderami stacji tematycznych w październiku (top 25)
Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w październiku 2018 roku zajęło TVN24, a w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TTV - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cyfrowy Polsat oferuje dostęp do Ligi Mistrzów i Ligi Europy również w PPV. 40 zł za jeden mecz
Osoby zainteresowane meczami Ligi Mistrzów i Ligi Europy mogą wykupić do nich dostęp również w ramach pay-per-view. Jeden mecz kosztuje 40 zł.
więcej
|
Film ,,Niepodległość" 12 listopada w Polsacie (zwiastun)
W poniedziałek, 12 listopada 2018 roku Polsat pokaże film „Niepodległość”, który w którym będzie można zobaczyć odnalezione i nigdy wcześniej niepublikowane materiały wideo z lat 1914-1923. W tym samym czasie uroczysta premiera produkcji będzie miała miejsce w Teatrze Wielkim w Warszawie.
więcej
|
Indicator, Kantar Polska i Market Research World chcą zbadać wizerunek TVP
Centrum Badań Marketingowych Indicator, Kantar Polska oraz Market Research World są zainteresowane przeprowadzeniem sondażu pod hasłem „Pozycjonowanie kanałów TVP na tle konkurencji” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Tajemnice wraków Bałtyku" w Canal+ Discovery
W środę 7 listopada br. stacja Canal+ Discovery rozpocznie emisję cyklu dokumentalnego „Tajemnice wraków Bałtyku”.
więcej
|
HGTV pokaże czwarty sezon ,,Zgłoś remont". Ruszają castingi
Stacja HGTV rozpoczęła poszukiwania uczestników do czwartej odsłony programu „Zgłoś remont”, który wróci wiosną. Trwają także castingi do „Pary w remont”.
więcej
|
"Wojna światów" - nowy serial Fox i Canal+. Zagra Greg Kinnear
Greg Kinnear zagra główną rolę w serialu "Wojna światów" telewizji Fox i Canal Plus.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Totalizator Spportowy szykuje dwie kampanie reklamowe zdrapek
Totalizator Sportowy szykuje dwie duże kampanie marketingowe tzw. zdrapek w przyszłym roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ma to związek z 20-leciem istnienia tego rodzaju gier losowych na rynku.
więcej
|
UOKiK: spot Media Expert mylący, dodatkowe 60 zł dla uczestników promocji ,,Płacimy za oceny"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów orzekł, że spot radiowy promocji „Płacimy za oceny” w sklepach Media Expert wprowadzał konsumentów w błąd. Dlatego Media Expert przyzna dodatkowe 60 zł każdemu uczestnikowi promocji.
więcej
|
53 proc. reklam w polskim internecie jest widoczna dla odbiorców, średnia europejska to 61 proc.
Wskaźnik widoczności reklam online w Polsce wzrósł z 50 proc. w II kwartale do 53 proc. w III kwartale br. - wynika z kwartalnego raportu „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics. Dzięki temu polski rynek awansował z ostatniego miejsca europejskiej stawki na przedostatnie, wyprzedzając Włochy.
więcej
|
Coke Zero zamiast Coca-Coli w świątecznej kampanii marki (wideo)
W połowie listopada ruszy na wybranych rynkach świąteczna kampania reklamowa koncernu Coca-Cola. Tradycyjnie nie zabraknie w niej kultowych ciężarówek. Zamiast flagowej marki napoju w spotach pojawi się jednak Coke Zero, bo marketer chce zwiększyć dotarcie do młodszych konsumentów.
więcej
|
,,Tymczasem jest Prosto" w promocji piwa EB (wideo)
Ruszyła promocja piwa EB (produkowanego przez Grupę Żywiec), w której do wygrania są m.in. vouchery na odzież marki Prosto. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy VML Poland, Papaya Films, Xantus i Starcom.
więcej
|
Kamil Stoch reklamuje kolekcję odzieży 100CH x 4F (wideo)
Ruszyła kampania promująca wprowadzoną właśnie kolekcję ubrań 4F (produkowanych przez OTCF) sygnowaną przez skoczka narciarskiego Kamila Stocha. Kolekcję nazwano 100CH x 4F.
więcej
|
Maffashion reklamuje bieliznę Tezenis na billboardach
W największych polskich miastach trwa kampania billboardowa marki bielizny Tezenis z udziałem blogerki modowej Julii Kuczyńskiej - Maffashion. Wybrane przez nią produkty oznaczono etykietą "Wybór Maffashion".
więcej
|
Mariusz Ryciak wicedyrektorem marketingu w Oshee Polska
Mariusz Ryciak po roku pracy na stanowisku szefa marki został wicedyrektorem marketingu w firmie Oshee Polska, produkującej m.in. napoje izotoniczne.
więcej
|
Pierwsza globalna reklama Lego na Boże Narodzenie wychwala magiczne właściwości klocków (wideo)
Firma Lego rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię związaną z nadchodzącymi świętami Bożego Narodzenia. Pokazuje w niej, że Lego to nie są zwykłe klocki, ale zabawka która każdego niezależnie od wieku może przenieść do innego, wyimaginowanego świata.
więcej
|
Rankomat radzi, jak nie przepłacić za OC (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa porównywarki ubezpieczeń OC dla kierowców - Rankomat.pl. Przygotowały ją BTW Zbyszko Cieszyński i Wavemaker.
więcej
|
Cape Morris wygrywa przetarg marki Mieszko
Producent słodyczy Mieszko rozstrzygnął przetarg na ideę kreatywną. Wygrała agencja Cape Morris, która przygotowała koncept „Radość w gestach mieszka”.
więcej
|
AMS rozwija z władzami miasta projekt ,,Digital Kraków"
AMS uruchomił w Krakowie testowo system cyfrowych citylightów oraz nośnik typu Cityscreen 9. To część projektu „Digital Kraków”, realizowanego wspólnie z Urzędem Miasta.
więcej
|
,,Poczuj oszczędności, które płyną z prądem" w nowej kampanii PGE (wideo)
Polska Grupa Energetyczna (PGE) w nowej kampanii reklamowej przygotowanej we własnym zakresie przekonuje klientów, że z ofertą na prąd od PGE Obrót mogą oszczędzać energię. Ci, którzy wybiorą ofertę PGE mają szansę na rabat na energooszczędne urządzenia AGD z grupy Whirlpool w PGE eSklep.
więcej
|
Teatr Roma szuka firmy do obsługi jego kampanii outdoorowych
Teatr Muzyczny Roma w Warszawie szuka w drodze w przetargu firmy, która zajmie się zakupem powierzchni na nośnikach reklamy zewnętrznej do jego kampanii reklamowych. Będzie z nią pracować do końca czerwca 2020 roku.
więcej
|
,,więcejpolski" i historyczne postaci w wizerunkowej kampanii sklepów Piotr i Paweł
Sieć sklepów Piotr i Paweł, która od wielu miesięcy boryka się z kłopotami finansowymi, rusza z nową kampanią reklamową. Chce nią zakomunikować, że firma była, jest i będzie wciąż na rynku
więcej
|
Łukasz Kaczmarczyk: z agencji Nairobia do Cord Warsaw
Łukasz Kaczmarczyk dołączył do zespołu agencji Cord Warsaw, polskiego oddziału Cord Worldwide obejmując stanowisko business development managera. Ostatnio pracował w agencji Nairobia.
więcej
|
Papaya Films reprezentuje sześciu fotografów
Sześciu fotografów podpisało umowy na reprezentację z Papaya Films. To Weronika Ławniczak, Gosia Popinigis, Paula Patocka, Robert Ceranowicz, Filip Przewoźny i Szymon Świętochowski.
więcej
|
The Digitals dla W.Kruk w social media
Agencja The Digitals (wchodząca w skład holdingu Mediacap) zaczęła obsługę marki biżuterii W.Kruk (należącej do Vistuli) w internecie, przede wszystkim w mediach społecznościowych.
więcej
|
AdPeak wygrywa przetarg na obsługę marek Develey, Kikkoman oraz Mutti
Develey w wyniku przetargu wybrał nową agencję do kompleksowej obsługi mediowej w kanałach digital. AdPeak odpowiadał będzie za realizację strategii mediowej dla marek Develey, Kikkoman i Mutti, oraz jej egzekucję. Wcześniej za obsługę mediów w digitalu odpowiadały Mediacom (GroupM) oraz Feno.
więcej
|
Promocja na abonament "Audiobooki bez limitu" w aplikacji EmpikGo
W aplikacji EmpikGo wprowadzono abonament na audiobooki bez limitu w specjalnej cenie 19,99 zł. Promocja trwa do końca roku. W ofercie znajdują się nowości wydawnicze oraz tytuły, których nie ma na innych platformach i w aplikacjach.
więcej
|
Limitowana edycja piernikowych Jeżyków na święta
Goplana wprowadza na rynek limitowaną edycję ciastek Jeżyki o smaku piernikowym.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Tomasz Lis ma przeprosić Krystynę Pawłowicz za tekst w ,,Newsweeku", odrzucono sprzeciw wobec zaocznego wyroku
Sąd Okręgowy w Warszawie odrzucił wniosek redaktora naczelnego „Newsweek Polska” Tomasza Lisa o możliwość wniesienia sprzeciwu wobec wyroku wydanego zaocznie w procesie, który wytoczyła posłanka PiS Krystynę Pawłowicz. W wyroku nakazano Lisowi przeproszenie posłanki i zapłacenie jej 40 tys. zł zadośćuczynienia.
więcej
|
Większość dzienników z najniższą sprzedaż w historii w I-III kwartale. ,,Fakt" najchętniej kupowany
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w pierwszych trzech kwartałach br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków względem analogicznego okresu 2017 roku była „Gazeta Wyborcza” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Burda odświeża magazyn ,,Samo zdrowie". Nowa makieta i rubryki
W sprzedaży pojawiło się listopadowo-grudniowe wydanie magazynu „Samo zdrowie” (Burda Media Polska) z aktorką Mariettą Żukowską na okładce. Wydawca odświeżył pismo, zmieniając m.in. makietę i układ działów.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,GPC" z największymi spadkami sprzedaży we wrześniu
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich we wrześniu br. był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Gazeta Wyborcza” i „Gazeta Polska Codziennie” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Agnieszka Janota: z Agory do Grupy Domodi
Z początkiem listopada do Grupy Domodi dołączyła Agnieszka Janota, obejmując nowoutworzone stanowisko dyrektora ds. komercjalizacji. Ostatnio pracowała w Agorze.
więcej
|
53 proc. reklam w polskim internecie jest widoczna dla odbiorców, średnia europejska to 61 proc.
Wskaźnik widoczności reklam online w Polsce wzrósł z 50 proc. w II kwartale do 53 proc. w III kwartale br. - wynika z kwartalnego raportu „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics. Dzięki temu polski rynek awansował z ostatniego miejsca europejskiej stawki na przedostatnie, wyprzedzając Włochy.
więcej
|
UODO ostrzega przedsiębiorców przed fałszywymi wezwaniami do zapłaty za naruszenia RODO
W ostatnim czasie przedsiębiorcy dostają wezwania do zapłaty za rzekome nieprawidłowości w stosowaniu RODO. To próba oszustwa - ostrzega prezes Urząd Ochrony Danych Osobowych. W takich wypadkach nie należy dokonywać wpłat, lecz zawiadamiać organy ścigania - radzi UODO.
więcej
|
Netflix rozwija ofertę animacji dla dzieci i dorosłych
Platforma Netflix w ciągu kolejnych dwóch lat zrealizuje sześć nowych produkcji animowanych, w tym filmów i seriali oryginalnych.
więcej
|
Zalando z rosnącymi przychodami i stratą operacyjną, ponad 25 mln użytkowników
W III kwartale 2018 roku platforma Zalando zanotowała wzrost przychodów o 11,7 procent przy stracie operacyjnej w wysokości 38,9 mln euro. Obecnie ze sklepu w całej Europie korzysta aktywnie 25,1 mln użytkowników, a średnia wartość koszyka wynosi 57,5 euro.
więcej
|
Email marketing w Polsce: najczęściej otwierane wiadomości o nieruchomościach
Ponad 57 proc. użytkowników otwiera maile z reklamami na temat nieruchomości. Współczynnik wypisów najwyższy jest w branży agencji marketingowych i wynosi 0,49 proc. - pokazuje analiza firmy GetResponse.
więcej
|
Cezik wraca z płytą ,,Ambiwalnięty"
9 listopada premierę będzie miała płyty Cezarego Nowaka - Cezika, znanego youtubera. Krążek „Ambiwalnięty" promuje klip i singiel "Jestem specem".
więcej
|
TalentMedia i Universal Music Polska partnerami
Sieć partnerska TalentMedia i firma fonograficzna Universal Music Polska podpisały umowę o strategicznym partnerstwie.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
materiał partnerski
więcej
|
|
|