|
|
|
|
|
|
|
TVN będzie dalej swatać w reality ,,Ślub od pierwszego wejrzenia". Czwarty sezon za rok, startują castingi
Jesienią przyszłego roku TVN wyemituje czwarty sezon reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, w którym uczestnicy połączeni w pary spotykają się po raz pierwszy w Urzędzie Stanu Cywilnego i składają przysięgę małżeńską. Stacja jest zadowolona z wyników oglądalności i już szuka uczestników do nowej edycji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat liderem w naziemnej telewizji cyfrowej. Najwięcej straciło TVP Info, rekordowy wzrost TV Puls i Nowa TV
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej we wrześniu br. nadal był Polsat, którego przewaga nad innymi stacjami się jednak zmniejszyła do minimum. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Nowa TV, a najwięcej straciło TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polska chce wiedzieć jak wygląda na tle konkurencji
Telewizja Polska zaczęła przetarg na sondaż o pozycjonowaniu jej kanałów na tle konkurencji. Wybrany instytut badawczy będzie pracować dla TVP do końca stycznia 2019 roku. Badanie ma zostać zrealizowane do połowy grudnia br.
więcej
|
Netia i Nokia dostarczą internet kablowy o prędkości 1 Gb/s
Netia i Nokia zawarły umowę, w ramach której fiński koncern dostarczy rozwiązania pozwalające zmodernizować sieć kablową Netii w Warszawie i Krakowie. Dzięki temu klienci operatora będą mogli korzystać z dostępu do sieci o prędkości od 1 Gb/s wzwyż. Modernizacja rozpocznie się w IV kwartale 2018 roku.
więcej
|
,,Pasjonaci czy wariaci" kolejną produkcją TLC Polska. Premiera 3 listopada
W sobotę 3 listopada br. stacja TLC rozpocznie emisję nowego cyklu dokumentalnego „Pasjonaci czy wariaci”, który przedstawia szokujące pasje ludzi. To kolejna lokalna produkcja TLC tej jesieni - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy serial ,,Coroner" w 2019 roku w 13 Ulica
NBCUniversal International Networks zakupiło prawa do emisji serialu kanadyjskiego kanału CBC „Coroner”. Jego premiera zaplanowana została w przyszłym roku na antenie 13 Ulicy.
więcej
|
History Vault rusza w RPA
History Vault, usługa VoD kanału History, została udostępniona w Republice Południowej Afryki. W ten sposób debiutuje ona poza rynkiem amerykańskim.
więcej
|
Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku
Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomasz Wybranowski pisze list otwarty do Rady Mediów Narodowych. ,,Wykrwawia się Polskie Radio"
Tomasz Wybranowski - finalista ubiegłorocznego konkursu na prezesa Polskiego Radia - napisał list otwarty do Rady Mediów Narodowych. - Media publiczne są łupem politycznym i … tylko łupem. Ta karuzela sprawia, że najbardziej tracą słuchacze, suweren, który także jest płatnikiem Polskiego Radia - uważa Wybranowski.
więcej
|
|
Urszula Dudziak, Marek Napiórkowski i Barbara Wrońska z Mateuszami Trójki 2018
We wtorek 23 października br. przyznane zostały nagrody muzyczne Programu III Polskiego Radia. Mateusze Trójki w kategoriach jazzu i muzyki rozrywkowej otrzymali Urszula Dudziak, Kasia Pietrzko, Marek Napiórkowski, Barbara Wrońska, Błażej Król i Jan Kanty Pawluśkiewicz.
więcej
|
|
KRRiT ma wolne częstotliwości. We Wrocławiu i Szczecinie po Radiu Bajka
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła listę wolnych częstotliwości, na które w najbliższym czasie rozpisze konkursy. Wolnych jest w sumie siedem częstotliwości radiowych, w siedmiu różnych województwach. Wśród zwolnionych znalazły się dwie po Radiu Bajka.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi w II i III kwartale. Eska na drugim miejscu
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w drugim i trzecim kwartale br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Maciej Waligóra: branża reklamy musi być atrakcyjna dla młodych ludzi
O kierunkach rozwoju i wyzwaniach Klubu Twórców Reklamy rozmawiamy z nowym przewodniczącym zarządu organizacji, Maciejem Waligórą. - Bardzo ważnym zadaniem, nie tylko dla Klubu i konkursu, ale dla całej branży, jest bycie atrakcyjnym dla młodych ludzi, pokolenia absolwentów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Waligóra.
więcej
|
Aflofarm, Unilever i Polkomotel z mniejszymi wydatkami na reklamę po trzech kwartałach (Top10)
Wydatki na reklamę w tradycyjnych mediach wzrosły po trzech kwartałach br. - rok do roku - o 7,7 proc. Najbardziej zwiększyła je firma Natur Produkt Zdrovit. Budżety reklamowe na media zredukowali Aflofarm Farmacja Polska, Unilever Polska i Polkomtel.
więcej
|
Orlen otworzył pierwszą stację w formacie drive through
PKN Orlen uruchomił we wtorek Orlen Drive pierwszą stację paliw w formacie drive through. Można tam zatankować, zamówić produkty gastronomiczne i zapłacić za wszystkie usługi bez konieczności wysiadania z auta.
więcej
|
Ścieżki zakupowe Polaków. ,,Polskie firmy muszą dysponować całościową strategią w online i offline"
Polscy konsumenci płynnie poruszają się między światami online i offline w drodze do zakupu, więc sprzedawcy muszą dysponować całościową strategią obecności w obu kanałach, wynika z badania Ipsos dla Google dotyczących ścieżek zakupowych Polaków.
więcej
|
Amazon otworzył w Londynie swój pierwszy pop-up store w Europie
Amazon, firma działająca w branży e-commerce otworzyła w Londynie swój pierwszy tego rodzaju pop-up store w Europie. Zostanie zamknięty po pięciu dniach.
więcej
|
Reżyser reklamy ,,Orange is The New Black" z Magdą Gessler w impresariacie Nest Warsaw
Do grona twórców reprezentowanych przez impresariat Nest Warsaw, z końcem października dołącza reżyser Armin Kurasz. To autor viralowego wideo z Magdą Gessler, które w lipcu tego promowało nowy sezon serialu „Orange is The New Black” Netflixa.
więcej
|
Sztuczna inteligencja mówi w reklamie smartfona Huawei Mate 20 Pro (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamującej smartfon Huawei Mate 20 Pro. Akcję przygotowała agencja DDB&tribal.
więcej
|
Anna Lipińska przeszła z Codemedia do Booost
Anna Lipińska zaczęła pracę jako media director w agencji performance marketingu Booost (należącej do holdingu Mediacap). Wcześniej pracowała w Codemedia i Peugeot Polska.
więcej
|
Credit Agricole z Dawidem Podsiadło reklamuje pożyczkę gotówkową ,,na małe i duże życzenia" (wideo)
W nowej kampanii reklamowej banku Credit Agricole, w której występuje piosenkarz Dawid Podsiadło, promowana jest pożyczka gotówkowa. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Just, Cube Group, Performics i Arena Media.
więcej
|
,,Są wybory, które łączą" w reklamach piwa Tyskie
Nowe reklamy outdoorowe piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pokazują slogan „Są wybory, które łączą. Przejdźmy na Ty”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Bardzo, OTO Film, Zenith, Tailor Made PR i Gong.
więcej
|
Agata Żyźniewska i Wojciech Portnicki w zespole kreacji Plej
Agata Żyźniewska objęła stanowisko copywritera w agencji Plej, będzie pracować w teamie z art directorem Maciejem Tilem. Wojciech Portnicki dołącza do zespołu jako senior digital designer.
więcej
|
Social Sharks nowa agencja social media
W październiku na rynku zaczęła działać nowa agencja Social Sharks, specjalizująca się w komunikacji w social media. Na czele krakowskiej firmy stoi Konrad Syga.
więcej
|
Gabriel Olszewski odpowiada za globalny marketing marki Johnnie Walker
Gabriel Olszewski w firmie Diageo w Amsterdamie odpowiada za globalny marketing marki alkoholowej Johnnie Walker. Do firmy tej przeszedł z Jacobs Douewe Egberts.
więcej
|
Mariusz Kaźmierczak na czele sprzedaży w Inteliwise
Mariusz Kaźmierczak objął nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży w Inteliwise, firmie dostarczającej oprogramowanie i usługi w chmurze oparte o algorytmy sztucznej inteligencji.
więcej
|
Reprise będzie audytować kampanie internetowe
Agencja digitalowa Reprise (należy do IPG Mediabrands) wprowadziła do swojej oferty narzędzie do audytu kampanii online. Platforma Digital Experience Audit (DXA) pozwala na bieżącą analizę przebiegu działań reklamowych w internecie i wskazanie obszarów wymagających uwagi.
więcej
|
Roche Dabetes Care Polska ,,ogarnia cukrzycę" (wideo)
Ruszyła kampania „Ogarnij cukrzycę!” od Roche Diabetes Care Polska przygotowana przez ASAP&ASAP Communication. Związana jest z debiutem rynkowym nowego produktu wspomagającego leczenie cukrzycy, glukometru Accu-Chek Instant.
więcej
|
Marta Machnikowska i Waldemar Marczyk w Result Media
Marta Machnikowska i Waldemar Marczyk zostali nowymi account executive w Result Media. Do ich zadań należy obsługa klientów agencji i doradztwo w zakresie działań marketingu internetowego.
więcej
|
Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku
Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Rada Mediów Narodowych zgodziła się zmianę statutu PAP związku z połączeniem z PW ,,Rzeczpospolita"
Wczoraj odbyło się kolejne posiedzenie Rady Mediów Narodowych. Tym razem dyskutowano o zmianie statutu Polskiej Agencji Prasowej, który wymaga modyfikacji w związku z połączeniem z Przedsiębiorstwem Wydawniczym „Rzeczpospolita”. Członkowie RMN jednomyślnie zagłosowali za połączeniem obu podmiotów.
więcej
|
Prawnicy Doroty Rabczewskiej i Emila Stępnia chcą pozwać Agorę za reportaż w ,,Dużym Formacie"
W poniedziałek w „Dużym Formacie” ukazał się artykuł „Jak firma Emila Stępnia i Doroty Dody Rabczewskiej zebrała pieniądze na film, którego nie produkowała” autorstwa Grzegorza Szymanika. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, w najbliższym czasie reprezentujący firmę pary prawnik ma skierować do sądu powództwo o ochronę dóbr osobistych, w związku z publikacją artykułu.
więcej
|
,,Tygodnik Solidarność" powiesił na swojej siedzibie plakat ,,Dekomunizacja", odpowiada na banner ,,Konstytucja" na Sądzie Najwyższym
Na siedzibie redakcji „Tygodnika Solidarność” umieszczono plakat z napisem „Dekomunizacja”. To odpowiedź na plakat „Konstytucja” powieszony na siedzibie Sądu Najwyższego.
więcej
|
Kurski: podłości oportunistów z mediów narodowych zostaną zapamiętane. Karnowski: niemieckie media w Polsce coraz mocniejsze
- Hej, oportuniści, karierowicze, miernoty i lokaje władzy z prokuratur, sądów, KRS, administracji i tzw. narodowych mediów. Wasze podłości zostaną zapamiętane - napisał na Twitterze Jarosław Kurski, wicenaczelny „Gazety Wyborczej”. - Nie można skutecznie się wyrywać z niemieckiej dominacji i pozwalać, by niemieckie media sprawowały rząd dusz w kraju - ocenił Michał Karnowski z „Sieci”. Stwierdzenia obu publicystów zostały skrytykowane przez niektórych dziennikarzy.
więcej
|
,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" liderami w lipcu, ,,Kurier TV" stracił najwięcej
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w lipcu 2018 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Librus i Vulcan.net.pl przyciągają bardziej niż Wikipedia. Bryk.pl zyskał, w dół Sciaga.pl i Bab.la (top serwisów edukacyjnych)
Wśród witryn edukacyjnych zdecydowanie najwięcej użytkowników ma Wikipedia, a pod względem liczby odsłon i średniego czasu korzystania przez odwiedzającego liderem jest Librus.pl wyprzedający Vulcan.net.pl. W skali roku duży wzrost odwiedzalności zanotował Bryk.pl, a spore spadki - Sciaga.pl, Bab.la i Edupage.pl.
więcej
|
Facebook zapowiada nową wersję Messengera. Będzie prostszy w obsłudze, tylko 3 główne zakładki
Facebook zapowiedział wprowadzenie kolejnej wersji komunikatora Messenger oznaczonej numerem 4. Nowa odsłona aplikacji ma oferować przede wszystkim prostszą i wygodniejszą obsługę rozmów, liczba podstawowych zakładek zostanie ograniczona z dziewięciu do najważniejszych trzech.
więcej
|
eObuwie.pl planuje wejście na giełdę, prawie połowę wpływów ma z zagranicy
Spółka eObuwie.pl (należąca do grupy kapitałowej CCC) zaczęła wstępne przygotowania do debiutu na warszawskiej giełdzie. Chce pozyskać ze sprzedaży akcji środki na dalszy rozwój.
więcej
|
Netia i Nokia dostarczą internet kablowy o prędkości 1 Gb/s
Netia i Nokia zawarły umowę, w ramach której fiński koncern dostarczy rozwiązania pozwalające zmodernizować sieć kablową Netii w Warszawie i Krakowie. Dzięki temu klienci operatora będą mogli korzystać z dostępu do sieci o prędkości od 1 Gb/s wzwyż. Modernizacja rozpocznie się w IV kwartale 2018 roku.
więcej
|
Ponad 84 proc. Polaków ma dostęp do internetu. Komputer w prawie 83 proc. gospodarstw domowych
77,5 proc. Polaków korzysta z internetu, a 95 proc. polskich firm posiada dostęp do szerokopasmowych łączy internetowych - wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. Polacy coraz częściej korzystają z internetowego dostępu do usług administracji publicznej, w 2018 roku ich odsetek wzrósł do 35,5 proc.
więcej
|
Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku
Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków.
materiał partnerski
więcej
|
|
|