|
|
|
|
|
|
|
TVN będzie walczył z fake newsami. Wystartował Konkret24, szefową Beata Biel
W środę wystartował nowy projekt fact-checkingowy przy TVN - Konkret24. Portal będzie zajmował się weryfikacją informacji, fake newsów oraz analizą wiadomości w sieci. - Będziemy również weryfikować wypowiedzi polityków. Nie będziemy sprawdzać ich opinii, a tylko fakty na które się powołują - mówi Wirtualnemedia.pl Beata Biel, szefowa serwisu.
więcej
|
KRRiT nie nałoży kary na TVN ws. słów w ,,Szkle kontaktowym" o policji po wpisie wicepremiera Glińskiego
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przeanalizowała wypowiedź Marka Przybylika w „Szkle kontaktowym” TVN24 z lipca br. Według ministra kultury Piotra Glińskiego „nawoływał on polską policję do wypowiedzenia posłuszeństwa władzy państwowej”. Przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski skierował do nadawcy jedynie pismo z pouczeniem: - Zasada dziennikarskiej odpowiedzialności za słowo wymaga unikania jakichkolwiek stwierdzeń o dwuznacznym wydźwięku - stwierdził.
więcej
|
Player stawia na wirtualną rzeczywistość. Wideo 360 stopni będą bez opłat
Jeszcze w październiku br. na platformę Player trafią materiały wideo 360 stopni w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR). Będą to produkcje własne TVN i Discovery. Oferta będzie dostępna dla wszystkich użytkowników bez dodatkowych opłat - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN7 produkuje pierwszą telenowelę obyczajową. ,,Zakochani po uszy" na początku 2019 roku
Stacja TVN7 i serwis Player rozpoczęły prace nad codziennym serialem obyczajowym „Zakochani po uszy”, w którym główne role zagrają Michał Meyer, Katarzyna Grabowska i Kamila Kamińska. Oparta na autorskim pomyśle telenowela trafi na antenę na początku 2019 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pięć europejskich seriali jesienią w HBO. Wśród nich rumuńsko-niemiecki "Hackerville" czy chorwacki "Sukces"
Do jesienno-zimowej ramówki HBO trafi łącznie pięć europejskich seriali. Obok polskiego "Ślepnąc od świateł", widzowie zobaczą rumuńsko-niemiecki "Hackerville" czy chorwacki "Sukces" w reżyserii nagrodzonego Oscarem Danisa Tanovića.
więcej
|
Waldemar Pawlak namawiał Michała Sołowowa do zainteresowania TVN
TVP Info opublikowało wczoraj fragmenty podsłuchanej kilka lat temu rozmowy byłego wicepremiera Waldemara Pawlaka i biznesmena Michała Sołowowa. Dotyczą one m.in. dużego znaczenia tytułów Ringier Axel Springer Polska i Grupy TVN dla rządzących wówczas polityków.
więcej
|
W listopadzie w TVN najdroższe reklamy przy ,,Kuchennych Rewolucjach" i ,,Masterchefie"
Reklamodawcy zainteresowani emisją spotów w listopadzie na antenie TVN najwięcej wydadzą na obecność w blokach reklamowych przy czwartkowych „Kuchennych Rewolucjach” i niedzielny show „Masterchef”.
więcej
|
,,M jak miłość" i mecze polskiej reprezentacji piłkarskiej z najwyższymi cenami reklam w TVP
W listopadowym cenniku Telewizji Polskiej najwyższe ceny reklam mają mecze polskich piłkarzy, m.in. w Lidze Narodów w TVP1 oraz serial „M jak miłość” w TVP2.
więcej
|
HBO GO zrównuje cenę z Showmax. 19,90 zł za subskrypcję
Nadawca platformy VoD HBO GO obniżył cenę miesięcznej subskrypcji aż o 10 zł. Dostęp do serwisu bez abonamentu i bez umowy z operatorem kablowym kosztuje teraz 19,90 zł.
więcej
|
Startuje cykl dokumentalny ,,Opowiem ci o zbrodni" w CI Polsat
W środę 17 października br. o godz. 22.00 stacja CI Polsat (A+E Networks) rozpocznie emisję nowego programu „Opowiem ci o zbrodni”, w którym polscy pisarze kryminałów będą opowiadać prawdziwe historie kryminalne. Premierze towarzyszy akcja promocyjna oraz wydanie książki z opowiadaniami autorów.
więcej
|
Łukasz Hetman i Łukasz Woźniak w zarządach spółek Grupy Asta
Decyzją rady nadzorczej Łukasz Hetman dołączył do zarządu spółki Asta Net, a Łukasz Woźniak został członkiem zarządu TV Asta.
więcej
|
Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku
Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków. A sukcesem bez wątpienia jest suma 250 milionów złotych, którą w ciągu roku za pośrednictwem Domodi i Allani użytkownicy przeznaczają na zakupy odzieżowe. Prognozy sprzedażowe obu serwisów pokazują, że tendencja ta będzie wciąż wzrastać, dlatego współpraca z popularnymi e-commercami w dobie internetowych zakupów to dla marek szybka droga do sukcesu.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Facebook oskarżony o zawyżanie statystyk wideo. Serwis miał umyślnie wprowadzać klientów w błąd
Grupa reklamodawców oskarżyła Facebooka przed sądem o to, że serwis umyślnie wprowadzał ich w błąd podając zawyżone statystyki wyświetleń wideo. Poszkodowani twierdzą, że Facebook wiedział wcześniej o tym że przekazuje partnerom zniekształcone wyniki, jednak przez długi czas milczał w tej sprawie narażając reklamodawców na straty finansowe.
więcej
|
Ogilvy agencją roku - Grand Prix dla kampanii ,,The Mud Soldier" na Euro Effie 2018. Polska bez nagród
Agencja Ogilvy otrzymała tytuł agencji roku, a kampania „The Mud Soldier” przygotowana przez Ogilvy&Social.Lab z Belgii dla Visit Flanders została uhonorowana statuetką Grand Prix na tegorocznym festiwalu EACA Euro Effie organizowanym przez European Association of Communications Agencies (EACA).
więcej
|
W listopadzie w TVN najdroższe reklamy przy ,,Kuchennych Rewolucjach" i ,,Masterchefie"
Reklamodawcy zainteresowani emisją spotów w listopadzie na antenie TVN najwięcej wydadzą na obecność w blokach reklamowych przy czwartkowych „Kuchennych Rewolucjach” i niedzielny show „Masterchef”.
więcej
|
Magdalena Samek i Małgorzata Szymańczak awansowały w Publicis. Odchodzi Piotr Jachimowicz
Magdalena Samek i Małgorzata Szymańczak awansowały na stanowiska account directorów w agencji reklamowej Publicis (Publicis Groupe). Z firmą żegna się Piotr Jachimowicz.
więcej
|
,,M jak miłość" i mecze polskiej reprezentacji piłkarskiej z najwyższymi cenami reklam w TVP
W listopadowym cenniku Telewizji Polskiej najwyższe ceny reklam mają mecze polskich piłkarzy, m.in. w Lidze Narodów w TVP1 oraz serial „M jak miłość” w TVP2.
więcej
|
PiS i Patryk Jaki w spotach straszą napływem uchodźców, jeśli wybory wygra PO (wideo)
W nowych spotach wyborczych Prawa i Sprawiedliwości oraz Patryka Jakiego politycy Platformy Obywatelskiej są krytykowani za plany sprowadzenia do naszego kraju uchodźców.
więcej
|
Szmal, Adamiec, Polski i Koszarek reklamują Suzuki
Suzuki Motor Poland w najnowszej kampanii wizerunkowej podkreśla, że jest sponsorem kilku dyscyplin sportu. W filmie promocyjnym - przygotowanym przez Communication Unlimited i Selfisf 3 - występują szczypiornista Sławomir Szmal, pięściarze Daniel Adamiec i Mateusz Polski oraz koszykarz Łukasz Koszarek.
więcej
|
GSK przenosi obsługę reklamową Panadolu do specjalnego zespołu WPP
Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline zdecydował się przenieść globalną obsługę reklamową marki środków przeciwbólowych do WPP, gdzie dla klienta ma pracować specjalny zespół.
więcej
|
George Clooney obok gwiazdy ,,Gry o tron" w reklamie Nespresso
W nowej reklamie Nespresso globalny ambasador marki, George Clooney, wciela się w rycerza ratującego królestwo. W roli królowej występuje zaś znana z kreacji Margaery Tyrell w „Grze o tron” Natalie Dormer.
więcej
|
Vercom inwestuje 10 mln zł w UserEngage
Spółka Vercom, należąca do grupy technologicznej R22, za 10 mln zł kupuje 30 proc. udziałów UserEngage, twórcy oprogramowania do automatyzacji marketingu. W perspektywie lat inwestor ma opcję nabycia pakietu większościowego.
więcej
|
Mówiąca lampa w nowym spocie IKEA (wideo)
Firma IKEA prowadzi w Indiach kampanię pod hasłem „Talking Products”. Główną bohaterką spotów jest m.in. lampa, która mówi do innych przedmiotów. Autorem kampanii jest agencja Dentsu Impact.
więcej
|
Opakowania produktów PepsiCo z plastiku PET Loop pozyskanego w całości z recyklingu
Koncern Pepsi-Co, właściciel marek Pepsi, Gatorade czy Frito-Lay zawarł wieloletnią umowę z firmą Loop Industriesna zakup i produkcję opakowań z plastików wytwarzanych w amerykańskiej fabryce Loop, w tym plastiku PET Loop pozyskiwanego w 100 proc. z recyklingu.
więcej
|
Marta Krawczyk i Klaudia Miłoszewska w zespole Social Leaders
Marta Krawczyk i Klaudia Miłoszewska objęły stanowiska creative project manager w dziale obsługi klienta agencji Social Leaders.
więcej
|
John Malatesta nowym szefem Codewise, Robert Gryn w radzie nadzorczej
John Malatesta objął funkcję CEO w firmie Codewise zajmującej się reklamą internetową. Robert Gryn, założyciel i poprzedni szef spółki, zostanie przewodniczącym jej rady nadzorczej.
więcej
|
Ruszyła digitalowa kampania serum Lips Up
W internecie ruszyła kampania promująca serum powiększające usta Lips Up (Pharmatheiss Cosmetics, z portfolio Natur Produkt Zdrovit). Akcję przygotowały Peppers Ghost, Havas Media i Socialyse.
więcej
|
Cécile Kossoff szefową komunikacji i marketingu w Mazars
Cécile Kossoff objęła stanowisko szefowej komunikacji, marketingu i marki oraz członka zespołu liderów grupy Mazars, firmie specjalizującej się m.in. w audycie i usługach księgowych.
więcej
|
Reklamy LINK4 z nominacją do nagrody Effie Awards
Śpiewane reklamy LINK4 trzeci rok z rzędu zostały nominowane do Effie Awards. Tym razem powalczą w kategorii kampanii długofalowych.
więcej
|
UM zajmie się social mediową obsługą projektu Bakomy
Dom mediowy UM (należy do IPG Mediabrands) rozszerza dotychczasową współpracę z firmą mleczarską Bakoma. Teraz oprócz obsługi mediowej zajmie się też działaniami social media profilu Kuchnia Jogurtowa w mediach społecznościowych.
więcej
|
Pasja i wolność w kampanii przekąsek FreeYu
Pod hasłem "Głodni wolności" ruszyła kampania marki zdrowych przekąsek FreeYu (Grupa Otmuchów). Akcję przygotowała agencja Coollective.
więcej
|
Marka Katarek z familijną kampanią "Jak mama mamie"
W internecie trwa kampania aspiratora dla dzieci marki Katarek (Duna). Do współpracy zaproszono Dominikę Gano, znaną jako Mama Bezpiecznego Malucha, współzałożycielkę i koordynatorkę ogólnopolskiej Kampanii Bezpieczny Maluch.
więcej
|
Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku
Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków. A sukcesem bez wątpienia jest suma 250 milionów złotych, którą w ciągu roku za pośrednictwem Domodi i Allani użytkownicy przeznaczają na zakupy odzieżowe. Prognozy sprzedażowe obu serwisów pokazują, że tendencja ta będzie wciąż wzrastać, dlatego współpraca z popularnymi e-commercami w dobie internetowych zakupów to dla marek szybka droga do sukcesu.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Tomasz Lis napisał autobiografię ,,Historia prywatna", premiera pod koniec października
Pod koniec października ukaże się książka autobiograficzna Tomasza Lisa „Historia prywatna”. Publikuje ją Wydawnictwo W.A.B. należące do Grupy Wydawniczej Foksal.
więcej
|
ZTM odrzucił promocję książki "Niebezpieczne związki Donalda Tuska" Wojciecha Sumlińskiego. ,,Katalog reklam niepożądanych"
Dziennikarz śledczy Wojciech Sumliński poinformował, że promocja jego najnowszej książki "Niebezpieczne związki Donalda Tuska" miała zostać zablokowana przez Zarząd Transportu Miejskiego. Według ZTM dystrybucja plakatów w tramwajach i autobusach była niemożliwa, ponieważ „przedstawiają przedmiotowe traktowanie człowieka i uwłaczające jego godności oraz narusza przyjęte zasady współżycia społecznego oraz dobre obyczaje”.
więcej
|
Waldemar Pawlak namawiał Michała Sołowowa do zainteresowania TVN
TVP Info opublikowało wczoraj fragmenty podsłuchanej kilka lat temu rozmowy byłego wicepremiera Waldemara Pawlaka i biznesmena Michała Sołowowa. Dotyczą one m.in. dużego znaczenia tytułów Ringier Axel Springer Polska i Grupy TVN dla rządzących wówczas polityków.
więcej
|
Burda uruchamia Focus Lab
W czwartek 19 października br. Burda Media Polska uruchamia platformę internetową Focus Lab, dzięki której czytelnicy będą mogli spotykać się z ekspertami magazynu „Focus” i portalu Focus.pl.
więcej
|
Piłkarze reprezentacji Polski na zgrupowaniach będą rzadziej udzielać wywiadów. Boniek: przed meczem trzeba się skupić na grze
Zawodnicy piłkarskiej reprezentacji Polski w czasie kilkudniowych zgrupowań przed meczami będą rozmawiali indywidualnie z dziennikarzami tylko jednego dnia, a nie jak dotychczas o dowolnych porach. - Trzeba to uporządkować, bo zrobił się chaos. Przed meczem trzeba się skupić na grze - uzasadnia Zbigniew Boniek, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.
więcej
|
,,National Geographic Polska" na czele sprzedaży, ,,NG Traveler" na plusie
W segmencie miesięczników podróżniczych w lipcu br. liderem sprzedaży był „National Geographic Polska”. Najwięcej straciły „Podróże”, a jedyny wzrost odnotował „NG Traveler” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
TVN będzie walczył z fake newsami. Wystartował Konkret24, szefową Beata Biel
W środę wystartował nowy projekt fact-checkingowy przy TVN - Konkret24. Portal będzie zajmował się weryfikacją informacji, fake newsów oraz analizą wiadomości w sieci. - Będziemy również weryfikować wypowiedzi polityków. Nie będziemy sprawdzać ich opinii, a tylko fakty na które się powołują - mówi Wirtualnemedia.pl Beata Biel, szefowa serwisu.
więcej
|
Player stawia na wirtualną rzeczywistość. Wideo 360 stopni będą bez opłat
Jeszcze w październiku br. na platformę Player trafią materiały wideo 360 stopni w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR). Będą to produkcje własne TVN i Discovery. Oferta będzie dostępna dla wszystkich użytkowników bez dodatkowych opłat - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
eBilet Polska: wpływy wzrosły ze 136,2 do 150 mln zł, a zysk z 870 tys. do 1,23 mln zł
W ub.r. firma eBilet Polska, dystrybuująca bilety na wydarzenia kulturalne, rozrywkowe i sportowe, zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 10,3 proc. do 150,19 mln zł oraz zysku netto z 870,5 tys. zł do 1,23 mln zł.
więcej
|
Facebook oskarżony o zawyżanie statystyk wideo. Serwis miał umyślnie wprowadzać klientów w błąd
Grupa reklamodawców oskarżyła Facebooka przed sądem o to, że serwis umyślnie wprowadzał ich w błąd podając zawyżone statystyki wyświetleń wideo. Poszkodowani twierdzą, że Facebook wiedział wcześniej o tym że przekazuje partnerom zniekształcone wyniki, jednak przez długi czas milczał w tej sprawie narażając reklamodawców na straty finansowe.
więcej
|
Facebook obniży w Newsfeedzie widoczność treści skopiowanych od wydawców
Facebook zapowiada, że będzie walczył z kopiowaniem w serwisie treści publikowanych przez wydawców. Teksty, zdjęcia oraz klipy wideo stanowiące wierne kopie materiałów innych autorów będą mniej widoczne w Newsfeedzie, a w konsekwencji przestaną przynosić dochody z emitowanych przy nich reklam.
więcej
|
Amazon zatrudni przed świętami 7,5 tys. dodatkowych pracowników
Amazon w okresie przedświątecznym planuje zatrudnić ponad 7,5 tys. pracowników w swoich pięciu centrach logistycznych - w Bielanach Wrocławskich k. Wrocławia, Sadach k. Poznania, Kołbaskowie k. Szczecina i Sosnowcu.
więcej
|
Netflix z 7 mln nowych użytkowników. W górę przychody, zysk i kurs akcji
W trzecim kwartale 2018 roku Netflix zanotował wzrost przychodów rok do roku o 34 proc. i 403 mln dolarów zysk netto. W ciągu kwartału serwis przyciągnął do siebie prawie 7 mln nowych użytkowników, obecnie ma globalnie ponad 137 mln subskrybentów. Dobre wyniki i prognozy wywindowały kurs akcji Netflixa o ponad 13 procent.
więcej
|
HBO GO zrównuje cenę z Showmax. 19,90 zł za subskrypcję
Nadawca platformy VoD HBO GO obniżył cenę miesięcznej subskrypcji aż o 10 zł. Dostęp do serwisu bez abonamentu i bez umowy z operatorem kablowym kosztuje teraz 19,90 zł.
więcej
|
WP i 300polityka relacjonują dzień Mateusza Morawieckiego, Kacprzak i Machała gospodarzami wieczoru wyborczego
Wirtualna Polska i 300polityka.pl w środę przez cały dzień będą relacjonować zza kulis aktywności premiera Mateusza Morawieckiego. W najbliższą niedzielę WP.pl i Telewizja WP pokażą wieczór wyborczy, którego gospodarzami będą Marek Kacprzak i Tomasz Machała.
więcej
|
Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku
Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków. A sukcesem bez wątpienia jest suma 250 milionów złotych, którą w ciągu roku za pośrednictwem Domodi i Allani użytkownicy przeznaczają na zakupy odzieżowe. Prognozy sprzedażowe obu serwisów pokazują, że tendencja ta będzie wciąż wzrastać, dlatego współpraca z popularnymi e-commercami w dobie internetowych zakupów to dla marek szybka droga do sukcesu.
materiał partnerski
więcej
|
|
|