Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 17 Października 2018
 
 
 
Polski rynek mediów i rozrywki do 2022 będzie wart 13,4 mld dol. Przyszłością platformy OTT i reklama internetowa
 
Rynek mediów i rozrywki w Polsce będzie rósł rocznie średnio w tempie 3,5 proc., w 2022 roku osiągnie wartość 13,4 mld dol., w stosunku do 10,6 mld na koniec 2018 roku. Najszybszy rozwój czeka platformy OTT (serwisy streamingowe) oraz segment reklamy w internecie. Globalnie najszybciej rosnącym sektorem rozrywki będzie wirtualna rzeczywistość. więcej
 
 
CDA ma 129 tys. subskrybentów sekcji Premium. 18,5 mln zł wpływów w br.
 
Spółka CDA (poprzednio CwMedia), wydawca serwisu CDA.pl, w pierwszych trzech kwartałach br. zanotowała - według wstępnych, szacunkowych danych - ok. 18,5 mln zł wpływów. Z płatnej oferty CDA Premium we wrześniu korzystało 129 tys. użytkowników. więcej
 
 
Huawei prezentuje nowe smartfony Mate 20 i Mate 20 Pro w cenie 2999 i 4299 zł. ,,Pozamiatał konkurencję"
 
Koncern Huawei przedstawił nowe modele swoich flagowych smartfonów - Mate 20 oraz Mate 20 Pro. Urządzenia wyposażono w wydajne podzespoły, ekrany 6,5 i 6,4 cala, 4 aparaty fotograficzne oraz technologię odwrotnego ładowania. Polskie ceny smartfonów wyniosą 2999 oraz 4299 zł. - Tylu nowości w smartfonach nie było od dawna, pod względem innowacyjności Huawei wysunął się na prowadzenie - ocenia dla Wirtualnemedia.pl dziennikarz technologiczny Zbigniew Urbański. więcej
 
 
PKN Orlen może wydać 40 mln na F1. ,,Robert Kubica okazał się lepszym politykiem od zawodowych polityków"
 
Robert Kubica, który z pełną determinacją dąży do tego, by wrócić do Formuły 1 jako zawodowy kierowca umiejętnie i sprytnie wykorzystał okazję, jaka nadarzyła mu się w związku z ujawnieniem kolejnych rozmów z tzw. taśm Morawieckiego. Spotkał się z premierem, powstrzymał się od demonstracji ewentualnej urazy, a wręcz „sprzedał" na okolicznościowej fotografii swój uśmiech i... zyskał wsparcie, które może mu pomóc w realizacji celu - komentują eksperci od marketingu sportowego. więcej
 
 
Jarosław Sellin: rząd ma gotowe koncepcje ustawy dekoncentracyjnej, które mogą być przekute w ustawę
 
Mamy gotowe koncepcje ustawy dekoncentracyjnej, które w każdym momencie mogą być przekute w ustawę; trzeba tylko wybrać koncepcję - powiedział wczoraj wiceminister kultury i dziedzictwa narodowego Jarosław Sellin. Jak dodał, nie wiadomo, kiedy zapadnie decyzja polityczna w tej sprawie. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
PR1 z najniższą słuchalnością w historii w III kwartale, Radio ZET najbardziej w dół więcej
 
Oddziały regionalne Telewizji Polskiej z 25,6 mln zł straty w pierwszej połowie br., tylko jeden na plusie więcej
 
Polsat Rodzina startuje 16 października. ,,To zdecydowanie kanał rodzinny, nie religijny" więcej
 
HBO GO, Netflix i WP Pilot dużo zyskują, w dół Ipla i NC+ GO (ranking serwisów i aplikacji VoD) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor Serwisu z Informacjami Lokalnymi Grupa ZPR Media
Redaktor Naczelny Wydawnictwo Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
Senior Account Executive / Account Manager LiquidThread
Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej (PMP) Grupa ZPR Media
Junior Sales Manager Filmweb
Sales Manager Filmweb
Dyrektor Działu Konferencji i Szkoleń Gremi Media
INŻYNIER WOZU SATELITARNEGO POZNAŃ Telewizja Polsat
Senior PR Consultant / Senior account manager Big Picture
PR Consultant / PR account manager Big Picture
Administrator Aplikacji TVN
Młodszy Administrator Aplikacji TVN
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OPRACOWAŃ TVN
Młodszy Specjalista Helpdesk TVN
Redaktor działu Plotki Fakt24 Ringier Axel Springer
UX/UI Designer LiquidThread
Specjalista Seo ds. e-commerce Ringier Axel Springer
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Polski rynek mediów i rozrywki do 2022 będzie wart 13,4 mld dol. Przyszłością platformy OTT i reklama internetowa

Rynek mediów i rozrywki w Polsce będzie rósł rocznie średnio w tempie 3,5 proc., w 2022 roku osiągnie wartość 13,4 mld dol., w stosunku do 10,6 mld na koniec 2018 roku. Najszybszy rozwój czeka platformy OTT (serwisy streamingowe) oraz segment reklamy w internecie. Globalnie najszybciej rosnącym sektorem rozrywki będzie wirtualna rzeczywistość. więcej

26 października premiera książki ,,Nieautoryzowana autobiografia Kuby Wojewódzkiego". Kosztuje od 36 do 50 zł

Dziennikarz i showman Kuba Wojewódzki wydał autobiografię, której premiera będzie miała miejsce 26 października br. - Człowiek-kameleon, właściciel ego widocznego z kosmosu, genialny publicysta, człowiek instytucja, ojciec chrzestny i grabarz wielu karier - pisze o sobie Wojewódzki. Prace na książką trwały sześć lat. więcej

Wieczór wyborczy w TVN24. Prowadzącą Anita Werner, w transmisję zaangażowani czołowi dziennikarze stacji

W niedzielę ,21 października odbędzie się pierwsza tura wyborów samorządowych. Polacy będą mogli głosować na radnych, wójtów, burmistrzów i prezydentów miast. Transmisję z przebiegu wyborów oraz wieczoru wyborczego szykuje również TVN24. Poprowadzi go Anita Werner, jednak program tego dnia przygotują czołowi dziennikarze stacji - m.in. Justyna Pochanke, Monika Olejnik, Konrad Piasecki czy Igor Sokołowski. więcej

TVP Info hasłem ,,Wiesz więcej" edukuje widzów o wyborach samorządowych

Stacja TVP Info emituje na antenie materiał autopromocyjny z hasłem „Wiesz więcej”, w którym edukuje widzów na temat kart do głosowania w wyborach samorządowych, które odbędą się 21 października. więcej

,,Drunk History - Pół litra historii 2" od 5 listopada w Comedy Central. Emisja 4 razy w tygodniu (wideo)

Od 5 listopada Comedy Central rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Drunk History - Pół litra historii”, którego premierowe odcinki będą pokazywany cztery razy w tygodniu. więcej

Serial ,,Opowieść podręcznej" w Stopklatka TV (wideo)

Od 7 listopada 2018 roku Stopklatka TV rozpocznie emisję nowego serialu „Opowieść podręcznej”. Będzie to premierowa emisja tej produkcji w telewizji ogólnopolskiej. więcej

Polsat Games i Polsat Rodzina w ofercie UPC Polska

Od 16 października 2018 roku w ofercie UPC Polska dostępne są dwa nowe kanały Telewizji Polsat: Polsat Games i Polsat Rodzina. więcej

Fiona McKinnon general managerem T1 w Turner International. Krane Jeffery senior commercial directorem

Fiona McKinnon awansowała na stanowisko general managera T1, czyli działu reklamy cyfrowej Turner International. Wspierać ją będzie Krane Jeffery, senior commercial director, odpowiedzialny za działania sprzedażowe i współpracę z markami. więcej

Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku

Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków. A sukcesem bez wątpienia jest suma 250 milionów złotych, którą w ciągu roku za pośrednictwem Domodi i Allani użytkownicy przeznaczają na zakupy odzieżowe. Prognozy sprzedażowe obu serwisów pokazują, że tendencja ta będzie wciąż wzrastać, dlatego współpraca z popularnymi e-commercami w dobie internetowych zakupów to dla marek szybka droga do sukcesu. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Jarosław Sellin: rząd ma gotowe koncepcje ustawy dekoncentracyjnej, które mogą być przekute w ustawę

Mamy gotowe koncepcje ustawy dekoncentracyjnej, które w każdym momencie mogą być przekute w ustawę; trzeba tylko wybrać koncepcję - powiedział wczoraj wiceminister kultury i dziedzictwa narodowego Jarosław Sellin. Jak dodał, nie wiadomo, kiedy zapadnie decyzja polityczna w tej sprawie. więcej

 
Zmarł dziennikarz TVP1 i radiowej Jedynki Bogdan Sawicki

W wieku 51 lat zmarł Bogdan Sawicki, dziennikarz, lektor i prezenter związany z Programem I Polskiego Radia i TVP1. Od kilku miesięcy walczył z chorobą nowotworową. więcej

 
Zdrożeją reklamy w radiowej Trójce

Średnio o 9,5 proc. wzrosną ceny reklam w Programie III Polskiego Radia od 5 listopada. - Ceny dostosowujemy do popytu na bloki reklamowe na rynku - mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Karol Skorupski, szef Agencji Reklamy Polskiego Radia. więcej

 
Polskie Radio kupuje nowy wóz reporterski

Polskie Radio szuka w przetargu dostawcy nowego reporterskiego wozu transmisyjnego. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Agora otwiera studio kreacji i produkcji filmowej Skylark Films

Agora otworzyła studio Skylark Films, które ma łączyć kompetencje agencji reklamowej oraz domu produkcyjnego. Kieruje nim Arthur Czernik. - Agora obecnie stawia na usługi premium i rozwój atrakcyjnej, nowoczesnej oferty reklamowej, a nowe studio kreacji i produkcji filmowej jak najbardziej wpisuje się w tę strategię - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Czernik. więcej

Carat Polska ze wzrostem wpływów o 16,6 proc. i 4,7 mln zł zysku

W ub.r. dom mediowy Carat Polska (wchodzący w skład holdingu Dentsu Aegis Network Polska) osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 16,6 proc. do 248 mln zł oraz 4,74 mln zł zysku netto (wobec 199,5 tys. zł straty netto w 2016 roku). więcej

,,Godni pomagania" - Socha, Piróg, Węglarczyk, Pazdan, Ohme i Cieślak w akcji PCK (wideo)

Polski Czerwony Krzyż rozpoczął właściwy etap kampanii pod hasłem „Godni pomagania” zachęcającą do wsparcia walki z ubóstwem wśród dzieci. W spocie i grafikach promujących akcję występują znane osoby, m.in. dziennikarze Małgorzata Ohme i Bartosz Węglarczyk. więcej

Zdrożeją reklamy w radiowej Trójce

Średnio o 9,5 proc. wzrosną ceny reklam w Programie III Polskiego Radia od 5 listopada. - Ceny dostosowujemy do popytu na bloki reklamowe na rynku - mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Karol Skorupski, szef Agencji Reklamy Polskiego Radia. więcej

Schetyna, Lubnauer i Trzaskowski ,,śpiewają" w nowym spocie PiS, Koalicja Obywatelska krytykuje Morawieckiego (wideo)

Nowy spot Prawa i Sprawiedliwości pokazuje, jak nazwę tej partii wypowiadają politycy Platformy Obywatelskiej i Nowoczesnej. Natomiast Koalicja Obywatelska w ostatnich reklamach krytykuje słowa Mateusza Morawieckiego z podsłuchanej rozmowy. więcej

Smartfony Nokia 3.1 i 5.1 reklamowane do ping-ponga, basenu i pizzy (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca smartfony Nokia 5.1 i Nokia 3.1 na polskim rynku. Przygotowały ją firmy marketingowe Addapter, Tango Production, Rio de Post oraz Juice. więcej

Żabka Polska stawia na Spacecamp w social mediach

Właściciel sieci sklepów Żabka Polska rozstrzygnął przetarg na obsługę komunikacji w social mediach. Zadanie powierzono agencji digitalowej Spacecamp (która należy do platformy Brand New Galaxy). więcej

Piekarz i architekt w nowej kampanii PZU promującej ofertę dla przedsiębiorców (wideo)

Grupa PZU w rozpoczętej właśnie kampanii, której bohaterami są piekarz i architekt promuje kompleksową ofertę ubezpieczeniową dla firm. więcej

Agencje WORD Media, Studio Produkcja i Webair zajmą się kampanią o czystym powietrzu

Ministerstwo Środowiska rozstrzygnęło przetarg na realizację cross-mediowej kampanii informacyjno-edukacyjnej na temat poprawy jakości powietrza. Wybrało ofertę agencji WORD Media, Studio Produkcja i Webair, wycenioną na 1,25 mln zł. więcej

Osoby z niepełnosprawnościami i nadwagą reklamują River Island

Marka odzieżowa River Island do udziału w kampanii kolekcji jesień-zima 2018/2019 zaprosiła modelki i modeli z niepełnosprawnościami, rzadkimi chorobami lub nadwagą. więcej

Szef poucza "białe kołnierzyki" w nowym spocie Pracuj.pl

Grupa Pracuj rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej serwisu rekrutacyjnego Pracuj.pl. Tym razem znany z poprzednich kreacji Szef przybywa do pracowników biurowych z ważną lekcją. więcej

Zuza Jaroszewska, Olga Szymkowiak i Łukasz Pietrowski nowymi pracownikami Mosqi.to

Do zespołu agencji kreatywnej Mosqi.to dołączyli Zuza Jaroszewska (dział kreacji), Olga Szymkowiak i Łukasz Pietrowski (client service). więcej

Nowoczesna kobieta reklamuje Flegaminę (wideo)

Do 2020 roku potrwa rozpoczęta właśnie kampania syropu na kaszel Flegamina, produkowanego przez Teva Pharmaceuticals Polska. Za jej realizację odpowiada Grupa Eskadra. więcej

Probiotyk Lactostad reklamowany w telewizji

Trwa kampania sponsorska probiotyku Lactostad (Stada Poland). Promocję przygotował i realizuje dom mediowy Codemedia. więcej

Właściciele kart Alior Banku zatankują taniej na stacjach Lotosu

Sieć paliwowa Lotos we współpracy z Alior Bankiem wprowadzają kartę kredytową Mastercard Business Lotos dla przedsiębiorców. Jej właściciele w ramach promocji „Tanie tankowanie”, mogą zyskać do 20 groszy zniżki na litrze paliwa oraz skorzystać z dodatkowych rabatów. więcej

Katarzyna Lis na czele marketingu Inteliwise

Katarzyna Lis objęła stanowisko kierownika ds. marketingu w firmie Inteliwise, dostawcy oprogramowania i usług chmurowych opartych o sztuczną inteligencję. więcej

Łaciate daje wygrać "górę siana" w nowej loterii

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa, właściciel marki Łaciate, rozpoczyna loterię, w której pula nagród wynosi 400 tys. złotych. więcej

W agencji Whites powstał dział kreatywny. Szefem Marcin Pabian

Agencja marketingowa Whites wyodrębniła nowy dział kreatywny. Na jego czele stanął Marcin Pabian. więcej

Kucharek będzie reklamowany przy ,,Kuchennych Rewolucjach" i ,,Doradcy Smaku"

Firma Prymat, producent przypraw rozpoczyna w telewizji kampanię marki przypraw uniwersalnych Kucharek. Spoty ją promujące będą emitowane w TVN przy programach „Kuchenne Rewolucje” i „Doradca Smaku”. Marka pojawi się też na antenie Polsatu i TV4 przy „Sekretach polskiej kuchni”. więcej

Influencerki promują aplikację seep

Grupa sześciu influencerek promuje aplikację lifestylową seep w kampanii „Twoja wyjątkowość jest kobietą”. więcej

Monika Klonowska w agencji El Padre

Monika Klonowska dołączyła do zespołu agencji eventowo-ambientowej El Padre, obejmując stanowisko senior project managera.  więcej

Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku

Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków. A sukcesem bez wątpienia jest suma 250 milionów złotych, którą w ciągu roku za pośrednictwem Domodi i Allani użytkownicy przeznaczają na zakupy odzieżowe. Prognozy sprzedażowe obu serwisów pokazują, że tendencja ta będzie wciąż wzrastać, dlatego współpraca z popularnymi e-commercami w dobie internetowych zakupów to dla marek szybka droga do sukcesu. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Polski rynek mediów i rozrywki do 2022 będzie wart 13,4 mld dol. Przyszłością platformy OTT i reklama internetowa

Rynek mediów i rozrywki w Polsce będzie rósł rocznie średnio w tempie 3,5 proc., w 2022 roku osiągnie wartość 13,4 mld dol., w stosunku do 10,6 mld na koniec 2018 roku. Najszybszy rozwój czeka platformy OTT (serwisy streamingowe) oraz segment reklamy w internecie. Globalnie najszybciej rosnącym sektorem rozrywki będzie wirtualna rzeczywistość. więcej

Agora otwiera studio kreacji i produkcji filmowej Skylark Films

Agora otworzyła studio Skylark Films, które ma łączyć kompetencje agencji reklamowej oraz domu produkcyjnego. Kieruje nim Arthur Czernik. - Agora obecnie stawia na usługi premium i rozwój atrakcyjnej, nowoczesnej oferty reklamowej, a nowe studio kreacji i produkcji filmowej jak najbardziej wpisuje się w tę strategię - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Czernik. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Polski rynek mediów i rozrywki do 2022 będzie wart 13,4 mld dol. Przyszłością platformy OTT i reklama internetowa

Rynek mediów i rozrywki w Polsce będzie rósł rocznie średnio w tempie 3,5 proc., w 2022 roku osiągnie wartość 13,4 mld dol., w stosunku do 10,6 mld na koniec 2018 roku. Najszybszy rozwój czeka platformy OTT (serwisy streamingowe) oraz segment reklamy w internecie. Globalnie najszybciej rosnącym sektorem rozrywki będzie wirtualna rzeczywistość. więcej

CDA ma 129 tys. subskrybentów sekcji Premium. 18,5 mln zł wpływów w br.

Spółka CDA (poprzednio CwMedia), wydawca serwisu CDA.pl, w pierwszych trzech kwartałach br. zanotowała - według wstępnych, szacunkowych danych - ok. 18,5 mln zł wpływów. Z płatnej oferty CDA Premium we wrześniu korzystało 129 tys. użytkowników. więcej

SE.pl na czele witryn dzienników, mocno w górę także serwisy ,,Przeglądu Sportowego" i ,,Parkietu"

We wrześniu br. SE.pl awansował na pozycję lidera zasięgowego wśród serwisów dzienników ogólnopolskich. Najwięcej odsłon notuje witryna „Faktu”, a na najdłużej przyciągnęły internautów serwisy „Przeglądu Sportowego” i „Pulsu Biznesu”. więcej

Ponad 4 mln Polaków odczuwa lęk przed odłączeniem od internetu

16 proc. polskich internautów, czyli ponad 4 mln osób, przejawia objawy tzw. syndromu FOMO - czyli lęku przed odłączeniem od Internetu i mediów społecznościowych - wynika z badania, którego wyniki przedstawiono we wtorek w Warszawie. więcej

Fundusz Innovation Nest inwestuje 630 tys. euro w portugalski startup Infraspeak

Krakowski fundusz Innovation Nest zainwestował 630 tys. euro w Infraspeak, portugalski startup, który oferuje platformę do zarządzania obiektami hotelowymi. Jego przedstawiciele spodziewają się, że przy wyjściu z inwestycji wartość Infraspeak osiągnie 250 mln euro. więcej

Skaner stóp 3D w eobuwie.pl. Ma pomóc wybrać buty

Należący do spółki CCC sklep internetowy eobuwie.pl wprowadza do oferty skaner stóp 3D. Dzięki usłudze esize.me klient ma mieć  możliwość zakupu odpowiedniego obuwia w internecie. W sklepach stacjonarnych sieci i centrach handlowych ustawione zostaną specjalne skanery stóp. więcej

Winamp powróci jako wielofunkcyjny odtwarzacz muzyczny

Firma Radionomy, obecny właściciel popularnego w przeszłości programu Winamp zapowiedziała na 2019 rok jego nową wersję oznaczoną numerem 6. Aplikacja ma zostać przystosowana do obecnych wymagań użytkowników, będzie dostępna w mobilnej wersji i zaoferuje korzystanie z różnych źródeł muzyki, w tym z serwisów streamingowych. więcej

Nowy program Wirtualnej Polski, ,,Nino o biznesie"

Od połowy października wystartował nowy program Wirtualnej Polski oraz portalu Money.pl – „Nino o biznesie”. Prowadząca Nino Dżikija do kolejnych odcinków będzie zapraszać ludzi ze świata biznesu, motoryzacji czy nowych technologii. więcej

Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku

Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków. A sukcesem bez wątpienia jest suma 250 milionów złotych, którą w ciągu roku za pośrednictwem Domodi i Allani użytkownicy przeznaczają na zakupy odzieżowe. Prognozy sprzedażowe obu serwisów pokazują, że tendencja ta będzie wciąż wzrastać, dlatego współpraca z popularnymi e-commercami w dobie internetowych zakupów to dla marek szybka droga do sukcesu. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
PKN Orlen może wydać 40 mln na F1. ,,Robert Kubica okazał się lepszym politykiem od zawodowych polityków"

Robert Kubica, który z pełną determinacją dąży do tego, by wrócić do Formuły 1 jako zawodowy kierowca umiejętnie i sprytnie wykorzystał okazję, jaka nadarzyła mu się w związku z ujawnieniem kolejnych rozmów z tzw. taśm Morawieckiego. Spotkał się z premierem, powstrzymał się od demonstracji ewentualnej urazy, a wręcz „sprzedał" na okolicznościowej fotografii swój uśmiech i... zyskał wsparcie, które może mu pomóc w realizacji celu - komentują eksperci od marketingu sportowego. więcej

Paulina Smaszcz-Kurzajewska nie jest już rzecznikiem prasowym nc+

Paulina Smaszcz-Kurzajewska zakończyła pracę w platformie nc+ na stanowisku rzecznika prasowego oraz dyrektora ds. PR i komunikacji zewnętrznej. więcej

Aliganza odpowiada za komunikację marki Swarovski

Do grona klientów Aliganza Fashion Agency dołączyła marka biżuterii, akcesoriów i elementów oświetleniowych Swarovski. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Huawei prezentuje nowe smartfony Mate 20 i Mate 20 Pro w cenie 2999 i 4299 zł. ,,Pozamiatał konkurencję"
Skaner stóp 3D w eobuwie.pl. Ma pomóc wybrać buty
Winamp powróci jako wielofunkcyjny odtwarzacz muzyczny
CD Projekt ma umowy na dystrybucję ,,Cyberpunka 2077" w Europie i USA, spadek kursu po roszczeniach Sapkowskiego
Huawei zapowiada zegarek Watch GT z ekranem 1,39 cala w cenie 999 złotych
Smartfony Nokia 3.1 i 5.1 reklamowane do ping-ponga, basenu i pizzy (wideo)
Uber wyceniany przez banki na 120 mld dolarów. Firma szykuje się na giełdę
Nie żyje Paul Allen, współzałożyciel Microsoftu
Enjoy 9 Plus i Enjoy Max - nowe smartfony Huawei
 
 
 
GOSPODARKA
 
Uber wyceniany przez banki na 120 mld dolarów. Firma szykuje się na giełdę
Nie żyje Paul Allen, współzałożyciel Microsoftu
Pracodawcy dają podwyżki, aby utrzymać pracowników
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Skuteczne targetowanie kampanii reklamowej w kinie
Daniel Radcliffe, Adam Lambert i Meghan Trainor w filmie ,,Playmobil: The Movie"
"A Confession" - nowy serial ITV. Martin Freeman łamiącym prawo detektywem
Shay Mitchell w horrorze "The Possession of Hannah Grace"
Kenneth Branagh, Tom Bateman i Gal Gadot w filmie "Śmierć na Nilu"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj