|
|
|
|
|
|
|
WP i ZPR Media kontra EmiTel. Ruszył proces sądowy w sprawie MUX-8
Z ramówki stacji Nowa TV ma zniknąć program informacyjny „24 godziny”. Właściciel Grupy ZPR Media, Zbigniew Benbenek za niepowodzenia stacji wini fakt jej obecności na MUX-8. To nie jedyny operator, który kieruje swoje zarzuty przeciwko operatorowi ósmego multipleksu, EmiTelowi. W sporze sądowym jest także Wirtualna Polska, natomiast TVP nadal nie zdecydowała się na wejście na ten multipleks.
więcej
|
Polsat Rodzina startuje 16 października. ,,To zdecydowanie kanał rodzinny, nie religijny"
We wtorek 16 października o godzinie 7 rano wystartuje nowy kanał Polsatu - Polsat Rodzina. Ma skupiać się na wartościach ważnych dla rodziny, na antenie pojawią się też tematy chrześcijańskie. - To zdecydowanie i na pierwszym miejscu kanał rodzinny. Pojawiły się komentarze, że to kanał chrześcijański, ale nie idą one w dobrym kierunku. To kanał dla wszystkich rodzin - podkreśla Marek Zając, szef stacji w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Grażyna Torbicka Zaprasza" od 7 listopada w TVN Fabuła. ,,Idealne dopełnienie oferty naszego kanału"
W środę, 7 listopada TVN Fabuła rozpocznie emisję nowego programu „Grażyna Torbicka Zaprasza" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Będą to rozmowy inspirujące nie tylko ze względu na zaproszonych gości, ale również postać samej gospodyni, która jest ekspertem w dziedzinie kinematografii - mówi nam Małgorzata Jopek, szefowa TVN Fabuła.
więcej
|
,,The story of my life 2" od 26 października w Polsacie (wideo)
W piątek, 26 października 2018 roku Polsat rozpocznie emisję drugiej edycji talk-show „The story of my life” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wśród uczestników programu znalazły się takie pary jak m.in. Michał i Dominika Wiśniewscy czy Sławomir i Kajra.
więcej
|
,,MasterChef Junior 4" w wiosennej ramówce TVN. Ruszają castingi (wideo)
Telewizja TVN w wiosennej ramówce 2019 roku pokaże czwartą edycję kulinarnego programu „MasterChef Junior” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie rozpoczęły się poszukiwania uczestników do talent-show.
więcej
|
,,Stan Futbolu" z Weszło FM także w TVP Sport
Cotygodniowy magazyn „Stan Futbolu”, nadawany na Weszło FM, od listopada będzie też można oglądać w TVP Sport.
więcej
|
Juliusz Braun złożył skargę do KRRiT w sprawie materiału ,,Wiadomości"
Członek Rady Mediów Narodowych i były prezes Telewizji Polskiej Juliusz Braun złożył skargę do KRRiT w sprawie materiału "Wiadomości" TVP1, emitowanych 13 października br. Chodzi o informację o uroczystości wręczenia nagród "Totus Tuus" przyznawanych przez Fundację Dzieło Nowego Tysiąclecia Konferencji Episkopatu Polski. Wśród laureatów nie wymieniono Hanny Suchockiej, mimo że otrzymała nagrodę specjalną. - Ocenzurowanie informacji dotyczącej działań Kościoła Katolickiego w naszym kraju to jednak kolejny krok na drodze podporządkowania wszystkich działań nadawcy publicznego doraźnym celom propagandowym - uważa Braun.
więcej
|
Rusza 13. edycja plebiscytu ,,Mistrz riposty". Kaczyński, Jaki, Szydło oraz Gowin wśród nominowanych
W tym roku już po raz 13 odbędzie się plebiscyt na najbardziej wyrazistego polityka „Mistrz riposty”, który organizowany jest przez redakcję „Szkła kontaktowego” TVN24 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wśród kandydatów znaleźli się m.in.: Jarosław Kaczyński, Patryk Jaki, Beata Szydło, Krystyna Pawłowicz oraz Jarosław Gowin.
więcej
|
TV Puls zmienią porę emisji show ,,Następny proszę!". ,,Szukamy optymalnego miejsca"
Telewizja Puls podjęła decyzję o przeniesieniu pory emisji nowego show „Następny proszę!” do innego pasma. - Naturalne jest, ze szukamy optymalnego miejsca dla naszej produkcji, podążając za widzem i jego wyborami - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe nadawcy.
więcej
|
,,Bez spiny" - Marcin Fijołek i Wojciech Biedroń w satyrycznym cyklu Telewizji wPolsce (wideo)
W ramówce Telewizji wPolsce pojawił się magazyn „Bez spiny”, w którym Marcin Fijołek i Wojciech Biedroń z przymrużeniem oka komentują bieżące wydarzenia polityczne.
więcej
|
Zmiany w ramówce i nowe technologie wpłyną na oglądalność Polsatu? ,,Ważna również neutralność"
Od 1 października wystartowała nowa ramówka Polsat News, stacja nawiązała również współpracę z nowymi prowadzącymi: Bogdanem Rymanowskim oraz Joanną Racewicz. Zmianie uległ także wygląd studia Polsat News. Eksperci oceniają, jak wpłynie to na oglądalność i wizerunek stacji.
więcej
|
Inea wprowadza internet o prędkości 10 Gb/s za 399 zł miesięcznie
Wielkopolska sieć kablowa Inea wprowadziła do oferty internet stacjonarny o prędkości przesyłu danych do 10 Gb/s. Usługa na razie jest dostępna w Poznaniu, jej miesięczna cena to 399 zł.
więcej
|
Polo TV na czele kanałów muzycznych we wrześniu, Eska Rock TV zyskała najwięcej
Najpopularniejszym kanałem muzycznym we wrześniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Eska Rock TV, a najwięcej straciło TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Detektyw 3" od 14 stycznia w HBO GO i HBO (wideo)
W poniedziałek, 14 stycznia 2019 roku w serwisie HBO GO i linearnym kanale HBO odbędzie się premiera trzeciego sezonu serialu „Detektyw”.
więcej
|
,,Psiaki Futbolaki i MiniMistrzowie" - nowy program MiniMini+ z piłkarzem Michałem Sacharczukiem
Dziecięcy kanał MiniMini+ emituje lokalną produkcję „Psiaki Futbolaki i MiniMistrzowie”, w której piłkarz Michał Sacharczuk uczy dzieci gry w piłkę nożną.
więcej
|
Netia odświeża swoją aplikację wideo na żądanie Netia VOD
Sieć Netia udostępniła abonentom nową wersję aplikacji wideo na życzenie Netia VOD, która zyskała zmieniony interfejs oraz bogatszą bibliotekę płatnych pozycji wideo.
więcej
|
Twórcy Yanosika ratują portfele przedsiębiorców
Firma Neptis S.A., operator systemu Yanosik, wprowadziła innowacyjną ofertę skierowaną do przedsiębiorców. Flotis, bo tak nazywa się odnowiona usługa spółki, to jedyne tego typu rozwiązanie na polskim rynku, które pozwoli obniżyć koszty związane z utrzymaniem floty pojazdów małych i dużych firm. A wszystko bez umowy i zbędnych formalności. Czy nowa oferta zrewolucjonizuje rynek monitoringu w Polsce?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomasz Lisewski: Innowacja marketingowa uzależniona jest od kreatywności, nie budżetu
- Innowacja, także marketingowa, nie jest uzależniona od wielkości budżetu, ale od kreatywności pomysłu. A od pomysłu zależy, czy uda się zmienić doświadczenie klienta - mówi w wywiadzie dla portalu Wirtualnemedia.pl Tomasz Lisewski, przewodniczący jury Effie Awards 2018 oraz składu oceniającego prace w nowej kategorii marketing & business solutions.
więcej
|
Kamil Bednarek promuje Lotto. ,,Graj w Zakłady Specjalne i wspieraj program stypendialny dla stu najzdolniejszych studentów!"
Totalizator Sportowy rozpoczął kampanię marki Zakłady Specjalne Lotto. Twarzą akcji „Graj w Zakłady Specjalne i wspieraj program stypendialny dla stu najzdolniejszych studentów!” jest wokalista Kamil Bednarek. Akcja potrwa do 10 listopada.
więcej
|
GIF: spot Ketonal Active ma być wstrzymany, bo wprowadza w błąd
Główny Inspektor Farmaceutyczny zażądał od firmy Sandoz Polska natychmiastowego wstrzymania emisji reklamy Ketonalu Active. Uznał, że zawarte w niej stwierdzenia „Działa silniej niż najpopularniejsze leki przeciwbólowe” i „Działa silniej” wprowadzają widzów w błąd.
więcej
|
,,Zostań żołnierzem Rzeczypospolitej" - MON zachęca do służby zawodowej w wojsku (wideo)
Ministerstwo Obrony Narodowej rozpoczęło kampanię pod hasłem „Zostań żołnierzem Rzeczypospolitej”. Akcja ma pokazywać, że bycie żołnierzem to nie tylko służba, ale też ciekawa, stabilna i perspektywiczna praca.
więcej
|
Politycy dali się we znaki teatrowi w Będzinie. Do "akcji" wkroczyli bajkowi bohaterowie
Przed Teatrem Dormana w Będzinie zawisły plakaty promujące tamtejszych kandydatów w wyborach samorządowych. Choć władze placówki naciskały, by reklamy zdjąć, reakcji nie było. Władze teatru przygotowały więc nietypową "kontr-kampanię".
więcej
|
Sprzedaż IKEA Retail w Polsce wzrosła rok do roku o 11 proc., do 4,03 mld zł
Przychody IKEA Retail Polska wyniosły w roku obrotowym zakończonym w sierpniu br. 4,03 mld i były wyższe niż rok wcześniej o 11 proc. W tym okresie sklepy szwedzkiej sieci odwiedziło blisko 29 mln osób.
więcej
|
Zwierzęta reklamują przekąski Chwyć & Jedz od Bakallandu (wideo)
Bakalland wprowadził do sprzedaży nową serię bakalii Chwyć & Jedz. Wspiera to kampania reklamowa, której bohaterami są zwierzęta.
więcej
|
,,Pyszny ser. I kropka" w spocie serów Serenada (wideo)
Wystartowała kampania reklamująca sery żółte Serenada (produkowane przez Spomlek) w nowych opakowaniach. Akcja jest realizowana pod hasłem „Pyszny ser. I kropka”.
więcej
|
Grupa S/F otwiera filię w Katowicach
Grupa S/F, działająca w ramach holdingu marketingowo-badawczego Mediacap, otworzyła oddział w Katowicach. - Chcemy, aby katowickie biuro było wsparciem dla wszystkich naszych spółek - deklaruje Marcin Jeziorski, CEO Grupy S/F oraz wiceprezes Mediacap.
więcej
|
Energa chce zatrudnić firmę do rocznej obsługi telefonicznej kampanii
Spółka Energa planuje zatrudnić firmę, która zajmie się realizacją telefonicznej kampanii lojalizacji klientów spółki Energa-Obrót, dostawcy energii. Będzie z nią współpracować rok.
więcej
|
1000ideas rozpoczyna współpracę z Polpharmą
Agencja kreatywna 1000ideas rozpoczęła współpracę z Grupa Polpharma, producentem leków i suplementów diety, takich jak m.in. Acidolac czy Scorbolamid. Zajmie się jej komunikacją skierowaną m.in. do lekarzy.
więcej
|
Pizza Hut rozdaje kody do nowej gry z serii Call of Duty
Sieć pizzerii Pizza Hut rozpoczęła nową aktywację dla fanów gier. W dniu światowej premiery Call of Duty: Black Ops 4, przy zamówieniu online zestawu Multiplayer lub Singleplayer gracze otrzymają kody na unikalne itemy do gry.
więcej
|
,,Kler" obejrzało już 3,1 mln widzów. Film jest hitem dekady
Przez 14 dni pokazywania w polskich kinach „Kler” Wojciecha Smarzowskiego obejrzało 3,09 mln widzów. Tym samym produkcja pobiła wyniki zeszłorocznych hitów: „Gwiezdnych wojen: Przebudzenia mocy” i „Listów do M. 3”.
więcej
|
W 2018 r. w USA wydatki na reklamę wideo online o 30 procent w górę. Facebook liderem segmentu
W 2018 roku wydatki na reklamę wideo w internecie wzrosną w Stanach Zjednoczonych o 30 procent - wynika z prognoz eMarketera. To oznacza, że budżety na internetowe spoty będą stanowiły jedną czwartą wydatków na reklamę cyfrową w USA, a najwięcej pieniędzy od reklamodawców popłynie do kieszeni Facebooka.
więcej
|
Vanessa de Groot globalnym partnerem ds. obsługi klienta w Isobar
Vanessa de Groot objęła stanowisko globalnego partnera ds. obsługi klienta w agencji Isobar w Amsterdamie (Dentsu Aegis Network). Ma pomóc we wzroście gospodarczym i wzmocnieniu globalnych kompetencji tej agencji
więcej
|
Błąd ortograficzny w nazwie warszawskiej dzielnicy na plakacie wyborczym byłego rzecznika Ministerstwa Sprawiedliwości
Na plakacie promującym kandydaturę Sebastian Kalety do rady Warszawy nazwę stołecznej dzielnicy Praga Południe zapisano z błędem ortograficznym. - Dobrze, że mam dość proste nazwisko, bo przez czyjąś niefrasobliwość mogłem mieć jeszcze bardziej zepsute niedzielne... popołudnie - żartuje z tego Kaleta.
więcej
|
Twórcy Yanosika ratują portfele przedsiębiorców
Firma Neptis S.A., operator systemu Yanosik, wprowadziła innowacyjną ofertę skierowaną do przedsiębiorców. Flotis, bo tak nazywa się odnowiona usługa spółki, to jedyne tego typu rozwiązanie na polskim rynku, które pozwoli obniżyć koszty związane z utrzymaniem floty pojazdów małych i dużych firm. A wszystko bez umowy i zbędnych formalności. Czy nowa oferta zrewolucjonizuje rynek monitoringu w Polsce?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Na siedzibie redakcji ,,Polityki" umieszczono baner z napisem ,,Konstytucja". ,,To rodzaj manifestu"
Na budynku w którym mieści się siedziba tygodnika „Polityka” w Warszawie zawisł baner z napisem „Konstytucja”. Piotr Pytlakowski z „Polityki” tłumaczy, że „to swego rodzaju manifest” - To rodzaj manifestacji, która ma pokazywać przywiązanie do demokracji, zasad podstawowych, przestrzegania prawa, szacunku dla sądów - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" promuje się z ,,Czarną księgą trzech lat rządów PiS" (wideo)
W najbliższą środę do „Gazety Wyborczej” zostanie dodana „Czarna księga trzech lat rządów PiS” oraz plakat z napisem „KonsTYtucJA”. Wspiera to kampania reklamowa.
więcej
|
Joanna Kulig na okładce francuskiego ,,Elle". ,,Nowa sensacja kina"
Na okładce francuskiej wersji magazynu „Elle” zamieszczono zdjęcie Joanny Kulig. To zapowiedź sesji zdjęciowej z aktorką, która jest publikowana wewnątrz numeru. Dziennikarze chwalą Kulig za wysokiej jakości aktorstwo, a okładkowy tytuł nazywa ją „Nową sensacją kina”.
więcej
|
Żona Antoniego Macierewicza chce przeprosin, zadośćuczynienia i usunięcia z jego biografii rozdziału z podsłuchanymi rozmowami
Hanna Natora-Macierewicz, żona polityka PiS Antoniego Macierewicza, skierowała pozew przeciw Wydawnictwu Znak dotyczący książki „Antoni Macierewicz. Biografia nieautoryzowana”. Domaga się przeprosin, zadośćuczynienia i usunięcia z książki jednego z rozdziałów. - Macierewiczom najwyraźniej chodzi jedynie o zdyskredytowanie książki, która z różnych względów jest niewygodna dla tego polityka - oceniają jej autorzy Anna Gielewska i Marcin Dzierżanowski.
więcej
|
Agora wchodzi w biznes gastronomiczny. W październiku otwarcie pierwszych lokali pod marką Papa Diego
Pierwsze lokale gastronomiczne Agory - Papa Diego zostaną uruchomione pod koniec października. Spółka zapowiadała ich start już w sierpniu br., jednak ze względu na trudności formalne ich otwarcie uległo opóźnieniu.
więcej
|
,,Lista 100. Ludzie niepodległości" - dodatek do ,,Dziennika Gazety Prawnej"
We wtorek 16 października br. - w ramach rocznicy odzyskania niepodległości - do „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) dołączony zostanie bezpłatny dodatek „Lista 100. Ludzie niepodległości”.
więcej
|
Donald Trump i kraje europejskie domagają się śledztwa po zaginięciu dziennikarza Dżamala Chaszodżdżiego
Na początku października 2018 roku saudyjski opozycyjny dziennikarz Dżamal Chaszodżdżi zaginął po wejściu do konsulatu Arabii Saudyjskiej w Stambule. Tureckie organy ścigana podejrzewają, że dziennikarz został zamordowany przez Saudyjczyków. Wielka Brytania, Francja i Niemcy domagają się skutecznego śledztwa w sprawie zaginięcia, a prezydent Donald Trump zapowiada sankcje wobec Arabii Saudyjskiej.
więcej
|
,,Tele Tydzień" najchętniej kupowany, wszystkie pisma yellow w czołówce tygodników
Wśród 10 najchętniej sprzedawanych tygodników w Polsce aż sześć pozycji zajmują pisma plotkarskie. Pierwsze miejsce jednak niezmiennie należy do telewizyjnego magazynu „Tele Tydzień - top 36 tygodników za maj 2018 w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tylko ,,Moje Mieszkanie" ze wzrostem sprzedaży w lipcu
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w lipcu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”, które pochwalić się mogło jedynym wzrostem w zestawieniu. Na czele spadków znalazły się „M jak Mieszkanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" przegrała proces z Anną Morawiecką, musi sprostować nieprawdziwe informacje
„Gazeta Wyborcza” (Agora) ma zamieścić sprostowanie i zapłacić 10 tys. zł na rzecz jednej z fundacji za podanie nieprawdziwej informacji o przekazaniu Fundacji Anny Morawieckiej środków z budżetu starostwa powiatowego - orzekł Sąd Apelacyjny we Wrocławiu. Pozew był rozpatrywany w trybie wyborczym.
więcej
|
|
|
HBO GO, Netflix i WP Pilot dużo zyskują, w dół Ipla i NC+ GO (ranking serwisów i aplikacji VoD)
Najpopularniejszym serwisem wideo na żądanie pod względem zasięgu jest niezmienne VoD.pl, natomiast najwięcej czasu internauci spędzają w witrynach głównych nadawców telewizyjnych: TVN, Telewizji Polskiej i Polsatu. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności zanotowały HBO GO, Netflix i WP Pilot, a znaczące spadki - Ipla.tv i NC+ GO.
więcej
|
MCI Capital kupuje 51 proc. akcji IAI za 140 mln zł
Fundusz MCI.PrivateVentures FIZ należący do MCI Capital porozumiał się co do kupna 51 proc. akcji spółki e-commerce’owej IAI od jej prezesa Pawła Fornalskiego i wiceprezesa Sebastiana Mulińskiego. Wartość transakcji to 140 mln zł. Wcześniej IAI chce skupić akcje od swoich pozostałych akcjonariuszy.
więcej
|
Brand24 ma klientów 2 829 klientów, w połowie 2019 roku chce osiągnąć rentowność
Na koniec września br. firma Brand24 zajmująca się monitoringiem internetu miała 2 829 aktywnych klientów, co wobec 2 544 na koniec czerwca oznacza wzrost o 11,2 proc. - Zakładamy, że mniej więcej od połowy 2019 roku wyjdziemy „na plus” na poziomie zysku netto - zapowiada prezes spółki Michał Sadowski.
więcej
|
Hakerzy przejęli dane 29 mln użytkowników Facebooka. ,,Powiadomimy ofiary ataku"
Facebook przyznał, że wykryta kilka tygodni temu luka w zabezpieczeniach serwisu została wykorzystana przez hakerów, którzy przejęli dane 29 mln użytkowników. Wśród nich są nazwiska, informacje kontaktowe, a także bardziej szczegółowe dane dotyczące daty urodzenia, lokalizacji czy związków. Serwis zapowiada, że powiadomi osobno każdą z ofiar ataku, użytkownicy mogą też sprawdzić samodzielnie czy ich dane zostały wykradzione.
więcej
|
Apple udostępni za darmo filmy i seriale dla użytkowników swojego sprzętu
Apple szykuje aplikację, która pozwoli użytkownikom urządzeń produkowanych przez koncern na oglądanie treści filmowych przygotowywanych na potrzeby nowego serwisu VOD. Start platformy zaplanowano na początek 2019 roku.
więcej
|
Inea wprowadza internet o prędkości 10 Gb/s za 399 zł miesięcznie
Wielkopolska sieć kablowa Inea wprowadziła do oferty internet stacjonarny o prędkości przesyłu danych do 10 Gb/s. Usługa na razie jest dostępna w Poznaniu, jej miesięczna cena to 399 zł.
więcej
|
,,Rozmawiamy o zdrowiu kobiet bez wstydu" - nowa odsłona portalu HelloZdrowie
Odświeżoną wersję HelloZdrowie.pl tworzy nowy zespół redakcyjny. Serwis przeszedł rebranding i zmianę designu, który projektowany był głównie z myślą o czytelniczkach korzystających ze smartfonów. Premiera nowej odsłony portalu odbyła się 15 października, w Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi.
więcej
|
Kto na świecie płaci najmniej za Netfliksa? Na pewno nie Polacy (raport)
W Polsce za Netfliksa płaci się średnio 0,0031 dolara za jeden tytuł z biblioteki platformy. To stawia nas w czołówce krajów, gdzie dostęp do platformy w przełożeniu na ofertę kosztuje najwięcej. Najmniej płacą Japończycy i Kanadyjczycy.
więcej
|
W 2018 r. w USA wydatki na reklamę wideo online o 30 procent w górę. Facebook liderem segmentu
W 2018 roku wydatki na reklamę wideo w internecie wzrosną w Stanach Zjednoczonych o 30 procent - wynika z prognoz eMarketera. To oznacza, że budżety na internetowe spoty będą stanowiły jedną czwartą wydatków na reklamę cyfrową w USA, a najwięcej pieniędzy od reklamodawców popłynie do kieszeni Facebooka.
więcej
|
Google odpowiada na najważniejsze pytania o wybory samorządowe
Google Polska z okazji zbliżających się wyborów samorządowych uruchomiło specjalną sekcję Trendów. Na bieżąco będzie w niej można sprawdzać najpopularniejsze wyszukiwania o wyborach.
więcej
|
Storytel Polska z czterokrotnie wyższymi wpływami, większość od swojego właściciela
W ub.r. platforma streamingowa Storytel zanotowała w Polsce 9,38 mln zł wpływów sprzedażowych (wobec 2,12 mln zł przed ponad rok wcześniej) oraz 50,5 tys. zł zysku netto. 7,05 mln zł przychodów spółki pochodziło od jej właściciela - Storytel Sweden.
więcej
|
Marcin Prokop gospodarzem talk-show ,,Z tymi co się znają" na WP.pl w Browarze Namysłów
Wirtualna Polska zaczyna emisję 20-odcinkowego talk-show „Z tymi co się znają”, którego gospodarzem jest dziennikarz Grupy TVN Marcin Prokop. W programie pokazywany będzie Browar Namysłów.
więcej
|
Twórcy Yanosika ratują portfele przedsiębiorców
Firma Neptis S.A., operator systemu Yanosik, wprowadziła innowacyjną ofertę skierowaną do przedsiębiorców. Flotis, bo tak nazywa się odnowiona usługa spółki, to jedyne tego typu rozwiązanie na polskim rynku, które pozwoli obniżyć koszty związane z utrzymaniem floty pojazdów małych i dużych firm. A wszystko bez umowy i zbędnych formalności. Czy nowa oferta zrewolucjonizuje rynek monitoringu w Polsce?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Artur Roguski: z Edipresse do d*fusion communication
Artur Roguski objął stanowisko social media managera w agencji d*fusion communication. Poprzednio pracował w wydawnictwie Edipresse Polska.
więcej
|
Podsłuchana rozmowa odkryła słabości wizerunku Mateusza Morawieckiego
Mateusz Morawiecki, premier polskiego rządu nie ma dobrej ręki do osobistego PR. Ma koncie pokaźny koncert wpadek na arenie międzynarodowej w związku z ustawą o IPN i stosunkach polsko-żydowskich. Na wizerunek osoby mówiącej nieprawdę nałożyły się ostatnio "taśmy Morawieckiego", które dołożyły do wizerunku szefa polskiego rządu cechy osoby dwulicowej i aroganckiej - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od wizerunku.
więcej
|
|
|