|
|
|
|
|
|
|
Nowa TV rezygnuje z ,,24 godzin", stawia na tańszą rozrywkę
Z ramówki stacji Nowa TV (należącej do Grupy ZPR Media) ma zniknąć program informacyjny „24 godziny” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Kanał chce skupić się na tańszych w realizacji programach rozrywkowych.
więcej
|
Edward Miszczak: przyszła pora na jakość. Mamy bardzo wykształconego widza, który wie, że szkoda na kiepski produkt
Skończyła się klasyczna sezonowość telewizyjna, zagubiony widz strasznie szybko się nudzi, dlatego to kontent musi poszukiwać konsumenta nawet gdy duzi nadawcy monetyzują swoją ofertę na rynku - o oczekiwaniach widzów wobec rozrywki w świecie cyfrowym dyskutują podczas 45. Międzynarodowej Konferencji PIKE w Łodzi Edward Miszczak, Daniel Reszka, Ewelina Rabsztyn i Małgorzata Wojtaszko.
więcej
|
Polsat Rodzina wystartuje 16 października. W ramówce filmy familijne, treści rodzinne i chrześcijańskie
We wtorek 16 października wystartuje nowy kanał Polsat Rodzina, który będzie skupiać się na wartościach ważnych dla rodziny i tematach chrześcijańskich. W ramówce znajdą się filmy familijne, bajki dla dzieci, ale także program publicystyczny „Wszystko, co chcielibyście wiedzieć” i poradnikowy „Mamma mia!”.
więcej
|
Teatr Telewizji w TVP1 stracił 213 tys. widzów
Cztery spektakle Teatru Telewizji w sezonie 2018/2019 ogląda średnio 365 tys. widzów, o 213 tys. osób mniej niż rok wcześniej. Do tej pory najwięcej widzów miał spektakl „Złodziej w sutannie”.
więcej
|
HGTV wybrała w castingu parę prowadzących. ,,Para w remont" od 4 listopada
W niedzielę 4 listopada HGTV wprowadzi do ramówki nowy program wnętrzarski „Para w remont”. Poprowadzą go małżonkowie Mirella Firchał-Kępczyńska i Michał Kępczyński, wybrani w castingu wśród widzów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Discovery uruchamia Digital Studios Group do tworzenia internetowych treści wideo
Koncern Discovery powołał Digital Studios Group - nowy podmiot, który będzie się zajmował tworzeniem treści wideo przeznaczonych dla serwisów i innych internetowych działań prowadzonych przez stacje telewizyjne należące do Discovery. Szefową Digital Studios Group została Vikki Neil.
więcej
|
TVN Style na czele kanałów lifestylowych we wrześniu. HGTV wyprzedziło Polsat Play
We wrześniu 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków uplasowało się Discovery Life - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Eduardo Zulueta prezesem AMC Networks International
Eduardo Zulueta awansował na nowo utworzone stanowisko prezesa AMC Networks International (AMCNI), na którym będzie nadzorował globalne działania firmy.
więcej
|
Telewizja Polsat z kolejnymi prawami sportowymi. Pokazywać będzie mecze siatkarskiej Serie A1
Telewizja Polsat pozyskała prawa do pokazywania meczów włoskiej siatkarskiej Serie A1 przez najbliższe trzy sezony. Spotkania będzie można oglądać w sportowych kanałach nadawcy.
więcej
|
TVP1, TVP Sport i Polsat Sport pokażą mecze Polaków z Portugalią i Włochami w Lidze Narodów
11 i 14 października 2018 roku reprezentacja Polski rozegra kolejne dwa mecze w Lidze Narodów. Oba spotkania na żywo będzie można oglądać w TVP1, TVP Sport i Polsat Sport.
więcej
|
TVP1 pokaże koncert 100#Wolność z Gdańska
W sobotę, 13 października br. w Gdańsku na placu przed Muzeum II Wojny Światowej odbędzie się koncert 100#WOLNOŚĆ z okazji 100-lecia odzyskania niepodległości przez Polskę i 60-lecia TVP3 Gdańsk. Wydarzenie będzie transmitować TVP1.
więcej
|
Twórcy Yanosika ratują portfele przedsiębiorców
Firma Neptis S.A., operator systemu Yanosik, wprowadziła innowacyjną ofertę skierowaną do przedsiębiorców. Flotis, bo tak nazywa się odnowiona usługa spółki, to jedyne tego typu rozwiązanie na polskim rynku, które pozwoli obniżyć koszty związane z utrzymaniem floty pojazdów małych i dużych firm. A wszystko bez umowy i zbędnych formalności. Czy nowa oferta zrewolucjonizuje rynek monitoringu w Polsce?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Producenci po teście UOKiK-u: stosujemy w Polsce i Niemczech te same standardy, różnice wynikają z preferencji konsumentów
Koncerny, których produkty w teście UOKiK-u okazały się różne pod względem jakości w sklepach w Polsce i Niemczech, zapewniają, że wykryte różnice są niewielkie i wynikają głównie z innych preferencji konsumentów. Lorenz Snack-World dodaje, że w ostatnim okresie zrezygnowano z wykorzystywania oleju palmowego, a Hochland podkreśla, że promujące Almette hasło „100 proc. naturalnych składników” odpowiada rzeczywistości.
więcej
|
SAR i PSML publikują kolejny rozdział Białej Księgi, dotyczący przetargów na full service
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML wraz z partnerami oraz przedstawicielami reklamodawców ogłosili kolejny rozdział Białej Księgi. Dotyczy przetargów na usługi typu full service.
więcej
|
Andrzej Twarowski promuje serwis bukmacherski Totalbet
Dziennikarz piłkarski nc+ Andrzej Twarowski został ambasadorem marketingowym firmy bukmacherskiej Totalbet (należącej do Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych).
więcej
|
Barbie akcją Dream Gap zwraca uwagę na brak wiary w siebie u małych dziewczynek (wideo)
Marka Barbie (Mattel) rusza z globalnym projektem Dream Gap, którego celem jest uświadomienie ograniczeń sprawiających, że już małe dziewczynki tracą wiarę we własne możliwości i rezygnują z marzeń. Przy akcji współpracowała z agencją BBDO San Francisco.
więcej
|
Pawilon Polski na EXPO 2020 w Dubaju będzie nawiązywać do idei mobilności
Pawilon Polski na Wystawie Światowej EXPO 2020 w Dubaju będzie nawiązywać do idei mobilności, która podobnie jak migracja ptaków, pozwala na przepływ idei handlowych. Autorem projektu jest zespół WXCA.
więcej
|
We wrześniu stacje pokazały 2,85 mln spotów
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji we wrześniu 2018 roku były o 11 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Ferrero.
więcej
|
Carrefour wraca z promocją "Szalona 5"
Klienci Carrefour w ramach promocji „Szalona 5” mogą otrzymać zwrot wydatków - nawet do 500 zł - za jedne z pięciu dokonanych w sklepach sieci zakupów. Akcja trwa do końca października.
więcej
|
180heartbeats + Jung v Matt odpowiada za kampanię serialu ,,Nielegalni" Canal+
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt przygotowała digitalową kampanię promocyjną nowego serialu Canal+ „Nielegalni”, na podstawie powieści Vincenta V. Severskiego.
więcej
|
UM przejmuje od Mindshare globalną obsługę mediową American Express
Należący do Interpublic Group dom mediowy UM wygrał przetarg na globalną obsługę mediową American Express, drugiej co do wielkości firmy obsługującej karty płatnicze. Budżet klienta przejmuje od Mindshare (GroupM).
więcej
|
Srinivasan Swamy nowym prezydentem IAA
Srinivasan Swamy został nowym prezydentem IAA Global Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Zastąpił Felixa Tataru, którego dwuletnia kadencja dobiegła końca.
więcej
|
Colon C reklamowany w prasie kampanią ,,Włącz przemianę"
Agencja Communication Unlimited przygotowała prasową kampanię reklamową suplementu diety Colon C (Orkla Care).
więcej
|
Twórcy Yanosika ratują portfele przedsiębiorców
Firma Neptis S.A., operator systemu Yanosik, wprowadziła innowacyjną ofertę skierowaną do przedsiębiorców. Flotis, bo tak nazywa się odnowiona usługa spółki, to jedyne tego typu rozwiązanie na polskim rynku, które pozwoli obniżyć koszty związane z utrzymaniem floty pojazdów małych i dużych firm. A wszystko bez umowy i zbędnych formalności. Czy nowa oferta zrewolucjonizuje rynek monitoringu w Polsce?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wydawcy prasy zadowoleni z rezygnacji prezesa Ruchu. ,,Sytuacja kolportażu się unormowała"
We wtorek dotychczasowy prezes Ruchu Igor Chalupec złożył rezygnację ze stanowiska. To rezultat porozumienia z największym wierzycielem spółki, Alior Bankiem. Przedstawiciele wydawców w rozmowie z Wirtualnemedia.pl dają do zrozumienia, że przyjęli tę wiadomość z ulgą.
więcej
|
Jerzy Urban skazany na 120 tys. zł grzywny za karykaturę Chrystusa w ,,Nie". ,,Obraza uczuć religijnych chrześcijan"
Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa skazał Jerzego Urbana, redaktora naczelnego „Nie”, na 120 tys. zł grzywny i pokrycie 28 tys. zł kosztów sądowych. Powodem jest publikacja w piśmie karykatury opartej na symbolu Najświętszego Serca Jezusowego.
więcej
|
Joanna Plucińska: z Politico na korespondentkę Reutersa w Polsce
Joanna Plucińska zaczęła pracę jako korespondentka Agencji Reuters w Polsce. Wcześniej była związana m.in. z Politico i magazynem „Time”.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży w lipcu, choć stracił najwięcej
W segmencie pism dla mężczyzn w lipcu br. wszystkie miesięczniki zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił utrzymujący pozycję lidera „Men’s Health” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarze ,,Dziennika Gazety Prawnej" autorami gry planszowej dla dzieci o ekonomii
Dziennikarze „Dziennika Gazety Prawnej” opracowali grę planszową pomagającą dzieciom przyswoić wiedzę z zakresu ekonomii, prawa, ustroju politycznego a także historii i kultury Polski.
więcej
|
Galopujący Major z felietonami na portalu ,,Super Expressu"
Bloger Galopujący Major zaczął współpracę z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media). Będzie pisał cotygodniowe felietony do portalu internetowego dziennika.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska przed Facebookiem. W górę Instagram, w dół Google+ (Gemius/PBI ze września)
We wrześniu br. Grupa Wirtualna Polska wyprzedziła Facebooka pod względem zasięgu. Duże wzrosty w skali miesiąca zanotowały strony i aplikacje Telewizji Polskiej, Blogspot i Mozilla.org i Instagram, a spadek - Google.com, Mapy Google i Google+.
więcej
|
Netflix ogłasza obsadę "Wiedźmina". Ciri zagra Freya Allan, Yennefer - Anya Chalotra
Netfix ogłosił oficjalnie obsadę serialu "Wiedźmin" na podstawie powieści Andrzeja Sapkowskiego. W rolę Ciri wcieli się Freya Allan. Czarodziejkę Yennefer zagra Anya Chalotra.
więcej
|
"Shape of You" najpopularniejszą piosenką dekady na Spotify, Drake czołowym artystą
Z okazji 10-lecia istnienia na rynku, twórcy serwisu do streamingu muzyki Spotify przygotowali zestawienie podsumowujące swoich aktywność użytkowników. Ci najchętniej słuchali singla "Shape of You" Eda Sheerana. Brytyjczyk jest obok Drake'a najpopularniejszym artystą na Spotify.
więcej
|
"Misja Esport" od 11 października w Onecie, gospodarzem Maciej ,,Sawik" Sawicki
W czwartek 11 października o godzinie 17:30 w serwisie Onet zadebiutuje nowy program poświęcony tematyce sportów elektronicznych. "Misję Esport" poprowadzi Maciej „Sawik" Sawicki.
więcej
|
ZUS ostrzega przed złośliwymi e-mailami o zaległych składkach
Zakład Ubezpieczeń Społecznych ostrzega przed działaniami oszustów, którzy rozsyłają do klientów wiadomości e-mail z podpisem ZUS. W ostatnich dniach fałszywe informacje o rzekomo zaległych składkach dostało wielu klientów instytucji.
więcej
|
Google pozwany za zagrożenie prywatności użytkowników Google+
Do sądu w Kalifornii wpłynął pozew, w którym dwaj użytkownicy serwisu Google+ obwiniają jego właściciela, koncern Google o narażenia internautów na utratę danych i prywatności. Zdaniem oskarżających firma zataiła przed użytkownikami istotne dla nich informacje łamiąc w ten sposób obowiązujące prawo.
więcej
|
Snapchat wprowadza Snap Originals, własne miniseriale na platformie Discover
Snapchat rozpoczął emitowanie na platformie Discover własnych produkcji filmowych pod nazwą Snap Originals. Na początek w serwisie ma się pojawić 12 miniseriali kierowanych do różnych grup odbiorców.
więcej
|
Wideo globalną lokomotywą ruchu internetowego
Streaming treści wideo generuje 58 proc. ruchu internetowego w skali całego świata - pokazują badania opublikowane prze firmę Sandvine. Sam Netflix odpowiada zaś za 15 proc. globalnego ruchu w sieci.
więcej
|
Ministerstwo Cyfryzacji ostrzega przed dezinformacją przed wyborami samorządowymi, uruchamia portal ,,Bezpieczne Wybory"
Z inicjatywy Ministerstwa Cyfryzacji uruchomiono serwis „Bezpieczne Wybory”, który ma edukować obywateli w zakresie dezinformacji i manipulacji w internecie. Równocześnie wystartowała akcja informacyjna pod tym samym tytułem.
więcej
|
"Rick i Morty" znika z Netflixa. Wraz z nim kilkanaście innych tytułów [lista]
Z końcem października z biblioteki Netflixa zniknie serial animowany dla dorosłej widowni "Rick i Morty".
więcej
|
Twórcy Yanosika ratują portfele przedsiębiorców
Firma Neptis S.A., operator systemu Yanosik, wprowadziła innowacyjną ofertę skierowaną do przedsiębiorców. Flotis, bo tak nazywa się odnowiona usługa spółki, to jedyne tego typu rozwiązanie na polskim rynku, które pozwoli obniżyć koszty związane z utrzymaniem floty pojazdów małych i dużych firm. A wszystko bez umowy i zbędnych formalności. Czy nowa oferta zrewolucjonizuje rynek monitoringu w Polsce?
materiał partnerski
więcej
|
|
|