|
|
|
|
|
|
|
Piotr Korycki: TVN będzie platformą produkcyjną na światowe rynki Discovery, liczę na wzrost przychodów
Wzrasta rola TVN jako centrum produkcyjnego programów na światowe rynki dla Discovery. Nadawca już teraz produkuje kontent linearny i digital na rynek amerykański. - Liczę, że przychody z tej części produkcyjnej będą rosły - mówi prezes TVN Discovery Piotr Korycki.
więcej
|
TVP2 pokaże drugi sezon serialu ,,Za marzenia". Emisja wiosną 2019 roku
FormaProduction wznowiła prace nad drugim sezonem „Za marzenia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że nowe odcinki produkcji TVP2 najprawdopodobniej pokaże wiosną 2019 roku.
więcej
|
,,Szkło kontaktowe" wygrywa z ,,W tyle wizji". Obie audycje liderami w swoich pasmach
Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” od początku września br. śledzi średnio 529 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadził przed telewizorami średnio 482 tys. osób. Obie audycje są liderami oglądalności wśród stacji newsowych w swoich pasmach.
więcej
|
Katarzyna Kieli nagrodzona przez branżę kablową Złotą PIKE. ,,Dedykuję nagrodę widzom"
Prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA Katarzyna Kieli otrzymała nagrodę Złotej PIKE podczas 45. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE w Łodzi. - Jest jedną z najbardziej wpływowych osób branży medialnej nie tylko w Polsce, ale i na świecie - argumentuje kapituła nagrody.
więcej
|
Polsat Games wystartuje 15 października. Co w ofercie?
W poniedziałek, 15 października zostanie uruchomiony nowy kanał Polsat Games. Będzie on dostępny w Cyfrowym Polsacie a także w internecie - na Ipla, YouTube i Twitchu.
więcej
|
Dziennikarz TVP Info Łukasz S. z zarzutami prokuratorskimi po awanturze w pociągu
Prokuratura Rejonowa w Gdyni postawiła dziennikarzowi TVP Info Łukaszowi S. dwa zarzuty dotyczące awantury z jego udziałem w lutym br. w pociągu Pendolino. Natomiast policja skierowała do sądu wniosek o ukaranie S. za trzy wykroczenia.
więcej
|
AXN rozpoczyna emisję ,,Znaków". ,,Historia opowiedziana w sposób nieoczywisty i niestandardowy"
W środę, 10 października 2018 roku AXN rozpocznie emisję nowego serialu oryginalnego „Znaki”. Główne role w produkcji grają Andrzej Konopka i Helena Sujecka.
więcej
|
Premium Mobile przejmuje od Aero 2 markę a2mobile. ,,Dla użytkowników nic się nie zmieni"
Spółka Premium Mobile przejęła od Aero 2 komórkowego operatora wirtualnego a2mobile. W wyniku tej operacji marka a2mobile będzie zarządzana przez Premium Mobile, której kapitał zakładowy dzięki przejęciu zwiększy się o kwotę ponad 2,94 mln zł. Jak zapewniają strony umowy dla użytkowników a2mobile zmiana nie będzie odczuwalna, a marka nie zniknie z rynku.
więcej
|
TVP Sport bezkonkurencyjnym kanałem sportowym (dane za wrzesień)
W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Stacja ta pochwalić się mogła zdecydowanie największym wzrostem w zestawieniu. Na czele spadków uplasował się Eleven Sports 2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 pokaże ,,Wielki Test o internecie"
W środę, 10 października 2018 roku telewizyjna Jedynka w ramach widowiska „Wielki Test” pokaże „Wielki Test o internecie”.
więcej
|
Eleven Sports pokaże Koszykarską Ligę Mistrzów w sezonie 2018/2019
Kanały z porfolio Eleven Sports będą pokazywać spotkania Koszykarskiej Ligi Mistrzów w sezonie 2018/2019. Udział w rozgrywkach bierze m.in. mistrz Polski Anwil Włocławek.
więcej
|
TVP kupuje sprzęt komputerowy dla redakcji Poland in English
Telewizja Polska planuje zakup sprzętu komputerowego dla redakcji internetowej Poland in English. Jego dostawców wybiera w przetargu.
więcej
|
Twórcy Yanosika zrewolucjonizują polski rynek monitoringu?
Firma Neptis S.A., operator systemu Yanosik, wprowadziła innowacyjną ofertę skierowaną do przedsiębiorców. Flotis, bo tak nazywa się odnowiona usługa spółki, to jedyne tego typu rozwiązanie na polskim rynku, które pozwoli obniżyć koszty związane z utrzymaniem floty pojazdów małych i dużych firm. A wszystko bez umowy i zbędnych formalności. Czy nowa oferta zrewolucjonizuje rynek monitoringu w Polsce?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Starcom: wpływy z działalności mediowej wzrosły o 8,6 proc., a zysk z 10,2 do 14,6 mln zł
W ub.r. dom mediowy Starcom (należący do Publicis Groupe) zanotował wzrost przychodów sprzedażowych o 9,4 proc. do 839,22 mln zł. 815,62 mln zł pochodziło z działalności mediowej, a 23,6 mln zł z usług rachunkowych. Firma miała 14,65 mln zł zysku netto, wobec 10,16 mln zł zysku rok wcześniej.
więcej
|
UOKiK porównał żywność w polskich i niemieckich sklepach: różnice w jakości chipsów, serków i napojów
W testach przeprowadzonych przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów spośród 101 par artykułów żywnościowych w sklepach w Polsce i Niemczech istotne różnice jakościowe dotyczyły 12, z czego w 10 przypadkach na korzyść niemieckich produktów. Chodzi m.in. o chipsy i chrupki, serki i napoje.
więcej
|
Martin Winther odchodzi ze 180heartbeats + Jung v Matt
Z końcem listopada Martin Winther po czterech latach pracy pożegna się z agencją reklamową 180heartbeats + Jung v Matt. Na razie nie zdradza dalszych planów zawodowych.
więcej
|
Sieć Bio Family otworzy pierwszy bezobsługowy sklep w Poznaniu
Sieć sklepów Bio Family należąca do Bio Market Polska uruchomi w Poznaniu na ulicy Murawa 2 pierwszy w Polsce bezobsługowy i całodobowy supermarket. Można w nim będzie robić zakupy codziennie, także w niedziele objęte zakazem handlu.
więcej
|
Wartość narodowej marki Polski 23. na świecie. Na czele USA, Chiny i Niemcy
Z najnowszego rankingu marek narodowych Nation Brands - londyńskiej firmy doradczej Brand Finance - wynika, że wartość marki narodowej Polski wynosi 654 mld dolarów. Stawia to nasz kraj na 23. miejscu na świecie. Liderami zestawienia są USA, Chiny i Niemcy.
więcej
|
Daniel Marciniak szefem nowego działu design & content w Ogilvy
Daniel Marciniak został szefem działu design&content skupiającego designerów oraz web&motion designerów, utworzonego w ramach działu kreacji w agencji reklamowej Ogilvy. Nowa struktura ma zapewnić materiały wizualne do wszystkich realizowanych przez agencję kampanii.
więcej
|
Stoch, Żyła, Kubacki i Kot reklamują SUV-y Renault (wideo)
Rusza kampania reklamowa samochodów Renault typu SUV, w której występują skoczkowie narciarscy Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Maciej Kot. Akcja jest realizowana pod hasłem „Dołącz do drużyny Renault”.
więcej
|
Partner of Promotion i Silver Plate zajmą się eventami dla spółki Enea
Spółka Enea po ponad roku rozstrzygnęła przetarg na wybór agencji wspierającej ją w działaniach eventowych. Zdecydowała się nawiązać współpracę z agencjami Partner of Promotion i Silver Plate, które startowały w tym postępowaniu jako konsorcjum.
więcej
|
Intel przenosi globalny budżet mediowy z OMD do Dentsu Aegis
Firma technologiczna Intel zakończyła trwający pół roku przetarg na globalną obsługę mediową. Wybrała do współpracy sieć Dentsu Aegis Network kończąc tym samym kooperacje w zakresie planowania i zakupu mediów z OMD.
więcej
|
Aleksandra Latoszek: z Agory do platformy Nais
Aleksandra Latoszek objęła stanowisko business development manager platformy motywacyjnej Nais. Ostatnio pracowała jako kierownik działu marketingu czasopism Agory.
więcej
|
Mattel wypuszcza nową wersję Scrabbli
Na rynku pojawiła się nowa wersja popularnej gry słownej - Scrabble Towers. Wydawcą tytułu jest firma Mattel.
więcej
|
Answear.com reklamuje ofertę na chłodniejsze miesiące
Ruszyła kampania promująca jesienno-zimowe propozycje sklepu internetowego Answear.com. Akcję przygotowano we współpracy z agencją Warsaw Creatives.
więcej
|
Toyota będzie dostarczać przez trzy lata samochody dla Legii Warszawa
Firma motoryzacyjna Toyota Motor Poland podpisała nową, trzyletnią umowę o współpracy z klubem piłkarskim Legia Warszawa. Do 2021 roku importer jako partner motoryzacyjny będzie oficjalnym dostawcą floty aut do klubu.
więcej
|
Tomasz Latała-Golisz został dyrektorem zarządzającym Nissan Sales Central & Eastern Europe
Tomasz Latała-Golisz objął z początkiem października stanowisko dyrektora zarządzającego w Nissan Sales Central&Eastern Europe. Wcześniej funkcję tę pełnił Pierre Gerfaux.
więcej
|
Tych kilka plakatów rozprawia się ze stereotypami na temat kobiet
W Republice Południowej Afryki powstała kampania, której celem jest walka ze stereotypami, z jakimi na swój temat spotykają się kobiety w miejscach pracy. Twórcy postawili na serię dających do myślenia plakatów.
więcej
|
Makarony Lubella reklamowane jako "najlepsze ze zboża"
Pod hasłem "Najlepsze ze zboża" wystartowała kampania telewizyjna makaronów Lubella (Maspex). Za działania odpowiedzialne są agencja GPD i dom mediowy Starcom.
więcej
|
Result Media rozpoczyna współpracę z Almi Decor
Agencja Result Media wygrała przetarg na działania marketingu internetowego marki Almi Decor.
więcej
|
Clear Channel Poland wygrała przetarg reklamowy PKP Intercity
Clear Channel Poland wygrała przetarg PKP Intercity dotyczący zakupu powierzchni reklamowych typu full back w wybranych miastach. Pokonała w nim spółkę Quick Media.
więcej
|
Czteryczwarte Brand Design pracuje dla OSM Piątnica
Agencja brandingowa Czteryczwarte przygotowała identyfikację wizualną linii produktów Bio Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej Piątnica.
więcej
|
Codemedia dla branży chemii budowlanej
Dom mediowy Codemedia odpowiada za realizację kampanii fugi Saphir Sopro w internecie i radiu.
więcej
|
Twórcy Yanosika zrewolucjonizują polski rynek monitoringu?
Firma Neptis S.A., operator systemu Yanosik, wprowadziła innowacyjną ofertę skierowaną do przedsiębiorców. Flotis, bo tak nazywa się odnowiona usługa spółki, to jedyne tego typu rozwiązanie na polskim rynku, które pozwoli obniżyć koszty związane z utrzymaniem floty pojazdów małych i dużych firm. A wszystko bez umowy i zbędnych formalności. Czy nowa oferta zrewolucjonizuje rynek monitoringu w Polsce?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Igor Chalupec zrezygnował z funkcji prezesa Ruchu
W ramach porozumienia z Alior Bankiem Igor Chalupec złożył rezygnację ze stanowiska prezesa Ruchu. Właścicielem spółki nadal jest należąca do Chalupca firma Lurena Investments.
więcej
|
Bauer wycofuje się z rynku prasowego w Czechach i na Słowacji,. Jego magazyny kupuje MAFRA
Czeska firma MAFRA przejmuje od Bauer Media Group jej biznes prasowo-internetowy w Czechach i na Słowacji, obejmujący kilkadziesiąt tytułów prasowych i związane z nimi serwisy internetowe. Bauer Media Group tłumaczy, że skupia się na swoich najważniejszych rynkach.
więcej
|
Rafał Woś przechodzi do ,,Tygodnika Powszechnego". ,,To najlepsze miejsce, by spierać się o ważne sprawy"
Publicysta Rafał Woś dołącza do redakcji „Tygodnika Powszechnego”. Poprzednio przez trzy lata pracował w „Polityce”, a wcześniej m.in. w „Dzienniku Gazecie Prawnej”.
więcej
|
Ambasador Polski w Niemczech skrytykował nagrodę dla Tomasza Piątka za książkę o Antonim Macierewiczu
W poniedziałek Tomasz Piątek odebrał Nagrody za Wolność i Przyszłość Mediów przyznaną mu przez Fundację Mediów Sparkasse Leipzig za książkę „Macierewicz i jego tajemnice”. Andrzej Przyłębski, ambasador Polski w Niemczech, skrytykował to w liście do fundacji, oceniając, że nagrodzenie Piątka zaszkodzi relacjom polsko-niemieckim.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami wśród pism motoryzacyjnych w lipcu
W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w lipcu br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
PAP z okazji 100-lecia działalności zmieni logotyp na nowy
Polska Agencja Prasowa z okazji 100-lecia działalności zmieni swój logotyp. Trwają ostatnie poprawki graficzne, nowe logo zostanie zaprezentowane i ulegnie zmianie jeszcze w tym roku.
więcej
|
PAP ze stroną internetową i wystawą fotograficzną z okazji 100-lecia działalności
Polska Agencja Prasowa, która w tym roku obchodzi 100. rocznicę powstania, uruchomiła portal 100lat.pap.pl, który opowiada o historii agencji. Spółka zorganizowała także wystawę fotograficzną, upamiętniającą najważniejsze wydarzenia z jej działalności.
więcej
|
|
|
Sekielski o swoim filmie o pedofilii w Kościele: Wielu duchownych chce, aby doszło do samooczyszczenia
Dziennikarz i producent filmowy Tomasz Sekielski od kilku miesięcy pracuje nad filmem dokumentalnym o pedofilii w polskim Kościele. Na ten cel udało mu się zebrać już ponad 250 tys. złotych. - Najczęściej jednak spotykam się z - nazwałbym to - „dobrymi radami”. Ktoś, kto wiem, że ma związek z hierarchą, osobą dobrze ustawioną w Kościele sugeruje mi: „A po co pan to robi? Jest tyle innych tematów” - mówi Tomasz Sekielski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Facebook i PAP współpracują w ramach kampanii edukacyjnej ws. walki z fałszywymi informacjami
Rusza kampania edukacyjna Facebooka we współpracy z Polską Agencją Prasową, która ma zwrócić uwagę na zagrożenie, jakie niosą z sobą fałszywe informacje w mediach społecznościowych. Akcja potrwa około miesiąca i będzie polegać na umieszczaniu grafik informacyjnych na fanpejdżu PAP.
więcej
|
Twórcy Yanosika zrewolucjonizują polski rynek monitoringu?
Firma Neptis S.A., operator systemu Yanosik, wprowadziła innowacyjną ofertę skierowaną do przedsiębiorców. Flotis, bo tak nazywa się odnowiona usługa spółki, to jedyne tego typu rozwiązanie na polskim rynku, które pozwoli obniżyć koszty związane z utrzymaniem floty pojazdów małych i dużych firm. A wszystko bez umowy i zbędnych formalności. Czy nowa oferta zrewolucjonizuje rynek monitoringu w Polsce?
materiał partnerski
więcej
|
|
|