|
|
|
|
|
|
|
,,Fakty" najchętniej oglądany we wrześniu. Wszystkie dzienniki na minusie
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych we wrześniu br. były „Fakty”. Wszystkie serwisy zanotowały spadki oglądalności względem analogicznego okresu rok wcześniej, a najwięcej stracił „Teleexpress” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
FOX Play i National Geographic Play - nowe platformy SVOD na razie dla abonentów nc+ i Playera
FOX Networks Group (FNG) Europe and Africa wprowadziła na polski rynek usługi subscription video on demand FOX Play i National Geographic Play. Nadawca współpracuje z platformą nc+. - Nasze produkcje nadal będą dostępne w ofercie na życzenie u wszystkich operatorów, u których ta usługa jest dostępna - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Izabella Siurdyna, PR manager w FOX Networks Group.
więcej
|
Wojciech Dąbrowski w Polsat News. ,,To rzetelna i obiektywna stacja"
Wojciech Dąbrowski rozpoczął pracę w Polsat News - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Gdy otrzymałem propozycję dołączenia do zespołu Polsat News nie wahałem się ani minuty. To rzetelna i obiektywna stacja, która dba o dziennikarskie standardy, a to jest dla mnie sprawa najważniejsza - powiedział w rozmowie z nami.
więcej
|
,,Rodzinka.pl" straciła 310 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru
Trzynasty sezon „Rodzinki.pl” ogląda średnio 1,03 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu spadła o 310 tys. osób. TVP2 w paśmie jego emisji zajmuje trzecie miejsce w rynku.
więcej
|
,,Jestem z Polski" od 4 października w Travel Channel
W czwartek, 4 października 2018 roku Travel Channel rozpocznie emisję nowego programu „Jestem z Polski” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,O mnie się nie martw" straciło widzów, ale TVP2 pozostaje liderem rynku
Dziewiąty sezon „O mnie się nie martw” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,76 mln osób, o 310 tys. widzów mniej niż rok temu. Produkcja nadal daje Dwójce pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego.
więcej
|
Tomasz Sakiewicz: wbrew podsłuchanej rozmowie Morawieckiego i Jagiełły TV Republika nigdy nie była związana ze SKOK-ami
W ujawnionej przez Onet posłuchanej rozmowie z wiosny 2013 roku prezes PKO BP zasugerował, że właściciel wPolityce.pl i Telewizja Republika mogą być powiązane kapitałowo ze SKOK-ami. - Miała być taśma o lewych interesach, a jest odgrzewana paplanina o geopolityce. I to same plotki. Republika nigdy nie była związana ze Skokami, choć ktoś rzeczywiście taką plotkę rozpuszczał - skomentował Tomasz Sakiewicz, wiceprezes TV Republika.
więcej
|
Mecz Brazylia-Polska hitem Mistrzostw Świata w siatkówce (raport)
Tegoroczne Mistrzostwa Świata w siatkówce mężczyzn największą widownię gromadziły w TVP1 i TVP2, które transmitowały głównie mecze Polaków. Wysokie wyniki mecze gromadziły w TVP Sport, Polsacie Sport i Super Polsacie. Największym zainteresowaniem cieszył się finał rozgrywek, w którym Polska pokonała Brazylię.
więcej
|
Udany debiut Bogdana Rymanowskiego w ,,Wydarzenia i opinie". Dobre wyniki Polsat News
Pokazane w poniedziałek wieczorem w Polsat News pierwsze wydanie magazynu „Wydarzenia i opinie” poprowadzone przez Bogdana Rymanowskiego oglądało 335 tys. widzów. Dobre całodobowe wyniki tego dnia osiągnął Polsat News - wynika z danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
więcej
|
,,Panny młode ponad miarę" i ,,Śluby marzeń" jesienią w TLC. ,,Emocje aż buzują"
Izabela Janachowska poprowadzi jesienią w TLC Polska dwa nowe programy. Stacja nie rezygnuje z szokującego kontentu i ekstremalnych emocji, ale uzupełnia ofertę o lokalne programy ślubne „Panny młode ponad miarę” i „Śluby marzeń”. - W TLC na całym świecie formaty ślubne osiągają dobre wyniki oglądalności, w tych programach emocje aż buzują - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN Discovery.
więcej
|
Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA
Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polskie Radio wyda płytę zwycięzcy projektu ,,Start NaGranie" w Trójce. ,,Ponad 550 zgłoszeń i wciąż napływają kolejne"
Ania Rusowicz, Wojciech Mazolewski, raper Ten Typ Mes oraz dziennikarz muzyczny Hirek Wrona i Piotr Nagłowski będą oceniać artystów w Trójkowym talent-show „Start NaGranie”. Jak dotąd nadesłano ponad 550 zgłoszeń, spośród których jurorzy wybierają najlepszych do przesłuchań. Zwycięzca nagra płytę, którą wyda Agencja Muzyczna Polskiego Radia.
więcej
|
|
Agnieszka Woźniak p.o. dyrektora muzycznego Radia ZET, odchodzi Zbigniew Zegler
Obowiązki dyrektora muzycznego Radia ZET przejęła Agnieszka Woźniak. Pełniący poprzednio tę funkcje przez ponad rok Zbigniew Zegler rozstaje się ze stacją.
więcej
|
|
Radiowa opowieść ,,Złote lata" w Jedynce Polskiego Radia
Od 7 października w Jedynce Polskiego Radia będzie można słuchać opowieści „Złote lata”, który będzie opowiadać o codziennym życiu pary seniorów. W ten sposób rozgłośnia chce zwrócić uwagę na problemy starszych osób i pomóc im odpowiedzieć, jak sobie z nimi radzić.
więcej
|
|
,,Najpiękniejsze melodie" Roberta Janowskiego promowane przez Radio Pogoda
W październiku br. w telewizji, kinach, internecie i na nośnikach AMS w 8 miastach w Polsce można zobaczyć reklamy Radia Pogoda, polecające program Roberta Janowskiego oraz jego najnowszy album „Najpiękniejsze melodie” Wydawnictwa Agora.
więcej
|
|
VOX FM wyprzedziło Trójkę w Lublinie. RMF FM liderem słuchalności
Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od marca do sierpnia br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają: VOX FM i Trójka - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Škoda pokaże w TVN reklamę modelu Fabia na żywo
Koncern Škoda Auto Polska wyemituje w najbliższą sobotę na antenie TVN pierwszy w historii polskiej reklamy spot na żywo - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Promowany w nim będzie model Škoda Fabia. Za realizację projektu odpowiadają firmy Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Poland Group i Propeller Film.
więcej
|
Idea Bank ponownie powierza obsługę mediową Value Media
Idea Bank rozstrzygnął przetarg na dom mediowy, który wygrał Value Media (Group One). Marketer przez ostatnie pół roku współpracował w tym zakresie z Digital Resolution (Grupa OMD), wcześniej zaś z Value Media.
więcej
|
IKEA wystawą w Muzeum Designu w Londynie żegna się z plastikowymi słomkami
Specjalna instalacja "Last Straw" w Muzeum Designu w Londynie jest symbolicznym pożegnaniem firmy IKEA z jednorazowymi słomkami, których nie będzie już dłużej stosować w swoich sklepach i lokalach gastronomicznych w Wielkiej Brytanii i w Irlandii.
więcej
|
Zakończono rebranding Saturna na MediaMarkt, sieć liczy 86 sklepów
Wszystkie 22 sklepy działające dotychczas pod marką Saturn przemianowano na MediaMarkt. Dzięki temu pod tym drugim szyldem działa 86 sklepów, a kolejny zostanie uruchomiony w październiku w Katowicach.
więcej
|
Barbara Kurdej-Szatan reklamuje klub zakupowy Vipsters.com
Barbara Kurdej-Szatan została ambasadorką kampanii reklamowej Vipsters.com, internetowego klubu zakupowego. Działania przygotowały Schulz brand friendly oraz 19 Południk friendly connected.
więcej
|
Aviva postawiła w centrum Warszawy billboard oczyszczający powietrze
Od początku października trwa kolejna odsłona kampanii ubezpieczyciela Aviva „Wiem, czym oddycham”. Firma postawiła na niestandardową aktywację - billboard pochłaniający smog w Warszawie.
więcej
|
Amol na dolegliwości całej rodziny (wideo)
Takeda Polska rozpoczęła kampanię reklamową preparatu Amol. Odpowiada za nią agencja oS3.
więcej
|
Carolina García Gómez prezesem IKEA Retail w Polsce
Carolina García Gómez z początkiem października objęła stanowisko CEO IKEA Retail w Polsce. Do czerwca br. funkcję tę pełniła Anna Pawlak-Kuliga, którą po odejściu tymczasowo zastąpiła Iwona Szczęka, członek zarządu spółki.
więcej
|
Mobile Ad Network rusza z siecią reklamową premium Video Network
Mobile Ad Network uruchomił sieć reklamy wideo premium Video Network. Kieruje nią Piotr Łopucki.
więcej
|
Robert De Niro ambasadorem elektrycznego samochodu Kia e-Niro
Kia Motors rozpoczyna ogólnoeuropejską kampanię reklamową nowego elektrycznego crossovera - Kia e-Niro. Ambasadorem kampanii jest aktor Robert De Niro.
więcej
|
Influencerzy Jelenie Jaja, Szparagi, Poszukiwacza, Trenuj z Krzychem oraz Waksy w kampanii promującej konkurs Lay's (wideo)
Z początkiem października firma PepsiCo rozpoczęła konkurs marki Lay's pod hasłem „Które nagrody dziś wybierasz?”. Wspiera go kampania „Które Lay’s dziś wybierasz?” z udziałem takich influencerów, jak Jelenie Jaja, Szparagi, Poszukiwacza, Trenuj z Krzychem oraz Waksy. Za realizację działań odpowiadają agencje VMLY&R Poland, BBDO Warszawa, OMD Media Direction, Majata i Avanti.
więcej
|
Adam Samsel szefem działu strategii K2
Adam Samsel objął stanowisko strategy directora w agencji K2. Zajął miejsce Jacka Karolaka, który odszedł z firmy ponad rok temu.
więcej
|
Aflofarm reklamuje Neosine Forte na infekcje
Aflofarm rozpoczął kampanię preparatu Neosine Forte, pomagającego zwalczyć wirusy wywołujące infekcji.
więcej
|
Kamila Wójcik dyrektorem sprzedaży w Henkel Polska
Kamila Wójcik została dyrektorem sprzedaży w dziale środków do prania i czystości (Laundry&Home Care) w Henkel Polska. Ostatnio pracowała w Johnson&Johnson.
więcej
|
Babcia z Podlasia poleca serki Twój Smak OSM Piątnica
Ruszyła kolejna odsłona kampanii OSM Piątnica pod nowym szyldem komunikacyjnym „Z Piątnicy, no bo skąd”. Tym razem producent reklamuje serki Twój Smak, w wariantach puszystym i klasycznym.
więcej
|
Lubella reklamuje Mlekołaki bez oleju palmowego i syropu glukozowego
Ruszyła kampania płatków śniadaniowych dla dzieci Lubella Mlekołaki (Maspex Wadowice). W nowym składzie produkt nie zawiera syropu glukozowego i oleju palmowego. Akcję przygotowały GDP Agency, Trzask i Starcom.
więcej
|
Move TV współpracuje z Red Bullem
W ramach umowy o współpracy partnerskiej między platformą Move TV a firmą Red Bull treści wideo z biblioteki multimedialnej Red Bulla będą emitowane w kanale Move TV.
więcej
|
Nescafé rozdaje w loterii bilety do kina i samochód
Pod hasłem „Zgarnij nagrody z automatów Nescafé” rozpoczęła loteria promocyjna Nestlé Polska. Akcję przygotowała i prowadzi agencja Unique One.
więcej
|
Aflofarm kupił Nutrition. Jaromir Sroga prezesem
Koncern farmaceutyczny Aflofarm Farmacja Polska kupił 100 proc. udziałów firmy Trec Nutrition, zajmującej się produkcją specjalistycznych preparatów dla sportowców. Nowym prezesem zarządu Trec został Jaromir Sroga, zastępując Lecha Kłoczko - założyciela firmy.
więcej
|
Velux nowym klientem They.pl
Firma Velux - producent okien dachowych, rolet i markiz - dołączyła do grona klientów agencji digital marketingu They.pl.
więcej
|
Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy edukuje środowiska medyczne o szkodliwości picia w ciąży
Pod hasłem „Lepszy start dla Twojego dziecka” ruszyła kampania edukacyjna Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy. Jej celem jest budowa świadomości na temat skutków picia alkoholu w ciąży.
więcej
|
Roksana Wojciula content designerką Mint Media
Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Roksana Wojciula, na stanowisko content designera.
więcej
|
Wedel z aktywacjami dla uczestników Poznań Game Arena
Marka Wedel przygotowała na nadchodzące targi gamingowe Poznań Game Arena własną, strefę z atrakcjami dla uczestników wydarzenia.
więcej
|
Twórcy Yanosika zrewolucjonizują polski rynek monitoringu?
Firma Neptis S.A., operator systemu Yanosik, wprowadziła innowacyjną ofertę skierowaną do przedsiębiorców. Flotis, bo tak nazywa się odnowiona usługa spółki, to jedyne tego typu rozwiązanie na polskim rynku, które pozwoli obniżyć koszty związane z utrzymaniem floty pojazdów małych i dużych firm. A wszystko bez umowy i zbędnych formalności. Czy nowa oferta zrewolucjonizuje rynek monitoringu w Polsce?
więcej
|
Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA
Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Abstra z 2,9 mln zł wpływów. 40 proc. z Abstrachuje.tv, Beksy i Nieprzygotowani najmocniej w górę
W ub.r. firma Abstra, której większościowymi udziałowcami są twórcy kanału youtube’owego Abstrachuje.tv, zanotowała 2,93 mln zł wpływów sprzedażowych i 1,77 mln zł straty netto. 4 mln zł pozyskane ze sprzedaży udziałów funduszowi kontrolowanemu przez Bogusława Leśnodorskiego oraz Macieja i Aleksandra Wandzlów przeznaczono na rozwój kanałów i transformację spółki. Prawie 40 proc. wpływów spółki wygenerował kanał Abstrachuje.tv.
więcej
|
Unia zmusi platformy VoD do promowania europejskich produkcji. Przegłosowano przepisy
Parlament Europejski przyjął przepisy, zgodnie z którymi Netflix, Amazon czy Facebook będą musiały w krajach unijnych posiadać w swoich katalogach 30 proc. produkcji pochodzących z Europy. Regulacje mają też lepiej chronić dzieci przed niewłaściwymi treściami i ustalają limit 20 proc. czasu antenowego na reklamy.
więcej
|
"1983" - pierwszy polski serial Netfliksa. Premiera 30 listopada
Od 30 listopada na platformę Netflix trafi ośmioodcinkowy sezon serialu "1983". To pierwsza polska produkcja oryginalna tego serwisu. Serial wyreżyserowały Katarzyna Adamik, Olga Chajdas, Agnieszka Holland i Agnieszka Smoczyńska.
więcej
|
Czechy, Węgry i Norwegia z najlepszym mobilnym wideo, Polska w środku stawki
Najlepszej jakości wideo odtwarzane na urządzeniach mobilnych zapewniają operatorzy w Czechach, na Węgrzech i w Norwegii - wynika z rankingu firmy analitycznej OpenSignal. Polska znalazła się w tym zestawieniu na 38. miejscu z wynikiem 56,27 pkt.
więcej
|
GetBack promował się w br. na Salon24.pl za 690 tys. zł, szykował wsparcie projektów Instytutu Wolności
Na początku br. firma windykacyjna GetBack, jeszcze z poprzednim zarządem na czele, wydała 690 tys. zł brutto na promocję w serwisie blogowym Salon24.pl należącym m.in. do Bogny Janke. Planowała też wsparcie projektów realizowanych przez Instytut Wolności, którego prezesem jest Igor Janke.
więcej
|
Facebook w projekcie ,,Wisłą" pokaże na żywo najciekawsze nadwiślańskie zakątki Polski
Facebook wystartował z projektem „Wisłą” - pięciodniowym spływem po dolnym biegu Wisły, promującym inicjatywy lokalnych społeczności z centralnej i północnej Polski. Całą podróż można śledzić na bieżąco dzięki transmisjom na żywo na stronie Facebook Polska.
więcej
|
Premier i rzeczniczka PiS: obce media RASP-u wróciły do afery taśmowej, bo rząd walczy z mafiami
Szef rządu Mateusz Morawiecki i rzeczniczka PiS Beata Mazurek ocenili, że portal Onet nieprzypadkowo właśnie teraz wrócił do tematu afery taśmowej, informując o nagraniu niekorzystnym dla premiera. - Mafie VAT, mafie paliwowe, mafie tytoniowe, mafie alkoholowe pozbawione miliardów dochodów szukają sojuszników - stwierdziła Mazurek. - Uznaję, że pani Mazurek pisząc o tych, którzy „będą posuwać się do każdej insynuacji”, po prostu pisze, jak zwykle, o sobie - skomentował Bartosz Węglarczyk z Onetu.
więcej
|
FOX, FOX Comedy, National Geographic, NatGeo Wild i NatGeo People w WP Pilot
WP Pilot, platforma Wirtualnej Polski, dzięki której można oglądać telewizję online dołączyła do swojej oferty pięć nowych kanałów w jakości HD z portfolio Fox Networks Group. W pakiecie podstawowym i rozszerzonym znalazły się kanały FOX i National Geographic, a w rozszerzonym - FOX Comedy, NatGeo Wild oraz NatGeo People.
więcej
|
Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA
Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|