|
|
|
|
|
|
|
,,Ameryka Express" wróci za rok z 4. sezonem
Jesienią 2019 roku na antenę TVN powróci reality-show „Ameryka Express”, w którym gwiazdy ścigają się w parach - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Godziny szczytu" nowym codziennym programem Polsat News
W poniedziałek, 1 października w Polsat News zadebiutuje nowy codzienny program „Godziny szczytu”. Informacyjno-publicystyczną audycję poprowadzą Bartosz Kurek i Anna Hałas-Michalska.
więcej
|
TVP2 przenosi ,,Bake Off Junior" na niedzielne popołudnia
Telewizja Polska zdecydowała o zmianie pory emisji „Bake Off Junior”. Z czwartkowego prime-time kulinarny teleturniej zostanie przeniesiony na niedzielne popołudnia.
więcej
|
,,COOL turyści" nowym programem Travel Channel. Emisja od 1 października
Od 1 października Travel Channel rozpocznie emisję nowego program „COOL turyści” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,34 mln widzów ,,Twoja twarz brzmi znajomo 10". Polsat liderem
Dziesiątą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,34 mln widzów, o 290 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Program jednak nadal daje Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym.
więcej
|
1. Liga siatkarzy w kanałach sportowych Polsatu
Telewizja Polsat i Profesjonalna Liga Piłki Siatkowej podpisały umowę partnerską, na mocy której na sportowych antenach Polsatu pokazywany będzie jeden mecz z każdej kolejki.
więcej
|
Tony Hale, Jessica Williams, Phoebe Robinson, Sarah Jessica Parker milczą w nowej reklamie HBO (wideo)
W rozpoczętej właśnie nowej kampanii HBO w USA chce zachęcić widzów do udziału w wyborach. Ma w tym pomóc nowa reklama, w której znani aktorzy milczą, by w ten sposób podkreślić, że „ważny jest tylko Twój głos”.
więcej
|
,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" na czele w I półroczu, Wszystkie tytuły na minusie
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w pierwszym półroczu br. był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wiertualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Sport na czele kanałów sportowych, stracił Eurosport
W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Stacja ta pochwalić się mogła zdecydowanie największym wzrostem w zestawieniu. Na czele spadków uplasował się Polsat Sport News HD - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat zezwoli na publiczne odtwarzanie wydarzeń sportowych po opłaceniu abonamentu
Telewizja Polsat wprowadza ofertę sprzedaży zezwoleń na zasadzie abonamentu do publicznego odtwarzania wydarzeń sportowych emitowanych w kanałach grupy. Dotyczy to m.in. rozgrywek Ligi Mistrzów i Ligi Europy oraz kontentu w Eleven Sports.
więcej
|
Nowy cykl ,,Robosamochód Poli" od 15 października w Polsat JimJam
Od 15 października Polsat JimJam rozpocznie emisję nowej kreskówki „Robosamochód Poli”.
więcej
|
Kolejne produkcje BBC Studios w TVP VOD
Od początku października do oferty TVP VOD dołączą kolejne produkcje od BBC Studios - seriale kostiumowe, dramaty oraz filmy dokumentalne.
więcej
|
Astro szykuje dwa talk showy i serwis informacyjny w E-Sporcie
W ramówce kanału telewizyjnego E-Sport w połowie października mają pojawić się dwa programy typu talk show i serwis informacyjny - podała nadająca stację spółka Astro.
więcej
|
XVI edycja Konkursu im. Władysława Grabskiego - zgłoszenia do 30 września
Do wzięcia udziału w Konkursie zapraszamy wszystkich dziennikarzy przygotowujących publikacje i materiały o tematyce ekonomicznej. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 30 tys. zł. Osoby wyróżnione w poszczególnych kategoriach otrzymają po 10 tys. zł.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Young&Rubicam Poland ze spadkiem wpływów z 13,8 do 8,3 mln zł i 1,2 mln zł straty operacyjnej
Agencja reklamowa Young&Rubicam Poland miała w 2017 roku 8,26 mln zł przychodów wobec 13,82 mln zł wpływów rok wcześniej. Spółce mimo to udało się wypracować - przy stracie operacyjnej na poziomie 1,19 mln zł - 162,4 tys. zł zysku netto, dzięki sprzedaży udziałów w MEC.
więcej
|
Leo Burnett i MSL ze wspólnym działem digitalu
Agencja reklamowa Leo Burnett i komunikacyjna MSL połączyły swoje działy digital. -To jeden z pierwszych widocznych rezultatów integracji spółek, który rozpoczął się na początku roku 2018 - mówi Wirtualnemedia.pl Sebastian Hejnowski, CEO MSL Central and Eastern Europe.
więcej
|
Polacy coraz mniej zainteresowani przecenami, wielu się na nich "sparzyło"
Dwie trzecie polskich konsumentów korzysta z promocji w formie obniżek cen. W skali roku jednak zainteresowanie przecenami spadło aż o 14 punktów procentowych - wynika z "Monitora Promocji" ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Starcom przejął od Wavemaker obsługę mediową Ceneo.pl
Dom mediowy Starcom (Publicis Media) po wygranym przetargu rozpoczyna współpracę z serwisem e-ccomerce Ceneo.pl. Jego obsługę mediową przejmuje od Wavemaker (GroupM).
więcej
|
Joanna Kulig w zmysłowym coverze "I Can Boogie" dla Reserved
„Rendez-vous” to trzeci, ostatni film promujący jesienno-zimową kolekcję Reserved (LPP). Tym razem Joanna Kulig występuje w klimatycznej interpretacji pierwszych wersów hitu "I Can Boogie".
więcej
|
Damsko-męskie emocje w jesiennej kampanii CCC (wideo)
Ruszyła jesienna kampania reklamowa sklepów z butami i torebkami CCC pod hasłem „Go for more”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Agencja 2012, Lemon Film i H2O Creative.
więcej
|
Wizyta teściowej w reklamie rozpuszczalnej kawy Prima (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca wprowadzoną niedawno do sprzedaży rozpuszczalną wersję kawy Prima (produkowanej przez Jacobs Douwe Egberts Polska).
więcej
|
Krzysztof Beniowski: z Agory do Whites
Do zespołu agencji marketingowej Whites dołączył Krzysztof Beniowski, gdzie objął nowo utworzone stanowisko head of SEO. Przez ostatnią dekadę pracował w Agorze.
więcej
|
PiS spotem wyborczym reaguje na sprostowanie Morawieckiego o budowie dróg przez PO-PSL
Wczoraj wieczorem komitet wyborczy Prawa i Sprawiedliwości opublikował minutowy spot, w którym przypomina wypowiedzi polityków PO na temat budowy dróg oraz zestawia je z działaniem rządu PiS. To reakcja na orzeczenie sądu, nakazujące sprostowanie słów premiera.
więcej
|
Tony Hale, Jessica Williams, Phoebe Robinson, Sarah Jessica Parker milczą w nowej reklamie HBO (wideo)
W rozpoczętej właśnie nowej kampanii HBO w USA chce zachęcić widzów do udziału w wyborach. Ma w tym pomóc nowa reklama, w której znani aktorzy milczą, by w ten sposób podkreślić, że „ważny jest tylko Twój głos”.
więcej
|
Hand Made obsługuje social media Pizza Hut
Krakowska agencja reklamowa Hand Made zajmuje się obsługą w mediach społecznościowych sieci pizzerii Pizza Hut.
więcej
|
Mlekovita jako ,,duma polskiej gospodarki" reklamuje Masło Polskie (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona wizerunkowo-produktowej kampanii reklamowej Grupy Mlekovita. W akcji promowane jest Masło Polskie.
więcej
|
STS sponsorem Anwilu Włocławek
STS nawiązał współpracę z koszykarskim klubem Anwil Włocławek. Logo bukmachera pojawi się na strojach klubowych zawodników.
więcej
|
Gérard Gallet nowym prezesem Auchan Polska, odchodzi Francois Colombié
Gérard Gallet, dotychczasowy dyrektor generalny Auchan Polska został nowym prezesem tej sieci handlowej. Zastąpił Francoisa Colombié, który rozstaje się z firmą.
więcej
|
"Król ma wszystkiego najwięcej" w kampanii tranu Möller's Gold (wideo)
Pod hasłem "Król ma wszystkiego najwięcej" ruszyła kampania tranu norweskiego Möller’s Gold, produkowanego przez Orkla Care. Komunikację reklamową przygotowała agencja Communication Unlimited.
więcej
|
Staropolanka ze limitowaną edycją na 100-lecie niepodległości
Marka wody mineralnej Staropolanka przygotowała limitowaną edycją z oficjalnym logo Programu „Niepodległa". Akcja promowana jest w telewizji.
więcej
|
Katarzyna Stefańska w zespole Kerris
Do zespołu agencji interaktywnej Kerris dołączyła Katarzyna Stefańska, związana wcześniej z White Cat Studio i DDB&Tribal. Objęła stanowisko account managera.
więcej
|
XVI edycja Konkursu im. Władysława Grabskiego - zgłoszenia do 30 września
Do wzięcia udziału w Konkursie zapraszamy wszystkich dziennikarzy przygotowujących publikacje i materiały o tematyce ekonomicznej. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 30 tys. zł. Osoby wyróżnione w poszczególnych kategoriach otrzymają po 10 tys. zł.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Kler" to film antykościelny? ,,Ta historia to rodzaj catharsis"
Film Wojciecha Smarzowskiego „Kler”, który ma przedstawiać Kościół i kapłanów w innym świetle, od kilku tygodni wzbudza kontrowersje. - Ten film to rodzaj catharsis - mówi Wirtualnemedia.pl dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska. - Ma charakter pamfletu - dodaje Tomasz Raczek.
więcej
|
Media Service Zawada wydaje ,,Magazyn Pidżamersi"
W piątek 28 września na polskim rynku ukaże się pierwszy numer „Magazynu Pidżamersi”. Jego cena wynosi 9,99 zł.
więcej
|
Konrad Sadurski: z ,,Dziennika Gazety Prawnej" do ,,Forbesa"
Konrad Sadurski objął funkcję zastępcy redaktora naczelnego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska). Poprzednio pracował w „Dzienniku Gazecie Prawnej”, a wcześniej przez ponad 20 lat w „Gazecie Wyborczej”.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" z dodatkiem o polskim Kościele Katolickim, na okładce bohaterowie ,,Kleru"
W sobotnio-niedzielnej „Gazecie Wyborczej” (Agora) ukaże się specjalny dodatek „Na jeden temat” o polskim Kościele Katolickim. Na pierwszej stronie są bohaterowie wchodzącego właśnie do kin filmu „Kler”.
więcej
|
Mark Dekan świadkiem w śledztwie dot. zwolnienia Grzegorza Jankowskiego z ,,Faktu"
Prezes Ringier Axel Springer Polska Mark Dekan 10 października ma zeznawać jako świadek w śledztwie krakowskiej prokuratury dotyczącym okoliczności zwolnienia w 2014 roku Grzegorza Jankowskiego z funkcji redaktora naczelnego „Faktu”.
więcej
|
|
|
INventures zainwestował 2,5 mln zł w NapoleonCat. Platforma wyceniona na 11 mln zł
Fundusz INventures podpisał umowę inwestycyjną z właścicielem platformy NapoleonCat do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych. Zainwestował w nią 2,5 mln zł, środki te zostaną przeznaczone na powiększenie zespołu i działania marketingowe za granicą.
więcej
|
Zmiany w kierownictwie Gazeta.pl: Bartosz Raj szefem newsroomu, Piotr Pietrzak przychodzi z Nike
Od października br. szefem powiększonego newsroomu Gazeta.pl będzie Bartosz Raj. Głównymi kategoriami tematycznymi będą zarządzać pracujące już w Agorze Marlena Jezierska i Anna Budyńska, a także Piotr Pietrzak, który poprzednio był związany z Nike Poland.
więcej
|
Allegro uruchomiło licytacje dzieł sztuki, wprowadza minimalną prowizję i szkice ofert
Na Allegro wprowadzono minimalną prowizję ze sprzedaży wynoszącą 25 groszy oraz podwyższono stawkę za wyróżnienie oferty z 20 do 25 proc. wartości prowizji. Ponadto umożliwiono sprzedawcom zapisywanie szkiców niewystawionych jeszcze ofert. Platforma uruchomiła też Strefę Kolekcjonera z licytacjami dzieł sztuki.
więcej
|
PKW o kampanii wyborczej w internecie: przekazy rozsyłane przez boty powinny być oznaczone
Państwowa Komisja Wyborcza wydała stanowisko w sprawie zasad prowadzenia i finansowania kampanii wyborczej w internecie. Choć PKW przyznaje, że przepisy Kodeksu wyborczego są przestarzałe, przestrzega, że „przekazy zwielokrotnione na zlecenie komitetu przez osoby lub przez systemy zautomatyzowane” powinny zawierać oznaczenia.
więcej
|
Amazon otwiera sklep 4-star, oferuje w nim najlepsze towary z internetu
Koncern Amazon uruchomił nowy stacjonarny sklep o nazwie Amazon 4-star. W jego ofercie są wyłącznie produkty najczęściej kupowane oraz najwyżej oceniane przez użytkowników na internetowej platformie Amazona.
więcej
|
Claire Underwood jako prezydent w zwiastunie ostatniego sezonu ,,House of Cards" (wideo)
Netflix udostępnił minutowy zwiastun szóstego, ostatniego sezonu serialu „House of Cards”. Pojawi się on na platformie 2 listopada br.
więcej
|
Fit Lovers z nowym kanałem na YouTube
Duet influencerów Fit Lovers - Pamela Stefanowicz i Mateusz Janusz - ruszyli z nowym projektem na YouTube. Na kanale Beauty by Pamela, skierowanym do kobiet, publikowane będą treści o modzie, urodzie, zdrowiu, stylu życia i treningach.
więcej
|
Ministerstwo Cyfryzacji udostępnia otwarte dane w nowym serwisie internetowym
Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową odsłonę serwisu Dane.gov.pl. Na platformie można odnaleźć wiele danych zbieranych przez urzędy i instytucje państwowe. W bazie serwisu są zbiory informacji dotyczących m.in. zdrowia, budżetu, pogody, czy turystyki.
więcej
|
Program Microsoft w Obronie Demokracji ma chronić internet przed wyborczymi manipulacjami
Koncern Microsoft ogłosił program Microsoft w Obronie Demokracji. W ramach projektu chce współpracować ze wszystkimi zainteresowanymi stronami w demokratycznych krajach i chronić proces wyborów przed internetowymi atakami i manipulacjami pochodzącymi z internetu.
więcej
|
Zatrzymano 8 osób podejrzanych ws. morderstwa Jana Kuciaka i jego narzeczonej
Według nieoficjalnych informacji słowacka policja na wniosek prokuratury zatrzymała osiem osób podejrzanych o udział w morderstwie dziennikarza śledczego Jana Kuciaka i jego narzeczonej Martiny Kusznirovej.
więcej
|
XVI edycja Konkursu im. Władysława Grabskiego - zgłoszenia do 30 września
Do wzięcia udziału w Konkursie zapraszamy wszystkich dziennikarzy przygotowujących publikacje i materiały o tematyce ekonomicznej. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 30 tys. zł. Osoby wyróżnione w poszczególnych kategoriach otrzymają po 10 tys. zł.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Leo Burnett i MSL ze wspólnym działem digitalu
Agencja reklamowa Leo Burnett i komunikacyjna MSL połączyły swoje działy digital. -To jeden z pierwszych widocznych rezultatów integracji spółek, który rozpoczął się na początku roku 2018 - mówi Wirtualnemedia.pl Sebastian Hejnowski, CEO MSL Central and Eastern Europe.
więcej
|
Nowicki PR wypromuje markę Archidzieło
Nowym klientem agencji Nowicki PR została marka wyposażenia wnętrz Archidzieło. Umowę o współpracy podpisano na czas nieokreślony.
więcej
|
|
|