|
|
|
|
|
|
|
,,Mam talent!" ogląda 2,5 mln widzów. TVN zdecydowanym liderem rynku
Jedenasta edycja „Mam talent!” po trzech odcinkach ma średnio 2,52 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia talent-show niemal się nie zmieniła. TVN w czasie emisji formatu jest zdecydowanym liderem rynku.
więcej
|
,,Klan" stracił widzów. TVP1 wiceliderem rynku
Nowy sezon serialu „Klanu” oglądało średnio 1,08 mln osób. W porównaniu do całego poprzedniego sezonu produkcja zanotowała spadek oglądalności - zarówno widowni jak i rynkowych udziałów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
UOKiK: kupno Multimedia Polska przez Vectrę może ograniczyć konkurencję w tv kablowej i internecie szerokopasmowym
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów skierował do drugiego etapu postępowanie w sprawie przejęcia przez Vectrę kontroli nad Multimedia Polska. Regulator ocenia, że firmy świadczą identyczne usługi w tych samych miastach, więc ich fuzja niesie ze sobą ryzyko ograniczenia konkurencji.
więcej
|
Barbara Włodarczyk prowadzi ,,Magazyn Ekspresu Reporterów" w TVP2
We wtorek 25 września br. dziennikarka Barbara Włodarczyk zadebiutowała w roli prowadzącej „Magazyn Ekspresu Reporterów” w TVP2.
więcej
|
1,6 mln widzów ,,Kabaretu na żywo według Paranienormalnych". Polsat wiceliderem w 16-49
Piąty sezon „Kabaretu na żywo” nazwany „Kabaret na żywo według Paranienormalnych” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,61 mln osób, o 190 tys. widzów mniej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ oraz drugie w 16-49.
więcej
|
250 tys. widzów ,,Rinke. Na krawędzi" w TTV
Nowy program TTV „Rinke. Na krawędzi” po pierwszych czterech tygodniach emisji ogląda średnio 250 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Drzewo marzeń" w nowym paśmie straciło widzów ale zwiększyło udziały. TVN wiceliderem
Drugi sezon „Drzewa marzeń” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 641 tys. widzów. Produkcja daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
TVP wyda na sprzęt komputerowy blisko 5 mln zł
Telewizja Polska na zakup ponad 1500 urządzeń komputerowych przeznaczy 4,88 mln zł. O zlecenie nadawcy walczy kilkanaście firm.
więcej
|
,,KinoMagica" - interaktywny projekt MiniMini+ dla dzieci w kinach Multikino
Stacja MiniMini+ oraz sieć Multikino we współpracy z firmą Verne Vision przygotowały skierowany do dzieci projekt „KinoMagica”.
więcej
|
Drugi sezon serialu ,,Korona królów" ogląda milion widzów. TVP1 stacją trzeciego wyboru
Pierwsze dwanaście odcinków drugiego sezonu „Korony królów” oglądało średnio 1,04 mln widzów, o 1,01 mln osób mniej niż cały pierwszy sezon. TVP1 w czasie emisji telenoweli zajmuje trzecie miejsce w rynku. Piątkowe kulisy produkcji „Korona królów - taka historia…” śledzi 955 tys. osób.
więcej
|
Gale KSW do końca br. będą mogły być transmitowane w barach i hotelach
Konfrontacja Sztuk Walki przedłużyła umowę, w ramach której Telewizja Polsat sprzedaje na wyłączność licencję na publiczne odtwarzanie transmisji gal KSW. Nowy kontrakt obowiązuje do końca br.
więcej
|
Inea stawia na nowe salony. ,,Miejsce, gdzie Klienci mogą się zrelaksować"
Inea zdecydowała się na przebudowę swoich salonów, aby stworzyć dla swoich klientów komfortowe wnętrze, które znacznie odbiega od typowych przestrzeni obsługowych. - Salony Inea mają być miejscem, gdzie Klienci mogą się zatrzymać, zrelaksować. Chcemy to osiągnąć poprzez nowoczesne i niestandardowe wnętrze - komentuje Michał Bartkowiak, członek zarządu firmy.
więcej
|
Grzegorz Kajdanowicz, Katarzyna Stoparczyk i Grzegorz Markowski z tytułem Mistrza Mowy Polskiej
Tytuł Mistrza Mowy Polskiej otrzymali w br. dziennikarz „Faktów” TVN i prowadzący „Szkło kontaktowe Grzegorz Markowski, natomiast tytuł Mistrza Mowy Polskiej Vox Populi przyznano Katarzynie Stoparczyk z radiowej Trójki.
więcej
|
,,O mały włos" - nowy paradokument TTV od 15 października
W poniedziałek 15 października br. stacja TTV rozpocznie emisję serialu paradokumentalnego pt. „O mały włos” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanały FilmBox odkodowane w UPC Polska do 7 października
Sieć UPC Polska udostępniła swoim abonentom w ramach otwartego okna kanały filmowe FilmBox.
więcej
|
XVI edycja Konkursu im. Władysława Grabskiego - zgłoszenia do 30 września
Do wzięcia udziału w Konkursie zapraszamy wszystkich dziennikarzy przygotowujących publikacje i materiały o tematyce ekonomicznej. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 30 tys. zł. Osoby wyróżnione w poszczególnych kategoriach otrzymają po 10 tys. zł.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polski rynek reklamowy wzrośnie w tym roku do 7,5 mld zł. Najwięcej zyskają telewizja i internet, traci prasa
Polski rynek reklamowy osiągnie w tym roku wzrost 6,6 proc., a łączna wartość wydatków na reklamę wyniesie 7,533 mld zł. Globalnie rynek reklamowy odnotuje 4,5 proc. wzrostu, osiągając wartość 581 mld dolarów - wynika z prognozy agencji mediowej Zenith.
więcej
|
Ströer Polska ze wzrostem wpływów o 7,2 proc. i 7,8 mln zł zysku. Spłacił 4,5 mln euro pożyczki, spółka digitalowa miała stratę
W ub.r. firma Ströer Polska zajmująca się reklamą zewnętrzną i internetową zanotowała 97,25 mln zł wpływów sprzedażowych (o 7,2 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 7,79 mln zł zysku netto (wobec 1,84 mln zł w 2016 roku).
więcej
|
Orangutanica z gdańskiego zoo namalowała obrazy do kampanii #olejolej
Gdański ogród zoologiczny wystartował z kampanią edukacyjną pod hasłem "Olej olej". Akcja ma uświadomić konsumentów, jak wytwarzany jest olej palmowy, i jaką symboliczną ceną płacą za to orangutany. W kampanię "zaangażowała się" orangutanica Raja, zamieszkująca zoo w Gdańsku, malując serię obrazków.
więcej
|
Agata Szeliga-Staszkiewicz pokieruje w Facebooku współpracą z agencjami w Europie Środkowo-Wschodniej
Agata Szeliga-Staszkiewicz dołączyła do warszawskiego zespołu Facebooka, obejmując funkcję szefowej współpracy z agencjami marketingowymi w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej pracowała m.in. w Dentsu Aegis Network Polska, Procter&Gamble i Call Center Poland.
więcej
|
Michał Gieraziński dyrektorem marketingu w PlayStation Poland
Michał Gieraziński po niespełna dwóch latach pracy w polskim oddziale PlayStation awansowała na stanowisko szefa marketingu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Lotos Oil szuka agencji do akcji ,,Dynamicznie po zwycięstwo"
Spółka Lotos Oil zaprasza agencje do składania ofert w postępowaniu, w którym wybierze realizatora ogólnopolskiego konkursu pod hasłem „Dynamicznie po zwycięstwo” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KER: Spot Huawei Y7 ze skaczącym z dachu chłopakiem promuje niebezpieczne zachowania (wideo)
Reklama telefonu Huawei Y7 z chłopakiem skaczącym z dachu jest nieetyczna, bo prezentuje treści stwarzające zagrożenie dla zdrowia lub bezpieczeństwa dzieci lub młodzieży, dlatego powinna zostać zmieniona - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
Karolina Pilarczyk i Tomasz Kuchar promują hot-dogi Dwururka i kasztanowe latte na stacjach Circle K (wideo)
Sieć stacji paliwowych Circle K zaczęła nową kampanie z udziałem kierowców rajdowych Karoliny Pilarczyk i Tomasza Kuchara. Promowane są w nich nowy podwójny hot-dog Dwururka oraz kasztanowa kawa latte.
więcej
|
Miłość syna rybaka i Ślązaczki w spocie Sympatia.pl (wideo)
Ringier Axel Springer Polska rozpoczął kampanię reklamową serwisu randkowego Sympatia.pl pod hasłem „Wiele ich różni, ale łączy Sympatia.pl”. Wydawca przygotował akcję wspólnie z firmami marketingowymi Gong i Starcom.
więcej
|
K2 i K2 Media łączą działy kreacji i social mediów, na czele Filip Szperl i Miłosz Jacyna
Agencja K2 i dom mediowy K2 Media zintegrowały swoje kompetencje w obszarze kreacji i social mediów. Zintegrowanym działem kreacji kieruje Filip Szperl. Miłosz Jacyna został dyrektorem zespołu ds. social mediów.
więcej
|
Carat Polska rozpoczyna współpracę z firmą Panawit
Dom mediowy Carat Polska należący do Dentsu Aegis Network Polska odpowiada za obsługę mediową firmy Panawit, producenta suplementów diety pod tą samą nazwą.
więcej
|
LG we wspólnej promocji z Blikiem
Ruszyła akcja promocyjna LG Electronics. Każdy kto kupi LG G7 ThinQ lub LG Q7 w sieciach Play, Orange i Plus otrzymuje od producenta zwrot gotówki, którą wypłaca w bankomacie za pomocą czeku Blik.
więcej
|
Heinz wprowadza do sprzedaży Mayochup
Firma Heinz wprowadziła do oferty na rynku amerykańskim Mayochup – sos będący połączeniem keczupu i majonezu. O debiucie produktu zdecydowali internauci.
więcej
|
Arkadiusz Rochala za Lecha Rocha szefem polskiego oddziału Sodexo Benefits and Rewards Services
Arkadiusz Rochala objął stanowisko dyrektora generalnego Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce. Zastąpił Lecha Rocha, który nie pracuje już w firmie.
więcej
|
Sklepy 5.10.15 świętują 25-lecie
Wystartowała kampania komunikująca 25 rocznicę istnienia na rynku sklepów z asortymentem dla dzieci i młodzieży 5.10.15. Firma przy akcji współpracował z Prospero Film&Media.
więcej
|
Biegaczka górska Edyta Lewandowska ekspertką marki Mixit
Producent płatków Mixit rozpoczął współpracę z Edytą Lewandowską. Mistrzyni Polski w maratonie górskim i biegu górskim ultra wesprze firmę jako ekspertka diety sportowej.
więcej
|
Meetrics rozwija standard weryfikacji reklam wideo w nowej wersji
Firma technologiczna Meetrics testuje nową wersję skryptu VAST (Video Ad Serving Template), służącego do transferu ważnych metadanych o wyświetlanej reklamie z serwera reklamowego do odtwarzacza wideo. W przeprowadzonym na żywo teście wskaźnik efektywności pomiaru znacznie wzrósł dzięki wersji 4.0 narzędzia. W związku z tym firma przewiduje, ze w najbliższym czasie stanie się powszechnie obowiązujący.
więcej
|
Katarzyna Zegar obsługuje w Insignii Bosch Home
Do zespołu social media agencji Insignia dołączyła Katarzyna Zegar. Została specjalistką zajmującą się obsługą moderacyjną marki Bosch Home i cyklu konkursów organizowanych w ramach projektu Akademia Smaku.
więcej
|
XVI edycja Konkursu im. Władysława Grabskiego - zgłoszenia do 30 września
Do wzięcia udziału w Konkursie zapraszamy wszystkich dziennikarzy przygotowujących publikacje i materiały o tematyce ekonomicznej. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 30 tys. zł. Osoby wyróżnione w poszczególnych kategoriach otrzymają po 10 tys. zł.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agora inwestuje w czeską firmę marketingu internetowego ROI Hunter
Agora za 4,4 mln euro kupi 25 proc. akcji czeskiej spółki ROI Hunter oferującej platformę marketingową umożliwiającą firmom z branży e-commerce promowanie i sprzedaż produktów za pośrednictwem Google’a i Facebooka.
więcej
|
Kioskarze narzekają na dostawy prasy. Ruch: podpisujemy kolejne umowy krótkoterminowe z wydawcami
Ruch poinformował o zawarciu porozumień krótkoterminowych z kolejnymi wydawnictwami. Tymczasem z wiadomości nadesłanych Wirtualnemedia.pl przez kioskarzy wynika, że nadal mają oni problemy z nakładem prasy.
więcej
|
,,Puls Biznesu" z nowym cyklem podcastów. Szefem projektu Paweł Sołtys
Od piątku 28 września br. ruszy nowy cykl podcastów przygotowywanych przez dziennikarzy „Pulsu Biznesu” (Wydawnictwo Bonnier Business Polska) - „PB do odsłuchania”. W odcinkach będzie można usłyszeć nie jak do tej pory jednego dziennikarza, a czworo.
więcej
|
Brytyjscy wydawcy chcą od Facebooka i Google podatku na rozwój dziennikarstwa
News Media Association, organizacja zrzeszająca brytyjskich wydawców gazet zaapelowała do rządu o wprowadzenie dodatkowego podatku od największych firm technologicznych, takich jak Google i Facebook. Środki z nowej daniny miałyby zostać przeznaczone na wspieranie w Wielkiej Brytanii branży medialnej i rozwój dziennikarstwa w tym kraju.
więcej
|
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami w I półroczu (top 123)
W pierwszym półroczu br. liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Finaliści ,,Top Model 7" na dwóch okładkach ,,Glamour"
W sprzedaży ukazało się październikowe wydanie magazynu „Glamour” (Burda Media Polska) z dwiema okładkami, na których znaleźli się finaliści „Top Model 7”.
więcej
|
,,Gala" z gwiazdami ,,M jak miłość" na 18-lecie serialu
Na pierwszej stronie najnowszego wydania dwutygodnika „Gala” (Burda Media Polska) znaleźli się aktorzy serialu ,,M jak miłość”. Produkcja świętuje 18. urodziny.
więcej
|
|
|
Agora inwestuje w czeską firmę marketingu internetowego ROI Hunter
Agora za 4,4 mln euro kupi 25 proc. akcji czeskiej spółki ROI Hunter oferującej platformę marketingową umożliwiającą firmom z branży e-commerce promowanie i sprzedaż produktów za pośrednictwem Google’a i Facebooka.
więcej
|
Pracuj.pl i OLX.pl na czele serwisów z ogłoszeniami o pracy, w dół Linkedin i Gazetapraca.pl (TOP 17)
Wśród serwisów z ogłoszeniami o pracy najwięcej odsłon miał w sierpniu br. Pracuj.pl, a najwięcej odsłon i najdłuższy średni czas korzystania przez internautów osiągnął dział Praca na OLX.pl.
więcej
|
Agata Szeliga-Staszkiewicz pokieruje w Facebooku współpracą z agencjami w Europie Środkowo-Wschodniej
Agata Szeliga-Staszkiewicz dołączyła do warszawskiego zespołu Facebooka, obejmując funkcję szefowej współpracy z agencjami marketingowymi w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej pracowała m.in. w Dentsu Aegis Network Polska, Procter&Gamble i Call Center Poland.
więcej
|
Onet uruchomił serwis Onet Religia. Odpowiadają za niego Andrzej Gajcy i Rafał Cieniek
W poniedziałek po południu wystartował nowy serwis Onetu, poświęcony tematyce religijnej. Za jego uruchomienie i redagowanie odpowiadają dziennikarze portalu Andrzej Gajcy oraz Rafał Cieniek.
więcej
|
Google chce lepszej ochrony danych użytkowników. Keith Enright dyrektorem ds. prywatności
Keith Enright, jeden z kluczowych prawników w Google został mianowany w koncernie dyrektorem ds. prywatności. Jego pierwszym zadaniem będzie udział w środowym spotkaniu z Senacie USA, na którym zostaną przedstawione nowe propozycje przepisów o ochronie danych internautów. Tymczasem Google opublikował ramowy zbiór zasad dotyczących prywatności, których zamierza przestrzegać.
więcej
|
Założyciele Instagrama odchodzą z firmy, nie zgadzają się ze strategią Facebooka
Kevin Systrom i Mike Krieger, założyciele serwisu Instagram należącego obecnie do Facebooka zapowiedzieli odejście z firmy. Menedżerowie twierdzą, że chcą szukać nowych wyzwań, jednak w branży ich rezygnacja jest odbierana jako protest przeciwko zbyt dużej ingerencji w rozwój serwisu ze strony Facebooka.
więcej
|
Brytyjscy wydawcy chcą od Facebooka i Google podatku na rozwój dziennikarstwa
News Media Association, organizacja zrzeszająca brytyjskich wydawców gazet zaapelowała do rządu o wprowadzenie dodatkowego podatku od największych firm technologicznych, takich jak Google i Facebook. Środki z nowej daniny miałyby zostać przeznaczone na wspieranie w Wielkiej Brytanii branży medialnej i rozwój dziennikarstwa w tym kraju.
więcej
|
Miłość syna rybaka i Ślązaczki w spocie Sympatia.pl (wideo)
Ringier Axel Springer Polska rozpoczął kampanię reklamową serwisu randkowego Sympatia.pl pod hasłem „Wiele ich różni, ale łączy Sympatia.pl”. Wydawca przygotował akcję wspólnie z firmami marketingowymi Gong i Starcom.
więcej
|
Usługa Click&collect w sklepach osiedlowych Carrefour
Sieć sklepów Carrefour rozszerza usługę odbioru zakupów Click&collect o wybrane sklepy osiedlowe na terenie Warszawy. Oferta dotyczy produktów niespożywczych zamówionych na stronie internetowej sklepu.
więcej
|
Interia uruchamia portal fact-checkingowy na wybory samorządowe
W związku ze zbliżającymi się wyborami samorządowymi, Interia chce ułatwić mieszkańcom największych polskich miast odnalezienie się w gąszczu kampanijnych informacji. Użytkownicy będą zadawać kandydatom pytania, a informacje podawane przez polityków sprawdzą eksperci z organizacji „Demagog”.
więcej
|
XVI edycja Konkursu im. Władysława Grabskiego - zgłoszenia do 30 września
Do wzięcia udziału w Konkursie zapraszamy wszystkich dziennikarzy przygotowujących publikacje i materiały o tematyce ekonomicznej. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 30 tys. zł. Osoby wyróżnione w poszczególnych kategoriach otrzymają po 10 tys. zł.
materiał partnerski
więcej
|
|
|