|
|
|
|
|
|
|
5 filmów kinowych od TVN, wiosną nowy miniserial ,,Szóstka". ,,Miłość TVN do fabuły jest niezmienna"
„The Coldest Game”, „Broad Peak”, „Całe szczęście”, „Hejter. Sala samobójców” i „Miłość jest wszystkim” - to nowe projekty filmowe, których producentem lub koproducentem jest Grupa TVN Discovery. W tym tygodniu startują zdjęcia do miniserialu „Szóstka” o przeszczepach, który wyreżyseruje Kinga Dębska. - Miłość TVN do filmów, seriali, polskich aktorów, twórców, reżyserów i polskich scenariuszy to rzecz stała i niezmienna - tłumaczy Piotr Korycki, prezes TVN Discovery.
więcej
|
Polsat przed TVN najlepiej ocenianym nadawcą telewizyjnym, RMF FM przed Radiem ZET
Działalność Telewizji Polsat pozytywnie ocenia 72 proc. Polaków, a RMF FM - 68 proc. O Telewizji Polskiej taką opinię ma 59 proc. osób, a o Polskim Radiu - 55 proc. Najbardziej zróżnicowane opinie są o Radiu Maryja.
więcej
|
TVP po skardze wicenaczelnego ,,GW" do KRRiT usunęła odcinek ,,W tyle wizji" ze słowami Ziemkiewicza o Wielińskim
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uznała za bezpodstawne użycie przez Rafała Ziemkiewicza w programie „W tyle wizji” w TVP Info słów „nikczemna kreatura” i „folksdojcz” pod adresem dziennikarza „Gazety Wyborczej” Bartosza Wielińskiego. Zgodnie z sugestią regulatora TVP usunęła ze swojego portalu ten odcinek programu.
więcej
|
Teleturniej ,,Milionerzy" zyskał 190 tys. widzów. TVN przegrywa tylko z TVP2
Po trzech tygodniach emisji „Milionerów” w jesiennej ramówce br. ogląda średnio 1,97 mln osób, o 190 tys. widzów więcej niż rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając tylko z TVP2 emitującą w tym czasie głównie swoje hitowe seriale.
więcej
|
W TVP Kultura transmisja z gali festiwalu w Gdyni bez żartu Smarzowskiego o prezesie TVP. Kurski: to nadgorliwość
Transmisję z gali finałowej festiwalu filmowego w Gdyni pokazano w TVP Kultura z ok. półgodzinnym opóźnieniem. W relacji nie znalazła się część wypowiedzi reżysera „Kleru” Wojciecha Smarzowskiego, pokazano natomiast jednego z laureatów z plakietką „Konstytucja”. - To nie cenzura, a nadgorliwość i głupota. Osoba odpowiadająca za samowolne wycięcie zdania Wojciecha Smarzowskiego na mój temat poniesie surowe konsekwencje - zapowiedział Jacek Kurski.
więcej
|
Grupa 4fun Media ze wzrostem wpływów i zysku. Mniej z reklamy tv, dużo więcej z FCB Brigde2Fun i Screen Network
W pierwszej połowie br. Grupa 4fun Media zanotowała 26,44 mln zł przychodów ze sprzedaży i 4,74 mln zł zysku netto. Mocno wzrosły wpływy firmy z reklamy zewnętrznej i usług reklamowych, a zmalały z reklamy telewizyjnej.
więcej
|
,,Ojciec Mateusz" stracił 200 tys. widzów, ale TVP1 nadal dystansuje konkurencję
20. sezon „Ojca Mateusza” ogląda średnio 2,78 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 18. serii, widownia produkcji spadła o 200 tys. oglądających. Serial nadal daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+, ale w 16-49 stacja jest trzecia.
więcej
|
2,3 mln widzów ,,Kuchennych rewolucji". TVN bezkonkurencyjny
Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,32 mln widzów, więcej niż rok wcześniej. Reality-show daje TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej 16-49.
więcej
|
Eurowizja Junior 2018 tylko w TVP ABC. Roksana Węgiel reprezentantką Polski
W niedzielę, 25 listopada na Białorusi w Mińsku odbędzie się finał Eurowizji Junior. Wydarzenie to w naszym kraju pokaże Telewizja Polska, ale tylko w TVP ABC. Reprezentować Polski reprezentować będzie Roksana Węgiel, która wybrana została wewnętrznie przez publicznego nadawcę - w poprzednich latach TVP organizowała krajowe eliminacje, które były transmitowane na żywo.
więcej
|
1,7 mln widzów ,,Przyjaciółek 12". Polsat wiceliderem w 16-49
Najnowszy sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 1,72 mln osób. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i jest wiceliderem w grupie komercyjnej 16-49.
więcej
|
2,5 mln widzów ,,Sprawy dla reportera". TVP1 liderem rynku
Nowe odcinki „Sprawy dla reportera” śledzi średnio 2,46 mln widzów. TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz wygrywa z konkurencją w rynku telewizyjnym, choć w grupie komercyjnej 16-49 stacja jest dopiero trzecia.
więcej
|
,,Magazyn śledczy Anity Gargas" pokazywany po ,,Sprawie dla reportera" zyskał 560 tys. widzów. TVP1 liderem
Nowy sezon programu „Magazyn śledczy Anity Gargas” pokazywany tuż po „Sprawie dla reportera” ogląda średnio 1,10 mln osób, o 559 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej kiedy był pokazywany w innym paśmie. TVP1 w czasie emisji misyjnej audycji jest liderem rynku w 4+.
więcej
|
Canal+ odkodowany w dniu premiery serialu "Nielegalni"
Canal+ będzie odkodowany 21 października, w dniu premiery serialu szpiegowskiego „Nielegalni”. Produkcję według powieści Vincenta V. Severskiego reżyserują Leszek Dawid i Jan P. Matuszyński.
więcej
|
Comcast wygrywa z Rupertem Murdochem. Przejmuje kontrolę nad Sky za 30,6 mld funtów
Comcast zwyciężył z 21st Century Fox wyścig o przejęcie kontrolnego pakietu sieci telewizyjnej Sky. Amerykański koncern zaoferował za 61 proc. akcji nadawcy kwotę 30,6 mld funtów.
więcej
|
Gala KSW 45: The Return to Wembley w PPV w Cyfrowym Polsacie i Ipli
Abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy Ipli mogą już zamawiać dostęp do gali KSW 45: The Return to Wembley. Dostęp do gali realizowanej w systemie „pay-per-view” kosztuje 40 zł.
więcej
|
,,Nasz nowy dom" zyskał 210 tys. widzów. Polsat liderem w grupie 16-49
Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie śledzi średnio 1,68 mln osób. W porównaniu do siódmej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., produkcja zyskała 210 tys. widzów. Polsat w czasie emisji audycji zajmuje trzecie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49.
więcej
|
"Zimna wojna" Pawlikowskiego laureatem Złotych Lwów w Gdyni, "Kamerdyner" Bajona - Srebrnych
"Zimna wojna" Pawła Pawlikowskiego została nagrodzona w sobotę Złotymi Lwami, "Kamerdyner" Filipa Bajona - Srebrnymi. Nagrodę Specjalną otrzymał reżyser Wojciech Smarzowski za film „Kler”, który otrzymał także Nagrodę Publiczności. Laureatów głównych nagród 43. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni ogłoszono w sobotę wieczorem.
więcej
|
,,Jaka to melodia?" po zmianach: zupełnie inny program, wszystko zaczyna wyglądać jak świadomy kicz
- To już jest zupełnie inny program. Wyraźny spadek oglądalności początku tego sezonu wynika głównie ze zmiany prowadzącego, wszystko zaczyna wyglądać jak świadomy kicz - tak eksperci komentują odświeżoną wersję „Jaka to melodia?”.
więcej
|
W TVN24 pokazano przeprosiny od zarządu TVN dla Joanny Szczepkowskiej za przypisywanie jej homofobii
W piątek po programie „Tak jest” w TVN24 wyemitowano przeprosiny od zarządu TVN skierowane do Joanny Szczepkowskiej. Władze firmy przeprosiły aktorkę za przypisanie jej poglądów homofobicznych w dwóch programach z marca 2013 roku.
więcej
|
,,Bake Off Junior" porażką TVP2. Tylko 600 tys. widzów i przegrana z konkurencją
Nowy kulinarny teleturniej „Bake Off Junior” po trzech pierwszych odcinkach w czwartkowym prime-time Dwójki ogląda średnio zaledwie 602 tys. osób. Stacja w czasie emisji formatu zdecydowanie przegrywa walkę o widza nie tylko ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami, ale również z TV4.
więcej
|
,,Kler" z nagrodą dziennikarzy na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni
Dziennikarze akredytowani na 43. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni uznali „Kler” Wojtka Smarzowskiego najlepszym filmem tegorocznego festiwalu.
więcej
|
Social media manager TV Biełsat zwolniony po publikacji zdjęcia Dudy z Trumpem. Romaszewska-Guzy: powinnam go zwolnić wcześniej
Ivan Shyla, odpowiadający za aktywności TV Biełsat w mediach społecznościowych, został zwolniony po publikacji szeroko komentowanego zdjęcia Andrzeja Dudy z Donaldem Trumpem. Uważa, że to naruszenie wolności słowa. - Zasadą Biełsatu jest to, że możemy informować o sprawach polskich, ale nie włączamy się w żadne kampanie polityczne - ani po stronie Platformy, PiS-u ani żadnej innej - uzasadnia Agnieszka Romaszewska-Guzy, dyrektor stacji. Dodaje, że Ivan Shyla już wcześniej nie wywiązywał się ze swoich obowiązków.
więcej
|
Szef włoskiego oddziału A+E Networks przeszedł do centrali europejskiej
Patricio Teubal, szef A+E Networks we Włoszech, w grudniu rozpocznie pracę w europejskiej centrali koncernu.
więcej
|
Robert Janowski gospodarzem nowego teleturnieju muzycznego. Premiera wiosną 2019
Już wiosną ma ruszyć nowy program Roberta Janowskiego. Wokalista zapowiada, że ponownie będzie gospodarzem quizu o charakterze muzycznym. Twierdzi, że po odejściu z "Jaka to melodia?" nie chciał zostawiać fanów, którzy głośno domagają się jego powrotu na antenę telewizji.
więcej
|
,,Spłukane gwiazdy" w CBS Reality. Widzowie poznają historie Johnnego Deppa, Nicolasa Cage i Michaela Jacksona
Od 13 października 2018 roku CBS Reality rozpocznie emisję nowego programu „Spłukane gwiazdy”.
więcej
|
Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA
Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polsat przed TVN najlepiej ocenianym nadawcą telewizyjnym, RMF FM przed Radiem ZET
Działalność Telewizji Polsat pozytywnie ocenia 72 proc. Polaków, a RMF FM - 68 proc. O Telewizji Polskiej taką opinię ma 59 proc. osób, a o Polskim Radiu - 55 proc. Najbardziej zróżnicowane opinie są o Radiu Maryja.
więcej
|
|
Mniej słuchaczy audycji ,,Lato z radiem". Jedynka stacją trzeciego wyboru
Radiową Jedynkę w paśmie nadawania „Lata z radiem” słuchało średnio 1,09 mln. Audycja względem analogicznego okresu rok wcześniej straciła 300 tys. odbiorców, ale zwiększyła średni czas słuchania.
więcej
|
|
Radio Gdańsk odwołuje swoją nagrodę na festiwalu w Gdyni. Rano informowało, że faworytem jest ,,Kler"
Prezes Radia Gdańsk Dariusz Wasielewski poinformował, że stacja nie przyzna w tym roku nagrody Złotego Klakiera na festiwalu filmowym w Gdyni. Powód oficjalny: nie można zmierzyć czasu oklasków po poszczególnych filmach. Jeszcze w piątek rano rozgłośnia podawała, że wyróżnienie ma otrzymać „Kler”.
więcej
|
|
32 proc. udziału RMF FM w Aglomeracji Śląskiej. AntyRadio tuż za podium
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Grupa 4fun Media ze wzrostem wpływów i zysku. Mniej z reklamy tv, dużo więcej z FCB Brigde2Fun i Screen Network
W pierwszej połowie br. Grupa 4fun Media zanotowała 26,44 mln zł przychodów ze sprzedaży i 4,74 mln zł zysku netto. Mocno wzrosły wpływy firmy z reklamy zewnętrznej i usług reklamowych, a zmalały z reklamy telewizyjnej.
więcej
|
DDB&tribal przejmuje od Opus B obsługę reklamową Intermarché
Należąca do Grupy Muszkieterów sieć sklepów Intermarché wybrała do obsługi strategiczno-reklamowej agencję reklamową DDB&tribal. Tym samym zakończyła trwającą od 2011 roku współpracę z agencją Opus B.
więcej
|
Gamerzy Kubson i Luure reklamują loterię napoju Tiger (wideo)
Ruszyła loteria „Tiger Gamer” promująca napój energetyczny Tiger Energy Drink (produkowany przez Maspex Wadowice). Akcję reklamują znani twórcy internetowi zajmujący się grami wideo: Kubson i Luure.
więcej
|
Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor zachęcają do czytania książek dzieciom
Ruszyła kampania Instytutu Książki „Mała książka, wielki człowiek”, promująca czytanie dziecku już od narodzin. Ambasadorami akcji są aktorka Joanna Koroniewska-Dowbor i dziennikarz Maciej Dowbor.
więcej
|
Alior Bank reklamuje Pożyczkę na Piątkę (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa pożyczki gotówkowej Pożyczka na Piątkę oferowanej przez Alior Bank. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe PZL i Mets.
więcej
|
,,Kobiety na banknotach" i ,,stać Cię na zmiany" w reklamach kredytu gotówkowego w BGŻ BNP Paribas (wideo)
Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął kampanię promującą kredyt gotówkowy. W reklamach bank pyta, dlaczego na banknotach nie ma wizerunków kobiet i zapowiada, że to zmieni.
więcej
|
Pojedynek zakatarzonego z katarskim naukowcem w spocie Xylogelu (wideo)
Trwa nowa kampania reklamowa leku na katar Xylogel (produkowanego przez Polpharmę). Spot na potrzeby akcji przygotowały firmy Watchout Studio i Prodigious.
więcej
|
Tomasz Kammel reklamuje smartfony w Play bez abonamentu (wideo)
W nowej kampanii Play z udziałem Tomasza Kammela reklamowana jest oferta smartfonów dostępnych w tej sieci bez umowy abonamentowej.
więcej
|
Julia Wieniawa promuje kolekcję Fall in Love lakierów NeoNail (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Fall in Love - nowej kolekcji lakierów hybrydowych do paznokci NeoNail. Jej ambasadorką marketingową jest aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa.
więcej
|
,,Spełniamy motoryzacyjne marzenia" w kampanii otoMoto.pl (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego otoMoto.pl (należącego do Grupy OLX) pod hasłem „Spełniamy motoryzacyjne marzenia”.
więcej
|
Zakochać się w sporcie - motywująca reklama francuskiego Intersport
Francuski oddział sieci sklepów sportowych Intersport przygotował minietiudę filmową, z przesłaniem o ważnej roli sportu w nawiązywaniu relacji miedzy ludźmi.
więcej
|
Małgorzata Wajdziak: z DDB&Tribal do Scholz &Friends Warszawa
Małgorzata Wajdziak objęła stanowisko account supervisior w agencji Scholz & Friends Warszawa. Przeszła z DDB&Tribal, gdzie przez ostatnie trzy lata pracowała jako senior account manager.
więcej
|
KER: Procter&Gamble nieprawidłowo oznaczył tekst na Plotek.pl reklamujący Head&Shoulders
Publikacja na temat szamponu Head&Shoulders (produkowanego przez Procter&Gamble Polska) z Anną i Robertem Lewandowskimi naruszyła Kodeks Etyki Reklamy, bo została oznaczona jako „materiał partnera”, a nie jako materiał reklamowy. Przez to wprowadzała odbiorców w błąd i nadużywała ich zaufania - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
Taco Bell świętuje Narodowy Dzień Taco
Z okazji National Taco Day, popularna sieć fastfoodów przygotowała kampanię z przymrużeniem oka tłumaczącą nazwę Taco Bell.
więcej
|
Lufthansa zachęca ,,Spotkajmy się pośrodku"
Linie lotnicze Lufthansa rozpoczęły kampanię reklamową "Spotkajmy się pośrodku“, która ma wypromować ofertę tańszych lotów do Azji.
więcej
|
ClickAd Interactive zajmie się promocją Funduszy Europejskich na Mazowszu
Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg władz województwa mazowieckiego na obsługę kampanii informacyjno-promocyjnej Funduszy Europejskich. Pokonała w nim agencję reklamową DSK i Studio Artystyczne ANIMA.
więcej
|
Asap&Asap Communication poprowadzi kampanię digital dla Pierre Fabre Oral Care
Agencja Asap&Asap Communication wygrała przetarg na całościową komunikację digital marki produktów do higieny zębów i jamy ustnej Pierre Fabre Oral Care, które dostępne są wyłącznie w aptekach. Marka nie komunikowała się do tej pory w digitalu.
więcej
|
Angelika Adamczuk w zespole Gameset
Angelika Adamczuk dołączyła do zespołu agencji marketingu gamingowego Gameset, objęła stanowisko influencer specialist.
więcej
|
Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA
Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
KCI kupiła od właściciela Ruchu 5 proc. akcji Gremi Media. ,,Nie osiągnięto zamierzonych efektów synergii"
Firma KCI, większościowy akcjonariusz Gremi Media (to wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”), odkupiła od Loverose Limited 5 proc. akcji Gremi Media. Jednocześnie sprzedała Loverose 5 proc. udziałów firmy Lurena Investments, właściciela Ruchu. Wartość każdej z transakcji to 12,55 mln zł.
więcej
|
,,Gazeta Polska Codziennie" ma problemy finansowe. Sakiewicz: kryzys Ruchu uderzył w nas pełną siłą
Wydająca „Gazetę Polską Codziennie” spółka Forum ma duże zaległości z wypłatą wynagrodzeń dla pracowników i współpracowników - wynika z maili kierownictwa „GPC” ujawnionych przez Gazeta.pl. Redaktor naczelny dziennika Tomasz Sakiewicz tłumaczy, że wydawca nie dostaje już żadnych pieniędzy od Ruchu. Zapewnia, że redakcja pracuje normalnie.
więcej
|
Paweł Reszka: dobry dziennikarz ma w sobie coś z dziecka, które się dziwi
Reportaż wcieleniowy to jego specjalność. Był już ratownikiem, sanitariuszem, system bankowy pokazał z punktu widzenia nie kata, a ofiary. Paweł Reszka mówi, że pomysły na teksty leżą na ulicy. Notatki robi w zeszytach, pisane ołówkiem.
więcej
|
XVI edycja Konkursu im. Władysława Grabskiego - zgłoszenia do 30 września
Do wzięcia udziału w Konkursie zapraszamy wszystkich dziennikarzy przygotowujących publikacje i materiały o tematyce ekonomicznej. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 30 tys. zł. Osoby wyróżnione w poszczególnych kategoriach otrzymają po 10 tys. zł.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. ,,Rewia" zyskała najwięcej
W lipcu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogła „Rewia”, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
4,6 mld dol. przychodów rynku muzycznego w USA, 75 proc. z platform streamingowych
W pierwszej połowie 2018 roku przemysł muzyczny w USA zanotował przychody w wysokości 4,6 mld dolarów - wynika z danych Recording Industry Association of America (RIAA). 75 proc. tej kwoty pochodzi z platform streamingowych, na których płatne subskrypcje wygenerowały 2,55 mld dolarów. Z kolei sprzedaż płyt CD zmalała rok do roku o 46,9 procent.
więcej
|
Unia Europejska chce pełnego zwrotu za bilety w opóźnionych pociągach. ,,Przepisy mało motywujące dla PKP"
Parlament Europejski proponuje nowe przepisy przewidujące, że za opóźnienie pociągu powyżej dwóch godzin pasażerowie otrzymają zwrot pełnej kwoty biletu. Według pomysłodawców taki krok ma lepiej chronić interesy podróżnych i mobilizować przewoźników do lepszego działania, jednak zdaniem branży obecny projekt tego nie gwarantuje. - Aby przepisy były skuteczne kwoty muszą być wyższe i wypłacane automatycznie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci rynku transportowego.
więcej
|
Facebook pozwoli stronom na dołączanie do grup tworzonych przez użytkowników
Facebook rozpoczął testy nowej funkcji pozwalającej stronom na dołączanie do grup tworzonych przez użytkowników w serwisie. Dzięki temu marki czy wydawcy mogą komentować wpisy publikowane w ramach grup oraz dodawać tam własne treści.
więcej
|
Nowa strona główna Gazeta.pl bez zaskoczeń, uporządkowana i czytelniejsza (opinie)
W nowej wersji strony głównej Gazeta.pl wprowadzono zmiany bardziej porządkujące treści, ułatwiające nawigację oraz uspójniające wygląd witryny na komputerach i urządzeniach mobilnych. Nie są to oczywiście rewolucyjne zmiany - komentują dla Wirtualnemedia.pl specjaliści z agencji interaktywnych.
więcej
|
Dziennikarka ,,Polityki" zadowolona z zamknięcia sekcji opinii na Gazeta.pl, krytykuje je Sławomir Sierakowski
Malwina Dziedzic z „Polityki” wyraziła zadowolenie, że portal Gazeta.pl zrezygnował z sekcji opinii. Skrytykowali ją za to niektórzy dziennikarze, wytykając m.in. to, że „Polityka” właśnie rozstaje się z Rafałem Wosiem. - Mam prawo do takiej opinii, w ramach tej samej wolności słowa, na którą się powołujecie - skomentowała to Dziedzic.
więcej
|
Ciri zagra polska aktorka? Casting Netfliksa w Warszawie
W Warszawie prowadzone były castingi do serialu "Wiedźmin" Netflixa. Fakt ujawniony przez Sophie Holland, kierującą tym procesem, nie ucina plotek, jakoby w postać Ciri miała się wcielić aktorka o innym niż biały kolor skóry.
więcej
|
Gazeta.pl rezygnuje z działu opinii, Grzegorz Sroczyński zostaje w redakcji
Portal Gazeta.pl (Agora) zawiesił sekcję publicystyczną Opinie, którą przez prawie rok kierowali Wiktoria Beczek i Grzegorz Sroczyński. Oboje zostają w redakcji portalu, Sroczyński będzie teraz przygotowywał duże wywiady.
więcej
|
Facebook szuka w Polsce managera ds. komunikacji
Facebook prowadzi w naszym kraju rekrutację na stanowisko communications managera w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA
Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
O tym, czy ,,Kler" zaszkodzi Kościołowi zdecyduje sam Kościół
Film „Kler” to kolejny produkt popkultury, poruszający temat bardzo silnie związany ze światopoglądem, mocno plasując się po jednej ze stron. Podobne filmy, jak "Układ Zamknięty", czy "Botoks", w których uderzono w skarbówkę i środowisko medyczne, były głośne przez moment i nie miały trwalszego wpływu na wizerunek środowisk, których dotyczyły. Poszumiało i przeszło, bo nie było histerycznej reakcji tych środowisk. Kluczową rolę w tym, czy w przypadku „Kleru” nastąpi w odniesieniu do Kościoła ta tzw. "masa krytyczna", odegrają dwa elementy: jak się zachowa Episkopat oraz czy krucjatę przeciw filmowi podejmą z ambon biskupi i księża po parafiach - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od wizerunku i PR.
więcej
|
Ruszył przetarg na obsługę PR lotniska w Radomiu
Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze szuka w przetargu agencji PR, która zajmie się obsługą tzw. portu komplementarnego dla Lotniska Chopina i regionu Mazowsze - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze chce zatrudnić agencję PR
Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze rozpoczęło przetarg na wybór agencji, która zajmie się jego obsługą public relations i public affairs - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować nie dłużej niż 5 miesięcy od podpisania umowy.
więcej
|
Ahava PR zadba o wizerunek dr Moniki Bujanowskiej
Dr Monika Bujanowska, lekarka medycyny estetycznej, została klientką agencji Ahava PR.
więcej
|
|
|
5 filmów kinowych od TVN, wiosną nowy miniserial ,,Szóstka". ,,Miłość TVN do fabuły jest niezmienna"
|
"Zimna wojna" Pawlikowskiego laureatem Złotych Lwów w Gdyni, "Kamerdyner" Bajona - Srebrnych
|
,,Kler" z nagrodą dziennikarzy na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni
|
"Watchmen" - nowy serial HBO. Muzykę napiszą Trent Reznor i Atticus Ross
|
W listopadzie premiera filmu "Ralph Demolka 2". ,,Po ciemnej stronie internetu"
|
|
|