|
|
|
|
|
|
|
Rynek o badaniu "Telemetria Polska" KRRiT. "Nie zmienią nic jeśli chodzi o małych nadawców"
Telemetria Polska pod przewodnictwem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji pracuje nad przeprowadzeniem pomiaru rynku mediów, których pierwsze, wstępne wyniki pojawią się w pierwszym kwartale 2019 roku. Pytani przez nas szefowie koncernów telewizyjnych stwierdzili, że to badanie wpłynie na rynek reklamowy, ale nie zmieni nic, jeśli chodzi o małych nadawców.
więcej
|
,,M jak miłość" zyskało widzów. TVP2 nokautuje konkurencję
Nowy sezon „M jak miłość” ogląda średnio 5,07 mln osób, o 90 tys. widzów więcej niż rok temu. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49.
więcej
|
Jacek Kurski przesłuchany ws. złożenia dokumentów w konkursie na prezesa TVP
W poniedziałek Jacek Kurski został przesłuchany w ramach śledztwa warszawskiej prokuratury dotyczącego okoliczności złożenia przez niego dokumentów w konkursie na prezesa Telewizji Polskiej. Według ustaleń „Rzeczpospolitej” do akceptacji dokumentów Kurskiego przyczynił się naczelnik wydziału podawczego Kancelarii Sejmu.
więcej
|
Premiera "Ślepnąc od świateł" 27 października. Wszystkie odcinki od razu na HBO GO
Premiera nowego serialu HBO "Ślepnąc od świateł" na podstawie prozy Jakuba Żulczyka odbędzie się 27 października w HBO oraz HBO GO. Na platformę HBO GO trafi od razu cały, ośmioodcinkowy sezon. Reżyserem serii jest Krzysztof Skonieczny.
więcej
|
,,Kuba Wojewódzki" zyskał 120 tys. widzów, TVN liderem. Hitem Lichota, Materna i Dębski
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 1,06 mln osób, o 120 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu jest liderem w rynku telewizyjnym, a w grupie 16-49 ma dużą przewagę.
więcej
|
TFP ze wzrostem wpływów o 76 proc. i 3,5 mln zł zysku. Dużo spotów, programów i zwiastunów dla Polsatu
W ub.r. dom produkcyjny TFP osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 76,4 proc. do 38,42 mln zł oraz 3,46 mln zł zysku netto (wobec 2,65 mln zł zysku rok wcześniej). Firma zrealizowała wiele reklam, programów i zwiastunów dla Telewizji Polsat i Cyfrowego Polsatu, a także film „Narzeczony na niby” i serial „Wilq Superbohater”.
więcej
|
,,Ex-tra zmiana" Agaty Młynarskiej od 1 października w TVN Style
W poniedziałek, 1 października 2018 roku TVN Style rozpocznie emisję nowego programu „Ex-tra zmiana”, który będzie przedstawiać metamorfozy kobiet po rozwodach. Projekt poprowadzi Agata Młynarska, która została twarzą lifestylowej stacji.
więcej
|
,,Diagnoza" straciła widzów, ale TVN nadal jest liderem rynku w 16-49
Trzeci sezon serialu „Diagnoza” ogląda średnio 1,62 mln widzów, o 340 tys. osób mniej niż początek premierowej odsłony produkcji. Cykl daje TVN drugie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49.
więcej
|
Smarzowski: scenariusz ,,Kleru" na bieżąco konsultowali księża, kilku aktorów odmówiło zagrania w filmie
- Na każdym etapie pisania scenariusza konsultowaliśmy go, tak samo w trakcie zdjęć i podczas montażu. Cały czas towarzyszyli nam konsultanci, którzy znają kościół od środka. To księża i byli księża - wyjaśnia Wojtek Smarzowski, reżyser filmu „Kler”. Obraz miał wczoraj premierę podczas 43. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.
więcej
|
1,03 mln widzów pierwszych dwóch odcinków nowego serialu ,,Ślad"
Pokazane we wtorek wieczorem w Polsacie pierwsze dwa odcinki nowego serialu „Ślad” oglądało średnio 1,03 mln widzów. Pierwszy z nich miał 963 tys. osób, a drugi - 1,10 mln - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.
więcej
|
Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA
Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Producent Devil Energy Drink sprzedaje plakaty z reklamą, za którą został ukarany przez sąd
Firma Waterius produkująca napój energetyczny Devil Energy Drink rozpoczęła w internecie sprzedaż plakatów z reklamą pod hasłem „Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach”. W ten sposób prowadzi zbiórkę pieniędzy na karę, którą musi zapłacić.
więcej
|
W USA Amazon trzecią największą platformą reklamową, 4,61 mld dolarów przychodów w 2018 roku
Do końca 2018 roku wydatki na reklamę na Amazonie osiągną poziom 4,61 mld dol., co umieści koncern na 3. miejscu wśród największych internetowych platform reklamowych w USA - prognozuje eMarketer. Amazon z 4,1 procenta udziału w rynku przegra jedynie z Google i Facebookiem wyprzedzając Microsoft oraz Oath.
więcej
|
Diesel wprowadza do sprzedaży koszulki z obraźliwymi hasłami, które często są elementem internetowego hejtu (wideo)
Firma odzieżowa Diesel rozpoczęła kampanię pod hasłem „Haute Couture”, w której zwraca uwagę na hejt w internecie. Do sprzedaży wprowadzi też koszulki z obraźliwymi słowami, które najczęściej padają w obraźliwych komentarzach w sieci.
więcej
|
Kuba Wojewódzki i Joanna Krupa reklamują HBO GO za darmo w Play Pokolenia (wideo)
Do emisji trafił kolejny spot z Joanną Krupą i Kubą Wojewódzkim promujący ofertę abonamentową Pokolenia w sieci Play. W reklamie prezentowana jest usługa HBO GO.
więcej
|
"Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" po raz piąty
W pierwszy weekend października odbędzie się piąta edycja akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny". Inicjatywa Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej ma pobudzać krajową turystykę.
więcej
|
Ojcowie ułatwiający dzieciom randkę reklamują Maestro Burgera w McDonald's (wideo)
W nowej kampanii sieci fastfoodów McDonald’s reklamowany jest Maestro Burger. Obsługą marketingową firmy zajmują się agencje DDB&tribal, Gutenberg Networks i OMD.
więcej
|
Sprawności i szybkości, a nie zarzucania insightami - tego chcą klienci od agencji marketingowych
45 proc. klientów chce od agencji marketingowej szybkiej i efektywnej realizacji skomplikowanych projektów, przy minimalnym udziale ich samych. Tylko 16 proc. wymaga strategicznych insightów - pokazują badania amerykańskiego Agency Managmement Institute.
więcej
|
"Dom od Almette" do wygrania po raz trzeci
Marka serków do smarowania Almette 1 października rozpocznie trzecią edycję loterii, w której nagrodą główną będzie dom w Tatrach.
więcej
|
myPhone Prime 18x9 LTE reklamowany w telewizji
Wystartowała kampania reklamowa smartfona myPhone Prime 18x9 LTE. Działania prowadzone w telewizji przybliżają kluczowe zalety modelu.
więcej
|
Modelka Milena Majewska reklamuje kosmetyki Clochee
Wystartowała kampania reklamowa Clochee, polskiej marki kosmetyków naturalnych. Ambasadorką produktów została modelka Milena Majewska.
więcej
|
Frosta w nowej loterii rozdaje złoto
Rusza Złota Loteria marki mrożonek Frosta. Do wygrania są m.in. sztabka złota i nagrody pieniężne. Mechanizm loterii i kreację przygotowała agencja Unique One, a za zakup mediów odpowiada Zenith.
więcej
|
Pies Rurek edukuje o tym, że gaz ziemny jest pewny i bezpieczny (wideo)
Polska Spółka Gazownictwa i Fundacja PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza rozpoczęły kampanię informującą o korzyściach i potencjalnych zagrożeniach, związanych z użyciem gazu ziemnego. Bohaterem akcji pod hasłem „Gaz ziemny-pewnie i bezpiecznie” jest Pies Rurek.
więcej
|
Będzie kampania zachęcająca do studiowania we Wrocławiu
Od 1 października ma ruszyć ogólnopolska kampania zachęcająca do studiowania we Wrocławiu. Jej celem jest przyciągnięcie na studia do tego miasta najzdolniejszych uczniów z całej Polski. Ruszył przetarg na agencję, która ją zrealizuje.
więcej
|
Tesco stawia dyskonty Jack's
W czwartek sieć handlowa Tesco otwiera dwa pierwsze dyskonty w Wielkiej Brytanii. Wybrana dla nowego formatu sklepu nazwa Jack's ma być upamiętnieniem Jacka Cohena, założyciela Tesco.
więcej
|
Biedronka włącza się w akcję Caritasu ,,Kromka chleba dla sąsiada"
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) włączyła się po raz kolejny w akcję Caritasu „Kromka chleba dla sąsiada”. Przez dwa dni w 715 sklepach tej sieci prowadzona będzie zbiórka żywności, która potem trafi do starszych osób.
więcej
|
Cape Morris wygrywa w przetargu obsługę WMF
Grupa SEB rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową marki wyrobów metalowych WMF. Zlecenie zdobyła agencja Cape Morris.
więcej
|
Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA
Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Sieci" z największym spadkiem sprzedaży, tylko ,,Tygodnik Powszechny" do góry
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w lipcu br. był „Gość Niedzielny”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazły się „Sieci” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórczym medium. Wysoko Wirtualnemedia.pl
W sierpniu najczęściej cytowanym medium był portal Wirtualna Polska. Na drugim miejscu uplasowała się "Rzeczpospolita", a trzecim Onet.pl - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. W czołówce najbardziej opiniotwórczych portali znalazły się Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wójcicki, Woźniak, Cieśliński, Imielski i Radziwinowicz z programami na Wyborcza.pl
Do oferty wideo portalu „Gazety Wyborczej” (Agora) dołączają programy Karola Wójcickiego, Olgi Woźniak, Piotra Cieślińskiego, Romana Imielskiego i Wacława Radziwinowicza. Kontynuowanych jest też wiele dotychczasowych cykli, m.in. Justyny Dobrosz-Oracz, Dominiki Wielowieyskiej i Doroty Wysockiej-Schnepf.
więcej
|
|
|
Aleksander Kutela: Większość zysku operacyjnego RASP z obszaru cyfrowego, najlepszy model monetyzacji jak w Spotify
Aleksander Kutela, wiceprezes Ringier Axel Springer Polska i szef Onetu w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapowiada więcej płatnych treści w serwisach wydawcy i zdradza strukturę przychodów firmy z segmentu wideo. - Osobiście wierzę, że powinien powstać model podobny do tego jaki oferuje Spotify - dostęp do bogatej oferty treści premium w zamian za jeden miesięczny abonament - komentuje Kutela.
więcej
|
Netflix, Showmax i HBO GO mocno w górę - na czele VoD.pl przed Cda.pl (top serwisów VoD)
Wśród serwisów VoD największe zasięgi mają niezmiennie VoD.pl i sekcja Premium Cda.pl, a na najdłużej przyciągają użytkowników Player.pl. VoD.TVP.pl i Ipla.tv. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły natomiast Netflix, Showmax, HBO GO i WP Pilot.
więcej
|
Ministerstwo przeprasza za tweet krytykujący ,,niemiecki portal der Onet". ,,Niewystarczające zabezpieczenie konta"
W środę wieczorem na profilu twitterowym Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej pojawił się wpis krytykujący „niemiecki portal der Onet”. Szybko został usunięty. - Wszystkich, którzy czują się urażeni treścią, przepraszamy za niewystarczające zabezpieczenie konta, co w konsekwencji doprowadziło do tej sytuacji - napisał resort.
więcej
|
Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórczym medium. Wysoko Wirtualnemedia.pl
W sierpniu najczęściej cytowanym medium był portal Wirtualna Polska. Na drugim miejscu uplasowała się "Rzeczpospolita", a trzecim Onet.pl - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. W czołówce najbardziej opiniotwórczych portali znalazły się Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W USA Amazon trzecią największą platformą reklamową, 4,61 mld dolarów przychodów w 2018 roku
Do końca 2018 roku wydatki na reklamę na Amazonie osiągną poziom 4,61 mld dol., co umieści koncern na 3. miejscu wśród największych internetowych platform reklamowych w USA - prognozuje eMarketer. Amazon z 4,1 procenta udziału w rynku przegra jedynie z Google i Facebookiem wyprzedzając Microsoft oraz Oath.
więcej
|
Netflix wyprodukuje serial oparty na animacji ,,Awatar: Legenda Aanga"
Platforma Netflix ogłosiła produkcję nowego aktorskiego serialu opartego na animacji „Awatar: Legenda Aanga” z portfolio Nickelodeon. Za projekt odpowiadają Michael DiMartino i Bryan Konietzko - twórcy oryginalnego „Awatara”.
więcej
|
Filmy i seriale HBO w Ipli w niższej cenie, przez 30 dni bez opłat
Użytkownicy platformy Ipla będą mogli oglądać treści dostępne na kanałach HBO, Cinemax i AXN w niższej cenie 25 złotych. Dodatkowo w pakiecie Ipla HBO przygotowano nowe propozycje filmów i seriali, a nowi użytkownicy mogą wypróbować go przez 30 dni bez opłat.
więcej
|
Spidersweb na stronie głównej ubolewa nad tekstem o Itmagination. ,,Zarzuty nie miały uzasadnienia"
Na stronie głównej Spidersweb.pl pojawił się komunikat informujący, że artykuł dotyczący "praktyk biznesowych i sposobu traktowania pracowników" w firmie Itmagination został usunięty, a autor tekst i szef witryny wyrażają ubolewanie z powodu tej publikacji. Zaznaczają, że postawione w tekście zarzuty nie miały uzasadnienia.
więcej
|
Gazeta.pl ze zmienioną stroną główną - spójnie na komputerach i w mobile'u
Strona główna portalu Gazeta.pl (należącego do Agory) została udostępniona w odświeżonej wersji. Wprowadzono wyraźniejszy podział na sekcje tematyczne i nowe formaty reklamowe.
więcej
|
Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA
Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|