Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 31 Sierpnia 2018
 
 
 
ZPR Media chce upadłości Ruchu, Time chce przeprowadzić postępowanie sanacyjne
 
Spółka ZPR Media, wydawca m.in. „Super Expressu” złożyła wniosek do sądu o upadłość dystrybutora prasy firmy Ruch, a Time o postępowanie sanacyjne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Sieć od kilkunastu miesięcy zmaga się z potężnymi problemami finansowymi. więcej
 
 
,,Onet Rano": Jarosław Kuźniar redaktorem naczelnym, Michał Wojak business managerem
 
Jarosław Kuźniar objął funkcję redaktora naczelnego grupy programów „Onet Rano”, a Michał Wojak został ich business managerem. Obaj pracują przy tych programach od dwóch lat. więcej
 
 
,,Gazeta Wyborcza" dostępna we wszystkich placówkach Poczty Polskiej, ogranicza współpracę z Ruchem
 
W ramach rozszerzenia współpracy ze spółką Garmond Press „Gazeta Wyborcza” od piątku będzie dostępna we wszystkich placówkach Poczty Polskiej. Agora ogranicza współpracę z przeżywającym duże problemy Ruchem, stawiając na innych kolporterów. więcej
 
 
Nielsen Audience Measurement z 23,9 mln zł wpływów i 519 tys. zł zysku
 
Firma Nielsen Audience Measurement, zajmująca się badaniem oglądalności telewizji, w ub.r. zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 5,9 proc. do 23,87 mln zł oraz 518,8 tys. zł zysku netto (wobec 625,2 tys. zł rok wcześniej). Spółka tłumaczy, że przychody zmalały, bo część klientów przejęły inne podmioty z Grupy Nielsen. więcej
 
 
,,Oko za oko" od 3 października w Czwórce. Emisja w środy i czwartki o 21.00 (wideo)
 
Od 3 października 2018 roku telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję nowego serialu „Oko za oko” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja będzie emitowana w środy i czwartki o godz. 21.00. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Bogdan Rymanowski będzie twarzą ,,Wydarzeń". Zaczyna od października więcej
 
TVP wybrała audytora do kontroli telemetrii Nielsena. Odpowiada za to Sadren więcej
 
Allegro Smart! ma zachęcić do częstszych i droższych zakupów. Tania i szybka dostawa ważniejsza od niskich cen z AliExpress? więcej
 
TVP Info dzieli poranek na bloki i wprowadza lifestylowe ,,Wstaje dzień". ,,Połączenie newsów z silną osobowością telewizyjną" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Menedżer wydawniczy gazety codziennej Fakt Onet-Ringier Axel Springer
Kierownik Produkcji GPD
Dziennikarz Informacyjny / Prezenter Wiadomości Radio Eska Grupa ZPR Media
Junior Strategy Planner Melting Pot
e-Commerce Manager SuperGrosz
Redaktor TVN24 TVN
Senior Online Communication Planner Komunikacja Plus
Online Traffic Manager Komunikacja Plus
Specjalista ds. Sprzedaży Mediów Internetowych TVP
Redaktor Działu Konsumenckiego, Fakt24.pl Onet-Ringier Axel Springer
Fakt - Dziennikarz Onet-Ringier Axel Springer
Brand Manager marki Newsweek Ringier Axel Springer Media
Sales and Project Manager Burda International Poland
Digital Sales Director Burda International Poland
Trade Marketing Manager Marine Harvest
Traffic Specialist Zenith
Production Manager Platige Image S.A.
Postproduction Manager Smakjam
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Nielsen Audience Measurement z 23,9 mln zł wpływów i 519 tys. zł zysku

Firma Nielsen Audience Measurement, zajmująca się badaniem oglądalności telewizji, w ub.r. zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 5,9 proc. do 23,87 mln zł oraz 518,8 tys. zł zysku netto (wobec 625,2 tys. zł rok wcześniej). Spółka tłumaczy, że przychody zmalały, bo część klientów przejęły inne podmioty z Grupy Nielsen. więcej

,,Oko za oko" od 3 października w Czwórce. Emisja w środy i czwartki o 21.00 (wideo)

Od 3 października 2018 roku telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję nowego serialu „Oko za oko” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja będzie emitowana w środy i czwartki o godz. 21.00. więcej

,,Jaka to melodia?" z Norbim od 1 września w TVP1. Emisja przez 7 dni w tygodniu

W sobotę, 1 września 2018 roku telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję teleturnieju „Jaka to melodia?”, który będzie pokazywany w nowej odsłonie. Program będzie można oglądać od poniedziałku do soboty godz. 17.30 oraz w niedziele 18.30. więcej

TVP ABC zdecydowanym liderem w 4-12. Puls 2 wyżej od Polsatu i TVN

Liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w lipcu br. była stacja TVP ABC - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Malwina Wędzikowska w kampanii reklamowej TTV

Wystartowała kampania reklamowa telewizji TTV, promująca dwie nowe produkcje - „Ostatnia szansa” i „Rinke. Na krawędzi”. Twarzą kampanii jest prowadząca Malwina Wędzikowska. więcej

Co TVP3 pokaże jesienią? ,,Jesteś u siebie" hasłem stacji

Jesienią br. TVP3 pokazywać będzie kolejne odcinki sztandarowych codziennych programów informacyjnych „Co niesie dzień” i „Dziennik Regionów” oraz interwencyjnego magazynu „Telekurier”. Lokalne tematy w ogólnopolskim kontekście prezentowane będą w audycjach publicystycznych „Echa Dnia” i „Głos Regionów”. Hasło stacji brzmi „Jesteś u siebie”. więcej

Powstanie drugi sezon ,,Deep State"

Firma Fox Networks Group poinformowała, że rozpoczęły się zdjęcia do drugiego sezonu serialu szpiegowskiego „Deep State”. Ujawniono także skład obsady produkcji. więcej

Donald Trump chce zwolnienia szefa CNN

W jednym z ostatnich tweetów, prezydent USA Donald Trump zaatakował szefa stacji CNN, Jeffa Zuckera. Stwierdził, by zwolnić wydawcę z pracy. więcej

Ekipa TVP3 Wrocław podczas wywiadu zaatakowana przez pijanego mężczyznę

W środę po południu ekipa TVP3 Wrocław nagrywająca wywiad w Parku Klecińskim została pobita przez pijanego mężczyznę. Sprawca został zatrzymany przez policję. więcej

,,Simpsonowie 29" w FOX Comedy

Od 1 września 2018 roku FOX Comedy rozpocznie emisję 29. sezonu kultowego serialu „Simpsonowie”. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
,,Tego jeszcze nie grali" w jesiennej ramówce RMF FM. Prowadzącymi Paweł Jawor i Mateusz Opyrchal

Od początku września w soboty i niedziele na słuchaczy RMF FM będzie czekać nowy program - „Tego jeszcze nie grali” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Zygmunt i Filip Chajzerowie w loterii ,,Graj o całość" jesienią w Radiu Złote Przeboje

Od poniedziałku, 3 września br. słuchacze Radia Złote Przeboje będą mogli wziąć udział w loterii „Graj o całość”, którą poprowadzą Zygmunt i Filip Chajzerowie. Nowością w jesiennej ramówce stacji będzie również audycja „Dobra impreza z Radiem Złote Przeboje”. więcej

 
Audycja ,,Światowa Szachownica" w nowej odsłonie od 3 września w Polskim Radiu 24

Słuchacze Polskiego Radia 24 od 3 września będą mieć  możliwość zapoznania się z nową wersją programu „Światowa Szachownica”. W rozmowach o sytuacji politycznej na świecie wystąpią m.in. eksperci Ośrodka Studiów Wschodnich. więcej

 
Radio SUD i Radio Eska Lublin z koncesją na kolejne 10 lat

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podczas czwartkowego posiedzenia rozstrzygnęła dwa wnioski w sprawie udzielenie koncesji na kolejne 10 lat. Zgodę na przedłużenie nadawania otrzymało Radio Eska Lublin oraz Radio SUD z siedzibą w Kępnie – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
VOX FM wyprzedziło Trójkę w Lublinie. RMF FM liderem

Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od lutego do lipca br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają: VOX FM i Trójka - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Wpływy Hash.fm wzrosły o 35 proc., strata z powodu kosztów rozwoju zespołu

Agencja Hash.fm, realizująca kampanie marketingowe z twórcami internetowymi, w ub.r. zanotowała 3,82 mln zł wpływów sprzedażowych, o 34,9 proc. więcej niż w 2016 roku. Natomiast wynik netto spółki pogorszył się z 323,7 tys. zł zysku do 11,7 tys. zł straty. więcej

,,Sprawdzam sprzęty" - gospodyni domu w reklamach Lidla (wideo)

Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła cykl reklam pod hasłem „Sprawdzam sprzęty z Lidla”. Promowane są w nim urządzenia AGD i wyposażenia domu dostępne w tych sklepach. więcej

Rodzinne wesele z Dorotą Wellman w kampanii T-Mobile (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa T-Mobile, promująca ofertę dla rodzin. W reklamach po raz kolejny wystąpiła prezenterka Dorota Wellman. więcej

Agencja Warszawa zajmie się obsługą Wola Parku, Portu Łódź i Parku Handlowego Matarnia

Agencja Warszawa wygrała przetarg spółki IKEA Centres i zajmie się obsługą reklamową trzech należących do niej centrów handlowych: warszawskiego Wola Parku, Portu Łódź oraz Parku Handlowego Matarnia w Gdańsku. więcej

Marcin Komarzewski: z Edipresse Polska do agencji 2 Koma 7

Marcin Komarzewski, który przez 11 ostatnich lat związany był z wydawnictwem Edipresse Polska z początkiem września obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego w agencji 2 Koma 7. więcej

O.S.T.R. na ludowo promuje polską linię czołgów w "World of Tanks"

W grze „World of Tanks” pojawiły się polskie czołgi i mapy. Z tej okazji, raper O.S.T.R. z zespołem Żywiołak przygotowali utwór i teledysk "Polska siła". więcej

10 firm zainteresowanych obsługą eventów Energa SA

10 agencji odpowiedziało na przetarg spółki Energa dotyczący jej obsługi eventowej przez najbliższe trzy lata. Są wśród nich m.in. New Look Advertising, Apella, Allegro i Red&Events. więcej

,,Wielki Festiwal Książki" w Biedronce

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) organizuje akcję „Wielki Festiwal Książki” promującą czytelnictwo.  W jej ramach od czwartku do niedzieli klienci, którzy zdecydują się na zakup trzech dowolnych książek, otrzymają rabat o wartości najtańszej z nich. więcej

Lidl będzie miał za 200 mln zł nowe centrum logistyczne w Stargardzie

Sieć dyskontów Lidl Polska we współpracy z firma Erbud wybuduje nowe centrum dystrybucyjne. Będzie zlokalizowane w Stargardzie i ma kosztować 200 mln zł. więcej

,,Graj w Lotto i wygrywaj" w loterii promującej Lotto i Lotto Plus

Totalizator Sportowym rozpoczął loterię promocyjną „Graj w Lotto i wygrywaj!, wspierającą gry losowe Lotto i Lotto Plus. więcej

Automatyczny system reklamy w serwisach z Grupy OLX

W serwisach Otomoto i Otodom (Grupa OLX) wprowadzono automatyczny system kupowania reklam. więcej

LV BET sponsorem koszykarzy Śląska Wrocław

Firma LV BET Zakłady Bukmacherskie została oficjalnym klubu koszykarskiego Śląsk Wrocław. Umowa będzie obowiązywała do czerwca przyszłego roku. więcej

Społeczność homoseksualna niedocenianą grupą konsumencką. Duża siła nabywcza i chętnie inwestuje w wygląd i zdrowie

Członkowie społeczności LGBT stanowią 10 proc. polskich konsumentów. To zamożna grupa, mająca dużą siłę nabywczą i chętnie inwestująca w siebie. Kobiety LGBT+ najwięcej pieniędzy wydają na zdrową, naturalną żywność, mężczyźni natomiast chętnie kupują produkty do pielęgnacji twarzy i ciała. Społeczność nieheteronormatywna jest bardziej aktywna fizycznie i towarzysko – jej członkowie trenują kilka razy w tygodniu, często też spędzają wieczory w klubach i kawiarniach. Osoby LGBT+ wciąż stanowią jednak niedocenianą grupę konsumencką. więcej

Ronaldo globalnym ambasadorem Grupy Santander (wideo)

Ronaldo Nazário, były brazylijski piłkarz został międzynarodowym ambasadorem Grupy Santander. Będzie twarzą marki w ramach sponsoringu Ligi Mistrzów UEFA. Ruszyła też kampania pod hasłem „Football Can” („Moc futbolu”), która informuje dlaczego Grupa Santander wspiera piłkę nożną. więcej

Małgorzata Różycka strategiem w Up&More

Do zespołu agencji Up&More dołączyła Małgorzata Różycka, obejmując stanowisko strategy managera. więcej

Monte z kampanią na 20-lecie

Pod hasłem "20 lat Montęło!" startuje kampania z okazji jubileuszu marki deserów mlecznych Monte (Zott). Akcję prowadzą agencja GoldenSubmarine i dom mediowy Carat. więcej

Szwajcarska firma SanSwiss klientem agencji Wills Integrated

Szwajcarski producent kabin prysznicowych i brodzików, firma SanSwiss (należy do Ronal Group) rozpoczyna współpracę z agencją Wills Integrated. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
ZPR Media chce upadłości Ruchu, Time chce przeprowadzić postępowanie sanacyjne

Spółka ZPR Media, wydawca m.in. „Super Expressu” złożyła wniosek do sądu o upadłość dystrybutora prasy firmy Ruch, a Time o postępowanie sanacyjne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Sieć od kilkunastu miesięcy zmaga się z potężnymi problemami finansowymi. więcej

,,Gazeta Wyborcza" dostępna we wszystkich placówkach Poczty Polskiej, ogranicza współpracę z Ruchem

W ramach rozszerzenia współpracy ze spółką Garmond Press „Gazeta Wyborcza” od piątku będzie dostępna we wszystkich placówkach Poczty Polskiej. Agora ogranicza współpracę z przeżywającym duże problemy Ruchem, stawiając na innych kolporterów. więcej

Wydawca ,,Tygodnika Angora" z wpływami wyższymi o 9,9 mln zł i 1,1,mln zł zysku

Wydawnictwo Westa-Druk, wydające „Tygodnik Angora”, w ub.r. osiągnęły wzrost wpływów sprzedażowych o 37,1 proc. do 36,46 mln zł. Zysk firmy wyniósł 1,13 mln zł, wobec 1,26 mln zł rok wcześniej. więcej

,,Kocie Sprawy" po 17 latach zniknęły z rynku

Firma Elawet zawiesiła wydawanie miesięcznika „Kocie Sprawy”. Tytuł był obecny na rynku przez 17 lat, nadal działają jego serwis internetowy i profile w social media. więcej

Rafał Mandes dyrektorem digital i wideo w Infor Biznes

Rafał Mandes objął stanowisko dyrektora digital i wideo w Grupie Infor Biznes, wydawcy „Dziennika Gazety Prawnej”. więcej

Szymon Tomasik rozstał się z ,,Przeglądem Sportowym"

Dziennikarz Szymon Tomasik po 13 latach pracy pożegnał się z „Przeglądem Sportowym” (Ringier Axel Springer Polska). więcej

 
 
 
INTERNET
 
,,Onet Rano": Jarosław Kuźniar redaktorem naczelnym, Michał Wojak business managerem

Jarosław Kuźniar objął funkcję redaktora naczelnego grupy programów „Onet Rano”, a Michał Wojak został ich business managerem. Obaj pracują przy tych programach od dwóch lat. więcej

Wpływy Hash.fm wzrosły o 35 proc., strata z powodu kosztów rozwoju zespołu

Agencja Hash.fm, realizująca kampanie marketingowe z twórcami internetowymi, w ub.r. zanotowała 3,82 mln zł wpływów sprzedażowych, o 34,9 proc. więcej niż w 2016 roku. Natomiast wynik netto spółki pogorszył się z 323,7 tys. zł zysku do 11,7 tys. zł straty. więcej

Eobuwie.pl otworzył sklep stacjonarny w Poznaniu. Zamiast butów na półkach tablety

Serwis internetowy eobuwie.pl - należący do Grupy CCC - otworzył pierwszy w Poznaniu sklep stacjonarny. Klienci placówki w Centrum Handlowym Posnania nie zobaczą butów na półkach. Będą je zamawiać dzięki sklepowym tabletom lub własnym urządzeniom mobilnym. więcej

Bank BZ WBK korzysta z chatbotów do rekrutacji pracowników

Bank Zachodni WBK będzie pierwszym w Polsce bankiem wykorzystującym chatboty oraz uczenie maszynowe w oparciu o dane, do rekrutacji pracowników. System porozmawia z kandydatem przez Messengera, aby dopasować do niego jak najlepszą ofertę pracy. więcej

Piotr Grabarczyk nadal współpracuje z WP

Dziennikarz showbiznesowy i bloger Piotr Grabarczyk, po rozstaniu z Wirtualną Polską nadal przygotowuje relacje wideo dla redakcji. - Nie wróciłem do WP - zastrzega jednak. więcej

Automatyczny system reklamy w serwisach z Grupy OLX

W serwisach Otomoto i Otodom (Grupa OLX) wprowadzono automatyczny system kupowania reklam. więcej

Vern? Myers zajmie się w Netflixie strategią różnorodności kulturowej

Vern? Myers dołączyła do zespołu Netflixa na nowo utworzone stanowisko wiceprezes ds. integracji strategii. Jej głównym zadaniem będzie wsparcie firmy na światowych rynkach pod kątem rozwoju różnorodności kulturowej. więcej

Śląscy politycy aktywni w social mediach. Prezydent Rybnika postuje najchętniej

54 proc. prezydentów miast na Śląsku prowadzi swoją stronę internetową, 79 proc. ma oficjalny profil na Facebooku, 92 proc. posiada jakikolwiek profil w tym serwisie - pokazują badania dra Krystiana Dudka z Instytutu Publico. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Nielsen Audience Measurement z 23,9 mln zł wpływów i 519 tys. zł zysku

Firma Nielsen Audience Measurement, zajmująca się badaniem oglądalności telewizji, w ub.r. zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 5,9 proc. do 23,87 mln zł oraz 518,8 tys. zł zysku netto (wobec 625,2 tys. zł rok wcześniej). Spółka tłumaczy, że przychody zmalały, bo część klientów przejęły inne podmioty z Grupy Nielsen. więcej

Społeczność homoseksualna niedocenianą grupą konsumencką. Duża siła nabywcza i chętnie inwestuje w wygląd i zdrowie

Członkowie społeczności LGBT stanowią 10 proc. polskich konsumentów. To zamożna grupa, mająca dużą siłę nabywczą i chętnie inwestująca w siebie. Kobiety LGBT+ najwięcej pieniędzy wydają na zdrową, naturalną żywność, mężczyźni natomiast chętnie kupują produkty do pielęgnacji twarzy i ciała. Społeczność nieheteronormatywna jest bardziej aktywna fizycznie i towarzysko – jej członkowie trenują kilka razy w tygodniu, często też spędzają wieczory w klubach i kawiarniach. Osoby LGBT+ wciąż stanowią jednak niedocenianą grupę konsumencką. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Łukasz Wiśniowski i Jakub Polkowski odchodzą z PZPN-u i Łączy Nas Piłka

Pracę w Polskim Związku Piłki Nożnej kończą Łukasz Wiśniowski i Jakub Polkowski. Obaj pracowali m.in. jako redaktorzy portalu i kanału youtube’owego Łączy Nas Piłka. więcej

Marcin Komarzewski: z Edipresse Polska do agencji 2 Koma 7

Marcin Komarzewski, który przez 11 ostatnich lat związany był z wydawnictwem Edipresse Polska z początkiem września obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego w agencji 2 Koma 7. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
12 września premiera iPhone XS. Tak będzie wyglądał (foto)
Rodzinne wesele z Dorotą Wellman w kampanii T-Mobile (wideo)
Samsung prezentuje telewizor QLED 8K ze sztuczną inteligencją
Rynek komputerów osobistych i smartfonów: wzrosty napędzają nowości i modele premium
Sony prezentuje Xperię XZ3, swój pierwszy smartfon z ekranem OLED
Sony zapowiada cyfrowe aparaty DSC-HX99 i DSC-HX95 z dużym zoomem, zapisem filmów 4K i lepszym procesorem obrazu
GfK: rośnie rynek AGD
Amazon Alexa w telewizorach Philips
Apple kupił startup Holkona Akonia
Sprzęt audio i tv: wyższa sprzedaż przez mundial
 
 
 
GOSPODARKA
 
Rynek komputerów osobistych i smartfonów: wzrosty napędzają nowości i modele premium
GfK: rośnie rynek AGD
Lidl będzie miał za 200 mln zł nowe centrum logistyczne w Stargardzie
Apple kupił startup Holkona Akonia
Polacy mają prawie 71 mld zł zaległości finansowych
Społeczność homoseksualna niedocenianą grupą konsumencką. Duża siła nabywcza i chętnie inwestuje w wygląd i zdrowie
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Powstanie drugi sezon ,,Deep State"
Sean Penn w serialu "The First". Pięciu ludzi wypełnia przeznaczenie 8 miliardów
"Living With Yourself" - nowy serial Netflix. Zagrają Aisling Bea i Paul Rudd
"Blackened American Whiskey" - Metallica ma własną whiskey
Naga Lady Gaga na Instagramie
Ryan Gosling w filmie "Pierwszy człowiek" na Księżycu
,,Simpsonowie 29" w FOX Comedy
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj